ελληνική μουσική
    868 online   ·  210.851 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

    Σκύλευσαν το Μέγαρο

    Ξαφνικά άρχισε να δημιουργείται μια εντελώς παράλογη κατάσταση. Στις αίθουσες του Μεγάρου της Μουσικής, αν μπορεί να ονομάζεται ακόμα έτσι! Κάποιος ας ενημερώσει τους υπευθύνους ότι υπάρχουν κάποιοι χώροι που θα έπρεπε να μείνουν αμόλυντοι απ' τους σάπιους ήχους του μουσικού υποκόσμου...
    Σκύλευσαν το Μέγαρο
    Γράφει ο Κωνσταντίνος (cross)
    6 άρθρα στο MusicHeaven
    Τετάρτη 25 Απρ 2007
    Η μόνη Τέχνη με τη μεγαλύτερη και ισχυρότερη επίδραση στον ψυχισμό του ανθρώπου ήταν είναι και θα είναι η μουσική. Όμως δυστυχώς στη χώρα μας όποιος δεν ασχοληθεί και δεν ψάξει πιο βαθιά τα πράγματα, δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στο μουσικό στερέωμα του πλανήτη. Δεν έχω καμμία διάθεση να ασχοληθώ με αυτό το θέμα, αλλωστε θα έχανα το χρόνο μου, αλλά μερικά πράγματα είναι τόσο παράλογα που σε φτάνουν στα όρια. Ένα απ'αυτά είναι και οι εμφανίσεις διάφορων άσχετων στο Μέγαρο Μουσικής. Μέσα σ'αυτούς υπάρχουν και αξιόλογοι καλλιτέχνες που έχουν προσφέρει κάτι στα ελληνικά μουσικά πράγματα αλλά σε έναν άλλο τομέα, που είναι ξένος για τις αίθουσες που ακούγονται μεγάλοι ''κλασσικοί''και όχι μόνο, συνθέτες.

    Το Μέγαρο ήταν ένας τρόπος να προβάλλεται ένα παρεξηγημένο για τους πολλούς είδος που το συνδέουν με σοβαρότητα και πένθιμες καταστάσεις. Αυτό μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί. Μοιάζει σαν κακόγουστο αστείο αλλά δυστυχώς είναι πραγματικότητα. Τουλάχιστον μια μερίδα κόσμου, που δεν ασχολείται ουσιαστικά με μουσική, ξέρει ότι στο μέγαρο θα ακούσει ήχους και μελωδίες που θα του προσφέρουν πνευματική ανάταση.

    Για τους γνώστες και αυτούς που έχουν ανοικτές τις κεραίες τους δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά για τους πιο πολλούς , τους υπνωτισμένους, που δέχονται παθητικά ότι κι αν τους σερβίρουν, το Μέγαρο ήταν μια λύση. Υπάρχει δυσκολία στην αποδοχή του ελληνικού κοινού σε ότι αφορά την ''ψυχαγωγία''. Ας μην τους στερούν και τα παράθυρα που είναι ανοικτά και τυχαία ή προγραμματισμένα θα σκύψουν και θα δουν τη θέα απο μέσα τους, και όχι αυτή που αποκαλέιται απο πολλούς ''θεά''!

    Μήπως δημιουργήθηκε ρήγμα στην εθνική οδό και ξεσπιτώθηκαν ορισμένοι υποκοσμικοί, μουσικά, χαρακτήρες και βρηκαν στέγη όπου κι όπου; Ήταν να μη γίνει η αρχή. Τώρα που έγινε, δεν θα υπάρξει γυρισμός. Θα βλέπει όποιος περνά απ΄τη Βασιλίσσης Σοφίας μαδημένα γαρύφαλλα

    Στα σκαλοπάτια του Μεγάρου της Μουσικής, αν μπορώ να το αποκαλώ ακόμα έτσι!

    Ευτυχώς εμείς που ασχολούμαστε και ξέρουμε τι ακούμε, δεν έχουμε πρόβλημα. Τεράστιες μουσικές προσωπικότητες εμφανίζονται σε πολλούς χώρους. Αλλά δυστυχώς για τους πολλούς, ένα παράθυρο με θέα ράγισε και ένας άνεμος είναι αρκετός να το γκρεμίσει εντελώς και να οδηγήσει στην ολική πνευματική καταστροφή τους μη έχοντες τάση μουσικής αναζήτησης.

