Παράθεση:
|
Eίσαι υποκριτής και ασυνεπής στην στάση σου :γιατί δεν μπορείς να ευχαριστείς κάποιον του οποίου η συμβολή στον διάλογο είναι αυτή που γράφεις παρακάτω
Παράθεση:
|
Είσαι και ψεύτης γιατί αν ξεκινήσεις από την αρχή του θέματος μπορέις να μετρήσεις πόσα ναι και πόσα όχι σου έχω πει.Φυσικά όταν μου ρωτάς ερωτήσεις του στυλ χ+ψ πόσο κάνουν δεν μπορώ παρά να σου απαντήσω αόριστα εφόσον δεν ξέρω τα χ και τα ψ...
Ψεύτης είσαι ακόμα γιατί λες πράγματα που δεν είναι αλήθεια:π.χ.: το ότι ήθελα να κάνω τον συντονιστή σε φόρουμ και δεν με πήραν...Ή ότι επέλεξα εγώ τον περιορισμό του θέματος ενώ αυτό βγαίνει από τα συμφραζόμενά σου...Διάβαζε λοιπόν κάπου κάπου και αυτά που γράφεις....
Σαν κίνηση κάλής θέλησης σου έχω απαντήσει ακόμα και σε τελείως άσχετα ζητήματα:π.χ. αν θα έκλεινα το θέμα με την μπεζεντάκου...
Παράθεση:
|
Το έχω κάνει ενώ εσύ μάλλον όχι....
Παράθεση:
|
Την δημιουργική παραποίηση/διαστρέβλωση του διαλόγου την αφήνω σε σένα...
Παράθεση:
|
Σου βάζω τον ορισμό που αποδέχονται όλοι σχεδόν οι συμπατριώτες μας...Αν εσύ δεν τον αποδέχεσαι στα πλαίσια του πνεύματος αντιλογίας είναι πρόβλημα δικό σου..
Στα ελληνικά ο όρος λογοκρισία σημαίνει αυτό που αποδίδεται στον ορισμού όπως μπορείς να διασταυρώσεις και από άλλα λεξικά...Εσύ τον μπερδεύεις με τον έλεγχο....
Το πρόβλημά είναι ότι δίνεις στις λέξεις δικό σου ορισμό(μερικά παραδείγματα: ξυλινη γλώσσα,εμπαιγμός,κακοπιστία κτλ) με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να συνεννοηθούμε.
Ακόμα είσαι πολύ εύθικτος και νομίζεις ότι ο άλλος θέλει σώνει και καλά να σε θίξει-ναι δεν έχουμε τίποτα σοβαρότερο στην ζωή μας από το να προσπαθούμε να θίξουμε εσένα...(αυτό δείχνει και την κακοπιστία σου...)
Βλέπεις ότι κλείνω το ζήτημα πολιτισμένα αλλά το πνεύμα αντιλογίας σου ακόμα και εκεί δεν σε αφήνει να μην την πεις στον άλλο.
Θα έπρεπε να σε προβληματίσει ότι εξαιτίας σου τα 3/4 του θέματος είναι άσχετα με το θέμα που εσύ ανέβασες....Σου το έθεσα κατ' επανάληψη αλλά είσαι αδιόρθωτος....
Κατάλαβα ότι το πας για flame war αλλά βλέπεις ότι δεν σε ακολουθώ...Ότι έχω γράψει είναι κριτική-εσύ την ξεκίνησες και άρα αφού κάνεις κριτική θα την δέχεσαι κι όλας.....
Οι συμφορουμίτες ας το δούν αν θέλουν και ας αποφασίσουν ποιος έχει δίκιο!
Έχεις καταντήσει και αυτό το θέμα για κλείδωμα!!!
Το κόβουμε εδώ λοιπόν;Αφού δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε;
Διάλογος μαζί σου απλά δεν μπορεί να γίνει!!!!
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : optiras στις 24-11-2011 16:28 ]
Optiras,
θα πάω μόνο σε όσα έχουν σημασία, καθότι δεν βρίσκω λόγο να ασχοληθώ με παραληρήματα. Πιστεύω ότι έχεις ακόμη μέσα σου λογική να προσφέρεις.
