No Comment
Τίποτε άλλο δεν ενθαρρύνει την τεμπελιά τόσο, όσο οι συζητήσεις περί ανέμων και υδάτων. Τολστόι Λ.
08 Ιουλίου 2012, 19:35
Ζεϊμπέκικο.....ο χορός του Άντρα
Ζεϊμπέκικος  Χορός  Γλυκοφρυδης  Χαριτόπουλος.  

Αρκετά χρόνια πριν είχε πέσει στα χέρια μου ενα κείμενο του Δ.Χαριτοπουλου σχετικά με τον Ζεϊμπέκικο χορό.

Σήμερα ενα αλλο κείμενο ήρθε για να επιβεβαιώσει με τον καλύτερο τρόπο  τα γραφόμενα του κ. Χαριτοπουλου, δοσμένο απο τον Σωτήρη Γλυκοφρύδη. 
Διαβάστε το πρώτο κείμενο εδω και στην συνέχεια δείτε και το νεο κείμενο του Σωτήρη Γλυκοφρύδη.

Η μυσταγωγία του ζεϊμπέκικου...

του Σωτήρη Γλυκοφρύδη
... χορός του Έρωτα και του Θανάτου...Επ’ ευκαιρία της παρουσίας μου σε ένα γάμο, στο τραπέζι του οποίου στο τέλος χτύπησαν τα ζεϊμπέκικα, όπου λίγοι άνθρωποι χόρεψαν...
καλά (μεταξύ των οποίων ήταν ο γαμπρός, εύγε, παλικάρι, και ο πεθερός, εύγε και σ’ αυτόν), έχω να σημειώσω τα εξής, απευθυνόμενος κυρίως στις γυναίκες:

1. Κάτσε, μωρή, κάτω (μωρή σημαίνει ανόητη)

Πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε: Το ζεϊμπέκικο είναι χορός για άντρες, όπως το...

τσιφτετέλι είναι χορός για γυναίκες. Το ζεϊμπέκικο είναι χορός του Θανάτου που ξεπροβάλλει μέσα από τον Έρωτα, εκεί που αναμετριέται ο Διγενής στα μαρμαρένια αλώνια. Το τσιφτετέλι αντίστοιχα είναι χορός της ζωής και της αναπαραγωγής, που ξεπροβάλλει μέσα από την πρόκληση του θηλυκού Ερωτοσεξικιστικού στοιχείου. Επομένως, όταν βαρά η γκρανκάσα στο ζεϊμπέκικο, κάτσε γλυκιά μου κάτω και ανέβασε τα οιστρογόνα σου, τι δουλειά έχεις και κατά πόσο σε συμφέρει να κάνεις την αμαζόνα; Λυσσάρα…

2. Σεβασμός στην παραγγελιά

Η παραγγελιά είναι ιερό πράγμα. Εκεί, ο αετός είναι χωρίς φτερά ή πεθαίνει στον αέρα. Εκεί, ο αετός χορεύει το χορό του θανάτου, λαβωμένος στην καρδιά, δεν είναι ο αετός που καθότανε στον ήλιο και λιαζότανε (αν και καμιά φορά μπορεί να συμβεί). Σεβασμός λοιπόν στον αετό, σεβασμός στην ανάμνηση της λαβωματιάς, σεβασμός βρε κανίβαλοι στο μοναχικό ταξιδιώτη της ζωής. Κι εσείς, κανιβάλισσες, καθίστε κάτω, μη του περιορίζετε το ζωτικό του χώρο, χτυπώντας παλαμάκια, γιατί δεν σας βλέπει. Πετάει και είναι καταγής, στριφογυρίζει και χτυπιέται. Σεβασμός στην παραγγελιά, βρεθείτε εκτός πίστας της ζωής του χορευτή, δώστε του ελεύθερο να έχει το χώρο, όλο.

3. Το ζεϊμπέκικο δεν έχει βήματα, έχει ρυθμό και μέθεξη, σε 9/8 φτιαγμένο

Τα 9/8 είναι μαγικός αριθμός, άβατος, που σε παρασέρνει η γκρανκάσα, ο υπόηχος, το μεγάλο πολεμικό ταμπούρλο. Αυτό είναι τα 9/8, πολεμικός γυριστός χορός, όπου η ψυχή θερμαίνεται στην αρρυθμία της καρδιάς της, περιβάλλοντας το σώμα. Ξεκινώντας το χορό, τα χέρια βρίσκονται ψηλά, στον ουρανό, ανακατα-διοδεύοντας τα σύννεφα, ενώ τα πόδια πατούν δυνατά στη γη, χτυπώντας το ένα κάτω, στο παλκοσένικο, στου τάφου το σανίδι, για να σηκωθούνε οι νεκροί. Στροφή, ίακχος και επωδός, με μάτια θολά, μισόκλειστα, όπου η ψυχή πετά αλλά και κυλιέται με τον χάροντα στου τάρταρου τις κατηφόριες σκάλες.

