ελληνική μουσική
    875 online   ·  210.853 μέλη

    Στην Αθήνα ο Γούντι Άλεν!

    GL
    07.11.2005, 10:59
    Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών ο Γούντι Αλεν και η New Orleans Jazz Band

    Τη μοναδική ευκαιρία να δουν από κοντά τον Γούντι Άλεν θα έχουν όσοι βρεθούν στις 30 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

    Ο διάσημος Νεοϋορκέζος σκηνοθέτης -και μουσικός- αποφάσισε να αφήσει για λίγο το Carlyle κλαμπ στη Μάντισον Άβενιου και να περιοδεύσει στην Ευρώπη μαζί με την παρέα του, τη New Orleans Jazz Band.

    Παρέα με τους Έντι Ντέιβις, Σάιμον Γουέτενχολ, Τζέρι Ζίγκμοντ, Σίνθια Σέγιερ, Κόναλ Φόουλκς και Ρομπ Γκαρσία, ο Γούντι Αλεν θα παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό τη μουσική παράδοση της πολύπαθης Νέας Oρλεάνης με τζαζ και μπλουζ κομμάτια.

    Όσον αφορά στο κινηματογραφικό του έργο, αυτό το διάστημα ετοιμάζει τη νέα του ταινία με τίτλο Scoop.

    Σύμφωνα με το BBC, τον πρωταγωνιστικό ρόλο κρατά η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία υποδύεται μια φοιτήτρια δημοσιογραφίας, στο Λονδίνο, που διερευνά μια σειρά φόνων.

    Στην ταινία συμπρωταγωνιστεί και ο ίδιος ο Γούντι Άλεν, που υποδύεται τον πατέρα της νεαρής δημοσιογράφου. Πρόκειται για την επανεμφάνιση του διάσημου δημιουργού σε υποκριτικό ρόλο από το 2003.

    Πληροφορίες για τη συναυλία την προπώληση των εισιτηρίων στο τηλέφωνο: 210-7258.510.



    πηγή:in.gr
    nefos
    10.12.2005, 22:44

    @ Απλά γιατί μου αρέσει ο Γούντυ Άλεν κι η αμεσότητά του.


    Ο νευρικός αυτοσχεδιαστής
    Του ΝΙΚΟΥ ΦΩΤΑΚΗ

    Ακόμη κι αυτοί που ξέρουν το πάθος του Γούντι Αλεν για τη μουσική πέφτουν από τα σύννεφα όταν μαθαίνουν ότι ο σκηνοθέτης είναι στην πραγματικότητα ο μουσικός με την πιο μακροχρόνια, σταθερή, αδιάκοπη επαγγελματική πορεία στη νυχτερινή ζωή της Νέας Υόρκης.

    Κοντεύουν τριάντα πέντε χρόνια από τότε που πρωτοξεκίνησε να εμφανίζεται με την ορχήστρα του στο «Michael's Pub», παραμένοντας σταθερή εβδομαδιαία ατραξιόν του καταστήματος, μέχρι που έκλεισε, οπότε το ραντεβού απλώς μεταφέρθηκε στο «Cafe Carlyle», του ομώνυμου ξενοδοχείου. Εκεί, κάθε Δευτέρα βράδυ συρρέουν οι θαυμαστές, οι ρέκτες της παραδοσιακής τζαζ της Νέας Ορλεάνης και οι περίεργοι που έλκονται λιγότερο από τη μουσική και περισσότερο από τη διασημότητα.



    Το γεγονός αυτό γεμίζει ακόμα περισσότερο με ενοχές τον ήδη διάσημο για τις φοβίες και τις νευρώσεις του σκηνοθέτη: «Δεν έχω συμφιλιωθεί μ' αυτό», δήλωνε το 1998 στο περιοδικό «Jazziz», σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του.

    «Κάποτε παίζαμε στο Παρίσι, και είχαμε γεμίσει μια τεράστια αίθουσα. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, ήταν στην πόλη ο Ορνέτ Κόλμαν και δεν είχε την ίδια απήχηση. Κι αυτό είναι αστείο, γιατί εκείνος είναι μια μεγαλοφυΐα, ενώ εγώ ένας απλός ερασιτέχνης. Με πάσα ειλικρίνεια, το παίξιμό μου είναι μάλλον ανεπαρκές. Δεν έχω αίσθηση του ρυθμού, της μελωδίας, αλλά είμαι αφοσιωμένος. Και δεν σκέφτηκα ποτέ να παίξω μπροστά σε κοινό. Ημουν πανευτυχής με μια τζαζ μπάντα στο σαλόνι μου, αλλά εκείνοι ήθελαν να παίξουμε δημοσίως. Και ο κόσμος ήρθε επειδή με ξέρει από τις ταινίες, αλλιώς, αν ήμουν ένας κανονικός μουσικός, δεν θα περνούσα ούτε από την πόρτα του κλαμπ».

