ελληνική μουσική
330 online   ·  203.321 μέλη

Μικρόφωνο για προβα;

cobal
Σολίστ
Chat
24.01.2010, 14:45

Noiz...Βαζω μικροφωνο στον ενισχυτη της κιθαρας απο την κονσολα... Μηπως ειναι καλυτερα να βαλω καλωδιο απο την εξοδο ακουστικων του ενισχυτη στην κονσολα?.

Μερικοι ενισχυτες εχουν εξοδο DI που ξερω οτι ειναι εξοδος προς την κονσολα.... ειναι το ιδιο και με την εξοδο για ακουστικα??


#21   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
24.01.2010, 16:35

Η καλυτερη χρηση του ενισχυτη κιθαρας για ηχογραφηση και live ειναι με μικροφωνο ( ή μικροφωνα, αναλογα με το ποσο μπινελιδικο ηχοληπτη εχεις ).  Ο κυριοτερος λογος ειναι γιατι μονο μεσω του ηχειου μπορει ο ενισχυτης να αποδωσει τον ογκο της κιθαρας.

Τωρα σε περιπτωση live που θελει καποιος ηχοληπτης να αποφυγει πολλα μικροφωνα, σιγουρα η λυση του line out του ενισχυτη ειναι η αμεσως ( και μοναδικη ) προτεινομενη, ομως προσωπικα δε το τολμω.

Η εξοδος headphone out με τη line out εχει διαφορα ως προς την ενισχυση της. Και βεβαια η line out ειναι το γνωστο DI που αναφερεις ( μεσα στον ενισχυτη διοτι εχει διαφορετικη λειτουργια ).

 

Για επιπλεον πληροφοριες για το πως λειτουργει το line out και το headphone out θα μπορουσαν να σε ενημερωσουν οι κιθαριστες του forum, μιας κι εγω ειμαι ηχοληπτης και πληκτρας...Αρα καμια σχεση με το "ψαξιμο" που θα εκανε ενας κιθαριστας!


#22   
cobal
Σολίστ
Chat
24.01.2010, 18:57

Παράθεση:

Το μέλος noizreduction στις 24-01-2010 στις 16:35 έγραψε...

Η καλυτερη χρηση του ενισχυτη κιθαρας για ηχογραφηση και live ειναι με μικροφωνο ( ή μικροφωνα, αναλογα με το ποσο μπινελιδικο ηχοληπτη εχεις ).  Ο κυριοτερος λογος ειναι γιατι μονο μεσω του ηχειου μπορει ο ενισχυτης να αποδωσει τον ογκο της κιθαρας.

Τωρα σε περιπτωση live που θελει καποιος ηχοληπτης να αποφυγει πολλα μικροφωνα, σιγουρα η λυση του line out του ενισχυτη ειναι η αμεσως ( και μοναδικη ) προτεινομενη, ομως προσωπικα δε το τολμω.

Η εξοδος headphone out με τη line out εχει διαφορα ως προς την ενισχυση της. Και βεβαια η line out ειναι το γνωστο DI που αναφερεις ( μεσα στον ενισχυτη διοτι εχει διαφορετικη λειτουργια ).

 

Για επιπλεον πληροφοριες για το πως λειτουργει το line out και το headphone out θα μπορουσαν να σε ενημερωσουν οι κιθαριστες του forum, μιας κι εγω ειμαι ηχοληπτης και πληκτρας...Αρα καμια σχεση με το "ψαξιμο" που θα εκανε ενας κιθαριστας!



Υπαρχει καποιο προβλημα αν εχεις πολα (πχ 4) μικροφωνα πανω σε μια κονσολα (πχ 12καναλη) μαζι με κιθαρα και μπασσο???

 


#23   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
24.01.2010, 20:44

Η κονσολα εχει δημιουργηθει για να "σηκωνει" οσα πραγματα αντεχει. Με τις καταλληλες ρυθμισεις μπορει να λαβει οποια πηγη μπορει να υποστηριξει ( αναλογα με το μοντελο της κονσολας ).

 

Σε αυτο που θα με βρεις αντιθετο ειναι στην αμεση συνδεση του μπασου με τη κονσολα. Πρωτον, καλο ειναι το μπασο να εχει δικο του ενισχυτη ( λογω ογκου και σωστης διαχειρισης του ηχου του μπασου ) και δευτερον, ενα μπασο αμεσα συνδεδεμενο σε κονσολα χωρις καποιο DI, δε θα εχει την απαραιτητη ενισχυση ωστε να "αποδωσει" πανω στη κονσολα.