4. Πες μου πώς χορεύει ένας λαός για να σου πω ποια είναι η ψυχή του

Καταντήσαμε να έχουμε μια ψυχή «τεριλέν», δηλαδή νάιλον, με πλήρη εξαθλίωση και φτήνια στο φυτίλι. Πού είσαι βρε Κοεμτζή, να δεις τον επαναστάτη που κάνει τουμπεκί… Πού είσαι βρε φυλακισμένε στο Γεντί Κουλέ, που δεν σου δίνουν χόρτο… Πού είσαι βρε φουκαριάρη στον τεκέ, που αντί να σκύβεις στην πόρτα για να μπεις, μπαίνεις πλέον όρθιος υπό πολύχρωμα λαμπιόνια… Που είσαι στραβοσαϊτάρη Έρωτα που κάποτε έλυες τας φρένας, χωρίς να υπολογίζεις το τι και πώς, ρουφιάνε, ψεύτη, κλέφτη, γητευτή…

5. Το ψυχικό ζεϊμπέκικο το τρώει ο καπιταλισμός, η πλουτοκρατία

Κάποτε στα σκυλάδικα υπήρχε μια μικρή πόρτα οδηγώντας σε μια αίθουσα θαμπή, με πίστα απέναντι, στην κεφαλή της οποίας βρισκόντουσαν τρείς ξύλινες καρέκλες. Του ζεϊμπέκη τραγουδιστή, του πεχλιβανίδη ζεϊμπέκη με τον μπαγλαμά που όσο πιο μικρός ήτανε τόσο είχε αξία, και της «γλάστρας» με το ντέφι και τη δεύτερη φωνή, χτυπώντας μια τα κρόταλα αριστερά πηγαίνοντας τα πόδια δεξιά και τούμπαλιν, όπου όταν ήταν να τραγουδήσει, έβγαζε την τσίχλα που τη μάσαγε σαν κατσίκα και την έβαζε πίσω από το αυτί, δίνοντας και μια στα βυζιά της για να πάνε πάνω. Η αίθουσα μύριζε χασίς. Στην παραζάλη του θανατικού χορού σπάζανε και πιάτα, σημείο κατευόδιου του μοναχικού ψυχοπλακωμένου διονυσιαστή προς τον κάτω κόσμο. Καμιά φορά έφευγαν στην πίστα ολόκληρα τραπέζια, ενώ όταν άρχισαν να χορεύουν οι γυναίκες άρχισαν να καίγονται γραβάτες, σημείο ασυνείδητου συμβολισμού. Στον αντρικό χορό, στο πέταγμα του πιάτου έβλεπες ποιος ήταν ο «ξενέρωτος» (που εδώ σημαίνει ο «ξένος του έρωτος»), και ποιος ο όχι. Το πιάτο, κατά τον γνώστη άντρα και πάντα σεβόμενο το γυναικείο φύλο, έπρεπε να φύγει ανάποδα, με την κοιλιά επάνω, ώστε όταν σπάσει τα γυαλιά να κατευθυνθούν σαν σκούπα προς το πάτωμα για να μην τραυματίσουν πόδια γυναικών και ειδικά της τραγουδιάρας. Όταν άρχισαν να σπάζουν πιάτα ψεύτικα, πήλινα, μισοψημένα, άρχισε να ξεφτιλίζεται ο ζεϊμπέκικος χορός, σα να πηγαίνεις σε κηδεία με ψεύτικα λουλούδια. Ήταν τότε η εποχή που ο κόσμος άρχισε να έχει λεφτά. Από κει και πέρα, τον ψυχικό ζεϊμπέκικο άρχισε να τον αλυσοδένει και να τον τραγανίζει η ευμάρεια, ο καπιταλισμός, αυτό που λένε «το σύστημα», υπό την έννοια της υπερεπάρκειας της ύλης.

1 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
18 Νοεμβρίου 2011, 14:46
Χαρμολυπη.............
Χιούμορ...  

Τοση Θλιψη και κλαμα, ουτε οταν εφυγε η Μαιρη Σκορδου, απο το Big Brother...........

video 

- Στείλε Σχόλιο
14 Οκτωβρίου 2011, 17:08
Τα "κουλά"¨της μουσικής βιομηχανίας.
Δανικά και αγύριστα.  

Οι Creed έχουν πουλήσει στις ΗΠΑ περισσότερα άλμπουμ από τον Jimi Hendrix

 

Το Falling Into You της Celine Dion έχει περισσότερες πωλήσεις από οποιοδήποτε των Queen, Nirvana, ή Bruce Springsteen.

 

Η Katy Perry έχει το ίδιο ρεκόρ με τον Michael Jackson για τα περισσότερα Νο1 single από ένα άλμπουμ.

Το καστ του “Glee” είχε περισσότερα τραγούδια στα charts από τους Beatles..........

To Low tvn Flo Rida πούλησε 8 εκάτ. αντίτυπα. Όσα και το Hey Jude των Beatles............

 

 

Το Tik-Tok της Ke$ha έχει πουλήσει περισσότερα από οποιοδήποτε single των Beatles...............

 

Οι Led Zeppelin, REM, και Depeche Mode δεν είχαν ποτέ ένα Νο 1 single. H Rihanna έχει 10............

 

Fovero εεεε;;;;;............

5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
06 Οκτωβρίου 2011, 17:15
Οι 5 μεγαλύτερες Γυναικείες φωνές της Rock.......
Δανικά και αγύριστα.  

Το rock είναι ένα μουσικό κίνημα με άπειρες καλλιτεχνικές μορφές που στέγασαν στο μισό αιώνα της ύπαρξής του όλες τις διαφορετικές τάσεις
στη σύνθεση, την ερμηνεία και την εκτέλεση. Η ιδιοσυγκρασία του rock είναι στην πλειοψηφία της φιλελεύθερη, προοδευτική, αλλά και επαναστατική, αντισυμβατική και βαθιά πολιτική.

Από τα πρώτα χρόνια του, στη δεκαετία του ’60, το rock ταρακούνησε θεσμούς, αμφισβήτησε πραγματικότητες και υιοθέτησε τη δική του καινούργια κουλτούρα, απευθυνόμενο στον ψυχισμό – κυρίως – των νέων, με αποτέλεσμα να αποκτήσει πολύ γρήγορα μια πρωτόγνωρη δημοφιλία.