    Ο ίδιος μπορεί να επιμένει σ' αυτό, υπάρχει όμως και κάποιος που έχει διαφορετική αντίληψη. Ψυχή της Woody Allen New Orleans Band, ο Εντι Ντέιβις είναι μια πληθωρική παρουσία, ένας ευτραφής καλόκαρδος μουσικός που παίζει μπάντζο και τραγουδά:

    «Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος κλαρινετίστας στο είδος του. Μπορεί να χαρακτηρίζει το παίξιμό του "τραχύ", αλλά αυτό συμβαίνει γιατί παίζει με την ίδια φυσικότητα που το έκαναν οι παλιοί. Κι αυτό συμβαίνει ακριβώς επειδή η μουσική δεν είναι η κύρια απασχόλησή του. Δεν έχει χρειαστεί να παίξει μποσα-νόβα σε γάμους, όπως κάνουν οι άλλοι μουσικοί, ώστε να επηρεαστεί το παίξιμό του». Εξάλλου, ως μαθητής, ο Γούντι είχε τη δυνατότητα να μάθει από τους καλύτερους: όταν ξεκίνησε τα μαθήματα κλαρινέτου στα 15 του (πριν από 55 χρόνια), του σύστησαν τον Τζιν Σέντρικ, γνωστό με το ψευδώνυμο Honey Bear, έναν από τους συνεργάτες του θρυλικού Φατς Γουόλερ.

    Το σημείο συνάντησης του δασκάλου και του μαθητή ήταν στον σταθμό του τρένου, από όπου πήγαιναν στο σπίτι του Γούντι: «Ηταν πολύ ανεπίσημο. Καθόταν στην πολυθρόνα, έβγαζε το κλαρινέτο και έλεγε "πες αυτό". Επαιζε κάτι και προσπαθούσα να τον μιμηθώ. Και απαντούσε "όχι έτσι, προσπάθησε να το τραγουδήσεις. Ετσι κυλούσαν τα μαθήματα"». Από τότε, δεν έχει περάσει μέρα χωρίς να κάνει εξάσκηση στο αγαπημένο του είδος: την παραδοσιακή μουσική της Νέας Ορλεάνης - αυτή που θα αντηχήσει στο Μέγαρο Μουσικής το βράδυ της 30ής Δεκεμβρίου. Ο ίδιος ήταν έφηβος όταν πρωτοάκουσε αυτούς τους ήχους. Μέχρι τότε, η αγαπημένη του μουσική ήταν αυτή που ακουγόταν στο ραδιόφωνο - οι ορχήστρες του Μπένι Γκούντμαν, του Τόμι Ντόρσεϊ, του Αρτι Σο, τα τραγούδια του Κόουλ Πόρτερ. Κάποια στιγμή, μεταδόθηκε μια συναυλία του Σίντνεϊ Μπεσέ από τη Γαλλία, που τον συνάρπασε. Το «ασυνήθιστα όμορφο» παίξιμο του κλαρινετίστα άνοιξε μια πόρτα μέσα του. Πρώτα έγινε ένας «κάκιστος» σαξοφωνίστας, πριν αλλάξει το σοπράνο σαξόφωνό του με το κλαρινέτο.

    Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι, ενώ οι ταινίες του είναι γεμάτες από τους ήχους της παλιάς τζαζ, σπάνια ακούγεται αυτό το είδος που υπηρετεί ο ίδιος ως μουσικός - μόνο στον «Υπναρά», ακουγόταν σε μεγάλη έκταση (από την Preservation Hall Jazz Band), όπου δημιουργούσε μια ενδιαφέρουσα κωμική αντίφαση με το φουτουριστικό σκηνικό της ταινίας. Ο ίδιος δικαιολογεί την απροθυμία του να χρησιμοποιήσει αυτή τη μουσική από σεβασμό, γιατί την αγαπά τόσο πολύ, που δεν θέλει να την υποβιβάσει σε συνοδευτικό ήχο μιας σκηνής.

    Είναι τέτοιος ο σεβασμός του γι' αυτόν τον ήχο, που έχει αρνηθεί πολλές φορές να ηχογραφήσει δίσκους, γιατί θεωρεί πως, στην εγγραφή, ο ήχος του δεν θυμίζει τον ήχο που βγάζει το κλαρινέτο των ηρώων του. Αναγκάστηκε να ηχογραφήσει, όχι σε στούντιο, αλλά σε μια εκκλησία, μόνο για να προσφέρει ένα συνοδευτικό cd ως soundtrack του ντοκιμαντέρ «Wild Man Blues», που γύρισε η Μπάρμπαρα Κοπλ, καταγράφοντας την πρώτη του περιοδεία στην Ευρώπη.

