ελληνική μουσική
    998 online   ·  210.857 μέλη

    Για όσους ταξιδεύουν...

    noizreduction
    25.11.2007, 20:49
    Φιλε billy, ευχαριστω για τον αυτο-ελεγχο των απαντησεων σου. Πιστεψε με, γινονται πιο ευαναγνωστα ετσι αυτα που θελεις να τονισεις.

    Παράθεση:
    Σε σχέση με τον μέσο Έλληνα πιστεύω, χωρίς να παρεξηγηθώ, ότι έχω περισσότερη αυτοκινητιστική παιδεία και αυτοέλεγχο. Η πίστα γενικώς σε μαθαίνει από το τελευταίο.


    Παρολαυτα, κανεις δεν σου μεταφερει την εμπειρια ενος καθημερινου δρομου της Εθνικης, μεσα στην πιστα. Η μεγαλη ταχυτητα και η γνωση ενος αυτοκινητου σε οριοθετημενο δρομο μιας πιστας, υπο σταθερες και ελεγχομενες συνθηκες, δεν αποτελουν την εμπειρια ενος οδηγου της καθημερινοτητας.
    Εξαλλου ακομα και ο Senna, μεσα σε πιστα σκοτωθηκε, παρολη την εμπειρια του. Η τυχαιοτητα του δυστυχηματος, δεν οριζεται απο καμια εμπειρια και κανεναν νομο.

    Παράθεση:
    Το τελευταίο ατύτημα με ΚΤΕΛ εκεί κόστισε τη ΖΩΗ σε 15 άτομα.


    Βαζοντας λοιπον κατω τις διαδρομες των ΚΤΕΛ Ελλαδος και βλεποντας τα δυστυχηματα, μπορουμε να δουμε ξεκαθαρα πως δεν συγκρινονται με τους θανατους απο τα κλασσικα τροχαια του ενος και παραπανω αυτοκινητων. Αρα, παραμενουν ενας σταθερος τροπος μεταφορας με καλυτερη ασφαλεια. Απλως, το αναφερω, γιατι η ολη συζητηση μας, ξεκινησε με στατιστικες μελετες..

    Παράθεση:
    Δυστυχώς, και το λέω με μεγάλη λύπη, έτσι είναι ο Έλληνας... Μαγκιά κλ_ _ _ά και κ_ _ _ς κουβαρίστρα. Το κινητό το αυτοκίνητο το τσιγάρο και το σύνολο των τριών μαζί. Η λέξη υπομονή, είναι πανταχού απούσα. Κόρνες απο 'δω μούντζες από 'κεί αλλά και ταρίφες που κάνουν τη ζωή του οδηγού δύσκολη και ξανθιές που πήραν με τον γνωστό τρόπο το δίπλωμα και παρκάρουν το Smart κάθετα σε χώρο για 2 λιμουζίνες. Να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κανένα κόμπλεξ απέναντι στις γυναίκες οδηγούς, έχω γνωρίσει πολλές εξαιρετικές όμως αυτό με το παρκιν είναι αστείο.

    Καμια παρεξηγηση, Απο την αλλη, ο δρομος γεμισε και με οδηγους που τα ξερουν ολα, μετρανε χρονια εμπειριας και οχι τα χρονια σωφροσυνης, πλουτιζουν τα φαναρτζιδικα και τα γραφεια κηδειων.
    Και το ολο θεμα ειναι πως αισθανονται ενοχλημενοι ολοι αυτοι ( μαζι με τις περιπτωσεις που ανεφερες ) οταν πρεπει να βρεθουν σε ενα μπλοκο της τροχαιας και να δικαιολογησουν γιατι το ποδι τους ηταν κολλημενο στο πατωμα!
    Βεβαια, καποιοι αλλοι εξυπνοι, φροντιζουν να δημιουργουν και sites, με κολπα πως να αποφευγουν οι εκαστοτε τρεχουλιαρηδες τα μπλοκο και τους ελεγχους της αστυνομιας. Γιατι στο κατω κατω, ο τροχονομος ειναι ενας μαπας, που απλως θελει να κοψει το δικο του bonus και ΦΠΑ μεσα απο τη κληση, γι'αυτο σε σταματαει!


    Παράθεση:
    Το βαπόρι είναι στρατός, απαιτεί πειθαρχεία. Χαράζεις την πορεία σου και δεν παρεκλείνεις επ' ουδενί. Σκέψου μιλάμε για τη θάλασσα που αποτελεί τα 2/3 του πλανήτη! Εκεί σε παρακολουθεί όλος ο κόσμος οι δορυφόροι ο στρατος η αεροπορία το λιμενικό... Αν η ταχύτητά σου αλλάξει μέσα στο επώμενο ναυτικό μίλι είσαι ο τελευταίος που το μαθαίνει και μάλιστα από αυτούς που σε παρακολουθούν. Εκεί τα όρια είναι κλειστά και υπάρχουν μόνο όρια.


    Πες το στους νεκρους του ΣΑΜΙΝΑ, του ΔΗΣΤΟΣ, του SEA DIAMOND, και ολων των υπολοιπων ναυαγιων ( ευτυχως οχι παντα πολυνεκρων ) που εχουν γινει στον ελλαδικο χωρο.
    Καταγομαι απο νησι..ειχα παππου αξιωματικο στο Π.Ν και μετεπειτα στο Ε.Ν υπεραντλατικων ταξιδιων. Νομιζω πως η "βιτρινα" του ελεγχου και της νομιμοτητας των καπετανιων, εχει περασει προ πολλου. Τουλαχιστον, ας το παραδεχτουμε αυτο, για χαρη των νεκρων.
    Αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση. Οφειλω μια συγνωμη που εμπλεξα τον τιτλο σου.

    Παράθεση:
    Για μένα μεγαλύτερο νόημα έχει το ταξίδι μέχρι τον προορισμό, παρά ο προορισμός ο ίδιος. Όταν όμως έχω χρόνο και το κάνω αποκλειστικά για τουρισμό. Όταν λείπω αυστηρά τρείς μέρες με άδεια για να πάω να δω τον παππού και τη γιαγιά, ο χρόνος για μένα, μετράει ως και το λεπτό. 5 ώρες είναι απίστευτα μεγάλο διάστημα. Έχω γυρίσει με αυτοκίνητο, σχεδόν όλη την Ευρώπη. Όχι απαραίτητα ως οδηγός. Όμως μόλις τελειώσω το στρατιωτικό μου, θα φύγω ενα μήνα με άλλους τρείς φίλους για το γύρο της Ευρώπης με αυτοκίνητο. Αν έχεις να διαθέσεις το χρόνο και 2000€ σε προσκαλώ!

    Αρα, επειδη φασκει και αντιφασκει η δηλωση σου, ποτε δεν προκειται να ευχαριστηθεις το σκπο, ακομα και εαν δεν ειχες καποια αναγκη προορισμου.
    Με το θεμα της ζωης ( γιατι περι αυτου προκειται στο κατω κατω ), δεν παιζουμε. Ο σκοπος ενος ταξιδιου ειναι μεν ο προορισμος, αλλα ο προορισμος αποτελει δευτεροντα λογο για να κανεις ενα ησυχο και ασφαλες ταξιδι.
    Και λυπαμαι, αλλα εαν ειχες τα 2000Ε που τοσο ευκολα διαθετεις για ενα ταξιδι στην Ευρωπη, θα μπορουσες να διαθεσεις και καποια χρηματα γι ανα χρησιμοποιησεις αεροπλανο μεχρι τη Θεσσαλονικη ( λεμε τωρα, υπαρχει και το inter city ) και στη συνεχεια να χρησιμοποιησεις αμαξι.
    Αλλα, οπως και ο ιδιος δηλωσες, ο προορισμος θα εχει στοχο το ταξιδι και οχι την ασφαλεια σου. Ασχετα, εαν οι συγγενεις σου σε θελουν αρτιμελη και οχι καθηλωμενο σε καποιο αναπηρικο καροτσακι ( χτυπα ξυλο ) με τυψεις για μια ζωη...Οι 3 ωρες, θα κανουν αυτη τη διαφορα.
    Μπορει να μην εχω τα 2000Ε για να ταξιδεψω μαζι σου, ομως εχω το θρασος να σου ζητησω να μας ενημερωμενεις ποτε κυκλοφορεις στην Εθνικη Οδων Β.Ελλαδος, ωστε να αποφευγω το κινδυνο να βρεθω μαζι σου σε ενα ατυχημα. Και εαν αυτο ακουγεται σαν προσβολη ( που ειναι προσβολη ), τοτε σκεψου ποσο πιο πολυ προσβλητικο ακουγεται στους συγγενεις ολων αυτων των ανθρωπων που σκοτωθηκαν σε δυστυχηματα σε κεντρικους εθνικους δρομους, επειδη καποιοι πιεσαν τα ορια της φυσικης αντοχης τους.

