ελληνική μουσική
323 online   ·  204.249 μέλη

Bοήθεια σχετικά με ενισχυτή.

nikolis9
Βασική Νότα
Chat
27.11.2011, 11:14

Γεια σας παιδια, τωρα που ερχονται και τα Χριστουγεννα σκεφτομαι να κανω ενα δωρακι στον εαυτο μου.

Γι' αυτο σκεφτηκα να παρω ενα καλυτερο ενισχυτη να αναβαθμισω και λιγο τον ηχο μου.Εψαξα λοιπον λιγο στο Musicorama και βρηκα τον VOX VT50. Στρεφομαι προς αυτον για τον λογο οτι ειναι σε σχετικα χαμηλη τιμη εχει καμποσα WATT και γενικα ετσι που βλεπω και τα χαρακτηριστικα του μου φαινεται για αυτην την κατηγορια καλος.

Το θεμα μου ομως μαγκες ειναι πως με προβληματιζει οτι ειναι υβριδικης τεχνολογιας και εχει και Modelling πανω του και φοβαμαι μην τυχον και ειναι πολυ Digital ο ηχος του.Λαβετε υποψην οτι εχω μια Εpiphone G-400.

Aκουω προτασεις παιδια και σας ευχαριστω εκ των προτερων.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 27-11-2011 11:36 ]


#1   
Spoiler
Σολίστ
Chat
27.11.2011, 14:43

Φίλε Nikolis9, πρέπει κάποια στιγμή να ξεφεύγουμε από αγκυλώσεις για τους ενισχυτές που χρησιμοποιούμε.

Επειδή το βλέπω συνεχώς στη δουλειά μου, προιόντα τα οποία χρησιμοποιούν τεχνολογία πολλές κλάσεις καλύτερη να γίνονται στόχοι αναπόδεικτων σχολίων.

Ο ενισχυτής που βλέπεις και σε ενδιαφέρει, όπως βλέπεις έχει πολλές ρυθμίσεις επάνω για να φέρεις τον ήχο εκεί που θέλεις. Είναι συνεπώς λάθος να ασχολείσαι με τον τύπο της ενίσχυσης που διαθέτει ή οποία αφορά τον τρόπο που ενισχύεται το εισερχόμενο σήμα και που ελάχιστη σχέση έχει με τον ήχο που θα πάρεις αφού έτσι κι αλλιώς θα έχεις επέμβει επάνω του.

Βέβαια, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... . Εάν έχεις πειστεί ότι άλλου τύπου ενίσχυση είναι καλύτερη για σένα - μια και εσύ είσαι ο αγοραστής - εμάς δε μας πέφτει λόγος.


#2   
Spartan-Werewolf
Σολίστ
Chat
27.11.2011, 17:36

@ nikolis9 :

Φίλε Νίκο.

Θα στο ξαναπώ ακόμα μια φορά, ότι οι υβριδικής τεχνολογίας modeling ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας ΔΕΝ θα ακουστούν ποτέ τόσο εύηχα στα αυτιά σου, όσο οι καθαυτοί «λαμπάτοι» (Full All Tube) ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας που οι υβριδικής τεχνολογίας modeling ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας προσπαθούν να απομιμηθούν.

Με απλά λόγια, από την μια μεριά - καθαυτοί «λαμπάτοι» (Full All Tube) ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας- έχεις το Original thing και από την άλλη μεριά (υβριδικής τεχνολογίας modeling ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας) έχεις την ψηφιακή –Digital- προσομοίωση των πρώτων…

Είναι ποτέ δυνατόν η ψηφιακή –Digital- προσομοίωση να γίνει εφάμιλλη με το Original thing?...

Ποτέ δεν έγινε και ποτέ δεν θα γίνει αυτό!…

Οπότε, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις την κιθάρα σου «επ’ ώμου» και να κάνεις την απαραίτητη «γύρα» στα μουσικά καταστήματα και στα «προβάδικα» της περιοχής σου δοκιμάζοντας και παίζοντας με όσο πιο πολλούς ενισχυτές μπορείς ώστε να έχεις ιδίαν γνώση και γνώμη για το τι ακριβώς ηχόχρωμα θέλεις εσύ ο ενισχυτής της ηλεκτρικής κιθάρας σου, να σου παρέχεις.

