ελληνική μουσική
354 online   ·  204.237 μέλη

Αυτοενισχυομενη κονσολα.

killbill2
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
02.11.2014, 16:35

Θέλω να κάνω μια παρατήρηση:

πριν από χρόνια, και έχοντας λίγα χρήματα στη διάθεσή μου, αγόρασα ένα PA σύστημα, συγκεκριμένα το Yamaha stagepas 150M. είναι ένα οικονομικό σύστημα για συναυλίες σε μικρούς χώρους.

μπορείτε να την δείτε εδώ:

Η κονσόλα είναι αυτοενισχυόμενη και αποδίδει 150W.

Και εκεί που νόμιζα ότι είχα ένα μικρό σύστημα, ξεφυλλίζοντας το manual έπεσε το μάτι μου στο εξής (το αντιγράφω από το manual) το οποίο αναφέρεται σε δύο εξόδους της κονσόλας (left-right) για τις οποίες δεν είχα δώσει σημασία:

Balanced ST SUB OUT

These outputs let you connect additional powered speakers to the STAGEPAS 150M or send the mixer's output to a main mixer or recording device.


Διαβάζοντας το powered speakers απόρησα αφού η κονσόλα είναι αυτοενισχυόμενη. Τελικά ρώτησα την ίδια την εταιρία και όντως με διαβεβαίωσαν ότι εκεί μπορούσα να συνδέσω powered speaker, κάτι που εκανα μετά από λίγους μήνες όταν είχα κάποια χρήματα στη διάθεσή μου. Έτσι δεν περιορίστηκα στα 150W και πήρα ένα ηχείο 500W αυτοενισχυόμενο και το όλο σύστημα πετάει!!

Σκέφτομαι μάλιστα να πάρω και ένα δεύτερο powered speaker 1000W, να το συνδέσω με το άλλο, και το παθητικό ηχείο με το οποίο συνοδευόταν το σύστημα όταν το αγόρασα να το χρησιμοποιώ ως monitor.

Συνοψίζοντας θέλω να πω ότι έχω αυτοενισχυόμενη κονσόλα η οποία δέχεται ΚΑΙ αυτοενισχυόμενα ηχεία!!

Δεν ξέρω αν αυτό κάνει εντύπωση μόνο σε μένα, ή αν γενικά όλες οι αυτοενισχυόμενες κονσόλες σου δίνουν τη δυνατότητα να βάλεις πάνω τους και αυτοενισχυόμενα ηχεία... πάντως εμένα μου φάνηκε πολύ εντυπωσιακό και εκεί που κλαιγόμουν ότι έχω ένα αδύναμο σύστημα που αποδίδει μαξιμουμ 150W, διαπίστωσα ότι μπορώ  να το αναβαθμίσω χωρίς να πουλήσω την κονσόλα για να αγοράσω κάτι πιο δυνατό!!


#21   
STEFANOS604
Βετεράνος
Chat
02.11.2014, 18:28

Δεν έχουν όλες οι κονσόλες sub(group) out .

Όσον αφορά τη σωστή χρήση του sub(group) out είναι απλά μια έξοδος από την κονσόλα σας .

Τα sub outs είναι ηλεκτρονικά κυκλώματα  στη διαδρομή του σήματος μεταξύ των καναλιών εισόδου (input channels) και της κύριας εξόδου (main output) , έτσι ώστε να τα σήματα να μπορούν να δρομολογηθούν είτε στο sub-out ή στην κύρια έξοδο( main output)

Απλά επιλέξτε το bus που θέλετε να χρησιμοποιήσετε ( Odd/Even panning) .

Μπορείτε να κάνετε χρήση τους:

  • Να κάνετε αυτό που περιγράψατε
  • Να στείλετε ένα σήμα εξόδου από την κονσόλα σας σε ένα hardware επεξεργασίας (πχ συσκευή audio delay unit - που κάποτε παρακολούθησα μια τέτοια εφαρμογή σ' ένα Video/audio σύστημα) και να το κάνετε επιστροφή σε ένα άλλο κανάλι στην ίδια τη κονσόλα σας
  • Να έχετε ένα δεύτερο σετ μόνιτορ για , ένα ΑΒ σύστημα monitor
  • Αυτά που αναφέρεις στο εγγλέζικο κείμενο
  • Η λίστα μπορεί να συνεχίζεται όσο παράγονται νέες συσκευές  ήχου….

