ελληνική μουσική
online 89·152.232 μέλη
αρχική > Forum > Μουσική εκπαίδευση - Θεωρία

Μουσικά μαθήματα Πανελληνίων και μουσικές σχολές

mariam
Βασική Νότα
18.07.2009, 17:34#21   

Γεια χαρα fibonazzi!

Καταρχας χαιρομαι που εχουμε μια αξιοπρεπης συζητηση χωρις προσπαθεια για ειρωνια κτλ!

Λοιπον κοιτα, απο το Ι.Π.Τ.Μ.Σ κανεις μπορει να παρει τις εξης 3 κατευθυνσεις--> 1. Συνθεσης (κλασσικη, ή με παραστατικη τεχνη ή τζαζ ήσυγχρονη ή ηλεκτροακουστική)

2. Εκτέλεση οργάνου ή Μονωδία

3. Διέυθυνση Ορχήστρας, Διεύθυνση χορωδίας

4. Μουσικολογία

5. Μουσική Παιδαγωγική

6. Μουσική τεχνολογία

7. Μουσικοθεραπεία

8. Τζαζ κατευθυνση γενικα  *σύνθεση, εκτελεση , κτλ

Δεν γνωρίζω έιδικά κατά το πόσο αναγνωρισμένο είναι το πτυχίο αλλα ξερω πως ειναι γενικα και στο εξωτερικο αναγνωρισμενο και σε κλιμακα θεωρειται να ειναι σε υψηλο επιπεδο. Το πτυχιο θα λεει πανω Πτυχιο Μουσικολογιας αλλα διπλα θα αναγγραφεται η καταυθυνση πχ συνθεση

Οποιος βγαινει απο εκει, μπορει να διδασκει σε ολοημερα σχολεια, γυμνασια κτλ σε Ωδεια εαν και πιο δυσκολο καθως υπαρχουν ηδη πολλοι ωδειακοι οποτε κλειστος ο κυκλος γενιακ σε αυτα, και επισης σαν ελευθεροι επαγγελματιες. αν ειναι σολιστ σε κρατικες ορχηστρες και παει λεγοντας.

Τωρα τι αλλο να προσθεσω? Γενικα πιστευω πως το επαγγελμα του μουσικου ειναι δυσκολο (αλλα αλλο μεγαλο θεμα αυτο).... εαν δεν περασεις ΑΣΕΠ ακομα πιο δυσκολο...

Αναμενω σχολια περια αυτων  fibonazzi!

τα ξαναλεμε...

μαριαμ


fibonazzi
Βασική Νότα
19.07.2009, 02:29#22   

Παράθεση:

Το μέλος mariam στις 18-07-2009 στις 17:34 έγραψε...

 

χνη ή τζαζ ήσυγχρονη ή ηλεκτροακουστική)

2. Εκτέλεση οργάνου ή Μονωδία

3. Διέυθυνση Ορχήστρας, Διεύθυνση χορωδίας

4. Μουσικολογία

5. Μουσική Παιδαγωγική

6. Μουσική τεχνολογία

7. Μουσικοθεραπεία

8. Τζαζ κατευθυνση γενικα  *σύνθεση, εκτελεση , κτλ

Δεν γνωρίζω έιδικά κατά το πόσο αναγνωρισμένο είναι το πτυχίο αλλα ξερω πως ειναι γενικα και στο εξωτερικο αναγνωρισμενο και σε κλιμακα θεωρειται να ειναι σε υψηλο επιπεδο. Το πτυχιο θα λεει πανω Πτυχιο Μουσικολογιας αλλα διπλα θα αναγγραφεται η καταυθυνση πχ συνθεση

Οποιος βγαινει απο εκει, μπορει να διδασκει σε ολοημερα σχολεια, γυμνασια κτλ σε Ωδεια εαν και πιο δυσκολο καθως υπαρχουν ηδη πολλοι ωδειακοι οποτε κλειστος ο κυκλος γενιακ σε αυτα, και επισης σαν ελευθεροι επαγγελματιες. αν ειναι σολιστ σε κρατικες ορχηστρες και παει λεγοντας.

 


 

Αχα! Εδώ λοιπόν έχουμε το εξής παράδοξο! Κάποιος να πηγαίνει να φοιτήσει πιάνο ας πούμε και να βγαίνει με πτυχίο μουσικολογίας? Ή πρέπει αναγκαστικά να σπουδάσει ΚΑΙ μουσικολογία? Και η απορία μου: ακολουθώντας ένα πρόγραμμα full time σπουδή οργάνου ή μαέστρου, πόσος χρόνος να σου μένει για τη Μουσικολογία που και αυτή είναι σημαντική και βαριά σπουδή?? Τελικά πού γίνεται η έκπτωση στο ένα ή στο άλλο??? 'Η και στα 2??

Ασε που αυτές οι πατέντες "μουσικιλογία με κατεύθυνση τάδε", όταν το "τάδε" δεν έχει σχέση με μουσικολογία αλλά είναι π.χ. ένα όργανο, πρέπει να είναι μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο.

 

Επίσης μάλλον επιβεβαιώνεται η υποψία μου πως τα πτυχία οργάνου είναι απλώς βεβαιώσεις και τίποτα παραπάνω. Άρα, ούτε για το ελληνικό δημόσιο δεν κάνουν. Μπορείς δηλαδή να διδάξεις σε σχολείο μουσική (ως πτυχιούχος μουσικολογίας)  αλλά για να διδάξεις όργανο π.χ. σε μουσικό γυμνάσιο-λύκειο δεν σε καλύπτει το πτυχίο για το όργανο.

Τώρα, πώς είναι δυνατόν να είναι στο εξωτερικό αναγνωρισμένο ένα πτυχίο που δεν υφίσταται, δηλαδή δεν είναι επικυρωμένο από το κράτος που το δίνει, δεν ξέρω. (Μιλάω για τα όργανα, τις μουσικοθεραπείες κτλ)

Και τελικά, κατάλαβε κανείς? Τί ακριβώς βγαίνεις από κει? Μουσικός? Μουσικολόγος? Και τα 2? Λίγο το ένα και λίγο το άλλο? Λϊγο το ένα και περισσότερο το άλλο???

 

Λυπάμαι, μαριάμ που το ξαναλέω, αλλά η υπόθεση είναι σκιώδης και δυστυχώς δεν υπάρχει πρόθεση να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Πολύ φοβάμαι πως η όλη φάση εξυπηρετεί προσωπικές φιλοδοξίες και σε ένα βαθμό παραπλανεί τους φοιτητές. Ουσιαστικά μέσα στο Ιόνιο πανεπιστήμιο έχει στηθεί άτυπα και παράνομα ένα μουσικό εργαστήρι που αυτοαποκαλείται "ΑΕΙ" και το οποίο νομικά και τυπικά δεν υπάρχει καν.

Δεν πρέπει βέβαια να μας διαφεύγει και το γεγονός πώς όλα αυτά τα... τερτίπια γίνονται με κρατικό, δημόσιο χρήμα! Δηλαδή, η φιλοδοξία ορισμένων πολύ συγκεκριμένων προσώπων να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου (σε ένα ανύπαρκτο πανεπιστήμιο που λειτουργεί ως εργαστήρι μέσα στο πραγματικό πανεπιστήμιο) πληρώνεται και υλοποιείται με δικά μας και δικά σας λεφτά.
Ω, Ελλάς αθάνατη...Με τέτοιο ήθος τέχνη δεν γίνεται.

 

 

 

 

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fibonazzi στις 19-07-2009 02:35 ]


mariam
Βασική Νότα
19.07.2009, 10:37#23   

Καλημερα fibonazzi!

Λοιπον θα σου πω τι πιστευω σε ολα αυτα που ειπες
Εδώ λοιπόν έχουμε το εξής παράδοξο! Κάποιος να πηγαίνει να φοιτήσει πιάνο ας πούμε και να βγαίνει με πτυχίο μουσικολογίας? Ή πρέπει αναγκαστικά να σπουδάσει ΚΑΙ μουσικολογία? Και η απορία μου: ακολουθώντας ένα πρόγραμμα full time σπουδή οργάνου ή μαέστρου, πόσος χρόνος να σου μένει για τη Μουσικολογία που και αυτή είναι σημαντική και βαριά σπουδή?? Τελικά πού γίνεται η έκπτωση στο ένα ή στο άλλο??? 'Η και στα 2??

