ελληνική μουσική
    876 online   ·  210.854 μέλη

    Κλασσικών Πληκτροφόρων Απόγονοι

    classical
    19.05.2010, 13:25

    η συζήτηση ξεκινησε από αν θα μπορούσε να θεωρηθεί απόγονος του πιανου κάποιο μοντέρνο όργανο.Τα διστήματα και τα προετοιμασμενα όργανα μπήκαν από σπόντα...(κάθε άλλη απάντηση είναι εκτος ...σε απλά ελληνικά όπως και η αρχική ερώτηση)...τέλος πάντων τα προετοιμασμένα είναι εξέλιξη?Δεν μας ενδιαφέρει αν το αποτέλεσμα μας αρέσει ή όχι. Προσωπικα, για να το πω απλά, όταν βάζω αλυσίδες στους τροχούς του αυτ/του για να οδηγήσω στο χιόνι δεν θεωρώ ότι εξελίσσω το μοντέλο του...Δεν εξετάζω αν μου αρέσει το χιόνι!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 19-05-2010 13:30 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 19-05-2010 14:03 ]


    o-Zone
    19.05.2010, 15:44

    Παράθεση:

    Το μέλος classical στις 19-05-2010 στις 13:25 έγραψε...

    η συζήτηση ξεκινησε από αν θα μπορούσε να θεωρηθεί απόγονος του πιανου κάποιο μοντέρνο όργανο.Τα διστήματα και τα προετοιμασμενα όργανα μπήκαν από σπόντα...(κάθε άλλη απάντηση είναι εκτος ...σε απλά ελληνικά όπως και η αρχική ερώτηση)...τέλος πάντων τα προετοιμασμένα είναι εξέλιξη?Δεν μας ενδιαφέρει αν το αποτέλεσμα μας αρέσει ή όχι. Προσωπικα, για να το πω απλά, όταν βάζω αλυσίδες στους τροχούς του αυτ/του για να οδηγήσω στο χιόνι δεν θεωρώ ότι εξελίσσω το μοντέλο του...Δεν εξετάζω αν μου αρέσει το χιόνι!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 19-05-2010 13:30 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 19-05-2010 14:03 ]



     

    Καλό το παράδειγμα σου! Wink Αν και "οι αλυσίδες" κάνουν εφικτό, το να οδηγηθεί ένα αυτοκίνητο πάνω στο "χιόνι" (ένα μη δεδομένο-αντισυμβατικό "τοπίο"), ωστόσο δεν αναβαθμίζουν το συγκεκριμμένο όχημα σε "απόγονο" του αυτοκινήτου!

    Να ρωτήσω όμως κάτι άσχετο και 'γω!  Τι πυροδότησε τη δημιουργία αυτού του θέματος? Έχεις κάτι κατά νου? Ίσως αν μπορούσες να μοιραστείς τις σκέψεις σου μαζί μας?{#emotions_dlg.rolleyes}


    classical
    19.05.2010, 23:46
    Παλληκάρια και 'παλληκάρισες' ένα θέμα όπως όλα έθεσα. Και τα 2/3 της συζήτησης είναι εκτός...έδωσα και ένα παράδειγμα στο τέλος για ευκολότερη κατανόηση.Όσο το 'ψυρρίζει' κάποιος (το θεμα) χωρις να σκεφτεί τι ρωτάω θα βρίσκει προβλήματα σε όλα (ακόμα και στα παραδείγματα)1+1= 2 η έκθεση για τα απαγορεύεται και δεν επιτρέπεται το ένα και το άλλο και αν τοπίο ειναι αντισυμβατικό, συγνώμη αλλα δεν απαντούν σε τίποτα. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή, αλλά περίμενα άλλo 'Target Group'...
    classical
    20.05.2010, 00:12

    Παράθεση:

    Το μέλος o-Zone στις 19-05-2010 στις 15:44 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος classical στις 19-05-2010 στις 13:25 έγραψε...

    η συζήτηση ξεκινησε από αν θα μπορούσε να θεωρηθεί απόγονος του πιανου κάποιο μοντέρνο όργανο.Τα διστήματα και τα προετοιμασμενα όργανα μπήκαν από σπόντα...(κάθε άλλη απάντηση είναι εκτος ...σε απλά ελληνικά όπως και η αρχική ερώτηση)...τέλος πάντων τα προετοιμασμένα είναι εξέλιξη?Δεν μας ενδιαφέρει αν το αποτέλεσμα μας αρέσει ή όχι. Προσωπικα, για να το πω απλά, όταν βάζω αλυσίδες στους τροχούς του αυτ/του για να οδηγήσω στο χιόνι δεν θεωρώ ότι εξελίσσω το μοντέλο του...Δεν εξετάζω αν μου αρέσει το χιόνι!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 19-05-2010 13:30 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 19-05-2010 14:03 ]



     

    Καλό το παράδειγμα σου! Wink Αν και "οι αλυσίδες" κάνουν εφικτό, το να οδηγηθεί ένα αυτοκίνητο πάνω στο "χιόνι" (ένα μη δεδομένο-αντισυμβατικό "τοπίο"), ωστόσο δεν αναβαθμίζουν το συγκεκριμμένο όχημα σε "απόγονο" του αυτοκινήτου!

