ελληνική μουσική
    815 online   ·  210.851 μέλη

    Κατερίνα Παπουτσάκη: Από τον Μίκη στα ...μπουζούκια

    ixthis
    26.09.2011, 00:30

    Κατά τη ταπεινή μου άποψη αν τη μια μέρα πας στο μέγαρο να ακούσεις Σούμπερτ και την άλλη  Βανα  κουτρούμπαλη το πρώτο που θα σκεφτώ είναι  ότι κάτι δε πάει καλά.

    Όταν έχεις μάθει να τρώς καλομαγειρεμένο φαγητό με αγνά υλικά πώς να το κάνουμε μετά δυσκολεύεσαι να φας  στην κουτρούμπελη  μακαρόνια μπλούμ  η  στην Πειραιώς  σάντουιτς με μπιφτέκι ζελατίνα.

    Άλλο να βλέπεις μπαρτσελόνα  άλλο να βλέπεις  θύελλα κορυδαλλού.

    Γιατί η αισθητική διαμορφώνεται μέσα από την ουσία της τέχνης της όποιας τέχνης.

    Γιατί δεν έχει σημασία τι ακούμε ή τι έχουμε στην δισκοθήκη μας αλλά τι καταλαβαίνουμε από αυτό που ακούμε . Αν κάποιος κατ εμέ μετά το Σούμπερ μπορεί να πάει κουτρουμπέλη τότε δε καταλαβαίνει τον Σούμπερτ.

    Τόσο απλό και δεν χρειάζεται νομίζω ανάλυση .


    sven
    26.09.2011, 02:22

    Η Παπουτσάκη θα τρίβει τα χέρια της από την έκταση της δημοσιότητας που πήρε μια ασήμαντη πράξη της...

    Αξίζει, άραγε, τον κόπο να σχολιάζουμε, ιδεολογικά στην ουσία, την επιλογή ενός ατόμου που μας είναι αδιάφορο κατά τα άλλα, προσδίδοντάς του ένα "ειδικό βάρος" που στερείται; Δεν είναι δα ο Μπιθικώτσης, που μετά από "Επιτάφιο", "Άξιον εστί" και άλλα μνημειώδη έργα πήγε και τραγούδησε τον ύμνο της Χούντας, για να μας απασχολεί...

    Αναρωτιέμαι, αν πραγματικά αυτό ενδιαφέρει και τον ίδιο τον Μίκη. Απ΄όσο τον ξέρω, δεν έχει τόσο στενή οπτική που να καθορίσει τη στάση του απέναντι στην Παπουτσάκη η επιλογή της τελευταίας να πάει σε τέτοιο μαγαζί μετά τη συναθλία του. Εξάλλου, η συγκεκριμένη δεν είναι και κάποια μόνιμη ερμηνεύτρια των έργων του. Μια τυχαία και ευκαιριακή σύμπτωση ήταν μόνο, και αυτό είμαι σε θέση να το γνωρίζω...

    Τέλος, να προσθέσω και το εξής:

    μην κρίνουμε τους άλλους με βάση αυτό που θα κάναμε ή θα επιλέγαμε ΕΜΕΙΣ. Επίσης, ποτέ μία μεμονωμένη πράξη δεν μπορεί να κρίνει από μόνη της συνολικά το επίπεδο, την ωριμότητα, την καλλιέργεια και τη σοβαρότητα ενός ανθρώπου, και μάλιστα όταν δεν γνωρίζουμε καν τις προθέσεις ή τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έκανε την επιλογή αυτή. Αποκοτιές, και μάλιστα στην ηλικία της Παπουτσάκη, κάναμε λίγο πολύ όλοι μας...


    NikosRoman
    26.09.2011, 11:28

    Παράθεση:

    Το μέλος Spoiler στις 24-09-2011 στις 21:00 έγραψε...

     

    Εγώ λοιπόν που είμαι και του σαλονιού και του λιμανιού ακούω και τα δύο. Λοιπόν; Τι είμαι, αφού κρίνετε από τη μουσική;

     

     


    χαχαχαχαχα.....!{#emotions_dlg.clap}.Μεγαλο αλανι!!!!


    rouli726
    26.09.2011, 15:24

    Παράθεση:

    Το μέλος sven στις 26-09-2011 στις 02:22 έγραψε...

    ..μην κρίνουμε τους άλλους με βάση αυτό που θα κάναμε ή θα επιλέγαμε ΕΜΕΙΣ. Επίσης, ποτέ μία μεμονωμένη πράξη δεν μπορεί να κρίνει από μόνη της συνολικά το επίπεδο, την ωριμότητα, την καλλιέργεια και τη σοβαρότητα ενός ανθρώπου, και μάλιστα όταν δεν γνωρίζουμε καν τις προθέσεις ή τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έκανε την επιλογή αυτή..



    Δε φαντάζεσαι, τελικά, πόσο δυσνόητο είναι αυτό το τόσο απλό και σαφές πράγμα που λες..

    Αυτή είναι η ουσία της ελευθερίας της δημοκρατίας, άλλωστε. Να έχεις το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης, χωρίς να πρέπει απαραίτητα να "χαρακτηριστείς" από μια και μοναδική πράξη σου. Ακόμη κι αν αυτό που κάνεις είναι "λάθος" να έχεις το δικαίωμα να το κάνεις, χωρίς να χαρακτηριστείς από αυτό και μόνο!
    Και δε μιλάω για σχολιασμό ή έστω κριτική. Μιλάω για χαρακτηρισμό!
    Αυτή ήταν και η δική μου ένσταση στο όλο θέμα,σε σχέση με το τί έκανε η Παπουτσάκη εκείνο το βράδυ.

     

    Υ.Γ.Ευτυχώς, στο φόρουμ, υπάρχουν και άνθρωποι που μιλάνε επανειλλημένα με χυδαιότητες και ευθείς ύβρεις προς άλλα μέλη, ώστε να μπορούμε να ξεχωρίζουμε την "αιχμή" από την απρέπεια!


    yiannisyiannis
    26.09.2011, 15:25

    Παράθεση:

    Το μέλος Spoiler στις 25-09-2011 στις 19:22 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος yiannisyiannis στις 24-09-2011 στις 23:29 έγραψε...

    Αγαπητέ φίλε ανοίγεις μεγάλο θέμα, που σηκώνει πολύ συζήτηση. Θα αναφερθώ μόνο στον Πλάτωνα, ο οποίος επισημαίνει την ηθική αξία της μουσικής και αναφέρει την ηθική σημασία ορισμένων αρμονιών και ρυθμών στην Πολιτεία. Επίσης στους Νόμους επισημαίνει πως δεν πρέπει να ξεγελιόμαστε από τις αισθήσεις και να πιστεύουμε ότι η μουσική που ευχαριστεί τις αισθήσεις είναι αυτή που πρέπει να έχουμε ως μέτρο.

    Ο μεγάλος φιλόσοφος έχει ασχοληθεί εκτενώς με τη μουσική και τον ρόλο των διαφόρων ειδών της, στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του ανθρώπου. Για να μην ξεφεύγουμε όμως, ανέφερα μόνο αυτά τα λίγα, σαν ερέθισμα, για όποιον επιθυμεί πέρα από τους απλουστευτικούς ορισμούς της Βικιπαίδιας, να εμβαθύνει πάνω στο ρόλο που παίζει η μουσική που ακούμε, στην διάπλαση της ψυχοσύνθεσής μας.


    -----------------
    Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, σαν ταξιδάκι αναψυχής μ’ ένα κρυμμένο τραύμα.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : yiannisyiannis στις 24-09-2011 23:31 ]



     

    Δηλαδή δεν γνωρίζεις ούτε εσύ την απάντηση σε αυτό που ρώτησα.

    Προφανώς και ανέφερες τον Πλάτωνα για εντυπωσιασμό. Γιατί αν δεν είναι έτσι τότε, ποιο είναι το "μέτρο" μεταξύ των δύο παραδειγμάτων που ανέφερα; Και επιπλέον, έχω ρωτήσει ίσαμε 10 φορές έως τώρα ποιος είναι εκείνος που μπορεί να κρίνει την ποιότητα ενός ανθρώπου, σύμφωνα με το είδος μουσικής που ακούει.

    Φυσικά δεν περιμένω απάντηση γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο δεν μπορεί να ισχύσει, εκτός κι αν η κρίση κάποιου είναι τόσο αδύναμη και το μυαλο του δεν έχει την οξυδέρκεια που ορίζει το είδος και την ποιότητα κάποιου σύμφωνα με τη μουσική που ακούει...

    Τώρα για την "απλοική" επεξήγηση της wikipedia, προφανώς ήταν και αυτό στα πλαίσια κάποιας αόρατης και ανεξήγητης "γνωστικής ομίχλης" που δεν περιβάλλει εμάς τους κοινούς θνητούς, αλλά με ένα μυστικιστικό τρόπο αποκαλύπτει τις γνώσεις της μόνο σε... "εκλεκτούς" που δεν πάνε στα μπουζούκια..... !!!!!!!

    Έλεος... μην τα πετάτε έτσι γιατί ξουρίζουνε λέμε!!!!!!!{#emotions_dlg.scared}


    -----------------
    Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 25-09-2011 19:34 ]



     

    Αγαπητέ φίλε spolier, ανέφερα τον Πλάτωνα επειδή ήταν ο πρώτος διδάξας, ο οποίος εμβάθυνε κι ανέλυσε το ρόλο της μουσικής σε αρκετά από τα συγγράματά του. Με απλά λόγια, ο Πλάτωνας διακυρήσει πως το είδος της μουσικής που ακούμε διαμορφώνει την ηθική μας υπόσταση, άρα και την ποιότητά μας.

    Για να πάμε στο παράδειγμά σου τώρα, κατ' αρχάς έχω πάει σε εξαιρετικά κουτούκια στο λιμάνι, όπου παίζουν φανταστική μουσική. Αν κατάλαβα όμως καλά, εσύ με την έκφραση "του λιμανιού και του σαλονιού" θέλεις να διαστείλεις τις μουσικές επιλογές στα δυο άκρα, κλασσική-συμφωνική από τη μια και μπουζούκια-πίστες από την άλλη. Η διαφορετική ηθική και ποιότητα που πηγάζει απο τις δυο αυτές μουσικές επιλογές, είναι οφθαλμοφανής. Δεν καταλαβαίνω τι απάντηση περίμενες; Αν εννοείς ότι περίμενες μια απάντηση η οποία θα περιειχε περιγραφή συγκεκριμένων ποιοτικών χαρακτηριστικών του ανθρώπου με μουσικές καταβολές του λιμανιού σε αντιδιαστολή με αυτόν του σαλονιού, κάτι σαν τις περιγραφές με τα χαρακτηριστικά των ζωδίων, που αντιδιαστέλουν τα χαρακτηριστικά του ενός ζωδίου με το άλλο, αυτό είναι ανεύφικτο. Είναι δουλειά των ειδικών.

    Όσο για το ποιός είναι εκείνος που μπορεί να κρίνει την ποιότητα ενός ανθρώπου, αν εννοείς κριτική με την ένοια της κατάκρισης, η απάντηση είναι αυτή που έδωσε κάποτε ο Οδυσέας. "Ο κανένας". Δεν πρέπει να κρίνουμε τους άλλους. Όμως, απο τις συμπεριφορές των άλλων, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η μουσική που ακούνε, σχηματίζουμε μια εικόνα, διαφορετική για τον καθένα. Έτσι αντιλαμβανόμαστε με ποιούς ταιριάζουμε και με ποιούς όχι.

    Όσον αφορά τη Βικιπαίδια, αν σε προσέβαλα χαρακτηρίζοντας τους ορισμούς της απλουστευτικούς, ζητώ συγνώμη, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Για θέματα όπως η μουσική, για την οποία έχουν γραφτεί συγγράματα επί συγγραμάτων και μελέτες επί μελετών, θεωρώ πως οι συνοπτικοί ορισμοί της κάθε εγκυκλοπαίδιας λειτουργούν σαν ερέθισμα για περεταίρω αναζήτηση και όχι σαν σημεία αναφοράς για τη φιλοσοφία της ίδιας της μουσικής.


    AlfaWolf
    26.09.2011, 16:21

    Παράθεση:

    Το μέλος ixthis στις 26-09-2011 στις 00:30 έγραψε...

    Κατά τη ταπεινή μου άποψη αν τη μια μέρα πας στο μέγαρο να ακούσεις Σούμπερτ και την άλλη  Βανα  κουτρούμπαλη το πρώτο που θα σκεφτώ είναι  ότι κάτι δε πάει καλά.

    Όταν έχεις μάθει να τρώς καλομαγειρεμένο φαγητό με αγνά υλικά πώς να το κάνουμε μετά δυσκολεύεσαι να φας  στην κουτρούμπελη  μακαρόνια μπλούμ  η  στην Πειραιώς  σάντουιτς με μπιφτέκι ζελατίνα.

    Άλλο να βλέπεις μπαρτσελόνα  άλλο να βλέπεις  θύελλα κορυδαλλού.

    Γιατί η αισθητική διαμορφώνεται μέσα από την ουσία της τέχνης της όποιας τέχνης.

    Γιατί δεν έχει σημασία τι ακούμε ή τι έχουμε στην δισκοθήκη μας αλλά τι καταλαβαίνουμε από αυτό που ακούμε . Αν κάποιος κατ εμέ μετά το Σούμπερ μπορεί να πάει κουτρουμπέλη τότε δε καταλαβαίνει τον Σούμπερτ.

    Τόσο απλό και δεν χρειάζεται νομίζω ανάλυση .


    Η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι όποιος ακούει μόνο Σούμπερτ (μιας κι αυτόν έχεις σαν παράδειγμα) και δεν ακούει τίποτα άλλο μουσικά υποδεέστερο ,σίγουρα δεν πάει καλά και ακόμα πιο σίγουρα δεν ξέρει να ζει.

    Γενικά τα παραδείγματα που δίνεις Σοφία είναι ατυχή δεν ξέρω τι ακριβώς προσπαθείς να συγκρίνεις και αν δίνατε να συγκριθούν στην πραγματικότητα.

    Για το φαγητό εγώ ξέρω ότι κάθε μέρα αν τρως μπριζόλα, κρέας, κλπ με τον καιρό την βλέπεις σαν φασολάδα (χωρις να θέλω να υποτιμήσω το Εθνικό μας φαγητό) για παράδειγμα πολλοι/ές απατούν τον/ην σύζυγο με πολύ υποδεέστερο άτομο μόνο και μόνο για το διαφορετικό.

    όσο για το αν καταλαβαίνει κάποιος τον Σούμπερτ αφού μετά μπορεί να ακούσει το (Χ) υποδεέστερο… η άποψη μου είναι ότι, αν είναι υγιείς κι όχι άρρωστος και φανατισμένος που σημαίνει παράλληλα ότι ζει μια φυσιολογική ζωή  και ξεφαντώνει στις χάρες του (δηλαδή ξέρει να ζει) σίγουρα δεν θα ξεφαντώσει με Σούμπερτ έτσι ?

    αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν τον καταλαβαίνει ή ότι δεν απολαμβάνει την γαλήνη απο το ‘’Σερενάτα’’

    Ας μην παμε μακριά τα παιδιά τα Χριστούγεννα τραγουδούν το ''Ω Έλατο'' και καπάκι είμαι σίγουρος ότι ξέρεις τι μπορεί να ακούσουν τι σημαίνει αυτό οτι δεν πανε καλα?


    ixthis
    26.09.2011, 17:05

    Μα ναι δε βλέπεις δεν παίζω τίποτα άλλο εκτός από Σούμπερτ στις εκπομπές μου .

    Τον προσαρμόζω ανάλογα με την περίπτωση  Σούμπερτ  με κρασί και ρακόμελα όταν έχουμε λαϊκή διάθεση  .Σούπερτ με  σαμπάνια  για τις  δεξιώσεις  και τα γκαλά. Και σούμπερτ με  πορτοκαλάδες και χυμούς για τα παιδικά πάρτι. Αλλά μόνο Σούμπερτ σταθερά.  Γι αυτό ως παραγωγός  ραδιοφωνικός έχω  μετατρέψει το ΜΗ σε τρίτο πρόγραμμα.

    Αυτά που λές δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που είπα και δε ξέρω γιατί  το κάνεις και δε με απασχολεί να σου πω και την αλήθεια.

    Αυτά που αγαπάμε και μας εκφράζουν ειδικά εμείς που κάνουμε ραδιόφωνο είναι η καλύτερη απόδειξη για το ποιοι είμαστε και τι πρεσβεύουμε μουσικά .

