ελληνική μουσική
251 online   ·  200.773 μέλη
αρχική > e-Περιοδικό > Φταίνε Τα Τραγούδια

Η ιστορία του Diamonds της Rihanna

Το τραγούδι που έκανε τη Rihanna να λάμψει σαν διαμάντι στον ουρανό...

Η ιστορία του Diamonds της Rihanna

Γράφει ο Κωνσταντίνος Παυλικιάνης (CHE)154 άρθρα στο MusicHeaven
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1968 και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Διοίκησης & Οικονομίας Αθηνών.Συνέβαλε στη συγγραφή του βιβλίου του Γιάννη Μπαχ Σπυρόπουλου «Φλέρυ Νταντωνάκη: Εγώ είμαι ένα σύννεφο» (Εκδόσ...
Παρασκευή 06 Ιουλίου 2018

Το «Diamonds» περιλαμβάνεται στο έβδομο άλμπουμ της Rihanna, «Unapologetic», που κυκλοφόρησε το 2012.
Πρόκειται για μία mid-tempo ηλεκτρονική και Pop ερωτική μπαλάντα που, παρά τα βαριά synthesizers, ηχεί σαν ένα κλασικό τραγούδι, σαν μία λιτανεία με πιασάρικη μελωδία, διακριτικά beats, εμψυχωτικούς στίχους και ωραία φωνητικά. Το «Diamonds» σφύζει από μικρές ορχηστρικές πινελιές και ηλεκτρονικούς ρυθμούς, αλλά αφήνει δρόμο στη Rihanna να «χτίσει» αβίαστα το ενθαρρυντικό αυτό τραγούδι με τα στρώματα της φωνής της.

Δεν είναι απ’ αυτά τα τραγούδια που χτυπιέται ο κόσμος στα clubs. Είναι ένα βραδύκαυστο και ελαφρώς ομιχλώδες Pop κομμάτι που απέχει πολύ από τα προηγούμενα χορευτικά τραγούδια της Rihanna που ήταν κατάλληλα για μυϊκή προπόνηση, όπως το «We Found Love» και το «Only Girl (In The World)», ή από τις smooth R&B μπαλάντες όπως το «Take A Bow».

Την παραγωγή και την ενορχήστρωση την έκανε το νορβηγικό δίδυμο των StarGate (Mikkel S. Eriksen και Tor Erik Hermansen) μαζί με τον Αμερικανό τραγουδοποιό και μουσικό παραγωγό Benjamin «Benny Blanco» Levin. Και οι τρεις τους συμπεριλαμβάνονται στους δημιουργούς του τραγουδιού. Αυτή ήταν και η πρώτη φορά που ο Benny Blanco συνεργάστηκε με τη Rihanna. Αντιθέτως, οι StarGate είχαν κάνει την παραγωγή στα «Don’t Stop The Music» (2007), «Rude Boy» (2009) και «Only Girl (In The World)» (2010). Στην παραγωγή συμμετείχε επίσης και ο Αμερικανός τραγουδοποιός Kuk Harrell.

Σύμφωνα με τον Blanco, ο ίδιος και οι StarGate ήθελαν να παρεκκλίνουν από τον συνηθισμένο ήχο της Rihanna και να κάνουν την παραγωγή σαν να προοριζόταν το τραγούδι για έναν rapper όπως τον Kanye West. Η παραγωγή του beat του τραγουδιού έγινε αφού ηχογραφήθηκε πρώτα η μουσική.
Το «Diamonds» γράφτηκε στο κλειδί Σι ελάσσονα (B minor) και έχει ρυθμό 92 bpm (beats per minute). Η ηχογράφηση της μουσικής έγινε στα Roc the Mic Studios στη Νέα Υόρκη και στα Westlake Recording Studios στο Los Angeles ενώ η μίξη έγινε στα Ninja Club Studios της Ατλάντα. Ο Kuk Harrell έκανε την παραγωγή στα φωνητικά της Rihanna και τα ηχογράφησε μαζί με τον Marcos Tovar και με βοηθούς τους Blake Mares και Robert Cohen.

Ο παραγωγός Benny Blanco περιέγραψε με ιδιαίτερο τρόπο τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκε το τραγούδι:
Εγώ και οι
Stargate –οι Stargate με βάλανε σ’ αυτή τη δουλειά- κάναμε διάφορα τραγούδια μαζί, όπως το «Work Hard» του Wiz Khalifa, και ετοιμάζαμε υλικό για τη Rihanna και μία μέρα είπαμε «ας κάνουμε κάτι άλλο, σαν να πρόκειται να ραπάρει ο Kanye σ’ αυτό». Δεν σκεφτόμασταν καθόλου τη Rihanna... Αλλά πάντα έτσι συμβαίνει με μένα. Όταν σκέφτομαι πραγματικά «πρέπει να κάνεις την επιτυχία τώρα, πρέπει να κάνουμε το πρώτο single αμέσως τώρα», ποτέ δεν λειτουργεί μ’ αυτόν τον τρόπο. Ξέρεις, η μουσική δεν είναι ένα πράγμα που βασίζεται στην πίεση. Απλά συμβαίνει… Έτσι, κάθε φορά που δεν το σκέφτομαι, απλά απελευθερώνεται το μυαλό μου προσπαθώντας να γράψω μουσική που θέλω να ακούσω. Αυτά είναι τα στοιχεία που συνήθως σε οδηγούν κάπου. Έτσι ηχογραφήσαμε πρώτα τη μουσική και στη συνέχεια κάναμε το beat. Και το beat ήταν λίγο χαλαρωτικό. Πραγματικά δεν δώσαμε σημασία και μετά οι Stargate ήταν με τη Sia (Furler) και αυτή έγραψε στίχους πάνω στο beat και οι Stargate είπαν «Έχουμε αυτό το πιασάρικο τραγούδι». Μπήκα μέσα, το άκουσα και είπανε «Θέλουμε να το παίξουμε στη Rihanna» κι εγώ είπα «Εντάξει… Αλήθεια; Αυτό το τραγούδι;», επειδή ήταν πιο αργό και είχαμε ένα σωρό γρήγορα κομμάτια. Αλλά αυτοί είπανε «Ναι. Το θέλει πραγματικά». Έτσι, της το παίξανε. Με τηλεφωνήσανε από το Λονδίνο και μου είπανε:
-      Έχει σαλτάρει! Πρέπει να το έπαιξε επτά φορές στη σειρά! Είναι το αγαπημένο της τραγούδι!
-      Ουάου! Ο.Κ.!
-      Θα το ηχογραφήσει!
-      Ο.Κ.

Ξέρεις, συνήθως εγώ ηχογραφώ το δικό μου υλικό. Αλλά αυτή ήταν στο δρόμο και εμείς ήμασταν στη Νέα Υόρκη. Το ηχογράφησε και έλεγα «Ουάου! Πραγματικά ηχογραφεί αυτό το τραγούδι! Είναι τρελό!». Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Και μου είπανε:
-      Θα είναι το πρώτο single.
-      Εντάξει.

Και τότε όλο και περισσότερα πράγματα άρχισαν να συμβαίνουν.
-      Πρέπει να το τελειώσουμε, θα κυκλοφορήσει αύριο!

Είχαμε μία μέρα να το τελειώσουμε. Δεν είχαμε καν τα φωνητικά της ακόμα. Έπρεπε να τελειώσουμε όλη τη μουσική χωρίς να έχουμε ακόμα τα φωνητικά κι εγώ έλεγα «Δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό». Πήραμε το τραγούδι την επόμενη μέρα, έπρεπε να κάνουμε τη μίξη την ίδια μέρα και να βγάλουμε το master και τελικά βγήκε μερικές μέρες αργότερα. Ήταν τρελό και δεν μπορώ να πιστέψω πως πήγανε όλα καλά. Είναι εκπληκτικό. Τη Rihanna δεν τη συνάντησα καν! Είναι πολύ περίεργο το πώς λειτουργεί η μουσική τώρα… Δεν ξέρω καν αν έχουμε βρεθεί ποτέ στο ίδιο δωμάτιο. 

Ο Mikkel S. Eriksen των StarGate είπε στους New York Times ότι ο Blanco ως παραγωγός στρέφεται πάντα σε απρόβλεπτους ήχους. Στο «Diamonds» πήρε ένα ηχογραφημένο απόσπασμα με τον Eriksen να τραγουδάει και μετέβαλε τον ήχο ηλεκτρονικά ώστε να είναι πιο «βρώμικος». Στη συνέχεια επεξεργάστηκε το ηχόχρωμα και χρησιμοποίησε λογισμικό ήχου για να δημιουργήσει συνοδείες «φαντάσματα». «Η τεχνική του είναι κάπως ανορθόδοξη», είπε ο Eriksen, «καθώς σχεδόν ποτέ δεν παίζει πλήκτρα αλλά πετάει μέσα περίεργα samples και τα αλλάζει με τέτοιο τρόπο ώστε να ταιριάζουν με το τραγούδι».

Τους στίχους του έγραψε η Αυστραλή τραγουδοποιός Sia Furler μέσα σε 22 λεπτά. Η ίδια έχει γράψει τραγούδια για καλλιτέχνες όπως οι Christina Aguilera, Eminem, David Guetta, Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé, Kylie Minogue, Leona Lewis, Katy Perry, Britney Spears, Celine Dion, Maroon 5 κ.α., αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που η Rihanna ηχογράφησε τραγούδι που έφερε την υπογραφή της. Μάλιστα η Sia Furler είχε ηχογραφήσει ένα demo του τραγουδιού μέσα σε 26 λεπτά. Η λιτή αλλά δυναμική απόδοσή της, που υποστηρίχθηκε από τους StarGate στο keyboard, δείχνει πόσα οφείλει το τραγούδι στη Sia Furler.

Η Rihanna χρησιμοποίησε το demo της Sia Furler ως οδηγό, αντιγράφοντας ακριβώς τον τρόπο ερμηνείας της. Όταν ο Benny Blanco έπαιξε στη Furler την τελική εκτέλεση, εκείνη νόμιζε ότι τα φωνητικά ήταν τα δικά της.
Sia Furler: Το ακούσαμε στο iPod του, καθισμένοι σ’ έναν καναπέ στο ABC Carpet & Home στη Νέα Υόρκη. Κυριολεκτικά του έριξα μπουνιά στο χέρι. Νόμιζα ότι ο Benny μου έκανε κάποιο κόλπο. Θα μπορούσε η Rihanna να το είχε πει με το δικό της τρόπο, αλλά νομίζω ότι πραγματικά της άρεσε όπως ήταν το τραγούδι.

Σε μία συνέντευξή του στην Huffington Post το 2012, ο Benny Blanco είπε: Πρώτα μου είπανε «της Rihanna της αρέσει πραγματικά το τραγούδι. Το χόρευε στο στούντιο χθες το βράδυ». Ήταν στο Λονδίνο εκείνη την εποχή. Και είπα «Ωραία!». Τέτοια πράγματα συμβαίνουν συνέχεια, αλλά μετά είπανε «Η Rihanna θα το κόψει το τραγούδι». Σ’ αυτό το σημείο, μου ήρθε μια ζαλάδα αλλά στη συνέχεια επανήλθαν και είπαν ότι θα είναι το πρώτο single του άλμπουμ. Ήταν η στιγμή που το τραγούδι έπρεπε να κυκλοφορήσει κι εμείς έπρεπε να το ηχογραφήσουμε, να τελειώσουμε το beat, να το μιξάρουμε και να κάνουμε το master μέσα σε 24 ώρες. Η Rihanna ηχογραφούσε σε άλλο μέρος του κόσμου, μας έστειλε τα αρχεία, εμείς τελειώσαμε τη μουσική και στη συνέχεια κάναμε τη μίξη και το master και μετά από λίγες μέρες κυκλοφόρησε. Είναι εκπληκτικό και απίστευτο. Είμαι χαρούμενος που αρέσει σε όλους. Ήταν μία πολύ ριψοκίνδυνη κίνηση. Είναι το να βρίσκεις κοινό έδαφος. Να εκθέτεις τον εαυτό σου σε διαφορετικά είδη μουσικής. Μπορεί ν’ ακούσω ένα τραγούδι της ανεξάρτητης σκηνής και να πω «Ουάου, μ’ αρέσει αυτό το κομμάτι. Ίσως μπορέσω να κάνω μία τεράστια επιτυχία μ’ αυτό». Ή μπορεί να πάω σε μία συναυλία και να πω «Ουάου, αν ακούσω αυτή τη μουσική σε ένα κλαμπ θα μου δώσει σίγουρα ενέργεια». Και θέλω να φέρω αυτή την ενέργεια στα Top. Έτσι συστήνεις στον κόσμο ένα νέο ήχο και τον φέρνεις στα Top

Από στιχουργικής άποψης, το «Diamonds» απομακρύνεται από το επαναλαμβανόμενο για τη Rihanna θέμα των άρρωστων σχέσεων (όπως π.χ. στο «We Found Love» και στο «Where Have You Been») και αυτή τη φορά μιλάει για την εξέχουσα έννοια της φωτεινής και σκληρά κερδισμένης αγάπης, δίνοντας ελπίδα και υπόσχεση για καλύτερες μέρες στο μέλλον. Οι στίχοι –που θα μπορούσαν να είχαν εμπνευστεί από την ταραχώδη προσωπική ζωή της Rihanna και τον απόηχο της σχέσης της με τον Chris Brown- και οι μεθυστικές μεταφορές του τραγουδιού το κατέστησαν ελκυστικό για την 24χρονη τότε τραγουδίστρια, καθώς της δόθηκε η ευκαιρία, μετά από επτά αμείλικτα χρόνια στην Pop, να ξεδιπλώσει το ταλέντο της και να δείξει μία πλευρά του εαυτού της που δεν έβλεπε συχνά ο κόσμος. Μπορεί να είναι πάντα στα πρόθυρα της υπερβολικής έκθεσης και να γίνεται πρωτοσέλιδο για όλους τους λάθος λόγους, αλλά αυτή η αλλαγή είναι κι ένα σημάδι ότι η Rihanna είναι έτοιμη να απλώσει τα φτερά της σε πιο ώριμες ερμηνείες και να δείξει ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο.