Σε αυτό τον ιδιαίτερο μουσικό κόσμο, αν κάτι προκαλεί εντύπωση, είναι ο πολύ μικρός αριθμός της γυναικείας παρουσίας. Σε άλλα μουσικά είδη, όπως η folk, η disco, η pop και η country, οι γυναίκες πρωταγωνιστούν. Ίσως ο χαρακτήρας του rock, σκληρός, δυναμικός, συχνά βίαιος μέχρι και άγριος, δύσκολα συμβαδίζει με τα γυναικεία χαρακτηριστικά. Όμως διαχρονικά, υπάρχουν οι παρουσίες αυτές που ανατρέπουν το συγκεκριμένο επιχείρημα και καλύπτουν όλο το φάσμα στις διαφορετικές φόρμες της rock μουσικής.

Από τα blues της Janis Joplin στα παραμύθια της Kate Bush και από την ποίηση της Patti Smith στην ψυχεδέλεια της Grace Slick και το μελωδικό punk της Siouxsie Sioux, η διαδρομή είναι μεγάλη και οι ήχοι της καθηλώνουν κυριολεκτικά τον ακροατή.

1. Janis Joplin

Όνομα: Janis Lyn Joplin
Γεννήθηκε: 19-1-1943 στο Τέξας, πέθανε στις 4-10-1970 στο Λος Άντζελες
Μουσικά είδη: Ψυχεδελικό rock, blues, rhythm & blues, soul
Μουσικά σχήματα: Big Brother & the Holding Company, Kozmic Blues Band, Full Tilt Boogie Band

Η απόλυτη ιέρεια του rhythm & blues, η μοναδική λευκή ερμηνεύτρια που δικαιωματικά στάθηκε δίπλα στη Billie Holiday, στη Bessie Smith και στην Aretha Franklin, η πρώτη γυναίκα ροκ σταρ, η πλήρης ενσάρκωση της hippie αντικουλτούρας στη μουσική. Η Janis Joplin ταξίδεψε τις φόρμες του blues πέρα από τα συμβατικά φωνητικά όρια, πλαισίωσε τις διονυσιακές κραυγές της με δυο από τις κορυφαίες rhythm & blues μπάντες της εποχής και «έκλεισε» το μεγαλείο των αυθεντικών, ηλεκτρικών δωδεκάμετρων μέσα σε τέσσερα LPs, που συγκεντρώνουν τη διαδρομή από τη soul και την ψυχεδέλεια, μέχρι το «λευκό» blues και τον θάνατο.

Ανήσυχο πνεύμα από μικρή, μεγάλωσε με τα τραγούδια της Odetta Holmes και της Big Mama Thornton και στα 20 της έφυγε για το San Francisco, όπου άρχισε να ηχογραφεί blues με διάφορους μουσικούς και παραγωγούς. Εκεί γνωρίστηκε με όλων των ειδών τα ναρκωτικά – με ιδιαίτερη έφεση στις αμφεταμίνες, το LCD και την ηρωίνη, εκτός φυσικά του αγαπημένου της Southern Comfort.

Το 1967 έπαιξε στο Monterey Pop Festival μαζί με τους Big Brother & the Holding Company, αφήνοντας άφωνους κοινό και κριτικούς. Ένα χρόνο αργότερα, με την κυκλοφορία του 2ου LP της, «Cheap Thrills», γνώρισε τον απόλυτο θρίαμβο στις δυο μεριές του Ατλαντικού. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με σημαντικούς μουσικούς (Mike Bloomfield, Nick Gravenites, Jimi Hendrix), πήρε μέρος στο Woodstock, βρήκε καινούργια μπάντα (Full Tilt Boogie Band) και πριν ολοκληρώσει το «Pearl», παραδόθηκε ολοκληρωτικά στην εξάρτησή της στα drugs και το αλκοόλ, πεθαίνοντας από overdose ηρωίνης στις 4 Οκτωβρίου του 1970. Τρεις μέρες πριν είχε κάνει την τελευταία της ηχογράφηση, το α καπέλα αξεπέραστο «Mercedes Benz», ενώ την ημέρα του θανάτου της ήταν προγραμματισμένο να βάλει τα φωνητικά στη σύνθεση του Nick Gravenites, «Buried alive in the blues»…

video 



2. Patti Smith

Όνομα: Patricia Lee Smith
Γεννήθηκε: 30-12-1946 στο Σικάγο
Μουσικά είδη: Protopunk, punk, post – punk, alternative rock
Μουσικά σχήματα: Patti Smith Group

Η Patti Smith αποφάσισε από μικρή ότι η θρησκεία δεν κάλυπτε τις ανησυχίες της. Στα 21 της άφησε πίσω το χωριό της και την ανατροφή της και αναζήτησε διέξοδα στην πολυσυλλεκτική κουλτούρα της Νέας Υόρκης των 70ties. Εκεί η Patti, που θα ήθελε να είναι μετενσάρκωση του Ρεμπό, γνωρίστηκε με τους Velvet Underground και τον Allen Ginsberg, άρχισε να κινείται στο ποιητικό και μποέμ περιβάλλον της πόλης απαγγέλλοντας τους στίχους της στα κλαμπ, ενώ τη συνόδευε μερικές φορές στην κιθάρα ο δημοσιογράφος Lenny Kaye.

Έτσι σιγά – σιγά άρχισε να «ντύνει» τους στίχους της με μουσική, επιλέγοντας μίνιμαλ μοτίβα και απλές φόρμες με δυο – τρία ακόρντα, απαλλαγμένα από αχρείαστες μελωδίες και συμβατικές αρμονίες. Έπεισε τον John Cale των Velvet να κάνει την παραγωγή στον 1ο δίσκο της, με αποτέλεσμα ένα από τα πλέον αριστουργηματικά και πρωτοποριακά LP της δεκαετίας του ’70. Το «Horses» κυκλοφόρησε το 1975 και έδωσε στην Smith – δικαίως – την προσωνυμία της «Godmother of Punk».

