ελληνική μουσική
159 online   ·  202.830 μέλη

Κανω 18 χρονια μαθηματα, αλλά δε μπορω να δωσω πτυχιο

polytimikessini
Περαστική Νότα
Chat
26.04.2012, 01:20

λοιπον θα μιλησω αμεσα!κανω 18 χρονια μαθηματα σε διαφορα ωδεια και δε μπορω να δωσω πτυχιο γιατι ειμαι δυσλεξικη με διασπαση προσοχης και δυσκολευομαι πολυ να διαβασω την παρτιτουρα.(κανω πνευστο).εχω τελειωσει εδω και καιρο με ολα τα θεωρητικα μαθηματα.ειμαι απελπισμενη! οποιος μπορει να βοηθησει ας γραψει καποια ιδεα.....

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 26-04-2012 14:24 ]


#1   
GuitarJournal
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
26.04.2012, 14:53

πρώτη φορά ακούω μια τέτοια περίπτωση. ! και διδάσκω χρόνια σε Ωδεία.

Μου έτυχε νομίζω πέρυσι ένας δυσλεκτικός μαθητής και διαπίστωσα ότι θα μπορούσε να προχωρήσει στο όργανο παρά αυτή την δυσκολία συγκέντρωσης και προσοχής.

Οπότε σας προτείνω το εξής :  εφόσον συμφωνεί ο καθηγητής σας ότι τεχνικά είσαστε ικανή και έχετε το επίπεδο να πάρετε ένα πτυχίο - αποδεικτικό ολοκλήρωσης σπουδών στο όργανο που έχετε επιλέξει

να αφιερώσετε λίγο καιρό παραπάνω και να μάθετε το πρόγραμμα του πτυχίου απέξω.

Δεν είναι δύσκολο εφόσον έχετε τέτοια επιμονή και τόσα χρόνια ασχολείστε με αυτό. Μετά μένει μόνο η πρίμα βίστα εκεί αν δεν τα καταφέρετε θα μειωθεί απλά ο βαθμός του πτυχίου.

Φαντάζομαι πως καταφέρνετε να θυμάστε απέξω κάποια κομμάτια ή ποιήματα πχ.

Τώρα΄βέβαια κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και εγώ δεν μπορώ να ξέρω αν το αίτημα σας να πάρετε πτυχίο είναι βάσιμο, τα χρόνια δεν μετράνε στην μουσική,  η ικανότητα μετράει πολύ.


#2   
verrocchio
Βασική Νότα
Chat
26.04.2012, 16:13

Σε μία τέτοια περίπτωση οι εξεταστέςεπιβάλλεται (να μην πω υποχρεούνται) να δείξουν κατανόηση. Οπως τόνισε και η Εύη, η μουσικότητα είναι αυτή που θα έπρεπε να κρίνεται πριν και πάνω απ’ όλα.

Καλή δύναμη,

Α.


#3   
melina2
Περαστική Νότα
Chat
26.04.2012, 23:28

                      

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 06-05-2012 21:35 ]


#4   
Post αρνητικής αξιολόγησης
NikosVy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
27.04.2012, 23:08

Παράθεση:

Το μέλος polytimikessini στις 26-04-2012 στις 01:20 έγραψε...

λοιπον θα μιλησω αμεσα!κανω 18 χρονια μαθηματα σε διαφορα ωδεια και δε μπορω να δωσω πτυχιο γιατι ειμαι δυσλεξικη με διασπαση προσοχης και δυσκολευομαι πολυ να διαβασω την παρτιτουρα.(κανω πνευστο).εχω τελειωσει εδω και καιρο με ολα τα θεωρητικα μαθηματα.ειμαι απελπισμενη! οποιος μπορει να βοηθησει ας γραψει καποια ιδεα.....

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 26-04-2012 14:24 ]

Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό, επειδή δείχνει όχι μόνο πόσο λάθος πολιτική ασκεί η εκάστοτε κυβέρνηση σε σχέση με τη μουσική, αλλά και με πόση προχειρότητα και ανευθυνότητα εφαρμόζουν οι κρατικοί λειτουργοί τις ήδη υπάρχουσες διατάξεις.

