Ας τα παρουμε με τη σειρα:
Παράθεση:
Ο αείμνηστος Ayrton Senna σκοτώθηκε από αστοχία υλικού του μονοθεσίου της Wlliams. Την πρωτομαγιά του 1994 στον τρίτο γύρο του Grand Prix στην τότε πίστα της Ίμολα με τα χαμηλά στανταρντς ασφαλείας, στη στροφή Ταμπουρέλλο το μονοθέσιο έφυγε ευθεία με 250 χιλιόμετρα στον τοίχο. |
|
Μολις στο προηγουμενο μου post, ειχα πει βεβαια:
Παράθεση:
Η τυχαιοτητα του δυστυχηματος, δεν οριζεται απο καμια εμπειρια και κανεναν νομο.
|
|
Μαλλον το πιστοποιεις με τα λογια σου και χαιρομαι γι'αυτο.
Η αστοχια υλικου και ο ανθρωπινος παραγοντας δεν ισχυουν μονο μεσα σε μια πιστα, αλλα και εκτος αυτης. Αυτο ειναι το νοημα των οσων ειπα για πιστες, εμπειρια και αγωνιστικη διαθεση μεσα στην πιστα και οχι εξω απο αυτην.
Πες μου λοιπον που βρισκεις το λαθος στην παρακατω προταση:
Παράθεση:
Να εμπλακείς μαζί μου σε ατύχημα, είναι λιγότερο πιθανό από το να σε χτυπήσει στο ίδιο σημείο δύο φορές κεραυνός. Εκτός αν φταίς. Γιατί μάλλον θα φταίς, αν είσαι με 100Km/h στην αριστερή λωρίδα. Για σένα υπάρχει η δεξιά λωρίδα αφού όπως καταλαβάινω δεν έχεις και κάποιο λόγο να κάνεις προσπέραση!Έτσι λοιπόν εγώ θα πηγαίνω στη μεσαία λωρίδα με 150 ας πούμε και θα σε προσπεράσω καθαρά χωρίς να χρειαστεί να βγάλω φλάς. |
|
Φυσικα πιο πανω ( εννοω στο προηγουμενο σου post ) εγραψες:
Παράθεση:
Σε σχέση με τον μέσο Έλληνα πιστεύω, χωρίς να παρεξηγηθώ, ότι έχω περισσότερη αυτοκινητιστική παιδεία και αυτοέλεγχο. Η πίστα γενικώς σε μαθαίνει από το τελευταίο. |
|
Βεβαιως, εχεις απολυτο δικιο...εαν υποθεσουμε πως το οριο ειναι τα 120Km/h. Μαλλον οι πινακιδες ειναι για τους υπολοιπους...μεσους Ελληνες, οι οποιοι εαν τηρησουν τους νομους, κινδυνευουν απο τους υπολοιπους εμπειρους, που αποφασιζουν να επεκτεινουν λιγο τα ορια ταχυτητας.
Συγνωμη, αλλα οταν κινουμαι με 120Km/h στη μεσαια λωριδα ειμαι απολυτως νομιμος. Οταν θα με περασεις με 160Km/h ειναι απολυτως παρανομος. Και βεβαια, η μεσαια λωριδα προοριζεται για τη ΜΕΓΙΣΤΗ δυνατη ταχυτητα, που συμφωνα με τον ΚΟΚ στις εθνικες ειναι 110-120Km/h
Εαν εσυ θες να τρεξεις με 150Km/h να θυμασαι πως η αριστερη λωριδα ειναι ΜΟΝΟ για προσπεραση και οχι για επιδειξη ταχυτητας.
Ο ΚΟΚ το αναφερει ξεκαθαρα και με την εμπειρια που εχεις, θα επρεπε να το ειχες προσεξει αυτο.
Βεβαια, εαν η αστυνομια σε σταματησει, επειδη ετρεχες με 150km/h, θα ειναι κακοι και αδικοι, γιατι εσυ απλως ηθελες να πας λιγο πιο γρηγορα.
Ομως, ομως λες στην πρωτη σου παραθεση ( οπως την σημειωσα εγω ), η αστοχια υλικου ειναι κατι που δεν γνωριζεις ποτε θα συμβει. Εαν τρεχεις με 150km/h ( που με απλη φυσικη ειναι περιπου 41,70 μετρα το δευτερολεπτο ) και σκασει ενα λαστιχο, πες μου με την εμπειρια που εχεις, ποσο ευκολο θα ειναι να συγκρατησεις το αμαξι σου!
