ελληνική μουσική
    776 online   ·  210.851 μέλη

    Για όσους ταξιδεύουν...

    santourman
    26.07.2004, 22:45
    Πόσοι από εσάς ταξιδεύετε στις εθνικές οδούς, και κάποια στιγμή, σε κάποια μεγάλη ευθεία, βλέπετε ξαφνικά την τροχαία να σας "σημαδεύει" με το ραντάρ;;; Στο www.bloka.com θα βρείτε πληροφορίες για να μην πιαστείτε αδιάβαστοι...
    jorge
    26.07.2004, 23:54
    Καλό santourman.
    Έστω και λίγο αργά...
    renabill
    20.11.2007, 13:13
    δεν το χω δει ποτέ παρόλο που ταξιδευα αρκετά συχνά.
    renabill
    20.11.2007, 13:13
    δεν το χω δει ποτέ παρόλο που ταξιδευα αρκετά συχνά.
    xaris-
    20.11.2007, 19:25
    Πολυ παλιο και δυστιχος δεν αναφερει επακριβος σε ποιες περιοχες ειναι τα βλοκα...και δυστιχος την εχουμε πατησει....
    noizreduction
    20.11.2007, 20:32
    Πιο χρησιμα θα ηταν μια ζωνη, ενα κρανος, λιγη καλη διαθεση και υπομονη για ενα ταξιδι με ικανοποιητικη ταχυτητα χωρις κινδυνο για κανεναν...

    Και για οσους τρεχουν, φοβος ας μην ειναι η αστυνομια, αλλα το νεκροταφειο της περιοχης τους...

    Και στο κατω κατω, οσοι θελουν, μπορουν να αυτοκτονησουν μονοι τους..Ας μην βαζουν και αλλους μεσα στο/στη αμαξι/μηχανη ή να μην το κανουν σε δρομο με αλλα οχηματα.
    Apataggelos
    20.11.2007, 21:03
    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-11-2007 στις 20:32 έγραψε...

    Πιο χρησιμα θα ηταν μια ζωνη, ενα κρανος, λιγη καλη διαθεση και υπομονη για ενα ταξιδι με ικανοποιητικη ταχυτητα χωρις κινδυνο για κανεναν...

    Και για οσους τρεχουν, φοβος ας μην ειναι η αστυνομια, αλλα το νεκροταφειο της περιοχης τους...

    Και στο κατω κατω, οσοι θελουν, μπορουν να αυτοκτονησουν μονοι τους..Ας μην βαζουν και αλλους μεσα στο/στη αμαξι/μηχανη ή να μην το κανουν σε δρομο με αλλα οχηματα.




    Πολύ πολύ σωστός....


    alexia-vicky
    20.11.2007, 22:53
    Συμφωνώ

    Μονίμως ανάποδα σκεφτόμαστε
    billy_cobham_2005
    21.11.2007, 15:43
    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-11-2007 στις 20:32 έγραψε...

    Πιο χρησιμα θα ηταν μια ζωνη, ενα κρανος, λιγη καλη διαθεση και υπομονη για ενα ταξιδι με ικανοποιητικη ταχυτητα χωρις κινδυνο για κανεναν...

    Και για οσους τρεχουν, φοβος ας μην ειναι η αστυνομια, αλλα το νεκροταφειο της περιοχης τους...

    Και στο κατω κατω, οσοι θελουν, μπορουν να αυτοκτονησουν μονοι τους..Ας μην βαζουν και αλλους μεσα στο/στη αμαξι/μηχανη ή να μην το κανουν σε δρομο με αλλα οχηματα.



    Θα συμφωνήσω μέχρι ενός σημείου. Όλα καλά με το θέμα της ασφάλειας, ζώνη κράνος και λοιπά, όμως όταν έχεις να κάνεις ένα ταξίδι 600 και πλέον χιλιομέτρων, είναι αδύνατο να υπακούσεις όλους τους νόμους και τα όρια... Πριν κάποια χρόνια ο έγκριτος δημοσιογράφος Άρης Σταθάκης είχε κάνει ένα οδοιπορικό, το Αθήνα - Θεσσαλονίκη στα νόμιμα όρια. Πέραν λοιπόν των ορίων ταχύτητας, τήρησε όλα τα προβλεπόμενα του νόμου ( στάσεις για ξεκούραση του οδηγού του αυτοκινήτου, οπτικούς ελέγχους κτλ ) για να φτάσει στον τελικό προορισμό του 2 μέρες αργότερα. Θέλω να καταλήξω, πως είναι -στην πλειοψηφία τους- "γελοία" τα όρια ταχύτητας των σύγχρονων κλειστών αυτοκινητοδρόμων (Αττική Οδός, Εγνατία κτλ) λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα πολύ μεγάλα standards ασφαλείας ενεργητικής και παθητικής, που προσφέρει η συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία, στα αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς. Κατά τη γνώμη μου αυτά τα μέτρα είναι τουλάχιστον "βλακώδη" όπως επίσης και καθαρά εισπρακτικά. Όποιος χρησιμοποιεί αρκετά συχνά την Αττική οδό, θα έχει παρατηρήσει, ότι οι μέσες ωριαίες ταχύτητες έχουν πέσει πολύ. Για έναν τόσο πλατύ δρόμο που καλύπτει τόσο μεγάλη χιλιομετρική απόσταση, αυτό το πράγμα είναι αδικαιολόγητο. Στατιστικά η συντριπτική πλειοψηφία των τροχαίων συμβαίνει στις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στις πόλεις και το δευτερεύον επαρχειακό δίκτυο και όχι στις εθνικές οδούς. Εξάλλου για μένα προσωπικά είναι πολύ πιο επικίνδυνος κάποιος ο οποίος κινείται αργά και αριστερά, κάποιος που προσπαθει να κάνει ελιγμούς με αδύναμο αυτοκίνητο, κάποιος αδαής που έχει βγεί απο το κλαμπ με το "γκομενάκι" δίπλα, το αυτοκίνητο του μπαμπά και θέλει να το παίξει κάποιος, παρά αυτός που πηγαίνει με 200 στην αριστερή λωρίδα της εθνικής με αυτοκίνητο εκατό χιλιάδων και 15 αεροσάκων, γιατί προσπαθεί να προλάβει το μήτινγκ, τη γυναίκα του που γεννάει, τα γεννέθλια της κόρης του κτλ κτλ...

    cobal
    21.11.2007, 18:11
    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-11-2007 στις 20:32 έγραψε...