    Κρίμα!




    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #8123   /   25.04.2007, 13:43   /   Αναφορά
    Αυτό για το οποίο διαμαρτύρεσαι σε σχέση με το Μέγαρο Μουσικής, δυστυχώς, το έκανες εσύ στην Ελληνική Γλώσσα, με την πρώτη πρώτη σου λέξη. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, τα πάντα είναι σχετικά...





    #8131   /   25.04.2007, 15:19
    dimko ακριβως αυτο που ειπες ηθελα να γραψω. ακριβως ομως..

    #8125   /   25.04.2007, 14:03   /   Αναφορά
    Ονόματα δεν ακούω και βρίσκομαι σε μερική σύγχιση. Αν εννοείς ότι στο Μέγαρο Μουσικής πρέπει να παίζουν μόνο καμεράτες και κλασική μουσική και όχι "εμπορικοί σύγχονοι Έλληνες καλλιτέχνες" όπως η Χαρούλα Αλεξίου, ο Γιώργος Νταλάρας, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης, ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας κλπ τότε με βρίσκεις αντίθετο...



    Αν οτιδήποτε άλλο το συζητάω.
    #8129   /   25.04.2007, 15:03
    συμφωνώ απόλυτα με τον Αίολο..δεν υπάρχει μόνο η ευρωπαική μουσικη,φυσικά σε καμια περίπτωση δεν υποστηρίζω τα σκυλαδικα απλα ποιοτική μουσική για μενα ειναι και η Χαρούλα Αλεξίου αλλά και ο Ιωαννίδης...

    #8133   /   25.04.2007, 16:31
    Συμφωνώ με αυτά που λέει ο Aiolos, όντως γιατί δεν αναφέρεις κάποια ονόματα ενδεικτικά;

    #8126   /   25.04.2007, 14:09   /   Αναφορά
    Διαφωνώ κάθετα μαζί σου. Το Μέγαρο είναι χώρος συναυλιών, δεν είναι Όπερα. Αλλά και Όπερα να ήταν όπως υπάρχει στο εξωτερικό ,σε πληροφορώ πως στην δεκαετία του '60 ο Καζαντζίδης με την Μαρινέλλα τραγούδησαν στην Όπερα της Φρανκφούρτης και φυσικά δεν είπαν άριες...

    Αυτό στο οποίο οφείλουμε να σταθούμε ως μουσικοί είναι η έλλειψη μουσικής παιδείας στην Ελλάδα και μόνο. Απο κει και πέρα θεωρώ πως κάποιοι κορυφαίοι καλλιτέχνες όπως η Μαρινέλλα, η Δήμητρα Γαλάνη,ο Γ.Νταλάρας και κάποιοι ακόμη έκαναν σημαντικές παραγωγές στο Μέγαρο και τίμησαν την ελληνική μουσική-αν εννοούσες αυτούς.

    Επίσης θα έπρεπε να γνωρίζεις πως το να παίζεται μονο έντεχνη μουσική σε τέτοιους χώρους δεν προυποθέτει και υψηλή αισθητική. Γιατί πολλές φορές ακούστηκαν μετριότατες εκτελέσεις από μέτριους ή κακογουστους σολίστ. Και παλιότερα στις Όπερες της Ιταλίας-εποχή Κάλλας κλπ-το κοινό αποδοκίμαζε τους καλλιτέχνες με τρόπο που θύμιζε αρένα(πέταγαν μαρούλια στην σκηνή ή έβριζαν) και όχι χώρο συναυλιών. Η όπερα στην Ιταλία ήταν ένα "λαικό" άκουσμα όπως για εμάς ήταν το ρεμπέτικο ή ο Τσιτσάνης.