Και βεβαια συνεχιζεις απτοητος:
Παράθεση:
Αν είσαι μεσαία λωρίδα με 100Km/h φτάνω πίσω σου σε απόσταση ασφαλέιας βγάζω αριστερό φλας σε προσπερνάω καθόλα νόμιμα από τ' αριστερά βγάζω δεξί φλάς ξαναμπαίνω μεσαία λωρίδα σύνεχίζω το ταξίδι μου με 150 Km/h και σε κάποιο σημείο που δεν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, έχει 4 λωρίδες ο δρόμος και η ορατότητά μου είναι 3-4 χιλιόμετρα, πατάω και μια 200άρα για 3-4 δευτερόλεπτα έτσι για να νιώσω τον ορίζοντα να στενεύει. |
|
Μαλιστα...και πιο παρακατω βεβαια αναφερεις, πως εαν εγω ο φουκαρας που αποφασιζω να πηγαινω με το maximum 120Km/h μπω στο δρομο σου ( ενω τρεχεις με 200Km/h ), θα προκαλεσω το ατυχημα...
Δηλαδη ολα τα δυστυχηματα που εγιναν στις εθνικες οδους, οφειλονται σε κακους οδηγους σαν και μενα που το 120Km/h ειναι το οριο μου!!
Λυπαμαι, αλλα απο αυτο το σημειο και μετα η συζητηση οντως ειναι χαβαλες. Διοτι κανεις δεν εγγυαται σε σενα, ουτε και σε μενα που θα τυχει να ειμαι διπλα σου, πως κατι τυχαιο ( λαστιχο, φρενα, αερολισθηση, κλπ ) δεν θα οδηγησει το δικο σου αμαξι σε ασταθεια, μειωμενο ελεγχο και τελικα σε ενα ατυχημα...
Λυπαμαι επισης που δικαιολογεις με τοση ευκολια την εμπειρια σου, κατηγορωντας την "απειρια" των αλλων οδηγων που πανε μια βολτα με την οικογενεια τους με 120Km/h..Βεβαια το εαν θα καταληξουν στο νεκροτομειο, μονο ο καλος Θεουλης και η τυχη το καθοριζουν, ετσι οπως μας τα λες.
Παράθεση:
Σου ξαναπαντάω στο θέμα της βλάβης στο δρόμο, με τον ίδιο τρόπο. Νομίζω πως συζητάμε σοβαρά. Χαβαλέ μπορούμε να κάνουμε σε άλλα θέματα. Όχι σ' αυτό. Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι ούτε και με ενδιαφέρει να σου πω την αλήθεια. Όμως να ξέρεις το Δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. |
|
Μια πιο ξεκαθαρη απαντηση σε παρακαλω.
Θα σταματαγες απο τα 200km/h ( εαν προλαβαινες βεβαια ) σε μια ακρη ή τελειως εαν εκρινες πως το αμαξι ηταν ακαταλληλο για ταξιδι;
Εγω εχω μονο ενα επιχειρημα προφανως.
Πως ο Ελληνας, μπορει να κατηγορει ΟΛΟΥΣ τους αλλους, αλλα οταν φτανει η ωρα να κρινει τις δικες του πραξεις, τις ωραιοποιει και τις κανει να φαινονται λουλουδια.
Δυστυχως, κρινομαστε και οι 2 απο τα λεγομενα μας.
Το πιο σοβαρο μου επιχειρημα ειναι αυτο:
( αποσπασματα απο τον ΚΟΚ )
Παράθεση:
Aυτoί πoυ χρησιμoπoιoύν τις oδoύς πρέπει να απoφεύγoυν oπoιαδήπoτε
συμπεριφoρά πoυ είναι ενδεχόμενo να εκθέσει σε κίνδυνo ή να παρεμ-
βάλλει εμπόδια στην κυκλoφoρία, να εκθέσει σε κίνδυνo πρόσωπα ή ζώα
ή να πρoκαλέσει ζημιές σε δημόσιες ή ιδιωτικές περιoυσίες. Oι oδηγoί
υπoχρεoύνται να oδηγoύν με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την πρoσoχή,
να επιδεικνύoυν ιδιαίτερη πρoσoχή στα παιδιά, στους υπερήλικες, στα Άτο-
μα με Αναπηρίες (ΑμεΑ) και γενικώς στα πρόσωπα που χρειάζονται βοήθεια
και να μην πρoκαλoύν γενικά με τη συμπεριφoρά τoυς τρόμo, ανησυχία ή
παρενόχληση στoυς λoιπoύς χρήστες των oδών, στους παρόδιους ή στoυς
κατoικoύντες πλησίoν αυτών |
|
Παράθεση:
1. O oδηγός oδικoύ oχήματoς επιβάλλεται να έχει τoν πλήρη έλεγχo τoυ
2. O oδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ λαμ-
βάνων συνεχώς υπόψη τoυ τις επικρατoύσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε τη δια-
μόρφωση τoυ εδάφoυς, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της oδoύ, την
κατάσταση και τo φoρτίo τoυ oχήματός τoυ, τις καιρικές συνθήκες και τις
συνθήκες κυκλoφoρίας, κατά τρόπoν ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την
πoρεία τoυ oχήματός τoυ μπρoστά από oπoιoδήπoτε εμπόδιo πoυ μπoρεί να
πρoβλεφθεί και τo oπoίo βρίσκεται στo oρατό από αυτόν μπρoστινό τμήμα
της oδoύ. Yπoχρεoύται επίσης να μειώνει την ταχύτητα τoυ oχήματός τoυ
και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πoρεία τoυ, όταν oι περιστάσεις
τo επιβάλλoυν |
|
Με 200km/h αμφιβαλλω εαν μπορεις να το ελεγξεις το αμαξι σου.
