ελληνική μουσική
355 online   ·  205.982 μέλη

Σπουδές στα 36! Υπάρχει προοπτική ή δεν αξίζει τον κόπο;

harmonizer
Σολίστ
Chat
01.07.2010, 15:02

Παράθεση:

Το μέλος ORFEASMIRSINIS στις 30-06-2010 στις 17:03 έγραψε...

 

Απο εδώ και κάτω,συγγνώμη. αρχίζει η μπουρδολογία.Είναι γνωστό οτι στα ελληνικά πανεπιστήμια μπαίνεις δύσκολα και βγαίνεις δύσκολα.

Για να φανεί με αριθμούς ποιός μπουρδολογεί και ποιός όχι για τη δυσκολία των ελληνικών πανεπιστημίων και συγκεκεριμένα των ιατρικών σχολών, αντιγράφω από άλλο φόρουμ:

Παράθεση:

Δηλαδή στην Ελλάδα με 10 εκατομμύρια πληθυσμό εισάγονται κάθε χρόνο στις ιατρικές σχολές 1000 άτομα.Παρατηρούμε οτι στις ΗΠΑ με πληθυσμό 300 εκατομμύρια εισάγονται κάθε χρόνο στις ιατρικές σχολές μετά τα MCAT 30 χιλιάδες άτομα.Συνεπώς η αναλογία εισακτέων προς το γενικό πληθυσμό είναι ίδια σε ΗΠΑ και Ελλάδα.Πώς γίνεται όμως στην Ελλάδα να υπάρχουν 70000 γιατροί επί 10 εκατομμυρίων πληθυσμού ενώ στις ΗΠΑ 700000 γιατροί επί 300 εκατομμυρίων πληθυσμού,δηλαδή η αναλογία γιατρών προς γενικό πληθυσμό να είναι ετις ΗΠΑ 3 φορές μικρότερη από ό,τι στην Ελλάδα;Από που προκύπτει αυτός ο δραματικός τριπλασιασμός αφού δεν εξηγείται από τον αριθμό των εισακτέων; Προφανώς πρόκειται για τους μεταγραφέντες(κοινώς βύσματα) και τους αποφοίτους σχολών ανατολικού μπλοκ( με μέσο όρο στο απολυτήριο Λυκείου 14.5 και στη συντριπτική πλειονότητα βαθμούς κάτω από τη βάση στις πανελλήνιες).

Στην τελευταία πρόταση βέβαια θα πρέπει να προσθέσουμε το γεγονός ότι σπάνια έλληνας φοιτητής εγκαταλείπει το πανεπιστήμιο, καθώς ξέρει ότι κάποια στιγμή θα τα καταφέρει και θα βγει.


#21   
punkster
Σολίστ
Chat
01.07.2010, 15:44

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 30-06-2010 στις 22:45 έγραψε...

Συγνώμη αλλα όλο το πρόβλημα των ελληνικών Πανεπιστημίων είναι η αντιγραφή...? Ας κάνει ο άλλος οτι γουστάρει για να περάσει το μάθημα τι με νοιάζει εμένα...?



Πεντατονικε, η αντιγραφη ΕΙΝΑΙ μεγαλο προβλημα, γιατι πεφτει πολυ το επιπεδο του ετους, ή και του τμηματος ολοκληρου οταν το σκονακι αποτελει συστημα.

Οταν οι περισσοτεροι αντιγραφουν, αυτο σημαινει οτι η πλειονοτητα των φοιτητων δεν εμαθε και στο μελλον δεν θα γνωριζει οτιδηποτε σχετικο με το μαθημα ή τα μαθηματα τα οποια περασαν αντιγραφοντας. Αυτο δεν ειναι προβλημα?

Χωρια το "αδικο" του ολου θεματος..... Ε, ειναι αν μη τι αλλο εκνευριστικο να παιρνουν δεκαρια και εννιαρια με σκονακι!!! Εχει τυχει στην σχολη μου (Πανεπιστημιο Θεσσαλιας) να εχουν ανοιξει βιβλια στην ωρα της εξεταστικης -ΒΙΒΛΙΑ!!!- και ο επιτηρητης να κανει τον χαζο! Ε, με ενοχλει αυτο το πραγμα, και δεν πιστευω οτι βοηθαει κανεναν....