    Παράθεση:
    Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να σχολιάσω αν θα σταματούσα το ταξίδι αν διαπίστωνα ότι χάλασε κάτι στο αυτοκίνητό μου. Νομίζω ότι μιλάμε σοβαρά...


    ΜΙλαμε απολυτως σοβαρα και αναζητω την απαντηση.
    Εαν πανω σε αυτο το ταξιδι, που θα πηγαινες να δεις τους δικους σου, αρα θα προσπαθουσες να βελτιωσεις το χρονο ταξιδιου, ανακαλυπτες πως το οχημα σου δεν πληρει τις απαραιτητες προϋποθεσεις για να συνεχισει, θα διανυκτερευτες σε μια πολη, για να βρεις ενα αλλο οχημα ή να επισκευασεις αυτο που ηδη εχει προβλημα;

    Και εαν θα το εκανες εσυ, πιστευεις πως ολοι οι υπολοιποι που θα βρισκονταν στην ιδια θεση με σενα, θα το σκεφτονταν;

    Η απαντηση σου, θα καθορισει εαν η συζητηση περι ζωηςκ αι θανατου αξιζει για σενα.

    Και στο νησι απο οπου καταγομαι, οι περισσοτεροι πηραν το διπλωμα ταχυδρομικα. Καθε καλοκαιρι, εχουμε απο 10 νεκρους, ειτε απο μηχανακια, ειτε απο "μαγκιες" στους αποτομους δρομους των βουνων.
    Αρα, καταννοω απολυτως τι σημαινει η αστυνομια να τα εχει "πλακακια" με ορισμενους πολιτες.

    Περα απο αυτο, ζηταω προκαταβολικα συγνωμη για το επιθετικο μου υφος. Εχω χασει 2 φιλους μουσικους ( πολυ καλους μουσικους ), οταν επεστρεφαν απο Θεσσαλονικη, επειδη ενα φροτηγο, στο υψος του Βολου, περασε στο αντιθετο ρευμα και μετετρεψε ενα Terrano I της Nissan, σε χαλκομανια.
    Οταν χανεις τη ζωη σου, επειδη δεν φταις και κανεις απλα ενα ταξιδι, ειναι μεγαλο κριμα για τον ελληνικο νεοπολιτισμο.
    billy_cobham_2005
    26.11.2007, 01:58
    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 25-11-2007 στις 20:49 έγραψε...

    Φιλε billy, ευχαριστω για τον αυτο-ελεγχο των απαντησεων σου. Πιστεψε με, γινονται πιο ευαναγνωστα ετσι αυτα που θελεις να τονισεις.

    Παράθεση:
    Σε σχέση με τον μέσο Έλληνα πιστεύω, χωρίς να παρεξηγηθώ, ότι έχω περισσότερη αυτοκινητιστική παιδεία και αυτοέλεγχο. Η πίστα γενικώς σε μαθαίνει από το τελευταίο.


    Παρολαυτα, κανεις δεν σου μεταφερει την εμπειρια ενος καθημερινου δρομου της Εθνικης, μεσα στην πιστα. Η μεγαλη ταχυτητα και η γνωση ενος αυτοκινητου σε οριοθετημενο δρομο μιας πιστας, υπο σταθερες και ελεγχομενες συνθηκες, δεν αποτελουν την εμπειρια ενος οδηγου της καθημερινοτητας.
    Εξαλλου ακομα και ο Senna, μεσα σε πιστα σκοτωθηκε, παρολη την εμπειρια του. Η τυχαιοτητα του δυστυχηματος, δεν οριζεται απο καμια εμπειρια και κανεναν νομο.

    Παράθεση:
    Το τελευταίο ατύτημα με ΚΤΕΛ εκεί κόστισε τη ΖΩΗ σε 15 άτομα.


    Βαζοντας λοιπον κατω τις διαδρομες των ΚΤΕΛ Ελλαδος και βλεποντας τα δυστυχηματα, μπορουμε να δουμε ξεκαθαρα πως δεν συγκρινονται με τους θανατους απο τα κλασσικα τροχαια του ενος και παραπανω αυτοκινητων. Αρα, παραμενουν ενας σταθερος τροπος μεταφορας με καλυτερη ασφαλεια. Απλως, το αναφερω, γιατι η ολη συζητηση μας, ξεκινησε με στατιστικες μελετες..

    Παράθεση:
    Δυστυχώς, και το λέω με μεγάλη λύπη, έτσι είναι ο Έλληνας... Μαγκιά κλ_ _ _ά και κ_ _ _ς κουβαρίστρα. Το κινητό το αυτοκίνητο το τσιγάρο και το σύνολο των τριών μαζί. Η λέξη υπομονή, είναι πανταχού απούσα. Κόρνες απο 'δω μούντζες από 'κεί αλλά και ταρίφες που κάνουν τη ζωή του οδηγού δύσκολη και ξανθιές που πήραν με τον γνωστό τρόπο το δίπλωμα και παρκάρουν το Smart κάθετα σε χώρο για 2 λιμουζίνες. Να μην παρεξηγηθώ δεν έχω κανένα κόμπλεξ απέναντι στις γυναίκες οδηγούς, έχω γνωρίσει πολλές εξαιρετικές όμως αυτό με το παρκιν είναι αστείο.

    Καμια παρεξηγηση, Απο την αλλη, ο δρομος γεμισε και με οδηγους που τα ξερουν ολα, μετρανε χρονια εμπειριας και οχι τα χρονια σωφροσυνης, πλουτιζουν τα φαναρτζιδικα και τα γραφεια κηδειων.
    Και το ολο θεμα ειναι πως αισθανονται ενοχλημενοι ολοι αυτοι ( μαζι με τις περιπτωσεις που ανεφερες ) οταν πρεπει να βρεθουν σε ενα μπλοκο της τροχαιας και να δικαιολογησουν γιατι το ποδι τους ηταν κολλημενο στο πατωμα!
    Βεβαια, καποιοι αλλοι εξυπνοι, φροντιζουν να δημιουργουν και sites, με κολπα πως να αποφευγουν οι εκαστοτε τρεχουλιαρηδες τα μπλοκο και τους ελεγχους της αστυνομιας. Γιατι στο κατω κατω, ο τροχονομος ειναι ενας μαπας, που απλως θελει να κοψει το δικο του bonus και ΦΠΑ μεσα απο τη κληση, γι'αυτο σε σταματαει!


    Παράθεση:
    Το βαπόρι είναι στρατός, απαιτεί πειθαρχεία. Χαράζεις την πορεία σου και δεν παρεκλείνεις επ' ουδενί. Σκέψου μιλάμε για τη θάλασσα που αποτελεί τα 2/3 του πλανήτη! Εκεί σε παρακολουθεί όλος ο κόσμος οι δορυφόροι ο στρατος η αεροπορία το λιμενικό... Αν η ταχύτητά σου αλλάξει μέσα στο επώμενο ναυτικό μίλι είσαι ο τελευταίος που το μαθαίνει και μάλιστα από αυτούς που σε παρακολουθούν. Εκεί τα όρια είναι κλειστά και υπάρχουν μόνο όρια.


    Πες το στους νεκρους του ΣΑΜΙΝΑ, του ΔΗΣΤΟΣ, του SEA DIAMOND, και ολων των υπολοιπων ναυαγιων ( ευτυχως οχι παντα πολυνεκρων ) που εχουν γινει στον ελλαδικο χωρο.
    Καταγομαι απο νησι..ειχα παππου αξιωματικο στο Π.Ν και μετεπειτα στο Ε.Ν υπεραντλατικων ταξιδιων. Νομιζω πως η "βιτρινα" του ελεγχου και της νομιμοτητας των καπετανιων, εχει περασει προ πολλου. Τουλαχιστον, ας το παραδεχτουμε αυτο, για χαρη των νεκρων.
    Αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση. Οφειλω μια συγνωμη που εμπλεξα τον τιτλο σου.