Ξέχνα τις τιμές καταλόγου, ξέχνα τα Watts, ξέχνα τα όλα και «άνοιξε τα αυτιά σου» για το τι ακριβώς ήχο έχεις στο μυαλό σου σαν τον πιο κατάλληλο για την μουσική σου.

Οι προτάσεις μου για «λαμπάτους» (Full All Tube) ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας:

Laney VC 30/212 Combo

Laney VC30 212 Old English White   

Κλασσικός British Vox like ήχος.

Laney LC50/112 Combo

Marshall-ο-κατάσταση τύπου JCM900 like

Δες ακόμα τις προτάσεις που κάναμε εγώ και Σπύρος delta66 στον Φώντα fontasgreece 

στο  Ενισχυτής ηλεκτρικής κιθάρας 

Πέρα από όλα αυτά τα επιμορφωτικά commercial video-spots στο YouTube και τις πληροφορίες που παρείχαμε εγώ και ο Σπύρος στον Φώντα, θα ξανά επαναλάβω ότι πρέπει εσύ να «βγεις» στα μουσικά καταστήματα και στα «προβάδικα» της περιοχής σου δοκιμάζοντας και παίζοντας με όσο πιο πολλούς ενισχυτές μπορείς.

Και αυτός είναι ο μόνος σωστός τρόπος αγοράς μουσικού εξοπλισμού.

Ειδικά μάλιστα όταν μιλάμε για τον μουσικό εξοπλισμό ενός ηλεκτρικού κιθαριστή όπου ο ενισχυτής του θα παίξει πρωτεύοντα ρόλο στον ήχο του…

Ελπίζω ότι όλα αυτά θα σου φανούνε χρήσιμα και ωφέλιμα.           


-----------------
«… και με το φως του λύκου επανέρχονται»

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spartan-Werewolf στις 27-11-2011 18:59 ]


#3   
Spoiler
Σολίστ
Chat
27.11.2011, 18:09

Φίλε nikolis9,

Η ενίσχυση ενός σήματος, από μόνη της αποτελεί μια προσομοίωση του ήχου με οποιονδήποτε τρόπο και να την κάνουμε. Στο ψηφιακό πεδίο, αυτή είναι πιο εύκολα διαχειρίσημη ως προς το αποτέλεσμα που θέλουμε να πετύχουμε και ως εκ τούτου πιο ακριβής στο αποτέλεσμα. Και αυτό διότι μιλάμε για ψηφία, 1 & 0. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η ακρίβεια αυτή είναι λιγότερη.

Επειδή είναι άλλο να αμφισβητείς την επιστήμη της φυσικής πάνω στην οποία βασίζεται η ηλεκτρολογία/ηλεκτροτεχνία και άλλο να καταθέτεις άποψη, (δηλαδή να βαφτίζεις αυτό που εσύ νομίζεις σωστό ως αλήθεια χωρίς όμως να το αποδυκνείεις με μετρήσεις) θα σου πρότεινα κατ' αρχήν να πάρεις επ' ώμου την κιθάρα, να κάνεις όσες περισσότερες ακροάσεις μπορείς, και να καταλήξεις ανάμεσα στα προσφερόμενα είδη εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σου.

Μην ακούς κασάνδρες και απόψεις. Εμπιστεύσου την επιστήμη κατ' αρχήν που εξηγεί τι είναι ανώτερο, και από και πέρα διάλεξε αυτό που ταιριάζει σε εσένα καλύτερα. Δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα. Αλλά άλλο τα γούστα άλλο η ορθότητα ενός πράγματος το οποίο είναι κουκιά μετρημένα.