Ο πρώτος στίχος εισάγει την ιδέα του τραγουδιού εστιάζοντας στην αγάπη: «Find light in the beautiful sea / I choose to be happy / You and I, you and I / We're like diamonds in the sky», την οποία παρομοιάζει με αστραφτερούς πολύτιμους λίθους: «So shine bright, tonight, you and I / We're beautiful like diamonds in the sky / Eye to eye, so alive». Στη συνέχεια, με το πιασάρικο «Shine bright like a diamond», η Rihanna εκλιπαρεί το σύντροφό της να λάμψει σαν διαμάντι, ενώ η φωνή της φτάνει στα άνω άκρα της έκστασης.

«Επιλέγω να είμαι ευτυχισμένη. Εσύ κι εγώ. Εσύ κι εγώ είμαστε σαν διαμάντια στον ουρανό». Η Rihanna είχε ξανατραγουδήσει για αγάπη και διαμάντια το 2011, όταν κυκλοφόρησε το τραγούδι «We Found Love» («Yellow diamonds in the light. And we're standing side by side. As your shadow crosses mine. What it takes to come alive»). Αναφορικά με το μήνυμα του «Diamonds», η Rihanna είπε στο MTV News:
- Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι φοβούνται να είναι ευτυχισμένοι γιατί σκέφτονται τι θα πουν οι άλλοι. Φοβούνται να αγκαλιάσουν τον εαυτό τους και να τον αγαπήσουν και να κάνουν αυτό που αγαπούν και ό,τι τους κάνει ευτυχισμένους. Η ιστορία μου σίγουρα θα έχει ευτυχισμένο τέλος, όποιο κι αν είναι αυτό.

Ο ακροατής μπορεί ν’ ακούσει καθαρά το πάθος που διαχέει η Rihanna σ’ αυτό το τραγούδι, καθώς σπαράζει για τον αγαπημένο της, στους στίχους «When you hold me, I'm alive» και «At first site I felt the energy of sun rays / I saw the life inside your-eyes» ενώ προβάλλει και μία αίσθηση ανάκαμψης που μεταφέρεται κυρίως με το στίχο «I choose to be happy». Μπορεί τα φωνητικά της Rihanna να τονίζονται συνήθως στα πιο «ιδρωμένα» τραγούδια της, εδώ όμως το ρεφρέν ακούγεται περισσότερο σαν μία νέα επεξεργασία του «Born To Die» της Lana Del Rey. Υπό το πρίσμα του παρελθόντος της, η λαχτάρα της Rihanna να «λάμψει σαν διαμάντι» αποτελεί προέκταση της προσπάθειάς της να απελευθερωθεί από τα σκοτεινά μέρη που την στοιχειώνουν, αρνούμενη να μείνει σε μία κατάσταση θυματοποίησης.
  
Στις 12 Σεπτεμβρίου 2012, η δισκογραφική εταιρία Def Jam ανακοίνωσε μέσω Twitter ότι η Rihanna θα κυκλοφορούσε το νέο single την επόμενη εβδομάδα και ότι το έβδομο στούντιο άλμπουμ της θα κυκλοφορούσε το Νοέμβριο. Ωστόσο, το «τιτίβισμα» διαγράφτηκε μετά από λίγο και αντικαταστάθηκε από ένα άλλο που διευκρίνιζε ότι περισσότερες πληροφορίες θα δίνονταν στις 13 Σεπτεμβρίου. Σε μία συνέντευξη στο iHeartRadio κατά το ετήσιο μουσικό του φεστιβάλ στο Las Vegas, η Rihanna επιβεβαίωσε ότι το «Diamonds» θα είναι το νέο της single και ότι θα παιχτεί πρώτα στο αμερικανικό ραδιόφωνο στις 26 Σεπτεμβρίου. Η τραγουδίστρια από τα Μπαρμπάντος το περιέγραψε ως χαλαρό και αισιόδοξο τραγούδι που είναι «happy and hippy» και όχι τόσο προσανατολισμένο στο χορό και είπε ότι το τραγούδι «είναι χαλαρό αλλά ελπιδοφόρο. Μου δίνει ένα πολύ ωραίο συναίσθημα όταν το ακούω. Οι στίχοι είναι πολύ ελπιδοφόροι και θετικοί αλλά μιλάνε για αγάπη και νομίζω ότι είναι λίγο διαφορετικό απ’ αυτό που θα περίμενε ο κόσμος. Είμαι ενθουσιασμένη γι’ αυτό. Ενθουσιάζομαι που τους εκπλήσσω ηχητικά».

Επίσης, σ’ ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, η Rihanna επισήμανε ότι ήταν πιο ενθουσιασμένη για το single παρά για την «άκρως απόρρητη» φωτογράφηση που έκανε την ίδια μέρα στο Λονδίνο.

Στις 24 Σεπτεμβρίου του 2012, αποκαλύφθηκε το εξώφυλλο του single, το οποίο απεικονίζει τη Rihanna να στρίβει ένα τσιγάρο, το οποίο περιέχει διαμάντια αντί για καπνό ή… μαριχουάνα. Η τραγουδίστρια δεν έχει κρύψει ότι απολαμβάνει το κάπνισμα χόρτου. Μάλιστα, έχει αναρτήσει αρκετές φωτογραφίες στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram με την ίδια να καπνίζει χόρτο. Αυτή, όμως, ήταν η πρώτη φορά που εμφανιζόταν να στρίβει διαμάντια! Αναμφίβολα, το εξώφυλλο ερχόταν σε αντίφαση με την αξιοσημείωτη ωριμότητα του τραγουδιού και την εμφανώς συγκρατημένη παραγωγή του.

Ενώ, λοιπόν, στην προσωπική της ζωή η Rihanna παρέμενε η ίδια –αν υπολογίζεται ως αποδεικτικό στοιχείο ο λογαριασμός της στο Instagram- μουσικά φαινόταν να βρίσκεται στη μέση μίας μεγάλης μεταμόρφωσης: με βάση το «Diamonds» κάποιος θα μπορούσε να υποθέσει ότι η τραγουδίστρια ίσως, επιτέλους, να ωριμάζει.

Δύο μέρες μετά την αποκάλυψη του εξωφύλλου, στις 26 Σεπτεμβρίου του 2012, δημοσιεύτηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα της Rihanna (Rihanna7.com) οι πλήρεις στίχοι του «Diamonds» σε μορφή PDF. Την ίδια μέρα, το «Diamonds» ακούστηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της ραδιοφωνικής εκπομπής Elvis Duran and the Morning Show και την επόμενη μέρα, στις 27 Σεπτεμβρίου του 2012, έγινε διαθέσιμο για ψηφιακό κατέβασμα ως το επίσημο πρώτο single από το έβδομο άλμπουμ της Rihanna. Την ίδια μέρα η Rihanna έγραψε στο Tweet «Αυτό το τραγούδι είναι για όλους! Μην αφήσετε κανέναν να πάρει τη λάμψη σας!».