Πιστεύω να βοήθησα. Όμως η πλήρης κατανόηση γίνεται στην πράξη και έχοντας το hardware για να το υλοποιήσετε.


#22   
killbill2
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
02.11.2014, 19:04
ευχαριστώ stefanos έχεις βοηθήσει πολύ και συγχαρητήρια για το blog σου. πρέπει να είναι μοναδικό στην Ελλάδα με τέτοια πληροφορία όλη συγκεντρωμένη!! Αισθάνομαι τυχερός πάντως που παρόλο που αγόρασα μια φθηνή κονσόλα (μάλιστα την πήρα μεταχειρισμένη ακόμα πιο φθηνή) έτυχε να έχει αυτήν την έξοδο που ουσιαστικά την αναβαθμίζει βάζοντάς την ενεργά ηχεία, και έτσι δεν περιορίζεσαι στην ισχύ της κονσόλας που είναι χαμηλή!
#23   
STEFANOS604
Βετεράνος
Chat
02.11.2014, 19:30

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Σήμερα το Blog έκλεισε τις 100.000 επισκέψεις σε διάστημα  19 μηνών , κυρίως από Έλληνες του εξωτερικού , όπως φαίνεται ΕΔΩ: .

Ο μόνος σκοπός είναι η ενημέρωση σε ότι εμπειρικά γνωρίζω και είναι σημειώσεις μαθητή και όχι διδασκαλικό σύγγραμμα που κάθε τόσο βελτιώνω και διορθώνω καταγράφοντας και τις απόψεις των μελών από τα σχόλια τους.


#24   
killbill2
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
16.11.2014, 15:23

με την ΜΗ αυτοενισχυομενη κονσολα μπορω να εχω 10 ηχεια active το ενα συνδεδεμενο με το αλλο.με τηναυτοενισχυονενη τι γινεται?ειμαι περιορισμενος στα δυο ηχεια left,right?πως μπορω να εχω και εδω δεκα ηχεια?και τι γινεται τοτε με την ισχυ? μοιραζεται δια του δεκα σε καθε ηχειο?


#25   
STEFANOS604
Βετεράνος
Chat
16.11.2014, 16:46

Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές και πρέπει να θεωρηθεί σαν σύσταση. Ότι δηλαδή:

 Η ισχύς ενός μεγαφώνου δηλώνει το πόση ισχύ μπορεί να διαχειριστεί και ΟΧΙτο πόση χρειάζεται.

Δηλαδή το Power rating ενός  ηχείου που αναγράφει πχ 200 Watts rms / 4 Ohm απλά μας λέει ότι αυτό το μεγάφωνο  μπορεί να διαχειριστεί ισχύ από 0 - μέχρι  200 Watts rms και όχι ότι οπωσδήποτε χρειάζεται  200 Watts rms για να λειτουργήσει

Κατά τα άλλα μπορείς να κάνει μια διευθέτηση μεγαφώνων όπως πχ της φωτογραφίας αλλά να ισχύει τουλάχιστον η εξίσωση: Αν πχ τα μεγάφωνα είναι ισχύος μέχρι 100 watt να συνδεθούν σε ενισχυτή 100 w για να μη υπάρξει πρόβλημα (Η ισχύς , είτε τα μεγάφωνα συνδέονται εν σειρά είτε εν παραλλήλω προστίθεται και το τι ρεύμα θα τραβήξει το καθένα εξαρτάται από την αντίσταση του - είναι όμως θέματα ηλεκτροτεχνίας....)