Μην ανοιξω και το αλλο το θεμα, με τα συμπεθεριλικια και τα κουμπαριλικια και τις εργαστηριακες απουσιες που διαγραφονται και οι εξετασεις που περνιωνται με λευκες κολλες.......


#22   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
01.07.2010, 16:39

Κοίτα δε ξέρω τι γίνεται στις άλλες σχολές, αλλά στη δική μου σχολή αν δεν ξέρεις 10 δε γράφεις με τίποτα... Μπορεί να διαβάζεις 3 μήνες και πάλι να μην ξέρεις τι παίζει... Στο κάτω κάτω ένα πτυχείο με 10 δε λέει τίποτα, το θέμα είναι ποιός είναι επιστήμονας... Αν σέβεσαι τον εαυτό σου δεν αντιγράφεις... Ειδικά στα μαθήματα που είναι σχετικά με αυτό που θέλεις να κάνεις... Γιατί κακά τα ψέματα στα ελληνικά πανεπιστήμια διδασκόμαστε τόσα άσχετα και άχρηστα μαθήματα που δε θα μας χρειαστούν και ποτέ... Σκέψου να είσαι ο καλύτερος προγραμματιστής και να μην μπορείς να περάσεις την επεξεργασία σήματος γιατι ο καθηγητής είναι μαλάκας...

Δε ξέρω πάντως να τιμωρούνται με διαγραφή όσοι αντιγράφουν και να θεωρείται τιμητικό το κάρφωμα είναι τουλάχιστον ηλίθιο... Στο κάτω κάτω αυτοί που διαβάζουν και είναι καλοί φοιτητές θα εξεληχθούν και θα μπούν στα καλα μεταπτυχιακά και θα γίνουν σωστοί επιστήμονες... Οι άλλοι μπορούν απλά να καταλήξουν να γίνουν καθηγητές... Αλλίμονο αν μπαίναν όλοι στις σχολές με στόχο να γίνουν καθηγητές σε λύκειο...


#23   
StavmanR
MusicHeaven Guru
Chat
01.07.2010, 16:51

Δεν έχει γούστο που μια συζήτηση ξεκινά για την επιστημονική εκπαίδευση και καταλήγει στην απάτη; Χαρακτηριστικό της κυρίαρχης αντίληψης περί των 'επιστημών'.

 

Ας μη γελιόμαστε. Το πτυχίο έχει καταντήσει αυτοσκοπός ως υλικό πειστήριο, παρά ως απολυτήριο διαδικασίας ουσιαστικής εκπαίδευσης. Αν είναι δυνατό να αποκτήσει κανείς πτυχίο στη σημερινή κοινωνία μέσω αλληλογραφίας, θα το θεωρήσει 'τιμή του και καμάρι του'. Κι εν τέλει αποκαλύπτεται η ανωμαλία του πτυχίου από τη βάση της. Πάντοτε το πτυχίο είχε ως σκοπό την εύκολη κοινωνική καταξίωση μέσα από το δόγμα της επιστημονικής ανωτερότητας. Το είχαμε περιτυλίξει με χρωματιστά ενδύματα περί παιδείας, κατάρτισης, έρευνας, γνώσης, μα η πόρνη η αλήθεια ξεγυμνώνεται με το χρόνο, είναι στη φύση της να επιδιώκει το τσιτσίδωμα...

 

Το θέμα εξαρχής έχει διπλή φύση και δύο όψεις: Θέλω να μυηθώ στην επιστημονική μεθοδολογία και τον επιστημονικό τρόπο έρευνας ή θέλω ένα πτυχίο για να βρίσκω καλύτερες συνθήκες εργασίας και εργασία γενικότερα; Έτερον εκάτερον.