Καλές αγορές σου εύχομαι Smile


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

 

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 27-11-2011 20:40 ]


#4   
nikolis9
Βασική Νότα
Chat
28.11.2011, 15:59

Οκ παιδιά καταλαβαινω απολυτα οτι η λαμπα κι ας ειναι πιο παλια τεχνολογια ενισχυσης δεν συγκρινεται με τις αλλες τεχνολογιες οπως τρανζιστορ και υβριδικους.

Ετσι δεν ξαναβαζω στο μυαλο μου να δωσω σε κατι λεφτα που δεν θα εχει διαρκεια στο χρονο ως  προς την ποιοτητα του ηχου. Ο καλος ενισχυτης σε αυτην την φαση που ειμαι δεν μου ειναι κατι αναγκαιο και αν προκειται να παρω κατι ποιοτικο περιμενω μεχρι και τα επομενα Χριστουγεννα μην σου πω. Εριξα μια ματια στα τοπικα μαγαζια και το ματι μου επεσε πανω σε αυτον http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=7495 ειναι στο Musicorama σε σχετικα χαμηλη τιμη. Κοιταω τοπικα μαγαζια οχι μονο για να τα ενισχυσω αλλα και για εχω την δυνατοτητα αλλαγης και εγγυησης σε σχεση με το Thomann.

Βλεπω ενισχυτες εως 300 ευρω αφου δεν ειμαι και κανενας επαγγελματιας επαγγελματιας που να χρειαζομαι κανενα λαμπατο 150W. Aν παιξω σε live χρησιμοποιω αναλογικα πεταλακια τα οποια εχω ξεκινησει εδω και 2-3 μηνες και συλλεγω  για να αντικαταστησω την φηφιακουρα που εχω.Μετα στο προγραμμα εχω τον καλυτερο ενισχυτη και μετα θα παμε σε καλυτερη κιθαρα αφου και 1000 και 2000 να δωσω για κιθαρα χωρις καλα εφφε και καλη ενισχυση δεν πας πουθενα.

Μια ακομη ερωτηση.Αν παρω ενα Combo ενισχυτη υπαρχει η δυνατοτητα συνδεσης αργοτερα αν το θελησω να συνδεθει με καμπνινα και να εχω πιο πολυ Volume?Και αν ναι αλλαζει το ηχοχρωμα του ενισχυτη?? Ακουω παρατηρησεις και προτασεις.


#5   
Spoiler
Σολίστ
Chat
28.11.2011, 16:26

Παράθεση:

Το μέλος nikolis9 στις 28-11-2011 στις 15:59 έγραψε...

Οκ παιδιά καταλαβαινω απολυτα οτι η λαμπα κι ας ειναι πιο παλια τεχνολογια ενισχυσης δεν συγκρινεται με τις αλλες τεχνολογιες οπως τρανζιστορ και υβριδικους.

Εννοείται. Είναι μακράν χειρότερη αφού αποδεδειγμένα εισάγει "σκουπίδια" στο ηχητικό σήμα καθώς και πολύ μεγάλη παραμόρφωση.

Παράθεση:

Το μέλος nikolis9 στις 28-11-2011 στις 15:59 έγραψε...

Ετσι δεν ξαναβαζω στο μυαλο μου να δωσω σε κατι λεφτα που δεν θα εχει διαρκεια στο χρονο ως  προς την ποιοτητα του ηχου.

Και αυτό εννοείται επίσης. Δεν υπάρχει τίποτε πιο ασταθές από τη λάμπα στη διάρκεια του χρόνου. Κανένα τρανζίστορ δεν χρειάζεται άλλαγμα ή ρύθμιση του bias ποτέ.

Παράθεση:

Το μέλος nikolis9 στις 28-11-2011 στις 15:59 έγραψε...

Ο καλος ενισχυτης σε αυτην την φαση που ειμαι δεν μου ειναι κατι αναγκαιο και αν προκειται να παρω κατι ποιοτικο περιμενω μεχρι και τα επομενα Χριστουγεννα μην σου πω. Εριξα μια ματια στα τοπικα μαγαζια και το ματι μου επεσε πανω σε αυτον http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=7495 ειναι στο Musicorama σε σχετικα χαμηλη τιμη. Κοιταω τοπικα μαγαζια οχι μονο για να τα ενισχυσω αλλα και για εχω την δυνατοτητα αλλαγης και εγγυησης σε σχεση με το Thomann.

