ελληνική μουσική
    224 online   ·  210.894 μέλη
    music1: 1. ΝΑΙ ORFEUS O ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ, ΑΠΛΑ ΕΣΥ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΟ ΗΠΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΥΣ COLLINS ΚΑΙ GAGRIEL ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΑΡΙΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΚΡΟΥΠ.
    2. ΔΗΛΑΔΗ ΦΙΛΕ jethroomi ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 10 ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΩΝ GENESIS ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ GABRIEL ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 18-19 ΤΟ "AND THEN THERE WHERE THREE", ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ 3 ΜΟΥΣΙΚΟΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ? ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ GABRIEL ΠΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΆΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΟΝ, ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ?
    ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΦΙΛΕ ΟΡΦΕΑ, ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ (GABRIEL ΚΑΙ COLLINS) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΙΓΟΥΡΑ, ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ COLLINS. ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ/ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΠΙΡΕΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΑΥΤΟ Ε? ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ΄ΧΕΙ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΛΑΤΕ ΣΤΟ ΤΡΙΠΑΚΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΩΡΑΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ.

    music1: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ PHIL COLLINS ΦΙΛΕ ORFEUS. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ, ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΧΩΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ. Ο COLLINS ΕΚΑΝΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ GENESIS ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΕΙΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΣΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ Ο COLLINS ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ DRUMMER. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ "ΕΜΠΟΡΙΚΟ" ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Μ'ΑΥΤΟ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΓΡΑΨΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ BEATLES, PINK FLOYD, ROLLING STONES ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΟΛΟΣΟΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ "ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ" ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΙΝΟ, ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΙ ΑΥΤΗ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑΝ ΑΛΛΗ "ΚΑΝΟΝΙΚΗ" ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ, ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ! ΔΕΙΞΕ ΛΟΙΠΟΝ ΛΙΓΗ ΕΠΙΕΙΚΙΑ ΦΙΛΕ ORFEUS ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟΥΣ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ - ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο COLLINS - ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.

    music1: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΟΥΓΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚAΙ ΣΤΟ ΒΙΝΥΛΙΟ, ΤΟΤΕ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 1978-80, ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΣΤΟ CD. ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΤΑΝ "PAUL IS DEAD" ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΘΑΡΑ. ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    music1: ΦΙΛΕ mrdrummergr ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ! ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ - ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΕΪΜΠΕΚΗΔΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Η ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ - ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΣΤΙΑΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ. ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ Ο ΡΥΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ 9/8 ΚΑΙ ΟΧΙ 9/4 ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΤΟ ΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ Η ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 9/8 ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ Η ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΔΕΚΑΤΑ ΕΚΤΑ ΚΑΙ ΟΓΔΟΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΕΤΑΡΤΑ.
    (παμ ΠΑΜ - παμ ΠΑΜ - ΠΑΜ - παμ ΠΑΜ - παμ ΠΑΜ - ΠΑΜ - ΠΑΜ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟ παμ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΔΕΚΑΤΟ ΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΜ ΣΕ ΟΓΔΟΟ) ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΑΙ:
    [16-8-16] [8-8] [16-8-16] [8-8-8]. ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΓΔΟΑ, (7 - 8 - 9), ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ DRUMMER ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΛΗ Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΜΑΖΙ. ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ Μ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΩ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΔΕΚΑΤΑ ΕΚΤΑ ΚΑΙ ΟΓΔΟΑ, ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΕ ΤΕΤΑΡΤΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΕ 9/4 ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ, ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΟΓΔΟΑ ΚΑΙ ΔΕΚΑΤΑ ΕΚΤΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΣΕ 9/4, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΜΕΤΡΑΜΕ 9 ΤΕΤΑΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ, ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΣΕ 9/8 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ "ΥΠΑΡΧΩ" TOY NIKOΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΚΑΚΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΖΕΪΜΠΕΚΙΑ ΟΥΤΕ ΜΕ 9/8, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ 6/8 ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΤΑ ΤΑ ΤΑ - ΤΑ ΤΑ ΤΑ), ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ SLOW-ROCK (ΑΚΟΥ: House of the rising Sun, Nights in white saten, k.o.k) ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΛΑΪΚΗ ΚΑΙ ΠΟΠ.
    ΤΩΡΑ Ο ΑΠΤΑΛΙΚΟΣ Η ΤΟ ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ, Ο ΚΑΡΣΙΛΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΜΗΛΙΕΡΙΚΟΣ (ΤΟ ΚΑΜΗΛΙΕΡΙΚΟ) ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ 9/8 ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟΣ, ΑΠΛΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΛΛΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΞΕΛΛΙΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΓΙΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ. ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ.


    πρόσφατες δημοσιεύσεις
    Martha
    του μέλους Orfeus

    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου