Παράθεση:
|
Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου αγαπητέ περί πιάτσας. Με παραπέμπεις να ψάξω και να δω τις κριτικές που γίνονται. Μα κάπως έτσι δεν αναπαράγεται και η βιομηχανία της μπούρδας; Από τις κριτικές; Καλά, όχι μόνο από τις κριτικές, αλλά από τους βασικότερους παράγοντες για να πάει ένας όχλος τενεκέδων να πληρώσει αδρά προκειμένου να ακούσει/δει τον κάθε βασιλιά καρνάβαλο που την είδε τραγουδοποιός (είτε λέγεται Πετρούλα, είτε λέγεται Κίτρινα Ποδήλατα, είτε ..., είτε ...), και που δυστυχώς δεν εμφανίζεται κάθε αποκριές, αλλά κάθε μέρα, είναι και οι κριτικές.
Εν ολίγοις συμφωνούμε στα περί πιάτσας.
Τώρα για την σύγκριση που κάνεις είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ γελοία.
Συγκρίνεις τον Σιδηρόπουλο και τον Άσιμο με τα Κίτρινα Ποδήλατα.
ΈΛΕΟΣ!!!!!!!!
Κι όσο για τις "ποιητικές" κοψιές που αναφέρεις και πάλι ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!
Σ' ευχαριστώ που με κάθε δυνατό μέσο και τρόπο που είχες με επιβεβαίωσες για τη βιομηχανία της ΜΠΟΥΡΔΑΣ.
Ρε μαντζαφλάρι μην ασχολείσαι ρε.
Η κατάσταση είναι για γέλια, είναι και για κλάματα μαζί.
Παράθεση:
|
Φίλτατε kasel διακρίνω μία τάση υποβιβασμού ως προς τους νεότερους (ζουζούνια) από τα λεγόμενά σας. Μα γιατί;
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GodefrigosTisTymfis στις 06-04-2009 14:33 ]
""To τραγούδι γενικά, πρέπει να έχει λόγο υπαινιχτικό, υπόγειο και ποιητικό κι όχι άκομψα και κραυγαλέα "καταγγελτικό", δασκαλίστικο , ψευτο-οργισμένο και απωθητικά τσαμπουκαλεμένο. "
είναι το λιγότερο αστεία. ΓΙατί με αυτήν την τη λογική τα τραγούδια του Σιδηρόπουλου, του Άσιμου και του Τριπόλίτη ακυρώνονται και πετιούνται στο καλάθι των αχρήστων.
Υπάρχει και η κατηγορία του "κοινωνικού τραγουδιού" που ο αρθογράφος ξέχασε μάλλον"
Σου φαίνεται να συγκρίνω τα Κίτρινα Ποδήλατα με τον Άσιμο; Παραδέιγματα πάνω στις θεωρίες του πρώτου σχολιογράφου έφερα. Ο τρόπος που απαντάς μου δείχνει υπεροψία και σνομπισμό, αλλά δυστύχώς στερείται λόγου και σκέψης. Εδώ δεν μπορείς να διαβάσεις τι λέμε και τι εννοούμε, και απαντάς με τον τρόπο που απαντάς, θέλεις και πολιτισμό...
Χίλιες φορές ο πολιτισμός της Πετρούλας από τον πολιτισμό των δήθεν διανοούμενων, υπεροόπτων, ελιτιστών που όμως φέρονται χειρότερα και από τους πιο αμόρφωτους.
Το "έλεος" κύριε, δεν είναι επιχείρημα ούτε συζήτηση.
Ανέβασε θέματα και άρθρα στο Musicheaven και τότε θα κριθείς όπως κρινόμαστε καθημερινά όλοι. Στις πράξεις. Γκέγκε;
-----------------
Η ζωή αλλάζει δίχως να κοιτάζει τη δικιά σου μελαγχολία.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : spiroos στις 06-04-2009 20:53 ]
Παράθεση:
|
Φίλε Σπύρο, στην μεγάλη πλειοψηφία των σχολίων που έχεις κάνει στο ΜΗ συμφωνώ μαζί σου και χαίρομαι που μπορώ να συνομιλώ με ανθρώπους τέτοιου επιπέδου. Το να ανακατεύουμε όμως τον Σιδηρόπουλο με τα ποδήλατα, για να προβάλουμε κάποιο επιχείρημα δε μου κάθεται καθόλου καλά. Άλλο είδος και ύφος καταγγελίας στα τραγούδια του Σιδηρόπουλου. Άλλη ποιότητα, κυρίως άλλο κίνητρο. Στο πρίγκηπα βρίσκεις ουσία, αλήθεια, συγκίνηση. Συμφωνώ πως μπορεί με άμεσο μηνυμα στο στίχο να υπάρξει πολύ καλό αποτέλεσμα. Μεταξύ της μιας και της άλλης αμεσότητας υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά. Ξέρω πως δεν κάνεις σύγκριση απλά μου φάνηκε κάπως και θέλησα να στο εξομολογηθώ.
