ελληνική μουσική
419 online   ·  204.208 μέλη

Οι συμμετοχές μας στον Διαγωνισμό Μελοποιημένης Ποίησης

davyd
Βασική Νότα
Chat
04.12.2011, 14:59

 

Έφτιαξα κι ένα βιντεάκι για την περίσταση. Αν έχετε χρόνο, διάθεση και θέλετε, ακούστε το.

Ευχαριστώ

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 29-12-2011 14:52 ]


#1   
o-Zone
Σολίστ
Chat
04.12.2011, 16:14

Ένα μικρό διαμαντάκι! Το λέω "μικρό διαμαντάκι" γιατί είναι ένα μόλις μέρος από το "διαμάντι" του Βάρναλη...

Με ποιό σκεπτικό επιλέξατε τις συγκεκριμένες μόνο στροφές, από το ποίημα;

Βρήκα τη μελωδία σας αρκετά δυνατή και τα κρουστά, πολύ εύστοχη επιλογή.

Τέλος, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι υπάρχει περιθώριο περαιτέρω ενορχηστρωτικής "κατεργασίας" του.

Μπράβο σας!!!


#2   
davyd
Βασική Νότα
Chat
05.12.2011, 00:38

Παράθεση:

Το μέλος o-Zone στις 04-12-2011 στις 16:14 έγραψε...

Ένα μικρό διαμαντάκι! Το λέω "μικρό διαμαντάκι" γιατί είναι ένα μόλις μέρος από το "διαμάντι" του Βάρναλη...

Με ποιό σκεπτικό επιλέξατε τις συγκεκριμένες μόνο στροφές, από το ποίημα;

Βρήκα τη μελωδία σας αρκετά δυνατή και τα κρουστά, πολύ εύστοχη επιλογή.

Τέλος, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι υπάρχει περιθώριο περαιτέρω ενορχηστρωτικής "κατεργασίας" του.

Μπράβο σας!!!



Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε o-zone για τα καλά σου λόγια.

Η επιλογή των στροφών έγινε με βάση την νοηματική δύναμη (μιας και -κατα την ταπεινή μου άποψη- συμπυκνώνουν αυτά στα οποία θέλει να δώσει έμφαση ο ποιητής) και τις ανάγκες αφηγηματικής ροής του τραγουδιού. Θα έλεγα και την αισθητική του λόγου αλλά δεν νομίζω να υπάρχει κάποια στροφή του ποιήματος που να στερείται τέτοιας αισθητικής.

Νά 'σαι καλά.

 


#3   
verrocchio
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 15:25

Τελευταίο Ταξίδι -- Κώστας Καρυωτάκης

 


#4   
vasilispoul
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 18:16

Για τη μελοποίηση του Η μάνα του Χριστού.

Η μουσική Δημήτρη είναι εύστοχη και ωραία η μελωδία για το ποίημα με τους συμβολισμούς του, θα έλεγα ότι το σεβάστηκες και το τίμησες. Θα συμφωνήσω ότι τα κρουστά ήταν πολυ πετυχημένα και έδωσαν μια χροιά αγωνίας κινηματογραφική.   Μια πιο καλή ηχογράφηση θα έκανε σημαντικότερο το έργο και ίσως το βλέπαμε στα 10 πρώτα. Η νέα ενορχήστρωση θα το ενίσχυε αν είχε να προσθέσει ζωντανά όργανα, αλλιώς είναι καλή. Η φωνή χωρίς να είναι τέλεια αδικειται από την ηχοληψία, ίσως και από το μικρόφωνο. Επειδή ο διαγωνισμός είναι για μελοποίηση ποίησης και όχι για μια επαγγελματική κατάθεση (έτοιμη για cd) θα του έβαζα καλό βαθμό. Καλή συνέχεια!

ΥΓ. Καλό θα ήταν να έβαζες και τους στίχους δίπλα να το διαβάζαμε και να το ακούγαμε συγχρόνως :)

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vasilispoul στις 29-12-2011 18:43 ]


#5   
davyd
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 18:49

Παράθεση:

Το μέλος verrocchio στις 29-12-2011 στις 15:25 έγραψε...