Το «Horses» συνδύασε σε μια υπέροχη σύνθεση, ποιητικές απαγγελίες, μυστικιστική έμπνευση και τις πρωτόγονες σκληρές μορφές του ροκ, που πολύ σύντομα θα έβρισκαν ιδεολογικοπολιτικό πλαίσιο στο κίνημα του punk. Ο δίσκος ξεκινάει με μια διασκευή της «Gloria» του Van Morrison και η Smith από τον πρώτο κιόλας στίχο οριοθετεί τα πιστεύω της απέναντι στην αστική πραγματικότητα, λέγοντας ξεκάθαρα «Jesus died for somebody's sins, but not mine», μην αφήνοντας το παραμικρό περιθώριο παρερμηνείας των προθέσεών της. Από εκεί αρχίζει ένα ανατρεπτικό ταξίδι μέσα στο χρόνο για μια ερμηνεύτρια και πάνω απ’ όλα ποιήτρια – συνθέτρια, με απόλυτη συνέπεια τόσο στην ευαισθησία όσο και στη σύγκρουση με κάθε τι αντιδραστικό.

Η Patti Smith παραμένει μέχρι σήμερα μια αυθεντική αγωνίστρια – ακτιβίστρια του rock, έχοντας επηρεάσει την πορεία και τη διαμόρφωσή του όσο λίγοι άλλοι.

video 



3. Grace Slick

Όνομα: Grace Barnett Wing
Γεννήθηκε: 30-10-1939 στο Σικάγο
Μουσικά είδη: Ψυχεδελικό rock, acid rock, pop rock
Μουσικά σχήματα: The Great Society, Jefferson Airplane, Jefferson Starship

Στην ευλογημένη μουσική σκηνή του San Francisco γεννήθηκε στα μέσα των 60ties το κίνημα της ψυχεδέλειας. Εκεί η νεολαία πήρε το λόγο με ριζοσπαστικότερο τρόπο από ότι στο Λίβερπουλ και στο Λονδίνο και δημιούργησε τη δική της κουλτούρα. Ατημέλητη, χαμογελαστή, ζαμανφουτίστικη, μαστουρωμένη, αυτή ήταν η χίπικη κοινότητα με τη δική της, ξεχωριστή ενέργεια στη δυτική ακτή των ΗΠΑ.

Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες – γεμάτες παραισθησιογόνα, λουλούδια και αγάπη – εμφανίστηκε η μπάντα των Jefferson Airplane το 1965, πειραματιζόμενη με τον παλλόμενο ηλεκτρισμό, τα στροβοσκοπικά φώτα, τους ψυχεδελικούς στίχους και τους ατελείωτους αυτοσχεδιασμούς στα live, εγκαινιάζοντας – μαζί με τους Grateful Dead του Jerry “Captain Trips” Garcia – την «εποχή του Υδροχόου».

Ένα χρόνο αργότερα, το 1966, η τραγουδίστρια των Great Society – και πρώην μοντέλο – Grace Slick, άφησε τη μπάντα της και προσχώρησε στους Jefferson, προσφέροντάς τους τα δυο μαγικά «χαλιά» πάνω στα οποία στηρίχτηκε το «Surrealistic Pillow», ένα από τα κορυφαία LP του ψυχεδελικού ροκ. Οι συνθέσεις της Slick, «Somebody to love» και «White Rabbit», τραγουδισμένες με την υπέροχη κοντράλτο φωνή της, έδωσαν ταυτότητα σε ολόκληρη τη σκηνή του San Francisco και αποτέλεσαν αξεπέραστους σταθμούς στα μουσικά φεστιβάλ του Monterey και του Woodstock.

Η Grace Slick συνέχισε την καριέρα της με τους Jefferson Starship μέχρι το 1988, όταν και αποσύρθηκε από τη ροκ σκηνή, παραμένει όμως μέχρι σήμερα ένα από τα σύμβολα του «Summer of Love». Η φωνή της αλλά και η σκηνική της παρουσία, επηρέασαν μεγάλες ερμηνεύτριες του ροκ, όπως η Stevie Nicks, η Patti Smith, η Sandy Denny και η Dolores O’ Riordan, ανοίγοντας – μαζί με την Janis Joplin – το δρόμο για την καθιέρωση της front woman στις ροκ μπάντες.

video 



4. Siouxsie Sioux

Όνομα: Susan Janet Ballion
Γεννήθηκε: 27-5-1957 στο Κέντ της Αγγλίας
Μουσικά είδη: Punk, post – punk, new wave, gothic, alternative rock
Μουσικά σχήματα: Siouxsie & the Banshees, The Creatures

Μεγαλώνοντας σε ένα δύσκολο περιβάλλον, με ένα πατέρα αλκοολικό που πέθανε όταν η ίδια ήταν 14, η Siouxsie αποτραβήχτηκε στον εαυτό της, βρίσκοντας καταφύγιο στις μουσικές των Velvet Underground, Stooges, David Bowie και Roxy Music. Στην εφηβεία της υιοθέτησε την punk κουλτούρα και έγινε groupie των Sex Pistols, με τους οποίους εμφανίστηκε στην τηλεόραση το 1976, στην ιστορική εκπομπή του Bill Grundy, ο οποίος θέλησε να τη φλερτάρει, εισπράττοντας από τον Steve Jones το «καταδικαστικό» για τη συνέχεια της καριέρας της μπάντας, «dirty fucker».

Την ίδια χρονιά σχημάτισε μαζί με τον μπασίστα φίλο της Steven Severin τους Siouxsie & the Banshees και δυο χρόνια αργότερα, το 1978, κυκλοφόρησε το ντεμπούτο LP της μπάντας, «Scream», ένας δίσκος που διαφοροποιήθηκε σημαντικά από τους κανόνες του punk, όχι όμως κι από τις απαιτήσεις του.