Γράφεις:
"Στα ελληνικά ο όρος λογοκρισία σημαίνει αυτό που αποδίδεται στον ορισμού όπως μπορείς να διασταυρώσεις και από άλλα λεξικά...Εσύ τον μπερδεύεις με τον έλεγχο....".
Και σου παραθέτω τον ορισμό που ΕΣΥ έδωσες:
" λογοκρισία είναι ο έλεγχος που ασκείται από κάποια εξουσία στις διάφορες εκφάνσεις του λόγου (κυρίως στα ΜΜΕ) και της τέχνης με απώτερο στόχο την παρεμπόδιση ανταλλαγής πληροφοριών, ιδεών και απόψεων, οι οποίες είναι αντίθετες προς τις αρχές της εξουσίας "
Αν πρόκειται για κάποιο διαδικτυακό αστείο, είναι ομολογουμένως ιδιαίτερα πετυχημένο... Αναφέρεσαι σε δική μου ασυνέπεια; Αναφέρεσαι σε δική μου υποκρισία; Ξαναδιάβασε παραπάνω γιατί δεν φαίνεται να έχεις αντιληφθεί τί γράφεις.
Με τις ομαδικές ύβρεις (διότι εκτοξεύτηκαν οι ίδιες ακριβώς από μία ομάδα ανθρώπων) βοηθάς τους υπόλοιπους να καταλάβουν ότι βρίσκομαι αντιμέτωπος με ομάδα, με αγέλη σε αυτόν τον διάλογο κι όχι μόνο. Και βοηθάς τους υπόλοιπους να καταλάβουν το γεγονός ότι η αγελαία συμπεριφορά βασίζεται στον παραλογισμό κι όχι στην λογική, όπως φαίνεται σε όσα υποστηρίζεις. Και γι' αυτό σε ευχαρίστησα στον διάλογό μας, κάτι που δεν έγινε εμφανές την πρώτη φορά. Αν καταφέρεις να ξεφύγεις από την αγέλη θα σε ευχαριστήσω διπλά γιατί θα έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα στον διάλογο.
Αν κάποιος θέλει να συνεχίσουμε την κουβέντα ήρεμα κι ωραία, είμαι παρών.
Παράθεση:
|
Τότε πως ξέρεις οτι είμαστε "τρεις κι ο κούκος", όπως έγραψες παραπάνω; 1-0. Ωραίο και αυτό περί επιχειρηματικής δραστηριότητας, μόνο που ούτε είσοδο έχουμε στα Live μας, ενώ κερνάμε και 100 ποτά τους μουσικούς και όσους βοηθάνε. Χώρια τα δεκάδες μπλουζάκια, καπελάκια, αυτοκόλλητα που χαρίζουμε κάθε φορά. 2-0.
StavmanR, για μένα πλέον "δεν υπάρχεις" ως συνομιλητής, καθώς έχω διαπιστώσει οτι δεν έχεις αγνές, αλλά ύπουλες προθέσεις. Καλή συνέχεια.
Παράθεση:
|
δεν χρειάζεται να γλύφεις εκεί που έφτυσες!Δεν είναι τίμιο εκ μέρους σου...Και χάνεις ακόμα περισσότερους πόντους από αυτούς τους λίγους που σου έχουν μείνει...
Γιατί αυτά τα δυο πράγματα που κάνεις δεν μπορεί να ισχύουν ταυτόχρονα...
Μάθε να σέβεσαι τον συνομιλητή σου...Προσπάθησε επίσεις να μένεις στην λογική γιατί αυτά που γράφεις πάνω στο πνέυμα αντιλογίας ούτε καν στέκουν...
Επίσης όταν κάνεις λάθη να τα παραδέχεσαι.....
Λογοκρισία δεν είναι ο έλεγχος...Είναι πράξη που γίνεται για συγκεκριμένο σκοπό και όχι ο γενικότερος έλεγχος!Όταν ο αστυνομικός σε σταματά και σου λέει έλεγχος δεν εννοεί ότι θα σε λογοκρίνει!Έλεγχος και λογοκρισία δεν είναι συνώνυμα...Η λογοκρισία προυποθέτει τον έλεγχο αλλά δεν μένει εκεί!Μπορεί να γίνει έλεγχος χωρίς να ακολουθηθεί η διαγραφή/ αλλοίωση ιδεών/ γνωμών!