Το μονο που ξερω, ειναι πως η λεξη μουσικολογια στη σχολη μου εχει εναν γενικο ορο και οχι τον ειδικο της καθεαυτης μουσικολογιας που κυμαινεται μονο στα θεωρητικα του ορου. Οποτε αντι να λεει το πτυχιο μουσικος ας πουμε λεει πτυχιο μουσικολογιας ειναι ορος που συμπεριλαμβανει και θεωρια και πραξη, ετσι τουλαχιστον το εχω αντιληφθει εγω τωρα για περαιτερω διευκρινησεις ισως καλυτερα να ρωτουσαμε κανεναν πρυτανη.

Επίσης μάλλον επιβεβαιώνεται η υποψία μου πως τα πτυχία οργάνου είναι απλώς βεβαιώσεις και τίποτα παραπάνω. Άρα, ούτε για το ελληνικό δημόσιο δεν κάνουν. Μπορείς δηλαδή να διδάξεις σε σχολείο μουσική (ως πτυχιούχος μουσικολογίας)  αλλά για να διδάξεις όργανο π.χ. σε μουσικό γυμνάσιο-λύκειο δεν σε καλύπτει το πτυχίο για το όργανο.

Αυτο δεν νομιζω πως ισχυει.Βλεπω τα ατομα που εχουν παρει κατευθυνση οργανο να διαβαζουν ολη μερα και το ΦΑΟΥΛ σε ολη αυτο το προγραμμα εκει ειναι πως δεν προλαβαινουν τα παιδια αυτα αν ασχοληθουν εις βαθος με τα υπολοιπα μαθηματα!Σε αυτο το προγραμμα φταιει ναι!Αλλα οσον αφορα το επιπεδο των σπουδων σε ενα οργανο θεωρω(χωρις να εχω παρι αυτη τ κατευθυνση εκει)πως κανουν καληδουλεια εχοντας και πολυ γνωστα ονοματα σολιστ για καθε οργανο τεσπα.

Τώρα, πώς είναι δυνατόν να είναι στο εξωτερικό αναγνωρισμένο ένα πτυχίο που δεν υφίσταται, δηλαδή δεν είναι επικυρωμένο από το κράτος που το δίνει, δεν ξέρω. (Μιλάω για τα όργανα, τις μουσικοθεραπείες κτλ)

Δεν νομιζω πως δεν ειναι επικυρωμενα απλα ειπα πως δεν ξερω την βαρυτητα αυτου του πτυχιου που λογικα επειδη γινονται και συνεργασιες ERASMUS τοτε νομιζω πως ειναι ισαξια με αυτα του εξωτερικου.

Το προβλημα για εμενα στη σχολη αυτη, ειναι πως τα μαθηματα ειναι ΠΟΛΛΑ και οι φοιτητες δεν προλαβαινουν να αφιερωθουν οσο πρεπει στα μαθηματα που δεν ειναι υποχρεωτικα της κατευθυνσης τους. Κατα τα αλλα εχει πολυ ενδιαφεροντα μαθηματα και πολλα...Για να φανταστεις εγω ημουν ολη μερα καθε μερα σχολη καθως ειχα πολλα μαθηματα αλλα και πολλα αλλα που ειχα παρει επειδη μου αρεσαν με αποτελεσμα να κουραζομαι αλλα μου αρεσε αυτο που εκανα.

Σιγουρα σε καθε σχολη υπαρχουν μαυρες τρυπες που δεν λειτουργουν σωστα καποια πραγματα, αλλα πιστευω πως αν καποιος δεν εχει χρηματα για εξω οτι τουλαχιστον απο αυτα που γνωριζω η σχολη αυτη προσωπικα εμενα με ικανοποιησε οχι σε ολα τα θεματα, φυσικα και εχεις δικιο στο οτι μπορει να μην καποιος φοιτητης βγει απο εκει καλος σε κατι (λογω του φορτωμενου προγραμματος) αλλα στο χερι του καθενος ειναι να διαβαζει οσο μπορει. Οι γνωσεις απο εκει διδονται τωρα στο χερι του καθενος να τις αφομοιωσει κ να εργασθει σε αυτες.

Λυπάμαι, μαριάμ που το ξαναλέω, αλλά η υπόθεση είναι σκιώδης και δυστυχώς δεν υπάρχει πρόθεση να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Πολύ φοβάμαι πως η όλη φάση εξυπηρετεί προσωπικές φιλοδοξίες και σε ένα βαθμό παραπλανεί τους φοιτητές. Ουσιαστικά μέσα στο Ιόνιο πανεπιστήμιο έχει στηθεί άτυπα και παράνομα ένα μουσικό εργαστήρι που αυτοαποκαλείται "ΑΕΙ" και το οποίο νομικά και τυπικά δεν υπάρχει καν.

Δεν πρέπει βέβαια να μας διαφεύγει και το γεγονός πώς όλα αυτά τα... τερτίπια γίνονται με κρατικό, δημόσιο χρήμα! Δηλαδή, η φιλοδοξία ορισμένων πολύ συγκεκριμένων προσώπων να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου (σε ένα ανύπαρκτο πανεπιστήμιο που λειτουργεί ως εργαστήρι μέσα στο πραγματικό πανεπιστήμιο) πληρώνεται και υλοποιείται με δικά μας και δικά σας λεφτά.
Ω, Ελλάς αθάνατη...Με τέτοιο ήθος τέχνη δεν γίνεται.

 Αυτο παντου γινεται συμφωνω...

Δεν εχω σκοπο να υποστηριζω καθολου την σχολη μου, απλα σου λεω αυτα που εχω αποκομισει τοσα χρονια  εκει και που το μεγαλυτερο προβλημα για εμενα δεν ειναι τοσο η ποιοτητα σπουδων οσο το φορτωμενο προγραμμα που εχει...Σε ευχαριστω που απαντησες πριν!!! Αναμενω κι αλλη κριτικη.!

με εκτιμηση,

               μαριαμ

Υ.Γ Λοιπον το εψαξα λιγακι...και κοιτα.

"Tο Tμήμα Mουσικών Σπουδών του Iονίου Πανεπιστημίου λειτουργεί στην Kέρκυρα από τον Oκτώβριο του 1992 με βάση ένα πολυδύναμο πενταετές πρόγραμμα σπουδών που καλύπτει πέντε γνωστικές περιοχές της μουσικής θεωρίας και πράξης:

  • Aνώτερα Θεωρητικά και Σύνθεση
  • Oργανική και Φωνητική Mουσική Eκτέλεση
  • Mουσική Tεχνολογία
  • Mουσική Παιδαγωγική
  • Mουσικές Eπιστήμες


Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
Είναι το μόνο μουσικοεκπαιδευτικό ίδρυμα στην Eλλάδα που προσφέρει πλήρη κατάρτιση σε σπάνιους και μοναδικούς κλάδους όπως η Παλαιά Mουσική, το Εκκλησιαστικό Όργανο, η Tζάζ, η Hλεκτροακουστική Mουσική ή η Mουσικοθεραπεία.

Eίναι το μόνο ελληνικό ίδρυμα που διαθέτει πλήρες πρόγραμμα και υποδομή Mουσικής Aκαδημίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

H υιοθέτηση του Eυρωπαϊκού Συστήματος Πιστωτικών Mονάδων (E.C.T.S.) επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση φοιτητών από και προς τα κυριότερα μουσικοεκπαιδευτικά ιδρύματα της Eυρώπης και την πλήρη ισοτιμία και αντιστοιχία των πτυχίων του Tμήματος με τα ευρωπαϊκά και κατ' επέκταση τα αμερικανικά, ανώτατα πτυχία Κονσερβατόριων, Mουσικών Aκαδημιών και Mουσικών Πανεπιστημιακών Σχολών.

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ...