    Άρα μην εστιάζουμε στο είδος καθε αυτό αλλά στον τρόπο που παρουσιάζεται και για ποιο λόγο γίνεται. Και σαφώς υπάρχουν και άσχημα και "δευτεροκλασάτα" πράγματα που βλέπουμε και ακούμε αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την εισαγωγή διαφορετικών μουσικών ειδών στο Μέγαρο. Ίσα ίσα δείχνει μια ανοιχτή μουσική σκηνή στην οποία χωράνε και λάθη και μεγαλουργήματα. Και προσωπικά προτίμησα την Μαρινέλλα στο Μέγαρο η οποία φωνητικά και μόνο υποστήριξε την όποια αξία του χώρου, από μέτριες και ψυχρές σοπράνο που έχω ακούσει κατα καιρούς...
    #8127   /   25.04.2007, 14:39
    nikos_music, έχεις δίκαιο, έτσι είναι τα πράγματα! Και αν δεν λανθάνομαι οι καλλιτέχνες της ιταλικής όπερας έκαναν περιοδίες σε διάφορες πόλεις ή χωριά, σε Ιταλία αλλά και στα Επτάνησα. Προ- Κάλλας εποχή, φυσικά.



    Το κείμενο κάνει οικτρούς διαχωρισμούς. Ξεχνάς, πως το κάθε είδος μουσικής, έχει εξαίρετους αντιπρόσωπους. Οποιοσδήποτε πιστεύει πως υπάρχουνε ανώτερα και κατώτερα είδη μουσικής, τότε ο ίδιος ενεργεί σαν χασάπης. Διότι η μουσική είναι τέχνη ζωντανή, που μιλάει στην ψυχή.



    Η αφρικάνικη μουσική, καθαρά "ορχηστρική" ή η ινδική, που είναι πολύ της μόδας τελευταία, φιλοξενούνται συχνά στις μεγάλες όπερες του εξωτερικού. Χαλά η ποιότητα του προγράμματος διότι δεν μένει πιστό στην ευρωπαική μουσική των περασμένων αιώνων;






    #8128   /   25.04.2007, 14:42
    nikos_music, έχεις δίκαιο, έτσι είναι τα πράγματα! Και αν δεν λανθάνομαι οι καλλιτέχνες της ιταλικής όπερας έκαναν περιοδίες σε διάφορες πόλεις ή χωριά, σε Ιταλία αλλά και στα Επτάνησα. Προ- Κάλλας εποχή, φυσικά.



    Το κείμενο κάνει οικτρούς διαχωρισμούς. Ξεχνάς, πως το κάθε είδος μουσικής, έχει εξαίρετους αντιπρόσωπους. Οποιοσδήποτε πιστεύει πως υπάρχουνε ανώτερα και κατώτερα είδη μουσικής, τότε ο ίδιος ενεργεί σαν χασάπης. Διότι η μουσική είναι τέχνη ζωντανή, που μιλάει στην ψυχή.



    Η αφρικάνικη μουσική, καθαρά "ορχηστρική" ή η ινδική, που είναι πολύ της μόδας τελευταία, φιλοξενούνται συχνά στις μεγάλες όπερες του εξωτερικού. Χαλά η ποιότητα του προγράμματος διότι δεν μένει πιστό στην ευρωπαική μουσική των περασμένων αιώνων;






    #8132   /   25.04.2007, 16:24   /   Αναφορά
    Είμαι σίγουρος, πως όταν ξεκίνησε να κατασκευάζεται το Μέγαρο Μουσικής, αυτοί που είχαν την ιδέα (Λαμπράκης και λοιποί), θα θέλαν να χρησιμοποιηθεί με την πλήρη έννοια του όρου Μουσική...Να στεγάσει δηλαδή τους ήχους και τις τάσεις μέσα στο πέρασμα των χρόνων που θ ακολουθούσαν...

    Μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω πως το πρόριζαν αποκλειστικά και μόνο για ένα είδος και ειδικά γι αυτό, που γνώρισε άνθιση σε περασμένους αιώνες...

    Τα πάντα εξελίσσονται και είμαι σίγουρος ότι αν ζούσε σήμερα ο Mendelssohn, θα χρησιμοποιούσε Synthesizer για να γράψει, αντί μιας πολυμελούς ορχήστρας βιολιών...

    Έτσι λοιπόν, ο χώρος ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποείται από τους ΠΑΝΤΕΣ, αρκεί να δίνεται βήμα σε όλους όσους το αξίζουν (και αυτούς τους αναδικνύει μόνον ο λαός και κανείς άλλος), με δίκαια κριτήρια και ίσες ευκαιρίες.