    Παράθεση:
    Για μένα μεγαλύτερο νόημα έχει το ταξίδι μέχρι τον προορισμό, παρά ο προορισμός ο ίδιος. Όταν όμως έχω χρόνο και το κάνω αποκλειστικά για τουρισμό. Όταν λείπω αυστηρά τρείς μέρες με άδεια για να πάω να δω τον παππού και τη γιαγιά, ο χρόνος για μένα, μετράει ως και το λεπτό. 5 ώρες είναι απίστευτα μεγάλο διάστημα. Έχω γυρίσει με αυτοκίνητο, σχεδόν όλη την Ευρώπη. Όχι απαραίτητα ως οδηγός. Όμως μόλις τελειώσω το στρατιωτικό μου, θα φύγω ενα μήνα με άλλους τρείς φίλους για το γύρο της Ευρώπης με αυτοκίνητο. Αν έχεις να διαθέσεις το χρόνο και 2000€ σε προσκαλώ!

    Αρα, επειδη φασκει και αντιφασκει η δηλωση σου, ποτε δεν προκειται να ευχαριστηθεις το σκπο, ακομα και εαν δεν ειχες καποια αναγκη προορισμου.
    Με το θεμα της ζωης ( γιατι περι αυτου προκειται στο κατω κατω ), δεν παιζουμε. Ο σκοπος ενος ταξιδιου ειναι μεν ο προορισμος, αλλα ο προορισμος αποτελει δευτεροντα λογο για να κανεις ενα ησυχο και ασφαλες ταξιδι.
    Και λυπαμαι, αλλα εαν ειχες τα 2000Ε που τοσο ευκολα διαθετεις για ενα ταξιδι στην Ευρωπη, θα μπορουσες να διαθεσεις και καποια χρηματα γι ανα χρησιμοποιησεις αεροπλανο μεχρι τη Θεσσαλονικη ( λεμε τωρα, υπαρχει και το inter city ) και στη συνεχεια να χρησιμοποιησεις αμαξι.
    Αλλα, οπως και ο ιδιος δηλωσες, ο προορισμος θα εχει στοχο το ταξιδι και οχι την ασφαλεια σου. Ασχετα, εαν οι συγγενεις σου σε θελουν αρτιμελη και οχι καθηλωμενο σε καποιο αναπηρικο καροτσακι ( χτυπα ξυλο ) με τυψεις για μια ζωη...Οι 3 ωρες, θα κανουν αυτη τη διαφορα.
    Μπορει να μην εχω τα 2000Ε για να ταξιδεψω μαζι σου, ομως εχω το θρασος να σου ζητησω να μας ενημερωμενεις ποτε κυκλοφορεις στην Εθνικη Οδων Β.Ελλαδος, ωστε να αποφευγω το κινδυνο να βρεθω μαζι σου σε ενα ατυχημα. Και εαν αυτο ακουγεται σαν προσβολη ( που ειναι προσβολη ), τοτε σκεψου ποσο πιο πολυ προσβλητικο ακουγεται στους συγγενεις ολων αυτων των ανθρωπων που σκοτωθηκαν σε δυστυχηματα σε κεντρικους εθνικους δρομους, επειδη καποιοι πιεσαν τα ορια της φυσικης αντοχης τους.

    Παράθεση:
    Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να σχολιάσω αν θα σταματούσα το ταξίδι αν διαπίστωνα ότι χάλασε κάτι στο αυτοκίνητό μου. Νομίζω ότι μιλάμε σοβαρά...


    ΜΙλαμε απολυτως σοβαρα και αναζητω την απαντηση.
    Εαν πανω σε αυτο το ταξιδι, που θα πηγαινες να δεις τους δικους σου, αρα θα προσπαθουσες να βελτιωσεις το χρονο ταξιδιου, ανακαλυπτες πως το οχημα σου δεν πληρει τις απαραιτητες προϋποθεσεις για να συνεχισει, θα διανυκτερευτες σε μια πολη, για να βρεις ενα αλλο οχημα ή να επισκευασεις αυτο που ηδη εχει προβλημα;

    Και εαν θα το εκανες εσυ, πιστευεις πως ολοι οι υπολοιποι που θα βρισκονταν στην ιδια θεση με σενα, θα το σκεφτονταν;

    Η απαντηση σου, θα καθορισει εαν η συζητηση περι ζωηςκ αι θανατου αξιζει για σενα.

    Και στο νησι απο οπου καταγομαι, οι περισσοτεροι πηραν το διπλωμα ταχυδρομικα. Καθε καλοκαιρι, εχουμε απο 10 νεκρους, ειτε απο μηχανακια, ειτε απο "μαγκιες" στους αποτομους δρομους των βουνων.
    Αρα, καταννοω απολυτως τι σημαινει η αστυνομια να τα εχει "πλακακια" με ορισμενους πολιτες.

    Περα απο αυτο, ζηταω προκαταβολικα συγνωμη για το επιθετικο μου υφος. Εχω χασει 2 φιλους μουσικους ( πολυ καλους μουσικους ), οταν επεστρεφαν απο Θεσσαλονικη, επειδη ενα φροτηγο, στο υψος του Βολου, περασε στο αντιθετο ρευμα και μετετρεψε ενα Terrano I της Nissan, σε χαλκομανια.
    Οταν χανεις τη ζωη σου, επειδη δεν φταις και κανεις απλα ενα ταξιδι, ειναι μεγαλο κριμα για τον ελληνικο νεοπολιτισμο.


    Αλήθεια με κούρασες αλλά θα προσπαθήσω να απαντήσω! Η όλη ουσία του τελευταίου μου μηνύματος ήταν η πρόσκληση για συζήτηση και καφε! Και ήταν τον μόνο στο οποίο δεν απάντησες... Σκόπιμα? Οκ! Δεν πιστεύω ότι πέφτω σε αντίφαση. Σου εξηγώ ακριβώς πως μετράει ο χρόνος για μένα. Είτε γρήγορα όταν είναι λίγος, είτε αργότερα όταν είναι περισσότερος (σχετικότητα χρόνου!). Αναφέρομαι στο θέμα της βιασύνης και της χαλαρότητας.

    Αν κάτσουμε και σου απαριθμήσω πόσα άτομα έχω χάσει από τροχαία θα φρικάρεις. (Με τη λογική σου, θα 'πρεπε να είμαι κλεισμένος σπίτι και να μη βγαίνω έξω, παραμόνο για τα βασικά φορόντας στολή από τιτάνιο και οδηγόντας θωρακισμένο αυτοκίνητο) Κανείς απο υπερβολική ταχύτητα. 2 κολλητοί μουσικοί, αδέρφια και αδερφια δικά μου, ήταν πάνω στη μηχανή και μια γιαγιά που έκανε αναστροφή στη Μεσογείων τους ξετίναξε. Και οι 2 διαμελήστηκαν. Σημειωτέον φορούσαν κράνος και 70 χιλιόμετρα για τη Μεσογείων θεωρώ πως είναι νορμάλ ταχύτητα. Το 'χε δείξει και στις ειδήσεις πριν απο τρία χρόνια.

    Τα χρήματα όπως λές είναι για τον στόχο μου και βγήκαν με πολλή κόπο και ιδρώτα. Δεν θα τα χαράμιζα για την καμία στην Ολυμπιακή. Το Ιντρερσίτι το προτιμώ όταν ξέρω ότι δεν θα υπάρξουν δουλειές και ανάγκες άλλες. Γενικά χρησιμοποιώ για σχεδόν όλες μου τις μετακινήσεις συγκοινωνία. Με βολεύει πολύ στην παρούσα φάση.

    Αν μπείς ποτέ συστηματικά σε πίστα, θα καταλάβεις απόλυτα τι εννοώ όταν γράφω για αυτοέλεγχο και αυτοσυγκράτηση. Δεν μπορείς να το καταλάβεις οπότε δεν έχει νόημα να συζητάς γι' αυτο! Ο αείμνηστος Ayrton Senna σκοτώθηκε από αστοχία υλικού του μονοθεσίου της Wlliams. Την πρωτομαγιά του 1994 στον τρίτο γύρο του Grand Prix στην τότε πίστα της Ίμολα με τα χαμηλά στανταρντς ασφαλείας, στη στροφή Ταμπουρέλλο το μονοθέσιο έφυγε ευθεία με 250 χιλιόμετρα στον τοίχο. Επίσης την προηγούμενη μέρα σκοτώθηκε στα δοκιμαστικά ο Ρολαντ Ράτζεμπεργκ και τραυματίστηκε σοβαρά ο Ρούμπενς Μπαρικέλο και σ' αυτό έπαιξε ρόλο η συνεχής εναλλαγή του καιρού, το ασαφές στήσιμο του μονοθεσίου (μεικτές συνθήκες καιρού) και η λανθασμένη επιλογή ελαστικών. Δεν υπάρχουν συγκρίσεις τελείως άστοχο το παράδειγμά σου. Εξάλλου ένας πιλότος F1 ζεί πάντα με το θάνατο στο αίμα του αυτό είναι δεδομένο και είναι επιλογή του.