 Απασχόληση
Oι πτυχιούχοι του Τμήματος αυτού μπορούν να εργαστούν ως:

  • μουσικοί και μαέστροι σε συμφωνικές ορχήστρες, χορωδίες, μουσικά σύνολα
  • καθηγητές της μουσικής εκπαίδευσης σε Γενικά και Μουσικά Σχολεία
  • καθηγητές σε Ωδεία και Μουσικές Σχολές
  • επαγγελματίες σε πολιτιστικούς φορείς, θέατρα, studio ήχου και εικόνας, σε μουσικούς εκδοτικούς οίκους, μουσεία, εργαστήρια κατασκευής μουσικών οργάνων
  • επαγγελματίες σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς ενημέρωσης και επικοινωνίας
  • μουσικολόγοι και μουσικοκριτικοί σε φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση.

ΕΠΙΣΗΣ...

Το πτυχίο του Τμήματος Μουσικών Σπουδών είναι ενιαίο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις κατευθύνσεις:

  • Μουσική Σύνθεση
  • Μουσική Εκτέλεση
  • Μουσικές Επιστήμες

Oι δύο πρώτες εξασφαλίζουν επαγγελματική επάρκεια σε συνθέτες, εκτελεστές οργάνων, τραγουδιστές και μαέστρους χορωδίας ή ορχήστρας, ενώ η τρίτη επισφραγίζει την επάρκεια στη Mουσική Παιδαγωγική, τη Mουσική Tεχνολογία ή τη Mουσικολογία.

Μια από τις κατευθύνσεις επιλέγεται από τον φοιτητή και αναγράφεται τελικά στο πτυχίο του.

Η κατεύθυνση του πτυχίου πιστοποιεί επαγγελματική επάρκεια αλλά όχι εξειδίκευση. Η εξειδίκευση εξασφαλίζεται και πιστοποιείται με το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών.

Κάθε κατεύθυνση χωρίζεται άτυπα σε υποκατευθύνσεις με διαφορετικά αντικείμενα και διαφορετικά προαπαιτούμενα για τα πτυχιακά μαθήματα. Τα πτυχιακά μαθήματα είναι τρία και είναι αυτά που καθορίζουν την κατεύθυνση.

Τα μαθήματα όλων των κατευθύνσεων προσφέρονται και ως μαθήματα Ελεύθερης

...Απλα στα εδωσα να τα διαβασεις και τα συμπερασματα δικα σου, εγω δεν ξερω ειλικρινα να σου δωσω σαφεις απαντησεις σε μερικα θεματα...ισως εαν ρωτουσαμε τους πρυτανεις!

Ξαναχαιρετω!μαριαμ

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mariam στις 19-07-2009 10:54 ]


fibonazzi
Βασική Νότα
20.07.2009, 19:09#24   

Το κείμενο που δημοσιεύεις πιο πάνω είναι γραμμένο πολύ πονηρά, αν το διαβάσεις προσεκτικά θα καταλάβεις τι εννοώ. Η ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ είναι ο μανδύας, γιατί μόνο με την διδασκαλία της μουσικολογίας μπορεί να σταθεί ένα ΑΕΙ και να δώσει πτυχίο.Κάτω λοιπόν από αυτό τον μανδύα, και υπονομεύοντας ουσιαστικά και την ίδια τη σπουδή της μουσικολογίας (το ομολογείς κι εσύ -δεν αισθάνεσαι επιστήμων μουσικολόγος, αλλά ένας μουσικός με καλό background) έχει στηθεί η "ακαδημία". Όπως είπαμε όμως, με τρόπο πονηρό περνάει αυτό στον κόσμο. ΑΝτιγράφω από το κείμενο:

"Eίναι το μόνο ελληνικό ίδρυμα που διαθέτει πλήρες πρόγραμμα και υποδομή Mουσικής Aκαδημίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.¨"

 

Δεν λέει πως ΕΙΝΑΙ ακαδημία, λέει πως διαθέτει... υποδομή ακαδημίας. Και φυσικά δεν δίνει πτυχίο μουσικής ακαδημίας. Στη χώρα μας εκτός από τους ωδειακούς τίτλους για τα θεωρητικά και τα πρακτικά της μουσικής, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος αναγνωρισμένος τίτλος. Επίσης για τζαζ και μουσικοθεραπείς και άλλα που αναφέρει, δεν υπάρχει ούτε ωδειακός. Αρα οι τίτλοι είναι καθαρά απλώς βεβαιώσεις.

Γι αυτό και αισθάνονται την ανάγκη να αναφέρουν και ... που μπορεί να εργασθεί κανείς. Αν προσέξεις, σε όλα αυτά που αναφέρει μπορείς να εργαστείς ΧΑρΙΝ στο πτυχίο Μουσικολογίας. Χάριν στο μανδύα δηλαδή. Σε ορχήστρες κτλ απλώς βολεύεσαι μέσω γνωστών ή περνάς ακρόαση.

 

τέλος πάντων, δεν έχω κανέναν λόγο να δυσφημώ το τμήμα, η προσπάθεια που γίνεται δεν θέλω να φανεί πώς είναι μηδενική.

 

Σταματώ όμως εδώ γιατί δεν εχω όρεξη για... μηνύσεις! Δεν έχει νόημα να συζητήσω παρακάτω, τη γνώμη μου την είπα, και η ένστασή μου δεν έχει να κάνει τόσο με το ποιοτικό θέμα (αυτό δεν το πολυγνωρίζω) αλλά με το ηθικό και ουσιαστικό.

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fibonazzi στις 25-07-2009 01:57 ]


mariam
Βασική Νότα
20.07.2009, 21:51#25   

Γεια χαρα!

Φαινεται πως δεν ειμαι αρκετα πονηρη γενικα και αυτο φανηκε που δεν καταλαβαινω πολλα κρυμμενα πραγματα πισω απο τις λεξεις...

Δεν νομιζω πως θα σου κανεις καποιος μηνυση για την ελευθερια λογου που διαθετεις...οποιος το κανει τοτε αναιρει την Δημοκρατια! Εσυ λες αυτα που πιστευεις και που στη προκειμενη περιπτωση ισχυουν δυστυχως..!

Εχεις δικιο σε οσα προειπες...Εγω για πχ δεν θελησα να γινω επιστημονας της Μουσικολογιας αλλα μουσικος με την ποιοτικη εννοια που λες κι εσυ ισως για αυτο και δεν μυριστηκα τις διαφορες μαλαγανιες της σχολης!!!Και επισης, ποτε μου δεν μου αρεσε να διαφημιζω το οτι ειμαι στη σχολη αυτη και σπουδαζω καθως πες οτι μερικα πραγματα οπως  καθηγητες σε λαθος ποστα, ή καθηγητες αδαεις διδασκουν εκει και...ενιωθα αβολα καπως!

τεσπα, κλεινω κι εγω το θεμα αυτο εδω, καθως σε αυτη την ερωτηση πρωταγωνιστουμε εσυ κι εγω και χαχα ισως ειναι κουραστικο να βλεπει κανεις συνεχομενα τα ονοματα..fibonazzi mariam fibonazzi mariam ktl!!!

Χαιρετω...

Υ.Γ Η μουσικη παντως, βρισκεται και εξω απο σχολες....η ουσιωδης μουσικη!

mariam.


axilleas23
Σολίστ
21.07.2009, 02:02#26   

Αν θέλετε να σας πω την αποψή μου γι΄ αυτό το θέμα: να μου απαντήσετε και θα σας πω.

και αναφέρετε ονομαστικώς ποια άλλα μέλη ενδιαφέρονται να τα στήλω μήνυμα και τα άλλα μέλη μήνυμα.

 

 

Ευχαριστώ!!!


stelios15
Συγχορδία Μινόρε
23.07.2009, 00:43#27   

Παιδιά,σας ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθειά σας και για το ενδιαφέρον σας!

Νά'στε καλά!


ricopiano
Περαστική Νότα
13.09.2009, 10:50#28   

εγώ θέλω να ρωτήσω το εξής.

Είμαι κ εγώ μαθητής 3ης λυκείου και στόχος μου είναι να περάσω στο Μ.Ε.Τ στη θεσσαλονίκη.

Όμως δεν ξέρω τι προυποθέσεις υπάρχουν για να μπω σε αυτό το πανεπιστήμιο. σπουδάζω 11 χρόνια πιάνο και

έχω ακούσει διάφορα όπως ότι χρειάζομαι το πτυχίο πιάνου για να με δεχτούν και ότι εκτός απ΄τα ειδικα μαθήματα αν περάσω θα πρέπει να δώσω εξετάσεις στο πιάνο οι οποίες είναι επιπέδου διπλώματος!

Επίσης οι εξετάσεις για το ειδικό μάθημα της αρμονίας είναι βατες για κάποιον  που έχει κάνει μόνο υποχρεωτικό αρμονίας?

χρειάζομαι κάποιον να με κατατοπίσει αν μπορείτε παιδιά κάποιος φοιτητής του ΜΕΤ  να μου απαντήσει γρήγορα θα ήμουν ευγνόμων.


ricopiano
Περαστική Νότα
13.09.2009, 11:01#29   

Παράθεση:

Το μέλος axilleas23 στις 21-07-2009 στις 02:02 έγραψε...

Αν θέλετε να σας πω την αποψή μου γι΄ αυτό το θέμα: να μου απαντήσετε και θα σας πω.

και αναφέρετε ονομαστικώς ποια άλλα μέλη ενδιαφέρονται να τα στήλω μήνυμα και τα άλλα μέλη μήνυμα.

 

 

Ευχαριστώ!!!



 

ναι να μου την πεις κ εμενα την αποπση σου γιατι ειμαι 3η λυκειου και χρειαζομαι πολλες γνωσεις πανω στις σχολες μουσικης κ ειμαι αναμεσα στο ΜΕΤ κε στο ιονιο


caterina08
Συγχορδία Ματζόρε
04.10.2009, 19:04#30   

Παράθεση:

Το μέλος ricopiano στις 13-09-2009 στις 10:50 έγραψε...

εγώ θέλω να ρωτήσω το εξής.

Είμαι κ εγώ μαθητής 3ης λυκείου και στόχος μου είναι να περάσω στο Μ.Ε.Τ στη θεσσαλονίκη.

Όμως δεν ξέρω τι προυποθέσεις υπάρχουν για να μπω σε αυτό το πανεπιστήμιο. σπουδάζω 11 χρόνια πιάνο και

έχω ακούσει διάφορα όπως ότι χρειάζομαι το πτυχίο πιάνου για να με δεχτούν και ότι εκτός απ΄τα ειδικα μαθήματα αν περάσω θα πρέπει να δώσω εξετάσεις στο πιάνο οι οποίες είναι επιπέδου διπλώματος!

Επίσης οι εξετάσεις για το ειδικό μάθημα της αρμονίας είναι βατες για κάποιον  που έχει κάνει μόνο υποχρεωτικό αρμονίας?

χρειάζομαι κάποιον να με κατατοπίσει αν μπορείτε παιδιά κάποιος φοιτητής του ΜΕΤ  να μου απαντήσει γρήγορα θα ήμουν ευγνόμων.



λοιπον εγω ειμαι 2α λυκειου αλλα μπορω να εχω αποψη για το ειδικο μαθημα της αρμονιας

το ειδικο βοηθαει αφανταστα τοσο στις γνωσεις οσο και στον τροπο σκεψης οποτε ειναι το καλυτερο

οι εξετασεις παρ ολα αυτα απευθυνονται οπως γραφει πανω σε υποψηφιους με γνωσεις υποχρεωτικου.

εγω σου λεω οτι χρειαζεται ενα ΚΑΛΟ υποχρεωτικο για να περασεις και φυσικα εναν δασκαλο προετοιμασιας που να σε καθοδηγει. ο τροπος με τον οποιον οι καθηγητες εχουν εντολη απο το υπουργειο να διορθωνουν ειναι λιγο ως πολυ ηλιθιος. δλδ αν σου ρθει φλασια εκεινη την ωρα που θελει δικιολογηση μεσω βαθμιδων για να γινει αντιληπτη, πιθανον θα σου το βγαλουν λαθος καθως δεν ασχολουνται με βαθμιδες.

συμβουλη: αν βρεις καποιον καθηγητη που διορθωνει θεματα μη χασεις την ευκαιρια και ρωτα τον..... απο κει και περα αν εισαι του υποχρεωτικου θελει λιγο παραπανω διαβασμα. αν παλι τελειωσες ειδικο πρεπει να αλλαξεις τη λογικη σου και να σκεφτεσαι σαν υποχρεωτικο (ειπαμε.... για να σε καταλαβουν. δεν ειναι ολοι οι καθηγητες τζιμανια)

καλο διαβασμα απο μενα! ελπιζω να βοηθησα λιγακι! :)

-------------------

ricopiano
Περαστική Νότα
04.10.2009, 20:05#31   

Παράθεση:

Το μέλος caterina08 στις 04-10-2009 στις 19:04 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος ricopiano στις 13-09-2009 στις 10:50 έγραψε...

εγώ θέλω να ρωτήσω το εξής.

Είμαι κ εγώ μαθητής 3ης λυκείου και στόχος μου είναι να περάσω στο Μ.Ε.Τ στη θεσσαλονίκη.

Όμως δεν ξέρω τι προυποθέσεις υπάρχουν για να μπω σε αυτό το πανεπιστήμιο. σπουδάζω 11 χρόνια πιάνο και

έχω ακούσει διάφορα όπως ότι χρειάζομαι το πτυχίο πιάνου για να με δεχτούν και ότι εκτός απ΄τα ειδικα μαθήματα αν περάσω θα πρέπει να δώσω εξετάσεις στο πιάνο οι οποίες είναι επιπέδου διπλώματος!

Επίσης οι εξετάσεις για το ειδικό μάθημα της αρμονίας είναι βατες για κάποιον  που έχει κάνει μόνο υποχρεωτικό αρμονίας?

χρειάζομαι κάποιον να με κατατοπίσει αν μπορείτε παιδιά κάποιος φοιτητής του ΜΕΤ  να μου απαντήσει γρήγορα θα ήμουν ευγνόμων.



λοιπον εγω ειμαι 2α λυκειου αλλα μπορω να εχω αποψη για το ειδικο μαθημα της αρμονιας

το ειδικο βοηθαει αφανταστα τοσο στις γνωσεις οσο και στον τροπο σκεψης οποτε ειναι το καλυτερο

οι εξετασεις παρ ολα αυτα απευθυνονται οπως γραφει πανω σε υποψηφιους με γνωσεις υποχρεωτικου.

εγω σου λεω οτι χρειαζεται ενα ΚΑΛΟ υποχρεωτικο για να περασεις και φυσικα εναν δασκαλο προετοιμασιας που να σε καθοδηγει. ο τροπος με τον οποιον οι καθηγητες εχουν εντολη απο το υπουργειο να διορθωνουν ειναι λιγο ως πολυ ηλιθιος. δλδ αν σου ρθει φλασια εκεινη την ωρα που θελει δικιολογηση μεσω βαθμιδων για να γινει αντιληπτη, πιθανον θα σου το βγαλουν λαθος καθως δεν ασχολουνται με βαθμιδες.

συμβουλη: αν βρεις καποιον καθηγητη που διορθωνει θεματα μη χασεις την ευκαιρια και ρωτα τον..... απο κει και περα αν εισαι του υποχρεωτικου θελει λιγο παραπανω διαβασμα. αν παλι τελειωσες ειδικο πρεπει να αλλαξεις τη λογικη σου και να σκεφτεσαι σαν υποχρεωτικο (ειπαμε.... για να σε καταλαβουν. δεν ειναι ολοι οι καθηγητες τζιμανια)

καλο διαβασμα απο μενα! ελπιζω να βοηθησα λιγακι! :)



 

σ'ευχαριστώ πολύ κατερινα. λοιπόν εγώ έχω κάνει μόνο το υποχρεωτικό αρμονιας και ειναι λιγο αργα πλεον να ασχοληθω με το ειδικο και την αρμονια την τελειωσα στην 3η γυμνασιου κ απο τοτε δν ειχα ξανασχοληθει κ δν μπορω ν πω πως ημουν κ απτους καλυτερους μαθητες. φετος αρχισα μαθηματα με εναν καθηγητη-φιλο μ ο οποιος τουλαχιστον ξερω πως δ κανει τη δουλεια για τα χρηματα και μεχει βοηθησει απιστευτα ως τωρα, εκτος αυτου ομως  παιρνουμε την υλη απτην αρχη, κ λυνω 3 θεματα καθε βδομαδα, σημερα μολισ τελειωσα την υλη του προτου ετουσ κ απο αυριο ξεκιναω αρμονικες αλυσιδες αν και ταχω ξανακανει αυτο το παιρνω σαν μια επαναληψη-ξεσκονισμα και βλεπω στανταρ οτι δν υπαρχει συγκριση με τα θεματα αρμονιας που ελυνα καποτε, αν και δεν πολυκαταλαβα κατι με τις βαθμιδες που ειπες πιο πανω και με τον τροπο που διορθωνουν οι καθηγητες, αν μπορουσες να το αναλυσεις λιγο θα ημουν ευγνομων.

