ελληνική μουσική
    860 online   ·  210.855 μέλη

    Εχω Ακουστικο τραυμα τι να κανω για να παιξω ηλεκτρικη;;;

    Stathis-FENDER
    12.08.2010, 09:09

    Προσφατα ο γιατρος μου ειπε οτι εχω ακουστικο τραυμα και οτι θα πρεπει να προσεχω ιδαιτερα με την μουσικη..με βοηθησε ενας φιλος εδω αλλα περιμενω γνωμες και απο τους υπολοιπους...

     


    takispag
    12.08.2010, 10:23

    Δεν είμαι γιατρός για να γνωρίζω τι ακριβώς είναι το ακουστικό τραύμα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να αποφεύγεις τις δυνατές εντάσεις. Προσοχή λοιπόν με την ηλεκτρική, γιατί ο ενισχυτής λόγω έντασης μπορεί να κάνει ζημιά ακόμα και σε κάποιον που δεν έχει πρόβλημα. Και με την ίδια λογική θα πρέπει να αποφύγεις τις συναυλίες, είτε ως παίχτης είτε ως ακροατής. Σε χαμηλή ένταση στο σπίτι δε νομίζω πως θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά αυτό θα ξέρει ο γιατρός σου να στο πει καλύτερα, δηλ. το πόσο σοβαρή είναι η ζημιά και ως που πρέπει να προσέχεις.

    Απ'όσο γνωρίζω θελει μεγάλη προσοχή και με τα ακουστικά γιατί κάνουν άμεση ζημιά και αυτά.


    noizreduction
    12.08.2010, 11:37

    Επισης, καλο ειναι να επικοινωνεις με το γιατρο σου. Ισως και να κανεις ενα ακουογραμμα για να δεις εαν ηδη εχει επηρρεαστει το ευρος συχνοτητων που ακους.

     

    Οπως σου ειπα και στο αλλο θεμα, απεφυγε τελειως την ακροαση δυνατης μουσικης ( ειτε σε προβα, ειτε σε live ), τα ακουστικα παντος ειδους ( γιατι ειναι στοχευμενη η διοχευτεση της ενεργειας στο αυτι σου, αρα μεγαλυτερη ζημια ) και σιγουρα οποιοδηποτε live εχεις κατα νου.

     

    Εαν κανεις live, ειτε με ακουστικα, ειτε με οχι, να ξερεις πως μπορει να ειναι το τελευταιο της ζωης σου...

     

    ...αξιζει τον κοπο να χασεις μια ολοκληρη μουσικη ζωη για την τρελα της στιγμης; Εαν πιστευεις πως ναι, καντο...Αλλα μη ζητας απο εμας τη συγκαταθεση μας!