 

Μπορείς να έχεις πτυχίο αστροφυσικού και να είσαι γεωργός, ενασχολούμενος στις ελεύθερές σου ώρες με τα Κβάζαρ και τα Πάλσαρ. Μπορείς και να εργαστείς στη ΝΑΣΑ μα στις ελεύθερες σου ώρες κι από αγάπη να παίρνεις τα βουνά με μία φλογέρα και να βόσκεις πρόβατα... Δύο διαφορετικές πλευρές του νομίσματος που συχνά συγχέονται μέσα στο φαντασιολόγημα του 'αγαπώ την επιστήμη και θέλω να βγάλω λεφτά από εκείνην'.

 

Με βάση το ερώτημα 'υπάρχει προοπτική ή δεν αξίζει τον κόπο;' κι εφόσον δεν είναι κάποιος βέβαιος ότι έλκεται από την επιστημονική μεθοδολογία (διότι άνθρωπος που το γνωρίζει απλά δεν αναρωτιέται), υποθέτω ότι αναφερόμαστε στο υλικό μέρος της υπόθεσης, δηλαδή στις επαγγελματικές προοπτικές.

 

Εκεί που φτάσαμε λοιπόν προσωπικά θεωρώ ότι 'θα πέσει πολλή πείνα' στους 'επιστήμονες εκ' μελέτης ή και εξ' αντιγραφής'. Κι αυτό διότι πέσαμε ως τσακάλια με τα μούτρα στο επιστημονικό χρήμα και λύθηκε η συνέχεια των επαγγελμάτων και της παραγωγής. Δεν μπορεί να υφίσταται 'υγιής' τεταρτογενής παραγωγή και υπηρεσία, δίχως να έχουν κορεστεί οι πρώτες τρεις βαθμίδες παραγωγής. Μα το χειρότερο όλων είναι πως δεν υφίσταται πλέον η αγάπη προς το επάγγελμα, η ταύτιση με τον καθημερινό μόχθο κάθε μορφής. Σπουδάζουμε κι εξειδικευόμαστε επειδή έγινε ένα κοινωνικό εργαλείο κι όχι επειδή θέλουμε να εμβαθύνουμε πραγματικά στα του επαγγέλματος που εξαρχής προτιμήσαμε. Και σήμερα καταλήγουν οι άνθρωποι με αγάπη στην ιατρική να φοιτούν σε πανεπιστήμια μαθηματικών, οι άλλοι με μεράκι στην αγροτιά να φοιτούν σε σχολές αεροναυπηγικής κ.ο.κ.

 

Θεωρώ ότι η αγάπη για μάθηση κάθε τύπου δυναμώνει πνευματικά τον άνθρωπο. Σπουδάστε, φοιτήστε με σκοπό να γίνετε πνευματικότεροι άνθρωποι, και σημαντικότεροι-χρησιμότεροι ως προς τις ανάγκες των  συνανθρώπων σας. Και θα αμοιφθείτε ανάλογα με την αμοιβή που εξαρχής αποζητούσατε, άλλοι σε χρήμα, άλλοι σε βασικά αγαθά κι άλλοι σε πνεύμα και φιλία.


#24   
harmonizer
Σολίστ
Chat
01.07.2010, 17:56

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 01-07-2010 στις 16:39 έγραψε...

[................]

Δε ξέρω πάντως να τιμωρούνται με διαγραφή όσοι αντιγράφουν και να θεωρείται τιμητικό το κάρφωμα είναι τουλάχιστον ηλίθιο... Στο κάτω κάτω αυτοί που διαβάζουν και είναι καλοί φοιτητές θα εξεληχθούν και θα μπούν στα καλα μεταπτυχιακά και θα γίνουν σωστοί επιστήμονες... Οι άλλοι μπορούν απλά να καταλήξουν να γίνουν καθηγητές... Αλλίμονο αν μπαίναν όλοι στις σχολές με στόχο να γίνουν καθηγητές σε λύκειο...



Διακρίνω πολλές στρεβλώσεις. Και ειδικά οι τελευταίες φράσεις δείχνουν μία παντελή άγνοια της πραγματικότητας (οι πρώτες δείχνουν μία παντελή άγνοια αυτού που τα χαζά για κάποιους αμερικανάκια ονομάζουν ethics).