    Να εμπλακείς μαζί μου σε ατύχημα, είναι λιγότερο πιθανό από το να σε χτυπήσει στο ίδιο σημείο δύο φορές κεραυνός. Εκτός αν φταίς. Γιατί μάλλον θα φταίς, αν είσαι με 100Km/h στην αριστερή λωρίδα. Για σένα υπάρχει η δεξιά λωρίδα αφού όπως καταλαβάινω δεν έχεις και κάποιο λόγο να κάνεις προσπέραση! Έτσι λοιπόν εγώ θα πηγαίνω στη μεσαία λωρίδα με 150 ας πούμε και θα σε προσπεράσω καθαρά χωρίς να χρειαστεί να βγάλω φλάς. Αν κάνεις αριστερά, θα είσαι παράνομος γιατί έχω προτεραιότητα. Αν είσαι μεσαία λωρίδα με 100Km/h φτάνω πίσω σου σε απόσταση ασφαλέιας βγάζω αριστερό φλας σε προσπερνάω καθόλα νόμιμα από τ' αριστερά βγάζω δεξί φλάς ξαναμπαίνω μεσαία λωρίδα σύνεχίζω το ταξίδι μου με 150 Km/h και σε κάποιο σημείο που δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, έχει 4 λωρίδες ο δρόμος και η ορατότητά μου είναι 3-4 χιλιόμετρα, πατάω και μια 200άρα για 3-4 δευτερόλεπτα έτσι για να νιώσω τον ορίζοντα να στενεύει. Στην προηγούμενη αναφορά μου, ναι υπάρχει όντως κίνδυνος να προκληθεί ατύχημα αν εκείνη τη στιγμή που πάω να σε προσπεράσω, κάνεις απότομη τιμονιά αριστερά ή με τσαμπουκά έρθεις και μου κλέισεις τη λωρίδα. Πίστεψέ με αν δεν κάνεις ΕΣΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ κάποια βλακεία, δεν υπάρχει κανένας απολύτως κίνδυνος για τη ζωή σου. Δεν μπορω να καταλάβω προς τι τόση ανασφάλεια... Δεν μπορείς να με πείσεις με τίποτε για το αντίθετο στα παραπάνω.

    Σου ξαναπαντάω στο θέμα της βλάβης στο δρόμο, με τον ίδιο τρόπο. Νομίζω πως συζητάμε σοβαρά. Χαβαλέ μπορούμε να κάνουμε σε άλλα θέματα. Όχι σ' αυτό. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι ούτε και με ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια. Όμως να ξέρεις το Δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

    Το να χαθεί μια ζωή κοστίζει παντού. Ο θάνατος κάποιου νέου, κοστίζει πέρα από θρήνο οδυρμό και τα συναφή πολλά εκκατομμύρια στο ελληνικό κράτος. Και κάθε πρόωρο θάνατο, τον επωμιζόμαστε όλοι εμείς...

    Δεν μπορώ να καταλάβω την επιθετικότητά σου απέναντί μου, από τη στιγμή που εγώ κρατάω εντελώς ουδέτερη στάση απέναντί σου. Γενικά να ξέρεις οι ψυχολόγοι λένε πως το πρώτο πράγμα απ το οποίο φαίνεται η επιθετικότητα στο άτομο είναι η συμπεριφορά του στον απέναντι σε ένα τρπέζι. Όταν κάνεις ας πούμε π.χ. διάλογο, (εγώ σχεδόν σε όσα σου έχω αναφέρει έχω πολλά επιχειρήματα, δεν μιλάω ξεκάρφωτα, χωρίς να εννοώ πως εσύ κάνεις το αντίθετο) δεν υπάρχει λόγος να ανεβαίνουν οι τόνοι. Διάλογος γίνεται για την εύρεση μιας χρυσής τομής. Όταν δεν βρίσκεται αυτή η μέση λύση, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεται ο διάλογος απλά και ωραία! Το να γράφεις εριστικά και να αναφέρεσαι στο πρόσωπό μου με άσχημους και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς χωρίς καν να με γνωρίζεις δεν νομίζω ότι είναι και το πιο θεμιτό μέσο, μέσα στην αντιπαράθεση μας. Παρόλα αυτά, δεκτή η συγγνώμη σου.
    noizreduction
    26.11.2007, 02:44
    Ας τα παρουμε με τη σειρα:

    Παράθεση:
    Ο αείμνηστος Ayrton Senna σκοτώθηκε από αστοχία υλικού του μονοθεσίου της Wlliams. Την πρωτομαγιά του 1994 στον τρίτο γύρο του Grand Prix στην τότε πίστα της Ίμολα με τα χαμηλά στανταρντς ασφαλείας, στη στροφή Ταμπουρέλλο το μονοθέσιο έφυγε ευθεία με 250 χιλιόμετρα στον τοίχο.


    Μολις στο προηγουμενο μου post, ειχα πει βεβαια:

    Παράθεση:
    Η τυχαιοτητα του δυστυχηματος, δεν οριζεται απο καμια εμπειρια και κανεναν νομο.

    Μαλλον το πιστοποιεις με τα λογια σου και χαιρομαι γι'αυτο.
    Η αστοχια υλικου και ο ανθρωπινος παραγοντας δεν ισχυουν μονο μεσα σε μια πιστα, αλλα και εκτος αυτης. Αυτο ειναι το νοημα των οσων ειπα για πιστες, εμπειρια και αγωνιστικη διαθεση μεσα στην πιστα και οχι εξω απο αυτην.

    Πες μου λοιπον που βρισκεις το λαθος στην παρακατω προταση:

    Παράθεση:
    Να εμπλακείς μαζί μου σε ατύχημα, είναι λιγότερο πιθανό από το να σε χτυπήσει στο ίδιο σημείο δύο φορές κεραυνός. Εκτός αν φταίς. Γιατί μάλλον θα φταίς, αν είσαι με 100Km/h στην αριστερή λωρίδα. Για σένα υπάρχει η δεξιά λωρίδα αφού όπως καταλαβάινω δεν έχεις και κάποιο λόγο να κάνεις προσπέραση!Έτσι λοιπόν εγώ θα πηγαίνω στη μεσαία λωρίδα με 150 ας πούμε και θα σε προσπεράσω καθαρά χωρίς να χρειαστεί να βγάλω φλάς.

    Φυσικα πιο πανω ( εννοω στο προηγουμενο σου post ) εγραψες:

    Παράθεση:
    Σε σχέση με τον μέσο Έλληνα πιστεύω, χωρίς να παρεξηγηθώ, ότι έχω περισσότερη αυτοκινητιστική παιδεία και αυτοέλεγχο. Η πίστα γενικώς σε μαθαίνει από το τελευταίο.

    Βεβαιως, εχεις απολυτο δικιο...εαν υποθεσουμε πως το οριο ειναι τα 120Km/h. Μαλλον οι πινακιδες ειναι για τους υπολοιπους...μεσους Ελληνες, οι οποιοι εαν τηρησουν τους νομους, κινδυνευουν απο τους υπολοιπους εμπειρους, που αποφασιζουν να επεκτεινουν λιγο τα ορια ταχυτητας.

    Συγνωμη, αλλα οταν κινουμαι με 120Km/h στη μεσαια λωριδα ειμαι απολυτως νομιμος. Οταν θα με περασεις με 160Km/h ειναι απολυτως παρανομος. Και βεβαια, η μεσαια λωριδα προοριζεται για τη ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατη ταχυτητα, που συμφωνα με τον ΚΟΚ στις εθνικες ειναι 110-120Km/h
    Εαν εσυ θες να τρεξεις με 150Km/h να θυμασαι πως η αριστερη λωριδα ειναι ΜΟΝΟ για προσπεραση και οχι για επιδειξη ταχυτητας.
    Ο ΚΟΚ το αναφερει ξεκαθαρα και με την εμπειρια που εχεις, θα επρεπε να το ειχες προσεξει αυτο.