Βλεπω ενισχυτες εως 300 ευρω αφου δεν ειμαι και κανενας επαγγελματιας επαγγελματιας που να χρειαζομαι κανενα λαμπατο 150W. Aν παιξω σε live χρησιμοποιω αναλογικα πεταλακια τα οποια εχω ξεκινησει εδω και 2-3 μηνες και συλλεγω  για να αντικαταστησω την φηφιακουρα που εχω.Μετα στο προγραμμα εχω τον καλυτερο ενισχυτη και μετα θα παμε σε καλυτερη κιθαρα αφου και 1000 και 2000 να δωσω για κιθαρα χωρις καλα εφφε και καλη ενισχυση δεν πας πουθενα.

Μια ακομη ερωτηση.Αν παρω ενα Combo ενισχυτη υπαρχει η δυνατοτητα συνδεσης αργοτερα αν το θελησω να συνδεθει με καμπνινα και να εχω πιο πολυ Volume?Και αν ναι αλλαζει το ηχοχρωμα του ενισχυτη?? Ακουω παρατηρησεις και προτασεις.


Κατά τη γνώμη μου κοίταξε πρώτα τα watt που σε ενδιαφέρουν και μετά τα διάφορα λαμπιόνια και Χριστουγενιάτικα placebo εφφέ.

Για τα υπόλοιπα που ρωτάς, δεν γνωρίζω την απάντηση, πάντως είναι λάθος να πηγαίνεις σε αναλογικό θεωρόντας ότι το ψηφιακό δεν κάνει τη δουλειά που θέλεις, καθώς επίσης να είσαι πολύ επιφυλακτικός όταν σου μιλάνε για "ηχόχρωμα ενισχυτών". Είναι εγγυημένη απάτη. Ο ιδανικός ενισχυτής είναι εκείνος που κάνει όσο το δυνατόν λιγότερο αισθητή την παρουσία του. Αυτή είναι η δουλειά του. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που πολλοί κατασκευαστές μοστράρουν τις λάμπες ενώπιόν σου για να σου τσιμπήσουν τα ωραία σου λεφτά κι εσύ να εντυπωσιάζεσαι νομίζοντας ότι ακούς σωστά.

Ένα video σχετικό με το τι βλέπουμε και νομίζουμε ότι ακούμε...

http://www.videoman.gr/9785

Μπεεεεε... !


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 28-11-2011 17:13 ]


#6   
Spartan-Werewolf
Σολίστ
Chat
29.11.2011, 15:36

@ nikolis9 :

Φίλε Νίκο.

Όπως θα πρόσεξες –δυστυχώς…- κάποια forums αφήνουν τον κάθε άσχετο, ανίδεο, ημιμαθή, αδαή, άμουσο, ανυπόληπτο και τυχάρπαστο μη ηλεκτρικό κιθαριστή και  μη ηχολήπτη, να γράφει περί θεμάτων εξοπλισμού ενός ηλεκτρικού κιθαριστή στο topic του Εξοπλισμού – Ηχοληψίας και να παραπληροφορεί άλλα μέλη χωρίς –δυστυχώς…- να έχει επέμβει μέχρι στιγμής η διαχείριση του forum να τον πετάξει έξω από αυτό…