    Να ρωτήσω όμως κάτι άσχετο και 'γω!  Τι πυροδότησε τη δημιουργία αυτού του θέματος? Έχεις κάτι κατά νου? Ίσως αν μπορούσες να μοιραστείς τις σκέψεις σου μαζί μας?{#emotions_dlg.rolleyes}

    Παράθεση:
    Μήπως είσαι κατασκευαστής μουσικών Οργάνων? (στο τι έχω κατά νου κολλάει ). Ποστάρισε θέμα με την ιδιότητά σου και το τι ψάχνεις και μάζεψε απαντήσεις.(...κολλάει στο να μοιραστώ τις σκέψεις μου) Στο συγκεκριμμένο θέμα όποιος θέλει να συμμετέχει, οδηγήται στην αρχή της συζήτησης να διαβάσειι την ερώτηση και να απάντησει αν θέλει.Παρ' όλα αυτά η απάντησή σου με καλύπτει (στο ότι κατάλαβες μέρος από το σκεπτικό της ερώτησης)


     

     


    -----------------
    μουσική, αθλητισμός κινηματογράφος

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 20-05-2010 00:19 ]


    classical
    20.05.2010, 00:37

    Παράθεση:

    Το μέλος cembalo στις 18-05-2010 στις 03:41 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος classical στις 18-05-2010 στις 02:24 έγραψε...

    Καθε εποχη εχει καποιους κανονες (αυστηρους) οι οποιοι (αυτονοητοι για τοτε) εχουν καταγραφει για να βοηθουν εμας να τους κατανοησουμε (οπως εκανε ο Φουξ με την αντιστιξη). Το θεμα δεν ειναι να μαθεις αυτα που απαγορευονται αλλα αυτα που επιτρεπονται και κατ επεκταση επιδιωκονται. Στην ουσια ομως λεμε το ιδιο πραγμα. Πως γινεται η λειτουργικοτητα μιας εποχης να μην εκφραζεται με καποιες απαγορευσεις????

    Παράθεση:
    Αν και δεν διαφωνώ με το περιεχόμενο δεν τα είπα εγώ (ο classical ειμαι) είναι μαλλον μέρος από απάντηση σε αλλον που παράθεσα χωρις να ειναι αυτά τα λόγια μου γιατί είναι πολύ εκτός από το θέμα




    Η λειτουργικότητα κάθε εποχής δοκιμάζεται και διευρύνεται συνεχώς. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω π.χ. πως συνθέτες σαν τον Μπαχ έγραφαν με τη σκέψη "τι επιτρέπεται". Αυτό το έκαναν οι συνθέτες που η ιστορία έχει αποφασίσει να μείνουν άγνωστοι ή λιγότερο γνωστοί. Επίσης: Αν διαβάσει κανείς, όχι σημερινά εγχειρίδια, αλλά εγχειρίδια της εποχής (υπάρχουν πλείστα και όχι μόνο ο Φουξ), θα διαπιστώσει πως τίποτε δεν απαγορεύεται. Όλα προτείνονται ή αντιπροτείνονται με βάση τη λειτουργικότητα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Και μια λεπτομέρεια που διαφεύγει από πολλούς: ακόμα και εκείνα τα παλαιά εγχειρίδια, δεν απευθύνονταν στον επαγγελματία μουσικό αλλά στον ερασιτέχνη. Γιατί, ακόμα και ο μαθητευόμενος μουσικός, όταν διάβαζε αυτά τα έργα, ήταν ήδη στη διαδικασία να τα αμφισβητήσει και να γεννήσει κάτι νέο.

    Όταν λοιπόν ο Μπαχ μελετούσε αντίστιξη, δεν μελετούσε κανόνες, αλλά κατασκευές. Κανόνες μελετά ο ατάλαντος.

     

    Αυτονόητο παράδειγμα: ρώτα σήμερα κάποιον συνθέτη αν απαγορεύεται κάτι στη δουλειά του...

     

     

     




    o-Zone
    20.05.2010, 01:12

    Φίλε classical, παρακολουθώντας τη συνολική παρουσία σου στο ΜΗ, αν και ενίοτε ο λόγος σου μπορεί να χαρακτηριστεί "απολαυστικός", συχνά είναι δυσνόητος, ειρωνικός και εριστικός και φανερώνει μια κάποια δόση έπαρσης και αλαζονείας... Θα μπορούσες να είσαι περισσότερο ευγενικός με τους συνφορουμίτες που απαντούν στα post σου και ειδικά με αυτούς που δεν απαντούν σε δικά σου posts..., έτσι για αλλαγή βρε αδερφέ! Wink

    -----------------
    "Competitions are for horses, not artists."---Bela Bartok

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 20-05-2010 02:16 ]


    classical
    20.05.2010, 10:25

    Δεν με ενδιαφέρει πως μπορει να χαρακτηρισθώ από τη στάση μου σε μια συζήτηση που δεν τηρήται το βασικότερο όλων, (οι εντός θέματος απαντήσεις ) προς την ερώτηση, από κάποιους συμμετέχοντες και όχι η παράθεση -ενός ποταμού ομολογώ, γνώσεων- που για να τις συνδέσεις με το θέμα θα πρέπει να εξαντλήσεις μέρος της θεωρίας της σχετικότητας . Ευγενικός συνηθίζω να μην είμαι με αυτούς που 'είδαν φως και μπήκαν' και με όσους ενω κάτι δεν κατάλαβαν,(που δεν είναι κακό αρχικά), προσπαθούν να βρούν δεν ξέρω και εγώ τι...Όσοι διαβάσουν όλόκληρη τη συζήτηση και σέβονται τις απαντήσεις που δίνουν γενικά, και σε 'κανονικές' συζητήσεις, θα καταλάβουν τι εννοώ. Το ξαναλέω : το να δωθεί μια απάντηση 'εκτός' δεν είναι αγένεια, (ανθρώπινο είναι) σε πρώτη φάση, αλλά η μετέπειτα στάση του ομιλητή...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 20-05-2010 10:32 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : classical στις 20-05-2010 11:01 ]