Κατ' αρχήν, οι υποχρεώσεις του κράτους στην εφαρμογή της ισονομίας στη διακυβέρνηση, στη διοίκηση και στην άσκηση αποτελεσματικής λειτουργίας, κατά τρόπο που επιβάλλει πλέον η καθιερωμένη στο ευρωπαϊκό δίκαιο (και έτσι υποχρεωτικά στο ελληνικό νομοθεσία) δεν περιγράφονται με απλές συμβουλές, για περισσότερα .... μαθήματα.

Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ επιτρεπτή συμβουλή θα παραπεμφεί ο ενδιαφερόμενος σε ένα Ωδείο για να λύσει το πρόβλημά του. Να μη δώσει ποτέ και για κανένα λόγο σε κανέναν λεφτά, για να παρακαμφθεί η διεκδίκηση ενός ανθρώπινου δικαιώματός του, που έχει παραγνωρίσει η Ελληνική Πολιτεία.

Κατ' αρχήν δεν είναι "προβλημά του". Είναι πρωτοφανές φαινόμενο στην Ελλάδα τα Ωδεία και η Μουσική Εκπαίδευση να αφήνεται στη διάκριση των Ωδείων, επειδή ευκαιριακά και αδιάφορα, τα τελευταία υπάγονται στο Υπουργείο Πολιτισμού και όχι στο Υπουργείο Παιδείας που είναι το κατεξοχήν αρμόδιο όχι για να παρακαλέσει, αλλά για να επιβάλει λύσεις στους φορείς που διδάσκουν Μουσική στα παιδιά και στους πολίτες γενικά.

Η δυσλεξία και οι συναφές παθήσεις συνιστούν αναπηρία (αλλάζει   διεθνώς ο ορισμός της δυσλεξίας με συχνότητα αν εξάμηνο). Και διάφορες κοινοτικές οδηγίες, κυρίως η 2000/78/ΕΚ απαγορεύουν κάθε μορφής διάκριση στους πολίτες χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπόψη μάλιστα ότι οι κοινοτικές οδηγίες όχι μόνο ύπερισχύουν άλλων διατάξεων π.χ. του διαβόητου διατάγματος περί Ωδείων και μουσικής παιδείας του 1959 αλλά υπερισχύουν ακόμα και του Συντάγματος.

Όπως οι πάσχοντες από δυσλεξία, με μια βεβαίωση από τον αρμόδιο κρατικό φορέα που την εκδίδει, δίνουν τις ίδιες πανελλήνιες εξετάσεις για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ, αλλά με διαφορετικότερο τρόπο προσέγγισης και αξιολόγησης (έχω ακούσει πολύ άσχημα πράγματα πάντως) έτσι και ο εκπαιδευόμενος στη μουσική, κατά καμία λογική, δεν είναι υποδεέστερος ή περιφρονητέος στη δυνατότητα διεκδίκησης των δικαιωμάτων του.

Υπάρχουν διάφορες επιλογές που διαγράφονται (όχι το να πάει να πληρώσει από την αρχή Ωδεία). Θα πρότεινα να γίνει κάποια επαφή με το Ίδρυμα Μαραγκοπούλου για την προστασία των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, για βολιδοσκόπηση.

Σε δεύτερη φάση, υπάρχει η δυνατότητα του πολίτη να καταγγείλει την επαίσχυντη παραβίαση από την Ελλάδα βασικών διατάξεων του κοινοτικού δικαίου, με υποβολή έντυπης απλής και ανέξοδης καταγγελίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Αθήνα (Λεωφ. Βασ. Σοφίας) και γίνεται και ηλεκτρονικά στο διαδίκτυο με φόρμα έτοιμη που κατεβαίνει. Και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δείξει στο παρελθόν ότι σε θέματα παραβίασης κοινοτικών οδηγιών, επιλαμβάνεται αμέσως, με μεθοδικότητα και συνέπεια (άσχετα με τα διάφορα συμβαίνοντα τώρα με το Μνημόνιο - μη το συνδέσετε και πάει περίπατο το θέμα μας). Μετά τη διαπίστωση των παραβάσεων ρίχνει κανονικότατη καμπάνα και παραπέμπει το κράτος στο Δικαστήριο Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων. Συνήθως τα κράτη, με την πίεση που ασκείται τροποποιούν τη νομοθεσία τους. Το έχει κάνει και η Ελλάδα πολλές φορές, με το ζόρι. Θα είναι και μια ευκαιρία να αλλάξει επιτέλους αυτό το επαίσχυντο διάταγμα, επίσης .... με το ζόρι. Στα θέματα προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων δεν είναι απαραίτητη η ... συναίνεση των αρμόδιων ιδιωτικών φορέων.