Φίλε Πάνο,
στο ξαναλέω, δεν συγκρίνω τα Ποδήλατα με αυτούς τους μύθους. Εδωσα παραδείγματα στίχων που ο πρώτος σχολιογράφος με τους αφορισμούς του στο τι είναι τραγούδι, σίγουρα θα τους έβγαζε από έξω. Εννοείται πως δεν υπάρχει σύγκριση.
Να είσαι καλα
πως μπορεις να φτιαχνεις ενα topic η εστω να ξεκινας μια συζητηση,οταν απο την αρχη θα εισαι αντιθετος σε οτι διαφορετικο πει ο αλλος?πως μπορεις να κρινεις ενα συκγορτημα απο ενα τραγουδι και μονο?ουτε εγω ειμαι πορωμενος με κιτρινα ποδηλατα ,ουτε το τραγουδι θα παρω φορα με τρελενει αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα το απαξιωσω κιολας.συγνωμη αλλα ειναι καθρα θεμα γουστου αν αρεσει σε καποιον ειτε ενα συγκροτημα ειτε ενα τραγουδι.με τις ειρωνειες και τους υπερβολισμους δεν θες να καταληξεις καπου,αλλα να επιβαλλεις την γνωμη σου.οταν λοιπον ο στοχος σου ειναι απλα να φανει οτι εσυ εχεις μονο δικιο,καλυτερα μην φτιαχνεις topics και μην κανεις συζητησεις...δεν εχει νοημα!
Παράθεση:
|
ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ.
Παράθεση:
|
Δεν ευθύνομαι αν άλλα θες να πεις κι άλλα λες.
Παράθεση:
|
Δε νομίζω να φέρθηκα χειρότερα από εσένα, αν και προσωπικά δεν ανήκω σε κάποια από τις παραπάνω κατηγορίες "πολιτισμών" που αναφέρεις.
Αντιθέτως, συνεχίζεις να ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ υποβιβάζοντας έμμεσα την Πετρούλα (και πολύ καλά κάνεις), ενώ ταυτόχρονα αποκαλείς εμένα "δήθεν διανοούμενο, υπερόπτη, ελιτιστή" κ.λπ.
Παράθεση:
|
Μα φυσικά και δεν είναι επιχείρημα. Φαίνεται ως επιχείρημα; Θέλεις και επιχειρήματα στο ότι η συγκεκριμένη αρθρογραφία είναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να αναφέρεται σε Σιδηρόπουλο και Άσιμο; Ok. Κάνω copy-paste παρακάτω μερικά αποσπάσματα από το άρθρο. Εσύ το μόνο που θέλω να κάνεις είναι να μου πεις σε ποια σημεία "φωτογραφίζεται" είτε ο Σιδηρόπουλος είτε ο Άσιμος.
Καταλαβαίνεις φυσικά ότι είτε συγκρίνεις τα Κίτρινα Ποδήλατα με Σιδηρόπουλο και Άσιμο, είτε φέρνεις παραδείγματα πάνω στις θεωρίες του αρθρογράφου, είσαι εντελώς άκυρος οπότε και κολλάει το "ΕΛΕΟΣ!!!!!!!" 100% και δίχως επιχειρήματα.
Όσο για τις κοψιές:
τις οποίες αναφέρεις ως "ποιητικές", ε ναι... ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!
Δε νομίζω να θες επιχειρήματα ΚΑΙ εδώ.
Παράθεση:
|
Όχι δεν γκέγκε μορφωμένε και πολιτισμένε spiroo. Εν ολίγοις θες να μου πεις ότι για να έχω άποψη και να σχολιάζω εδώ μέσα θα πρέπει να ανεβάσω θέματα και άρθρα;
Κλείνοντας βάζω και τρία "κοινωνικά τραγούδια" από το youtube και πες μου τι σχέση μπορεί να έχουνε τα δύο πρώτα με το τρίτο.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GodefrigosTisTymfis στις 06-04-2009 17:10 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GodefrigosTisTymfis στις 06-04-2009 17:17 ]
Τουλάχιστον δε μίλησα απαξιωτικά για τα ζουζούνια φίλτατε godefrigo.Τώρα αν καίγεσαι τόσο πολύ για τα ζουζούνια μάλλον σε λάθος topic βρίσκεσαι.