#25   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
01.07.2010, 18:09

Bottomline: Επιστήμονας είναι αυτός που κατέχει την επιστημονική σκέψη και όχι αυτός που περνάει τα μαθήματα του πανεπιστημίου. Όποιος αξίζει φαίνεται μετά το πτυχείο του... Είτε πέρασε 2-3 μαθήματα 'νύχτα' είτε όχι... Αυτό που τα αμερικανάκια ονομάζουν ethics είναι μια ναζιστική μπούρδα... Αν εσύ πιστεύεις οτι το κάρφωμα είναι ηθική πρόβλημά σου...


#26   
harmonizer
Σολίστ
Chat
01.07.2010, 18:22

Τα ναζιστικά αμερικανάκια, γερμανάκια κ.ο.κ., όταν σε πάρουν είδηση να αντιγράφεις και να κάνεις κουτοπονηριές δε θα σε αναφέρουν απαραίτητα στις ακαδημαικές αρχές, αλλά θα σε θεωρήσουν ξεφτίλα και θα σε αντιμετωπίσουν με την αντίστοιχη περιφρόνηση χωρίς να σε θεωρήσουν "μάγκα" και "μπασμένο" όπως στο αντιναζιστικό ελάντα.

Αλλά χάρη στις αριστερίστικες αντιλήψεις περί ναζισμού καταλήξαμε σήμερα να είμαστε στο χάλι που είμαστε.


#27   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
01.07.2010, 19:17

Ναζιστικές αηδίες επιμένω... Όπως επι Hitler κάρφωναν τα παιδιά τους γονείς τους δε θα αρχίσω εγώ να καρφώνω τους συναδέλφους μου και τους φίλους μου... Και ούτε θα χαλάσω τις σχέσεις μου με κανέναν γιατι έτσι λέει η ηλιθία γερμανική νοοτροπία...

Καλύτερα φτώχος παρά ρουφιάνος... (Σχόλιο για τις αριστερίστικες αντιλήψεις και το χάλι στο οποίο βρισκόμαστε...)


#28   
harmonizer
Σολίστ
Chat
01.07.2010, 19:35

FYI, η χρήση των παιδιών ως πληροφοριοδοτών για τους γονείς τους γνώρισε ουσιαστική άνθηση στο σταλινικό και όχι στο χιτλερικό καθεστώς.

Αν οι φίλοι σου είναι οι εξυπνάκηδες που καταφεύγουν στην απάτη προκειμένου να εξασφαλίσουν το όφελος του πτυχίου, του βαθμού, της υποτροφίας, της μελλοντικής καριέρας ή διορισμού, τότε προφανώς ένα ελεεινό και αισχρό πανεπιστήμιο σου ταιριάζει απόλυτα.


#29   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
01.07.2010, 19:40

Ξύπνησε πάλι το troll μέσα σου και άρχισες τις προσβολές... I rest my case...


#30   
manos_p
Συγχορδία Μινόρε
Chat
01.07.2010, 20:17

Exw summathitries sto panepistimio mou stn taksi mou pou einai 48,49,51,53 xronwn...opote ta logia einai peritta..keep on...!!!


#31   
harmonizer
Σολίστ
Chat
01.07.2010, 20:26

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 01-07-2010 στις 19:40 έγραψε...

Ξύπνησε πάλι το troll μέσα σου και άρχισες τις προσβολές... I rest my case...



Αν η αλήθεια σε προσβάλει, τότε το πρόβλημα είναι δικό σου.  Μη κάνεις λοιπόν σαν την πόρνη που της κακοφαίνεται επειδή το εκκαθαριστικό της γράφει "ιερόδουλος".


#32   
tago
Φθασμένος
Chat
01.07.2010, 20:30

Παράθεση:

Το μέλος zeta490 στις 29-06-2010 στις 23:27 έγραψε...