Οι στίχοι συνέχισαν να είναι ανατρεπτικοί, το ίδιο και τα όργανα, όμως μελωδικές φόρμες έκαναν την εμφάνισή τους στις συνθέσεις του ντουέτου, θέλοντας κυρίως να αναδείξουν τη μεγάλη δύναμη της μπάντας: την υπέροχη, ακαλλιέργητη αλλά και συγχρόνως μαγική μέτζο σοπράνο φωνή της Siouxsie. Οι δυνατότητες των Banshees έγιναν απεριόριστες και αποτέλεσαν σταθμό στο punk, αφού ήταν η πρώτη φορά που στη συγκεκριμένη μουσική πρωταγωνιστούσαν τα φωνητικά και όχι τα ουρλιαχτά. Η ποικιλία και ο μουσικός πλούτος θεωρήθηκαν από τους φανατικούς ως προδοσία.

Επρόκειτο όμως απλά για την ανάγκη του γκρουπ να βρει μια βιώσιμη έξοδο, κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβη και στους Clash με το «London Calling». Οι Siouxsie & the Banshees κατάφεραν να εξασφαλίσουν μαζί με άλλους τη συνέχεια του punk, επικυρώνοντας την εκρηκτική του υφή μέσα από ένα μεταβατικό χαρακτήρα, που σταδιακά οδήγησε στο post punk και στο new wave, αλλά και σε πιο περίτεχνους μουσικούς διαδρόμους, όπως το gothic και το alternative rock. Σε όλες αυτές τις αναζητήσεις, η Siouxsie υπήρξε πάντοτε πρωτοπόρος, χαρίζοντας απλόχερα επιρροές στην πορεία και διαμόρφωση του σύγχρονου ροκ των 80ties και 90ties.

video 



5. Kate Bush

Όνομα: Catherine Bush
Γεννήθηκε: 30-7-1958 στο Κέντ της Αγγλίας
Μουσικά είδη: Art rock, alternative rock, pop rock
Μουσικά σχήματα: –

Η Catherine μεγάλωσε στο ιδανικό καλλιτεχνικό περιβάλλον, αφού η μητέρα της ήταν χορεύτρια, ο πατέρας της πιανίστας, ο ένας αδερφός της, κατασκευαστής μουσικών οργάνων και ο άλλος, ποιητής και φωτογράφος. Η ίδια από μικρή άρχισε να γράφει τραγούδια, «στολίζοντάς» τα με την υπέροχη, σπάνια σοπράνο φωνή της. Οι κέλτικες ρίζες της, η ταξιδιάρικη ευαισθησία της, οι αφηγηματικές της συνθέσεις και τα ονειρικά της φωνητικά, τη μεταμόρφωσαν στη νεράιδα του art rock, μια καινούργια εναλλακτική πρόταση απέναντι στο punk που κυριαρχούσε εκείνη την εποχή στη Βρετανία.

Όταν ένα demo της έπεσε στα χέρια του David Gilmour των Pink Floyd, όλα πήραν το δρόμο τους. Ο Gilmour, εντυπωσιασμένος από όσα άκουσε, έπεισε την ΕΜΙ να της προσφέρει συμβόλαιο και τρία χρόνια αργότερα η 19χρονη Bush κυκλοφόρησε το 1ο LP της «The Kick inside» (1978), εντυπωσιάζοντας το μουσικό κοινό με τη γεμάτη ρομαντισμό progressive πρότασή της. Η Kate έγινε έτσι η πρώτη γυναίκα που κατέκτησε την κορυφή του βρετανικού τσαρτ με δική της σύνθεση.

Την επόμενη χρονιά πραγματοποίησε τη μοναδική περιοδεία της καριέρας της, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για την εκπληκτική της σκηνική παρουσία με τους κέλτικους χορούς και τις θεατρικές της ερμηνείες. Στη συνέχεια περιπλανήθηκε σε όλα τα μονοπάτια του art rock, εμπλούτισε τις μουσικές της φόρμες με έθνικ στοιχεία από ολόκληρο τον κόσμο, διατηρώντας παράλληλα αναλλοίωτο το προσωπικό της στιλ και τη μοναδική της ικανότητα να «στεγάζει» τα παραμύθια της μέσα στο πεντάγραμμο. Η συνολική μουσική της παρουσία επηρέασε βαθύτατα ολόκληρη τη βρετανική σκηνή – και όχι μόνο – οριοθετώντας μαζί με άλλες σπουδαίες μπάντες των 70ties το νέο κύμα του alternative rock.

 

video 

- Στείλε Σχόλιο
01 Οκτωβρίου 2011, 12:16
Τα σουξέ των 30 δευτερολέπτων.
Δανικά και αγύριστα.  

Ποιος δεν έχει σφυρίξει το μουσικό θέμα από την «Αθλητική Κυριακή»; Πόσοι από εμάς δεν ξέρουμε το σήμα των ειδήσεων της ΕΡΤ ή τα μουσικά σήματα ραδιοφωνικών σταθμών;

Πόσοι όμως από εμάς ξέρουν ποιοι είναι οι δημιουργοί των τόσο οικείων «σημάτων»; Τα περισσότερα από τα μουσικά θέματα των 30 δευτερολέπτων που όλοι γνωρίζουμε, έχουν γραφτεί από μεγάλους δημιουργούς.

Το περίφημο σήμα από τα «Επίκαιρα» και νυν σήμα του καναλιού της Βουλής, ανήκει στο Νίκο Σκαλκώτα. Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 η ΕΡΤ ζήτησε από τον παγκοσμίου φήμης έλληνα συνθέτη, Βαγγέλη Παπαθανασίου, να γράψει το σήμα για τις ειδήσεις της. Το πασίγνωστο κομμάτι χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα. Παλαιότερα, το θέμα του ΕΙΡΤ είχε γράψει ο Λουκιανός Κηλαηδόνης.