οσο για τα ακουστικα ειμαι κομπλε οποτε μονο η αρμονια με ανησυχει..ευχαριστω και παλι


caterina08
Συγχορδία Ματζόρε
04.10.2009, 20:58#32   

Παράθεση:

Το μέλος ricopiano στις 04-10-2009 στις 20:05 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος caterina08 στις 04-10-2009 στις 19:04 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος ricopiano στις 13-09-2009 στις 10:50 έγραψε...

εγώ θέλω να ρωτήσω το εξής.

Είμαι κ εγώ μαθητής 3ης λυκείου και στόχος μου είναι να περάσω στο Μ.Ε.Τ στη θεσσαλονίκη.

Όμως δεν ξέρω τι προυποθέσεις υπάρχουν για να μπω σε αυτό το πανεπιστήμιο. σπουδάζω 11 χρόνια πιάνο και

έχω ακούσει διάφορα όπως ότι χρειάζομαι το πτυχίο πιάνου για να με δεχτούν και ότι εκτός απ΄τα ειδικα μαθήματα αν περάσω θα πρέπει να δώσω εξετάσεις στο πιάνο οι οποίες είναι επιπέδου διπλώματος!

Επίσης οι εξετάσεις για το ειδικό μάθημα της αρμονίας είναι βατες για κάποιον  που έχει κάνει μόνο υποχρεωτικό αρμονίας?

χρειάζομαι κάποιον να με κατατοπίσει αν μπορείτε παιδιά κάποιος φοιτητής του ΜΕΤ  να μου απαντήσει γρήγορα θα ήμουν ευγνόμων.



λοιπον εγω ειμαι 2α λυκειου αλλα μπορω να εχω αποψη για το ειδικο μαθημα της αρμονιας

το ειδικο βοηθαει αφανταστα τοσο στις γνωσεις οσο και στον τροπο σκεψης οποτε ειναι το καλυτερο

οι εξετασεις παρ ολα αυτα απευθυνονται οπως γραφει πανω σε υποψηφιους με γνωσεις υποχρεωτικου.

εγω σου λεω οτι χρειαζεται ενα ΚΑΛΟ υποχρεωτικο για να περασεις και φυσικα εναν δασκαλο προετοιμασιας που να σε καθοδηγει. ο τροπος με τον οποιον οι καθηγητες εχουν εντολη απο το υπουργειο να διορθωνουν ειναι λιγο ως πολυ ηλιθιος. δλδ αν σου ρθει φλασια εκεινη την ωρα που θελει δικιολογηση μεσω βαθμιδων για να γινει αντιληπτη, πιθανον θα σου το βγαλουν λαθος καθως δεν ασχολουνται με βαθμιδες.

συμβουλη: αν βρεις καποιον καθηγητη που διορθωνει θεματα μη χασεις την ευκαιρια και ρωτα τον..... απο κει και περα αν εισαι του υποχρεωτικου θελει λιγο παραπανω διαβασμα. αν παλι τελειωσες ειδικο πρεπει να αλλαξεις τη λογικη σου και να σκεφτεσαι σαν υποχρεωτικο (ειπαμε.... για να σε καταλαβουν. δεν ειναι ολοι οι καθηγητες τζιμανια)

καλο διαβασμα απο μενα! ελπιζω να βοηθησα λιγακι! :)



 

σ'ευχαριστώ πολύ κατερινα. λοιπόν εγώ έχω κάνει μόνο το υποχρεωτικό αρμονιας και ειναι λιγο αργα πλεον να ασχοληθω με το ειδικο και την αρμονια την τελειωσα στην 3η γυμνασιου κ απο τοτε δν ειχα ξανασχοληθει κ δν μπορω ν πω πως ημουν κ απτους καλυτερους μαθητες. φετος αρχισα μαθηματα με εναν καθηγητη-φιλο μ ο οποιος τουλαχιστον ξερω πως δ κανει τη δουλεια για τα χρηματα και μεχει βοηθησει απιστευτα ως τωρα, εκτος αυτου ομως  παιρνουμε την υλη απτην αρχη, κ λυνω 3 θεματα καθε βδομαδα, σημερα μολισ τελειωσα την υλη του προτου ετουσ κ απο αυριο ξεκιναω αρμονικες αλυσιδες αν και ταχω ξανακανει αυτο το παιρνω σαν μια επαναληψη-ξεσκονισμα και βλεπω στανταρ οτι δν υπαρχει συγκριση με τα θεματα αρμονιας που ελυνα καποτε, αν και δεν πολυκαταλαβα κατι με τις βαθμιδες που ειπες πιο πανω και με τον τροπο που διορθωνουν οι καθηγητες, αν μπορουσες να το αναλυσεις λιγο θα ημουν ευγνομων.

οσο για τα ακουστικα ειμαι κομπλε οποτε μονο η αρμονια με ανησυχει..ευχαριστω και παλι



λοιπον ακου: αυτο το θεμα το συζητησαμε πολυ οσο καναμε ειδικο αλλα και με παιδια που εδιναν η και που περασαν. απ' οτι καταλαβα χρησημοποιουν το υποχρεωτικο σαν μεσο για να καλυπτει λαθη διορθωτων η ελλειπεις γνωσεις τους (αν καποιον εχει διαφορετικη αποψη να με διορθωσει). γιατι δεν γινεται καποιος απο τους μετριους μαθητες της αρμονιας να περασει μεσα απο υποχρεωτικο. χρειαζεται το στοφαρισμα του μυαλου του ειδικου.

ΟΜΩΣ εχουμε περιπτωσεις μαθητων: που πηραν πτυχιο με 10 καθαρο και την επομενη μερα εγραψαν 11  και 12 στις πανελληνιες. κι αυτο γιατι : χρησημοποιοντας τις γνωσεις του ειδικου αυτουσιες και με βαση την τακτικη του υπουργειου (πχ οτι δεν λαμβανονται υπ οψη των διορθωτων οι βαθμιδες) δεν περνας. δλδ οταν κανεις κατι που για το μεσο ορο θεωρειται σοφιστικε(.....!) θα στο παρουν λαθος. ετσι εχουμε σαν αποτελεσμα οι αριστευσαντες του ειδικου στο πτυχιο να "παιζουν τους χαζους" (μονο για 3 ωρες φυσικα) ωστε το θεμα τους να βγει υπερβολικα απλο σε σημειο "βλακειας". χρησημοποιω τις εκφρασεις αυτες γιατι οπως ειπα δεν ξερεις  σε ποια χερια θα πεσει το γραπτο σου και ποσο ξερουν απο πραγματικη αρμονια.