Προσωπικά, την απόφαση μου την έχω πάρει για αυτό το θέμα. Θα ήθελα όμως να ακούσω τη γνώμη σας, επειδή είναι ένα θέμα στο οποίο οι γνώμες ποικίλουν. Για μένα, δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω, και δεν έχει το δικαίωμα κανείς να κλείνει το δρόμο σε κάποιον που θέλει να σπουδάσει, επειδή όπως λέει, είναι αργά! Εσείς τι λέτε;



Κοίτα, μέχρι τα 24 μου είχα ολοκληρώσει ένα κύκλο σπουδών που αφορούσε μία μέση ιδιωτική σχολή αλλά και την ανώτερη, τότε, σχολή εμποροπλοιάρχων (ΑΔΣΕΝ). Ωστόσο δε σταδιοδρόμησα ποτέ μια και οι εν λόγω σχολές ήταν μια καλή πρόφαση για να φύγω από το σπίτι και να το ζήσω λίγο. Αν και είμαι περισσότερα από 23 χρόνια ηχολήπτης πάντα ήθελα να αποκτήσω ένα πανεπιστημιακό πτυχίο και με αυτή τη λογική εισήχθην με τη διαδικασία της κλήρωσης το 2001, στα 34, μου στο τμήμα σπουδών στον Ελληνικό πολιτισμό της σχολής ανθρωπιστικών σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου. Αποφοίτησα το 2007 αλλά πέρα από το να διδάξω 50 ώρες σε ένα ΚΕΕ δεν χρησιμοποίησα πουθενά αλλού αυτό το πανεπιστημιακό πτυχίο. Ωστόσο δε μετάνιωσα ούτε μία στιγμή για το ότι μπήκα σε αυτή τη δύσκολη διαδικασία της γνώσης σε τέτοια ηλικία. Ανεξάρτητα από το αν κάποιος καταφέρει να αξιοποιήσει αυτό το πτυχίο ή όχι, οπωσδήποτε μέσα από αυτή τη διαδικασία γίνεται καλύτερος άνθρωπος και οπωσδήποτε μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει.


#33   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
01.07.2010, 20:42

Παράθεση:

Το μέλος harmonizer στις 01-07-2010 στις 20:26 έγραψε...

Αν η αλήθεια σε προσβάλει, τότε το πρόβλημα είναι δικό σου.  Μη κάνεις λοιπόν σαν την πόρνη που της κακοφαίνεται επειδή το εκκαθαριστικό της γράφει "ιερόδουλος".


Ναι ναι οι αυθαίρετες οικασίες σου είναι η μόνη και η απόλυτη αλήθεια... Δε μας λές όμως εσύ τι σπούδασες που σπούδασες και πώς έβγαλες τη σχολή σου...


#34   
ORFEASMIRSINIS
Φθασμένος
Chat
02.07.2010, 00:27

Παράθεση:

Το μέλος harmonizer στις 01-07-2010 στις 15:02 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος ORFEASMIRSINIS στις 30-06-2010 στις 17:03 έγραψε...

 

Απο εδώ και κάτω,συγγνώμη. αρχίζει η μπουρδολογία.Είναι γνωστό οτι στα ελληνικά πανεπιστήμια μπαίνεις δύσκολα και βγαίνεις δύσκολα.

Για να φανεί με αριθμούς ποιός μπουρδολογεί και ποιός όχι για τη δυσκολία των ελληνικών πανεπιστημίων και συγκεκεριμένα των ιατρικών σχολών, αντιγράφω από άλλο φόρουμ:

Παράθεση:

Δηλαδή στην Ελλάδα με 10 εκατομμύρια πληθυσμό εισάγονται κάθε χρόνο στις ιατρικές σχολές 1000 άτομα.Παρατηρούμε οτι στις ΗΠΑ με πληθυσμό 300 εκατομμύρια εισάγονται κάθε χρόνο στις ιατρικές σχολές μετά τα MCAT 30 χιλιάδες άτομα.Συνεπώς η αναλογία εισακτέων προς το γενικό πληθυσμό είναι ίδια σε ΗΠΑ και Ελλάδα.Πώς γίνεται όμως στην Ελλάδα να υπάρχουν 70000 γιατροί επί 10 εκατομμυρίων πληθυσμού ενώ στις ΗΠΑ 700000 γιατροί επί 300 εκατομμυρίων πληθυσμού,δηλαδή η αναλογία γιατρών προς γενικό πληθυσμό να είναι ετις ΗΠΑ 3 φορές μικρότερη από ό,τι στην Ελλάδα;Από που προκύπτει αυτός ο δραματικός τριπλασιασμός αφού δεν εξηγείται από τον αριθμό των εισακτέων; Προφανώς πρόκειται για τους μεταγραφέντες(κοινώς βύσματα) και τους αποφοίτους σχολών ανατολικού μπλοκ( με μέσο όρο στο απολυτήριο Λυκείου 14.5 και στη συντριπτική πλειονότητα βαθμούς κάτω από τη βάση στις πανελλήνιες).