    Βεβαια, εαν η αστυνομια σε σταματησει, επειδη ετρεχες με 150km/h, θα ειναι κακοι και αδικοι, γιατι εσυ απλως ηθελες να πας λιγο πιο γρηγορα.

    Ομως, ομως λες στην πρωτη σου παραθεση ( οπως την σημειωσα εγω ), η αστοχια υλικου ειναι κατι που δεν γνωριζεις ποτε θα συμβει. Εαν τρεχεις με 150km/h ( που με απλη φυσικη ειναι περιπου 41,70 μετρα το δευτερολεπτο ) και σκασει ενα λαστιχο, πες μου με την εμπειρια που εχεις, ποσο ευκολο θα ειναι να συγκρατησεις το αμαξι σου!


    Και βεβαια συνεχιζεις απτοητος:

    Παράθεση:
    Αν είσαι μεσαία λωρίδα με 100Km/h φτάνω πίσω σου σε απόσταση ασφαλέιας βγάζω αριστερό φλας σε προσπερνάω καθόλα νόμιμα από τ' αριστερά βγάζω δεξί φλάς ξαναμπαίνω μεσαία λωρίδα σύνεχίζω το ταξίδι μου με 150 Km/h και σε κάποιο σημείο που δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, έχει 4 λωρίδες ο δρόμος και η ορατότητά μου είναι 3-4 χιλιόμετρα, πατάω και μια 200άρα για 3-4 δευτερόλεπτα έτσι για να νιώσω τον ορίζοντα να στενεύει.

    Μαλιστα...και πιο παρακατω βεβαια αναφερεις, πως εαν εγω ο φουκαρας που αποφασιζω να πηγαινω με το maximum 120Km/h μπω στο δρομο σου ( ενω τρεχεις με 200Km/h ), θα προκαλεσω το ατυχημα...
    Δηλαδη ολα τα δυστυχηματα που εγιναν στις εθνικες οδους, οφειλονται σε κακους οδηγους σαν και μενα που το 120Km/h ειναι το οριο μου!!

    Λυπαμαι, αλλα απο αυτο το σημειο και μετα η συζητηση οντως ειναι χαβαλες. Διοτι κανεις δεν εγγυαται σε σενα, ουτε και σε μενα που θα τυχει να ειμαι διπλα σου, πως κατι τυχαιο ( λαστιχο, φρενα, αερολισθηση, κλπ ) δεν θα οδηγησει το δικο σου αμαξι σε ασταθεια, μειωμενο ελεγχο και τελικα σε ενα ατυχημα...

    Λυπαμαι επισης που δικαιολογεις με τοση ευκολια την εμπειρια σου, κατηγορωντας την "απειρια" των αλλων οδηγων που πανε μια βολτα με την οικογενεια τους με 120Km/h..Βεβαια το εαν θα καταληξουν στο νεκροτομειο, μονο ο καλος Θεουλης και η τυχη το καθοριζουν, ετσι οπως μας τα λες.



    Παράθεση:
    Σου ξαναπαντάω στο θέμα της βλάβης στο δρόμο, με τον ίδιο τρόπο. Νομίζω πως συζητάμε σοβαρά. Χαβαλέ μπορούμε να κάνουμε σε άλλα θέματα. Όχι σ' αυτό. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι ούτε και με ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια. Όμως να ξέρεις το Δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

    Μια πιο ξεκαθαρη απαντηση σε παρακαλω.
    Θα σταματαγες απο τα 200km/h ( εαν προλαβαινες βεβαια ) σε μια ακρη ή τελειως εαν εκρινες πως το αμαξι ηταν ακαταλληλο για ταξιδι;

    Εγω εχω μονο ενα επιχειρημα προφανως.
    Πως ο Ελληνας, μπορει να κατηγορει ΟΛΟΥΣ τους αλλους, αλλα οταν φτανει η ωρα να κρινει τις δικες του πραξεις, τις ωραιοποιει και τις κανει να φαινονται λουλουδια.
    Δυστυχως, κρινομαστε και οι 2 απο τα λεγομενα μας.
    Το πιο σοβαρο μου επιχειρημα ειναι αυτο:
    ( αποσπασματα απο τον ΚΟΚ )

    Παράθεση:
    Aυτoί πoυ χρησιμoπoιoύν τις oδoύς πρέπει να απoφεύγoυν oπoιαδήπoτε
    συμπεριφoρά πoυ είναι ενδεχόμενo να εκθέσει σε κίνδυνo ή να παρεμ-
    βάλλει εμπόδια στην κυκλoφoρία, να εκθέσει σε κίνδυνo πρόσωπα ή ζώα
    ή να πρoκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιoυσίες. Oι oδηγoί
    υπoχρεoύνται να oδηγoύν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την πρoσoχή,
    να επιδεικνύoυν ιδιαίτερη πρoσoχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα Άτο-
    μα με Αναπηρίες (ΑμεΑ) και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια
    και να μην πρoκαλoύν γενικά με τη συμπεριφoρά τoυς τρόμo, ανησυχία ή
    παρενόχληση στoυς λoιπoύς χρήστες των oδών, στους παρόδιους ή στoυς
    κατoικoύντες πλησίoν αυτών


    Παράθεση:
    1. O oδηγός oδικoύ oχήματoς επιβάλλεται να έχει τoν πλήρη έλεγχo τoυ

    2. O oδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ λαμ-
    βάνων συνεχώς υπόψη τoυ τις επικρατoύσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη δια-
    μόρφωση τoυ εδάφoυς, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της oδoύ, την
    κατάσταση και τo φoρτίo τoυ oχήματός τoυ, τις καιρικές συνθήκες και τις
    συνθήκες κυκλoφoρίας, κατά τρόπoν ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την
    πoρεία τoυ oχήματός τoυ μπρoστά από oπoιoδήπoτε εμπόδιo πoυ μπoρεί να
    πρoβλεφθεί και τo oπoίo βρίσκεται στo oρατό από αυτόν μπρoστινό τμήμα
    της oδoύ.
    Yπoχρεoύται επίσης να μειώνει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ
    και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πoρεία τoυ, όταν oι περιστάσεις
    τo επιβάλλoυν

    Με 200km/h αμφιβαλλω εαν μπορεις να το ελεγξεις το αμαξι σου.

    Επισης:

    Παράθεση:
    4. Σε αυτoκινητόδρoμoυς ή oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας τριών ή περισσό-
    τερων λωρίδων κυκλoφoρίας πρoς την αυτή κατεύθυνση απαγoρεύεται στoυς
    oδηγoύς των φoρτηγών αυτoκινήτων, μέγιστoυ επιτρεπόμενoυ βάρoυς πάνω
    από 3,5 τόννoυς, των λεωφoρείων ή των συνδυασμών oχημάτων (συρμών),
    μήκoυς μεγαλύτερoυ των 7 μέτρων, να καταλαμβάνoυν άλλη λωρίδα εκτός
    των δύo πλησιέστερων πρoς τo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μο-
    τοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλο-
    φορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής
    συμφόρησης



    Για περισσοτερες πληροφοριες:
    Κωδικας Οδικης Κυκλοφοριας

    Ειναι κατι αρκετα χρησιμο για ολους οσους θελουν να δικαιολογουν ακραιες πραξεις οδηγικης συμπεριφορας..

    Οσο για τη μεσαια λωριδα...μην μου πεις πως δεν το πατησες και λιγο παραπανω απο 3-4 sec...οταν πηγαινες μονιμα στην αριστερη λωριδα;

    Επειδη εβαλες και εναν ψυχολογικο παραγοντα, πιστευω πως η συζητηση θα ειχε λυθει εαν απλα ελεγες ξεκαθαρα
    "Ξερετε κατι; Ναι, τρεχω..Στα απαυτα μου ολα, εγω θελω να κανω το λιγοτερο δυνατον χρονο..."
    Αντθετως, ωραιοποιεις αυτη την πραξη, αθωωνεις ευκολα οσους το κανουν αυτο και στηριζεσαι στην εμπειρια μιας πιστας και στις στατιστικες μελετες για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα.