    Έχει ακουστεί  λοιπόν από ρεμπέτικο ,κλασική, τζαζ ,ελληνική σκηνή,  ροκ,  δημοτική παραδοσιακή μπλουζ  επικ ροκ  ντίσκο  ποπ κ.α αααααααααα και λίγος Σούμπερτ.

    Είμαι σίγουρη ότι  έχεις εικόνα  γιατί έχεις ακούσει εκπομπές μου . Οπότε καταλαβαίνεις πολύ καλά τι λέω και τι υπερασπίζομαι  ή  κάνω λάθος?

    Επί το έργον λοιπόν χωρίς δηλώσεις περιττές.


    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    davyd
    27.09.2011, 01:57

    Όποιος αγαπάει τη μουσική και το τραγούδι παραγματικά, αγαπάει όλα τα είδη μουσικής, όλα τα είδη του τραγουδιού. Άλλωστε ο ίδιος ο Μίκης έχει γράψει και συμφωνική μουσική και λαικά τραγούδια. Έτσι όποιος ακούει την 3η του Συμφωνία ή το Canto General δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί ν' ακούσει το "Βρέχει στη Φτωχογειτονιά". Κι αφού μπορεί αυτό τότε μπορεί και Τσιτσάνη και Βαμβακάρη και Χιώτη κλπ κλπ. Άλλο όμως τραγούδι και άλλο "παρατράγουδο" (κατα το "Παραφιλολογία" ή "Παραψυχολογία").

    Η αλήθεια είναι ότι εδώ και πολλά χρόνια η κοινωνία (όχι μόνο η Ελληνική), αυτό που μάθαμε να λέμε Δυτικός Πολιτισμός, παρακμάζει (λές ότι άρχισε εδώ να τελειώσει και εδώ;). Η Ρώμη βρίσκεται σε πτώση . Η κρίση που βιώνει σήμερα η δύση είναι κατ' αρχήν και κατά βάσιν πολιτισμική. Οι τέχνες, οι θεσμοί, οι αξίες οι άνθρωποι έχουν αλλοτριωθεί. Αυτή η αλλοτρίωση απλώνεται δε σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της κοινωνικοοικονομικής ζωής και έχει βασικό της χαρακτηριστικό ένα τεράστιο αχταρμά. Σ' αυτόν τον αχταρμά αλέθονται και πλάθονται όλα με σκοπό να βγούν "αναβαπτισμένα" σε κάτι άλλο που που είναι στρεβλό και ψευδεπίγραφο αλλά δίνει μια ψευδαίσθηση αναγέννησης και προόδου. Έτσι κι αυτή η ίδια η παρακμή "αναβαπτίζεται" ώς "πρόοδος". Προσπαθεί να αποφύγει τον αληθινό θάνατο (απ' όπου μοιραία θα γεννηθεί κάτι άλλο) με αυτού του είδους τις ψεύτονεκραναστάσεις. 

    Έτσι είναι "πρόοδος" και προιόν ορθολογισμού να καταργείς όλα τα εργασιακά δικαιώματα και να κατακρεουργείς τις συντάξεις και είναι λαικιστής και συντηρητικός όποιος λέει το αντίθετο   

    Είναι πολιτική "πρόοδος" και εκθειάζεται το γιαούρτωμα, η αυγοβολία και οι μούτζες απο "αγανακτισμένους" πολίτες, πρώην βολεμένους και χαιδεμένα παιδιά του συστήματος (στην πλειοψηφία τους)

    Είναι "πρόοδος" ο παππούς να παίρνει βιάγκρα για να έχει στύση 25χρονου (και να του πουν βέβαια, αφού μπορείς να πηδήξεις μπορείς κα να δουλέψεις νέος άνθρωπος, ξέχνα τη σύνταξη) και η γιαγιά να μοιάζει με γριά τσατσά (αυτό το τελευταίο το έκλεψα απο ένα άρθρο του Γ.Ξανθούλη στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ το 2007) 

    Είναι "πρόοδος" να λες το ράφτη Fashion Designer, τον κουρέα Hair Dresser,την καφετζού Μελλοντολόγο, το καρακιτσαριό Glamour και την προπαγάνδα Επικοινωνιολογία!