#26   
killbill2
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
22.12.2014, 10:29
τώρα παρατήρησα ότι η κονσόλα μου έχει εκτός από τις δύο υποδοχές (L-R) ST SUB OUT και μια μόνη της που αναγράφει Stereo Link Out. Αυτή τι κάνει; Στο manual λέει και για αυτή "a didecated Stereo Link Out jack is provided for connection to optional powered speaker." Τι διαφορά έχει από την ST SUB OUT αφού και εκεί μου λέει ότι μπορώ να βάλω Powered Speaker. Αν θέλω να συνδέσω την κονσόλα με υπολογιστή για να ηχογραφήσω πχ στο Audacity ποια από τις δύο θα πρέπει να χρησιμοποιήσω; ή μήπως και οι δύο κάνουν;
#27   
STEFANOS604
Βετεράνος
Chat
22.12.2014, 15:00

Πολλές εταιρείες τοποθετούν αρκετά Ins/Outs (αναλογικά , οπτικά..) για διάφορες περιπτώσεις χρήσης των συσκευών τους και να προσελκύσουν πελάτες .

Στο post #22 περιέγραψα λεπτομερώς τι είναι τα sub(group) out.

Έτσι το

Έτσι το Stereo Link Out , επειδή η αυτοενισχυόμενη κονσόλα σου είναι για μικρές αίθουσες , μπορεί να χρησιμοποιηθεί για άλλη μια (ή περισσότερες) κονσόλες για χρήση σε μεγάλες αίθουσες ή ύπαιθρο αλλά στερεοφωνικά.

Για να συμβεί όμως αυτό (στερεοφωνικά) μόλις συνδέσεις την Stereo Link Out σε άλλη τέτοια κονσόλα τότε σ’ αυτή οδηγούνται μόνο τα Right κανάλια , τα δε ενσωματωμένα ηχεία θα παίζουν μόνο τα Left κανάλια. Έτσι επεκτείνεις δυνατά και στερεοφωνικά την ηχητική κάλυψη του χώρου

Θέτοντας η Yamaha μια τέτοια Stereo Link Link out που τη λέει dedicated , κάνεις πχ τα ανωτέρω για μεγάλους χώρους αλλά  ταυτόχρονα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα sub outs για μια εκ των αναφερομένων στην απάντηση #22 χρήση .

Αυτή είναι μια δική μου άποψη που φαίνεται λογική και φυσικά , ίσως θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για άλλες χρήσεις (που αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ)


#28   
killbill2
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
23.12.2014, 13:01
Συνέβει το εξής σε ένα Live. το volume της κονσόλας έπαψε να ανταποκρίνεται. και τελείως που το έκλεισα, ο ήχος συνεχίζονταν να ακούγεται δυνατά. Επίσης τα λαμπάκια πάνω από το volume που δείχνουν την ένταση, ήταν στο πιο χαμηλό. Παρόλα αυτά ο ήχος καμπάνα! τι να έφταιξε;
#29   
STEFANOS604
Βετεράνος
Chat
23.12.2014, 13:50

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με το Volume Pot  είναι πιθανώς μηχανική βλάβη του pot δηλαδή κακή επαφή μεταξύ του slider και του track του pot και να απαιτεί αλλαγή .

Δοκιμάστε όμως πρώτα καθαριστικό επαφών .

Αν όχι τότε μπορεί να φταίει πχ το κύκλωμα  πόλωσης στο τρανζίστορ ή λυχνία ανάλογα του ενισχυτή……

Πάντως τέτοια ερωτήματα χωρίς το ηλεκτρονικό σχέδιο και μετρήσεων στο συγκεκριμένο κύκλωμα δεν μπορούν να απαντηθούν .

Θεωρητικά η βλάβη μπορεί να οφείλεται:

  •  σε ένα , περισσότερα , ή κανένα υλικό
  • σε ψυχρή κόλληση
  • σε μηχανική βλάβη

………


#30   
killbill2
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
24.12.2014, 18:11
Λύθηκε το μυστήριο! τελικά δεν ήταν πρόβλημα. Όπως έγραψα και παραπάνω η Yamaha Stagepas που έχω είναι μια ιδιαίτερη κονσόλα αφού είναι ταυτόχρονα και αυτοενισχυόμενη και μη αυτοενισχυόμενη! Δέχεται παθητικό ηχείο, αλλά ταυτόχρονα έχει υποδοχές να βάλεις και active speaker!! Ε λοιπον, ο ήχος που άκουγα ήταν από το ενεργό ηχείο! Ακόμα και όταν έκλεινα το Master volume της κονσόλας (στο 0) το ηχείο έπαιζε δυνατά! Λογικό αφού αυτό το ηχείο είχε δικό του ενισχυτή και ήταν ανεξάρτητο από την κονσόλα και δεν επηρεαζόταν από αυτή!
#31   
geo321
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
02.01.2015, 05:31

Καλημερα............

