ελληνική μουσική
    1032 online   ·  210.856 μέλη

    Οι δισκογραφικές μπαίνουν στα Live

    jorge
    08.10.2010, 10:50

    Η νέα παράσταση της Ελεωνόρας Ζουγανέλη γίνεται σε "Παραγωγή ΕΜΙ". Οι άνθρωποι της LYRA στέλνουν Δελτία Τύπου για live των καλλιτεχνών τους.

    Οι δισκογραφικές πλέον τα κάνουν όλα. Με λιγότερο προσωπικό απ' οτι μαθαίνω.

    Ίσως η τελευταία τους ευκαιρία για επιβίωση;

    Και αν ναι, τι μένει ως αμοιβή στους καλλιτέχνες όταν σε μια παράσταση εμπλέκεται μαγαζί και μια πολυεθνική;


    vasilisbSax
    08.10.2010, 11:19

    Την νύφη τελικά, νομίζω, θα την πληρώσει ο τελικός δέκτης, εν προκειμένω ο ακροατής.

    Και οι καλλιτέχνες θα τα βρούνε ξανά με τις εταιρίες όπως στην περίπτωση υπερτιμημένων CDs και οι εταιρίες θα κερδίσουν τη μίζα τους, αλλά αυτοί που θα κληθούν και πάλι να καλύψουν τη διαφορά θα είναι οι ακροατές (και οι εργαζόμενοι στις εταιρίες, βέβαια)


    catz
    10.10.2010, 20:30

    Είναι χρόνια τώρα που οι δισκογραφικές προσθέσανε στις δραστηριότητές τους και τα live .

     

    Το κακό είναι οτι δεν έχουν ιδέα απο τη δουλειά .

     

    Στην πραγματικότητα (όπως έχω ξαναγράψει εδώ) η δισκογραφία πάντα έπαιρνε λεφτά απο τα live , όχι επίσημα αλλά "κάτω απ' το τραπέζι".

    Για αυτό και οι δουλειές που "προχωράνε" είναι συνήθως αυτές που φέρνουνε λεφτά απο τα μαγαζιά .

    Τα λαϊκά μαγαζιά βέβαια , και μαύρα λεφτά , απο τα λουλούδια και τις μπόμπες.

    Οι φίρμες είχανε πάντα κάποιους ενδιάμεσους (τύπου Χριστοφοράκος) που φέρνανε τα πακέτα στην εταιρεία με ανταλλαγές χρυσούς , πλατινένιους κλπ .

    Υποτίθεται οτι αυτά έχουν μειωθεί , και έχουν πάρει τη θέση τους κάτι trendy αγόria που ασχολούνται με το κανονικό μάρκετινγκ , αλλά δεν το βλέπω να προχωράει . Τα λεφτά που φέρνουν είναι λίγα .

    Τώρα , οι σπασμωδικές κινήσεις , που στηρίζει ο θείος την ανηψιά και ο μπατζανάκης την κουνιάδα (λέω εγώ τώρα...) είναι άλλο πράγμα .

    Το θέμα είναι τεράστιο και πολυσύνθετο .

    Σε μια περίπτωση μπορεί να την πληρώσει ο μουσικός ή ο τραγουδιστής , ενώ σε άλλη μπορεί η "δουλειά" της δισκογραφικής να αποφέρει καλύτερες συνθήκες , περισσότερα live και γενικότερη  ευημερία .

    Για μένα , αν οι εταιρείες επενδύσουν σε άτομα που ξέρουν τη δουλειά (ή τουλάχιστον ξέρουν ορθογραφία και να στείλουν ένα email - γιατί δεν ξέρουν ούτε αυτά) , είναι καλή κίνηση το μπλέξιμό τους στα live.