    Εσυ, μου εγγυασαι λοιπον πως εαν τρεχεις με 150Km/h θα ελεγξεις το αμαξι σου, ωστε να σταματησει στην ιδια αποσταση με το εαν ετρεχες με 120Km/h ή λιγοτερο;
    Μπορεις να μου εγγυηθεις πως δεν θα χασεις απο "αστοχια" υλικου τον ελεγχο του αμαξιου και δεν θα μου ερθεις "καπακι" με αυτες τις ταχυτητες;

    Εαν μπορεις να μου τα εγγυηθεις 100% αυτα, τοτε 2 πραγματα συμβαινουν:
    1) Ή εχεις λυσει απο μονος σου ολα τα τεχνικα και ανθρωπινα προβληματα ενος αμαξιου και ενος οδηγου αντιστοιχα ( πραγμα απιθανο, γιατι η ferrari ακομα αναζηταει οδηγο ) ή
    2) Δημιουργεις μια αυταπατη του τι θα επρεπε να ηταν σωστο, ωστε να μην αναγκαζεσαι να αισθανεσαι ασχημα που το πατας που και που το γκαζι...

    Ασε με εμενα στα 120km/h, οπως και καθε οικογενειαρχη που θελει τη ζωουλα του, και επελεξε καποιο αλλο μεσο μεταφορας...Που ξερεις, υπαρχουν και αλλα μεσα που πηγαινουν και με 200 και με 250Km/h...
    Noiz Reduction Team


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 26-11-2007 02:48 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 26-11-2007 02:54 ]


    noizreduction
    26.11.2007, 02:58
    Οριστε και το πιο ατρανταχτο επιχειρημα μου billy:



    Σε ολα αυτα, εφταιγαν παντα οι αργοκινητοι οδηγοι,ετσι;

    Και οπως πολυ ωραια λεει ο φιλος που εκανε το βιντεο:

    " Η μαγκια φαινεται αλλου..Οχι στο δρομο"






    Και βεβαια, απο την αλλη, εχουμε τα "φιλαρακια" στο site που παρατεθηκε στην αρχη:
    Τι τους νοιαζει?
    Μα που ειναι τα μπλοκα βεβαια, ποσο μακρια στοχευει το λειζερ της αστυνομιας, κλπ κλπ...Ετσι ωστε αλλοι φιλοι, που θελουν να τρεξουν βρε αδερφε για να ξεσκασουν, να ξερουν ποτε νακ οβουν και ποτε να σκοτω.ε...συγνωμη..ποτε να το ξαναπατανε:








    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 26-11-2007 03:00 ]



    Link
    " TARGET="_blank">Εδω
    και

    Link
    " TARGET="_blank">Εδω
    και

    Link
    " TARGET="_blank">Εδω

    Noiz Reduction Team

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 26-11-2007 03:06 ]


    billy_cobham_2005
    26.11.2007, 12:59
    Με το να ειρωνεύεσαι και να προσπαθείς να καλύψεις τις αδυναμίες των επιχειρημάτων σου, δεν μπορούμε να κάνουμε διάλογο. Κατ αρχάς όταν πηγαίνεις στην εθνική με 150 Κm/h δεν σε γράφει κανείς. Πιστοποιημένο και ρώτα όποιον θέλεις. Από κεί και πάνω κοπανάνε. Μπορώ να σου δώσω κατ' ιδίαν τηλέφωνα διευθυντών τροχαίας.

    Δεν υποστήριξα σε καμία περίπτωση, ότι για τα ατυχήματα φταίνε οι αργοκίνητοι οδηγοί, αρκεί να οδηγούν στη λωρίδα που πρέπει. Ουδέποτε ανέφερα ότι κινούμαι μόνιμα στην αριστερή λωρίδα (η προαναφερόμενη παιδεία...). Αν διαβάσεις καλά το χρονικό της προσπέρασης όπως σου το αναλύω, θα διαπιστώσεις ότι επανέρχομαι πάλι δεξια. Αν πρόσεχες τι γράφω, "σε δρόμο με ορατότητα 3-4 χιλιόμετρα και χωρίς αυτοκίνητα". Να έτσι όπως το λες είναι γουστάρω να τρέξω και στο κάτω κάτω εμένα θα γράψουν όχι εσένα αν σκοτωθώ θα σκοτωθώ μόνος μου και δεν θα πάρω κάποιον στο λαιμό μου και στο κάτω κάτω ούτε όλα τα αυτοκίνητα φρενάρουν το ίδιο ούτε στρίβουν. Ούτε υποστηρίζω οτι είμαι ο Σουμέχερ ή κάποιος άλλος οδηγός F1 όπως ανόητα αναφέρεις και σου υπενθυμίζω ότι η Ferrari έχει οδηγούς ακόμα για αυτή τη σεζόν αλλά τόσα ξέρεις τόσα λες... Στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους οι αεροδυναμικές μελέτες είναι πολύ υψηλών στάνταρντς και τα υλικά διαφέρουν απ' των κλασικών δρόμων. Γνωρίζεις καθόλου από υλικά που βελτιώνουν, όχι την ισχή αλλά το κράτημα και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου? Ο συνδυασμός των 2 είναι εκπληκτικός. Ναι στα 200Km/h είναι όντως δύσκολο να έχεις τον απόλυτο έλεγχο αν αυτό σου δίνει κάποια ικανοποίηση. Όμως από τη στιγμή που δεν έχεις πιάσει ποτέ αυτή την ταχύτητα, πως το γνωρίζεις? Έτσι το λές υποθετικά? Έχω δεί σχεδον 300 σε κοντερ Ferrari ως συνοδηγός, και 280 σε κοντέρ Μ3 CSL (υπάρχουν και τα σχετικα βίντεο). Σε πληροφορώ Το BMW στα 220 κράταγε καλύτερα από οποιοδήτοτε αμάξι μέχρι 1400 κυβικά έχω οδηγήσει στα 140Km/h. Δεν γνωρίζω τι αυτοκίνητο έχεις αλλά αν στα 120 αρχίζει να τρέμει και να μην το νιώθεις καλά θα κάνεις να μήν πατάς παραπάνω το γκάζι.

    Ευτωχώς που αναφέρεις το "2. O oδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ λαμβάνων συνεχώς υπόψη τoυ τις επικρατoύσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη διαμόρφωση τoυ εδάφoυς, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της oδoύ, την
    κατάσταση και τo φoρτίo τoυ oχήματός τoυ, τις καιρικές συνθήκες και τις
    συνθήκες κυκλoφoρίας, κατά τρόπoν ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την
    πoρεία τoυ oχήματός τoυ μπρoστά από oπoιoδήπoτε εμπόδιo πoυ μπoρεί να
    πρoβλεφθεί και τo oπoίo βρίσκεται στo oρατό από αυτόν μπρoστινό τμήμα
    της oδoύ. Yπoχρεoύται επίσης να μειώνει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ
    και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πoρεία τoυ, όταν oι περιστάσεις
    τo επιβάλλoυν"
    Mε δικαιώνεις πλήρως για όλα όσα έχω γράψει και σε αυτό και σε άλλα ποστ:

    "αλλιώς αυτοκίνητο με ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ. Αυτο δεν σημαίνει δεν τρέχω, σημαίνει, εκεί που γνωρίζω ότι μπορώ να τρέξω με ασφάλεια, τρέχω και εκεί που δεν γνωρίζω ή γνωρίζω ότι δεν μπορώ, πηγαίνω φυλαγμένα, όχι αργά, δεν οδηγώ ποτέ με 20-30 χιλιόμετρα σε δρόμο (μπορεί να έρθει κάποιος να πέσει πάνω μου μπορείς να δημιουργήσω κίνηση - εκνευρισμό) σταθερά, αποτελεσματικά και με τα ματια μου 14 πάνω στο δρόμο και όχι στις μα_ _ _ _ _ς που μου δείχνει ή μου λεει η/ο συνοδηγός."

    "Αν είσαι μεσαία λωρίδα με 100Km/h φτάνω πίσω σου σε απόσταση ασφαλέιας βγάζω αριστερό φλας σε προσπερνάω καθόλα νόμιμα από τ' αριστερά βγάζω δεξί φλάς ξαναμπαίνω μεσαία λωρίδα σύνεχίζω το ταξίδι μου με 150 Km/h και σε κάποιο σημείο που δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, έχει 4 λωρίδες ο δρόμος και η ορατότητά μου είναι 3-4 χιλιόμετρα, πατάω και μια 200άρα για 3-4 δευτερόλεπτα έτσι για να νιώσω τον ορίζοντα να στενεύει."


