Παράθεση:
Το μέλος bagelakis στις 16-07-2012 στις 19:00 έγραψε...
Εγω θα σου πρωτηνα το απλουστερο ολων να βρειτε (δανιστειτε) μια κονσολιτσα με 4-6 καναλια να βελεται εκει τα οργανα σας και να το στειλεται στον μικτη του μαγαζιου απο το κονσολακι θα κανεις Xρειες και Mix παντα στο 0 και στο καναλη και στο Master και απο το μηκτι θα εχεις τη εντασει ;)
|
Να επισημανω πως αυτος ο τροπος συνδεσης περα απο ερασιτεχνικος, εγκυμονει και κινδυνους λογω ασυμβατοτητας συσκευων.
Απο τη μια εχεις μια κονσολα προορισμενη για live ( αρα με καλο δυναμικο ευρος ) κι απο την αλλη ενα "μηχανημα" που σκοπο εχει την αναπαραγωγη μουσικης μεσω ενος line σηματος ( CD player ), αρα με ενα περιορισμενο δυναμικο ευρος.
Στην καλυτερη περιπτωση το σημα θα φευγει απο την κονσολα ομορφο κι ωραιο και μολις μπαινει στο μικτη να "κοκκινιζει" ( αρα να ακουγεται παραμορφωμενο, ενω ο ιδιος ο μικτης δεν θα εχει περιθωριο να δωσει τιποτα παραπανω απο ενταση ), ενω στη χειροτερη, η υπεροδηγηση καναλιου του μικτη να οδηγησει και στο καψιμο του ( μηχανημα ειναι, οχι ο supeman με fader ).
Γι' αυτο το λογο ενα μηχανημα ονομαζεται κονσολα και ακολουθει τα +4dBu ως pro "format" και το αλλο μηχανημα ονομαζεται "μικτης" κι ακολουθει το semi pro format των -10dBV.
Εαν συνεδεες το μικτη ( -10dBV ) με τη κονσολα ( +4dBu ) δεν θα ειχες κανενα προβλημα...Το αντιθετο ομως δημιουργει προβληματα!