Η τεχνολογία των λυχνιών κενού έχει μια πάρα πολύ μεγάλη ιστορία πίσω της. Οι πρώτοι ενισχυτές που κάνανε χρήση των λυχνιών κενού σαν Ηλεκτρονικών ενεργών στοιχείων σε ηλεκτρονικό κύκλωμα ενισχυτή ήταν από την Western Electric το 1920, έκτοτε η R.C.A. παρουσίασε κυκλώματα ενισχυτών το 1930 και ο Leo Fender αντιγράφοντας τα ενισχυτικά κυκλώματα της R.C.A. κατασκεύασε σε μαζική παραγωγή τους ομότιμους ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας το 1940… Έκτοτε ο Tom Jennings με τον Dick Denney κατασκεύασαν σε μαζική παραγωγή τους J.M.I. Vox AC15 ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας το 1957 και τους J.M.I. Vox AC30 το 1961… Ο Jim Marshall τους Marshall Amplifications JTM45 το 1964, Ο David Reeves τους Sound City 100 το 1968 και του Hi-Watt DR-103 το 1971… Και αναφέρομαι όπως καταλαβαίνεις στους πιο επιφανείς κατασκευαστές και στους πιο γνωστούς ενισχυτές, γιατί αν έγραφα και για τους ετέρους boutique” δεν θα τελειώναμε ποτέ…

Κοντολογίς όλη η «ιστορία» του Ηλεκτρικού Blues, του Rockn’ Roll, της Pop και όλων των παραγομένων αυτής, του Rock και όλων των παραγομένων αυτού, του Hard-Rock και όλων των παραγομένων αυτού, του Heavy-Metal και όλων των παραγομένων αυτού παιζόταν και παίζονται με «λαμπάτους» ενισχυτές.

Ο Peavey Windsor Studio

http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=7495

Δεν θα ήταν η πρώτη μου επιλογή σε αυτά τα λεφτά…

Κατασκευάζεται στην Κίνα με πολύ χαμηλότερο ποιοτικό επίπεδο κατασκευής και ποιοτικό έλεγχο από ότι έχουν οι Αμερικάνικοι Peavey Ενισχυτές και σε διεθνή forums έχουν αναφερθεί προβλήματα εξ αυτού του γεγονότος…

Σε αυτά τα 300 Euro που εσύ προσφέρεσαι να καταβάλεις για αγορά ενισχυτή ηλ. Κιθάρας  εγώ στην θέση σου θα «κοίταζα» αυτους:

http://www.Thomann.de/gr/bugera_v55_hd.htm

http://www.Thomann.de/gr/bugera_212vbk.htm

και

 

 http://www.musicstore.com/en_EN/GRD/Guitars/Electric-guitar-amps/Bugera-BC30-212-Combo-/art-GIT0019140-000

 

http://www.Thomann.de/gr/blackstar_ht_studio_20_combo.htm 

Είναι τελείως χαζό να μην αγοράζεις από τον Γερμανό που σου δίνει -3- χρόνια εγγύηση και να αποδεχτείς τον -1- χρόνο που σου δίνει ο Έλληνας πωλητής!…

Ο Γερμανός σου δίνει 30 ημέρες για επιστροφή χρημάτων, ο Έλληνας πόσες σου δίνει?...

Ο Γερμανός σου στέλνει δωρεάν με Courier στο σπίτι σου τον ενισχυτή και θα παραλάβει (αν έχει βλάβη ο ενισχυτής σου…) -δωρεάν για σένα- με Courier από το σπίτι σου… Ο Έλληνας σου προσφέρει αυτά τα after market services?...

Νομίζω ότι σε έχω καλύψει τόσο στο ζητούμενο του ενισχυτή των 300 Euro, όσο και στο θέμα του «γιατί Thomann & Music Store και όχι Μουσικόραμα…

Όταν στον Combo ενισχυτή σου υπάρχει η παρερχόμενη έξοδος μεγάφωνων, μπορείς να συνδέσεις μια extra (external) καμπίνα μεγάφωνων αρκεί η ωμική εμπέδωση της extra καμπίνας μεγάφωνων να είναι ιδια με το εσωτερικό (internal) μεγάφωνο του Combo ενισχυτή σου.

Με απλά λόγια, αν η η ωμική εμπέδωση του εσωτερικού (internal) μεγάφωνου του Combo ενισχυτή σου είναι 16Ω εσύ θα συνδέσεις την έξοδο μεγάφωνων σε μια 16Ω (external) καμπίνα μεγάφωνων, αν είναι 8Ω σε μια 8Ωμη.

