ελληνική μουσική
    935 online   ·  210.856 μέλη

    midi keyboard vs αρμονιο για συνθεση μουσικής

    georgets
    17.01.2009, 11:37

    Γεια σας παιδιά, είμαι άσχετος σχετικά με το αρμόνιο και θέλω να αγοράσω ένα κλαβιε για σύνθεση μουσικής μεσω υπολογιστή. υστερα απο ερευνα ειδα οτι  ενα midi keyboard ειναι πολυ ακριβο\, για παραδειγμα στο νακα ένα midi keyboard 2 οκταβων κανει 129 ευρω... Επισης ενα πολυ φθηνο αρμόνιο με 61 πληκτρα μπορεί να λειτουργείσει ως midi keyboard και κοστιζει γυρω στα 100 ευρω. Συν που μπορεί να χρησιμοποιειθεί και κανονικά. Για παράδειγμα το YPT-200 της Yamaha μου φαίνεται (αν και δεν ξερω και πολλα) καλο για εναν ασχετο σαν και μενα που κανει μερικα μαθηματα συνθεσης μουσικης στον υπολογιστή μέσω cubase και δεν ξερει πιανο...

    Άρα τελικά ποιο ειναι το πλεονεκτημα των midi keyboards εναντίων των φθηνών αρμόνιων?

     

    Επισής όσον αφορά το YPT-200 πως το βλέπετε? Για έναν αρχάριο δεν είναι ok?

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : georgets στις 18-01-2009 14:16 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : georgets στις 18-01-2009 14:17 ]


    noizreduction
    18.01.2009, 19:39

    Θα ξεκινησω απο τα πολυ βασικα, που μαλλον τα εχεις καταλαβει και μονος σου.

    1) Τo midi keyboard ειναι καθαρα ενα κλαβιε με ορισμενα επιπλεον πληκτρα, με τα οποια στελνεις εντολες στο VSTi που ελεγχεις. Δεν εχει δικους του ηχους, ουτε μπορει να φορτωσει ηχους. Αντιθετως, αναλογα με την τιμη, μπορει να εχει καλυτερη ποιοτητα πληκτρο απο ενα φτηνο αρμονιο, ή επιπλεον κουμπια που θα ελεγχουν κι αλλες παραμετρους

    2) Το αρμονιο ειναι καθαρα ενα οργανο με δικους του ηχους, το οποιο μπορει παραλληλα να δουλεψει και ως midi controller. Οπως καταλαβαινεις ομως, μεσα στη τιμη πληρωνεις και τους ηχους, οποτε η ποιοτητα του κλαβιε θα ειναι χαμηλοτερη με ενα αντιστοιχο midi keyboard ( σε αξια ), ενω δεν εχει συνηθως τα επιπλεον κουμπια που ελεγχεις εξτρα παραμετρους των VSTi.