Τελευταίο Ταξίδι -- Κώστας Καρυωτάκης

Είναι πολύ όμορφο φίλε verrocchio. Η μελωδία σου είναι πολύ καλή χωρίς να παραπέμπει σε τετριμμένα.

Κατα τη γνώμη μου ο Καρυωτάκης προσφέρεται για λιτή ενορχήστρωση, έτσι η σόλο κιθάρα δεν με χάλασε καθόλου.

Ίσως ένα τσέλο κι ένα φλάουτο ακόμα...

Νάσαι καλά!


#6   
davyd
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 18:51

Παράθεση:

Το μέλος vasilispoul στις 29-12-2011 στις 18:16 έγραψε...

Για τη μελοποίηση του Η μάνα του Χριστού.

Η μουσική Δημήτρη είναι εύστοχη και ωραία η μελωδία για το ποίημα με τους συμβολισμούς του, θα έλεγα ότι το σεβάστηκες και το τίμησες. Θα συμφωνήσω ότι τα κρουστά ήταν πολυ πετυχημένα και έδωσαν μια χροιά αγωνίας κινηματογραφική.   Μια πιο καλή ηχογράφηση θα έκανε σημαντικότερο το έργο και ίσως το βλέπαμε στα 10 πρώτα. Η νέα ενορχήστρωση θα το ενίσχυε αν είχε να προσθέσει ζωντανά όργανα, αλλιώς είναι καλή. Η φωνή χωρίς να είναι τέλεια αδικειται από την ηχοληψία, ίσως και από το μικρόφωνο. Επειδή ο διαγωνισμός είναι για μελοποίηση ποίησης και όχι για μια επαγγελματική κατάθεση (έτοιμη για cd) θα του έβαζα καλό βαθμό. Καλή συνέχεια!

ΥΓ. Καλό θα ήταν να έβαζες και τους στίχους δίπλα να το διαβάζαμε και να το ακούγαμε συγχρόνως :)

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vasilispoul στις 29-12-2011 18:43 ]



Σ' ευχαριστώ φίλε Βασίλη και για τα καλά σου λόγια και για τις παρατηρήσεις σου!


#7   
oakalestos
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 19:02

Παράθεση:

Το μέλος davyd στις 04-12-2011 στις 14:59 έγραψε...

 

Έφτιαξα κι ένα βιντεάκι για την περίσταση. Αν έχετε χρόνο, διάθεση και θέλετε, ακούστε το.

Ευχαριστώ

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 29-12-2011 14:52 ]



 

 

Συγχαρητήρια Δημήτρη! Ωραία επιλογή των στίχων, ωραία μουσική! Το προεκτείνεις  το νόημα και το βίντεο σε συνδυασμό με τη μουσική μου αρέσει πολύ.

Να την πω την κακία μου; Έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν χωνεύουν την ποίηση του Βάρναλη για τους γνωστούς λόγους. Στα πανεπιστήμια δεν το θεωρούν καν "ποίηση" όπως  θεωρούν τον Καβάφη.

 

Για άλλη μια φορά μπράβο!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : oakalestos στις 29-12-2011 19:03 ]


#8   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
29.12.2011, 19:32
Αν και ο τίτλος το υπονοεί, εδώ μπορείτε να βάλετε τις συμμετοχές σας, όσοι στείλατε τα έργα σας στο Διαγωνισμό Μελοποιημένης Ποίησης που διοργάνωσε ο Μετρονόμος, το Ποιείν και το MusicHeaven :)
#9   
cineboy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
29.12.2011, 20:42

Παράθεση:

Το μέλος davyd στις 04-12-2011 στις 14:59 έγραψε...

 

Έφτιαξα κι ένα βιντεάκι για την περίσταση. Αν έχετε χρόνο, διάθεση και θέλετε, ακούστε το.