Σε άλλο πράγμα δεν θα σου απαντήσω γιατί διάλογο -αυτή είναι η γνώμη που σχημάτισα-δεν ξέρεις να κάνεις....
Γιώργο,
Εσύ γράψε μου απλά κι όμορφα ότι κάνω λάθος και είστε 'τέσσερις και η καλιακούδα'...
Πότε υπήρξα συνομιλητής σου, ώστε να μην υπάρχω πλέον, Γιώργο; Προσγειώνεσαι ως 'αλεξιπτωτιστής' στα θέματα μόνο όταν κάπου θεωρείς ότι θίχτηκε το προϊόν σου. Η κρίση προθέσεων σε έναν διάλογο είναι εύκολη. Οι απόψεις είναι εδώ και κρίνονται. Σου έχω καταθέσει και τα γνωστά σοφίσματα στην ιστορία των διαλόγων, μέσα στα μπλογκ αυτής της ιστοσελίδας. Ένα από εκείνα έχει ως εξής:
"Ο Stavmanr είναι κακός άνθρωπος. Ο Stavmanr υποστηρίζει ότι η λογοκρισία είναι αθέμιτη. Εφόσον το υποστηρίζει ένας κακός άνθρωπος, δεν ισχύει, κι επομένως η λογοκρισία είναι θεμιτή."
Τέτοια σοφίσματα χρησιμοποιούσαν στον παπικό μεσαίωνα και στις άλλες βάρβαρες εποχές. "Η Νίκη είναι μάγισσα. Η Νική λέει ότι ο Πάπας είναι απατεώνας γιατί κλέβει τα χρήματα του λαού. Άρα ο Πάπας δεν είναι απατεώνας. Η Νίκη θα καεί στην πυρά." Ακόμη κι αν ήμουν ο ίδιος ο Τζακ Αντεροβγάλτης, θα όφειλες να κρίνεις τις απόψεις μου ως απόψεις καθαυτές, αν ήθελες να μετέχεις σε έναν σύγχρονο πολιτισμένο διάλογο. Αν σκεφτείς ότι ο Αιστάιν ήταν γνωστός τεντιμπόι, θα έπρεπε σήμερα χρησιμοποιώντας τη Χόρχια λογική να αρνούμαστε τις απόψεις του για τη σχετικότητα, επειδή ήταν τεντιμπόης και χρησιμοποιούσε το πνεύμα του για να ρίχνει γυναίκες...
Όταν καταλάβετε πόσο πίσω επιστρέφετε τις συζητήσεις ορισμένοι από εσάς, πόσο προιστορικές τις κάνετε, τότε θα καταλάβετε και γιατί πάμε ...κατά διαόλου.
"Καπετάνιος ο διωγμός: δύσκολος καιρός" (παραφράζοντας το γνωστό τραγούδι)
Optiras,
Γράφεις ότι
Θυμίζω ότι έχεις ήδη καταθέσει 'επίσημο' ορισμό ο οποίος έλεγε ότι
" λογοκρισία είναι ο έλεγχος που ασκείται από κάποια εξουσία στις διάφορες εκφάνσεις του λόγου (κυρίως στα ΜΜΕ) και της τέχνης με απώτερο στόχο την παρεμπόδιση ανταλλαγής πληροφοριών, ιδεών και απόψεων, οι οποίες είναι αντίθετες προς τις αρχές της εξουσίας "
Άλλαξες άποψη και πλέον ο ορισμός δεν σε καλύπτει; Πιστεύεις ότι θα ήταν ορθότερο να καταθέσεις ένα δικό σου λεξικό όρων; Κατάθεσέ το μου, ώστε να το συζητήσουμε. Ενώ κατηγορείς εμένα για 'ανταγωνιστικότητα' στη συζήτηση, προσπαθείς εσύ να με 'μειώσεις' διαρκώς ώστε να επιβληθεί η δική σου άποψη. Εδώ θα έπρεπε να γράψεις 'όντως stavmanr, ήμουν ασυνεπής ως προς την κατάθεση του ορισμού και θα επαναπροσδιορίσω το θέμα μας με βάση τα νέα δεδομένα'. Εσύ φάσκεις και αντιφάσκεις, και προσπαθείς να μετατρέψεις την αντίφασή σου σε ασφαλή θέση στα μάτια του συζητητή σου, πυροβολώντας τον ταυτόχρονα στο ψαχνό με ύβρεις και συκοφαντίες.