Εκτίθομαι; Θα αστιεύεσαι. Μιλώ ξεκάθαρα. Δεν υποβιβάζω την Πετρούλα, αναγνωρίζω απλά το ρόλο και τη θέση της
Για να τελείωνουμε με την ιστορία.
Προσωπικά πιστεύω πως αν το τραγούδι "Θα πάρω φόρα" είχε την υπογραφή του Γιάννη Αγγελάκα ή του Κώστα Τριπολίτη, πολλοί θα έλεγαν τι μαγικό τραγούδι, καίριο και πολιτικό, γράφτηκε. Το οτι το λένε τα Κίτρινα Ποδήλατα, που και εμένα προσωπικά, σχεδόν δεν μου λένε (ακόμα) τίποτα, αμεσως το αλλοιώνει. Αλλά είναι λάθος σκέψη, αυτό θέλω να σου πω. Γιατί τόσο ο ρυθμός όσο και οι στίχοι, έχουν την ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ που χρειάζεται το κοινωνικό τραγούδι, που λειτουργεί περισσότερο δημοσιογραφικά και επικαιρικά. Σαφώς και δεν θα μείνει στην αιωνιότητα, δεν είναι όμως για τα σκουπίδια, όπως νομίζεις (ας νομίζεις).
Θίχτηκα με τον τρόπο που αντιμετώπισες αυτούς που τους αρέσει το τραγούδι και κυρίως με αυτό το στυλάκι: εγώ ξέρω ποιοι είναι οι σωστοί στίχοι.
Είπες:
"To τραγούδι γενικά, πρέπει να έχει λόγο υπαινιχτικό, υπόγειο και ποιητικό."
και σου απάντησα με τα επιχειρήματα του Τριπολιτή και του Άσιμου. Κι αν θες σου αναφέρω και την "Πατρίδα" το νέο τραγούδι του Αλκίνοου, που αν δεν ήταν Αλκινοος, όλοι θα λέγατε: πόσο ωμα τα λέει για τραγούδι, οτι λαικίζει κτλ
Δεν συγκρίνω τον Άσιμο με τα Ποδήλατα, όσο και να φέρνεις τη συζήτηση σε αυτό, εκτίθεσαι εσύ που δείχνεις πως αφού δεν καταλαβάινεις τα απλά που γράφουμε, πώς θα καταλάβεις από στιχουργική.
Ως προς τα άρθρα εδώ, αναφέρθηκα με το σκεπτικό οτι σκας από το πουθενά και το παίζεις γκουρού, χωρίς επιχειρήματα και χωρίς παρελθόν (εδώ).
Χαμήλωσε κύριε.
Σίγουρα δεν είναι εύκολο να κρίνει κανείς από μουσικής πλευράς ένα τραγούδι και η άποψή του να μην έχει ως ένα βαθμό το στοιχείο της υποκειμενικότητας. Εμένα προσωπικά δε μ' ενθουσιάζουν καθόλου κάτι κραυγαλέα ψευτορόκ κομμάτια αυτού του τύπου τα οποία στερούνται ουσιαστικής μουσικότητας και όπου μάλιστα οι μουσικές φράσεις δίνουν την αίσθηση ότι "κρέμονται στον αέρα", χωρίς να σχηματίζουν ολοκληρωμένα μοτίβα. Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία...