Το ηχόχρωμα του Combo ενισχυτή σου δεν θα αλλάξει άρδην

(Αν χρησιμοποιήσεις ίδια μεγάφωνα στην external καμπίνα μεγάφωνων, αν χρησιμοποιήσεις άλλα μεγάφωνα αλλάζεις επί μέρους και το ηχόχρωμα…),

απλά θα έχεις περισσότερο headroom και αυτό σου δίνει την αίσθηση ότι ο ενισχυτής σου έχει περισσότερη «δύναμη» από ότι είχε μόνος του σαν Combo…

Τώρα για τις γελοιότητες που είμαστε αναγκασμένοι να διαβάζουμε εσύ, εγώ και τόσοι άλλοι μουσικοί από κάποιους που δεν είναι μουσικοί, δεν θα χρειαζόντουσαν απάντηση εκ μέρους μας, αλλά από την πλευρά της διαχείρισης για την παραπληροφόρηση που υφιστάμεθα…

Αλλά, επειδή τα λόγια μας θα τα διαβάζουν και επόμενοι αναγνώστες που δεν τους αξίζει μια τέτοιου είδους παραπληροφόρηση, θα δώσω κάποιες απαντήσεις επί αυτών των γελοιοτήτων που γραφτήκαν από κάποιο μέλος…

Pink Floyd - Live at Pompeii - Directors Cut - Full Length! - 720p HD

 

 Pink Floyd - The Dark Side Of The Moon - Live In London 1974 (FULL CONCERT)

 

 Echoes - Full Length!!! - Pink Floyd - Remember That Night – HD

   

David Gilmour – Hi-Watt DR103

Queen - Live At Wembley Stadium 1986 –COMPLETO

 

 Brian May – Vox AC30

U2 - Show completo em Glastonbury - 2011 - Full Concert

 

 Edge - Vox AC30

Live After Death - Iron Maiden (Whole Concert)

 

Dave Murray & Adrian Smith – Marshall 2203 JCM800 Super Leads

Metallica-20th Anniversary Of "Master Of Puppets" [Live 2006 Rock Am Ring] FULL

 

 James Hetfield & Kirk Hammet – Various Tube Amps

Αυτά τα ουκ ολίγα video-clips είναι για να καταλάβουν ακόμα και οι πιο αδαείς, ότι οι μουσικοί δημιουργούνε, διαμορφώνουν και ενίοτε παραμορφώνουν τον ήχο τους, δεν τους ενδιαφέρει να αναπαράγουν πιστότατα τον ήχο της ηλεκτρικής κιθάρας τους με την όποια μέγιστη πιστότητα και καθαρότητα. Οπότε, αυτοί οι «λαμπάτοι» ενισχυτές που είναι τα «σκουπίδια» για έναν hi-tech κινηματογραφόφιλο, για μας που είμαστε μουσικοί είναι πολύτιμα «διαμάντια» γιατί είναι τα εργαλεία μας για να κάνουμε την δουλειά μας και την τέχνη μας.

Ένας ακόμα λόγος που προτιμάται ένας «λαμπάτος» είναι ότι είναι ανθεκτικός στην θερμική καταπόνηση κατά τις πολύωρες ώρες συνεχής λειτουργίας στους εντατικούς ρυθμούς και εντάσεις που απαιτούνται  στην μουσική παραγωγή. Πάρε έναν modeling solid-state ενισχυτή ηλ. κιθάρας και βάλε τον να δουλέψει στο 85% της έντασης του 1 ½ ώρα Sound Check και μετά στο «καπάκι» 2-3 ώρες πλήρες  πρόγραμμα… Πόσο πιστεύεις ότι θα μπορεί να αντέξει ένα φτηνής κατασκευής  mosfet (Solid-State) έναντι της λυχνίας σε τέτοιους εντατικούς ρυθμούς?... Πρόσεξε… δεν ακούμε «χαλαρά» μουσικούλα στο σπιτάκι μας… Ανταγωνιζόμαστε σε εντάσεις στο stage με έναν drummer που «κοπανάει» και έναν μπασίστα που «βαράει»… 

Ο modeling Solid State ενισχυτής υπάρχει για να εξυπηρετήσει τις μαθησιακές ανάγκες του 13-15 χρόνου εκκολαπτόμενου κιθαριστή που ακόμα «ψάχνεται» ποιο είδος μουσικής θα ακολουθήσει στο μέλλον του και ποιος μοντέλο «ενισχυτή» είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλει να ακούει σαν ηχόχρωμα  και για τίποτα άλλο.