Καταλαβαίνω ότι σε πολλούς δεν θα αρέσει η θεώρησή μου. Πάντα συμβαίνει αυτό με τα θέματα προστασίας των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

Και πολλοί επίσης θα είναι αυτοί που θα σκεφτούν (και ίσως δώσουν την απλούστερη συμβουλή): "Γιατί ο νέος να μη φάει άλλα 18 χρόνια σε ένα Ωδείο προσπαθώντας να μάθει βιολί ή φλάουτο;"

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosVy στις 07-05-2012 19:40 ]


#6   
melina2
Περαστική Νότα
Chat
28.04.2012, 18:52

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 06-05-2012 21:33 ]


#7   
inkve
Φθασμένος
Chat
29.04.2012, 18:15

θα προτιμουσα  εναν μουσικο που ακουει και παιζει,,,,παρα εναν μουσικο που για να παιξει πρεπει οπωσδηποτε να βλεπει

ο πρωτος ειναι μουσικος,.,,,ο δευτερος απλος εκτελεστης,,,,που οκ ειναι αξιοσεβαστο και δυσκολο ομως περαν αυτου τιποτε αλλο....

η αρτηριοσκληρωτικη μαθησιακη-πελατιακη τακτικη που εχουν στα ωδεια πρεπει καποια στιγμη να αναβαθμιστει....

ο Stevie Wonder ας πουμε δεν θα επαιρνε ποτε πτυχιο συμφωνα με αυτο το σκεπτικο....ο Ray Charles το ιδιο....

ενα αλλο παραδειγμα???

ο michael shumaher χρειαζεται να επιδειξει καποιο διπλωμα οδηγησης για να μας αποδειξει ποσο καλος οδηγος ειναι??{#emotions_dlg.lol}

ΚΑΚΩΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 18 ΧΡΟΝΙΑ,,,ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ....

ΑΝ ΕΓΩ ΑΚΟΥΣΩ ΕΣΑΣ Η ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΓΙΞΕΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΗ...ΚΟΥΤΣΗ,,,ΤΥΦΛΗ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ...ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΕΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ PRIMA VISTA Η ΟΧΙ....ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!

ΠΑΛΕΥΕΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΙΤΛΟ ΑΛΛΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,,,


#8   
GuitarJournal
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
30.04.2012, 10:18
όμως αγαπητέ μου inkve κι ενώ συμφωνώ μαζί σου σου ζητώ να λάβεις υπόψη σου πως ο Stevie Wonder δε θα μπορούσε να είναι οδηγός λεωφορείου, ούτε και ο Μπετόβεν που κουφάθηκε εργαζόμενος σαν τηλεφωνητής, οπότε κάποιος που θέλει ένα πτυχίο οργάνου το κάνει 1) γιατι έτσι αποδεικνύει κάτι στον εαυτό του !!! ότι ολοκλήρωσε σπουδές ότι αξίζει κλπ 2) γιατί σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει. Ε΄δω αρχίζουν τα προβλήματα γιατί μπορεί βέβαια κάποιος δυσλεκτικός να δημιουργεί ωραία μουσική που να μας συνεπαίρνει αλλά αν διεκδικεί δουλειά σε ορχήστρα και δεν μπορεί να παίξει πριμα βίστα είτε να συγκεντρωθεί στην παρτιτούρα πουτου ζητήται να παίξει τι κάνουμε? Αν έχει πτυχίο και περάσει κ τις εξετάσεις τότε έχει δικαίωμα να διεκδικεί τη θέση και τότε θα λέμε ο μαέστρος φταίει, οι δημόσιοι υπάλληλοι βαριούντε (αφού δεν θα παίζει) κλπ κλπ Οπότε "ίσως" τα 18 χρόνια να μην είναι μόνο εκμεττάλευση των ωδείων κ καθηγητών για τα χρήματα αλλά και αμφιβολίες εφόσον ο μαθητής επιμένει. ΚΑΙ ΛΕΩ ΙΣΩΣ γιατί δεν μπορώ να ξέρω.
#9   
NikosVy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
30.04.2012, 13:02