Εκεί όμως που θα έπρεπε νομίζω όλοι να σταθούμε είναι οι στιχουργικές διδαχές του συγκεκριμένου τραγουδιού. Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθούμε τί εκφράζει αυτό το τραγούδι και πώς το εκφράζει; Όταν κανείς ακούει αφ' ενός φράσεις του τύπου "αν πάρω φόρα θα σας ρημάξω στις κλωτσιές στην ανηφόρα" και αφ' ετέρου υπερβολές όπως "δε θα μπορέσουν δυο διμοιρίες από ματ να με βολέψουν" το μυαλό του πηγαίνει αυτομάτως σε προτροπή ασκήσεως βίας. Γιατί θα πρέπει να ρημάξεις στις κλωτσιές κάποιον προς τον οποίον αντιτίθεσαι; Δεν υπάρχουν άραγε άλλοι περισσότερο πολιτισμένοι τρόποι να εκφράσεις την αντίθεσή σου; Από την άλλη ποιοι είναι εκείνοι που συνήθως έρχονται σε σύγκρουση με τις διμοιρίες των ματ; Μήπως δεν είναι όσοι επιδιώκουν να ρημάξουν τα πάντα στο πέρασμά τους, δηλαδή τα αντικοινωνικά στοιχεία, οι βάνδαλοι, οι κουκουλοφόροι και οι διάφορες συναφείς ομάδες που σχεδόν διαρκώς πια βρίσκονται στο κέντρο της επικαιρότητας; Τέτοιες στιχουργικές ακρότητες είναι νομίζω αναμφίβολα προκλητικές.
Παράθεση:
|
Διαφωνώ καθέτως και οριζοντίως Σπύρο. Και μόνο που υποθετικά βάζεις π.χ τον Τριπολίτη ως δημιουργό τέτοιας ρηχής (για μένα) δημιουργίας. Κάποιοι κρίνουν με βάση το όνομα αλλά με το να λέμε 'αν το είχε γράψει αυτός πολλοί θα το εξυμνούσαν' απλά φέρνουμε ένα παράδειγμα προς αποφυγήν.
Αλλά ας υποθέσουμε πως κάποιος καταξιωμένος δημιουργός κάνει κάτι μέτριο ή πονηρό και πιασάρικο(αν και όπως είπα δεν πιστεύω πως ένας πραγματικά μεγάλος θα έγραφε κάτι εξόφθαλμα επιφανειακό - ίσως μόνο στην πλάκα) . Είναι φυσικό ως ένα βαθμό να έχει μέχρι ένα σημείο σεβασμό και ασυλία. Αν κάνεις 100 σωστά και ένα λάθος δεν θα βαρύνει το λάθος τόσο πολύ. Όλα αυτά τα σπουδαία ονόματα που ανέφερες κερδίσαν αυτή την αποδοχή με μεγάλη συνέπεια στο τραγούδι και με την αλήθεια τους. Αν και θεωρώ πως εν τέλει όλοι κρίνονται. Ακόμα και καταξιωμένοι καλλιτέχνες έχουν δεχθεί σκληρή κριτική όταν έκαναν άσχημα έργα.
Δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανένα συγκρότημα. Κρίνουμε τα τραγούδια και τον τρόπο που προβάλονται και την πρόθεση που αναδύεται από το συνολικό 'πακέτο'. Με βάση το προσωπικό αισθητήριο. Προσωπικά αν ακούσω κάτι όμορφο δε θα έχω κανέναν ενδοιασμό να το χειροκροτήσω. Όπως κι αν ακούσω κάτι που δε μου αρέσει δεν υπάρχει λόγος να το κρύψω.
Παρατηρώντας τους διαλόγους παραπάνω έχω να προτείνω μεγαλύτερη ευγένεια και αλληλοσεβασμό από όλους μας. Μπορούμε να επικοινωνούμε 'ήσυχα κι απλά' όπως λεει κι ο Ρίτσος. Δεν γράφω άλλο σχόλιο για το συγκεκριμένο τραγούδι. Υπάρχουν άλλα πολύ αξιόλογα πράγματα για να αχοληθόμεν. Καλό ξημέρωμα σε όλους
-----------------
Πως να σωπάσω μέσα μου, την ομορφιά του κόσμου http://www.myspace.com/panagiotisbousalis
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : panosbousalis στις 07-04-2009 03:00 ]
Παράθεση:
|
Καλά ρε κύριε spiroo, πήγες και διόρθωσες το ορθογραφικό σου λάθος στην προτελευταία απάντησή σου για να με αφήσεις "ξεκρέμαστο";
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααααααααα
Πλάκα έχεις!
Πήγαινε τώρα και στο παραπάνω να διορθώσεις τίποτα γιατί σαφέστατα και δεν αστειεύομαι και φυσικά και δεν εκτίθεμαι.
Λοιπόν για να κλείνει το θέμα στη μεταξύ μας "λογομαχία" εκτός αν θες να διαρκέσει επ αορίστου οπότε και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
1ον: Δεν δήλωσα πουθενά παραπάνω ειδήμων της στιχουργικής. Αυτό δε μπορεί να με εμποδίσει όμως από το να μπορώ να διακρίνω τους στίχους από τα στιχάκια και τα στιχάκια από την καθαρή ανόθευτη μαλακία.