    Για να αστοχίσει κάποιο υλικό π.χ. λάστιχο, ακρόμπαρο, ημιαξόνιο, διαφορικό, μπιλιοφόρος, αμορτισέρ, ψαλίδι, σύνδεσμος, βάση, μπουλόνι, αποστάτης, τακάκι, σωληνάκι, δισκόπλακα, δίσκος, πλατώ, τσιμούχα, κρεμαγίερα, ατέρμονας, σασμαν, εκκεντροφόρος, βαλβίδα, πιστόνι, μπιέλα, ελατήριο, μπέκ, τουρμπίνα, πεταλούδα, στρόφαλος, βολάν, κουζινέτο, υποπίεση, κάρτερ, ψυγείο αέρα, ψυγείο λαδιού, χιτώνιο, καδένα, ιμάντας, μπαταρία, δυναμό, πλεξούδα, εγκέφαλος, πρέπει να έχει και την αντίστοιχη φθορά. Όταν φοράς σωστά καλά κι ακριβά λάστιχα, όχι της σειράς για να κάνεις ίσα τη δουλειά σου, τα αλλάζει κάθε όποτε προβλέπεται, και τηρείς το βιβλίο με τα σέρβις του αυτοκινήτου μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας, είναι σχεδόν απίθανο να αστοχίσει κάτι. Τουλάχιστον στην οικογένειά μου έχουμε αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα τόσα χρόνια και δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ από τις αστοχίες που αναφέρω παραπάνω.

    Ξέχασα να αναφέρω οτι δεν πίνω. ΠΟΤΕ δεν πίνω όταν οδηγώ ΝΟΜΟΣ... Αυτό σκοτώνει τον Έλληνα, όχι η ταχύτητα στις εθνικές. Δεν με ενδιαφέρει κανενός τύπου μαγκιά όπως λες, δεν έχω να αποδείξω τίποτε και σε κανέναν ό,τι είχα να αποδείξω στον εαυτό μου το απέδειξα. Ούτε το αυτοκίνητο αποτελεί προέκταση του ανδρισμού μου. Δεν έχω καμία ανάγκη από επιβεβαίωση...

    Τα βίντεο που παραθέτεις, με βρήσκουν απόλυτα μα απόλυτα σύμφωνο. Αν προσέξεις έστω και λίγο επιβεβαιώνουν τα πάντα απ' όσα αναφέρω. Καλά στις περιπτώσεις του κλειστού κυκλώματος με το μηχανάκι μέσα στο τουνελ και τις όπισθεν, μιλάμε για τεράααααστιες Μ_ _ _ _ _ _ς δολοφόνων οδηγών. Έχει να κάνει με ταχύτητα εδώ? θα ήταν θάνατος από υπερβολική ταχύτητα πάλι? με 200 πάνε? Δεν πρέπει να πάνε φυλακή αυτοί? Στην περίπτωση του ασημί Peugeot, δεν είναι αυτά που λέγαμε για Αυτογνωσία και για Μ_ _ _ _ _ α στον εγκέφαλο? Για το λέιζερ όλα είναι σχετικά. Αν πρόσεξες, πρέπει να σημαδέψει σε συγκεκριμένο σημείο και ΟΧΙ στο παρπριζ γιατι η ακτίνα δεν επιστρέφει πίσω.

    Δεν κατάλαβα όμως, σε καμία από τις περιπτώσεις των βίντεο, τι σχέση έχουν αυτά που παρουσιάζονται με αυτά που λες για μένα. Με έχεις δεί να συμπεριφέρομαι έτσι στο δρόμο? 3 στα 4 βίντεο λοιπόν είναι εκτός θέματος. Στο βίντεο με το τραγούδι του Σφακιανάκη, θέλω να μου πεις πόσες απ' αυτές τις περιπτώσεις που βλέπουμε είναι σε ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ που είναι και το αντικείμενο που πραγματευόμαστε.

    Επειδή γενικότερα έχω αισθανθεί αρκετά προσβεβλημένος και από τον τρόπο σου και από το πώς αναφέρεσαι όταν γράφεις για μένα, θα σταματήσω αυτή τη χαζή κόντρα που έχεις δημιουργήσει, εδώ που για μένα είναι το όριο, γιατί καθώς λέει και ο κοκ, πρέπει ο σωστός οδηγός να ξέρει να βάζει μόνος του τα όρια. Μπορείς αν θες να απαντήσεις σε όσα γράφω όμως να ξέρεις ότι παρόλο που μπορώ να απαντήσω κάλλιστα σε κάθε σου επιχείρημα με άλλο εξίσου δυνατό ή και δυνατότερο δεν θα το κάνω γιατί πλεόν δεν με ενδιαφέρει και δεν έχει να μου προσφέρει κάτι.

    Γενικά η ευγένεια δεν βλάπτει και το επίπεδο μιας κουβέντας καθορίζεται από αυτή.
    .-
    noizreduction
    26.11.2007, 13:46
    Παράθεση:
    Με το να ειρωνεύεσαι και να προσπαθείς να καλύψεις τις αδυναμίες των επιχειρημάτων σου, δεν μπορούμε να κάνουμε διάλογο. Κατ αρχάς όταν πηγαίνεις στην εθνική με 150 Κm/h δεν σε γράφει κανείς. Πιστοποιημένο και ρώτα όποιον θέλεις. Από κεί και πάνω κοπανάνε. Μπορώ να σου δώσω κατ' ιδίαν τηλέφωνα διευθυντών τροχαίας.


    Επειδη το νομιμοποιουν οι "διευθυντες" τροχαιας, πρεπει να θεωρειται και ως η πιο καταλληλη ταχυτητα για ταξιδι σε μια εθνικη οδο;
    Λυπαμαι, αλλα ο ΚΟΚ ειναι πιο σαφης σε αυτα τα θεματα. Απενταντι στο επιχειρημα "μα ετσι λενε και δεν με γραφουν", ο νομοθετης εχει τοποθετηθει.
    Εαν δεν πιστευεις τον νομοθετη, αλλα την εκτελεστικη εξουσια ( η οποια ξερουμε πολυ καλα ποσο διεφθαρμενη και απουσα ειναι απο τη διαδικασια ελεγχου..Μονος σου ανεφερες το παραδειγμα του χωριου σου,με τα αυτοκινητα που εχουν προβλημα φορτωσης και κινησης, αλλα οι τροχαιοι δεν τον γραφουν ), τοτε μαλλον πρεπει να επαναπροσδιορισεις τι ειναι κρατος και τι αρχη.

    Παντως, και διαφωνησε οσο θες μαζι μου, ο ΚΟΚ ειναι ξεκαθαρος. Στις εθνικες οδους, το οριο ταχυτητας ειναι 110Km/h με ενα οριο 10% επιπλον ή λιγοτερο. Διαφωνεις με αυτο;


    Παράθεση:
    Στους κλειστούς αυτοκινητόδρομους οι αεροδυναμικές μελέτες είναι πολύ υψηλών στάνταρντς και τα υλικά διαφέρουν απ' των κλασικών δρόμων.


    Ενδεικτικα σημεια, οπου οι εθνικες οδοι μας τηρουν ολα αυτα που αναφερεις:

    1) Πριν τον Ασπροπυργο, το μερος με τους "Αερηδες" ( που σιγουρα θα το γνωριζεις, απο τη στιγμη που εχεις περισσοτερη εμπειρια απο ολους εδω μεσα ). Πλαγιοι ανεμοι, αλλαζουν τη σταθεροτητα αυτοκινητων.
    2) Ισθμος Κορινθου, λιγα Km μετα την εξοδο απο τον Ισθμο, ο δρομος στενευει και οι λωριδες δεν πληρουν πληρως τις προδιαγραφες που οριζεις.
    3) Λιγο πριν το Αρτεμισιο, υπαρχει αλλη μια περιοχη που θυμιζει τους "Αερηδες", με αποτελεσμα να εχουν γινει αρκετα ατυχηματα.
    4) Εθνικη Οδο Κορινθου Πατρων. Μια κακοτεχνια απο μονη της. Απο την αρχη μεχρι το τελος της...

    Θα μπορουσα να δωσω αλλα 100 παραδειγματα απο προσωπικες εμπειριες ( και καταγεγραμμενες και απο πολλους δημοσιογραφους ), ομως αυτες οι 4 ηταν αρκετες για να σκοτωθουν πανω απο 30 ατομα στα συγκεκριμενα σημεια.