Το τραγούδι βγήκε στα καταστήματα στις 5 Νοεμβρίου, ενώ στις 18 Δεκεμβρίου κυκλοφόρησαν οκτώ ψηφιακά remixes του single.
Μπορεί να μην ήταν το τραγούδι που περίμεναν ν’ ακούσουν οι θαυμαστές της Rihanna, αλλά για τη Rihanna το «Diamonds» ήταν το τέλειο single για την προώθηση του επερχόμενου έβδομου άλμπουμ της, «Unapologetic».
Rihanna: Ήταν το κατάλληλο δυνατό τραγούδι. Ήταν αισιόδοξο. Επίσης, ήταν διαφορετικό από αυτό που ο κόσμος έχει συνηθίσει να ακούει από μένα. Ήταν ένα τραγούδι που σήμαινε κάτι και αυτό είναι το θέμα όλου του άλμπουμ.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Αμερικανός ράπερ Jay-Z σχολίασε: Το «Diamonds» είναι ένα ιδιαίτερο τραγούδι. Είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου. Είναι ενθαρρυντικό και μία ιστορία που ο καθένας αξίζει να ζήσει. Ο ήχος του δεν μοιάζει με τίποτα απ’ ό,τι έχω κάνει ή έχω ακούσει, και αυτό από μόνο του είναι αρκετά συναρπαστικό

Απλό και αποτελεσματικό, το «Diamonds» έτυχε θετικής υποδοχής από τους περισσότερους κριτικούς, μερικοί από τους οποίους εξήραν τη διαφορετική μουσική κατεύθυνση της Rihanna, ενώ άλλοι επευφήμησαν την παραγωγή του τραγουδιού. Η εφημερίδα Boston Globe έγραψε ότι το τραγούδι δείχνει τη Rihanna διαφορετικά απ’ ό,τι τη βλέπει το κοινό, λόγω των στίχων «I choose to be happy» και «Were like diamonds in the sky». Η εφημερίδα Newsday έγραψε ότι παρόλο που το «Diamonds» δεν ακούγεται σαν σίγουρη επιτυχία, το στιχουργικό περιεχόμενο του τραγουδιού απεικονίζει μία προσωπική στροφή για την τραγουδίστρια. Το MTV News σχολίασε ότι το «Diamonds» είναι πιο θετικό απ’ ό,τι τα προηγούμενα singles της Rihanna, όπως το «We Found Love» και το «Where Have You Been», παρά το μέτριο ρυθμό του. Επίσης σχολίασε ότι η Rihanna αγκάλιασε τη θετικότητα και την ολοκλήρωση μίας συνειδητοποιημένης σχέσης, ιδιαίτερα με το στίχο «When you hold me, I'm alive» και την παραδοχή με το στίχο «I knew that we'd become one right away». Η Herald Sun υποστήριξε ότι οι στίχοι είναι πιθανόν εμπνευσμένοι από την ιδιωτική ζωή της Rihanna. Στο ίδιο μήκος κύματος, κάποιοι έγραψαν ότι όταν η Rihanna τραγουδάει το στίχο «At first sight I felt the energy of sun rays / I saw the life inside your eyes» απευθύνεται στον αγαπημένο της, υποδηλώνοντας ότι το στιχουργικό περιεχόμενο του τραγουδιού σχετίζεται με τον πρώην φίλο της Rihanna, Chris Brown. Το Billboard χαρακτήρισε το τραγούδι εμπνευσμένο και σχολίασε ότι η Rihanna έδωσε μία από τις πιο παθιασμένες ερμηνείες της.

Σε μία λιγότερο ενθουσιώδη κριτική, οι New York Times παρομοίωσαν το «Diamonds» με μουσικό θέμα ταινίας James Bond αλλά με «ανούσιους στίχους». Η αμερικανική εφημερίδα Daily News θεώρησε ότι το τραγούδι δεν είναι τόσο υποβλητικό όσο προσπαθεί να είναι και δεν έχει την αίσθηση του μυστηρίου και την ενδιαφέρουσα παραγωγή που είχε το «We Found Love». Η ιρλανδική εφημερίδα Irish Independent ήταν επικριτική προς το τραγούδι εξαιτίας της παρέκκλισης της Rihanna από τα προηγούμενα χορευτικά και R&B τραγούδια, ενώ η Washington Post άσκησε αρνητική κριτική στο «Diamonds» χαρακτηρίζοντάς το ως «δυναμική μπαλάντα χωρίς μεγάλη δύναμη». Η βρετανική Telegraph «προέβλεψε» ότι το τραγούδι θα είναι αποτυχία και ότι ίσως το αστέρι της Rihanna να ξεθωριάζει.

Παρά τις περί αντιθέτου προβλέψεις της Telegraph, το single αποδείχθηκε ακλόνητη επιτυχία καθώς ανέβηκε στο Νο 1 σε περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των Η.Π.Α. Μάλιστα το Δεκέμβριο του 2012, το «Diamonds» έγινε το 12οΝο 1 της Rihanna στις Η.Π.Α., τοποθετώντας την στη δεύτερη θέση μαζί με τη Madonna και τις Supremes  ως οι τραγουδίστριες με τα περισσότερα Νο 1 (στην πρώτη θέση ήταν η Mariah Carey, η οποία μέχρι τότε είχε 18 τραγούδια της που ανέβηκαν στο Νο 1 των Η.Π.Α.).

Επίσης, είναι το τρίτο τραγούδι που έχει στον τίτλο του τη λέξη diamonds και ανέβηκε στο Νο 1 των Η.Π.Α. Τα δύο προηγούμενα είναι το «This Diamond Ring» των Gary Lewis and the Playboys, το οποίο ανέβηκε στην κορυφή των αμερικάνικων charts το 1965, και το «Lucy In The Sky Of Diamonds» στην εκτέλεση του Elton John, το 1974.

Κατά τη διάρκεια που το «Diamonds» ήταν στο Νο 1 των Η.Π.Α., το άλμπουμ «Unapologetic» ανέβηκε επίσης στην κορυφή των αμερικάνικων charts. Ως αποτέλεσμα, η Rihanna έγινε ο μόλις δεύτερος καλλιτέχνης που το 2012 ανέβηκε ταυτόχρονα στο Νο 1 των singles και των albums (η πρώτη ήταν η Αγγλίδα τραγουδίστρια Adele).
 
Εκτός από τις Η.Π.Α., το «Diamonds» έγινε Νο 1 στη Μεγάλη Βρετανία, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ισραήλ, Καναδά, Λουξεμβούργο, Νορβηγία, Πορτογαλία, Ρωσία, Σλοβακία, Τουρκία, Τσεχία και Φινλανδία, Νο 2 στην Ιρλανδία, Ισπανία, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία και Σουηδία, Νο 3 στο Βέλγιο, Βενεζουέλα, Ιταλία, Νότια Κορέα και Πολωνία, Νο 4 στην Ολλανδία, Νο 6 στην Αυστραλία, Νο 9 στην Ουγγαρία, Νο 12 στη Βραζιλία και Νο 24 στην Ιαπωνία.
 