    Πιο χρησιμα θα ηταν μια ζωνη, ενα κρανος, λιγη καλη διαθεση και υπομονη για ενα ταξιδι με ικανοποιητικη ταχυτητα χωρις κινδυνο για κανεναν...

    Και για οσους τρεχουν, φοβος ας μην ειναι η αστυνομια, αλλα το νεκροταφειο της περιοχης τους...

    Και στο κατω κατω, οσοι θελουν, μπορουν να αυτοκτονησουν μονοι τους..Ας μην βαζουν και αλλους μεσα στο/στη αμαξι/μηχανη ή να μην το κανουν σε δρομο με αλλα οχηματα.


    Σωστος
    Termite
    21.11.2007, 23:17
    Παράθεση:

    Το μέλος Apataggelos στις 20-11-2007 στις 21:03 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-11-2007 στις 20:32 έγραψε...

    Πιο χρησιμα θα ηταν μια ζωνη, ενα κρανος, λιγη καλη διαθεση και υπομονη για ενα ταξιδι με ικανοποιητικη ταχυτητα χωρις κινδυνο για κανεναν...

    Και για οσους τρεχουν, φοβος ας μην ειναι η αστυνομια, αλλα το νεκροταφειο της περιοχης τους...

    Και στο κατω κατω, οσοι θελουν, μπορουν να αυτοκτονησουν μονοι τους..Ας μην βαζουν και αλλους μεσα στο/στη αμαξι/μηχανη ή να μην το κανουν σε δρομο με αλλα οχηματα.




    Πολύ πολύ σωστός....





    Συμφωνώ και εγώ με αυτό, 100%
    noizreduction
    22.11.2007, 11:22
    Παράθεση:

    Το μέλος billy_cobham_2005 στις 21-11-2007 στις 15:43 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-11-2007 στις 20:32 έγραψε...

    Πιο χρησιμα θα ηταν μια ζωνη, ενα κρανος, λιγη καλη διαθεση και υπομονη για ενα ταξιδι με ικανοποιητικη ταχυτητα χωρις κινδυνο για κανεναν...

    Και για οσους τρεχουν, φοβος ας μην ειναι η αστυνομια, αλλα το νεκροταφειο της περιοχης τους...

    Και στο κατω κατω, οσοι θελουν, μπορουν να αυτοκτονησουν μονοι τους..Ας μην βαζουν και αλλους μεσα στο/στη αμαξι/μηχανη ή να μην το κανουν σε δρομο με αλλα οχηματα.



    Θα συμφωνήσω μέχρι ενός σημείου. Όλα καλά με το θέμα της ασφάλειας, ζώνη κράνος και λοιπά, όμως όταν έχεις να κάνεις ένα ταξίδι 600 και πλέον χιλιομέτρων, είναι αδύνατο να υπακούσεις όλους τους νόμους και τα όρια... Πριν κάποια χρόνια ο έγκριτος δημοσιογράφος Άρης Σταθάκης είχε κάνει ένα οδοιπορικό, το Αθήνα - Θεσσαλονίκη στα νόμιμα όρια. Πέραν λοιπόν των ορίων ταχύτητας, τήρησε όλα τα προβλεπόμενα του νόμου ( στάσεις για ξεκούραση του οδηγού του αυτοκινήτου, οπτικούς ελέγχους κτλ ) για να φτάσει στον τελικό προορισμό του 2 μέρες αργότερα. Θέλω να καταλήξω, πως είναι -στην πλειοψηφία τους- "γελοία" τα όρια ταχύτητας των σύγχρονων κλειστών αυτοκινητοδρόμων (Αττική Οδός, Εγνατία κτλ) λαμβάνοντας υπ' όψιν και τα πολύ μεγάλα standards ασφαλείας ενεργητικής και παθητικής, που προσφέρει η συνεχώς αναπτυσσόμενη τεχνολογία, στα αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς. Κατά τη γνώμη μου αυτά τα μέτρα είναι τουλάχιστον "βλακώδη" όπως επίσης και καθαρά εισπρακτικά. Όποιος χρησιμοποιεί αρκετά συχνά την Αττική οδό, θα έχει παρατηρήσει, ότι οι μέσες ωριαίες ταχύτητες έχουν πέσει πολύ. Για έναν τόσο πλατύ δρόμο που καλύπτει τόσο μεγάλη χιλιομετρική απόσταση, αυτό το πράγμα είναι αδικαιολόγητο. Στατιστικά η συντριπτική πλειοψηφία των τροχαίων συμβαίνει στις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στις πόλεις και το δευτερεύον επαρχειακό δίκτυο και όχι στις εθνικές οδούς. Εξάλλου για μένα προσωπικά είναι πολύ πιο επικίνδυνος κάποιος ο οποίος κινείται αργά και αριστερά, κάποιος που προσπαθει να κάνει ελιγμούς με αδύναμο αυτοκίνητο, κάποιος αδαής που έχει βγεί απο το κλαμπ με το "γκομενάκι" δίπλα, το αυτοκίνητο του μπαμπά και θέλει να το παίξει κάποιος, παρά αυτός που πηγαίνει με 200 στην αριστερή λωρίδα της εθνικής με αυτοκίνητο εκατό χιλιάδων και 15 αεροσάκων, γιατί προσπαθεί να προλάβει το μήτινγκ, τη γυναίκα του που γεννάει, τα γεννέθλια της κόρης του κτλ κτλ...