    Εν τω μεταξύ, εκτός απο "γευσιγνώστες" έχουμε αποκτήσει και "παντογνώστες" που μιλούν απο τα τηλεοπτικά στούντιο (συνήθως αλλά όχι μόνο) επι παντός επιστητού με πρωταθλητές στο άθλημα αυτό τους δημοσιογράφους, οι οποίοι κατακεραυνώνουν συχανά πυκνά σεισμολόγους, οικονομολόγους, μηχανολόγους, νόμους, αστυνόμους και σπανίως υπονόμους (που έγραψε κι ο αείμνηστος). Η ημιμάθεια και η αμάθεια καλύπτεται απο τη θρασύτητα κι αυτό είναι επίσης "πρόοδος", ελευθερία της έκφρασης και άσκηση του δικαιώματος της ενημέρωσης .

    (Θα έλεγα κάτι και για τους νέεους που την κάνουν με ελαφρά αλλά φοβάμαι ότι θα γίνω άδικος)

    Έτσι κι ότι έχει λίγο μπουζούκι και 9/8 είναι "λαικό", ότι "κλαψουρίζει" χωρίς λόγο κι αιτία "έντεχνο" κι ότι βραχνά ουρλιάζει "ροκ" (ενω αν "λιγώνεται" είναι "ροκ μπαλάντα"). Κι αν τα βάλεις όλ' αυτά μαζί, "Σύγχρονο Ελληνικό Λαικοποπ ". Αφού είναι έτσι, σου λέει ο άλλος, γιατί να μη φτιάξω το "Γιάννη μου το μαντήλι σου" chill-out διασκευή για τις ανάγκες των απανταχού εντευκτηρίων(το άκουσα πρόσφατα); Δεν έχει και δικαιώματα ντε!

    Όλα αλέθονται και όλα πλάθονται μαζί. Όλα τα ίδια μοιάζουν, ναι, αν τα κοιτάς επιφανειακά. Όπως η πισίνα με τη θάλασσα. Όλα μουσική είναι λέει, όλα σε 7 νότες βασίζονται. Άρα, τι Χατζιδάκις, τι Μαζωνάκης!  

    Γιατί λοιπόν αν αποτελεί εξαίρεση η κ.Παπουτσάκη και η κάθε κ.Παπουτσάκη. Σαν σύγχρονη καλλιτέχνης ηθοποιός έχει "κατακτήσει" αυτή την ιδιότυπη συναισθηματική αποστασιοποίηση που της επιβάλλει η ανάγκη επιβίωσης (με την ευρεία έννοια) σ' αυτό το σύστημα και που της επιτρέπει το πρωί να λέει σαχλές ατάκες για τις ανάγκες κάποιας τηλεοπτικής σειράς αλλά το απόγευμα να απαγγέλει (να προσπαθεί τουλάχιστον) Αισχύλο στις πρόβες για την καλοκαιρινή θεατρική παράσταση αρχαίου δράματος.  

      


    DemetresOpc
    28.09.2011, 09:39

    Εγώ προτείνω να την ρίξουμε στην πυρά να μάθει η παλιό... Η παλιό... τέλος πάντων!!
    Ντροπή της να γελοιοπείει κατά αυτόν τον τρόπο τον μέγιστο!!
    το νούμερο ένα εθνικό μας σύμβολο(μετά την σημαία βέβαια).

    Ρε πάτε καλά;;
    Τι έκανε δλδ η κοπέλα;;
    πήγε να διασκεδάσει;;
    πήγε να δει φίλους;;
    πήγε να πιεί ένα ποτό γιατί ίσως μπορεί ΚΑΙ εκεί να διασκεδάσει;;

    Να βγάλουμε μια εγκύκλιο συμπεριφοράς για νέους καλλιτέχνες μήπως;;¨

    "Μετά το τέλος συναυλίας δίπλα από την Μαρινέλλα απαγορεύεται να παρευρεθείτε σε χόρο που παίζουν κομμάτια από Βίσση. Δεν επιτρέπεται ούτε η ακρόαση ραδοφώνου!! Τηλεόραση μπορείτε να δείτε μετά το πέρας 48 ωρών και αυτό μετά από γραπτή σας αίτηση στην αρμόδια επιτροπή. Σε περίτωση παραβίασης των κανόνων κινδυνεύεται με πετροβολισμό και μαστίγωμα από το εξαγριωμένο πλήθος των εντεχνάδων(;).."