καταρχας εχω μια απορια για το τελευταιο ποστ του βασιλη.

Μου φαινεται πολυ παραξενο αυτο που λες,αν καταλαβα καλα λες οτι εχεις 2 ενεργα ηχεια τα οποια τα εχεις βαλει στο L/R out της κονσολας και ενω εχεις κατω το master volume στο 0 αυτα ακομα παιζουν σωστα?

και ισχυριζεσαι πως παιζουν επειδη ειναι ενεργα?εμενα μου φαινεται περιεργο.........

εφοσον η ροη σηματος ειναι οργανο/μικ-input κονσολας-fader-master out-ηχεια 

ανεξαρτητα απο τα ηχεια εαν ειναι ενεργα και ακομα να εχουν δικο τους volume εφοσον το fader ειναι κατω και δειχνει η κονσολα να μην παιρνει σημα,αρα και κοβω την ροη,πως τα ηχεια παιζουν?

Πραγματικα μου κανει εντυπωση,το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι η κονσολα να εχει κουμπι pro fade και να ειναι πατημενο,που σημαινει πως ακομα και με κατω τα faders πραγματι ο ηχος βγαινει στα ηχεια.Απο την αλλη ποσο χρησιμο ειναι ενα τετοιο πραγμα σε ενα live?αν δεν μπορω να κανονισω την ενταση στα ηχεια μου απο την κονσολα,καθε φορα που θα θελω αλλαγη θα τρεχω στα ηχεια?

Δευτερον βλεπω το Στεφανο να βαζει διαγραμματα λογαριθμους και ενα σωρο πραγματα που λιγοι ειναι αυτοι που θα καταλαβουν.

Προσθετει ο ενας κονσολες ο αλλος ηχεια,ειδα το βιντεο του Στεφανου γεματο απορια γιατι ενας ενισχυτης δεν εχει mic δεν εχει aux δεν εχει cd ενα σωρο πραγματα.........

Και μου κανει παλι εντυπωση ενω λεει ο Στεφανος οτι ειναι ηλεκτρονικος πως δεν ξερει οτι με τοσα κυκλωματα σε ηχεια κι αλλα ηχεια,κονσολες, ενισχυτες κ.λ.π. ολα αυτα στην διαδρομη θα βγαλουν προβληματα οπως αναφερε σε ενα ποστ του και ο ιδιος, φυσηματα θορυβους και πολλα πολλα αλλα,γιατι το πατε γυρω γυρω και ουσια καμια..........

Το βασικο ειναι παντα τι θελω να κανω?γιατι θα το κανω?ειναι 2 βασικα ερωτηματα που εαν δεν απαντηση καποιος θα χασει την ουσια,και η ουσια ειναι σημαντικη κι οχι τα γυρω γυρω.

Γιατι να βαλω 8 ηχεια το ενα μεσα στο αλλο?γιατι να βαλω λινκ μια δευτερη κονσολα για πιο δυνατο ηχο?γιατι να βαλω ενισχυτη μεσα σε ενισχυτη?ολα για την ενταση?πολυ θορυβος και πολλα χρηματα πεταμενα χωρις καμια ουσια.

Αν καποιος λοιπον απαντηση στα 2 ερωτηματα πιστευω οτι εχει μια καλη βαση. 

 Καπου σε ενα ποστ διαβασα για ενα ηχειο μεσα στο αλλο και μετα στο αλλο κ.λ.π. αραγε εχετε σκεφτει οτι αναμεσα στο πρωτο, δευτερο, τριτο ηχειο στην σειρα μπορει να υπαρχει καθυστερησει στον ηχο? αυτο εννοω λεγοντας προβληματα.

Η αποψη μου ειναι στηνοντας ενα live πρεπει να ειναι οργανα/μικ-input κονσολας-fader-master out- ενεργα ηχεια και οτι εφφε θελω στα insert της κονσολας.

