ελληνική μουσική
    851 online   ·  210.853 μέλη

    Σύνδεση εξωτερικής μονάδας εφέ σε κονσόλα

    gregory19
    13.06.2008, 05:09

    kalispera se olous....mia aplh erwtish pws mporw na sindesw mia exswterikh monada efe(p.x ena reverb)se analogikh konsola mesw auxs mesw ti?perimenw tin voitheia sas

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 13-06-2008 08:44 ]


    noizreduction
    13.06.2008, 20:14

    Λοιπον, η διαδικασια ειναι παρα πολυ απλη, αρκετα δοκιμασμενη και εγγυημενη 100%.

    Απο το Auxiliary που θελεις ( κατα προτιμηση σε ενα post auxiliary* ) δωσε το σημα σου στο reverb ( στο σημειο input ). Απο το output του reverb θα δωσεις σημα στην κονσολα σε ενα καναλι της. Ετσι θα μπορεις να ελεγχεις το ποσοστο σηματος που "μπαινει" στο τελικο αποτελεσμα.

     

    Καποιες επιπλεον παρατηρησεις:

    1) Καλο ειναι να στελνεις μονοφωνικο σημα στο reverb ( δηλαδη το auxiliary σου να δινει μονοφωνικο σημα και να συνδεεται στο input L/Mono του Reverb ). Ειναι ενας κανονας που χρησιμοποιεται αρκετα, γιατι το reverb θα δωσει τον απαραιτητο ογκο και τη ψευδαισθηση πως ειναι stereo το αποτελεσμα.

    2) Το καναλι της επιστροφης στη κονσολα καλο ειναι να ειναι στερεοφωνικο. Ωστε να πετυχεις αυτη τη ψευδαισθηση του ογκου.

    3) Μην κανεις το λαθος να οδηγησεις το καναλι της επιστροφης ξανα στο Auxiliary που βγαζει προς το Reverb. Θα δημιουργησεις ενα εκπληκτικο feedback.

     

    Ισως με περισσοτερες πληροφοριες εκ μερους σου ( μαρκα κονσολας, τυπος..καθως και του reverb ) να μπορουσαμε να σου δωσουμε πιο σαφεις οδηγιες.

    Προσεχε. Επειδη ειδα πως αναφερεις "εξωτερικη μοναδα effect" καλο ειναι να ξερεις πως effect που "ομορφαινουν" το αποτελεσμα ( reverb/delay/chorus/flanger/phaser/distortion** ) μπαινουν με τον τροπο που ανεφερα πιο πανω. Δηλαδη "παραλληλα" με το συνολικο σημα.

    Effects ομως που επηρρεαζουν τη δυναμικη του ηχου ( EQ/Compressor/Limiter ) πρεπει να μπαινουν απαραιτητως μετα το master out της κονσολας και πριν τη τελικη ενισχυση του ηχου ωστε ο ελεγχος να γινεται συνολικα στο σημα και οχι επιμερους. Δηλαδη σε συνδεση με "σειρα" πανω στο σημα.

     

    * Πολλες κονσολες χωριζουν τα aux σε pre και post. Η διαφορα τους ειναι απλη:

    Tα post aux επηρρεαζονται απο το fader του volume. Για να γινω κατανοητος, οριστε ενα παραδειγμα.

    Πες πως θελεις να βαλεις βαθος στη φωνη. Εχεις το Aux στο 6, ομως θελεις οταν κατεβαζεις το fader του ηχου να "εξαφανιζεται" και το σημα προς το reverb. Αυτη ειναι η δουλεια του post aux. Οταν θα ανεβαζεις το fader του ηχου, θα ανεβαινει και η σταθμη του σηματος προς το reverb, ενω οταν το κατεβαζεις θα γινεται το ακριβως αντιθετο.

     

    Τα pre aux δεν επηρρεαζονται απο το fader του volume. Δηλαδη οσο και να ανεβαζεις και να κατεβαζεις το fader του καναλιου, το σημα που θα λαμβανει το reverb θα εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο aux εχεις ορισει. Ετσι το σημα μπορει να σβηνει απο το κεντρικο καναλι, οχι ομως και προς το reverb.

     

    Γενικα, τα post aux τα χρησιμοποιουμε για να στελνουμε το σημα μας προς εξωτερικες μοναδες effect, ενω τα post για να στελνουμε το σημα σε monitors πανω στη σκηνη ( και μαλιστα με αυτονομο ελεγχο του καθε monitor, αναλογα με την κονσολα και τις απαιτησεις της σκηνης ).

     

     

    ** Προσφατα μου ετυχε μια μπαντα που ο τραγουδιστης ειχε ενα πεταλακι distortion το οποιο ηθελε να το χρησιμοποιει σε συγκεκριμενα κομματια. Ακραιο, ομως υπαρκτο.


    lawrence-gr
    21.06.2008, 11:39

    Παράθεση:

     

     

    ** Προσφατα μου ετυχε μια μπαντα που ο τραγουδιστης ειχε ενα πεταλακι distortion το οποιο ηθελε να το χρησιμοποιει σε συγκεκριμενα κομματια. Ακραιο, ομως υπαρκτο.



    χαχαχα!!!σοβαρα μιλας ρε φιλε???ε τον τρελαρα.και τι μουσικη παιζαν??


    noizreduction
    21.06.2008, 12:50

    Επαιζαν soft rock/pop, ομως σε ενα κομματι ηθελε να μιμηθει ενα μεγαφωνο χοανης ( ή αλλιως "ντουντουκα" ) και ετσι χρησιμοποιουσε αυτο το effect ( με καταλληλο EQ συγχρονως ). Ηταν αρκετα ενδιαφερον το αποτελεσμα, οπως και η ιδια η μπαντα


    lawrence-gr
    21.06.2008, 13:26

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 21-06-2008 στις 12:50 έγραψε...