Ευχαριστώ

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 29-12-2011 14:52 ]



Εχουμε και παραέχουμε χρόνο, γιά τέτοιες επιλογές ποιητικές και ταυτόχρονα συνοδευμένες απο τέτοιες ερμηνείες.

Μου αρέσει πολύ αυτή η ερμηνεία-προσευχή και η χροιά της φωνής,που θεωρώ ότι δένει πολύ με το πιάνο σαν κύριο όργανο.

Επίσης θεωρώ ότι ταιριάζει στο ποίημα αυτό, αυτη η λιτή ενορχήστρωση, που δεν μπερδεύει και προκαλεί γιά συνέχεια ακούσματος ερμηνείας και στοίχων.

Αν και το συγκεκριμένο ποιήμα δεν είναι και στις καλύτερες προτιμήσεις μου, οφείλω να σε συγχαρώ απο καρδιάς.

Μόνη μου ένσταση στο video....θα το ήθελα περισότερο φευγάτο.

Καλή συνέχεια.


#10   
cineboy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
29.12.2011, 20:48

Παράθεση:

Το μέλος verrocchio στις 29-12-2011 στις 15:25 έγραψε...

Τελευταίο Ταξίδι -- Κώστας Καρυωτάκης

 



Πανέμορφο ποιήμα, και πολύ δύσκολο να το μελοποιήσει κάποιος.

Εσύ όμως τα κατάφερες εξαιρετικά,και στα αλήθεια με ταξίδεψες.

Παρά τα όποια ερμηνευτικά προβλήματα που διέκρινα σε μερικά μέρη, και τα οποία πιθανόν να απορέουν απο την ηχογράφιση, θεωρώ ότι το αποτέλεσμα είναι τόσο αγνό....τόσο όμορφο, και η φωνή όσο χρειάζεται ήρεμη και αγριεμένη ταυτόχρονα.

Μου έφερε κάτι απο ερμηνείες παλιές απο διάφορες φωνές που ερμήνευσαν Καββαδία!!!

Μου άρεσε. και δεν με κούρασε, πράγμα αρκετά δύσκολο να πετύχει κάποιος αν αναλάβει να μελωποιήσει αυτό το ποιήμα.

Μπράβο.


#11   
cineboy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
29.12.2011, 21:02

Προσωπικά, επέλεξα να συμετέχω στον διαγωνισμό,με μιά ποιητική δουλειά μιά άγνωστης στο περισότερο κοινό ποιήτριας της Ελένης Νανοπούλου.
Η ποιητική της συλογή:Ολόγραμμα, έχει εκδοθεί και παρουσιάστηκε γιά πρώτη φορά με συνοδεία ανάλογου θεατρικού δρώμενου πριν τρία περίπου χρόνια στην Τεχνόπολη στο Γκάζι,με την υποστήριξη και την χορηγία του Δήμου Αθηναίων.
Παράλληλα το καλοκαίρι του 2009,η ίδια παρουσίαση εντάχθηκε στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Αργους,και το ίδιο δρώμενο έγινε μέσα στην αρχαία αγορά της πόλης του Αργους.
Και στις δύο αυτές παρουσιάσεις-παραστάσεις,πήρα και εγω μέρος εκτελώντας με την κιθάρα και ερμηνεύωντας ότι έχω μελοποιήσει απο αυτη την συλλογή.
Ομολογώ πως αυτές οι δύο παρουσιάσεις, τουλάχιστον απο την δική μου πλευρά, είναι ότι καλύτερο έχω ζήσει μέχρι στιγμής, και που δύσκολα θα ξαναζήσω.

Απο τα τραγούδια αυτά αν και έστειλα τρία στον διαγωνισμό, και χωρίς να γνωρίζω με ποιό απο αυτά η κριτική επιτροπή με πέρασε στην 40άδα, επιλέγω να μοιραστώ και μαζί σας αυτό που ακολουθεί, χωρίς να σημαίνει ότι και τα άλα δύο, δεν μου αρέσουν εξ'ίσου.

 

Σας ευχαριστώ πολύ γιά την προσοχή σας.