    Γρηγόρης Δεσύπρης.-
    GL
    #8135   /   25.04.2007, 18:35   /   Αναφορά
    Το σχολιο μου θα ειναι απλο και περιεκτικο!!



    ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΚΥΡΙΕ Η ΚΥΡΙΑ......Εσας που γραψατε αυτο αρθρο, για εσας μιλαω! Ναι σε σας!



    Στο προφιλ σας γραφετε οτι ειστε καθηγητης-τρια μουσικης και επισης δηλωνετε καποια αγαπημενα ειδη μουσικης!!



    Αληθεια......Καποια απο αυτα τα ειδη δεν θα θελατε να τα ακουσετε στο Μεγαρο Μουσικης??



    Κλεινοντας θα σας παραθεσω κατι στιχακια τα οποια αποτελουν την απαντηση μου στο αρθρο σας. Το πρωτο ειναι του Νικολα του Ασιμου και λεει:



    Πολεμάτε κοιμισμένα

    Κι είστε σαν μαρμαρωμένα

    Πως να φτάσετε σε μένα

    Που κατέχω τα κρυμμένα



    Γρηγορείτε να με βρείτε

    Αλλά κι εθελοτυφλείτε

    Είμαι αόρατος για σένα

    Ορατός μόνο για μένα...



    Το δευτερο στιχακι ειναι μιας αηδου με το ονομα αυτης Ριτα Σακελλαριου....Ευτυχως για εσας αυτη δεν καταφερε να παει στο Μεγαρο γιατι ασχολιοταν με τον παιδαρο....



    Έδωσα δέκα καφετιά κι έκλεισα πρώτη θέση

    στο Μέγαρο για μια βραδιά, να πάω όπου μ’ αρέσει

    Είχα χτενίσει τα μαλλιά και φόραγα τακούνια

    κι ο παίδαρος απ’ τα παλιά έσπασε τα κουδούνια



    Εγώ δεν πάω, δεν πάω μέγαρο

    θα μείνω με τον παίδαρο



    Έδωσα δέκα καφετιά, μα τώρα τα πετάω

    στο μέγαρο δεν θέλω πια μονάχη μου να πάω

    Κι άμα θελήσω μουσική, πηγαίνω στο κρεβάτι

    εγώ κι ο παίδαρος εκεί ακούμε την Ενάτη.......



    Εσεις ολοι λοιπον ελιτιστες καλα κανετε και ειστε εκει που ειστε, μας δειχνετε ποιον δρομο πρεπει να αποφευγουμε!!



    Εμενα θα μου επιτρεψεις να ακουω Keith Jarrett ακομα και στο πιο παρακμιακο πιανο μπαρ της Σικαγο....
    #8137   /   25.04.2007, 20:43   /   Αναφορά
    Στην βάση του θέματος, με κάλυψαν όλοι οι προηγούμενοι. Το Μέγαρο δεν φτιάχτηκε μόνο για συμφωνικές και όπερες, αλλά για κάθε είδος ποιοτικής μουσικής.

    Θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι με ψιλοχαλάει η παρουσία στο Μέγαρο ορισμένων καλλιτεχνών, οι οποίοι μπορεί μεν να είναι αξιόλογοι στο είδος τους αλλά ίσως να μην ταιριάζουν στη "φιλοσοφία" του Μεγάρου. Για παράδειγμα, τον Πλιάτσικα τον θεωρούμε όλοι καλό μουσικό και αναγνωρίζουμε την προσφορά του, αλλά μου κακοφάνηκε που εμφανίστηκε στο Μέγαρο. Ήταν κάπως "αταίριαστο"... ίσως στα δικά μου μάτια... μπορεί εγώ να το βλέπω περίεργα... αυτή ήταν όμως η αίσθησή μου.
    #8138   /   25.04.2007, 20:51
    Κοίτα uNick θα είχες ενδεχομένως δίκαιο (μιλώντας αισθητικά) αν ο Πλιάτσικας εμφανιζόταν με το σκισμένο τζην και με το στυλ που έχει στις συναυλίες και το οποίο τον αντιπροσωπεύει χρόνια τώρα (χωρίς αυτό να είναι κακό ετσι). Όμως δες, ο Πλιάτσικας έκανε συναυλίες με την ορχήστρα του Μεγάρου, υπό την διεύθυνση του Πυλαρινού (ετσι γραφεται;) και με ένα κλίμα πολύ πιο "κυριλέ" (συμπαθάτε με). Ακόμα κι ετσι να μην ήταν, ότι μπορεί να προάγει τον πολιτισμό στον τόπο για μένα έχει θέση στο Μέγαρο Μουσικής...