    Συγνωμη, αλλα αυτη η λογικη, ειναι που προκαλει θανατους φιλε cobham

    Εαν εβλεπες SKAI TV, θα προσεχες ενα ρεπορταζ που αναφεροταν στην γερμανικη autobahn, στην οποια οι οδηγοι πλησιαζουν ταχυτητες των 200 Km/h και τα ατυχηματα ειναι τραγικα.
    Ενας πιλοτος ελικοπτερου, που του πηραν συνεντευξη, γελασε οταν του ειπαν εαν ο αεροσακος και τα μεσα ασφαλειας του αυτοκινητου, ειναι αρκετα. Και απαντησε πως οταν μετα τα 120Km/h, οταν ο αεροσακος θα ανοιξει, θα ειναι μια μικρη εξομοιωση κρουσης του κεφαλιου με εναν τοιχο...

    Συγνωμη που θα ακουστω κακος, αλλα εαν καποιος δεν μπορει να εχει το ποδι του μεχρι τα 120Km/h πανω σε μια εθνικη οδο, τοτε να παρει ΚΤΕΛ. ΠΙο φτηνο και πιο ασφαλες για τον ιδιο και για τους αλλους.
    billy_cobham_2005
    22.11.2007, 16:15
    Τίθεται το εξής ερώτημα... Έχεις πάει ποτε Γερμανία? Έχεις δει ποτέ γερμανική Autobahn από κοντά? Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός, ότι στην κεντρική μεγάλη Autobahn που διασχίζει όλη τη Γερμανία το όριο ταχύτητας είναι απεριόριστο. Αν δείς όμως από κοντά αυτό το δρόμο θα πάθεις σοκ απο το πόσο κρατάει, πόσο μεγάλη μελέτη έχει γίνει στον τομέα της αεροδυναμικής του δρόμου αλλά και πόσο στρωτά οδηγούν οι Γερμαναράδες. Κατ αρχάς, όποιος οδηγεί στην αριστερή λωρίδα μόνιμα, συλλαμβάνεται και χάνει το δίπλωμά του. Μόνο προσπεράσεις. Περιστατικό: Είμαστε με το θείο μου με 260 μέσα σε ένα Mercedes SEL600 και απο δίπλα μας περνάει με πόσα δεν ξέρω ένα Porsche 911 Turbo. Το αμάξι τραίνο ούτε καν ένιωσε το οστικό κύμα οχήματος με ταχύτητα διέλευσης 300+. Στη Γερμανία τα όρια ταχύτητας στην Autobahn, είναι συνταγματικός νόμος. Σκέψου... Σε προκαλώ να ψάξεις το ποσοστό τροχαίων ατυχημάτων σε αυτούς τους δρόμους που διασχίζονται καθημερινά από εκατομμύρια αυτοκίνητα. Το ποσοστό, είναι 2,32% των συνολικών ατυχημάτων της Γερμανίας. Μιλάμε τώρα για ποσοστά κάτω του ορίου του στατιστικού λάθους... Σίγουρα ατύχημα με τέτοιες ταχύτητες είναι θάνατος ακαριαίος. Όσα τέτοια γίναν όμως, οφείλονταν ΟΛΑ σε κατανάλωση αλκοολ. Πέραν όμως τούτου, υπάρχει πάντα μελέτη συγκοινωνιολόγων για τη συνεχόμενη αύξηση των αυτοκινήτων, και είναι πολύ δύσκολο να μποτιλιάρουν αυτοί οι δρόμοι. Άρα όσο η αναλογία αριθμού αυτοκινήτων προς τις διαστάσεις του δρόμου παραμένει σταθερή, δεν πρόκειται να αυξηθεί και ο αριθμός ατυχημάτων. Η μόνη περίπτωση που είχε ακουστεί τελευταία για τη μείωση των ορίων ταχύτητας, ήταν η απαίτηση των Ευρωπαίων οικολόγων για μείωση του παραγόμενου διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα κατα 60%. Είναι λογικό, ότι όταν τόσα πολλά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν θερμικούς κινητήρες στο όριο, παράγεται μεγάλο ποσοστό ρύπων στην ατμόσφαιρα. Η γερμανική κυβέρνηση το αρνήθηκε κατηγορηματικά και δικαιολογημένα, γιατί σχεδόν όλες οι βιομηχανίες της πληρούν τα αυστηρότερα κριτήρια ρύπων στην Ευρώπη και σε σχέση με άλλες μεγάλες, ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία Αγγλία) ρυπαίνει λιγότερο (στατιστική έρευνα Eurostatica 2006). Ας επιστρέψουμε λοιπόν στο Ελλάντα και ας αφήσουμε τις υπόλοιπες ευρωπαϊκες χώρες κατά μέρους. Δεν είναι και τόσο ορθή η πρότασή σου για τη χρήση του ΚΤΕΛ. Για θυμήσου λίγο πόσα πολύνεκρα έχουν συμβεί με ΚΤΕΛ! Θες να αρχίσω να απαριθμώ ημερομηνίες και περιστατικά? Κατά την οδήγηση ενός αυτοκινήτου το οδηγικό λάθος ενός ατόμου θα κοστίσει πολύ λιγότερο απ' ότι αν το ίδιο λάθος γίνει από οδήγό μέσου ΜΑΖΙΚΗΣ μεταφοράς. Τίθεται και θέμα εμπιστοσύνης όμως της ικανότητάς σου ως οδηγός. ένα παράδειγμα θα σου φέρω συγκεκριμένο με μεγάλη δόση λογικής. Ο πατέρας μου οδηγεί τριάντα χρόνια και λόγω της φύσης της εργασίας του έχει κάνει εκατομμύρια χιλιόμετρα (5 ή 6 αν δεν απατόμαι) έχουμε γυρίσει όλη την Ευρώπη με αυτοκίνητο. Είπε μια σοφή κουβέντα σ' ένα ταξίδι όταν κάποιος στην Ουγγαρία κόντεψε να μας σκοτώσει. Είχα Θεό και τύχη που κατάφερα και δεν συνέβη τίποτε. Δεν ξέρω αν είμαστε σε άλλο όχημα (λεωφορείο) αν θα είχαμε ζήσει. Για να κλείσω με το θέμα συγκοινωνίες στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο πριν κάνεις ταξίδι, το ελέγχεις στα πάντα. Τα ΚΤΕΛ είναι μια κερδοσκοπική Α.Ε. που όπως σχεδόν όλες οι εταιρίες στην Ελλάδα κοιτά το εύκολο κέρδος με τα λιγότερα δυνατά έξοδα... (σερβις λάστιχα κτλ). Συμπέρασμα αν θες να ταξιδέψεις στην Ελλάδα, αεροπλάνο (αν έχεις χρήματα) βαπόρι (αν έχεις χρόνο) αλλιώς αυτοκίνητο με ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ. Αυτο δεν σημαίνει δεν τρέχω, σημαίνει, εκεί που γνωρίζω ότι μπορώ να τρέξω με ασφάλεια, τρέχω και εκεί που δεν γνωρίζω ή γνωρίζω ότι δεν μπορώ, πηγαίνω φυλαγμένα, όχι αργά, δεν οδηγώ ποτέ με 20-30 χιλιόμετρα σε δρόμο (μπορεί να έρθει κάποιος να πέσει πάνω μου μπορείς να δημιουργήσω κίνηση - εκνευρισμό) σταθερά, αποτελεσματικά και με τα ματια μου 14 πάνω στο δρόμο και όχι στις μα_ _ _ _ _ς που μου δείχνει ή μου λεει η/ο συνοδηγός. Τέλος, αν εμείς οι Έλληνες αποκτούσαμε κάποτε οδηγική παιδεία και παίρναμε αξιοκρατικά την άδεια οδήγησης, θα μπορούσαμε λόγω μίκροτερου σχετικά πληθυσμού να είμαστε η χώρα της Ευρώπης με τα λιγότερα τρχαία ατυχήματα - δυστυχήματα.
    noizreduction
    22.11.2007, 20:57
    Συγνωμη Cobham, αλλα εαν θελεις να παιξεις με στατιστικες μελετες πανω στο θεμα της ζωης και του θανατου ενος και πολλων ανθρωπων, δεν θα μπορεσω να συμμετασχω.