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

Ε΄δω αρχίζουν τα προβλήματα γιατί μπορεί βέβαια κάποιος δυσλεκτικός να δημιουργεί ωραία μουσική που να μας συνεπαίρνει αλλά αν διεκδικεί δουλειά σε ορχήστρα και δεν μπορεί να παίξει πριμα βίστα είτε να συγκεντρωθεί στην παρτιτούρα πουτου ζητήται να παίξει τι κάνουμε?

Να κάνουμε ό,τι κάνανε και για τον Αϊνστάιν για υπερνικηθούν οι αρχικές δυσκολίες των μαθησιακών προβλημάτων του (Υπόψη ότι και ο Τσώρτσιλ ήταν δυσλεκτικός, αλλά φαντάζομαι και εκατομμύρια άλλοι που τους έφαγε το σκοτάδι και δεν τους αναφέρει η ιστορία, επειδή έγιναν ελαιοχρωματιστές ή έσπαζαν πέτρες..).

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

…γιατί μπορεί βέβαια κάποιος δυσλεκτικός να δημιουργεί ωραία μουσική που να μας συνεπαίρνει ….

Λίγο πράγμα είναι αυτό; Τι θα μετρήσει, το αν κάποιος δημιουργεί ωραία μουσική, ή το ότι είναι «ο άνθρωπος ελέφας» για την νοοτροπία ορισμένων;

Και γιατί αν κάποιος τα καταφέρνει να παίζει κιθάρα, έχει ανοιχτές τις πόρτες σε ορχήστρες; Σε τόσες συμφωνικές συναυλίες που παρακολούθησα δεν είδα κανέναν να παίζει κιθάρα.

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

…..και δεν μπορεί να παίξει πριμα βίστα είτε να συγκεντρωθεί στην παρτιτούρα πουτου ζητήται να παίξει τι κάνουμε?

Βασική λοιπόν προϋπόθεση για την άσκηση και απόλαυση ανθρώπινων δικαιωμάτων, και στη συγκεκριμένη περίπτωση των Μουσικών Σπουδών και Ωδείων όπως καθορίζεται από το διαβόητο διάταγμα το 1959, το οποίο δεν αλλάζει επειδή δεν υπάρχει συναίνεση των ενδιαφερόμενων ιδιωτικών φορέων, και γι’ αυτό και δεν υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας είναι:

α) Να κάνει ότι του λένε στα Ωδεία του,

β) Να μη διεκδικήσει ποτέ κανένας πολίτης την εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας που προανέφερα (μόνο ειδικοί μουσικοί δάσκαλοι πρέπει να αποφαίνονται για την εφαρμογή ή όχι της απαγόρευσης των διακρίσεων λόγω αναπηριών που επιβάλλει το κοινοτικό δίκαιο)

γ) Να συνεχίσει να μελετά την Prima Vista,

 

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

… οι …… και αμφιβολίες..

δ) Να λέει την αλήθεια

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

οι δημόσιοι υπάλληλοι βαριούνται (αφού δεν θα παίζει)  

ε) Να μην προκαλεί βαρεμάρα στους δημοσίους υπαλλήλους

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

…..και δεν μπορεί να παίξει πριμα βίστα είτε να συγκεντρωθεί στην παρτιτούρα πουτου ζητήται να παίξει τι κάνουμε?