Στη Μεγάλη Βρετανία, το «Diamonds» έγινε το τέταρτο single της Rihanna που πούλησε πάνω από 1.000.000 αντίτυπα, επίδοση που έφερε την τραγουδίστρια στη δεύτερη θέση, πίσω από τους Beatles, των καλλιτεχνών με τα περισσότερα singles που πούλησαν πάνω από 1.000.000 αντίτυπα.
Ερωτηθείσα σε μία συνέντευξη στο Facebook Live για το ποιο είναι το αγαπημένο δικό της τραγούδι, η Rihanna απάντησε ότι ενώ διάλεγε το «Umbrella» τώρα αντικαταστάθηκε από το «Diamonds»:
- Είναι ένα πραγματικά δυνατό τραγούδι για να το ακούς. Απλά σε παρασύρει. Ακόμα κι αν είσαι σε club, πραγματικά σου γ…άει το κεφάλι.   

Το βίντεο του τραγουδιού το σκηνοθέτησε ο Anthony Mandler, ο οποίος μέχρι τότε είχε σκηνοθετήσει πάνω από 15 μουσικά βίντεο τραγουδιών της Rihanna. Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει και το  «Maneater» της Nelly Furtado καθώς και πολλά άλλα βίντεο για τους 50 Cent, Eminem, The Killers, Beyoncé, Duran Duran, Enrique Iglesias, Spice Girls, Maroon 5, John Legend, Christina Aguilera, Shakira, Lana Del Rey, Jennifer Lopez κ.α.

Τα γυρίσματα του «Diamonds» ξεκίνησαν στις 20 Οκτωβρίου του 2012 στο Los Angeles στην Καλιφόρνια. Το «Diamonds» είναι μία πανδαισία για τα μάτια και παρουσιάζει την Pop star σε διάφορες ευχάριστες και δυσάρεστες στιγμές. Στο βίντεο βλέπουμε τη Rihanna σε τέσσερα διαφορετικά περιβάλλοντα, καθένα εκ των οποίων αντιπροσωπεύει τα τέσσερα στοιχεία της φύσης -γη, αέρα, νερό και φωτιά- τονίζοντας την αίσθηση ελπίδας στη μέση του χάους και της καταστροφής. Το clip επικεντρώνεται στο συναίσθημα και είναι μία σειρά από βινιέτες που μπήκανε μαζί ώστε να βγει η συγκίνηση που διακατέχει όλο το τραγούδι. Περιλαμβάνει ονειρικές και σουρεαλιστικές σκηνές της Rihanna, με εναλλαγές χρωμάτων και ανεστραμμένα αλλά και κοντινά πλάνα, πληθώρα περίτεχνων εικόνων και αφηγήσεων και ειδικά μία μυστηριώδη και σέξι Rihanna.
 
Το μουσικό βίντεο ξεκινάει με την εικόνα της Rihanna να κολυμπάει σε μία θάλασσα, ενώ εναλλάσσονται άλλες σκηνές με διαμάντια που κυλάνε – σκηνή που θυμίζει το εξώφυλλο του single. Καθώς το βίντεο εξελίσσεται, βλέπουμε τη Rihanna να τρέχει ξυπόλητη σ’ έναν σκοτεινό αυτοκινητόδρομο. Σε μία ασπρόμαυρη σκηνή, η τραγουδίστρια κάνει ένα στριφτό τσιγάρο  από διαμάντια και η εικόνα μαυρίζει καθώς αρχίζει το τραγούδι. Η Rihanna τραγουδάει σε ασπρόμαυρη εικόνα ενώ φοράει ένα μαύρο κορσέ. Βλέπουμε επίσης σκηνές με την τραγουδίστρια να τραγουδάει σ’ ένα κρεβάτι ενός δωματίου, να σπάει αντικείμενα, κουρτίνες να καίγονται και τριαντάφυλλα να φλέγονται σε οπισθοδρομική κίνηση. Μετά εμφανίζεται και πάλι  στον αυτοκινητόδρομο, να τρέχει μακριά από κάποια φώτα ενός αυτοκινήτου που την καταδιώκει. Τότε αυτή σταματά και κοιτά ψηλά προς τον νυχτερινό ουρανό που φωτίζει. Σε όλη τη διάρκεια του βίντεο, το χέρι της Rihanna φαίνεται να κρατιέται μ’ ένα χέρι ενός άντρα με πολλά τατουάζ, του οποίου το πρόσωπο δεν εμφανίζεται. Καθώς αρχίζει το δεύτερο κουπλέ, βλέπουμε μία όμορφη και θλιβερή Rihanna να τραγουδάει σε μία έρημο όπου τρέχουν ελεύθερα δύο άγρια άλογα. Αργότερα βλέπουμε σκηνές από έναν μετα-αποκαλυπτικό κόσμο, όπου γίνονται επεισόδια στους δρόμους, με φλεγόμενα αυτοκίνητα και σπασμένα γυαλιά. Καθώς το βίντεο συνεχίζει, βλέπουμε τα χέρια της τραγουδίστριας και του άντρα σιγά-σιγά να γλιστράνε μεταξύ τους και να μένουν να αγγίζονται μόνο οι άκρες των δακτύλων τους. Το βίντεο ολοκληρώνεται με την Rihanna να ξαπλώνει ανάσκελα σε έναν ήρεμο ωκεανό.

Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, η Rihanna έλαμπε σαν κόσμημα. Στο βίντεο η τραγουδίστρια εμφανίζεται πιο sexy από ποτέ, μιας και φορά ένα εντυπωσιακό αποκαλυπτικό λευκό νυχτικό που δεν αφήνει και πολλά στη φαντασία και ταυτόχρονα αποσπά την προσοχή από τα φλογισμένα συντρίμμια ενός φορτηγού που καίγεται στο βάθος. Σε άλλη σκηνή του βίντεο φορά ένα μαύρο φόρεμα, σ’ ένα μοτίβο που θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως «άγγελος εναντίον διαβόλου». Παράλληλα, η Rihanna επιδεικνύει και το νέο της χτένισμα, με τη μία πλευρά του κεφαλιού της να είναι ξυρισμένη.
Αν οι θεατές νιώθουν μπερδεμένοι σχετικά με το τι συμβαίνει στο βίντεο, δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Σύμφωνα με την τραγουδίστρια, το άκρως εντυπωσιακό κλιπ του Anthony Mandler λειτουργεί περισσότερο στο συναίσθημα παρά σε κάποιο απτό σενάριο.

Rihanna: Κάθε τραγούδι είναι και μία διαφορετική ιστορία, έτσι κι οι εικόνες σχετίζονται μ’ αυτή την ιστορία και μ’ αυτόν τον κόσμο. Το «Diamonds» ήταν απλά μία σειρά από βινιέτες που τις βάλαμε μαζί για να πάρουμε το συναίσθημα που υπάρχει σ’ όλο το τραγούδι. Απλά θέλεις οι άνθρωποι να το νιώσουν, και ήθελα μικρές διαφορετικές σκηνές κοινωνικής συμπεριφοράς που θα σου έδιναν το σωστό συναίσθημα.    