Το σήμα του 902 Αριστερά στα FM έχει γράψει η Ελένη Καραΐνδρου, ενώ η θρυλική μουσική της «Αθλητικής Κυριακής» έχει «πατέρα» τον Χρήστο Λεοντή. Το σήμα χρησιμοποιήθηκε αρχικά για τη ραδιοφωνική εκπομπή του ΠΡΟ-ΠΟ.
Το – ιστορικό πλέον- σήμα του Αθήνα 9,84 έγραψε, κατόπιν παραγγελίας του Γιάννη Τζαννετάκου, ο Σταμάτης Κραουνάκης, ο οποίος αποκαλύπτει στα «Νέα» ότι για το συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να εισπράττει πνευματικά δικαιώματα.

Τέλος, το μουσικό σήμα του «Μελωδία», υπογράφει ο Θάνος Μικρούτσικος.

 

video 

 

video 

 

video 

 

video 


6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
29 Σεπτεμβρίου 2011, 16:23
Όταν το εξώφυλλο καταστρέφει έναν δίσκο.
Δανικά και αγύριστα.  

Η παγκόσμια μουσική βιομηχανία μας έχει...μαγνητίσει με τις επιλογές της κατά καιρούς. Υπήρχε ωστόσο...και μια εποχή που η έμπνευση ήταν κάτι περισσότερο από ανεπαρκής, για να μην πω αφανέρωτη. Ούτε ως ιδέα σας λέω. Ωστόσο η πολύ κακή επιλογή εξώφυλλων είχε και μια σημαντικότατη συνεισφορά. Στο γέλιο. Η αλήθεια είναι πως τα εξώφυλλα που ακολουθούν είναι περισσότερο από αστεία. Κάτι που μπορείτε να δείτε και μόνοι σας στις φωτογραφίες που ακολουθούν. Αλήθεια εσάς ποιο είναι το καλύτερο "χειρότερο" εξώφυλλο;

.... καλά απ'οτι μπορώ να καταλάβω, δεν πρέπει να ήταν μόνο τα εξώφυλλα που δεν περπάτησαν αυτά τα άλμπουμς.

3 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
29 Απριλίου 2010, 20:28
Χμμ!! Πως λένε......;
Χιούμορ...  

 

 

 

 

Ισπανίδα πορνοστάρ: Μαρία-Ντολόρες Πάρτον Κεκούνατον Όρες

Αιγύπτιος ανίκανος: Αλή Μουπέφτη

Κινέζα στριπτιζέζ: Νάμου Νάκι Κουναμούτο

Αιγύπτιος ταξιτζής:
Ομάρ Ταρίφ

Βουλγάρα πλαστική χειρούργος: Ταφτιά Νασούκοβα

Ιάπωνας νεκροθάφτης: Νασουσίρο Τοκασόνι

Ιάπωνας ουρολόγος: Κίταμου Ταούρα

Ιταλός ξυλουργός: Τοκόβι Τοκαδρόνι

Νικαραγουανός τεμπέλης: Σαντινύστα Πούχο

Ρουμάνα ορθοπεδικός: Κάκοσι Μινίσκου

Ρωσίδα μανάβισσα: Ταμίλα Παζάρεβα

Ρωσίδα τραβεστί: Ταρχίδια Νάκοβα

Τούρκος ποδοσφαιριστής: Μεσούτ Ταβάζ

Ινδιάνος καταδρομέας: Μεγάλο Πεύκο

Αμερικανός πορνοστάρ: Τζον Χόστον

Ιταλός μασέρ: Μασταπιάνι Μασταφίνι

Ιταλός gay πορνοστάρ: Αντόνιο Τονπέρνι

Γάλλος πορνοστάρ: Ζαν-Ζακ Μισέλ Σεπιντό Καλά

Ισπανός φοβητσιάρης: Αντόνιο Εκλασαμέντες

Ιάπωνας υδραυλικός: ΤρεΧιτο ΚαζαΝακι

Ιάπωνας βιαστής: Κάτσει δεν κάτσει.

10 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
19 Απριλίου 2010, 17:22
Θέλεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη της ;
sex  Γυναίκα  Σχέση  Έρωτας.  

Γίνε ο διάδοχος του ταχυδακτυλουργού Derren Brown, που χρησιμοποιεί τη λεκτική και κινησιολογική ύπνωση για να παραπλανήσει τους θεατές του.

Η τεχνική:
Απόφυγε τη χρήση διφορούμενων λέξεων, εκτός κι αν τις αποσαφηνίζεις με τη γλώσσα του σώματος. Ακολούθησε τη συμβουλή του Jeffries και ρώτα την: «Έχεις συναντήσει ποτέ κάποιο άτομο που να εμπιστεύεσαι πολύ; Καθώς διατυπώνεις την ερώτησή σου, τράβα την προσοχή της πάνω σου. Απλώς, ακούμπα το χέρι σου στο στήθος σου». Το μήνυμα που θα λάβει είναι ότι το αξιόπιστο άτομο που αναζητά είσαι εσύ.

Η επιστημονική εξήγηση: Στη δεκαετία του '50, ο Αμερικανός γλωσσολόγος Noam Chomsky επισήμανε ότι μέχρι να καταλάβεις τι θέλει να πει κάποιος με τα λόγια ή τις κινήσεις του, το μυαλό σου κάνει γρήγορες υποθέσεις. Πριν δώσεις απάντηση περνά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Αυτός είναι ο χρόνος που πρέπει να εκμεταλλευθείς για να δώσεις στη βραδιά σου το επιθυμητό τέλος.