Αν θελω ενταση θα παρω κονσολα που να σηκωνει πολλα watt και πολλα παραλληλα ηχεια,τα παραλληλα ηχεια ειναι καλυτερα απο αυτα σε σειρα.

Ενα ενεργο ηχειο ειναι καλυτερο απο ενα παθητικο για 2 λογους και οι 2 ειναι σημαντικοι!

Ο πρωτος ειναι πως οταν εχω ενα ενεργο ηχειο αποφευγω τα κυκλωματα του ενισχυτη και ετσι εχω εναν ηχο χωρις χρωματισμους χωρις θορυβους και καθαρη αποδοση εντασης.

Το δευτερο εχει να κανει με το crossover του ηχειου.Σε ενα παθητικο ηχειο η διαδρομη ειναι ηχος- ενισχυτης -διαχωρισμος συχνοτητων.

Στο ενεργο ειναι ηχος-διαχωρισμος συχνοτητων-ενισχυτης.

Αυτη λοιπον η διαφορετικη ροη στο σημα εχει να κανει με το ποτε γινεται ο διαχωρισμος.

Τα παθητικα ηχεια λογο της διαφορετικης ροης του σηματος μετα απο καποια ωρα σταματανε να βγαζουν το σημα οπως ηταν και αποδιδουν ενα αλλο αποτελεσμα ηχητικα,κι αυτο ειναι ενα σημαντικο μειονεκτημα για τον ηχοληπτη ωστε να εχει παντα το ιδιο αποτελεσμα στα αυτια του.


-----------------
http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=100000080776144#/group.php?gid=63148794445

[ τροποποιήθηκε από τον/την geo321, 02-01-2015 05:37 ]


#32   
STEFANOS604
Βετεράνος
Chat
02.01.2015, 14:35
  1. Geo321 , λίγος σεβασμός στον συνομιλητή δεν βλάπτει έστω κι αν διαφωνείτε καθέτως γιατί διαφορετικά δεν προάγεται ο διάλογος και κανονικά δεν θα έπρεπε να σου απαντήσω και θα σταματήσω εδώ γιατί πάντα μέσα από ένα forum δίνονται συμπυκνωμένες περιληπτικές πληροφορίες και εγώ έχω συνηθίσει να τα γράφω διεξοδικά σε άρθρα με όλες τις λεπτομέρειες για γνώστες του αντικειμένου αλλά και με εκλαϊκευμένες ενότητες για μη γνώστες ηλεκτροτεχνίας / ηλεκτρονικών .
  2. Οι λογάριθμοι (που δυστυχώς δεν διδασκόταν – τουλάχιστο όταν ήμουν εγώ στο λύκειο- παρά σαν μαθηματικές σχέσεις) είναι η βάση των τηλεπικοινωνιών και όχι μόνο καθώς το αυτί μας ακούει λογαριθμικά (Αξίωμα της φυσικής  - Fechner / Weber). Δείτε το άρθρο ‘’Τι είναι το decibel (db) ;’’ :ΕΔΩ :
  3. Στο video μου που λες ότι είδες : https://www.youtube.com/watch?v=GdpQhMQYeyg αναφέρομαι για φορητούς ενισχυτές μπαταρίας που το μέγιστο που δίνουν είναι 5 W , αλλά χωρίς παραμόρφωση πολύ λιγότερα ,οπότε σε υπαίθριο χώρο για εκδηλώσεις – εγώ τα χρησιμοποιώ πολλά  χρόνια , με επιτυχία όπως εδώ , σε σύνδεση ‘’chain’’ για αύξηση ακουστικότητας– που εξ’ άλλου είναι πρόταση της YAMAHA και όχι δική μου και το κόστος της φτηνής μονοφωνικής κονσόλας +  των 2 ενισχυτών μπαταρίας δεν υπερβαίνει τα 80 ευρώ. Εξ άλλου δεν θα βρεις στο εμπόριο τέτοια κονσόλα που αναφέρεις με μπαταρίες για ύπαιθρο που δεν προσεγγίζει αυτοκίνητο.
  4. Όταν κάποιος ρωτάει αν μπορεί να βάλει περισσότερα μεγάφωνα σε έναν ενισχυτή η τεχνική απάντηση είναι ότι μπορεί να βάλει όσα θέλει , ακόμα και βαττικές αντιστάσεις , με την ανάλογη εν σειρά/παράλληλη /μικτή σύνδεση αφού όμως τηρήσει τις προυποθέσεις (όπως λέω στην # 26) Impedance και συνολικής βαττικής τους τιμής . Το αν θα ακούγονται καλύτερα ή όχι είναι άλλο θέμα…Μπορεί …..όμως να θέλει τα μισά από τέτοια σύνδεση να τα τοποθετήσει σ’ ένα μέρος και τα υπόλοιπα σε άλλο, μπορεί…..
  5. Η σύνδεση ηχείων στη σειρά μπορεί να προξενήσει καθυστέρηση που όμως είναι αμελητέα (καθυστερήσεις ήχου που δεν είναι αμελητέες υπάρχουν πχ στις ηχογραφήσεις κατά την μετατροπή analog/digital και το αντίστροφο είναι το γνωστό Latency . Εκεί πράγματι αν προσθέσεις πχ πολλά ηχεία στα ms της sound card – πχ 12 ms μπορούν να προστεθούν και αυτά των πολλών μεγαφώνων – πχ 2ms. ). Είναι σαν να λέτε ότι η αντίσταση των αγωγών μια ηλεκτρικής εγκατάστασης σωστής διατομής (που σίγουρα υπάρχει , όμως είναι αμελητέα για τα 50 Hz της ΔΕΗ) επηρεάζει την τιμή τάσεως σε μια πρίζα. Αν δεν ήταν αμελητέα οι αγωγοί θα γινότανε ηλεκτρικά καλοριφέρ….
  6. Το  Stereo Link Out jack είναι πάλι πρόταση της YAMAHA και όχι δική μου για σύνδεση πολλαπλών αυτοενισχυόμενων κονσολών όπως περιέγραψα αναλυτικά στην #28 απάντηση. Μπορεί να διαφωνεί αλλά αυτό προτείνει όχι μόνο για περισσότερα watt αλλά και για διατήρηση του STEREO