 


-----------------
Τα πάντα σε τούτη τη ζωή είναι ένας αέρας και μιά στιγμή άτυχη η τυχερή.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-12-2011 21:03 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-12-2011 21:04 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-12-2011 21:06 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-12-2011 21:06 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-12-2011 22:23 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 29-12-2011 22:26 ]


#12   
davyd
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 23:17

Παράθεση:

Το μέλος cineboy στις 29-12-2011 στις 21:02 έγραψε...

Προσωπικά, επέλεξα να συμετέχω στον διαγωνισμό,με μιά ποιητική δουλειά μιά άγνωστης στο περισότερο κοινό ποιήτριας της Ελένης Νανοπούλου.
Η ποιητική της συλογή:Ολόγραμμα, έχει εκδοθεί και παρουσιάστηκε γιά πρώτη φορά με συνοδεία ανάλογου θεατρικού δρώμενου πριν τρία περίπου χρόνια στην Τεχνόπολη στο Γκάζι,με την υποστήριξη και την χορηγία του Δήμου Αθηναίων.
Παράλληλα το καλοκαίρι του 2009,η ίδια παρουσίαση εντάχθηκε στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Αργους,και το ίδιο δρώμενο έγινε μέσα στην αρχαία αγορά της πόλης του Αργους.
Και στις δύο αυτές παρουσιάσεις-παραστάσεις,πήρα και εγω μέρος εκτελώντας με την κιθάρα και ερμηνεύωντας ότι έχω μελοποιήσει απο αυτη την συλλογή.
Ομολογώ πως αυτές οι δύο παρουσιάσεις, τουλάχιστον απο την δική μου πλευρά, είναι ότι καλύτερο έχω ζήσει μέχρι στιγμής, και που δύσκολα θα ξαναζήσω.

Απο τα τραγούδια αυτά αν και έστειλα τρία στον διαγωνισμό, και χωρίς να γνωρίζω με ποιό απο αυτά η κριτική επιτροπή με πέρασε στην 40άδα, επιλέγω να μοιραστώ και μαζί σας αυτό που ακολουθεί, χωρίς να σημαίνει ότι και τα άλα δύο, δεν μου αρέσουν εξ'ίσου.

 

Σας ευχαριστώ πολύ γιά την προσοχή σας.

   

 


Κατα τη γνώμη μου,  ο ρόλος του μελοποιού είναι να αναδείξει τό λόγο αποκαλύπτωντας μια ή περισσότερες απ' τις μουσικές που αυτός κρύβει μέσα του. Κι εσύ αυτό το πέτυχες απόλυτα θα έλεγα τόσο στη μελωδία όσο και στην ενορχήστρωση.

Η ερμηνεία σου τώρα αν και καλή "ταυτίζεται" λίγο περισσότερο απ' ότι -κατα τη γνωμη μου πάντα- θα έπρεπε με το κλίμα. Θα την ήθελα λίγο πιο "ουδέτερη", πιο αποστασιοποιημένη.

Την Ελένη Νανοπούλου δεν την ήξερα αλλά νομίζω αξίζει να την μάθω!

ΥΓ: Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!    

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : davyd στις 29-12-2011 23:26 ]


#13   
davyd
Βασική Νότα
Chat
29.12.2011, 23:22

Παράθεση:

Το μέλος oakalestos στις 29-12-2011 στις 19:02 έγραψε...

 

 

Συγχαρητήρια Δημήτρη! Ωραία επιλογή των στίχων, ωραία μουσική! Το προεκτείνεις  το νόημα και το βίντεο σε συνδυασμό με τη μουσική μου αρέσει πολύ.

Να την πω την κακία μου; Έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν χωνεύουν την ποίηση του Βάρναλη για τους γνωστούς λόγους. Στα πανεπιστήμια δεν το θεωρούν καν "ποίηση" όπως  θεωρούν τον Καβάφη.