Θα παίξεις ακόμη για πολύ αυτό το παιχνίδι: 'η γάτα είναι μεν ζώο, αλλά η γάτα δεν είναι τελικά ζώο';
Σχετικά με το ' Μπορεί να γίνει έλεγχος χωρίς να ακολουθηθεί η διαγραφή/ αλλοίωση ιδεών/ γνωμών! ': Μα κανείς δεν είπε ότι η λογοκρισία πάντοτε διαγράφει απόψεις. Λογοκρισία είναι ο έλεγχος με σκοπό το φιλτράρισμα ιδεών και απόψεων σε παραδεκτές κι απαράδεκτες, από μία ρυθμιστική αρχή. Δηλαδή, από τη στιγμή που η ρυθμιστική αρχή ΨΑΧΝΕΙ για απαράδεκτες απόψεις, εφαρμόζει λογοκρισία σε όλες τις απόψεις, τις οποίες και ταξινομεί σε παραδεκτές και απαράδεκτες. Τί δεν γίνεται κατανοητό;
Ας πάμε και στον αστυνομικό. Αν ο αστυνομικός σου κάνει έλεγχο στο τί θα πεις στον υπόλοιπο κόσμο ή στη γυναίκα σου, σε λογοκρίνει. Ακόμη κι αν ο νόμος του επιστρέψει κάτι τέτοιο, εκείνο εμπίπτει πλέον στα όρια της θεμιτής λογοκρισίας. (Μπορούμε να συζητήσουμε σε παράλληλο νήμα τα όριά της κι αν υφίστανται). Αν όμως ο αστυνομικός σου κάνει έλεγχο στο τί κουβαλάς στο αυτοκίνητό σου, εφαρμόζει αστυνομική πρόληψη κατά εγκλήματος κι όχι λογο-κρισία, όπως θεσπίστηκε από τους νόμους του κράτους. Από εκεί και πέρα, μπορούμε να συζητήσουμε σε παράλληλο θέμα τί αφορούν οι νόμοι της πρόληψης εγκλημάτων κι αν πρέπει να υπάρχουν, εφόσον κάποιος το επιθυμεί. Τί δεν γίνεται κατανοητό;
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 25-11-2011 14:03 ]
Παράθεση:
|
Άσχετο και λάθος και το συμπέρασμά σου. Έχω γράψει σε χιλιάδες topics, χωρίς αφορμή κάποια προσβολή προς το MusicHeaven. Ψάξε, αν και το γνωρίζεις. Επίσης, εχω δικαίωμα να γράφω όπου θέλω και όποτε θέλω. Και αν θέλω να σταματώ τον διάλογο, δημοσιεύοντας και το λόγο. Ειδικά αν κάποιος παραπλανεί με λάθος πληροφορίες και ύπουλα υπονοούμενα.
Ο καθένας ασφαλώς θα βγάλει τα συμπεράσματά του.
-----------------
Κι όλα αυτά που είναι, γίνονται ξανά... μέσα απ' τη δικιά σου τη ματιά....
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 25-11-2011 14:31 ]
Αναφέρομαι στα θέματα στα οποία συμμετέχω, Γιώργο. Στην απλή ελληνική γράφω: για να είσαι συν-ομιλητής μου θα πρέπει να συμμετέχεις στα ίδια θέματα με εκείνα στα οποία μετέχω κι εγώ...