οσο για σενα καλα κανεις και παιρνεις ξανα την υλη. ετσι καλυπτεις κενα και επαναπροσδιοριζεις κατι που δεν σου διδαχτηκε καλα. αν οπως ειπα  μαθεις τις ακριβεις οδηγιες του υπουργειου προς τους διορθωτες θα ησουν τυχαιρος. ετσι θα μπορεσεις να βαθμολογησεις το θεμα σου και να γραφεις με βαση αυτο. αν παρ ολα αυτα δεν πεσουν στα χερια σου. μην προσπαθεις να κανεις εξεζτητημενα πραγματα στο θεμα σου επειδη πολυ απλα τα ξερεις.............!!!!! λυνεις απλα λες και θα παει το θεμα σου σε "παιδακια",.... που κρινουν ομως την πορεια σου........ χρησημοποιεις ολες τις απλες γνωσεις που ειναι απαραιτητες με καλο και ευδιακριτο τροπο για να το καταλαβει ο αλλος. οτιδηποτε οπως ειπα σοφιστικε που ομορφαινει με περιεργο τροπο το γραπτο θεωρειται λαθος. ζητα ακομα την αποψη παιδιων που περασαν για να σου πουν τις εμπειριες τους

αυτα απο μενα. αν εχεις αποριες σχετικα μ αυτα που σου ειπα και σχετικα με την αρμονια γενικα στειλε πμ!!!

-------------------

axilleas23
Σολίστ
23.10.2009, 17:13#33   

"Tο Tμήμα Mουσικών Σπουδών του Iονίου Πανεπιστημίου λειτουργεί στην Kέρκυρα από τον Oκτώβριο του 1992 με βάση ένα πολυδύναμο πενταετές πρόγραμμα σπουδών που καλύπτει πέντε γνωστικές περιοχές της μουσικής θεωρίας και πράξης:

  • Aνώτερα Θεωρητικά και Σύνθεση
  • Oργανική και Φωνητική Mουσική Eκτέλεση
  • Mουσική Tεχνολογία
  • Mουσική Παιδαγωγική
  • Mουσικές Eπιστήμες


Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
Είναι το μόνο μουσικοεκπαιδευτικό ίδρυμα στην Eλλάδα που προσφέρει πλήρη κατάρτιση σε σπάνιους και μοναδικούς κλάδους όπως η Παλαιά Mουσική, το Εκκλησιαστικό Όργανο, η Tζάζ, η Hλεκτροακουστική Mουσική ή η Mουσικοθεραπεία.

Eίναι το μόνο ελληνικό ίδρυμα που διαθέτει πλήρες πρόγραμμα και υποδομή Mουσικής Aκαδημίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

H υιοθέτηση του Eυρωπαϊκού Συστήματος Πιστωτικών Mονάδων (E.C.T.S.) επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση φοιτητών από και προς τα κυριότερα μουσικοεκπαιδευτικά ιδρύματα της Eυρώπης και την πλήρη ισοτιμία και αντιστοιχία των πτυχίων του Tμήματος με τα ευρωπαϊκά και κατ' επέκταση τα αμερικανικά, ανώτατα πτυχία Κονσερβατόριων, Mουσικών Aκαδημιών και Mουσικών Πανεπιστημιακών Σχολών.

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ...

 Απασχόληση
Oι πτυχιούχοι του Τμήματος αυτού μπορούν να εργαστούν ως:

  • μουσικοί και μαέστροι σε συμφωνικές ορχήστρες, χορωδίες, μουσικά σύνολα
  • καθηγητές της μουσικής εκπαίδευσης σε Γενικά και Μουσικά Σχολεία
  • καθηγητές σε Ωδεία και Μουσικές Σχολές
  • επαγγελματίες σε πολιτιστικούς φορείς, θέατρα, studio ήχου και εικόνας, σε μουσικούς εκδοτικούς οίκους, μουσεία, εργαστήρια κατασκευής μουσικών οργάνων
  • επαγγελματίες σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς ενημέρωσης και επικοινωνίας
  • μουσικολόγοι και μουσικοκριτικοί σε φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση.

ΕΠΙΣΗΣ...

Το πτυχίο του Τμήματος Μουσικών Σπουδών είναι ενιαίο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις κατευθύνσεις:

  • Μουσική Σύνθεση
  • Μουσική Εκτέλεση
  • Μουσικές Επιστήμες

Oι δύο πρώτες εξασφαλίζουν επαγγελματική επάρκεια σε συνθέτες, εκτελεστές οργάνων, τραγουδιστές και μαέστρους χορωδίας ή ορχήστρας, ενώ η τρίτη επισφραγίζει την επάρκεια στη Mουσική Παιδαγωγική, τη Mουσική Tεχνολογία ή τη Mουσικολογία.

Μια από τις κατευθύνσεις επιλέγεται από τον φοιτητή και αναγράφεται τελικά στο πτυχίο του.

Η κατεύθυνση του πτυχίου πιστοποιεί επαγγελματική επάρκεια αλλά όχι εξειδίκευση. Η εξειδίκευση εξασφαλίζεται και πιστοποιείται με το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών.

Κάθε κατεύθυνση χωρίζεται άτυπα σε υποκατευθύνσεις με διαφορετικά αντικείμενα και διαφορετικά προαπαιτούμενα για τα πτυχιακά μαθήματα. Τα πτυχιακά μαθήματα είναι τρία και είναι αυτά που καθορίζουν την κατεύθυνση.


stelios15
Συγχορδία Μινόρε
20.11.2009, 01:07#34   

Παράθεση:

Το μέλος axilleas23 στις 23-10-2009 στις 17:13 έγραψε...

"Tο Tμήμα Mουσικών Σπουδών του Iονίου Πανεπιστημίου λειτουργεί στην Kέρκυρα από τον Oκτώβριο του 1992 με βάση ένα πολυδύναμο πενταετές πρόγραμμα σπουδών που καλύπτει πέντε γνωστικές περιοχές της μουσικής θεωρίας και πράξης:

  • Aνώτερα Θεωρητικά και Σύνθεση
  • Oργανική και Φωνητική Mουσική Eκτέλεση
  • Mουσική Tεχνολογία
  • Mουσική Παιδαγωγική
  • Mουσικές Eπιστήμες


Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
Είναι το μόνο μουσικοεκπαιδευτικό ίδρυμα στην Eλλάδα που προσφέρει πλήρη κατάρτιση σε σπάνιους και μοναδικούς κλάδους όπως η Παλαιά Mουσική, το Εκκλησιαστικό Όργανο, η Tζάζ, η Hλεκτροακουστική Mουσική ή η Mουσικοθεραπεία.

Eίναι το μόνο ελληνικό ίδρυμα που διαθέτει πλήρες πρόγραμμα και υποδομή Mουσικής Aκαδημίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

H υιοθέτηση του Eυρωπαϊκού Συστήματος Πιστωτικών Mονάδων (E.C.T.S.) επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση φοιτητών από και προς τα κυριότερα μουσικοεκπαιδευτικά ιδρύματα της Eυρώπης και την πλήρη ισοτιμία και αντιστοιχία των πτυχίων του Tμήματος με τα ευρωπαϊκά και κατ' επέκταση τα αμερικανικά, ανώτατα πτυχία Κονσερβατόριων, Mουσικών Aκαδημιών και Mουσικών Πανεπιστημιακών Σχολών.

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ...

Απασχόληση
Oι πτυχιούχοι του Τμήματος αυτού μπορούν να εργαστούν ως:

  • μουσικοί και μαέστροι σε συμφωνικές ορχήστρες, χορωδίες, μουσικά σύνολα
  • καθηγητές της μουσικής εκπαίδευσης σε Γενικά και Μουσικά Σχολεία
  • καθηγητές σε Ωδεία και Μουσικές Σχολές
  • επαγγελματίες σε πολιτιστικούς φορείς, θέατρα, studio ήχου και εικόνας, σε μουσικούς εκδοτικούς οίκους, μουσεία, εργαστήρια κατασκευής μουσικών οργάνων
  • επαγγελματίες σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς ενημέρωσης και επικοινωνίας
  • μουσικολόγοι και μουσικοκριτικοί σε φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση.

ΕΠΙΣΗΣ...

Το πτυχίο του Τμήματος Μουσικών Σπουδών είναι ενιαίο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις κατευθύνσεις:

  • Μουσική Σύνθεση
  • Μουσική Εκτέλεση
  • Μουσικές Επιστήμες

Oι δύο πρώτες εξασφαλίζουν επαγγελματική επάρκεια σε συνθέτες, εκτελεστές οργάνων, τραγουδιστές και μαέστρους χορωδίας ή ορχήστρας, ενώ η τρίτη επισφραγίζει την επάρκεια στη Mουσική Παιδαγωγική, τη Mουσική Tεχνολογία ή τη Mουσικολογία.