Υπόψη ότι στις εισαγωγικές εξετάσεις των Τμημάτων Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων (πανελλήνιες ή κατατακτήριες) δεν εξετάζεται η Prima Vista ως «ειδικό μάθημα». Εξετάζεται όμως στα Ωδεία.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosVy στις 30-04-2012 13:07 ]


#10   
melina2
Περαστική Νότα
Chat
30.04.2012, 13:05

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 30-04-2012 13:07 ]


#11   
inkve
Φθασμένος
Chat
30.04.2012, 15:40

Παράθεση:

Το μέλος GuitarJournal στις 30-04-2012 στις 10:18 έγραψε...

όμως αγαπητέ μου inkve κι ενώ συμφωνώ μαζί σου σου ζητώ να λάβεις υπόψη σου πως ο Stevie Wonder δε θα μπορούσε να είναι οδηγός λεωφορείου, ούτε και ο Μπετόβεν που κουφάθηκε εργαζόμενος σαν τηλεφωνητής, οπότε κάποιος που θέλει ένα πτυχίο οργάνου το κάνει 1) γιατι έτσι αποδεικνύει κάτι στον εαυτό του !!! ότι ολοκλήρωσε σπουδές ότι αξίζει κλπ 2) γιατί σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει. Ε΄δω αρχίζουν τα προβλήματα γιατί μπορεί βέβαια κάποιος δυσλεκτικός να δημιουργεί ωραία μουσική που να μας συνεπαίρνει αλλά αν διεκδικεί δουλειά σε ορχήστρα και δεν μπορεί να παίξει πριμα βίστα είτε να συγκεντρωθεί στην παρτιτούρα πουτου ζητήται να παίξει τι κάνουμε? Αν έχει πτυχίο και περάσει κ τις εξετάσεις τότε έχει δικαίωμα να διεκδικεί τη θέση και τότε θα λέμε ο μαέστρος φταίει, οι δημόσιοι υπάλληλοι βαριούντε (αφού δεν θα παίζει) κλπ κλπ Οπότε "ίσως" τα 18 χρόνια να μην είναι μόνο εκμεττάλευση των ωδείων κ καθηγητών για τα χρήματα αλλά και αμφιβολίες εφόσον ο μαθητής επιμένει. ΚΑΙ ΛΕΩ ΙΣΩΣ γιατί δεν μπορώ να ξέρω.

για να γινεις τηλεφωνητης η οδηγος λεωφορειου ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ προυποθεσεις να μην εισαι κουφος η τυφλος..

ΞΕΧΝΑΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΧΝΑΣ(γιατι αραγε??)πως ενας μουσικος μπορει να απομνημονευσει ενα μουσικο εργο(η μηπως αυτο δεν διδασκεται στα ωδεια και αξιος μουσικος η παικτης θεωρειται αυτος που διαβαζει prima vista?απαντησε σε παρακαλω σε αυτο)...

ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΝΑΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΞΕΧΝΑΣ (το γιατι αναπαντητο)πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ και ειδικα σε μια ζωντανη εμφανιση να διαβαζεις prima vista....αλλωστε και οι μουσικοι ορχηστρας εκεινη την στιγμη περισσοτερο σαν οδηγο εχουν το μουσικο κειμενο επειδη εχουν κανει και τις προβες τους και τα παντα,,,,

 αδυναμια συγκεντρωσης εχει η φιλη μας....δεν σημαινει πως δεν μπορει να ριξει μια ματια ωστε να καταλαβει τι ακολουθει στο μουσικο εργο που εκτελει,.,,,και πιστεψε με....αν γινει καποιο λαθος η φιλη μας θα ειναι περισσοτερο ικανη να το καλυψει παρα καποιος που ΜΟΝΟ αν βλεπει μπορει να παιξει ενα οργανο...πολυ απλα διοτι εχει αναπτυξει τα αυτια της παρα τα ματια της....ε συγγνωμη....ειναι πιο απαραιτητα οταν μιλαμε για μουσικη,,,,δεν ειναι κατα την γνωμη σου???