 

Για άλλη μια φορά μπράβο!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : oakalestos στις 29-12-2011 19:03 ]

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Κι αν και akalestos πάντα... ευπρόσδεκτος μιας και σ' αρέσει κι ο Βάρναλης. Όσο για τους "λόγιους" των πανεπιστημίων, άστα καλύτερα! Δεν έχει τίποτα να κάνει αυτό βέβαια με τον Καβάφη τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα!


#14   
cineboy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
30.12.2011, 02:22

Παράθεση:

Το μέλος davyd στις 29-12-2011 στις 23:17 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος cineboy στις 29-12-2011 στις 21:02 έγραψε...

Προσωπικά, επέλεξα να συμετέχω στον διαγωνισμό,με μιά ποιητική δουλειά μιά άγνωστης στο περισότερο κοινό ποιήτριας της Ελένης Νανοπούλου.
Η ποιητική της συλογή:Ολόγραμμα, έχει εκδοθεί και παρουσιάστηκε γιά πρώτη φορά με συνοδεία ανάλογου θεατρικού δρώμενου πριν τρία περίπου χρόνια στην Τεχνόπολη στο Γκάζι,με την υποστήριξη και την χορηγία του Δήμου Αθηναίων.
Παράλληλα το καλοκαίρι του 2009,η ίδια παρουσίαση εντάχθηκε στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Αργους,και το ίδιο δρώμενο έγινε μέσα στην αρχαία αγορά της πόλης του Αργους.
Και στις δύο αυτές παρουσιάσεις-παραστάσεις,πήρα και εγω μέρος εκτελώντας με την κιθάρα και ερμηνεύωντας ότι έχω μελοποιήσει απο αυτη την συλλογή.
Ομολογώ πως αυτές οι δύο παρουσιάσεις, τουλάχιστον απο την δική μου πλευρά, είναι ότι καλύτερο έχω ζήσει μέχρι στιγμής, και που δύσκολα θα ξαναζήσω.

Απο τα τραγούδια αυτά αν και έστειλα τρία στον διαγωνισμό, και χωρίς να γνωρίζω με ποιό απο αυτά η κριτική επιτροπή με πέρασε στην 40άδα, επιλέγω να μοιραστώ και μαζί σας αυτό που ακολουθεί, χωρίς να σημαίνει ότι και τα άλα δύο, δεν μου αρέσουν εξ'ίσου.

 

Σας ευχαριστώ πολύ γιά την προσοχή σας.

 


Κατα τη γνώμη μου,  ο ρόλος του μελοποιού είναι να αναδείξει τό λόγο αποκαλύπτωντας μια ή περισσότερες απ' τις μουσικές που αυτός κρύβει μέσα του. Κι εσύ αυτό το πέτυχες απόλυτα θα έλεγα τόσο στη μελωδία όσο και στην ενορχήστρωση.

Η ερμηνεία σου τώρα αν και καλή "ταυτίζεται" λίγο περισσότερο απ' ότι -κατα τη γνωμη μου πάντα- θα έπρεπε με το κλίμα. Θα την ήθελα λίγο πιο "ουδέτερη", πιο αποστασιοποιημένη.

Την Ελένη Νανοπούλου δεν την ήξερα αλλά νομίζω αξίζει να την μάθω!

ΥΓ: Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : davyd στις 29-12-2011 23:26 ]



Φίλε μου, σε ευχαριστώ γιά το άκουσμα και τα λόγια σου, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν τις πολύτιμες συμβουλές σου.

Καλή χρονιά να έχεις.


#15   
thiswas
Περαστική Νότα
Chat
31.12.2011, 00:49

Κώστας Ουράνης  - Τους ναυτικούς τους γέρους συλλογίζουμαι

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : thiswas στις 31-12-2011 01:03 ]


#16   
NantiaP
Φθασμένος
Chat
31.12.2011, 05:49

thiswas λοιπόν θα σου γράψω ότι μου άρεσε η μελωδία και η μουσική γενικότερα αν και θα ήθελα πιο έντονο το μπάσο και τα ντραμς ενώ η κιθάρα που ακούγεται σε κάποια σόλο να είχε και λίγο echo, πεντάλ και τονισμένα κάποια σημεία.. και σε πληροφορώ πως είναι το δεύτερο τραγούδι μελοποιημένης ποίησης που μου αρέσει. Το άλλο είναι της Αλμπένα η οποία μελοποίησε Μαρία Πολυδούρη,το ΕΛΑ ΓΛΥΚΕ...