Συγνώμη για την πολυλογία αλλά πάντα υπήρξα ευγενικός σ’ όλη μου γη σταδιοδρομία ακόμα και για τις πιο αυτονόητες ερωτήσεις και αυτό ήθελα να τονίσω στο παρόν ποστάρισμα.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


#33   
geo321
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
03.01.2015, 03:07

Βρε Στεφανε πραγματικα με στεναχωρει οταν λες οτι δεν σε σεβομαι!που σε προσβαλα?δεν ειμαι εδω για να προσβαλο κανενα,οχι μονο εσενα.Γιατι να θελω να κανω κατι τετοιο,με πιο σκοπο?

Και θα σου δωσο ενα παραδειγμα............με καλεις στο σπιτι σου για φαγητο και μου λες ελα εχω καρμποναρα και ερχομαι και βλεπω μακαρονια με ενα τυρι και μια σαλτσα ασπρη και γυρναω και σου λεω Στεφανε αυτο δεν ειναι καρμποναρα,η καρμποναρα εχει αυγα,κρεμα γαλακτος,ζαμπον,μπεικον κ.λ.π. 

Αυτα ειναι τα δεδομενα αυγα,κρεμα γαλακτος,ζαμπον,μπεικον αν εσυ μπεις στην σκεψη και πεις εγω του ανοιξα το σπιτι μου του προσφερα φαγητο κι αυτος μου λεει αυτα και με προσβαλει,ναι οκ αν το σκεφτεις ετσι σε προσβαλο,ομως εγω δεν το βλεπω ετσι!δεν σε προσβαλο, σου λεω ποια ειναι τα δεδομενα για να κανεις αυτο το φαγητο.

Ετσι ειναι λοιπον και οταν θελω να κανω ενα live με ενα συστημα p.a γι αυτο ειπα και πιο πανω υπαρχουν 2 ερωτησεις που πρεπει να απαντησουμε,τι θελω να κανω?γιατι θα το κανω?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Θελω να κανω μια ζωντανη παρασταση........