Κατά κάποιον τρόπο, το βίντεο του «Diamonds» παρουσιάζει τη συνεχή βελτίωση της Rihanna ως καλλιτέχνης. Σε αντίθεση με τον λογαριασμό της στο Instagram και τα εξώφυλλα των άλμπουμ της, όταν ήρθε η ώρα να γυριστεί το βίντεο η Rihanna αποφάσισε να εκθέσει λιγότερο δέρμα, επιλέγοντας αντ’ αυτού να δημιουργήσει κάτι από γνήσια ομορφιά. Καθώς ο κόσμος στροβιλίζεται χαοτικά, ο φακός εστιάζει στο πρόσωπο της Rihanna και στις έντονα σοβαρές εκφράσεις της. Σίγουρα υπάρχουν νεύματα προς τα συναισθήματα μίας επερχόμενης σχέσης (τα χέρια των δύο υποτιθέμενων εραστών που συμπλέκονται ή η εικόνα με τα δύο άλογα που στέκονται δίπλα-δίπλα), αλλά σε γενικές γραμμές το βίντεο αυτό μοιάζει περισσότερο με ένα οπτικό ποίημα επιβεβαιώνοντας το παλιό γνωμικό που λέει ότι μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.

Η τελευταία σκηνή, με τη Rihanna να ξαπλώνει στη θάλασσα, καθώς και η σκηνή με τα άλογα, είναι οι μόνες στιγμές ηρεμίες που υποστηρίζουν τους ειρηνικούς στίχους του τραγουδιού.

Ο σκηνοθέτης Anthony Mandler προσπάθησε να δημιουργήσει ένα ευρύτερο τοπίο προτείνοντας και μεταμορφώνοντας ιδέες για τους θεατές μέσω του βίντεο. Ο ίδιος ο Mandler εξήγησε στο MTV News:
- Γνωρίζω ότι το ταξίδι μου μαζί της σχετιζόταν πάντα με την εξερεύνηση βαθιών συναισθηματικών αφηγήσεων. Αλλά τα περισσότερα από αυτά έμοιαζαν πιο πολύ με γραμμικό ταξίδι. Με το «Diamonds» ένιωσα την ανάγκη να δημιουργήσω ένα ευρύτερο τοπίο. Να υπαινίσσεται πράγματα, να μπαίνει σε αυτά και στη συνέχεια να βγαίνει και να μην επιτρέπει στον κόσμο να προσκολληθούν πάρα πολύ. Έπρεπε να τα αισθανθούν σαν ονειρικές βινιέτες, όπως όταν ξυπνάς από ένα όνειρο και συνειδητοποιείς ότι αυτό που ονειρευόσουν δεν ήταν στην πραγματικότητα αυτό που νόμιζες αλλά ήταν κάτι άλλο. Αυτό το τραγούδι και αυτό το άλμπουμ και το ποια είναι σήμερα, για μένα, είναι σαν ένα νέο βιβλίο. Ένα βιβλίο τελείωσε και είμαστε σ’ ένα νέο βιβλίο. Και σ’ αυτό το νέο βιβλίο υπάρχει η ιδέα τού «ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό». 

Και είναι σίγουρα διαφορετικό. Το βίντεο δεν ακολουθεί την παραδοσιακή αφήγηση αλλά συρράπτει φαινομενικά άσχετα χρονογραφήματα και στην πορεία δημιουργεί ένα πολύ μεγαλύτερο πορτρέτο της πολυσυζητημένης προσωπικής ζωής της Rihanna. Και, κατά κάποιο τρόπο, είναι ίσως η πιο ακριβής απεικόνιση της τραγουδίστριας. Στο βίντεο δείχνει το χέρι της Rihanna να προσπαθεί απεγνωσμένα να κρατηθεί από ένα αντρικό χέρι γεμάτο τατουάζ. Μερικοί κριτικοί πιστεύουν ότι το χέρι αυτό μοιάζει εσκεμμένα με του Chris Brown, ώστε να αποτελεί αναφορά σ’ αυτόν.

Anthony Mandler: Τίποτα στη ζωή δεν είναι άσπρο ή μαύρο ή απλά θάνατος και φόροι. Υπάρχουν πάντα δύο όψεις στην ιστορία και υπάρχουν πάντα πολλοί τρόποι για να εξετάσουμε την ίδια κατάσταση και εξαρτάται από το ποιος είσαι σ’ αυτή την κατάσταση. Είσαι ένας από τους ανθρώπους που εμπλέκονται ή είσαι ένας εξωτερικός θεατής; Και μπορείτε να καταλάβετε τι εννοώ σχετίζοντάς το με την πραγματική ζωή της Rihanna και με ό,τι έχει περάσει. Τι είναι αλήθεια ή φαντασία; Πνίγεται ή είναι σε πλήρη έκσταση; Αυτά τα χέρια απομακρύνονται ή βρίσκουν το ένα το άλλο; Προσπαθήσαμε να θέσουμε αυτά τα βαθύτερα ερωτήματα που σχετίζονται με το τραγούδι και τη ζωή της και να βρούμε την ομορφιά στο χάος και να βρούμε την ομορφιά στον πόνο και τον πόνο στην ομορφιά.

Η επιθυμία της Rihanna να εμπιστευτεί το ένστικτο του Mandler είναι μόνο ένας από τους λόγους για τους οποίους η συνεργασία τους έχει παραγάγει τόσα πολλά βίντεο.

Anthony Mandler: Η Rihanna κάνει δίσκους που συνδέονται μ’ αυτήν και το ταξίδι της. Γι’ αυτό και πάντα αισθανόμαστε σαν να μας μιλάει από την καρδιά της. Και για μένα, σαν εικαστικός καλλιτέχνης, δεν μπορείς να ζητήσεις τίποτε περισσότερο.

Στις 7 Νοεμβρίου του 2012, αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του MTV ένα video «πίσω από τα παρασκήνια». Σ’ αυτό βλέπουμε την Rihanna με μία ρόμπα leopard ενώ οι σκηνές εναλλάσσονται με λήψεις αστυνομικών που κυνηγούν κάποιους ένοπλους. Στις άλλες σκηνές του βίντεο, η Rihanna στέκεται σ’ ένα έρημο τοπίο.

Στις 8 Νοεμβρίου το βίντεο έκανε πρεμιέρα στο MTV ενώ ήταν διαθέσιμο και στη σελίδα Rihanna.MTV.com. Στις 14 Νοεμβρίου, κυκλοφόρησε σε ψηφιακή μορφή μέσω του iTunes Store. Το βίντεο έλαβε θετικές κριτικές και επαινέθηκε για την κινηματογράφησή του. Το MTV το αποκάλεσε οπτικά εντυπωσιακό και επισήμανε την ύπαρξη πολλών υποβλητικών εικόνων (λαμπερά ασπρόμαυρα κοντινά πλάνα, σύννεφα ημιδιαφανούς καπνού, τοπία λόφων, αριστοτεχνικές σιλουέτες αλόγων). Επίσης έγραψε ότι, όπως και το τραγούδι, το βίντεο είναι φανταχτερό και πολύ υπαινικτικό. Άλλοι έγραψαν ότι το βίντεο απέτυχε να συλλάβει την εορταστική ατμόσφαιρα της ερωτικής σχέσης καθώς φαίνεται σαν μία αμήχανη Rihanna να βρίσκεται σε χάος και να αναπολεί ευτυχισμένες στιγμές του παρελθόντος.

