ελληνική μουσική
374 online   ·  204.187 μέλη

Απορια για το ενσυρματο μικροφωνο Shure Ksm 9

giorgiokara88
Περαστική Νότα
Chat
26.08.2013, 04:33

Παιδια ενδιαφερομαι να αγορασω μικροφωνο ενσυρματο shure ksm9,το θελω για live stage! Δε γνωριζω αν μπορει να λειτουργησει σε τετοιους χωρους χωρις να μικροφωνιζει! Θα με βοηθουσατε παρα πολυ αν ξερατε κατι. Σας ευχαριστω πολυ!


#1   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
26.08.2013, 23:25

Ειναι αρκετα ακριβο και καλο μικροφωνο, το οποιο απαιτει και καλη διαχειριση εκ μερους του ηχοληπτη. Το ksm9 προοριζεται για live, οποτε η σωστη ερωτηση ειναι "Εκει που θα το χρησιμοποιησω, θα υπαρχει ηχοληπτης ικανος να το ρυθμισει σωστα;

Σε μικρες σκηνες παντως, με κακη ρυθμιση των monitors ή με μεγαλες εντασεις, ενδεχομενως να εχεις προβλημα.


#2   
giorgiokara88
Περαστική Νότα
Chat
27.08.2013, 01:34

Κατα αρχην σ ευχαριστω πολυ! Κατα βαση τον ηχο θα τον ρυθμιζουμε εμεις! Η αληθεια ειναι οτι κ γω φοβαμαι τις εντασεις κ φανταζομαι οτι θα ναι αρκετα ευαισθητο μικροφωνο..επειδη σκοπευω να διαθεσω χρηματα γι ακριβο μικροφωνο θα ταν κριμα να το αγορασω κ να μην μπορω να το κανω χρηση (λεπτομερεια τα ηχεια ειναι στημενα κρεμασμενα δεξια κ αριστερα της σκηνης με κλιση προς τον τραγουδιστη δε γνωριζω αν αυτο ειναι κακο ή βοηθαει, σε σχεση με το να ειναι στ πατωμα)

[ τροποποιήθηκε από τον/την giorgiokara88, 27-08-2013 01:41 ]


#3   
tsantilass
Περαστική Νότα
Chat
27.08.2013, 16:43

Για δες και το Shure Beta 58A(wired or with wireless optimization).Είναι πολυχρησιμοποιημένο,δοκιμασμένο και οικονομικά προσιτό.Πραγματικά τοindustry standard για live stage και podcasting(o Ομπάμα και ο νέος Πάπας το χρησιμοποιούν στις ομιλίες τους,επίσης).

Μπορείς να ξεκινήσεις την σχετική έρευνα στο:http://www.shureasia.com/products/microphones/beta_58a/wireless


#4   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
27.08.2013, 21:09

giorgiokara88

Η τοποθετηση των ηχειων και των stage monitors εχει διαφορες σχολες, που η καθε μια εχει τα δικα της θετικα κι αρνητικα στοιχεια. Εκεινο ομως που κανει τη διαφορα σε ολες τις περιπτωσεις ειναι ο ηχοληπτης ( stage και FOH ) και η ρυθμιση/"ζυγισμα" του συστηματος.

Μπορει να εισαι σε εναν χωρο με τον μισο εξοπλισμο και με διαφορετικο στησιμο, κι επειδη εχουν γινει οι απαραιτητες ρυθμισεις, το μικροφωνο σου να αποδιδει το 100%. Απο την αλλη, μπορει να τυχεις σε ενα χωρο με πλουσιο εξοπλισμο, αλλα παρολαυτα ο ηχος να μην ειναι ο αναμενομενος ή το μικροφωνο σου να κανει συνεχως feedbacks.

Το Shure που προτεινει ο tsantilass ειναι η κλασσικη επιλογη και σταθερη αξια στο χωρο του PA. Δυναμικο μικροφωνο ( οποτε περιοριζεις αρκετα την ευαισθησια του σε σχεση με το monitoring του χωρου ), "σκυλι" και παντα ετοιμοπολεμο.

Δικη μου προταση ειναι να αποφυγεις να αγορασεις κατι παρα πολυ ακριβο για live κυριως επειδη τα συστηματα PA που χρησιμοποιουνται στην Ελλαδα ( σε μαγαζια και open air ), σπανια αποδιδουν την ποιοτητα ενος τετοιου μικροφωνου που επελεξες. Σαν να βαζεις καλους υαλοκαθαριστηρες σε fiat-ακι!


#5   
giorgiokara88
Περαστική Νότα
Chat
28.08.2013, 01:06
Εχω δοκιμασει το 58Α πολυ καλο μικροφωνο ειναι η αληθεια,απλα εψαχνα για κατι ακομα καλυτερο!
#6   
tsantilass
Περαστική Νότα
Chat
28.08.2013, 01:39

Δές και τα ασύρματα της Sennheiser (διαφορετικός ήχος και σχεδιασμός-Γερμανική σχολή ήχου).Διαθέτει μεγάλη ποικιλία και σε διάφορα επίπεδα τιμών.Πριν αγοράσεις,σε κάθε περίπτωση,θα πρέπει να το δοκιμάσεις.Για  κάθε τραγουδιστή,και όχι μόνο,το μικρόφωνο είναι το εργαλείο που θα αναδείξει τη φωνή του και σίγουρα κάποιο θα αναδεικνύει καλύτερα τα ηχοχρώματα ,όπως και την άρθρωση του.Ο χρυσός κανόνας ''δοκιμάζω-συγκρίνω-αποφασίζω'',βρίσκει εφαρμογή και στην επιλογή του μικροφώνου,χωρίς να παραβλέπουμε τον υποκειμενικό παράγοντα,που είναι σημαντικός σε κάθε μας επιλογή.