Ελπίζω ότι όλες αυτές οι πληροφορίες θα σου φανούνε χρήσιμες και ωφέλιμες.


-----------------
«… και με το φως του λύκου επανέρχονται»

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spartan-Werewolf στις 29-11-2011 15:45 ]


#7   
Spoiler
Σολίστ
Chat
29.11.2011, 16:14

Φίλε nikolis9, μετά την παραδοχή της ανεξέλεγκτης παραμόρφωσης της λάμπας από την "άλλη πλευρά" καθώς και την έλλειψη μετρήσεων που αποδυκνείει την ημιμάθεια, εγώ δεν έχω να πω τίποτε παρά μόνο σου εύχομαι καλή δημιουργία ήχου ελεγχόμενη όμως γιατί πάνω απ' όλα θα θέλεις να ελέγχεις εσύ τον ήχο που θα παράγεις όσο το δυνατόν καλύτερα . Όσο για την αντοχή της λάμπας έναντι του τρανζίστορ ας μη μιλήσω γιατί μας διαβάζουν και τεχνικοί... Cool

Πάω τώρα να ακούσω τα ασθμαίνοντα 1,2KW/κανάλι σχεδόν μηδενικής παραμόρφωσης (η δουλειά ενός σωστού ενισχυτή) και εις άλλα με υγεία... {#emotions_dlg.biggrin}

 

Υ.Γ. 1. Αν παρ' όλα αυτά διαλέξεις λάμπα, κοίταξε αυτή να βρίσκεται στο προενισχυτικό στάδιο. Βέβαια οποιαδήποτε χρήση οπουδήποτε μειώνει την ανάλυση του τελικού αποτελέσματος, αλλά κάποιες φορές τα γούστα είναι έτσι. Τουλάχιστον οποιαδήποτε αρνητική επίδραση δεν θα είναι τόσο μεγιστοποιημένη όσο αν αυτή βρισκόταν στο τελικό στάδιο.

Y.Γ. 2. H ωμική αντίσταση ή εμπέδηση (και τα δύο μαζί δεν υπάρχουν) δεν είναι σταθερό μέγεθος. Μεταβάλεται ανάλογα με τη συχνότητα. Σύμφωνα με τον νόμο του ωμ για κάθε κανάλι που θα συνδέσεις επάνω του ένα ηχείο ίδιας αντίστασης υπάρχει υποδιπλασιασμός αυτής. Με λίγα λόγια αν σε μια συγκεκριμένη συχνότητα έχουμε 8Ohm και επάνω σε αυτό το κανάλι προσθέσουμε μία ακόμα αντίσταση 8ohm, τότε θα έχουμε συνολικά 4Ohm αντίστασης. Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται προσοχή τι συνδέουμε που και πως. Μια ματιά στο εγχειρίδιο χρήσης του κατασκευαστή θα πρέπει να σου λύσει τις απορίες.
-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 29-11-2011 18:05 ]


#8   
Spartan-Werewolf
Σολίστ
Chat
30.11.2011, 13:50

@ nikolis9 :

Οφείλει η «εδώ πλευρά» να παραδεχτεί ότι «ανεξέλεγκτα» τα δάχτυλα μας γυρνάνε αυξητικά τα ποτενσιόμετρα των Gain, Volume, Master Volume στα -2- κανάλια του Diezel Einstein 100 watt head

http://diezel.typo3.inpublica.de/einstein.19.0.html

μέχρι να ακούσει την θέλγικες παραμορφώσεις των λυχνιών  

Diezel Einstein Head

  