Bonus Tip: Αν σε επαγγελματική συνέντευξη ακούσεις το γνωστό «έχετε κάποια άλλη ερώτηση;», ζήτα να σου περιγράψουν το προφίλ του ιδανικού υποψηφίου. Καθώς σου απαντούν, κέρδισε την προσοχή τους ισιώνοντας τα γυαλιά ή τη γραβάτα
13 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
08 Απριλίου 2010, 17:13
Πως είναι η τέλεια μέρα για την γυναίκα και πως για τον άνδρα
Αντρας  Γυναικα  Αστεια  Ωρες.  

Η ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
08.15 Ξύπνημα με χάδια και φιλιά.
08.30 Ζυγίζει 2 κιλά λιγότερο από την προηγούμενη μέρα.
08.45 Πρωινό στο κρεβάτι με φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι και κρουασάν. Ανοιγμα δώρων διαλεγμένα από τον ευγενικό σύντροφο.
09.15 Ζεστό μπάνιο με αρωματικό λάδι.
10.00 Ελαφριά γυμναστική με ωραίο προσωπικό γυμναστή με χιούμορ.
10.30 Περιποίηση προσώπου, μανικιούρ, πλύσιμο μαλλιών, πιστολάκι.
12.00 Μεσημεριανό με την καλύτερη της φίλη σε in-εστιατόριο.
12.45 Χάζεμα της πρώην του συντρόφου συνειδητοποιώντας ότι έχει πάρει 7 κιλά.
13.00 Ψώνια με φίλες αγοράζοντας πανάκριβα πράγματα, καλλυντικά και ρούχα.
15.00 Μεσημεριανός ύπνος.
16.00 Παράδοση 3 ντουζίνων τριαντάφυλλων με κάρτα από άγνωστο θαυμαστή.
16.15 Ελαφριά γυμναστική στο γυμναστήριο, ακολουθούμενη από μασάζ από έναν δυνατό αλλά φιλικό τύπο ο οποίος λέει ότι ποτέ ξανά δεν έχει κάνει μασάζ σε τόσο τέλειο σώμα.
17.30 Δοκιμή ρούχων από ακριβή designer-συλλογή και οργάνωση μικρής πασαρέλας μπροστά από μεγάλο καθρέφτη.
19.30 Δείπνο υπό το φως των κεριών με κομπλιμέντα.
22.00 Ζεστό μπάνιο (μόνη).
22.50 Μεταφορά στο κρεβάτι από υπέροχο γυμνασμένο άνδρα σε φρεσκοπλυμένα και φρεσκοσιδερωμένα σεντόνια.
23.00 Χαϊδολογήματα.
23.15 Αποκοιμιέται στα στιβαρά του μπράτσα.

Η ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ
06.00 Χτυπάει ξυπνητήρι.
06.15 Π*πα.
06.30 Πρωινό ευχάριστο χέσιμο διαβάζοντας τα αθλητικά στην εφημερίδα.
07.00 Πρωινό : μπριζόλα με αυγά και καφέ ετοιμασμένα από γυμνή υπηρέτρια.
07.30 Αφιξη λιμουζίνας.
07.45 Μερικά ποτηράκια ουίσκι στο δρόμο προς το αεροδρόμιο.
09.15 Πτήση με ιδιωτικό jet .
10.30 Λιμουζίνα με σοφέρ με προορισμό το golf club (π**α καθ οδών).
11.45 Μεσημεριανό: Fast Food, 3 μπύρες
12.15 Π*πα.
12.30 Γκολφ.
14.15 Λιμουζίνα πίσω στο αεροδρόμιο (ουίσκι καθ οδών).
14.30 Πτήση προς Monte Carlo.
15.30 Απογευματινή εκδρομή για ψάρεμα (οι γυναίκες συνοδοί είναι όλες γυμνές).
17.00 Πτήση για το σπίτι, μασάζ από τις αδερφές Κανονίδου.
18.45 Χέσιμο, μπάνιο, ξύρισμα.
19.00 Ειδήσεις: H μαριχουάνα και τα σκληρά πορνό νομιμοποιήθηκαν .
19.30 Απογευματινό: αστακός για ορεκτικό, Dom Perignon (1953), μεγάλο χυμώδες φιλέτο μπριζόλας ακολουθούμενο από κρέμα παγωτού επάνω στα στήθη της υπηρέτριας.
21.00 Κονιάκ Ναπολέων και πούρα Αβάνας μπροστά από τηλεόραση (home-cinema), αθλητικά: Ελλάδα-Γερμανία: 11-0.
21.30 Σεξ με 3 γυναίκες.
23.00 Μασάζ και μπάνιο σε πισίνα με πρόγραμμα whirlpool, με πίτσα και κρασί.
23.30 Π*πα για καληνύχτα.
23.45 Μόνος στο κρεβάτι.
23.50 Κλανιά 12 δευτερολέπτων η οποία αλλάζει τόνο κάθε 4 δευτερόλεπτα και ειδοποιεί τον σκύλο να βγει έξω. 
3 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
07 Νοεμβρίου 2009, 20:58
Η κατάρριψη ενός ακόμα ανδρικού κάστρου.
Κλεμμένα  Δανικά & αγύριστα.  

 

 

Πιστεύετε ότι αυτά τα κορίτσια της ομάδας ράγκμπι υπάρχει περίπτωση να παίξουν ποτέ σε άδειο γήπεδο; Και βέβαια όχι αφού είναι ντυμένα μόνο με μικροσκοπικά μπικίνι... Δεν διστάζουν να ριχτούν στη μάχη μόνο με αυτή την αμφίεση- εκτός από τα προστατευτικά στα γόνατα και τους ώμους- και να διεκδικήσουν τη νίκη.

