Παράθεση:
Το μέλος AlfaWolf στις 18-05-2011 στις 21:27 έγραψε...
Φίλε Κώστα όταν ανέβεις στην σκηνή να καταθέσεις την ψυχή σου και ένας από το σχήμα είναι σαν τον τύπο και σου κάνει τα όνειρα γιούχα ...
εσύ αγκάλιασε τον με στοργή. και δωστου φιλάκια κατανόησης.
Εγώ προσωπικά θα φρόντιζα να του μείνει αξέχαστη η συνεργασία μας στον βαθμό που του άξιζε.
και να τον έβλεπα μετά αν θα το ξανά έκανε αυτό?
Γιατί κάνει μπαμ ότι δεν είναι νηφάλιος ο τάπας, δεν είναι ότι έχασε το σόλο, είναι ότι δεν σεβάστηκε κανέναν, παρά μονό την στέρηση του, και για την βλακεία την δικια του έφυγαν από την σκηνή με σκυμμένο κεφάλι όλοι οι υπόλοιποι
Θα ήθελες να είσαι στην θέση κάποιου από αυτά τα παΐδια? Δεν νομίζω…
τέτοιους ''συμπαίκτες'' στους χαρίζω Κώστα και να είσαι σίγουρος αν όχι στο πρώτο live σου στο δεύτερο θα δεις το δίκαιο και θα ξεχάσεις την Ευγένεια,
γιατί η πολύ ευγένεια απο καποια μερία γεννά την αγένεια στην αλλη μερία.
εν κατακλείδι δεν πρέπει να στενοχωριέσαι με τους συμφορουμίτες που το βλέπουμε έτσι ... άλλα με την ελαστικότητα σου η όποια μπορεί να σε ντροπιάσει.
|
Κώστα και Νίκο,η αλήθεια είναι πως..και οι δύο έχετε δίκιο.Ομως το ζήτημα είναι τί εικόνα δείχνει το όλο σχήμα επί σκηνής.Δέν παίζουν ούτε στο προβάδικό τους,ούτε στην αυλή τού σχολείου τους ενώπιον τών συμμαθητών τους-παίζουν μπροστά σε κόσμο άγνωστο,ενδεχομένως μελλοντικό κοινό που θα αγοράση τα CD τους...
Κατανοώ την οργή τού Νίκου.Οταν εσύ δίνεις τον εαυτό σου και προσπαθείς να επικοινωνήσης με τον κόσμο μέσα από την μουσική σου,να τον συγκινήσης και-γιατί όχι;-να τον εμπνεύσης,κι'έρχεται ένας συνεργάτης σου και σού χαλάει την προσπάθεια,δύσκολα συγκρατιέσαι.
Από την άλλη πλευρά όμως,έχω την εντύπωση πως ο Κώστας το βλέπει το πράγμα σφαιρικώτερα.Ναί,ο κιθαρίστας δέν συμμετείχε στην συλλογική προσπάθεια,δέν ήταν συναγωνιστής αλλά εγωιστής-όμως υπήρχαν πιό "διπλωματικοί" τρόποι να τού δείξουν οι άλλοι μουσικοί την δυσαρέσκειά τους.
Μπορούσαν π.χ. να τον αγκαλιάσουν,να τον πάρουν μαζί τους στα καμαρίνια κι'εκεί να τού "ξηγήσουν τ'όνειρο" κανονικά.
Η επίσης,να κάνουν ένα νεύμα πρός τον ηχολήπτη να κλείση τελείως τον ήχο τού συγκεκριμένου κιθαρίστα,όταν φάνηκε πως δέν έπαιζε το σόλο του αλλά τόν (βάλτε το ανάλογο ομοιοκατάληκτο,μάς διαβάζουν και μικρά παιδία εδώ μέσα)....
Ούτε θα έπρεπε να φύγουν οι υπόλοιποι με σκυμμένο κεφάλι από την σκηνή.Ο κόσμος που παρακολουθεί τέτοιες συναυλίες συνήθως αντιλαμβάνεται τίς καταστάσεις πολύ περισσότερο απ'όσο νομίζουμε.
Αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι Ελληνες "τα εν οίκω μή εν δήμω" δέν ισχύει μόνο γιά τα σπίτια μας....