Επισης:
Παράθεση:
4. Σε αυτoκινητόδρoμoυς ή oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας τριών ή περισσό-
τερων λωρίδων κυκλoφoρίας πρoς την αυτή κατεύθυνση απαγoρεύεται στoυς
oδηγoύς των φoρτηγών αυτoκινήτων, μέγιστoυ επιτρεπόμενoυ βάρoυς πάνω
από 3,5 τόννoυς, των λεωφoρείων ή των συνδυασμών oχημάτων (συρμών),
μήκoυς μεγαλύτερoυ των 7 μέτρων, να καταλαμβάνoυν άλλη λωρίδα εκτός
των δύo πλησιέστερων πρoς τo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μο-
τοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλο-
φορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής
συμφόρησης
|
|
Για περισσοτερες πληροφοριες:
Κωδικας Οδικης Κυκλοφοριας
Ειναι κατι αρκετα χρησιμο για ολους οσους θελουν να δικαιολογουν ακραιες πραξεις οδηγικης συμπεριφορας..
Οσο για τη μεσαια λωριδα...μην μου πεις πως δεν το πατησες και λιγο παραπανω απο 3-4 sec...οταν πηγαινες μονιμα στην αριστερη λωριδα;
Επειδη εβαλες και εναν ψυχολογικο παραγοντα, πιστευω πως η συζητηση θα ειχε λυθει εαν απλα ελεγες ξεκαθαρα
"Ξερετε κατι; Ναι, τρεχω..Στα απαυτα μου ολα, εγω θελω να κανω το λιγοτερο δυνατον χρονο..."
Αντθετως, ωραιοποιεις αυτη την πραξη, αθωωνεις ευκολα οσους το κανουν αυτο και στηριζεσαι στην εμπειρια μιας πιστας και στις στατιστικες μελετες για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα.
Εσυ, μου εγγυασαι λοιπον πως εαν τρεχεις με 150Km/h θα ελεγξεις το αμαξι σου, ωστε να σταματησει στην ιδια αποσταση με το εαν ετρεχες με 120Km/h ή λιγοτερο;
Μπορεις να μου εγγυηθεις πως δεν θα χασεις απο "αστοχια" υλικου τον ελεγχο του αμαξιου και δεν θα μου ερθεις "καπακι" με αυτες τις ταχυτητες;
Εαν μπορεις να μου τα εγγυηθεις 100% αυτα, τοτε 2 πραγματα συμβαινουν:
1) Ή εχεις λυσει απο μονος σου ολα τα τεχνικα και ανθρωπινα προβληματα ενος αμαξιου και ενος οδηγου αντιστοιχα ( πραγμα απιθανο, γιατι η ferrari ακομα αναζηταει οδηγο ) ή
2) Δημιουργεις μια αυταπατη του τι θα επρεπε να ηταν σωστο, ωστε να μην αναγκαζεσαι να αισθανεσαι ασχημα που το πατας που και που το γκαζι...
Ασε με εμενα στα 120km/h, οπως και καθε οικογενειαρχη που θελει τη ζωουλα του, και επελεξε καποιο αλλο μεσο μεταφορας...Που ξερεις, υπαρχουν και αλλα μεσα που πηγαινουν και με 200 και με 250Km/h...
Noiz Reduction Team
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 26-11-2007 02:48 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 26-11-2007 02:54 ]