Το ιδιο ισχυει για τη κιθαρα, αλλα οσον αφορα το 2ο μερος ( DI ) μιας και οι ενισχυτες κιθαρας ειναι λιγο ακριβουτσικοι και δε νομιζω πως καποιος θα εβαζε το χερι του τοοοοσο βαθια χωρις λογο!

 


#24   
cobal
Σολίστ
Chat
24.01.2010, 21:44

Παράθεση:

Το μέλος noizreduction στις 24-01-2010 στις 20:44 έγραψε...

Η κονσολα εχει δημιουργηθει για να "σηκωνει" οσα πραγματα αντεχει. Με τις καταλληλες ρυθμισεις μπορει να λαβει οποια πηγη μπορει να υποστηριξει ( αναλογα με το μοντελο της κονσολας ).

 

Σε αυτο που θα με βρεις αντιθετο ειναι στην αμεση συνδεση του μπασου με τη κονσολα. Πρωτον, καλο ειναι το μπασο να εχει δικο του ενισχυτη ( λογω ογκου και σωστης διαχειρισης του ηχου του μπασου ) και δευτερον, ενα μπασο αμεσα συνδεδεμενο σε κονσολα χωρις καποιο DI, δε θα εχει την απαραιτητη ενισχυση ωστε να "αποδωσει" πανω στη κονσολα.

Το ιδιο ισχυει για τη κιθαρα, αλλα οσον αφορα το 2ο μερος ( DI ) μιας και οι ενισχυτες κιθαρας ειναι λιγο ακριβουτσικοι και δε νομιζω πως καποιος θα εβαζε το χερι του τοοοοσο βαθια χωρις λογο!

 



Η κονσολα που εχουμε ειναι μια Phonic MR 1442 αν θυμαμαι καλα.

Για το μπασσο.... οντως περιμενουμε εναν 30αρι Μαρσαλ.

Μπορει το μπασο να χαλαει τον υπολοιπο ηχο της κονσολας?? ( το υποψιαζομαι) Μεχρι τωρα δεν ειχαμε ενισχυτη για να δοκιμασω (το μπασο δινει πολυ δυνατο σημα στην κονσολα απο μονο του)

Για την κιθαρα... ενας 20αρις Peavey μας εχει βγαλει ασπροπροσωπους και ο κιθαριστας δεν τον αλλαζει με τιποτα (οντως φοβερο ηχο με την δικη του παραμορφωση)

Κανενα κολπο να μην σφυριζουν τα μικροφωνα???

Ο εξοπλισμος μας ειναι μια κονσολα και δυο αυτοενισχυομενα jbl EONG2 15" 300+100 watt και παιζουμε σε ενα χωρο 4,60χ6,30 με ξυλινη σκεπη κουρτινες στους τοιχους και χαλι κατω και μερικες μερες δεν μπορω να βγαλω τα μικροφωνα πιο πανω, επισης διχως να αλλαξω ρυθμισεις στην κονσολα σχεδον καθε φορα εχουμε και διαφορετικο ηχο


#25   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
24.01.2010, 22:25

Οπως καταλαβαινεις ειναι παρα πολυ δυσκολο να κανω "διαγνωση" και να βρω τα αιτια που σφυριζουν τα μικροφωνα απο μακρια. Ειναι κατι σαν να σου κανει διαγνωση ο γιατρος απο το..τηλεφωνο!

Υπαρχουν ωστοσο καποιοι παραγοντες που παντα οδηγουν βαθμιαια σε feedback.

 

Αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι πια οργανα περνανε μεσα απο τη κονσολα και ποσα ( και που βεβαια ) μικροφωνα χρησιμοποιεις!

 

Μη σε ξεγελαει η κουρτινα ή το χαλι. Και τα 2 ειναι μια βελτιωση στην απορροφηση του ηχου, ομως δεν παυουν να ειναι μεσαιας απορροφητικοτητας υλικα τα οποια αφηνουν τις μπασες και πριμες συχνοτητες να κανουν "παρτυ" στο χωρο.

Μια βαρια κουρτινα απο βελουδο, με πτυχες και περιθωριο στη βαση της κατα 1 m ( ωστε να κανει μια "σουρα" στο κατω μερο της ) θα ηταν μια καλη λυση για το χωρο σας, ενω μια προσθηκη στο ταβανι θα βοηθουσε επισης να μαζευτει ο ηχος λιγο. Πχ, μια καλη λυση ειναι υφασμα απο αλεξιπτωτο ή αεροστατο ( κι ομως ναι ) να μπει απο το κεντρο του ταβανιου και να ανοιγει σαν αναποδο αεροστατο προς τις ακρες.

 


#26