    Δεν αποκλείω, επειδή δεν την ξέρω κιόλας, να μην κατάλαβε τι τραγούδησε πριν πάει στο VOX..αλλά ακόμα και έτσι κακώς μας ενδιαφέρει!!
    γιατί να μας ενοχλήσει τι κάνει ένας καλλιτέχνης στην προσωπική του ζωή;;

    Τέσπα..εγώ διαφωνώ με το ποστ.
    το μόνο λάθος που βρίσκω στην πράξη της κοπέλας είναι οτι φορούσε (το ίδιο) φόρεμα..


    -----------------
    Όσο ψάχνεις βρίσκεις, και όσο βρίσκεις χάνεις αυτό που έψαχνες..

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : DemetresOpc στις 28-09-2011 09:42 ]


    AlfaWolf
    30.09.2011, 13:43

    {#emotions_dlg.walkman}

    {#emotions_dlg.thumbup}

    {#emotions_dlg.beer}


    Hastaroth
    30.09.2011, 18:54

    Συγγνώμη βρέ παιδιά,αλλά...ο Καλλίδης τί σχέση έχει με τον Χιώτη;


    AlfaWolf
    30.09.2011, 18:59
    Ότι κι ο Φοίβος με τον Θεοδωράκη Αλβέρτο :)
    Hastaroth
    30.09.2011, 19:28

    Αυτό ακριβώς θέλω να πώ,Νίκ.Οτι δέν μπορούμε να τά ισοπεδώνουμε όλα με την δικαιολογία "όλα μουσική είναι".Και οι "τσόντες" είναι κινηματογράφος,με την έννοια ότι απαιτούν κινηματογραφικές κάμερες και φίλμ (ή,επί το πιό σύγχρονον,βιντεοκάμερες και DVD) γιά να "υλοποιηθούν",αλλά προφανώς το "Καυτό μ....ί σε τεντωμένο π.....ο" απέχει παρασάγγας από τού να είναι έργον αντάξιον π.χ. τού "Δράκου" ή τού "Ψυχώ".Και συνεπώς,δέν μπορώ να φανταστώ ότι ένας σκηνοθέτης όπως π.χ. ο Τζεφιρέλλι ή ο Χίτσκοκ,μετά το γύρισμα μιάς ταινίας τους,θα πήγαιναν σε "τσοντάδικο" γιά να διασκεδάσουν.

    Με την ίδια λογική λοιπόν,σύμφωνα με την οποία άλλη αισθητική έχει ένας cinephile από έναν που ξημεροβραδυάζεται στά "τσοντάδικα",θεωρώ ότι το ίδιο ισχύει και στην μουσική-ότι ένας τραγουδιστής που καλείται να ερμηνεύση τραγούδια ενός μεγάλου και καταξιωμένου συνθέτη πρέπει να έχη και την ανάλογη αισθητική καλλιέργεια που θα τον "προτρέπη" να μήν επιλέγη γιά την διασκέδασή του μιά μουσική μικρότερης καλλιτεχνικής αξίας.

    Και άν,όπως υποθέτει ο Δημήτριος ο PC,η κα Παπουτσάκη "δέν κατάλαβε τί τραγούδησε πρίν πάη στο VOX",τότε ήταν ακατάλληλη γιά να τραγουδήση αυτά που τραγούδησε.

    ΥΓ.Και επειδή αναφέρθηκε κάπου ότι "και η Κάλλας πήγε στά 'μπουζούκια',οπότε πρός τί όλος ο θόρυβος;",θέλω να επισημάνω ότι 1) η Κάλλας δέν έμενε στην Ελλάδα,οπότε είδε το όλο θέμα σάν μιά τουριστική "ατραξιόν" και 2)η Κάλλας δέν πήγε στον Καλλίδη,αλλά πιθανώτατα σε μαγαζί που τραγουδούσε ο Χιώτης ή ο Μπιθικώτσης ή ο Τσιτσάνης ή κάποιος αναλόγου αξίας.Δέν νομίζω να υπάρχη κάποιος που να θεωρή ότι ο Καλλίδης είναι π.χ. ο νέος Καζαντζίδης......