 



  Tί σχέση έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια με την αθρώα προσέλευση,θα έλεγα επέλαση,αποφοίτων  του πάλαι ποτέ ανατολικού μπλόκ.Στο σύλλογο που είμαι εγγεγραμμένος σε κάθε ένα απόφοιτο ελ.παν. , εισηγμένου με πανελλαδικές εξετάσεις ,αντιστοιχούν πέντε εξ ανατολών ορμωμενοι.

   Αυτό είναι μία μάστιγα, που δημιούργησε την απίστευτη υπερπληθώρα  επιστημόνων υγείας ,με συνέπεια να πέφτει συνολικά το επίπεδο παροχής υπηρεσιών υγείας.Και αν θέλεις νούμερα να σου δώσω εγώ περισσότερα.Απο επίσημη έρευνα της ελ. οδοντιατρικής ομοσπονδίας το 1999 είμασταν 14000 οδοντίατροι εν ενεργεία και στο μπλόκ ήταν 13000 έτοιμοι να πάρουν τα πτυχία τους και να κατέβουν για αναγνώριση.Μέσος όρος απολυτηρίου όλων αυτών? 11.5 (και γνωρίζουμε καλά οτι στη μέση εκπαίδευση οι μαθητές του 6 παίρνανε χαριστικά  ένα 10-11,για να μπορέσουν να βγάλουν απολυτήριο).Αυτή η έρευνα είχε ανακοινωθεί στο πανελληνιο οδον. συν. το 1999

   Άλλο όμως είναι αυτό και άλλο το επίπεδο σπουδών των ελ. παν. όπου μόνο οι βέλτιστοι εισήγοντο,πλήν εξαιρέσεων ειδικών ομάδων, όπως π.χ. οι ομογενείς,όπου <<μεταξύ των τυφλών βασίλευε ο μονόφθαλμος>> και ήταν φοιτητές για τους οποίους ,αντιλαμβανόσουν αμέσως τον τρόπο εισαγωγής τους

   Εσύ όμως φίλε μου,ακόμα δεν μας έχεις αναφέρει, εάν σπούδασες και που σπούδασες ,παρότι στο έχω ζητήσει επανειλημμένος και στο ζητά και ο πεντατονικός τώρα΄,ώστε να μπορούμε ,να,<<ελέγξουμε>> την αξιοπιστία σου, συναρτήση των γραφομμένων σου,καθώς και να αντιληφθούμε, τα όποια κίνητρά σου.


#35   
MartinHellwood
Περαστική Νότα
Chat
02.07.2010, 11:22

Παράθεση:

Το μέλος zeta490 στις 29-06-2010 στις 23:27 έγραψε...

Προσωπικά, την απόφαση μου την έχω πάρει για αυτό το θέμα. Θα ήθελα όμως να ακούσω τη γνώμη σας, επειδή είναι ένα θέμα στο οποίο οι γνώμες ποικίλουν. Για μένα, δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω, και δεν έχει το δικαίωμα κανείς να κλείνει το δρόμο σε κάποιον που θέλει να σπουδάσει, επειδή όπως λέει, είναι αργά! Εσείς τι λέτε;



 

Θα ήθελα να σε συγχαρώ για αυτή σου την απόφαση. Και φυσικά εκτός απο το πλαίσιο της ηθικής ικανοποίησης δεν ξέρεις και ποτέ που θα σε οδηγήσει.\

Π.Χ. εμένα άλλαξε η ζωή μου όταν δοκίμασα έτσι για πλάκα να μάθω μια πολύ παράξενη ξένη γλώσσα, πέρα απο τα συνηθισμένα αγγλικα, γαλλικά κλπ. Τελικά βρήκα δουλειά εξ'αιτίας αυτής της προσπαθειάς μου με καλό μίσθο. Να μην αναφέρω τι δουλειές έκανα πριν απο αυτό....