Εσύ έθιξες το θέμα της μεταξύ μας συνομιλίας κι έγραψες ότι ΠΛΕΟΝ δεν υπάρχω για εσένα, παρά το γεγονός ότι φαίνεται να συνεχίζεις να συζητάς με κάτι το 'ανύπαρκτο' αυτή τη στιγμή. Κι ετούτο δεν είναι καθόλου υγιές με βάση τα όσα κοινώς θεωρούμε φυσιολογικά...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 25-11-2011 14:43 ]
Επειδή τα ψέματα συνεχίζονται:
Δυο διευκρινήσεις:
- ο οπτήρας δέχεται τον ορισμό της λέξης λογοκρισία όπως αυτός αναφέρεται στα λεξικά(δεν διατύπωσα ποτέ αντίρρηση σε αυτόν τον ορισμό).Άλλωστε αυτός που τον επικαλέστηκε στην συζήτηση ήμουν εγώ στην αποτυχημένη προσπάθεια μπας και συνεννοηθούμε...Άρα όποιος έχει λογική καταλαβαίνει ...Ακόμα όποιος έχει αμφιβολίες για τις απόψεις μου μπορεί να πάει σε αυτά που έγραψα...
-άλλο ψέμα:
ο οπτήρας δήθεν δεν έχει πρόβλημα με την λογοκρισία...
Αυτό που έγραψα είναι ότι δεν έχω πρόβλημα με τον έλεγχο!με την λογοκρισία έχω πρόβλημα και χοντρό!Σε άλλο θέμα έχω γράψει την άποψή μου:διαφωνώ με ότι λες αλλά θα υπερασπισθώ μεχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες(Βολταίρος ).Άρα λοιπόν και εδώ το παραμύθι....
μια έκκληση:
Στα ελληνικά σου λέω πολιτισμένα να σταματήσουμε τον διάλογο και σου εξήγησα και τους λόγους.Δεν απαιτώ να τους ενστερνισθείς...Απαιτώ όμως να σέβεσαι την επιλογή μου να μην συζητώ μαζί σου!Ούτε αυτό δεν είσαι σε θέση να κάνεις;και απαιτείς μετά να κάνουμε διάλογο;
Ακόμα θα σε παρακαλούσα να μην παραποιείς άλλο αυτά που έχω γράψει:απέρριψέ τα όλα!Δεν με πειράζει καθόλου ,δεν θίγομαι!
Μην απευθύνεις άλλες ερωτήσεις/παρατηρήσεις στον οπτήρα,ούτε σε αυτό ούτε σε άλλο θέμα!
Αυτά που γράφεις μπορεί να τα διαβάζω(δεν είμαι εμπαθής),αν κάτι από αυτά που γράφεις είναι σωστό μπορεί να το αποδεχθώ...Αλλά κατά τα άλλα δεν πρόκειται να ξαναεμπλακώ σε διάλογο μαζί σου ή ακόμα και να σου απαντήσω-παρά το γεγονός ότι αυτό είναι αντίθετο με τις αρχές μου και με το σαβουάρ βιβρ και το νετικέτ...
Με υποχρώνεις όμως ακόμα και σε αυτό...
Μια ματιά και στο netiquette δεν βλάπτει:
http://users.uoa.gr/~nektar/science/internet/netiquette.htm
http://el.wikipedia.org/wiki/Netiquette
Ελπίζω να συννενοηθήκαμε...Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς συμφορουμίτες!
optiras,
ο ορισμός της λογοκρισίας όπως εκείνος αναφέρεται στα ελληνικά είναι έλεγχος. Αν δεν μπορείς να διαβάσεις σωστά τα ελληνικά, ετούτο είναι διαφορετικής φύσεως πρόβλημα. Σε παραπέμπω για 7η φορά στον ορισμό που κατέθεσες.
Αυτό που κάνεις είναι μεγάλη ντροπή για κάθε διάλογο: αρνείσαι μεν φραστικά τον διάλογο, αλλά πάντοτε συνεχίζεις να εξαπολύεις ύβρεις κατά του συνομιλητή σου, συνεπικουρούμενος από διάφορους αλεξιπτωτιστές στην συζήτηση.
Και δεδομένου ότι αναφέρεσαι σε ψέμματα: ΠΟΤΕ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΟΤΙ Ο ΟΠΤΙΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ; Δεν με απασχολεί αν ο optiras έχει ή δεν έχει πρόβλημα με κάτι που δεν καταλαβαίνει καν, δεδομένου ότι φάσκει κι αντιφάσκει στον βασικό ορισμό του. Όταν καταλάβει περί τίνος πρόκειται, τότε θα καταλάβει κι αν έχει ή δεν έχει πρόβλημα μαζί της.