    Οριστε λοιπον αλλο ενα επιχειρημα σου, το οποιο εχει σαφες προβλημα στην πραγματικοτητα.

    Παράθεση:
    Ναι στα 200Km/h είναι όντως δύσκολο να έχεις τον απόλυτο έλεγχο αν αυτό σου δίνει κάποια ικανοποίηση.

    Δεν εχει σημασια εαν επιασα αυτη την ταχυτητα ( που δεν την επιασα ποτε, αν και θα μπορουσα λογω αμαξιου ). Σημασια εχει η δηλωση σου. Χαιρομαι, που παρολο την επιμονη σου να αποδειξεις πως η μυγα ειναι ελεφαντας, καταλαβαινεις πως στην πραγματικοτητα ταχυτητες ανω των 120Km/h ( ακομα και τα 120Km/h ) ειναι προβληματικες για τον ελεγχο του αμαξιου.

    Παράθεση:
    Έχω δεί σχεδον 300 σε κοντερ Ferrari ως συνοδηγός, και 280 σε κοντέρ Μ3 CSL (υπάρχουν και τα σχετικα βίντεο). Σε πληροφορώ Το BMW στα 220 κράταγε καλύτερα από οποιοδήτοτε αμάξι μέχρι 1400 κυβικά έχω οδηγήσει στα 140Km/h. Δεν γνωρίζω τι αυτοκίνητο έχεις αλλά αν στα 120 αρχίζει να τρέμει και να μην το νιώθεις καλά θα κάνεις να μήν πατάς παραπάνω το γκάζι.

    Επειδη το ειδες σαν συνοδηγος, δεν σημαινει πως σου δινει τη δυνατοτητα να το δεις και σαν οδηγος. Και απο τη στιγμη που κανενα αμαξι δεν ειναι 100% ασφαλες, οπως ο ιδιος ειπες πριν λιγο, και κανενας ανθρωπος δεν ειναι 100% αλανθαστος, γιατι να παιζεις σε ενα δρομο με αλλους οδηγους σε αυτες τις ταχυτητες; Υπαρχει καποιος λογος να αποδειξεις σε σενα και στο αμαξι σου, πως μπορει να ανταποκριθει σε ο,τι πιεσεις θα το υποβαλλεις;

    Παράθεση:
    ια να αστοχίσει κάποιο υλικό π.χ. λάστιχο, ακρόμπαρο, ημιαξόνιο, διαφορικό, μπιλιοφόρος, αμορτισέρ, ψαλίδι, σύνδεσμος, βάση, μπουλόνι, αποστάτης, τακάκι, σωληνάκι, δισκόπλακα, δίσκος, πλατώ, τσιμούχα, κρεμαγίερα, ατέρμονας, σασμαν, εκκεντροφόρος, βαλβίδα, πιστόνι, μπιέλα, ελατήριο, μπέκ, τουρμπίνα, πεταλούδα, στρόφαλος, βολάν, κουζινέτο, υποπίεση, κάρτερ, ψυγείο αέρα, ψυγείο λαδιού, χιτώνιο, καδένα, ιμάντας, μπαταρία, δυναμό, πλεξούδα, εγκέφαλος, πρέπει να έχει και την αντίστοιχη φθορά.

    Παρολαυτα, νομιζω πως και παλι δεν μπορεις να μου πεις πως ακομα και σε ενα καινουριο αμαξι, θα μου εγγυηθεις 100% τη δυνατοτητα του να φτασει στα 150km/h και καποιο απο τα υλικα που ανεφερες να σε "προδοσει".
    Βεβαια, το service και η συντηρηση ειναι σημαντικα, ομως ακομα και ο κατασκευαστης τα προϋποθετει οταν το οχημα ειναι υπο συγκεκριμενες συνθηκες κινουμενο. Και σιγουρα στην Ελλαδα, τα 110Km/h που οριζονται στον ΚΟΚ, ειναι το οριο που πρεπει να υπολογιζονται ολα.


    Παράθεση:
    Τουλάχιστον στην οικογένειά μου έχουμε αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα τόσα χρόνια και δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ από τις αστοχίες που αναφέρω παραπάνω.

    Μια φορα συμβαινει το κακο και οχι απαραιτητα σε σενα, αλλα στο διπλανο σου που θα σε προσπερασει με 220Km/h...Και τοτε, αντε να βρεις τον ελεγχο σου...

    Παράθεση:
    Ξέχασα να αναφέρω οτι δεν πίνω. ΠΟΤΕ δεν πίνω όταν οδηγώ ΝΟΜΟΣ... Αυτό σκοτώνει τον Έλληνα, όχι η ταχύτητα στις εθνικές.

    Σοβαρα?! Το ποτο σκοτωνει τα παιδια στην Εθνικη, το ποτο σκοτωνει τους χαζους στα Λιμανακια, το ποτο σκοτωνει ανθρωπους σε κλειστες στροβες στην Εθνικη Κορινθου, κλπ...
    Αμ, αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα, θα ειχαμε ποτοαπαγορευση και θα ειχε λυθει το ζητημα.


    Παράθεση:
    Για το λέιζερ όλα είναι σχετικά. Αν πρόσεξες, πρέπει να σημαδέψει σε συγκεκριμένο σημείο και ΟΧΙ στο παρπριζ γιατι η ακτίνα δεν επιστρέφει πίσω.
    Ε, ενταξει, αφου απο ολο το βιντεο σε πειραξε η ασταθεια του χρηση του, τι να πω...


    Παράθεση:
    Στο βίντεο με το τραγούδι του Σφακιανάκη, θέλω να μου πεις πόσες απ' αυτές τις περιπτώσεις που βλέπουμε είναι σε ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ που είναι και το αντικείμενο που πραγματευόμαστε.


    Μηπως, εαν προσεχες καλυτερα, θα εβλεπες κλασσικα τμηματα του Πεταλου, της Εθνικης Πατρων και της εθνικης Κορινθου;

    το θεμα που πραγματευομαστε, ειναι για ποιο λογο να ενδιαφερομαστε να "προσπερναμε" μπλοκο και αστυνομικους, επειδη θελουμε να το παταμε παραπανω, απο τη στιγμη που στην επομενη στροφη, μπορει να μας περιμενει ο Χαρος..Και μακαρι να περιμενει μονο εμας..και οχι ολους τους γυρω μας, που δεν βιαζονταν κιολας οι ανθρωποι να πανε στον Παραδεισο...

    Παράθεση:
    Επειδή γενικότερα έχω αισθανθεί αρκετά προσβεβλημένος και από τον τρόπο σου και από το πώς αναφέρεσαι όταν γράφεις για μένα, θα σταματήσω αυτή τη χαζή κόντρα που έχεις δημιουργήσει, εδώ που για μένα είναι το όριο, γιατί καθώς λέει και ο κοκ, πρέπει ο σωστός οδηγός να ξέρει να βάζει μόνος του τα όρια.


    Ο ΚΟΚ τωρα ειναι πιο σημαντικος απο τους τροχονομους; Πριν λιγο, ειδαμε πως τα 150Km/h ειναι ταχυτητα που δεν σε γραφει κανεις, ΑΣΧΕΤΑ ΕΑΝ Ο ΚΟΚ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

    Γενικα, οπου καθεται ο κωλος μας, ειμαστε χαρουμενοι.

    Λυπαμαι, αλλα δεν μπορεις να αποδειξεις με επιχειρηματα στατιστικης και ματαιοδοξης συμπεριφορας περι ταχυτητας και πληρης γνωσης του αυτοκινητου, πως πρεπει να παταμε το γκαζι σε οποιοδηποτε δρομο.
    Ειτε ειναι κλειστος, ειτε ειναι ανοιχτος, ειτε ειναι υπογειος, ειτε ειναι ο,τι θελει να ειναι.

    Ο ΚΟΚ πρεπει να τηρειται ναι ή οχι;

    Εαν αισθανεσαι προσβεβλημενος, μπορεις να καταλαβεις πως αισθανονται και ολοι αυτοι που τυχαινει να προσπερνας με 150-200km/h για να πας πιο γρηγορα στη δουλεια/σπιτι σου...Ισως, να ειναι ενα μικρο μαθημα, για το πως ειναι ο δρομος και οχι πως θα θελαμε να ειναι...


    Νέες συζητήσεις
    στην ίδια κατηγορία