    #8183   /   28.04.2007, 14:07
    Θα συμφωνήσω μαζί σου, όπως και με άλλα μέλη που αναφέρθηκαν πιο πάνω ή πιο κάτω.



    Ο τίτλος του κτιρίου και του θεσμού που αντιπροσωπεύει είναι :



    "ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ"



    κι όχι μέγαρο κλασσικής, λαϊκής, δημοτικής ή οποιουδήποτε άλλου συγκεκριμένου είδους μουσικής. Επομένως όλη η μουσική χωράει εξίσου σ' αυτό το χώρο.

    #8140   /   26.04.2007, 01:33   /   Αναφορά
    Εγώ περιμένω να μας πεις τις συναυλίες ή τους καλλιτέχνες που φιλοξένησε το μέγαρο και αυτοί το "σκύλευσαν". Για να καταλάβω.
    ph
    #8141   /   26.04.2007, 07:15   /   Αναφορά


    Το κείμενο του ανδρός μυρίζει πνευματική μούχλα, στασιμότητα και μουσικό ρατσισμό. Καλύτερα δέκα σκυλάδες παρά ένας τέτοιος φύλακας του πολιτισμού που γράφει φτύνοντας, χωρίς, υποψιάζομαι, να έχει κάτι καλό να αντιτάξει.
    #8142   /   26.04.2007, 08:59   /   Αναφορά
    Δεν θα σχολιάσω αν αυτό συμβαίνει ή όχι γιατί δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα τα τεκταινόμενα του Μεγάρου . Πάντως μου άρεσε ο τίτλος σου γιατί περιγράφει σε 3 λέξεις αυτό που θες να πεις .
    #8144   /   26.04.2007, 16:32   /   Αναφορά
    περιμένουμε την είσοδο του συγγραφέα στο ΜΗ για τις απαντήσεις...



    Σωστό το σχόλιο σου, rompa μου!!!
    #8215   /   30.04.2007, 13:27   /   Αναφορά
    Αγαπητέ φίλε μου στο κείμενό σου είσαι τελείως άόριστος και χάνεις το δίκιο σου.Δε δείχνεις κάποια παραδείγματα, που να μας διαφωτίζουν.Με αυτά τα δεδομένα θα διαφωνήσω και γω μαζί σου, ότι το μέγαρο είναι μόνο για τους φραγκάτους που ακούνε σοπράνο να τσιρίζουνε. Εξάλλου η όπερα και η κλασσική μουσική ποτέ δεν ήταν προνόμιο των ελλήνων, αλλά των Γερμανών και των Ιταλών, διαφορετικά θα έιχαμε και μεις την όπερά μας, όπως και στο εξωτερικό.
    #8216   /   30.04.2007, 13:37
    Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Άλλωστε υπάρχει χώρος καθαρά για κλασσική μουσική, όπερες κλπ, η Λυρική Σκηνή. Πιστεύω πως καλό ήταν που το Μέγαρο άνοιξε τις πόρτες του στην καλή ελληνική μουσική, γιατί δεν υπάρχουν άλλοι κατάλληλοι χώροι για συναυλίες! Τα Θέατρα Βράχων, Ηρώδεια κλπ. είναι για το καλοκαίρι. Το χειμώνα πού θα γίνουν οι συναυλίες;