Ξαναγράφω λοιπόν, ότι σύμφωνα καί με τον ορισμό που δίνεις λογοκρισία είναι ο ίδιος ο έλεγχος περί επιτρεπτών και μή επιτρεπτών απόψεων και ιδεών. Αυτό απαιτεί απλή ανάγνωση, που ένα παιδί τρίτης δημοτικού μπορεί να κάνει με ευχέρεια. Από εκεί και πέρα, ο έλεγχος αυτός μπορεί να είαι θεμιτός σε ένα κοινωνικό σύνολο ή και αθέμιτος, δηλαδή να τον αποδέχονται τα μέλη του κοινωνικού συνόλου ή όχι. Δηλαδή, η λογοκρισία διακρίνεται σε θεμιτή και αθέμιτη, χωρίς να παύει ποτέ να είναι λογοκρισία. Εσύ, όπως και οι λάτρες της 'θεμιτής λογοκρισίας' που τυγχάνει να είναι συνήθως είτε συντονιστές οι ίδιοι είτε επίδοξοι συντονιστές (ή και φίλοι/γνωστοί ή και ιδεολόγοι κανονιστές), προφανώς αρνείσαι να μπεις σε συζήτηση λογοκρισίας, επιμένοντας μόνο στη θεμιτή λογοκρισία, λες και η αθέμιτη δεν υφίσταται ως τέτοια. Ποντάρετε επάνω στο συναισθηματικό μέρος της λογοκρισίας (τί θα κάνουμε χωρίς κανόνες; θα μας φάνε τα σκουλήκια!) και δεν συζητάτε για το γεγονός ότι τα σκουλήκια μας τρων ούτως ή άλλως, μέσα από τη λογοκρισία.
Και ξαναγράφω ότι ειδικά σε ένα μουσικό φόρουμ, θα περίμενε κανείς περισσότερη αντι-λογοκρισία σε θεωρία και πράξη. Θα είχε αυτή την 'απαίτηση'...
Εγώ λοιπόν θα αναφέρομαι στο παρωνύμιό σου και σε όσα καταθέτεις, εφόσον τα καταθέτεις σε δημόσιο διάλογο. Αν εσύ αποφασίσεις να φύγεις από το δημόσιο διάλογο και να γράφεις όσα γράφεις στους φίλους και στην οικογένειά σου, εκεί δεν θα απαντήσω σε τίποτα. Προς το παρόν γράφεις σε δημόσιο διάλογο και θέλεις να σου συμπεριφερθούν με ιδιωτικά κριτήρια...
Το νετικέτ είναι ένας ηθικός κώδικας. Και ξαναγράφω ότι εκείνοι που υποτίθεται ότι καταπολεμούν την ηθικολογία, εμφανίζονται οι περισσότερο ηθικολόγοι από όλους! Τί δεν καταλαβαίνεις από εκείνο που σου γράφω τώρα; Είναι άσχετο το γεγονός ότι αποφασίζω να ακολουθήσω έναν ηθικό κώδικα, με το γεγονός ότι η λογοκρισία είναι ανήθικη από τη φύση της. Αν στο σπίτι τρώμε με μαχαιροπήρουνο κι ένας αποφασίσει να φάει με τα χέρια, θα τον πετάξουμε έξω; Θα του αρνηθούμε το φαγητό; Ή μήπως θα του απαγορεύσουμε να τρώει διά παντός; Εν τέλει τί από όσα γράφεις παραπάνω είναι ηθικό κι εμπίπτει στο ...νετικέτ σου: οι ύβρεις σου εναντίον μου, η περιφρόνηση όσων γράφω ή η αποφυγή διαλόγου με άσχετα προσχήματα; Διότι δεν σε έβρισα, δεν σε περιφρόνησα σε αντίθεση με όσα έπραξες εσύ. Διάβασε τις τελευταίες 5 απαντήσεις σου, και γράψε μου τί το καλοπροαίρετο διαθέτουν. Κι από πάνω θέλεις, μαζί με τον έτερο περιφρονητή, να μου κάνετε μαθήματα ...νετικέτ;;; Θέλει λίγη τσίπα το όλο ζήτημα, δεν το νομίζεις;
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 27-11-2011 14:10 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 27-11-2011 14:14 ]
Παράθεση:
|
Αυτό θυμάσαι που το έγραψες;
Που να θυμάσαι:στα τόσα άσχετα σεντόνια παραλογισμού!Σύνερθε!Σε διαβάζουν!!!!Άντε πάνε τώρα να το τροποποιήσεις!!!Η τελευταία σου τροποποίηση είναι αυτή![ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 23-11-2011 14:09 ]
Είναι η τέταρτη απάντηση στηγ δεύτερη σελίδα..