Μια από τις κατευθύνσεις επιλέγεται από τον φοιτητή και αναγράφεται τελικά στο πτυχίο του.

Η κατεύθυνση του πτυχίου πιστοποιεί επαγγελματική επάρκεια αλλά όχι εξειδίκευση. Η εξειδίκευση εξασφαλίζεται και πιστοποιείται με το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών.

Κάθε κατεύθυνση χωρίζεται άτυπα σε υποκατευθύνσεις με διαφορετικά αντικείμενα και διαφορετικά προαπαιτούμενα για τα πτυχιακά μαθήματα. Τα πτυχιακά μαθήματα είναι τρία και είναι αυτά που καθορίζουν την κατεύθυνση.



 

Επείδή με μιά πρώτη σκέψη που έκανα μόλις δίαβασα αυτό το κείμενο,μου αρέσε αυτή η σχολή...

Έχω τις εξείς απορίες:

Για να πάει κάποιος σε αυτή τη σχολή θα πρέπει να έχει τελιώσει και ώς ένα σημείο κάποιο ωδείο,ή και άν είναι εντελός άσχετος απο μουσική μπορεί να πάει σε αυτή τη σχολή;

Απο ποιά κατεύθυνση μπορώ να πάω σε αυτή τη σχολή και πόσα μόρια χριάζεται συνήθως;

Και κάτι ακόμα,αυτή η σχολή εκτός απο Κέρκυρα υπάχει στη Θεσσαλονίκη ή σε κάποια άλη πόλη της χώρας;

Ευχαριστώ!

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : stelios15 στις 20-11-2009 01:09 ]


ngiamalis
Βασική Νότα
20.11.2009, 23:29#35   

 

Τι να πει κανείς για  το ελληνικό φαινόμενο 'μουσική παιδεία στην Ελλάδα''

Σχολές, Ωδεία ,Τμήματα Πανεπιστημίων ,ΤΕΙ παραδοσιακής μουσικής  ΤΕΙ κατασκευής μουσικών οργάνων ΤΕΙ μουσικής τεχνολογίας όλα αυτά .Γιατί δεν ιδρύουν μια μουσική  Ακαδημία επιτέλους ,τόσο πολύ κοστίζει ;

Η αλήθεια είναι ότι τα πανεπιστημιακά τμήματα κάνουν προσπάθειες να δημιουργήσουν ειδικεύσεις , αυτό κάποιοι το κατακρίνουν ,η προσωπική μου άποψη είναι ότι μέσα στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι .Αφού δεν κάνει η πολιτεία το χρέος της (ίδρυση ακαδημίας ) καλά κάνουν τα τμήματα και προχωρούν με τις ειδικεύσεις . εξάλλου στην ειδίκευση δεν μπαίνει όποιος θέλει ,αυτοί που μπαίνουν έχουν υποδομή και εξετάζονται αυστηρά .

Το λάθος που έχει κάνει το Πολιτισμού είναι ότι έχει αφήσει τα ωδεία σε κατάσταση προπολεμική με βασιλικά διατάγματα και νόμους του περασμένου αιώνα. Αδιαβάθμητες σπουδές χωρίς επαγγελματικές προοπτικές (στη σύγχρονη αγορά) χωρίς νέες ειδικεύσεις (μουσική τεχνολογία) ,νέα όργανα και νέους μουσικούς κλάδους.

Όλα όμως έχουν αλλάξει γιατί η αγορά εργασίας είναι στο Δημόσιο Σχολείο ,έτσι όλοι στοχεύουν εκεί ! και οι Πανεπιστημιακοί και οι ωδειακοι και οι ΤΕΙ .Αν υπήρχε αγορά εργασίας στα ωδεία ή αν κάθε μεγάλη πόλη είχε μια συμφωνική ορχήστρα και από δυο τρία μουσικά σύνολα με μουσικούς μόνιμους τότε θα άλλαζε ο ορίζοντας .Άρα η έμμεση λύση του προβλήματος είναι η δημιουργία από τη πολιτεία μουσικών οργανισμών στις πόλεις και πρόσληψη μουσικών ειδικοτήτων σε αυτά .Τότε ο κάθε ένας θα πάει στη σωστή του θέση: Ο απόφοιτος ΤΜΣ στα σχολεία ο απόφοιτος ωδείου στις ορχήστρες  και στους μουσικούς οργανισμούς ο απόφοιτος ΤΕΙ στα ιδρύματα μουσικής τεχνολογίας και έρευνας που θα πρέπει να δημιουργηθούν σε κάθε νομό και όλοι μέλι γάλα Αλλά ποιές πολιτικές ομάδες θα σκεφτούν έτσι ,   Ποιος Έλληνας θα αποφασίσει να Ιδρύσει ;  Ποιος ;


loveville
Περαστική Νότα
17.01.2011, 00:11#36   

Παράθεση:

Το μέλος mariam στις 18-07-2009 στις 17:34 έγραψε...

Γεια χαρα fibonazzi!

Καταρχας χαιρομαι που εχουμε μια αξιοπρεπης συζητηση χωρις προσπαθεια για ειρωνια κτλ!

Λοιπον κοιτα, απο το Ι.Π.Τ.Μ.Σ κανεις μπορει να παρει τις εξης 3 κατευθυνσεις--> 1. Συνθεσης (κλασσικη, ή με παραστατικη τεχνη ή τζαζ ήσυγχρονη ή ηλεκτροακουστική)

2. Εκτέλεση οργάνου ή Μονωδία

3. Διέυθυνση Ορχήστρας, Διεύθυνση χορωδίας

4. Μουσικολογία

5. Μουσική Παιδαγωγική

6. Μουσική τεχνολογία

7. Μουσικοθεραπεία

8. Τζαζ κατευθυνση γενικα  *σύνθεση, εκτελεση , κτλ

Δεν γνωρίζω έιδικά κατά το πόσο αναγνωρισμένο είναι το πτυχίο αλλα ξερω πως ειναι γενικα και στο εξωτερικο αναγνωρισμενο και σε κλιμακα θεωρειται να ειναι σε υψηλο επιπεδο. Το πτυχιο θα λεει πανω Πτυχιο Μουσικολογιας αλλα διπλα θα αναγγραφεται η καταυθυνση πχ συνθεση

Οποιος βγαινει απο εκει, μπορει να διδασκει σε ολοημερα σχολεια, γυμνασια κτλ σε Ωδεια εαν και πιο δυσκολο καθως υπαρχουν ηδη πολλοι ωδειακοι οποτε κλειστος ο κυκλος γενιακ σε αυτα, και επισης σαν ελευθεροι επαγγελματιες. αν ειναι σολιστ σε κρατικες ορχηστρες και παει λεγοντας.

Τωρα τι αλλο να προσθεσω? Γενικα πιστευω πως το επαγγελμα του μουσικου ειναι δυσκολο (αλλα αλλο μεγαλο θεμα αυτο).... εαν δεν περασεις ΑΣΕΠ ακομα πιο δυσκολο...

Αναμενω σχολια περια αυτων  fibonazzi!

τα ξαναλεμε...

μαριαμ

ηθελα να σε ρωτησο αν ξερεις της βασεις για τους αλλοδαπους στης μουσικες σχολεσ στη κερκυρα αθηνα και θεσσαλονικη?;


loveville
Περαστική Νότα
17.01.2011, 00:12#37   

Παράθεση:

Το μέλος axilleas23 στις 23-10-2009 στις 17:13 έγραψε...

"Tο Tμήμα Mουσικών Σπουδών του Iονίου Πανεπιστημίου λειτουργεί στην Kέρκυρα από τον Oκτώβριο του 1992 με βάση ένα πολυδύναμο πενταετές πρόγραμμα σπουδών που καλύπτει πέντε γνωστικές περιοχές της μουσικής θεωρίας και πράξης:

  • Aνώτερα Θεωρητικά και Σύνθεση
  • Oργανική και Φωνητική Mουσική Eκτέλεση
  • Mουσική Tεχνολογία
  • Mουσική Παιδαγωγική
  • Mουσικές Eπιστήμες


Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
Είναι το μόνο μουσικοεκπαιδευτικό ίδρυμα στην Eλλάδα που προσφέρει πλήρη κατάρτιση σε σπάνιους και μοναδικούς κλάδους όπως η Παλαιά Mουσική, το Εκκλησιαστικό Όργανο, η Tζάζ, η Hλεκτροακουστική Mουσική ή η Mουσικοθεραπεία.