    Θα ακολουθούσαν κι άλλες, ασφαλώς, γιατί όπως έχει πει ο ίδιος: «Οι Ευρωπαίοι αγαπούν την τζαζ με έναν τρόπο τελείως διαφορετικό από ό,τι οι Αμερικάνοι. Ισως επειδή η τζαζ γεννήθηκε στην Αμερική, την αντιμετωπίζουμε με αδιαφορία, ενώ εκείνοι νιώθουν δέος. Αγαπούν τον Μπαντ Πάουελ, τον Τσάρλι Πάρκερ, τον Σίντνεϊ Μπεσέ κι αγαπούν την τζαζ ως μορφή τέχνης. Το ίδιο συμβαίνει με τις ταινίες. Εχουν μια ευφυή αντίληψη για το σινεμά, που εμείς για κάποιο λόγο δεν την έχουμε. Δεν ξέρω γιατί, αλλά για μένα αυτή η αντιμετώπιση ήταν θεόσταλτη».

    ενετ - 11/12/2005



    ageras
    11.12.2005, 14:21
    "Τσουχτερός" ο Γούντι Αλεν!

    Ο πλέον διάσημος «Ευρωπαίος» Αμερικανός καλλιτέχνης, ο ζωντανός θρύλος του Μανχάταν και της Νέας Υόρκης, ο Μυθικός Γούντι Άλεν έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

    Την προπαραμονή της πρωτοχρονιάς, στις 30 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ο μεγάλος σκηνοθέτης, ηθοποιός, μουσικός, συγγραφέας και στοχαστής θα δώσει μια και μοναδική συναυλία στη χώρα μας! Μαζί του μια Jazz ορχήστρα από την πολύπαθη τελευταία Νέα Ορλεάνη, η «New Orleans Jazz Band» με προεξάρχοντα τον Μαέστρο Eddy Davis.

    Ο ίδιος ο Έντι Ντέιβις (Eddy Davis) θα είναι και στο μπάντζο, στο μπάσο και στο πιάνο ο Κόναλ Φόουλκς (Conal Fowkes), στη ντραμς ο Ρομπ Γκαρσία (Robert Garcia), στο πιάνο η Σίνθια Σέγιερ (Cynthia Sayer), στην τρομπέτα ο Σάιμον Γουέτενχολ (Simon Wettenhall), στο τρομπόνι ο Τζέρι Ζίγκμοντ (Jerry Zigmont) και βέβαια στο κλαρινέτο ο ίδιος ο Woody Allen αυτοπροσώπως.

    Μια κλασσική και φημισμένη Jazz μπάντα λοιπόν που η αξία της είναι αναμφισβήτητη και μαζί της το ζωντανό σύμβολο της σύγχρονης ανατρεπτικής και ρηξικέλευθης Νεοϋρκέζικης δημιουργίας. Σύμβολο, επίσης, του Μανχάταν, κάτι σαν το περίφημο Σέντραλ Παρκ και το Εμπάιαρ Στέιτ Μπίλντινγκ, για όσους επισκέπτονται την Νέα Υόρκη και σχηματίζουν ουρές κάθε Δευτέρα βράδυ έξω από το Carlyle Club στη Μάντισον Άβενιου για να τον δουν και να τον ακούσουν από κοντά.

    Παρ’ ότι ο ίδιος παραπονιέται συχνά πως τον αγαπούμε πολύ περισσότερο εμείς οι Ευρωπαίοι παρά οι ίδιοι οι Αμερικανοί: «Για κάποιο λόγο με εκτιμούν πιο πολύ στην Ευρώπη, ας πούμε για παράδειγμα στη Γαλλία, απ’ ότι στην πατρίδα μου. Φαίνεται πως οι μεταφράσεις και οι υπότιτλοι εκεί πρέπει να είναι εξαιρετικοί!» μας λέει σε μια από τις πασίγνωστες ρήσεις του με το αστείρευτο χιούμορ του.

    Ο άνθρωπος λοιπόν που θα «απεχθανόταν ο ίδιος τις ταινίες του γι’ αυτό και δεν τις βλέπει καθόλου», ο σκωπτικός στοχαστής που «για το μόνο που έχει μετανιώσει είναι πως δεν γεννήθηκε στη ζωή κάποιος άλλος», ο «Νευρικός εραστής» των εφηβικών μας χρόνων, μας συστήνεται από κοντά με την άλλη του ιδιότητα, αυτή του μουσικού σολίστα.

