ελληνική μουσική
55 online   ·  205.673 μέλη

Ωδειο Νακας

Vocalman67876
Περαστική Νότα
Chat
15.04.2011, 16:55

Γεία σας. Ενδιαφερομε να αρχισω στο ωδειο του Φιλιπου νακα, κιθαρα και τραγουδι. Μηπως ξερετε τισ τιμεσ? Ακριβως, οχι πανω-κατω. Plz! Ειναι αναγκη. Ευχαριστβ και σορρυ για τα ορθογραφικα!


#1   
Post αρνητικής αξιολόγησης
AnnaAdams
Περαστική Νότα
Chat
15.07.2011, 14:14

Γιατί θες απαραίτητα να πας στου Νάκα? Πληροφοριακά ρωτάω απλά Smile


#3   
staurosmozart
Βασική Νότα
Chat
15.07.2011, 17:14
χωρις να ξερω τιμες παντως,εχω διαβασει και αλλου απο σπουδαστες του νακα οτι ειναι ειναι πολυ ακριβο ωδειο...ισιως εδω να λεει κατι για τα διδακτρα http://nireas.nakas.gr/ecomnakas/nakasConservatory/Default.asp?Static=13
#4   
inkve
Φθασμένος
Chat
16.07.2011, 19:47
εγω θα το θεσω διαφορετικα....ειναι ακριβο για την υλη που διδασκεται καθε χρονο...ψαξε και αλλου και χαμενος δε θα βγεις
#5   
staurosmozart
Βασική Νότα
Chat
16.07.2011, 22:03
inkve,μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο,παρακαλω??
#6   
inkve
Φθασμένος
Chat
17.07.2011, 12:36

Παράθεση:

Το μέλος staurosmozart στις 16-07-2011 στις 22:03 έγραψε...

inkve,μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο,παρακαλω??

με λιγοτερα χρηματα μπορει να διδαχτει περισσοτερη υλη...τιρουμενων των αναλογιων της ποσοτητας της σαν αρχαριος...


#7   
staurosmozart
Βασική Νότα
Chat
17.07.2011, 19:14
νομιζω πως η υλη εξαρταται απο την προοδο του μαθητη επισης.
#8   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
17.07.2011, 20:25
Και η πρόοδος του μαθητή εξαρτάται από τον καθηγητή και από την ύλη και από την προθυμία του ωδείου να διδάξει σωστά αυτά που πρέπει... Φαύλος κύκλος είναι...
#9   
staurosmozart
Βασική Νότα
Chat
17.07.2011, 21:12
σωστο,ενας μαθητης που προοδευει πρεπει να βρισκεται και εναν ωδειο με ''καρυδια'',που να μπορει να του δωσει την ωθηση που απαιτειται.
#10   
inkve
Φθασμένος
Chat
17.07.2011, 21:37

ολα σωστα και συμφωνω...

να συμπληρωσω μονο κατι για τον φιλο τον stauromozart πανω στο οτι η υλη εξαρταται απο τον μαθητη...

δυστυχως στα περισσοτερα ωδεια η υλη που διδασκεται ΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ειναι συγκεκριμενη...σε πολυ λιγα ωδεια και υστερα απο μεγαλη συζητηση τους επεισα πως αν ενας μαθητης λογω ταλεντου...λογω μελετης...η τελος παντων επειδη εχει διαφορα με τους υπολοιπους στο τμημα του θα πρεπει αυτοματα με καποια μορφη αξιολογησης να προωθειται στο επομενο σταδιο...

αυτο δυστυχως δεν συμβαινει και παρα πολλοι μαθητες εκτος οτι χανουν χρονο επειδη για τους ταδε λογους ειναι πιο προχωρημενοι χανουν και χρηματα ενω θα μπορουσαν να μεταπηδανε στο επομενο τμημα μεσα στην ιδια χρονιαWink

θα μου πεις και τα ωδεια επιχειρησεις ειναι και πρεπει να ζησουν...θα συμφωνησω 100%...ομως ενα update το χρειαζονται...στην τελικη ειναι και μια μορφη προκλησης και αναγνωρισης για τον μαθητη αν εξαρχης γνωριζει πως με παραπανω μελετη και παιξιμο θα μεταπηδησει τμημα. 

πιστευω να σε κατατοπισα στο τι εννοω...το προηγουμενο μηνυμα μου ηταν....φειδωλο!!{#emotions_dlg.lol}


#11   
staurosmozart
Βασική Νότα
Chat
17.07.2011, 22:11
ευτυχως,το προβλημα εν μερι καλυπτεται απο τις κατατακτηριες,πχ ενα παιδι που σε δυο ωδιακα ετη μπορει και παιζει σπουδες κραμερ,παραλλαγες του μπαχ κλπ.μπορει να μπει στην μεση,ενω δικαιουται και δευτερες κατακτηριες,ως μεγιστο οριο την β'ανωτερα(νομιζω).
#12   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
17.07.2011, 22:18
Ίσως αυτό που λέει ο Inkve δεν είναι απόλυτα κατανοητό από τους μαθητές των κλασσικών τμημάτων, άλλα στην εκμάθηση της μοντέρνας μουσικής όπου η ύλη είναι πολύ συγκεκριμένη και δομημένη και δεν πρόκειται για συγκεκριμένα κομμάτια αλλά για τεχνικές πάνω στο όργανο και θεωρίες πάνω στη μουσική, είναι πολύ σημαντικό να μη σε καθυστερούν με ανούσια πράγματα και η ύλη να είναι πολύ συγκεκριμένη και περιεκτική.
#13   


Αυτά τα διάβασες;