θα ηθελα να γνωριζεις πως περιμενα να βαλεις την αναγνωση ενος μουσικου κειμενου παραπανω απο την δημιουργια μουσικης...οποτε δεν με εκπλησσουν καθολου αυτα που διαβαζω,,,,

εν τελη στο μηνυμα σου καταληγεις σε ενα ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ,,,,,τα δεδομενα λοιπον(για να μαθεις)ειναι τα εξης,,,

1)18 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΑΣ.,,,ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ... ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ PRIMA VISTA ΚΟΨΕ ΛΑΣΠΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ,,,,ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΛΙΓΟ ΛΑΙΚΑ Ε???ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΧΑΛΙΕΣΑΙ,,,,

2)ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΧΑΜΕΝΗ....ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΟ ΤΟ ΚΟΚΟ ΒΛΕΠΕΙΣWink

3)ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΚΩΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΡΟΛΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥ....

4)ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΜΑ ΕΥΘΗΝΩΝ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΕΡΕ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΩΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙΜΕΣ...ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ.....ΠΟΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.....ΔΕΙΞΑΤΕ..????ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ???

5)ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2012 ΤΑ ΩΔΕΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΙΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΝΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΩΔΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ....ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΧΡΥΣΑΦΙΑ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΩ??


#12   
NikosVy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
30.04.2012, 16:28

Παράθεση:

Το μέλος inkve στις 30-04-2012 στις 15:40 έγραψε......ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΩ??


Ίσως ισχύει ως απάντηση το παρακάτω:


Παράθεση:

Το μέλος Β. Διάταγμα στο ΦΕΚ 229, τ. Α' του 1957 για το πρόγραμμα εξετάσεων της Κατωτέρας Πιάνου στις 30-04-2012 στις 15:40 έγραψε......

Σπουδές: Μία Czerny 40 Etudes και μία  Cramer-Bulow, Bach μία Invention από μνήμης, ....Υποχρεωτικό κομμάτι που δίνεται 47 ημέρες πριν από τις εξετάσεις, συνήθως Sonate Haydn ή Mozart, από μνήμης


#13   
inkve
Φθασμένος
Chat
30.04.2012, 16:32

ενα κομματι απο μνημης και αυτο μονο στην  κατωτερα???

οχι δεν με πειθει οτι ειναι  Η ΛΥΣΗ σε οτι συζηταμε


#14   
NikosVy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
30.04.2012, 18:04

Παράθεση:

Το μέλος inkve στις 30-04-2012 στις 16:32 έγραψε...

ενα κομματι απο μνημης και αυτο μονο στην  κατωτερα???

οχι δεν με πειθει οτι ειναι  Η ΛΥΣΗ σε οτι συζηταμε

Φυσικά και δεν είναι "η λύση", ιδιαίτερα στο θέμα που συζητάμε. Έκανα την παράθεση για να δείξω την "αντίφαση" του συστήματος.  Στο πρόγραμμα των Διπλωματικών Εξετάσεων της Ανωτέρας Πιάνου ορίζεται "η εκτέλεση του προγράμματος είναι υποχρεωτικά από μνήμης, διάρκειας τουλάχιστον μιας ώρας και τριάντα λεπτών και συμπεριλαμβάνει τα εξής.....(κάπου 15 σειρές από δυσκολότατα έργα, πυκνογραμμένα το ένα δίπλα στο άλλο".

Μου θυμίζει το σύστημα που ακολουθούν στις φυλακές της Σαουδικής Αραβίας: "Όποιος (ντόπιος ή αλλοδαπός, μουσουλμάνος ή χριστιανός) κατάδικος μάθει και απαγγείλει απέξω όλο το Κοράνιο, αποφυλακίζεται, έστω και αν έχει διαπράξει το χειρότερο έγκλημα".

Στην προσωπική μου περίπτωση επειδή τυχαίνει να έχω μαθησιακά προβλήματα, η λύση που έχει αποδώσει (αλλά αφορά ατομική περίπτωση μόνο) είναι η πίεση και η σχολαστική και επίμονη εξέταση στα σημεία στα οποία δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ στο παίξιμο κομματιών του πιάνου, όχι ξερά και αδιάφορα, αλλά σε συνάρτηση με ό,τι έχω μάθει στη Θεωρία Μουσικής, και πολύ περισσότερο σε ό,τι μαθαίνω στο Ειδικό Αρμονίας (την οποία μαθαίνω με αντίστοιχη σχολαστική διδασκαλία/εξέταση).