    Τα εισιτήρια για την ξεχωριστή αυτή βραδιά θα διατίθεται από τα Ταμεία του Μεγάρου Μουσικής (Τηλ. 210 7282 333).

    Οι τιμές των εισιτηρίων είναι οι εξής :
    Διακεκριμένη Ζώνη : 300?
    Β' Ζώνη : 200?
    Α' Ζώνη : 250?
    Γ' Ζώνη : 150?.


    Πηγή:e-go.gr


    μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή,η γη μου εσύ,ανάσα μου κι αέρας......





    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ageras στις 11-12-2005 14:22 ]
    επισυναπτόμενα: Woody.jpg 
    melanie1325
    11.12.2005, 15:03
    ...για μας τον απλό κοσμάκι είναι δηλαδή τα εισητήρια! τέλεια, να πάρουμε 5-6 να πάμε παρέα
    Καλά, πια η λογική των τιμών αυτών!?! Δηλαδή αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται να πάνε, δε θα μπορούν λόγω τιμής εισητηρίου
    ageras
    11.12.2005, 15:07
    Quote:

    Το μέλος melanie1325 στις 11-12-2005 στις 15:03 έγραψε:

    ...για μας τον απλό κοσμάκι είναι δηλαδή τα εισητήρια! τέλεια, να πάρουμε 5-6 να πάμε παρέα
    Καλά, πια η λογική των τιμών αυτών!?! Δηλαδή αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται να πάνε, δε θα μπορούν λόγω τιμής εισητηρίου




    Εδώ ταιριάζει η λαϊκή ρήση σε παραλλαγή:Αν έχεις..τσέπη διάβαινε!!!!......
    nefos
    11.12.2005, 18:58


    @ όντως "τσουχτερά" αλλά. . . . χμ να δούμε ίσως το ξανασκεφτούν . . .
    Lackyme
    27.12.2005, 12:35
    Παράξενα που συμβαίνουν!!!
    Ο Γούντυ Άλλεν πριν έρθει στην Αθήνα θα δώσει μία συναυλία στην Κωνσταντινούπολη στις 28 Δεκεμβρίου. Εκεί τα εισητήρια κοστίζουν 150 τουρκικές λίρες (περίπου 94 ευρώ), 120 λίρες (75 ευρώ), 90 λίρες (56 ευρώ), 70 λίρες (44 ευρώ) και 50 λίρες (31 ευρώ). ΄Ενα καλό δίκλινο δωμάτιο σε κεντρικό ξενοδοχείο κοστίζει 30-35 ευρώ με πρωινό και το εισητήριο με τρένο για την Πόλη με επιστροφή (Περιλαμβάνεται η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Κωνσταντινούπολη) κοστίζει 180 ευρώ. Αν τα προσθέσετε μάλλον θα δείτε ότι συμφέρει να πάτε μέχρι την Πόλη, να δείτε το Γούντυ 'Αλλεν, να δείτε και την Πόλη, να γευθείτε τις λιχουδιές και τις μυρωδιές της, να κάνετε και το ταξιδάκι σας.
    Αλήθεια, ποιός είπε ότι οι Αθηναίοι είναι πλούσιοι? Πάλι το Μέγαρο θα γεμίσει με κυρίες και τούλια, μπριλάντια και διαμαντικά και μια κατά τα άλλα μαγική βραδιά τζαζ θα μετατραπεί σε κοινωνικό εσταντανέ της "καλής" κοινωνίας των Αθηνών. Αντε βρε και σε ανώτερα.
    Και με την ευκαιρία.. αν δεν κάνω λάθος το επίδομα ανεργίας είναι 330 ευρώ. Ε, θα περισέψουν και 30 ευρώ για ποπ κόρν και λοιπά.
    Χρόνια Πολλά σε όλους!!!!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Lackyme στις 27-12-2005 12:38 ]
    TomTraubert
    27.12.2005, 16:43
    Κάτι τρέχει με τις τιμές της συγκεκριμένης συναυλίας. Αν πιστέψουμε το ρεπορτάζ κυριακάτικης εφημερίδας, πρέπει να υπάρχει σκανδαλάκι, που μάλιστα φτάνει αρκετά ψηλά. Γενικά οι τιμές των συναυλιών του Γούντι κυμαίνονται σ' αυτά που αναφέρθηκαν για την Κων/πολη, δηλαδή είναι πάντα ακριβός, αλλά σε καμία περίπτωση το 300άρι του Μέγαρου. Κάποιοι εγχώριοι μάλλον σπεκουλάρουν στο όνομα του μοναδικού Γούντι Άλλεν... και όχι μόνο με αυτόν, αν συγκρίνουμε τις τιμές των συναυλιών στο εξωτερικό και τις αντίστοιχες εδώ, θα τραβάμε πολλά μαλλιά...