Δυστυχως τα χρηματα που δινεις ειναι πραγματικα ελαχιστα σε σχεση με αυτο που θες. Βαζοντας υποψιν και παραγοντες που επηρρεαζουν ετσι και αλλιως την ποιοτητα της ηχογραφησης σου ( ελλειψη σωστης ακουστικης κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης και παρομοια συναφη θεματα ) πρεπει να σε προειδοποιησω πως δε μπορεις να κινηθεις σε υψηλα επιπεδα απαιτησεων για τον ηχο σου.
Προσωπικα θα προσπαθησω να χωρισω στο ποσο ετσι ωστε να παρεις μια μετρια καρτα ηχου ( που θα σου αποδωσει καρπους και θα την εχεις για ενα ευλογο διαστημα, μεχρι τουλαχιστον να αναβαθμιστεις και οικονομικα ) και ενα μετριο μικροφωνο ( ωστε να ηχογραφεις οσο το δυνατον πιο κοντα σε μετρια standards τη φωνη σου ).
Κοιταζοντας προχειρα στο αγαπημενο μου Θωμα, διαπιστωνω πως η μικρη κατηγορια καρτων εμπλουτιστηκε στο διαστημα που κανω το στρατιωτικο μου. Πολλες μαρκες τις γνωριζω μονο σε αλλα hardware μηχανηματα ( κυριως προενισχυτες ), οποτε θα σου προτεινω ο,τι ξερω κι εχω χρησιμοποιησει ή εχει τυχει να το χρησιμοποιουν συναδελφοι.
Μια καλη λυση ( και με καλες επιδοσεις ) ειναι η καρτουλα της Yamaha που παρεχει και εισοδο για μικροφωνο και ποιοτικα ειναι σε ανεκτα εως καλα επιπεδα. Μειονεκτημα της ειναι η σταθερη αναλυση και συχνοτητα ( 44,1KHz και 16bit ) αλλα για την εφαρμογη που το θες δε νομιζω πως θα σου προκαλεσει αμεσα προβλημα.
Αλλη, ενδεδειγμενη λυση, ειναι η lexicon alpha η οποια παρεχει και το lexicon pantheon reverb σαν VST effect. Ενδεχομενως να σε ενδιεφερε και το πακετο που προτεινει ο thomann με τη συγκεκριμενη καρτα. Ξεπερναει λιγο το budget σου, ομως ειναι λιγο παραπανω αρα υποθετω πως θα μπορουσες να φυλαξεις λιγα χρηματα παραπανω. Το μικροφωνο που δινει ειναι μια κλασσικη "αντιγραφη" που κανει η tbone, ομως για τη δουλεια σου θα ειναι μια καλη αρχη.
Μια πιο προχωρημενη λυση ειναι η Alesis IO2 μαζι με το ιδιο μικροφωνο. Ομως το ποσο εκτοξευεται περιπου 100€ πιο πανω απο την αρχικη σου προβλεψη. Βεβαια σε βαθος χρονου η καρτα θα σου φανει χρησιμη ακομα κι οταν αναβαθμισεις το μικροφωνο ή το χωρο που ηχογραφεις.
Εαν προτιμησεις ναπ αρεις ομως μονο μια καρτα κι ενα μικροφωνο ξεχωριστα ( δηλαδη οχι απο τα πακετα που προσφερει το thomann ), προτεινω ανεπιφυλακτα να προβεις στην αγορα ενος ribbon μικροφωνου. Αρκετα ευαισθητα, αποδιδουν αξια τα χρηματα τους και το τελευταιο καιρο η κατασκευη τους γινεται πιο φτηνη και πιο ανθεκτικη σε καταπονησεις ( χαρακτηριστικο των παλιων ribbon ).
Το πιο φτηνο στην αγορα ειναι το RB100 και ισως μια καλη αρχη για να εχεις επαφη με ενα καλυτερο μικροφωνο.
Απο την αλλη μπορεις να αποκτησεις ενα κλασσικο στουντιακο μικροφωνο μεγαλου διαφραγματος. Προτεινω ( για αρχη ) το C3 της Behringer. Στην ουσια απο τη χαμηλη κατηγορια ειναι το μονο που αποδιδει τα λεφτα του ( παραδοξως ) και με μια μετρια καρτα θα "δεσει" σαν ηχος.
Ειναι καθαρα δικο σου θεμα το τι θα παρεις. Αλλα εχε υποψιν και τους παραγοντες που αναφερω ( δηαλδη κακη ακουστικη στο χωρο ηχογραφησης, τεχνικες ηχοληψιας, κλπ ) ωστε να μην απογοητευτεις στο ενδεχομενο κακης ηχογραφησης.