2ον: ΔΕΝ είπα "To τραγούδι γενικά, πρέπει να έχει λόγο υπαινιχτικό, υπόγειο και ποιητικό." αλλά συμφώνησα.
3ον: Λες ότι ΑΝ το τραγούδι είχε την υπογραφή κάποιου άλλου κ.λπ. κ.λπ. Kι εμένα ΑΝ η γιαγιά μου είχε ρόδες θα 'ταν πατίνι.
4ον: Λες ότι εκτίθεμαι επειδή συνεχίζω να φέρνω την κουβέντα στην σύγκριση Άσιμου με Ποδήλατα κ.λπ. κ.λπ. Νόμιζα πως έγινα κατανοητός στην παραπάνω απάντησή μου μιας και λέω συγκεκριμένα:
"Καταλαβαίνεις φυσικά ότι είτε συγκρίνεις τα Κίτρινα Ποδήλατα με Σιδηρόπουλο και Άσιμο, είτε φέρνεις παραδείγματα πάνω στις θεωρίες του αρθρογράφου, είσαι εντελώς άκυρος οπότε και κολλάει το "ΕΛΕΟΣ!!!!!!!" 100% και δίχως επιχειρήματα."
Επομένως άλλος "δεν καταλαβαίνει τα απλά αυτά που γράφουμε, πόσο μάλλον να καταλάβει από στιχουργική". Πόσο μάλλον (συμπληρώνω) όταν είναι ΚΑΙ ανορθόγραφος (κάτω υπό άλλες συνθήκες δεν θα το ανέφερα, αλλά μου το παίζεις και μορφωμένος τρομάρα σου) και πόσο μάλλον όταν θεωρεί φράσεις του στυλ:
"δημοκρατία και αξιοκρατία πλεόν πωλουνται σε πανέρια με ευκαιρία"
ως ποιητικές.
5ον και τελευταίο: Λες ότι σκάω από το πουθενά και το παίζω γκουρού χωρίς επιχειρήματα και χωρίς παρελθόν εδώ. Θα πρέπει να αστειεύεσαι φυσικά. Με την λογική αυτή θα πρέπει να μπει απαγορευτικό στις εγγραφές νέων μελών στο σάιτ, καθώς όσα νέα μέλη εγγράφονται θα είναι δίχως παρελθόν εδώ. Φυσικά και δεν έχω παρελθόν, καθώς αν κοιτάξεις την ημερομηνία εγγραφής μου στο σάιτ λέει: 04-04-2009
Τι περίμενες να κάνω μέσα σε 4 ημέρες δηλαδή; Να γράψω κανένα μυθιστόρημα; Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι δεν έχω άλλες δουλειές να κάνω και θα κάθομαι πάνω απο τον υπολογιστή 24 ώρες το 24ωρο;
Όποτε και αν βρω χρόνο και ΑΝ γουστάρω θα δραστηριοποιηθώ καταλλήλως.
Μα τι σόι επιχειρήματα είναι αυτά ρε πούστη μου.
Μιλάω λέει χωρίς επιχειρήματα (άλλο αστείο και τούτο πάλι) και είμαι νέο μέλος δίχως παρελθόν εδώ οπότε από τα δύο πρώτα συνεπάγεται ότι θα πρέπει να το βουλώσω ή ότι δε θα έπρεπε να μπω στη διαδικασία να κάνω την εγγραφή.
Που σε βρήκανε ρε spiroo;
Φίλτατε kamal φυσικά και θα διέκρινες το ειρωνικό/συμβολικό της ερώτησής μου. Σκοπός μου ήταν να σε βάλω να προβληματιστείς από την άποψη ότι όπως εσύ σήμερα βλέπεις τα ζουζούνια, έτσι και κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία από εσένα βλέπει (και με το δίκιο του) τους νεότερους (όχι όλους φαντάζομαι, όπως φαντάζομαι ότι κι εσύ αν δεις ένα πιτσιρικάκι-ταλέντο δε θα το κατατάξεις στη κατηγορία των "ζουζουνιών") "καλλιτέχνες". Κακά τα ψέματα, ελάχιστοι έχουν τα φόντα να προσφέρουν στον χώρο, και από αυτούς οι περισσότεροι είναι άσημοι.