Όμως από πλευράς φωνής και ερμηνείας αδικείται το τραγούδι σου αρκετά δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο σε αυτό. Ίσως να μην της ταίριαζε το τραγούδι ίσως... πολλά πράγματα...στα οποία δεν θα ήθελα να αναφέρω αν και τα ακούω βέβαια...

Πιστεύω πως πρέπει να το ηχογραφήσεις πάλι με μια σωστή ανδρική φωνή αυτή τη φορά και όσο για τη μουσική σου γράφω παραπάνω τι ακριβώς θα το έστελνε στα ύψη πάντως μου αρέσει γενικά γιατί στο μυαλό μου το έχω χτίσει κάπως διαφορετικά... Είμαι περίεργη πως θα ακουγόταν με μια φωνή ας πούμε σαν του Κούτρα..  για παράδειγμα..

Και μια ερώτηση το κανονικό ποίημα δεν είναι ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΖΟΜΑΙ? Γιατί αυτό το ποίημα έχω διαβάσει από τον ποιητή εκτός κι αν έχει γράψει και το ποίημα που έχεις μελοποιήσει.. δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω για να μάθω.

Καλή συνέχεια σου εύχομαι και ελπίζω να ακούσουμε περισσότερες συνθέσεις σου στο μέλλον..πάντως είναι άξιο προσοχής το κομμάτι σου και ίσως και κάποιας διάκρισης σε σχέση με  αυτά που έχω ακούσει μέχρι τώρα...


-----------------
http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Blog&file=page&blogger=nantiap

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NantiaP στις 31-12-2011 05:51 ]


#17   
davyd
Βασική Νότα
Chat
31.12.2011, 12:43

Λοιπόν φίλε thiswas, για να μη λέμε τα ίδια και τα ίδια, δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με την NantiaP. Τουλάχιστον σε ότι αφορά τη μελοποίηση, την ερμηνεία και τον επίλογό της.

Νάσαι καλά και Καλή Χρονιά! 


#18   
alexzhrd
Περαστική Νότα
Chat
31.12.2011, 14:52

Φίλοι μου έχω μείνει έκπληκτος με την υψηλή ποιότητα των τραγουδιών που δεν επελέγησαν από τους “κριτικούς” και παρουσιάζονται εδώ. Αν μάλιστα τα συγκρίνω με τα περισσότερα από αυτά που παρουσιάστηκαν και “πέρασαν”, τότε μου δημιουργείται και ένα αίσθημα μελαγχολίας.  Και ναι μεν ως προς τις επιλογές θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς πως πρόκειται για υποκειμενικά κριτήρια. Δεν μπορώ όμως να αφήσω ασχολίαστη την άκομψη και αγενή συμπεριφορά απέναντι στους δημιουργούς που κατέθεσαν την ψυχή και το μόχθο τους για έκφραση και τελικά τίμησαν τους διοργανωτές. Κατ’ αρχάς, όπως παρατηρούσα και από τα posts, τα περισσότερα παιδιά αν και το ζητούσαν επίμονα, δεν έλαβαν επιβεβαίωση της παραλαβής της αίτησης συμμετοχής τους. Εγώ τουλάχιστον απέστειλα email δύο φορές χωρίς απάντηση. Το θέμα των αλλεπάλληλων και ουσιαστικά αναιτιολόγητων αναβολών της παρουσίασης των αποτελεσμάτων, έχει ήδη εξαντληθεί επαρκώς σε άλλα topics. Μάταια ο Jorge προσπαθούσε με φιλοτιμία (αν και μη διοργανωτής) από καιρού εις καιρό να μπαλώσει κάποιες τρύπες ενημέρωσης. Φθάνουμε λοιπόν στο κερασάκι της τούρτας που είναι η ξερή ανάρτηση 40 σκέτων ονομάτων - συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου - που προκρίνονται. Ίσως κάποιοι από εσάς θυμούνται από την εποχή διαγωνισμού του musicheaven, την κατηγορηματική στάση μου στο να μην αποκρύπτονται τα ονόματα των δημιουργών. Εδώ όμως είχαμε κάτι πολύ χειρότερο: την απόκρυψη των ίδιων των προκριθέντων τραγουδιών, και μάλιστα την απόκρυψη δια παντός ακόμα και των τίτλων αλλά και των μελοποιημένων ποιητών. Αποκορύφωμα αυτού ήταν για παράδειγμα ο Γιάννης Νανόπουλος να μη γνωρίζει ακόμα ποιο δικό του κομμάτι προκρίθηκε !!!

