Επειδη οι τιμες των οικοδομικων υλικων αλλαζουν συνεχως, θα ηταν καλυτερο να υπολογισεις με βαση μια επισκεψη στα καταστηματα πωλησης αντιστοιχων υλικων.
Μια καλη ιδεα ειναι να ξεκινησεις απο τα Praktiker, τα οποια το τελευταιο καιρο δεν κανουν και τοσο καλες τιμες ( αλλα βρισκονται περιπου στη "μεση" οσον αφορα το κοστος ) και με αυτο ως αναφορα να κινηθεις στην αγορα.
Παντως, μια απλη γυψοσανιδα δεν μπορει να θεωρηθει "ηχομονωση", παρα μονο "διαχωρισμος" 2 χωρων. Για να δημιουργησεις μια βασικη εννοια ηχομονωσης θα χρειαστεις επιπλεον υλικα, με μεγαλη πυκνοτητα ( οπως πχ ο πετροβαμβακας ή υαλομβαβακας, υλικα τα οποια πρεπει να χρησιμοποιησεις με μασκα και γαντια ), τα οποια θα τοποθετησεις αναμεσα στις 2 γυψοσανιδες/τοιχους.
Βεβαια, ολα αυτα ειναι ημιμετρα, γιατι στην ουσια η πραγματικη ηχομονωση ( ακομα και για μικρους χωρους ) απαιτει αλλες τεχνικες ( room in a room, χρηση ψημμενης αμμου ή αποσταση τουλαχιστον 2-5 ποντων μεταξυ δομικων υλικων, αποσβεστηρες/ελατηρια, κλπ ) κι ενα τεραστιο ποσο, ομως εαν μιλαμε για ηχογραφηση απλων ακουστικων οργανων που παιζουν σε χαμηλα dΒ ( δηλαδη οχι drums ή τιποτα ακραιο ), τοτε δεν υπαρχει λογος για ακραιες λυσεις.
Θα προτεινα μονο, αφου καλυψεις οικοδομικα την ηχομονωση, να κοιταξεις λιγο και τη διαμορφωση της ακουστικης του booth και του control room. Ειναι καλο που δεν εχεις καποιο παραθυρο στο χωρο, ομως ειναι μειον που ειναι μικρος ( αρα πρεπει να αντιμετωπισεις πιο δραστικα τα στασιμα κυματα και τους ρυθμους του δωματιου ).