Στην αμερική που έμεινα για ελάχιστο διάστημα έχουν τη νοοτροπία της συνεχούς εκπαίδευσης και ίσως είναι μια απο της ελάχιστες πτυχές της κουλτούρας τους που θα έπρεπε να υοθετήσουμε, αντί για όλες τις άλλες αμερικάνιες που έχουν διαβάλει τη κοινωνία μας.

Και πάλι ΕΥΓΕ!!


#36   
zeta490
Συγχορδία Μινόρε
Chat
04.07.2010, 22:47

Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τις απαντήσεις σας. Η αλήθεια είναι, ότι αρχικά δεν σκεφτόμουν το πανεπιστήμιο, αλλά το ιεκ επειδή ούτως ή άλλως θέλω να δοκιμάσω τις ικανότητες μου, και μελλοντικά, βλέποντας και κάνοντας πάω και πανεπιστήμιο. Θα το τολμήσω, γιατί όντως αξίζει τον κόπο! Μάλιστα, τώρα πείσμωσα περισσότερο, γιατί κάποιοι, όχι από δω μέσα, μου λένε ότι δεν θα τα καταφέρω! Ξέρετε κάτι; Θα τα καταφέρω! Υγεία να έχω και θα τα καταφέρω! Εκτός φυσικά, αν έχω κάποιον εχθρό στο Υπουργείο Παιδείας, και...κάνει τα αδύνατα δυνατά για να μείνω! Λέτε; Πολλά μπορούν να συμβούν, αλλά εγώ θέλω να το ζήσω! Τίποτα δεν συγκρίνεται, με το σκίρτημα της πρώτης επαφής με κάτι καινούριο! Και τίποτα δεν συγκρίνεται, με τη χαρά που νιώθει κανείς, όταν παίρνει ένα πτυχίο! Το πιθανότερο είναι να μη δουλέψω ποτέ στο αντικείμενο που διάλεξα. Ωστόσο, θέλω να αποκτήσω τις γνώσεις που χρειάζομαι για κάτι μελλοντικό, και εκτός των άλλων, να δω τις φάτσες των εχθρών μου, όταν θα έχω πάρει το πτυχίο μου!


#37   
harmonizer
Σολίστ
Chat
05.07.2010, 04:03

Αν πας στο ΙΕΚ όχι μόνο δε θα μάθεις τίποτα, αλλά θα απογοητευτείς οικτρά. Μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου.


#38   
mousikovagelis
Περαστική Νότα
Chat
05.07.2010, 20:16

Αγαπητή Ζετα490 καλή επιτυχία σου εύχομαι,και κουράγιο. Και εγώ μια από τα ίδια, τελείωσα το νυχτερινό λύκειο θετική κατεύθυνση και μπήκα και στο πανεπιστήμιο που ήθελα. Είμαι 34 δάσκαλος μουσικής, αφού να φανταστείς έχω μαθητές μου στην εκμάθηση οργάνων, συμφοιτητές μου και καθηγητές μου διδακτορικούς. Η γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανένα. Για αυτό κοίταξε να το απολαύσεις.  Αν δώσεις ένα ψάρι σε έναν άνθρωπο θα φάει μόνο μια φορά, αν τον μάθεις να ψαρεύει θα τρώει σε όλη του την ζωή.


#39   
ORFEASMIRSINIS
Φθασμένος
Chat
05.07.2010, 22:24

 Γουστάρωω!Τέτοια να ακούω,ανθρώπους θετικούς ,που η επόμενη ημέρα ,τους βρίσκει ένα βήμα παραπέρα απο την προηγούμενη.ΜΕ φτιάχνει,αισθάνομαι καλά!Βαρέθηκα να ακούω και να βιώνω απαισιοδοξία και μιζέρια ,απο τον Ελλαδικό περίγυρώ μου.


#40   


Αυτά τα διάβασες;