    #8574   /   11.06.2007, 17:57   /   Αναφορά
    Μετά απο 2 μήνες απουσίας μου,είδα τα σχόλια του άρθρου μου.Λοιπόν:ο τίτλος ,με την σημερινή του σημασία αναφέρεται στην Άννα Βίσση και όχι σε όσους έγραψαν μερικοί(και μου εκανε εντύπωση ,γιατί ήταν πολύ σαφές το ότι αναφερόμουν σε ''τραγουδίστρια''του συρμού απο τον τίτλο).Μεταφορικά το ρημα ''σκυλεύω''(αναφερόταν στο ''γδύσιμο''απο πλευράς εξοπλισμού,των νεκρών πολεμιστών στην 'Ιλιάδα'' του Ομήρου,το λέω για κάποιους που μίλησαν για θέμα ελληνικής γλώσσας)το χρησιμοποίησα για να περιγράψω την κατάργηση της αρχικής ιδιότητας (απο πλευράς κατασκευής ο χώρος είναι για να υποδέχεται συμφωνική ορχήστρα)του συγκεκριμένου χώρου.Δεν έψαχνα να βρώ το δίκιο μου ,οπως είπε κάποιος,απλώς ήθελα να γράψω για αυτό το θέμα γιατί μου φάνηκε πολύ τραβηγμένο το γεγονός ότι θα τραγουδούσε εκεί η συγκεκριμένη''τραγουδίστρια''.Αυτά τα ολίγα για όσους ήθελαν εξηγήσεις,έστω και με καθυστέρηση!
    #8577   /   12.06.2007, 00:17
    Εγώ δεν στέκομαι τόσο στον ερμηνευτή όσο στο υλικό που τραγουδήθηκε. Δεν θα με χάλαγε να δω για παράδειγμα τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο στο μέγαρο, αλλα να τραγουδά πολιτισμό και όχι τα της εθνικής οδού (τον Χριστοδουλόπουλο τον θεωρώ μεγάλη φωνή άσχετα αν δεν συμφωνώ με το ρεπερτόριο). Έτσι λοιπόν δεν μπορώ να κατηγορήσω το μέγαρο για την Άννα Βίση, αλλά μπορείς να μας διευκρινήσεις τι ακριβώς τραγούδησε ελ όγω ερμηνετρια και το θεωρείς τόσο μεγάλο έγκλημα;





    Φιλικά.

    #9108   /   14.08.2007, 19:11   /   Αναφορά
    Δυστυχως στην χωρα μας υστερούμε απο αιθουσες συναυλιων.Αυτη ειναι παιδια μια μεγαλη αληθεια.Θελω να σας ενημερωσω {ασχετα τι λεει ο καθενας μας],το Μεγαρο Μυσικης Αθηνων και Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκε με αρχικη ιδεα για παραστάσεις κλασικης μουσικης και μονο.Ετσι αν θα δειτε ηταν στα πρωτα τους χρονια.Σιγα-σιγα ομως αρχισε να μπαίνει και αξιολογη ελληνικη μουσική και Συνθέτες. Επειδη ο χωρος ενοικιάζεται οπως και η αιθουσα Τελετων του ΑΠΘ σιγα-σιγα διαφοροι φορείς που ειχαν οικονομικη επιφάνεια νοικιαζαν τον χωρο για μουσικές παραστάσεις,Και ετσι σε αλλον αρεσαν και σε αλλον οχι. Συμφωνω οτι πρεπει να ακουγεται η Μουσική..στο Μεγαρο ομως πρεπει να κρατιεται και το επίπεδο,γιατι εκτος των αλλων στα διαφορα site του εξωτερικου για την χωρα μας προβαλλεται και το προγραμμα του Μεγαρου. Αυτο που πρεπει να γινει παιδια...αιθουσες συναυλιων.Σκεφθειτε την καταντια.Οταν ενα νεο παιδι θελει να παρει πτυχιο η διπλωμα πιανου,κιθαρας,μονωδίας,κλπ και το ωδειο δεν εχει δικη του αιθουσα,αν θελει ο μαθητης να εχει και μεγάλο ακροατηριο πρεπει να νοικιασει αιθουσα με πιανο.Καταλαβαίνετε.....Απλως ας δεχθουμε το γεγονός οτι ειμαστε πολυ πισω ακομη.Σκεφθειτε η Αλβανια εχει πχ Οπερα και Μουσικη Ακαδημια και εμεις μια Λυρική με πολλα προβλήματα και ανυπαρκτη μουσική ακαδημια.Εστιαζω το προβλημα στην Παιδεια της Μουσικης,που υπάρχουν πολλες κενες οργανικές θεσεις στα σχολεια,πολλα νεα παιδια να προσφέρουν τις γνώσεις τους με την προσληψη τουςκαι ομως τα αφήνει ανεργα το ΥΠ.Παιδείας