Που να γίνει διάλογος μαζί σου!Αδύνατο!
Optiras,
η τακτική αυτή, της προσωπικής επίθεσης, δεν είναι καινούργια στην ιστορία της διαλεκτικής. Γελιέσαι αν νομίζεις ότι μπορεί να περάσει έτσι απλά.
Έγραψα ότι
"Μπορεί εσένα να μην σε ενοχλεί η λογοκρισία, όπως κι εμένα"
ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ, καθώς αν έγραφα κάτι τέτοιο θα εννοούσα ότι δεν ενοχλεί ούτε εμένα. Αυτό το 'μπορεί' σημαίνει ότι είναι άσχετο με το υπόλοιπο θέμα που αναπτύσσεται το αν σε ενοχλεί ή όχι. ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ κατά τη διερεύνηση του θέματος, με άλλα λόγια.
Θα συνεχιστεί για πολύ αυτό το βιολί; Να προσπαθείς να βρεις ένα ψεγάδι για να σπιλώσεις το συζητητή σου ως ανάξιο συζήτησης;
Σχετικά δε, με τα edit, αποφεύγω να κάνω edit αφού σχολιαστεί το κείμενό μου. Αν δεν σχολιαστεί, δηλαδή δεν προστεθεί άλλο στη σειρά, δεν βρίσκω το λόγο για τον οποίο υπάρχει κάτι περίεργο στο edit δεδομένου ότι δεν αλλοιώνω τη σειρά και τη συνέχεια των απαντήσεων... Απεναντίας, θεωρώ ότι διορθώνω κάποια σημαντικά πράγματα που βελτιώνουν (πάντοτε κατ' εμέ) το δικό μου σχόλιο, ώστε να εκφράζει καλύτερα εκείνα που έχει στόχο να εκφράσει εξαρχής. Αν έχεις πρόβλημα με τα edit, κάνε σύσταση στον διαχειριστή να αφαιρέσει αυτή τη λειτουργία από το φόρουμ ή άνοιξε συζήτηση 'ποιος ο ρόλος του edit' στην οποία θα χαρώ να συμμετάσχω. Έχεις κάποια άλλη ...σημαντική για το θέμα μας ερώτηση ή θα συνεχίσω να απαντώ σε ερωτήσεις κοσμοιστορικής σημασίας για το διάλογο, αν έκανα μπάνιο εχθές το βράδυ ή αν έφαγα τομάτα σήμερα το μεσημέρι;
Η συζήτησή μας έχει μείνει σε μία ασυμφωνία μεταξύ αυτών που γράφεις, σχετικά με το αν η λογοκρισία συνιστά έλεγχο ή όχι. Θυμίζω ότι πριν από τις διαλεκτικές ναπάλμ μεταστροφής του θέματος, είχες καταθέσει ορισμό της λογοκρισίας ο οποίος δέχονταν ότι λογοκρισία είναι ο έλεγχος περί επιτρεπτών/μή επιτρεπτών απόψεων, ενώ αργότερα εσύ δέν δέχθηκες ότι η λογοκρισία σχετίζεται με αυτό τον έλεγχο.
Spoiler,
τελείς μονίμως υπό ιδιότυπη ασυλία. Ο νοών νοείτω.
Επί του θέματος...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 29-11-2011 17:29 ]
Παράθεση:
|
Τώρα βλέπω την απάντησή σου γιατί τώρα μπήκα στο φόρουμ....
Το τι έγραψες και το τι έγραψα είναι εκεί....Ο καθένας μπορεί να τα διαβάσει και να βγάλει τα συμπεράσματά του...Για μένα το θέμα έχει κλείσει...