Από την πρώτη ημέρα της προβολής του, οι θαυμαστές της Rihanna έκαναν υπερωρίες προσπαθώντας να ερμηνεύσουν κάθε επιμέρους βινιέτα. Ένα ιδιαίτερο σημείο αντιπαράθεσης ήταν αν το χέρι που κρατάει η Rihanna ανήκει στον Chris Brown. Ο σκηνοθέτης Anthony Mandler δεν αποκάλυψε το μυστικό. Έτσι κι αλλιώς, αυτή η συζήτηση είναι αυτό που ήλπιζε να συμβεί. Τι είναι αληθινό και τι φανταστικό; Μόνο αυτός και η Rihanna ξέρουν στα σίγουρα.
Anthony Mandler: Προφανώς χρησιμοποιώ ό,τι έχει συζητηθεί και δημιουργηθεί, και αλήθεια και φαντασία, και δημιουργώ τη δική μου πραγματικότητα. Πες το όπως επιθυμείς. Μαζεύω ορισμένες εικόνες προκειμένου να δημιουργήσω νέες εικόνες που να έχουν απήχηση… αλλά ορκίστηκα να κρατηθεί μυστικό.

Στις 7 Νοεμβρίου του 2012, η Rihanna τραγούδησε για πρώτη φορά το «Diamonds» μπροστά στο κοινό στο Victoria’s Secret Fashion Show, το οποίο προβλήθηκε από το CBS στις 4 Δεκεμβρίου.


Στις 10 Νοεμβρίου του 2012, η Rihanna ερμήνευσε εξαιρετικά το τραγούδι κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής εκπομπής Saturday Night Live, με τις ψηφιοποιημένες εικόνες στο φόντο (αρχαιοελληνικές μαρμάρινες προτομές, το σήμα της ειρήνης, διαμάντια σε τροχιά γύρω από τη Γη, φοίνικες, δελφίνια σε ροζ θάλασσες, ήλιος μπροστά σε παγόβουνο, πάτωμα-σκακιέρα, αιγυπτιακά σύμβολα, κίονες ιωνικού ρυθμού και πολλά άλλα) να προσφέρουν ένα δυνατό και απροκάλυπτα παράξενο θέαμα που εξέπληξε τους τηλεθεατές και με την οικοδέσποινα του επεισοδίου Anne Hathaway να λέει ότι η Rihanna ήταν «θεά». Το περιοδικό New York έγραψε ότι η εμφάνιση της Rihanna ήταν η καλύτερη στιγμή της βραδιάς.

Αργότερα, η τραγουδίστρια συμπεριέλαβε το τραγούδι στις περιοδείες 777 Tour (2012) και Diamonds World Tour (2013) και το ερμήνευσε στο βρετανικό X Factor και στο αμερικανικό Voice.

Στις 12 Νοεμβρίου του 2012, το αμερικανικό περιοδικό Rap-Up κυκλοφόρησε ένα remix του «Diamonds» από τον rapper Flo Rida, ο οποίος πρόσθεσε μερικούς στίχους στην αρχή του τραγουδιού.

Στις 16 Νοεμβρίου του 2012, κυκλοφόρησε το επίσημο remix του τραγουδιού, με τη συμμετοχή του rapper Kanye West, ο οποίος πρόσθεσε ένα μακρύ ραπάρισμα στην αρχή του τραγουδιού, μιλώντας με τη βραχνή φωνή του για τους Ιλλουμινάτι, τον τυφώνα Sandy, τα ημίγυμνα κορίτσια εβραϊκής καταγωγής, τον Brad Pitt, τα αυτοκίνητα DeLorean, το «Chocolate Rain» του Tay Zonday κ.α. Χρησιμοποίησε επίσης αποσπάσματα από το θεματικό τραγούδι της τηλεοπτικής σειράς «Ο Πρίγκιπας Του Bel-Air» (The Fresh Prince Of Bel-Air, 1990). Το MTV News έγραψε ότι δεν λείπει βεβαίως η χαρακτηριστική έπαρση του Kanye West και επισήμανε ότι το νέο remix κάνει πιο κλαμπάτο το χαλαρό αυτό τραγούδι. Το MTV Rapfix παρατήρησε ότι ο West προσθέτει ένα κλασικό άρωμα ye στο αρχικό τραγούδι.

Στις 4 Δεκεμβρίου του 2012, διέρρευσε στο διαδίκτυο ένα νέο remix με τη συμμετοχή της Eve, ενώ τον Ιανουάριο του 2013 ο Pitbull κυκλοφόρησε τη δική του εκδοχή. Γενικά κυκλοφόρησαν αρκετές εκδοχές του «Diamonds»: Congorock Remix, Congorock Remix Extended, Dave Audé 100 Edit, Gregor Salto Radio Edit, Jacob Plant Dubstep Remix, Nikos Kalogerias Deep House Remix, The Bimbo Jones Downtempo, The Bimbo Jones Vocal Edit, The Bimbo Jones Vocal Remix κ.α.

Στις 24 Νοεμβρίου του 2013, η Rihanna ερμήνευσε το «Diamonds» στα American Music Awards, όπου παρέλαβε το Icon Award. Η τραγουδίστρια φορούσε ένα μακρύ μαύρο φόρεμα και διαμαντένια στολίδια στα μαλλιά της και τραγούδησε κρατώντας ένα μικρόφωνο με χρυσό πλέγμα και συνοδευόμενη από μία μικρή ορχήστρα με μαέστρο. Όταν τελείωσε, άφησε τη σοβαρότητα του τραγουδιού και χαμογέλασε στο κοινό, το οποίο την επευφήμησε όρθιο. Το περιοδικό Rolling Stone χαρακτήρισε την εμφάνισή της εκπληκτική και την κατέταξε ως την καλύτερη της βραδιάς από τις 16 εμφανίσεις καλλιτεχνών κατά την τελετή. Οι Los Angeles Times έγραψαν ότι η Rihanna κυριάρχησε στη σκηνή επισημαίνοντας ότι έδειχνε σαν νεαρή έκδοση της Grace Jones. Επιπλέον, έγραψαν ότι με την εμφάνισή της αυτή, η τραγουδίστρια επαναπροσδιόρισε τους στίχους κάνοντάς τους να ακούγονται όχι μόνο λογικοί αλλά και αναπόφευκτοι. Και δεν το κάνεις αυτό με ταπεινότητα. Το κάνεις με πίστη στο δικό σου μεγαλείο.