    Επαιζαν soft rock/pop, ομως σε ενα κομματι ηθελε να μιμηθει ενα μεγαφωνο χοανης ( ή αλλιως "ντουντουκα" ) και ετσι χρησιμοποιουσε αυτο το effect ( με καταλληλο EQ συγχρονως ). Ηταν αρκετα ενδιαφερον το αποτελεσμα, οπως και η ιδια η μπαντα



    πρεπει να ηταν καλο.δεν εχεις ηχογραφημα να ακουσουμε το σημειο?


    noizreduction
    21.06.2008, 13:51

    Δυστυχως οχι. Ηταν κλασσικη καλυψη PA. Προσωπικα βρηκα ενδιαφερον πως εψαξε τον ηχο του ο τραγουδιστης


    pitsipowolf1989
    05.11.2014, 20:05

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 13.06.2008, 20:14 έγραψε...

    Λοιπον, η διαδικασια ειναι παρα πολυ απλη, αρκετα δοκιμασμενη και εγγυημενη 100%.

    Απο το Auxiliary που θελεις ( κατα προτιμηση σε ενα post auxiliary* ) δωσε το σημα σου στο reverb ( στο σημειο input ). Απο το output του reverb θα δωσεις σημα στην κονσολα σε ενα καναλι της. Ετσι θα μπορεις να ελεγχεις το ποσοστο σηματος που "μπαινει" στο τελικο αποτελεσμα.

     

    Καποιες επιπλεον παρατηρησεις:

    1) Καλο ειναι να στελνεις μονοφωνικο σημα στο reverb ( δηλαδη το auxiliary σου να δινει μονοφωνικο σημα και να συνδεεται στο input L/Mono του Reverb ). Ειναι ενας κανονας που χρησιμοποιεται αρκετα, γιατι το reverb θα δωσει τον απαραιτητο ογκο και τη ψευδαισθηση πως ειναι stereo το αποτελεσμα.

    2) Το καναλι της επιστροφης στη κονσολα καλο ειναι να ειναι στερεοφωνικο. Ωστε να πετυχεις αυτη τη ψευδαισθηση του ογκου.

    3) Μην κανεις το λαθος να οδηγησεις το καναλι της επιστροφης ξανα στο Auxiliary που βγαζει προς το Reverb. Θα δημιουργησεις ενα εκπληκτικο feedback.

     

    Ισως με περισσοτερες πληροφοριες εκ μερους σου ( μαρκα κονσολας, τυπος..καθως και του reverb ) να μπορουσαμε να σου δωσουμε πιο σαφεις οδηγιες.

    Προσεχε. Επειδη ειδα πως αναφερεις "εξωτερικη μοναδα effect" καλο ειναι να ξερεις πως effect που "ομορφαινουν" το αποτελεσμα ( reverb/delay/chorus/flanger/phaser/distortion** ) μπαινουν με τον τροπο που ανεφερα πιο πανω. Δηλαδη "παραλληλα" με το συνολικο σημα.

    Effects ομως που επηρρεαζουν τη δυναμικη του ηχου ( EQ/Compressor/Limiter ) πρεπει να μπαινουν απαραιτητως μετα το master out της κονσολας και πριν τη τελικη ενισχυση του ηχου ωστε ο ελεγχος να γινεται συνολικα στο σημα και οχι επιμερους. Δηλαδη σε συνδεση με "σειρα" πανω στο σημα.

     

    * Πολλες κονσολες χωριζουν τα aux σε pre και post. Η διαφορα τους ειναι απλη:

    Tα post aux επηρρεαζονται απο το fader του volume. Για να γινω κατανοητος, οριστε ενα παραδειγμα.

    Πες πως θελεις να βαλεις βαθος στη φωνη. Εχεις το Aux στο 6, ομως θελεις οταν κατεβαζεις το fader του ηχου να "εξαφανιζεται" και το σημα προς το reverb. Αυτη ειναι η δουλεια του post aux. Οταν θα ανεβαζεις το fader του ηχου, θα ανεβαινει και η σταθμη του σηματος προς το reverb, ενω οταν το κατεβαζεις θα γινεται το ακριβως αντιθετο.

     

    Τα pre aux δεν επηρρεαζονται απο το fader του volume. Δηλαδη οσο και να ανεβαζεις και να κατεβαζεις το fader του καναλιου, το σημα που θα λαμβανει το reverb θα εξαρταται αποκλειστικα απο το ποσο aux εχεις ορισει. Ετσι το σημα μπορει να σβηνει απο το κεντρικο καναλι, οχι ομως και προς το reverb.

     

    Γενικα, τα post aux τα χρησιμοποιουμε για να στελνουμε το σημα μας προς εξωτερικες μοναδες effect, ενω τα post για να στελνουμε το σημα σε monitors πανω στη σκηνη ( και μαλιστα με αυτονομο ελεγχο του καθε monitor, αναλογα με την κονσολα και τις απαιτησεις της σκηνης ).

     

     

    ** Προσφατα μου ετυχε μια μπαντα που ο τραγουδιστης ειχε ενα πεταλακι distortion το οποιο ηθελε να το χρησιμοποιει σε συγκεκριμενα κομματια. Ακραιο, ομως υπαρκτο.



    Το post σου με βοήθησε πλήρως φίλε μου...να 'σαι καλά!!!{#emotions_dlg.clap}