    Ακομα και τα μαθηματικα πολλες φορες, δεν μπορουν να πλησιασουν την πραγματικη τραγωδια μιας αμορφης μαζας σιδερικων, που αναμεσα τους ξεχωριζουν σαρκες και κομμενα μελη.

    Επισης, καμια πιθανοτικη σχεση, δεν θα σου δωσει ακριβες αποτελεσμα για το ποτε και πως θα σκασει το λαστιχο σου, οταν κινεισαι με 120Km/h.

    Τελος, καμια στατιστικη, δεν εκφραζει την ανθρωπινη συμπεριφορα. Ουτε τη δικη σου, ουτε τη δικη, αλλα ουτε και του οδηγου που ειναι μπροστα ή πισω ή πλαγια απο σενα.

    Και ναι, εχω ταξιδεψει σε Ιταλια και εχω δει και την εκει autostrata. Μια τεραστια ευθεια, που ανα καποια Km εχει και στροφη για να μην κοιμαται οδηγος. Ομως εκει ειδα και την αστυνομια ( ή αλλιως τροχαια εθνικων οδων ), να παραμονευει σε καθε γωνια. Ειδα ελληνα οδηγο τουριστικου λεωφορειου να παρακαλαει να μην σηκωνομαστε και να φοραμε τις ζωνες μας. Ειδα ελεγχο στα διοδια, για το παχος των πελματων των ελαστικων και την κατασταση της μηχανης.

    Αυτα δεν προκειται να τα δουμε στην Ελλαδα ( οχι ακομα τουλαχιστον )...Ας σηκωσουμε λιγο το ποδι απο το γκαζι λοιπον. Μια χαρα πας και σε 5 ωρες στην Θεσσαλονικη με 100-110Km/h.
    Εξαλλου, οπως ελεγε πολυ σοφα ο δασκαλος οδηγησης μου, εαν βιαζεσαι, καλυτερ να φυγεις νωριτερα απο το σπιτι σου, παρα να φυγεις νωριτερα εσυ και οποιους αλλους παρειςμ αζι σου, απο τη ζωη...

    Συγνωμη, αλλα δεν ειμαι διατεθειμενος πραγματικα να κυκλοφορω στο δρομο με τη λογικη του στατιστικου δολοφονου.

    EDIT: και κατι τελευταιο.
    Ποσα ταξιδια με ΚΤΕΛ εχεις κανει; Ποσα δρομολογια ΚΤΕΛ γινονται καθημερινα; Ποσα ατυχηματα με ΚΤΕΛ εχουν γινει;
    Αφου σου αρεσουν οι στατιστικες μελετες, ριξε μια ματια στην...κερδοσκοπικη εταιρια των ΚΤΕΛ...

    EDIT2: Kαι για τηνπ εριπτωση, οπου καποιος θεωρει πως η ζωη ειναι ενα νουμερο:
    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=12893&gotolast=1
    Μαλλον το ιδιο σκεπτοταν και ο ασυνειδητος οδηγος που προκαλεσε το δυστυχημα..

    Noiz Reduction Team


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 22-11-2007 20:58 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 22-11-2007 21:04 ]