Άλλες εκτελέσεις

  • Jessie Ware (2012, ελαφρώς χρωματισμένη Jazz εκδοχή την οποία ερμήνευσε στο BBC Radio 1. Το περιοδικό Spin έγραψε ότι η εκτέλεση αυτή φέρνει στο νου το μινιμαλιστικό ήχου του συγκροτήματος xx).
  • Sia Furler (2012, σε ζωντανές εμφανίσεις).
  • Taio Cruz (Οκτώβριος 2012, ακουστική εκτέλεση).
  • Misha B (Οκτώβριος 2012, απογυμνωμένη ακουστική διασκευή).
  • Zola Jesus (Νοέμβριος 2012, σε single. Η εκτέλεσή της αποκάλυψε το γοτθικό έρεβος κάτω από την επιφανειακά φωτεινή και προσιτή μπαλάντα).
  • Diamond White (Δεκέμβριος 2012, κατά τη διάρκεια του αμερικανικού X Factor).
  • Conor Maynard (Ιανουάριος 2013, ζωντανή ηχογράφηση στο E.P. «Animal»).
  • Kaysha (Φεβρουάριος 2013, στο άλμπουμ «Raw Like Sushi»).
  • Scars Of Tears (Φεβρουάριος 2013, σε ζωντανές τους εμφανίσεις).
  • Δέσποινα Βανδή & Freaky Fortune (Απρίλιος 2013, στη σκηνή του Madwalk).
  • Steam Powered Giraffe (Ιούνιος 2013, σε βίντεο και σε iTune).
  • Leona Lewis (2013, σε συναυλίες της κατά την περιοδεία Glassheart Tour).
  • Jonas David (Νοέμβριος 2014).
  • Josef Salvat (Δεκέμβριος 2014, στο E.P. «In Your Prime». Η εκτέλεση αυτή έγινε δημοφιλής μετά τη χρησιμοποίησή της σε διαφήμιση της SONY. Έφτασε στο Νο 72 της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ έφτασε και στο Νο 2 της Γαλλίας, στο Νο 11 της Γερμανίας, στο Νο 18 του Βελγίου, στο Νο 57 της Αυστρίας και στο Νο 59 της Ελβετίας).
  • Βαλάντης Πασχαλίδης (2014, σε ζωντανές εμφανίσεις).

Το «Diamonds» ακούγεται στη γαλλική ταινία «Τα Κορίτσια» (Bande De Filles, 2014), ενώ χρησιμοποιήθηκε και στο διαφημιστικό βίντεο της πρότασης της Κωνσταντινούπολης για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020.

Το αμερικανικό περιοδικό Complex κατέταξε το «Diamonds» στην κορυφή των 10 καλύτερων τραγουδιών ένοχης απόλαυσης για το έτος 2012 και έγραψε ότι, αν και το τραγούδι είναι σε αντίθεση με τα πιο δυνατά τραγούδια της Rihanna, προφανώς ο κόσμος θέλει να βλέπει και μία πιο ήπια πλευρά της. Το αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι Black Entertainment Television κατέταξε το τραγούδι στο Νο 6 των 50 καλύτερων τραγουδιών του 2012 και το χαρακτήρισε ως μία από τις πιο συγκινητικές ερμηνείες της Rihanna. Το βρετανικό E! Online το κατέταξε ως το πέμπτο καλύτερο τραγούδι της χρονιάς αναφέροντας ότι η ερμηνεία της Rihanna δικαιώνει την προσοχή που έλαβε η τραγουδίστρια με το «Umbrella». Η εφημερίδα Irish Independent κατέταξε το «Diamonds» ως το δέκατο καλύτερο τραγούδι της χρονιάς και το περιέγραψε ως βραδύκαυστο κομμάτι που εισβάλει και αρνείται να φύγει. Η Huffington Post το συμπεριέλαβε στα 12 καλύτερα τραγούδια του 2012 από γυναίκες.
 
Σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Συνθετών, Συγγραφέων και Εκδοτών, το «Diamonds» ήταν ένα από τα πιο πολυπαιγμένα τραγούδια του 2013. Την ίδια χρονιά, το «Diamonds» έλαβε το βραβείο Billboard για το καλύτερο R&B τραγούδι στην τελετή απονομής που έλαβε χώρα στην MGM Grand Garden Arena στο Las Vegas. Επίσης, ήταν υποψήφιο στα BET Awards στις κατηγορίες Video Of The Year και Coca-Cola Viewer’s Choice. Επιπλέον, ήταν υποψήφιο στην κατηγορία Best International Song στα NRJ Music Awards στη Γαλλία και στην κατηγορία Καλύτερο Τραγούδι στα MTV Europe Music Awards. Το βίντεο του «Diamonds» ήταν το τέταρτο πιο πολυπαιγμένο βίντεο του 2013 σύμφωνα με το Vevo.

Θα μπορούσε να υποθέσει κανείς ότι το τραγούδι θα ήταν βαρετό, τουλάχιστον αν λάβει υπόψη τις άλλες υπερφορτισμένες και υπερσεξουαλικές επιτυχίες της Rihanna. Αλλά αυτό θα ήταν λάθος. Δουλεύοντας με μία ολοκληρωμένη τραγουδοποιό όπως τη Sia Furler και στα ικανά χέρια των παραγωγών Stargate και Benny Blanco, το «Diamonds» προσφέρει σταδιακά συγκινήσεις, με τις μελαγχολικές συγχορδίες του και το απλό backbeat, χτίζοντας τελικά ένα πλούσιο ρεφρέν. Επιπλέον, η φωνή της Rihanna –χωρίς το λουστράρισμα και τα φασκιώματα του στούντιο- ακούγεται ζεστή, εγκάρδια και πάνω απ’ όλα ειλικρινής. Πιστεύει αυτό που τραγουδάει, γεγονός που είναι ένα μεγάλο βήμα για την τραγουδίστρια. Αποδίδει τους στίχους με πρωτόγνωρη ωριμότητα, η οποία πιθανώς να ήταν αναπόφευκτη αλλά δεν παύει να είναι ευπρόσδεκτη. Δεν ψάχνει την αγάπη σε ένα απελπιστικό μέρος, παρά βρίσκεται ακριβώς μπροστά της και, προς το παρόν τουλάχιστον, είναι ευτυχισμένη…

 

DIAMONDS Rihanna

Shine bright like a diamond (x2)

Find light in the beautiful sea
I choose to be happy
You and I, you and I
We’re like diamonds in the sky

You’re a shooting star I see
A vision of ecstasy
When you hold me, I’m alive
We’re like diamonds in the sky

I knew that we’d become one right away
Oh, right away
At first sight I left the energy of sun rays
I saw the life inside your eyes

So shine bright, tonight you and I
We’re beautiful like diamonds in the sky
Eye to eye, so alive
We’re beautiful like diamonds in the sky

Shine bright like a diamond (x2)
Shining bright like a diamond
We’re beautiful like diamonds in the sky
(x2)

Palms rise to the universe
As we moonshine and molly
Feel the warmth, we’ll never die
We’re like diamonds in the sky

You’re a shooting star I see
A vision of ecstasy
When you hold me, I’m alive
We’re like diamonds in the sky

At first sight I felt the energy of sun rays
I saw the life inside your eyes

(Chorus)

Shine bright like a diamond (x3)

(Chorus)

Shine bright like a diamond (x7)

 

Κωνσταντίνος Παυλικιάνης




Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αν σου αρέσει να γράφεις, έλα στην ομάδα συντακτών του ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού του MusicHeaven και μοιράσου τις σκέψεις σου με τους πάνω από 4.000 καθημερινούς αναγνώστες του.

Στείλε μια δημοσίευση ή επικοινώνησε μαζί μας για απορίες!


σχόλια (1)

σχολιάστε το παραπάνω άρθρο:


Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

hotmaillogin Chat
Περαστική Νότα
#29788   /   23.07.2018, 09:51   /   Αναφορά
I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information!Click hotmail login to create Hotmail account free.


Σχόλια από άλλες δημοσιεύσεις