Χαίρομαι λοιπόν που δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο βήμα, για να φανερωθούν επιτέλους όσα τραγούδια είναι δυνατόν ώστε να συναντήσουν οι πομποί- δημιουργοί τους δέκτες-κοινό αλλά και κυρίως δια των ακροάσεων, να κριθούν και οι κριτές όπως νοείται σε κάθε διαγωνισμό.

Η δική μου συμμετοχή είναι η μελοποίηση του ROCKABY, ενός μονόπρακτου (ποίηση με την ευρύτερη έννοια του όρου εδώ) του Σάμουελ Μπέκετ. Θα προσπαθήσω να φτιάξω ένα πρόχειρο κλιπάκι, ώστε να σας το παρουσιάσω εδώ συντομότατα. Καλή και δημιουργική χρονιά

Αλέξανδρος Ζαχαριάδης


-----------------
Όλοι μας οι δίσκοι δωρεάν σε εσάς http://www.archanthropoi.gr

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : alexzhrd στις 31-12-2011 15:38 ]


#19   
spiroos
MusicHeaven Guru
Chat
31.12.2011, 15:10

Κύριε Ζαχαριάδη,

 1. Μάλλον δεν γνωρίζετε οτι τα αποτελέσματα (η τελική δεκάδα με τα ακριβη στοιχεία) έχουν ήδη δημοσιευτεί.

2. Αν το ξέρετε η φράση σας "Αν μάλιστα τα συγκρίνω με τα περισσότερα από αυτά που “πέρασαν”, τότε μου δημιουργείται και ένα αίσθημα μελαγχολίας" είναι παράλογη αφού προς το παρόν μόνο 3 από τα 10 τραγούδια που "νίκησαν" και όχι "δεν προκρίθηκαν" έχουν παρουσιαστεί. Εν καιρώ και τα υπόλοιπα.

3. Στην προκριματική φάση δημοσιευσαμε μόνο ονόματα καθώς με το δεδομένο οτι ο κάθε δημιουργός μπορούσε να στειλει μέχρι 5 τραγουδια, υπήρχαν περιπτώσεις που η επιτροπή δεν είχε ακόμα καταλήξει στο 1 από αυτά καθώς ισοβαθμούσαν 2 ή και 3 ακόμα τραγούδια του ίδιου δημιουργού. Στην τελική βαθμολόγηση τα πράγματα ξεκαθαρίστηκαν.

 4. Ακόμα και να είχε όμως καταλήξει η επιτροπή τι νοημα είχε να ανακοινωθούν οι τίτλοι και οι ποιητές, αφού δεν ήταν στους όρους του διαγωνισμού να προβληθούν τα τραγουδια της προκριματικής φάσης. Σε τι θα ωφελούσε η παράθεση τίτλων;

 Τα περί  "άκομψης" και "αγενούς" στάσης σας τα επιστρέφω μαζί με τις ευχές για Καλή Χρονια.

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : spiroos στις 31-12-2011 15:13 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : spiroos στις 31-12-2011 15:15 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : spiroos στις 31-12-2011 15:16 ]


#20