    billy_cobham_2005
    22.11.2007, 23:04
    Έχω πάει στην Ιταλία τουλάχιστον 7 φορές. Υπάρχουν διαφορές με τη Γερμανία. Εκεί υπάρχει όριο, αλλά είναι ανάλογο των κυβικών του αυτοκινήτου. Ναι όντως εκεί η αστυνόμευση είναι πολύ έντονη. Αυτή είναι η μόνη μας διαφορά με τους Ιταλούς. Σαν οδηγοί και αυτοί τα ίδια σ_ _ _ά είναι με μας. Αυτοί έχουν καλούς δρόμους και πέρα από την Autostrada Policia και τρυς Karabinieri, που είναι πολύ σκληρότεροι σε αυστηρότητα. Να θυμάσαι όμως κάτι για την Ιταλία. αν έχεις Ferrari Maseratti ή Bugatti ή Ducati, είναι από πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να σε γράψουν για ταχύτητα. Αν πας Θεσσαλονίκη με μέση ωριαία 100 km/h θα φτάσεις σε 5 ώρες. Το 1/5 της διαδρομής όμως έχει ταχύτητες απο 50 εως 70 το πολύ. Αν πηγαίνεις με 100 - 110 στην εθνική και κάνεις και μισή ώρα στάση τουλάχιστον, όπως προβλέπει ο νόμος, θέλεις 6 με 6:30 ώρες χαλαρά δηλαδή για να φτάσω Ν. Ζίχνη Σερρών που είναι το χωριό μου 8 με 8:30 ώρες χαλαρά. Μετά θα χτυπήσω και κάρτα και θα περάσω να πάρω και μεροκάματο. Ξέρεις τι πάει να πεί 8:30 ώρες οδήγηση? Το 'χεις κάνει ποτέ? μόνο και μόνο από την κούραση είσαι κίνδυνος θάνατος για τους άλλους. Άσε που απαγορεύεται κιόλας. Το ατύχημα που αναφέρεις το οποίο και γνωρίζω, οφείλεται σε εγκληματική απροσεξία περισσότερο, παρά σε ταχύτητα. Αν έτρεχε ήταν νυφάλιος και προσεκτικός με το μυαλό και τα μάτια του στο δρόμο το ατύχημα θα είχε αποσοβηθεί. Ο τύπος πρέπει να παραβίασε φανάρι να είχε πιεί τ άντερα του και τον πήρε παραμάζωμα, Θεός σχορές τον. 12:00 με 6:00 π.μ. τα Σαββατοκύριακα συντελείται το μεγαλύτερο ποσοστό θανατηφόρων τροχαίων. Όσο για τα ταξίδια με ΚΤΕΛ που αναφέρεις, εκτός από την καθημερινή χρήση στην Αθήνα, τα χρησιμοποιούσα τουλάχιστον 10 με 15 φορές το χρόνο, για να πάω είτε Σέρρες είτε Λάρισα, είτε Γιάννενα (ο Θάνατος ο ίδιος), είτε παλιότερα Κόρινθο. Τώρα σπάνια και μόνο για Γιάννενα γιατί εκεί δεν πάει τραίνο. Γνωρίζεις πόσα δρομολόγια ματαιώνονται λόγω κακής κατάστασης λεωφορείων? εμένα 2 φορες μου έχει τύχει να μας σταματήσει αστυνομία και να μας παροπλίσει στε πάρκιν στην εθνική μεχρι να έρχει άλλο όχημα. Ούτε εγώ ούτε εσύ γνωρίζουμε πόσα ακόμα κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς να πληρούν τις υποτυπώδεις συνθήκες ασφαλούς κυκλοφορίας. Πέρα απ' αυτό εγώ χρησιμοποίησα τα νούμερα ως δείκτες ασφαλείας και ποτέ δεν συνέκρινα το ποποιοδήποτε ποσοστό με έστω και μια, μια ΧΑΜΕΝΗ ΨΥΧΗ. Με το αυτοκίνητο και την αυτοκίνηση εν γένει, ασχολούμαι σοβαρά 10 χρόνια. Έχω ασχοληθεί με κυκλοφοριακή αγωγή και έχω συζητήσει με πολλή κόσμο, είτε μηχανικούς είτε αξιωματούχους για θέματα συγκοινωνιολογίας. Μου αρέσει γενικά να έχω σφαιρική άποψη σε τέτοιου είδους ευαίσθητα θέματα και πάντα προσπαθώ να βρήσκω την άκρη ακούγοντας όλες τις πλευρές. Πιστεύω πως έχω γνωμη πάνω στο αντικείμενο. Σκοπός μου δεν είναι ούτε να διχογνωμήσω μαζί σου ούτε να σου αλλάξω γνώμη! Απλά να σου αντιπαραθέσω την τεκμηριωμένη άποψη κάποιου άλλου στην αντίπερα όχθη, ο οποίος συνειδητά και υπεύθυνα γουστάρει την ταχύτητα... Τέλος θα επαναλάβω κάτι το οποίο ανέφερα και πριν. Είναι μεγάλο αγαθό γενικά στη ζωή και ειδικά στην οδήγηση η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ. Το να ξέρεις ποιός είσαι που βρήσκεσαι και τι κρατας στα χέρια σου.
    margo
    23.11.2007, 11:04
    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 22-11-2007 στις 20:57 έγραψε...


    Αυτα δεν προκειται να τα δουμε στην Ελλαδα ( οχι ακομα τουλαχιστον )...Ας σηκωσουμε λιγο το ποδι απο το γκαζι λοιπον. Μια χαρα πας και σε 5 ωρες στην Θεσσαλονικη με 100-110Km/h.
    Εξαλλου, οπως ελεγε πολυ σοφα ο δασκαλος οδηγησης μου, εαν βιαζεσαι, καλυτερ να φυγεις νωριτερα απο το σπιτι σου, παρα να φυγεις νωριτερα εσυ και οποιους αλλους παρειςμ αζι σου, απο τη ζωη...






    Συμφωνώ και με το πρώτο post του noizreduction.
    Όπως επίσης πήγα Θεσαλλονίκη πρόσφατα μια χαρά με 100-120 σε 5-6 ωρίτσες.

    Αυτό το πόδι στο γκάζι συνέχεια και οι ταχύτητες που αναπτύσσουν πολλοί οδηγοί,όχι μόνο στις εθνικές οδούς αλλά ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ φταίει περισσότερο από το κάθε τι.
    Ειδικά στην Ελλάδα που υπάρχουν τόσα προβλήματα στο οδικό δίκτυο,θα ήταν πολύ λιγότερα τα ατυχήματα αν δεν τρέχαμε σαν τρελοί.

    Προχθές,εδώ στο Πόρτο Ράφτη σκοτώθηκε ένας δεκαεννιάχρονος που μπήκε σε στροφή S με 160 χλμ/ώρα και παρέσυρε μαζί του στο θάνατο 2 ηλικιωμένους
    που οδηγούσαν στο αντίθετο ρεύμα.

    Σημειωτέον ότι ο δρόμος έχει όριο 50χλμ.
    Σημειωτέον επίσης,ότι οδηγώντας καθημερινά σε αυτό το δρόμο,βλέπω ΑΠΕΙΡΑ αυτοκίνητα να τρέχουν με παρόμοιες ταχύτητες.