Αυτά παίδες.
ΥΓ: Δεν έχω τη δυνατότητα να είμαι συχνά πάνω από τον υπολογιστή αυτή την περίοδο οπότε κλάστε ελευθέρως.
Αrrivederciiiiiiiiii
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GodefrigosTisTymfis στις 08-04-2009 03:42 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : GodefrigosTisTymfis στις 09-04-2009 03:22 ]
Φυσικά και δεν μπορεί να είναι κάτι rock και αληθινό όταν παρουσιάζεται και επιδεικνύεται με τέτοιο τρόπο μέσα από την εκπομπή του Λαζόπουλοπουλου.Ολα αυτά αποτελούν μέρος ενός τηλεοπτικού show και τίποτα παραπάνω.Καιροσκόποι και αριβίστες σε ένα πάρτυ συνομωσίας.
"ΥΓ: Δεν έχω τη δυνατότητα να είμαι συχνά πάνω από τον υπολογιστή αυτή την περίοδο οπότε κλάστε ελευθέρως."
Αυτό και μόνο μου αρκεί να τα βάλω με τον εαυτό μου για το χαμένο χρόνο συζήτησης μαζί σου.
Για τα υπόλοιπα, περί αμορφωσιάς, ανορθογραφίας κ.τλ. ευτυχώς δεν έχω να αποδείξω σε εσένα τίποτα.
Την επόμενη φορά που δεν θα σεβαστείς τους κανόνες αυτού του φόρουμ και γενικότερα τους στοιχειώδεις κανόνες ευγενείας, θα σε χαιρετίσουμε.
Μιας και μιλάμε για ορθογραφικά λάθη φίλτατε godefrigo,το nick name μου είναι kasel κι όχι kamal.Το προσπερνώ.
Σε καμία περίπτωση δε δέχομαι ότι επειδή κάποιος είναι μεγαλύτερος πρέπει να βλέπει ''κάπως'' τους νεότερους.Με την ίδια λογική αν και οι νεότεροι έβλεπαν ''κάπως'' τους μεγαλύτερους θα χανόντουσαν πολλά απ'την ιστορία της μουσικής και όχι μόνο.Κι εγώ μεγάλωσα με τις Τρύπες και στεναχωριέμαι που δεν έχουν βγεί κάποιοι να με ταράξουν όπως αυτοί.Αλλά δεν αφορίζω,ούτε μιλάω υποτημιτικά για τους νεότερους.Αναγνωρίζω τις προσπάθειες που γίνονται κι ελπίζω για το ταρακούνημα.Και για να μην παρεξηγηθώ ουδεμία σύγκριση κάνω με τα Κίτρινα Ποδήλατα και τις Τρύπες.
Κι εγώ όταν βγήκαν οι Ρόδες ήμουν αρνητικός,αλλά δε το παράτησα,τους άκουσα πιο διεξοδικά,τους είδα και ζωντανά και τους έβγαλα το καπέλο γι'αυτό που κάνουν.
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
Τρελό γέλιο μιλάμεεεεεεεεεεεεε!!!
Μα αγαπητέ αν εσείς ως συντονιστής του φόρουμ, δείχνετε ασέβεια ως προς τους κανόνες του, τι περιμένετε από εμένα ως μέλος;
Κι επειδή γνωρίζω τι θα μου απαντήσετε, απλά ενημερωτικά και μόνο σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε και η έκφραση που χρησιμοποίησα εγώ, δεν είναι δικιά μου. Δεν την επινόησα. Είναι ο τίτλος από την "Παράνομη Κασσέτα Νο. 000004" του Νικόλα Άσιμου. Και θέλει να περάσει κάποια μηνύματα αυτή η έκφραση. Και γι' αυτό τον λόγο τη χρησιμοποίησα. Δε νομίζω να θίχτηκε άλλος εκτός από εσάς κύριε.
Αλλά από τη στιγμή που το θεωρείτε ασέβεια ως προς τους κανόνες του φόρουμ δεν το βρίσκω σωστό να το αναπαράγετε με copy-paste στην απάντησή σας. Διότι εγώ μπορεί να το σβήσω. Κι αν δεν το πάρετε είδηση έτσι ώστε να το σβήσετε κι εσείς εγκαίρως, θα παραμείνει μια έκφραση που παραβαίνει τους κανονισμούς του φόρουμ για το οποίο τόσο κόπτεστε, από την δική σας αναπαραγωγή. Εν ολίγοις από τα παραπάνω, δε με πείθετε ότι νοιάζεστε τόσο πολύ για τους κανόνες του φόρουμ όσο για την διαγραφή μου.