Eίναι το μόνο ελληνικό ίδρυμα που διαθέτει πλήρες πρόγραμμα και υποδομή Mουσικής Aκαδημίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

H υιοθέτηση του Eυρωπαϊκού Συστήματος Πιστωτικών Mονάδων (E.C.T.S.) επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση φοιτητών από και προς τα κυριότερα μουσικοεκπαιδευτικά ιδρύματα της Eυρώπης και την πλήρη ισοτιμία και αντιστοιχία των πτυχίων του Tμήματος με τα ευρωπαϊκά και κατ' επέκταση τα αμερικανικά, ανώτατα πτυχία Κονσερβατόριων, Mουσικών Aκαδημιών και Mουσικών Πανεπιστημιακών Σχολών.

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ...

Απασχόληση
Oι πτυχιούχοι του Τμήματος αυτού μπορούν να εργαστούν ως:

  • μουσικοί και μαέστροι σε συμφωνικές ορχήστρες, χορωδίες, μουσικά σύνολα
  • καθηγητές της μουσικής εκπαίδευσης σε Γενικά και Μουσικά Σχολεία
  • καθηγητές σε Ωδεία και Μουσικές Σχολές
  • επαγγελματίες σε πολιτιστικούς φορείς, θέατρα, studio ήχου και εικόνας, σε μουσικούς εκδοτικούς οίκους, μουσεία, εργαστήρια κατασκευής μουσικών οργάνων
  • επαγγελματίες σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς ενημέρωσης και επικοινωνίας
  • μουσικολόγοι και μουσικοκριτικοί σε φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και στην τοπική αυτοδιοίκηση.

ΕΠΙΣΗΣ...

Το πτυχίο του Τμήματος Μουσικών Σπουδών είναι ενιαίο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις κατευθύνσεις:

  • Μουσική Σύνθεση
  • Μουσική Εκτέλεση
  • Μουσικές Επιστήμες

Oι δύο πρώτες εξασφαλίζουν επαγγελματική επάρκεια σε συνθέτες, εκτελεστές οργάνων, τραγουδιστές και μαέστρους χορωδίας ή ορχήστρας, ενώ η τρίτη επισφραγίζει την επάρκεια στη Mουσική Παιδαγωγική, τη Mουσική Tεχνολογία ή τη Mουσικολογία.

Μια από τις κατευθύνσεις επιλέγεται από τον φοιτητή και αναγράφεται τελικά στο πτυχίο του.

Η κατεύθυνση του πτυχίου πιστοποιεί επαγγελματική επάρκεια αλλά όχι εξειδίκευση. Η εξειδίκευση εξασφαλίζεται και πιστοποιείται με το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών.

Κάθε κατεύθυνση χωρίζεται άτυπα σε υποκατευθύνσεις με διαφορετικά αντικείμενα και διαφορετικά προαπαιτούμενα για τα πτυχιακά μαθήματα. Τα πτυχιακά μαθήματα είναι τρία και είναι αυτά που καθορίζουν την κατεύθυνση.

ηθελα να σε ρωτησο αν ξερεις της βασεις για τους αλλοδαπους στης μουσικες σχολες στη κερκυρα αθηνα και θεσσαλονικη?


Vagos-G
Περαστική Νότα
21.05.2011, 18:41#38   

Παράθεση:

Το μέλος kapoios στις 17-07-2009 στις 22:19 έγραψε...

Γεια και από εμένα!Είμαι τελειόφοιτος στο Μουσικών Σπουδών Θεσσαλονίκης ΑΠΘ (ορκίζομαι τον Σεπτεμβριο).Να σου πω για την δική μου σχολή-τμήμα.Έχουμε τους καλύτερους θεωρητικούς.Επίσης έχουμε και κατεύθυνση σύνθεσης που εισάγεσαι τον δεύτερο κύκλο των σπουδών με την προυπόθεση να έχεις περάσει τον πρώτο χρόνο κάποια μαθήματα με 7 και πάνω.Εκεί διδάσκουν ο Μπαλτάς,ο Σαμαράς και άλλοι.Κορυφαία ονόματα στην σύνθεση.Όταν τελειώσεις την σχολή, θα βρεις δουλειά στην αρχή ως ωρομίσθιος.Υπάρχουν πάρα πολλές κενές θέσεις.Και τώρα που όλα τα δημοτικά θα γίνουν ολοήμερα, θα υπάρχουν θέσεις για μουσικούς και μετά από 5-6 χρόνια 100%!Και μετά σιγά-σιγά γίνεσαι αναπληρωτής.Η σχολή προσφέρει δουλειά.Στο Ιονιο έχουν κατευθύνσεις.Για Αθήνα ξέρω ότι το χειρότερο.Και για το Μακεδονίας είναι 4 χρόνια,εκτός αν πάςρεις κατεύυνση οργάνου και γίνει 5-6.Επιπλέον όταν κάποτε τελειώσεις όπως εγώ καλή ώρα, όταν κάνεις τα χαρτιά για ωρομίσθιος, θα προηγήσαι από τους ωδειακούς αφού έχεις χαρτί Α.Ε.Ι.!Και μετά αν γουστάεριες κάνεις και ένα μεταπτυχιακό ένα χρόνο πάνω στην ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ στην Αγγλία για έναν χρόνο με κόστος γύρω στα 10 χιλιάδες ευρώ στέγαση και δίδακτρα μαζί.Αν αγαπάς την μουσικής πήγαινε.ΙΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΘ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2 ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΗΓΑ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΠΟΙΥ ΟΡΓΑΝΟΥ.ΑΛΛΑ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ.Ωρομισθιοε για 3 χρονια μεχρι να γινω Ανπληρωτης δεν με χαλαει.Πλουσιος δεν γεννηθηκα ου τε βολεμενος ειμαι,για να παιρνω 1200-1500 ως μονιμος στο δημοσιο με την μια.Οσο για το ΑΣΕΠ δεν εδωσα αλλα τα θεματα για καποιον που εχει νγαλει την σχολη ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ με 7,5 και πανω τα θεματα ηταν γελοια!Αυτα και απο εμενα!Καλο κουραγιο!Α...και κατι αλλο.Πιο ευκολαμ να τελειωσεις ειναι στην Αθηνα και πιο δυσκολα στην Θεσσαλονικη..Αλλα αγαθα κοποις κτωνται!{#emotions_dlg.clap}



Φίλε,μηπως μπορεις να με πεις τι εννοεις οταν λες οτι μπορεις να διαλέξειες κατεύθηνση οργάνου?Τι όργανα δηλαδη μπορεις να διαλεξεις?Και ηλεκτρικη κιθάρα?Γιατι δεν λεω καλη ειναι και η ακουστική ή η κλασική,αλλα θα προτιμούσα την ηλεκτρική αν περάσω και μπω στην διαδικασια να διαλεξω οργανο.Εσυ για παραδειγμα πηρες κατευθηνση και αν ναι για τι οργανο?


fatsaaa21243
Περαστική Νότα
30.04.2013, 11:42#39   
ειμαι 17 και ενδιαφερομαι για ξενο τραγουδι ..δεν εχω πολλες γνωσεις πανω στη μουσικη απλα παιζω ντραμς αυτοδιδακτη ..θα μπορουσατε να μου δωσετε καποιες πληροφοριες ωστε να καταληξω καπου ?? σας ευχαριστω
Georgia-Grace
Περαστική Νότα
08.05.2013, 03:05#40   
@ fatsaaa21243 Τι εννοείς; Σε ενδιαφέρει επαγγελματικά το ξένο τραγούδι; Ως κύρια απασχόληση ή συμπληρωματική; Σκέφτεσαι μήπως ασχοληθείς επαγγελματικά με τη μουσική;