    Το καλοκαίρι,άλλος τρεχούλιακας παρέσυρε και σκότωσε 33χρονη γυναίκα,μητέρα ενός μικρού παιδιού που έβγαινε από σούπερ-μάρκετ στο δρόμο,καθότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ.
    Η γυναίκα βεβαίως θα ζούσε αν ο οδηγός τηρούσε το όριο των 50χλμ περνώντας από κατοικημένη περιοχή και ιδιαίτερα πολυσύχναστο σημείο με πεζούς και οχήματα.

    Κι αυτά που αναφέρω είναι μόνο τα 2 πιο πρόσφατα από τα δυστυχήματα που γίνονται εδώ αρκετά συχνά!








    noizreduction
    23.11.2007, 12:22
    Φιλε billy, θα σε παρακαλουσα καταρχας να γραφεις με κατανοητες παραγραφους, γιατι ειναι κουραστικο να διαβαζει καποιος συνεχομενες ιδεες, χωρις να υπαρχει καποιο νοηματικο κενο αναμεσα τους

    Η δουλεια μου ( μουσικη και PA ) με αναγκαζει οχι μονο να ταξιδευω συχνα, αλλα να διανυω τεραστιες αποστασεις με φορτωμενο οχημα. Επομενως, μιλαμε για μια ιδιαιτερη κατασταση, που λογικα θα επρεπε να με ενδιαφερει και ο χρονος, αλλα και η ξεκουραση του ταξιδιου.

    Παρολαυτα, και επειδη θελω τη ζωη μου, νομιζω πως παλι θα επικεντρωθω στα γεγονοτα, και οχι στους αριθμους ή στις θεωριες.

    Ο Ελληνας οδηγος δεν υιοθετει την επιθετικη οδηγηση επειδη βιαζεται. Απλως ειναι ανυπομονος σε ολα.
    Κολλαει στην κινηση και συμπεριφερεται σαν Ουνος, ειναι πισω στη σειρα για το φαναρι ( ή στα "φωτα" οπως τα λενε οι φιλοι μας οι Κυπριοι, που εχουν και εκεινοι εντονο προβλημα με την οδηγικη συμπεριφορα ) και κορνανει στα πρωτα δεκατα του δευτερολεπτου στον πρωτο να ξεκινησει. Κανει επικινδυνες μανουβρες σε δρομους με μεγαλη ταχυτητα ( γνωστα βιντεακια που κυκλοφορησαν απο Αττικη οδο ) επειδη εκανε λαθος ή επειδη δεν ανεχεται να περιμενει στη σειρα.

    Ενα απλο παραδειγμα καταστροφικης οδηγικης συμπεριφορας, ειναι τα διοδια. Εχω περασει απο διοδια εκατονταδες φορες και με εξαιρεση 2-3 αυτοκινητα, παρατηρω πως οι περισσοτεροι φευγουν με ταχυτες ακαταλληλες για εξοδο ( μην πω πως ερχονται με μεγαλη ταχυτητα ), ενω τα φορτηγα συγκλινουν παντα προς τις μεσαιες λωριδες, με αποτελσμα τα ΙΧ ( που λογω ογκου δεν μπορουν να "πιεσουν" ενα φορτηγο να παραμεινει στη σωστη λωριδα ) να κανουν επικινδυνες μανουβρες.

    Θα μου πεις, πως στα διοδια δεν εχει γινει ποτε ατυχημα. Συμφωνω απολυτα. Στατιστικα, μονο 2 ατυχηματα εχουν γινει τα τελευταια 3 χρονια ( και τα 2 με τουριστικα πουλμαν που εχουν "κολλησει" αναμεσα απο τους θαλαμους ). Ομως, περα απο το στατιστικο, υπαρχει και το τυχαιο...και δεν θα αργησει η μερα που θα θρηνησουμε θυματα.

    Περα απο αυτο, αναφερθηκες παλι στο χρονο ταξιδιου.
    Για να τα βαλουμε λιγο κατω...

    Προτιμας 8 1/2 ωρες ταξιδιου με ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ή 6 ωρες ταξιδιου με τη ψυχη στο στομα;
    Εαν προτιμας το 2ο, τοτε 2 επιλογες εχεις:
    1) Δεν βγαινεις στο δρομο, γιατι εισαι δημοσιος κινδυνος για ολους τους υπολοιπους που κυκλοφορουν στο δρομο μαζι σου. Να θυμησω ενα προσφατο δυστυχημα στην εθνικη Αθηνων Λαμιας, εαν θυμαμαι καλα, στο οποιο ενα αμαξι εφυγε κυριολεκτικα πετωντας απο το αντιθετο ρευμα και πηρε τις οροφες 2 αμαξιων που ειχαν την ατυχια να βρισκονται στο δρομο του. Αποτελεσμα; Να αποκεφαλιστουν τελειως οι επιβαινοντες σε αυτα τα 2 αυτοκινητα ( μαζι κι ενα παιδι ) και να σκοτωθει ο οδηγος του αυτοκινητου που προκαλεσε το ατυχημα.
    2) Επιλεγεις αλλο μεσο μεταφορας. Θα σου ερθει πιο ακριβα ( ή και πιο φτηνα αναλογα με την περιπτωση ), ομως θα προφυλαξεις την δικη σου σωματικη ακεραιοτητα ( και ανυπομονησια ) και ολων των αλλων που θα ηταν στον ιδιο δρομο με σενα.

    Λυπαμαι παρα πολυ, γιατι βλεπω πως δηλωνεις Δοκιμος Ανθυποπλοιαρχος ( στο μελλον εαν καταλαβα καλα ), και αντι να διατηρεις πρωτος την εικονα ενος καλου πολιτη που σεβεται το κρατος του ( που στο μελλον θα προστατεψει κιολας ), το απαξιωνεις με στατιστικες μελετες και θεωριες που ειναι καταστροφολογικες για την ακεραιτοτητα του εσωτερικου του κρατους. Τελος της παρενθεσης μου για την ειδικοτητα σου.

    Οσον αφορα τα ΚΤΕΛ.
    Εγω σου ζητησα να μου πεις τον αριθμο ατυχηματων με τα ΚΤΕΛ και οχι εαν μερικα δρομολογια ακυρωνονται λογω ακαταλληλοτητας οχηματος.