    -----------------
    Ανθρωπε αγάπα,μα ρίχνε και μιά φάπα σ'όσους σε ληστεύουν και σε κοροϊδεύουν

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 30-09-2011 19:29 ]


    AlfaWolf
    30.09.2011, 19:39

     

    Το ''όλα είναι μουσική'' είναι πραγματικά λάθος και δεν ξέρω που το διάβασες,

    κατά τα αλλά.. την άποψη μου την έχω καταθέσει και δεν θα επαναληφτώ.

    όμως θα σε ρωτήσω κάτι Αλβερτο, ας υποθέσουμε τραγουδας και σου έκανε πρόταση ο Μίκης τι θα έκανες ??

     


    -----------------
    Η πραγματική Ευτυχία δεν κρύβεται στον προορισμό αλλά στον τρόπο που ταξιδεύεις. http://blogs.musicheaven.gr/alfawolf http://www.musicheaven.gr/live/101

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AlfaWolf στις 30-09-2011 19:41 ]


    Hastaroth
    30.09.2011, 21:39

    Παράθεση:

    Το μέλος AlfaWolf στις 30-09-2011 στις 19:39 έγραψε...

     Το ''όλα είναι μουσική'' είναι πραγματικά λάθος και δεν ξέρω που το διάβασες,

    Ιδού πού το διάβασα:

    Παράθεση:

    Το μέλος davyd στις 27-09-2011 στις 01:57 έγραψε...
    Όλα μουσική είναι λέει, όλα σε 7 νότες βασίζονται. Άρα, τι Χατζιδάκις, τι Μαζωνάκης!

    Αυτό έγραψε ο κ.Αβυδηνός πιό πάνω.

    Παράθεση:

    Το μέλος AlfaWolf στις 30-09-2011 στις 19:39 έγραψε...

    όμως θα σε ρωτήσω κάτι Αλβερτο, ας υποθέσουμε τραγουδας και σου έκανε πρόταση ο Μίκης τι θα έκανες ??

    Δέν μπορώ να ξέρω τί ΘΑ έκανα ΑΝ ήμουν τραγουδιστής,γιατί δέν είμαι.Μπορεί να δεχόμουν,άν ένιωθα ότι είχα τα "κότσια" να ερμηνεύσω τραγούδια του,αλλά μπορεί και να μήν δεχόμουν,άν δέν ήμουν σίγουρος γιά τον εαυτό μου,ώστε να μήν διακινδυνεύσω να "εκτελέσω" τα τραγούδια του στην κυριολεξία.Ωστόσο,το θέμα μας δέν είναι γιά ποιόν λόγο η κα Παπουτσάκη δέχτηκε να τραγουδήση τραγούδια τού Θεοδωράκη αλλά κατά πόσον η αισθητική της "συνταιριάζει" το να ερμηνεύη τέτοιου είδους μουσική και in the same breathe (που λένε και στην Αγγλία) να αισθάνεται άνετα ακούγοντας μιά μουσική με σαφώς "ρηχώτερο" περιεχόμενο.

    @Spoiler:

     Διασκέδαση=διασκορπισμός (όπως πολύ σωστά αναφέρεις),αλλά δέν έχει καμμιά σχέση με τον Δία.Προέρχεται από την πρόθεση "διά" + το ουσιαστικό "σκέδαση".

    Αραγε άν ζούσε σήμερα ο Μπάχ,θα μπορούσε μετά από ένα κονσέρτο του να πάη να ακούση τον Πλιάτσικα;


    AlfaWolf
    30.09.2011, 21:46

    Αραγε άν κάποιος μουσικός που παιζει Μπάχ,θα πήγαινε μετά από ένα κονσέρτο του να ακούση τον Πλιάτσικα  μήπως θα επρεπε να τον λιθοβολησουν ?


    -----------------
    Η πραγματική Ευτυχία δεν κρύβεται στον προορισμό αλλά στον τρόπο που ταξιδεύεις. http://blogs.musicheaven.gr/alfawolf http://www.musicheaven.gr/live/101

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AlfaWolf στις 30-09-2011 21:47 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 30-09-2011 23:42 ]