 

 

Το sexy αυτό πρωτάθλημα διξάγεται- πού αλλού- στις ΗΠΑ και έχει πολλούς πιστούς θαυμαστές του ωραίου φύλου- sorry του αθλήματος. Πάντως, εδώ που τα λέμε, είναι κρίμα κι άδικο αυτά τα κορμιά να γεμίζουν μελανιές και χτυπήματα αγωνιζόμενα σε ένα από τα πιο σκληρά αθλήματα.
Βέβαια άλλο τόσο κρίμα κι άδικο θα ήταν να στερούσαν από τους fan τους τη χαρά να τις βλέπουν να κυλιούνται στο χορτάρι... Όσο για τα ονόματα των ομάδων; Πάρτε μια γεύση: "San Diego Seduction" (Σαν Ντιέγκο Αποπλάνηση) και "Dallas Desire" (Ντάλας Επιθυμία). Είπατε τίποτα;

Μονο εδώ δεν γίνεται τίποτα της προκοπής...
Θα πάω στο America....

 

show-bitchvip

2 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
03 Οκτωβρίου 2009, 17:16
Όταν η τέχνη συναντά την Ιστορία.... στα χέρια μιας 24χρονης..
Τέχνη  Πολιτισμός  Ζωή  Άμμος  Καλλιτεχνικά  Ιστορία.  

 

Η Ουκρανία έχασε περίπου το 1/4 του πληθυσμού της κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, αριθμός που αντιστοιχεί περίπου
στο 20% των συνολικών θανάτων.
Με τη βοήθεια της άμμου, τα πορτραίτα της Simonova δείχνουν τις ανθρώπινες απώλειες από τη γερμανική εισβολή του 1941.

Η 24χρονη Kseniya Simonova κέρδισε, φυσικά, το πρώτο βραβείο του παιχνιδιού
(80.000 λίρες) και επέστρεψε στην κανονική της ζωή στην Κριμαία.
Έκπληξη αποτελεί πάντως το κίνητρό της για την συμμετοχή στο παιχνίδι.
 "Δήλωσα συμμετοχή για να βοηθήσω ένα παιδί, το οποίο χρειαζόταν να υποβληθεί σε εγχείρηση.
Δεν είχα σκοπό να κάνω όλη τη χώρα να κλάψει" είπε χαρακτηριστικά.

Η σκηνή, στο άνοιγμά της, δείχνει ένα ζευγάρι να κάθεται σε ένα παγκάκι κάτω από έναν ουρανό γεμάτο αστέρια.
Ξαφνικά, εμφανίζονται πολεμικά αεροπλάνα και η ευτυχισμένη σκηνή αντικαθίσταται από θλιμμένα πρόσωπα.
Στη συνέχεια, έρχεται ένα μωρό και η γυναίκα χαμογελά ξανά, αλλά ο όλεθρος του πολέμου τη μετατρέπει σε χήρα, πριν η εικόνα με τη σειρά της να πάρει τη μορφή του Αγνώστου Στρατιώτη της Ουκρανίας.

video 

 Ευχαριστώ το φίλο Θοδωρή για το e-mail.

4 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
07 Σεπτεμβρίου 2009, 16:36
Άνθρωπο ζητώ....
Σκεψεις  Λογια  Συνεσθηματα.  

Χρόνια τώρα… Διογένης, έναν άνθρωπο ζητώ
 την καρδιά μου να τ' ανοίξω, ν' αλαφρωσω και να κλάψω
και την νύχτα της ψυχής μου, που ….φανάρι την κρατώ
τις λαχτάρες μου να θάψω.

Κι έναν άνθρωπο να φτιάξω με της σκέψης μου την σμίλη
να μην είναι βουτηγμένος μες την λάσπη και την υλη.
Σύντροφος του να περάσω τη ζωή που μ’ απομένει
και πιο λίγο να την νοιώσω, την ψυχή μου …λερωμένη.

 

22 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
20 Ιουλίου 2009, 18:04
Δεν Ξεχνω...
Η ιστορια εγραψε...  

 

 

video 

- Στείλε Σχόλιο
Συγγραφέας
philippossm

Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/philippossm

ΠΕΡΊ ΑΝΕΜΏΝ ...



Tags

Αφιέρωμα ερωτήσεις Cinema Avatar κινηματογράφος G spot Δανικά & Αγύριστα Σημείο G Ghost House Live Gossip news Sex Για γέλια sex Γυναικα Γυναίκα ορμόνες αστεία fun Σχέση Έρωτας. Αtagάριστο Ανέκδοτα Αντρας Αστεια Ωρες. Αστεια e Mail's Για γελια Αγγουρι Σχεσεις Ερωτας Δανεικά Δανικά & αγύριστα Κλεμενα Χριστούγεννα Αϊ Βασίλης Δανικά και αγύριστα. Ενθύμια Ζεϊμπέκικος Χορός Γλυκοφρυδης Χαριτόπουλος. Η ιστορια εγραψε... Θέατρο ιστορίες για αχρείους Κινηματοθέατρο Κλεμμένα Δανικά Δανικά & αγύριστα. Κουζίνα Συνταγές Μουσικες Παραστασεις Μουσικό Καλειδοσκόπιο Ράδιο Musicheaven Ραδιόφωνο marylin Μπύρα facebook Παιχνίδια Διασκέδαση Ποίηση προσωπικά Σαν σήμερα Σκεψεις Λογια Συνεσθηματα. Σκοτώστε την Νορα Κινηματογράφος Αστυνομικό θρίλερ Σκύλος Τα χαζά μου Τέχνη Πολιτισμός Ζωή Άμμος Καλλιτεχνικά Ιστορία. Χιούμορ...



Επίσημοι αναγνώστες (14)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links