    Και μπραβο τους στο κατω κατω, που ακυρωνουν καποια δρομολογια λογω ακαταλληλοτητος των οχηματων, γιατι δεν θετουν σε κινδυνο ουτε τους επιβατες, ουτε τους υπολοιπους οδηγους. Οπως επισης μπραβο στους τοπικους τροχαιους, που επελεξαν τη λυση του παροπλισμου των συγκεκριμενων λεωφορειων.

    ΚΑι σε ρωταω..Εσυ, θα σταματαγες ενα ταξιδι εαν καταλαβαινες πως το αμαξι σου ειχε προβλημα το οποιο θα προκαλουσε ενδεχομενως ατυχημα σε σενα και σε αλλους;
    Και εαν εσυ οντως θα σταματαγες, ενας αλλος οδηγος νομιζεις πως θα το εκανε;

    Επειδη η καταγωγη μου ειναι απο Νοτια Ελλαδα, εχω δει αυτοκινητα/φορτηγα/ημιεπαγγελματικα οχηματα σε τραγικη κατασταση που κυκλοφορουν..και μαλιστα με τις ευχες των εκαστοτε αστυνομικων αρχων!
    Εαν σε καποιο απο αυτα συμβει κατι κατα τη διαρκεια του ταξιδιου τους ( και πιστεψε με, οι συγκεκριμενοι οδηγοι εχουν βαρυ ποδι ), τοτε ποιος εγγυαται σε μενα και σε οσους βρεθουν διπλα τους, πως δεν θα προκαλεσουν μεγαλο ατυχημα ( και ελπιζω οχι δυστηχημα; ).


    Τελοσπαντων, εδω ενιαι Ελλαδα και εννοιες σαν την Αυτογνωσια, ανηκουν καθαρα σε ψυχολογικους κυκλους.
    Ο Ελληνας εμαθε να ειναι παντα στη "ζουλα" και στην "κουτοπονηρια".
    Γι'αυτο ειμαστε οι χειροτεροι οικολογοι, οδηγοι, δημοσιοι υπαλληλοι και λειτουργοι. Μαθαμε να κοιταμε πως θα αποφυγουμε το σωστο...ασχετα εαν θα χρειαστουμε λιγοτερη ενεργεια για να το κανουμε!
    Προτιμω να με σταματησει μια μερα στην εθνικη ενα περιπολικο και να μου πει πως ετρεχα με 140Km/h και να πληρωσω το αντιστοιχο προστιμο, παρα να με σταματησει ο Αγ.Πετρος στις πυλες του Παραδεισου και να μου δωσει εισιτηριο για την Κολαση...

    Τωρα, οποιος θελει να παιξει με τη ζωη του και θεωρει τεκμηριωμενες απαντησεις αυτες που αφορουν το 'μα, εγω κανω ταξιδι 8,5 ωρων, αρα πρεπει να το πατησω', μπορει καλλιστα να παει σε αλλη χωρα, που οι κατοικοι της, δεν ενδιαφερονται για τη ζωη τους..Εμενα με ενδιαφερει παντως να ζησω, ακομα και εαν κανω 9 ωρες ως την Αλεξανδρουπολη...

    Και τελοσπαντων.,.καθε ταξιδι ειναι μια μικρη περιπετεια..Δεν ειναι αναγκη να αγχωνομαστε και γι'αυτο :D

    Και κατι τελευταιο..

    Φιλε Billy εισαι 24, εαν το προφιλ σου ειναι σωστα ενημερωμενο. Και λες πως ασχολεισαι με την οδηγηση 10 χρονια...24-10=14 χρονων...

    14 χρονων?!!!

    analystis
    23.11.2007, 14:14
    Επειδή για καιρό τάξίδευα Αθήνα-Πάτρα και τούμπαλιν δύο φορές την εβδομάδα, οι τροχομπάτσοι τη στήνουν λίγο πριν το Αίγιο σε μια ευθεία με ταυτόχρονα μεγάλη κατηφόρα όπου το όριο είναι 80 km/h. Σημειωτέον ότι τη στήνουν μετά από 200-300 μ μετά την ταμπέλα που αλλάζει από τα 120 km/h.
    Eυτυχώς το είχα πάρει χαμπάρι και δεν την πάθαινα.
    billy_cobham_2005
    25.11.2007, 13:32
    Παράθεση:


    Φιλε Billy εισαι 24, εαν το προφιλ σου ειναι σωστα ενημερωμενο. Και λες πως ασχολεισαι με την οδηγηση 10 χρονια...24-10=14 χρονων...

    14 χρονων?!!!




    Χαιρετώ και πάλι! Με συγχωρείς για την κατάσταση των πόστ μου, άλλα όταν γράφω αρχίζω και παθιάζομαι πολλές φορές και ξεχνάω να χωρίσω τα κείμενά μου σε παραγράφους, γεγονός που τα κάνει ελαφρώς δυσανάγνωστα! Πάντως νομίζω πως οι θεματικές μου και τα νοήματα ειναι ξεκάθαρα!

    Το προφίλ μου ανανεώνεται 15 Δεκεμβρίου και πλέον θα αναγράφει 25!
    Καθώς προανέφερα, Με το αυτοκίνητο και την αυτοκίνηση εν γένει, ασχολούμαι σοβαρά 10 χρόνια. Από τα 15. Το πρώτο όχημα που οδήγησα στο χωριό ήταν ένα Τρακτερ! μετά το αγροτικό του παππού και πάει λέγοντας. Δίπλωμα άργησα πολύ να βγάλω είναι η αλήθεια, όμως έχω οδηγήσει πολλά και διαφορετικά οχήματα. Πέρα απ αυτό έκανα καρτ χρόνια και είχα κατέβει μια σεζόν σε αγώνες όπου τα παράτησα λόγω έλλειψης... βασικού χορηγού! (No Money No Honey!) Δεν θα κάνω εδω πέρα ανάλυση του βιογραφικού μου! Μ_ _ _ _ _ _ς του στύλ χειρόφρενα και τέτοια σε δημόσιο δρόμο δεν έχω κάνει ποτέ. Ό,τι αποθημένα είχα τα έβγαζα στην πίστα και ποτέ στο δρόμο. Εξάλλου η μαγκία εκεί έιναι. Σε σχέση με τον μέσο Έλληνα πιστεύω, χωρίς να παρεξηγηθώ, ότι έχω περισσότερη αυτοκινητιστική παιδεία και αυτοέλεγχο. Η πίστα γενικώς σε μαθαίνει από το τελευταίο.