ΕΡΩΤΗΣΗ : που? με τι οργανα? ποσοι μουσικοι?

ΕΡΩΤΗΣΗ : θεατρο?καφε?μεγαρο?συναυλιακος εξωτερικος χωρος?

ΕΡΩΤΗΣΗ : γιατι θα το κανω? για χομπι,για διασκεδαση,επαγγελματικα,για την χαρα του μουσικου?

Ολα αυτα Στεφανε ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ και με ουσια,καποιος λοιπον που θελει να κανει μια παρασταση και βλεπει αυτο το θεμα,γιατι ειναι ενα δημοσιο φορουμ εδω,θα θελει να μαθει πως θα κανει αυτο το πραγμα και υστερα θα ψαξει τα ωμ τα βατ αλγοριθμους κ.λ.π. και αν μπορει φυσικα να καταλαβει τι ειναι ολα αυτα.

Επειδη τα ξερεις εσυ, εγω, ο βασιλης δεν παει να πει οτι ολοι οσοι θελουν να κανουν κατι τετοιο εχουν και γνωση σε αυτα που λες και ουτε καποιος που θελει να κανει μια παρασταση σε ενα μηνα μπορει να κατσει να διαβασει τι σελιδα σου η την δικη μου η καποια αλλη σελιδα που να λεει παρομοια πραγματα.

Η βασικη μας λοιπον διαφωνια ειναι αυτη.Οσο αναφορα τα αλλα,πιστευω οτι σαν ηλεκτρονικος που εισαι γι αυτο το ανεφερα κιολας,δεν μπορω να πιστεψω,οτι πιστευεις οτι ενα μηχανημα απο μονο του οσο καλο και να ειναι δεν βγαζει θορυβο,αν λοιπον εγω προσθεσω 10 μηχανηματα σε σειρα 10 ηχεια δεν θα προσθετο θορυβο?πες μου ενα καλο λογο για να το κανω?για τα ντιμπι?

Εγω δεν ανεφερα πουθενα οτι εισαι λαθος και οτι δεν μπορουν να συνδεθουν και οτι δινεις λαθος πληροφορια,διαφωνησα στο οτι δεν ειπες αν και ηλεκτρονικος οτι θα εχουμε πολυ θορυβο κι αυτο ειναι λαθος σαν ουσια για ενα και μονο λογο ο οποιος ειναι η μεγαλη ενταση. 

Οσο αναφορα την καθυστερησει του ηχου σε μερικα καλωδια σε σειρα μαζι με ηχεια για μια αποσταση 30 μετρων π.χ.,η καθυστερησει του ηχου ειναι αισθητη,πιστεψε με.

Εδω οταν εχουμε ενα σημα με καλωδιο 1 μετρο μηκος και εχουμε μετατροπη του ηχου απο DA/AD/DA υπαρχουν σοβαρα λαθη χρονισμου τα οποια μπορει να μειωση μονο ενας καλος κονβερτορας και ΟΧΙ να τα εξαλειψει πληρως.

Το Stereo Link Out που λες,εγω δεν ειπα πως ειναι κατι δικο σου,απλα εκτος απο αυτο που λες εσυ,εγω απλα λεω οτι αυτη η συνδεση ειναι πανω απο ολα για να εχουμε περισσοτερα καναλια,αυτος ειναι ο πρωτος λογος για καθε εταιρεια που δινει μια τετοια δυνατοτητα σε μια κονσολα.

Στον επιλογο θα ελεγα λοιπον να φανταστει καποιος οτι ειναι πισω απο μια κονσολα σε ενα χωρο οπου ειναι γεματο κοσμο και σε λιγο θα αρχισει η παρασταση,και ξαφνικα καπου κοβετε ο ηχος καπου ακουγεται θορυβος,τι να ψαξω κονσολα?μικροφωνα τα εκατονταδες καλωδια?τα πολλα ηχεια?τα εφφε? τι απ ολα?

Για αυτο παντα πρεπει να γυρναμε στα 2 βασικα ερωτηματα μας.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!


#34