Το αποτέλεσμα αυτό είναι ευεργετικό και πετυχαίνει πράγματι να συγκεντρώνομαι πλήρως σε ό,τι παίζω, ενώ συγχρόνως, με τους συσχετισμούς που κάνω ταυτόχρονα στη Θεωρία της Μουσικής και στην Αρμονία, μου κάνει βαθύτατη εντύπωση μέσα μου, και με κάνει να συγκρατώ το τέμπο που αναζητώ και σε πολλά ακούσματα που έχω στην καθημερινή ζωή (διαφορετικά δεν θα τα έπαιρνα χαμπάρι). Δεν μου το έκαναν έτσι όταν ήμουν στο Ωδείο, όπου όπως έχω ακούσει και από άλλους η διδασκαλία ακόμα και σε εξατομικευμένα μαθήματα (όπως είναι στα όργανα και στην Αρμονία), μαθαίνεις, ό,τι πρέπει να μάθεις, δεν μαθαίνεις ό,τι σε κάνει να εκτιμάς τα σκούσματα της καθημερινής ζωής, και πιέζεσαι υπερβολικά να αποδώσεις σε συναυλίες των Ωδείων που γίνονται για διαφημιστικούς λόγους κάθε Ιούλιο, κάθε παραμονή Χριστουγέννων ή Αποκριάς.

Η επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου διδασκαλίας και σχολαστικής εξέτασης που περιέγραψα μπορεί να γίνει μόνο με ιδιαίτερα μαθήματα και ταιριάζει στη δική μου περίπτωση (δεν εισηγούμαι να την ακολουθήσει οποιοσδήποτε άλλος στην τύχη, γιατί υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη μαθησιακών προβλημάτων, δυσλεξιών ή προσωπικότητας). Στην επιλογή μου έχουν αντιδράσει πολλοί (από Ωδεία και μη) επειδή έτσι δεν μαθαίνω να παίζω κομμάτια για επίδειξη στις παρέες ή στις διαφημιστικές συναυλίες των Ωδείων. Όμως όσο αργά και αν προχωρώ, η συγκινησιακή φόρτιση που αισθάνομαι με το συγκεκριμένο παίξιμο των κομματιών του πιάνου και με όλους τους συσχετισμούς που κάνω, ξεπερνούν όλα τα πλεονεκτήματα των ειδικών που είναι αντίθετοι προς τον τρόπο της μελέτης και της εκ μέρους μου αφομοίωσης της μουσικής (λες και τους πέφτει λόγος!)


#15   
polytimikessini
Περαστική Νότα
Chat
30.04.2012, 18:24
σας ευχαριστώ όλους!ειναι αλήθεια πως εχω "καλό αυτί " και αυτο μ εχει ξελασπωσει.επισης στο υποχρεωτικο πιανου για παραδειγμα προχωρησα πολύ γρήγορα γιατι μαθαινα απέξω το συνδυασμό ήχο-δάχτυλα και δεν ειχα να θυμαμαι νοτες.σ ενα πνευστο ειναι δυσκολο αυτο γτ δεν εχεις οπτικη επαφη με την κινηση των δακτυλων.μενω πισω λογω της πριμα βιστα.και της δεξιοτεχνιας.θελω να παρω πτυχιο γιατι ειναι κριμα να τα παρατησω!και λατρευω τη μουσικη.η αυτοπεποιθηση μου ειναι στα πατωματα.επισης δε μ ενδιαφερει καθολου να παιξω σε ορχηστρα κλασσικης μουσικης ουτε διεκδικω τετοια θεση.τα παω καλυτερα με τον αυτοσχεδιασμο.αλλα η προυπόθεση για να δώσω ειναι να μη φανει η δυσλεξια μου.και πρεπει ΚΑΙ αυτο να το λυσω μονη μου.ειναι αδικο .δεν ειναι?
#16   
melina2
Περαστική Νότα
Chat
30.04.2012, 19:07