    Το ατύχημα που αναφέρεις, έγινε νύχτα στο γνωστό πέταλο του Μαλλιακού... Κίνδυνος Θάνατος. Ευτυχώς, του χρόνου όλη η κλειστή διαδρομή θα είναι έτοιμη και θα παρακάμπτονται όλοι αυτοί οι κ_ _ _δρομοι, στις περιοχές Καμμένα Βούρλα και ΣΙΑ. Έργο το οποίο έπρεπε να χει αρχίσει να γίνεται εδώ και 10 χρόνια... Να μην αναφερθώ περεταίρω. Το τελευταίο ατύτημα με ΚΤΕΛ εκεί κόστισε τη ΖΩΗ σε 15 άτομα.

    Δυστυχώς, και το λέω με μεγάλη λύπη, έτσι είναι ο Έλληνας... Μαγκιά κλ_ _ _ά και κ_ _ _ς κουβαρίστρα. Το κινητό το αυτοκίνητο το τσιγάρο και το σύνολο των τριών μαζί. Η λέξη υπομονή, είναι πανταχού απούσα. Κόρνες απο 'δω μούντζες από 'κεί αλλά και ταρίφες που κάνουν τη ζωή του οδηγού δύσκολη και ξανθιές που πήραν με τον γνωστό τρόπο το δίπλωμα και παρκάρουν το Smart κάθετα σε χώρο για 2 λιμουζίνες. Να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κανένα κόμπλεξ απέναντι στις γυναίκες οδηγούς, έχω γνωρίσει πολλές εξαιρετικές όμως αυτό με το παρκιν είναι αστείο.

    Δεν ξέρω άν πρόσεξες δίπλα στο Δόκιμος Ανθυποπλοίαρχος το Ε.Α. (εμπορικού ναυτικού) Ας αφήσουμε τη θάλασσα εκεί που βρήσκεται. Καμία σχέση η στεριά και οι νόμοι της με τη θάλασσα και το καθεστώς της. Στη θάλασσα δεν υπάρχει δημοκρατία. Άπαξ και κάνεις κάτι ενάντια στους διεθνείς νόμους και συνθήκες, σε έχει φάει το μαύρο σκοτάδι. Το βαπόρι είναι στρατός, απαιτεί πειθαρχεία. Χαράζεις την πορεία σου και δεν παρεκλείνεις επ' ουδενί. Σκέψου μιλάμε για τη θάλασσα που αποτελεί τα 2/3 του πλανήτη! Εκεί σε παρακολουθεί όλος ο κόσμος οι δορυφόροι ο στρατος η αεροπορία το λιμενικό... Αν η ταχύτητά σου αλλάξει μέσα στο επώμενο ναυτικό μίλι είσαι ο τελευταίος που το μαθαίνει και μάλιστα από αυτούς που σε παρακολουθούν. Εκεί τα όρια είναι κλειστά και υπάρχουν μόνο όρια.

    Για μένα μεγαλύτερο νόημα έχει το ταξίδι μέχρι τον προορισμό, παρά ο προορισμός ο ίδιος. Όταν όμως έχω χρόνο και το κάνω αποκλειστικά για τουρισμό. Όταν λείπω αυστηρά τρείς μέρες με άδεια για να πάω να δω τον παππού και τη γιαγιά, ο χρόνος για μένα, μετράει ως και το λεπτό. 5 ώρες είναι απίστευτα μεγάλο διάστημα. Έχω γυρίσει με αυτοκίνητο, σχεδόν όλη την Ευρώπη. Όχι απαραίτητα ως οδηγός. Όμως μόλις τελειώσω το στρατιωτικό μου, θα φύγω ενα μήνα με άλλους τρείς φίλους για το γύρο της Ευρώπης με αυτοκίνητο. Αν έχεις να διαθέσεις το χρόνο και 2000€ σε προσκαλώ!

    Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να σχολιάσω αν θα σταματούσα το ταξίδι αν διαπίστωνα ότι χάλασε κάτι στο αυτοκίνητό μου. Νομίζω ότι μιλάμε σοβαρά... Αυτό που θα σχολιάσω όμως, είναι το πόσο εύκολα μπορείς στην επαρχία να γλιτώσεις θανατηφόρες αμέλειες πάνω σε οχήματα από την τροχαία. Έχω ένα θείο μεγάλο λαμόγιο. Έχει το αγροτικό χωρίς ΚΤΕΟ, χωρις λάστιχα, χωρίς τίποτε πάνω. Τον πιάσαν σε μπλόκο σούρουπο, υπέρβαρα φορτωμένο, με 1 φως να δουλεύει και του κάναν έλεγχο. Είτε το πιστεύεις είτε όχι, τη γλίτωσε γιατί ο πιτσιρικάς που πήγε να τον γράψει, ήταν ξάδερφος του θείου του μπατζανάκη της συνηφάδας του και καθάρισε με 2 τενεκέδες λάδι. Απίστευτο?

    Λοιπόν πολλά έγραψα πάλι και σήμερα και όταν λες πολλά ξεφεύγεις από το θέμα... Πιστεύω πως το 'χουμε κουράσει και δεν βγαίνει και ιδιαίτερο νόημα όταν γράφω εγω σήμερα και απαντάς εσύ αύριο! Σε προσκαλώ όποτε έχεις χρόνο να πάμε για καφεδάκι να τα πούμε από κοντά!
    Panos72
    25.11.2007, 13:44
    Εγώ δεν κινδυνεύω γιατί ταξιδεύω πολύ συχνά, αλλά με τη σκέψη. Τρέχει τόσο γρήγορα που κανένα ραντάρ δεν με βλέπει...

    Κατά τα άλλα... χρήσιμο link....

    ΚΛΙΚ ΕΔΩ