Για τους στοιχειώδεις κανόνες ευγενείας, δε νομίζω να υπήρξα αγενής με άλλα μέλη του φόρουμ, κάτι το οποίο σημαίνει ότι θα δέχθηκα τα ερεθίσματα από εσάς κύριε, ούτως ώστε να γίνω.
Δεν είχα σκοπό να επανέλθω στην μεταξύ μας "κουβέντα" αλλά κάποια πράγματα θα πρέπει να μπαίνουν στη θέση τους.
Αυτά και δεν επανέρχομαι.
Φίλτατε kasel και το δικό μου nick name δεν το λέτε ολοκληρωμένο αλλά δεν θίχτηκα κιόλας. Άλλωστε δεν με είπατε και kampouri. Όπως και να έχει. Το προσπερνώ.
Δεν ήθελα να πω ότι επειδή κάποιος είναι μεγαλύτερος θα πρέπει να βλέπει "κάπως" τους νεότερους. Συγγνώμη αν δεν υπήρξα σαφής. Μίλησα για το πως έχουν τα πράγματα στην προκειμένη περίπτωση στην οποία ο μαντζαφλάρης βλέπει "κάπως" τα Κίτρινα Ποδήλατα και τα Πράσινα Άλογα, κι εσύ βλέπεις "κάπως" τα ζουζούνια και τις μέλισσες, θέλοντας να φέρω ένα παράδειγμα, στο ότι όπως εσύ μεγάλωσες με τις Τρύπες και στεναχωριέσαι με το γεγονός ότι δεν βγήκαν κάποιοι άλλοι να σε ταράξουν όπως αυτοί, ο μαντζαφλάρης μεγάλωσε με ότι καλύτερο υπήρξε μουσικά στην Ελλάδα, και σαφέστατα στεναχωριέται δύο φορές περισσότερο από εσένα. Και βλέποντας την κατρακύλα που έχουμε πάρει (κάθε χρόνου και χειρότερα) είναι λογικό θαρρώ να κατακρίνει και να υποτιμεί τους νεότερους. Όχι όλους. Αυτούς που θεωρεί (και μέχρι στιγμής με βρίσκει σύμφωνο) ότι χρειάζονται κράξιμο. Μιλώντας πάντοτε για τους υποτιθέμενους "ποιοτικούς" γιατί για τους άλλους τα λόγια είναι περιττά. Όλα αυτά είναι στην κρίση του καθενός, απλά το κράξιμο σε ότι μας προσβάλλει την αισθητική, νομίζω ότι δηλώνει υγεία, κι ουχί αρρώστια.
[το σχολιο αφαιρέθηκε λόγω προσβολής επαγγελματικής υπόστασης]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 11-04-2009 11:42 ]
to-mantzaflari-tou-Ari,
σκοπός αυτού αυτής της συζήτησης δεν είναι - λες και είμαστε παιδάκια - να βγει αυτός που μιλάει καλύτερα την ελληνική γλώσσα. Δε θα σχολιάσω τα επιχειρήματα (;) με τα οποία θίγεις την επαγγελματική υπόσταση ενός ΕΠΩΝΥΜΟΥ (ενώ εσύ παραμένεις απλά ένα "ματζαφλάρι"), ούτε τον τρόπο με τον οποίο προσπαθείς να τον δυσφημίσεις στους δυνητικούς ή υφιστάμενους αναγνώστες του. Δεν θα αναλύσω οτι η μπάλα σου παίρνει και το περιοδικό.
Δεν ξέρω αν τα παραπάνω είναι ποινικά κολάσιμα, απλά θα σου υπενθυμίσω οτι ενέργειες σαν τις παραπάνω δεν είναι αποδεκτές εδώ μέσα και σαν διαχειριστής θα δώσω τα ηλεκτρονικά σου στοιχεία στους αρμοδίους, αν μου ζητηθούν. Το να θίγεις την επαγγελματική αξιοπρέπεια κάποιου επωνύμου με τέτοιο χυδαίο τρόπο, χωρίς να γράφεις έστω επώνυμα, δεν είναι επιτρεπτό και είτε θα πρέπει να ανακαλέσεις, είτε να διαγράψεις τις όποιες προσβολές.