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melina2 στις 07-05-2012 09:36 ]


#17   
polytimikessini
Περαστική Νότα
Chat
30.04.2012, 20:32
γεια σου μελινα.δεν ξερω αν ειμαι ιδιαιτερα εξυπνη...δεν εχω προβλημα με το γραπτο λογο ,με την αναγνωση,την αποστηθιση και τη διατηρηση της συγκεντρωσης πιο πολυ δυσκολευομαι .σ ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.στο δημοτικο ειχα καθρεπτικη γραφη και ειμαι αριστεροχειρας.μπορει κι αυτο να παιζει ρολο.
#18   
GuitarJournal
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
01.05.2012, 01:02
βλέπω ότι άναψε η κουβέντα !! Θα ήθελα να ζητήσω από τον inkve και τον NikosVy να ξαναδιαβάσουν αυτά που έγραψα χωρίς να έχουν εκ των προτέρων αντιδραστική διάθεση ! Εμένα η μουσική είναι η ζωή μου όχι μόνο γιατί έχω κάνει χρόνια σπουδών ή γιατί διδάσκω χρόνια, απλά γιατί γεμίζουν οι μπαταρίες της καρδιάς και της ψυχής μου όταν παίζω ! Λοιπόν να σας ξαφνιάσω παρά τις εξαίσιες σπουδές δεν είμαι εγώ ο υπερασπιστής των ωδείων και της στείρας παιδείας που παρέχεται σε αυτά. Εξάλλου έχω από χρόνια απομακρυνθεί σκοπίμως από τα μεγάλα ονομαστά ωδεία αφού η νοοτροπία τους δε μου ταιριάζει! Και ασφαλώς κανένα λόγο δεν έχω να καλύψω τα κενά των νόμων όσο αφορά σε ανθρώπινα κλπ δικαιώματα. Όμως κάθε φορά εξαρτάται τι θέλει κανείς, έτσι το να έχει κάποιος καλή πρίμα βίστα σαφώς είναι πλεονέκτημα οπως φυσικά και να έχει "καλό αυτί" και ασφαλώς αν είναι ερμηνευτής μουσικός να μπορεί να μεταφέρει συναισθήματα και εικόνες μέσα από τη μουσική που παίζει. Μεγάλο πλεονέκτημα να μπορεί να συνομιλεί με την παρτιτούρα να ακούει χωρίς να παίζει, ή και όταν να ακούει να βλέπει τις νότες μέσα του. Αυτά βέβαια για μεγάλους μουσικούς Αν είναι να παίζουμε μόνο ερασιτεχνικά και να χαιρόμαστε με τους φίλους μας κλπ φυσικά δεν χρειάζονται τόσα πλεονεκτήματα ούτε και ταλέντο καμμιά φορά. Εγώ χαίρομαι τη φίλη μας την politimikessini και είμαι σίγουρη ότι καταλαβαινει τι εννοώ.! Εφόσον εμπιστεύεται τον καθηγητή της ας τον ρωτήσει ευθέως αν θα της επιτρέψει να πάει για το πτυχίο, αν της πεί όχι ας του αποδείξει ότι μπορεί! με τόση θέληση που έχει και τέτοια αγάπη σίγουρα θα τα καταφέρει.
#19   
inkve
Φθασμένος
Chat
01.05.2012, 02:55

να πω και εγω με την σειρα μου πως παρασυρθηκα και εγραφα εν θερμω,,,,εννοω καθε λεξη απο αυτα που εγραψα ομως σε καποια σημεια φανηκε σαν προσωπικη επιθεση....δεν ειχα καμια τετοια διαθεση,,,,

με συγχωρεις GuitarJournal

πιστευω καταλαβες τον τροπο που εγραφα και κυριως το σκασιμο που νιωθω οταν ανθρωποι δεν μπορουν να ευχαριστηθουν το ταλεντο τους επειδη καποιοι τους κανουν να νιωθουν προβληματικους....


#20