#7   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
28.08.2013, 09:40

giorgiokara88

Το 58Α ειναι μια απο τις κλασσικες επιλογες μικροφωνων, ειτε απο τους καλλιτεχνες, ειτε απο τους ηχοληπτες και στο προτεινω ανεπιφυλακτα. Το "καλυτερο" μικροφωνο ειναι κατι σχετικο στο χωρο του PA, γιατι πρεπει να σκεφτεσαι παραλληλα το "που" και "πως" θα χρησιμοποιηθει το μικροφωνο.

Οπως σου ειπα πιο πανω, ενα "καλο" μικροφωνο ( τυπου KSM9 ) δεν σημαινει απαραιτητως και καλυτερο ηχο απο ενα μικροτερης αξιας μικροφωνο ( 58A ), γιατι εαν το συστημα δεν ειναι αντιστοιχης κατηγοριας με το μικροφωνο, δεν προκειται να αντιληφθεις ιδιαιτερη διαφορα.

Συν τοις αλλοις, το KSM 9 θελει phantom power κι αν η κονσολα ή το splitter της σκηνης δεν ειναι καλο, μπορει να παρατηρησεις αλλαγες στον ηχο και στη ποιοτητα του μικροφωνου!

Σιγουρα θα ειναι πιο "ανετο" μικροφωνο ως προς το τροπο που θα ανταποκρινεται στη φωνη σου ( απο εναν απλο ψιθυρο εως ενα δυνατο σημειο του κομματιου ), ομως δεν ξερεις πως θα συνεργαστει το συστημα και ο ηχοληπτης.

Παρολο που ο tsantilass εχει δικιο οσον αφορα τις δοκιμες, θα πρεπει να υπολογισουμε πως εδω ειναι 'Ελλαντα' και λιγες εταιριες/μαγαζια προσφερουν τη δυνατοτητα δοκιμης του μικροφωνου ( μην αναφερω πιο σοβαρα πραγματα, οπως ηχεια, ενισχυτες, κλπ ).



Προσωπικο σχολιο: Η Sennheiser δεν θα ηταν ποτε η πρωτη μου επιλογη για φωνητικα, ενω αντιθετως ειναι καλη για χαλκινα και πνευστα. Θα προτεινα να κοιταξει και λιγο τη σειρα D της AKG ή τη σειρα TG ( απο τα V70 και πανω ) της Beyerdynamic.

Επισης καλο θα ηταν να αποφυγεις την ασυρματη τεχνολογια, εφοσον μιλαμε για μικρο stage και μικρες απαιτησεις σε κινησεις εκ μερους σου. Παντα, ως ηχοληπτης, κοιταω να επιλεγω ενσυρματη τεχνολογια, τοσο για θεμα αξιοπιστιας, οσο και για θεμα ποιοτητας!
-----------------

DreamCatcher Music DreamCatcher Blogspot

[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 28-08-2013 09:41 ]


#8   
giorgiokara88
Περαστική Νότα
Chat
28.08.2013, 12:42
Οπως και να χει σας ευχαριστω παρα πολυ για το χρονο που διαθεσατε κ οι δυο σας,με βοηθησατε παρα πολυ!
#9   
GiannisPaok4
Βασική Νότα
Chat
17.09.2013, 17:45
Εγώ έχω να σου προτείνω το AKG D5!! Είναι εξαιρετικός Feedback killer!!! Το έχω δοκιμάσει έχει καλή απόκριση γενικά και είναι σε πολύ καλή τιμή!!!! Μπορείς να το δεις εδώ!!! http://www.Thomann.de/gr/akg_d5.htm Ελπίζω να βοήθησα!!
#10   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
17.09.2013, 19:25

Θα απεφευγα τη χρηση υπερ-καρδιοειδους πανω σε stage που δεν ειναι σωστα στημενο, γιατι ο μικρος λοβος που εμφανιζει στην πισω πλευρα του μικροφωνου μπορει να ειναι ειτε ενας αριστος ακυρωτης στη φαση ( και στο feedback ) ειτε ενας καλος συμμαχος του feedback.

Για μικρα stages ειναι καλυτερο να χρησιμοποιουμε καρδιοειδη δυναμικα για να αποφευγουμε τα feedback και τα leakages απο τα υπολοιπα οργανα :/. Ιδιαιτερα η φωνη μπορει να χρειαστει 3-6dB που εαν "σφυρανε" αμεσως, θα την χαντακωσουν.


#11   
GiannisPaok4
Βασική Νότα
Chat
17.09.2013, 20:27

Γενικά συμφωνώ με το σχόλειό σου Θανάση. Σε κακοστημένα stages θα έχεις θέμα. Εγώ είχα θέμα με τα feedback στο σχήμα που δουλεύω. Τότε χρησημοποιούσα ένα Samson καρδιοειδές που μας έκανε αρκετά καλή δουλειά απλά είχαμε αυτό το θέμα (Feedback). Σε συζήτηση που είχα ένας μου πρότηνε να αγοράσω το D5 και μου είπε ότι θα μου κάνει την δουλειά και όντος δεν έχω κανένα θέμα προς το παρόν!!! Δεν λέω ότι είναι μαγικό ραβδί έτσι ούτε ότι δεν άλλαξε καθόλου το στήσιμο που κάνω, απλά πιστεύω ότι ο συνδιασμός ήταν επιτυχιμένος!! 

Σίγουρα χρειάζεται παντός καλό ζύγησμα ο χόρος ανεξάρτητα με το τι μικρόφωνο επιλέγεις, αλλά να μην γελιόμαστε το shure που προτήνεται είναι στάνταρ λύση χωρίς πολλά πολλά ρίσκα!!!


#12