Diezel Einstein 100 Watt Head Demo by Josh Wibaut Part 1

 

 Diezel Einstein 100 Watt Head Demo by Josh Wibaut Part 2

 

 Το ίδιο «ανεξέλεγκτα» τα δάχτυλα μας γυρνάνε αυξητικά-μειωτικά τα ποτενσιόμετρα των EQ, Presence, Deep μέχρι που «ανεξέλεγκτα» να επιτύχουμε τις επιθυμητές ρυθμίσεις για τις επιθυμητές παραμορφώσεις μας…

Το ίδιο «ανεξέλεγκτα» το πόδι μας εναλλάσσει τα κανάλια του ενισχυτή μέσω του ποδό-διακόπτη, το ίδιο «ανεξέλεγκτα» το πόδι μας πατάει τον ποδό-διακόπτη του Booster Pedal για να boost-άρει το σήμα των ηλεκτρικών κιθαρών μας κατά την διάρκεια των leads μας…

Το ίδιο «ανεξέλεγκτα» ο όποιας θρησκείας θεός μας πρόσφερε το τάλαντο της μουσικής όπως αντίστοιχα σε κάποιους άλλους –δυστυχείς…- τα εταιρικά τεχνικά prospectus μετρήσεων ώστε να «ακούνε» αυτοί μέσω των ματιών τους…

Ως εμεγαλύνθη  τα έργα σου Κύριε, πάντα εν σοφία εποίησας… και «ανεξέλεγκτα» απέδωσες!...

Μιλώντας για μετρήσεις…

Πόση αξία μπορεί για έναν μουσικό να έχει αυτό:

http://marshallamps.com/product.asp?productCode=JCM800&pageType=SPECS      

Σε σχέση με αυτά:

Helloween - I Want Out (1988)

 

 Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name (Studio Version)

  

Για μένα, -σαν ηλεκτρονικός- τα Technical Data έχουν ενδιαφέρον σε ένα επίπεδο επιπρόσθετης γνώσης για ένα προϊόν, αλλά το πρωταρχικό ενδιαφέρον μου –σαν μουσικός- είναι ο ήχος που παράγει ο ενισχυτής.

Στους ενισχυτές που σου πρότεινα στα 300 Ευρώ, επειδή είναι Cathode Biasing μπορείς να αλλαζεις τις λυχνίες τους ακόμα και εσύ, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος σε τεχνίτη, καθώς κάνουν Self Biasing μέσω των αντιστάσεων Rk και των πυκνωτών Ck. Και αυτό θα το κάνεις ανά 2 με 3 χρόνια ανάλογα με την χρήση του ενισχυτή.

Και επειδή την «άλλην πλευρά» την διαβάζουν τεχνικοί όπως έχει καταλάβει, την πληροφορούμε ότι μας έχει προσφέρει απίστευτο γέλιο με την ημιμάθεια της και την ευχαριστούμε θερμώς για αυτό…

Πάω να παίξω με τον Marshall 1959 JMP “Plexi” 100 Superlead του φίλου μου Αποστόλη. Είναι του 1973 και είναι «κτήνος» με «δολοφονικές» εντάσεις… Ασε που εχει και την παλιά 4*12” καμπίνα μεγάφωνων με τα παλιά -Pre-Rola- Celestions G30H…  

Υ.Γ. 1

Για έναν ηλεκτρικό κιθαριστή που σέβεται τον εαυτό του και την «ιστορία» του μουσικού οργάνου που υπηρετεί  ο Full All Tube ενισχυτής είναι μονόδρομος…

Για όλους τους άλλους «αλεξιπτωτιστές», υπάρχει η απάντηση μου σε αυτούς εδώ:

Θέλω να γράψω ηλεκτρονική μουσική

 

Μην ξανά γράφω τα ίδια…  

Μας έχει ζητήσει η κοινή μας φίλη να γίνει κατάπαυση των εχθροπραξιών μεταξύ ημών και υμών…

Υ.Γ. 2  

Η speaker impedance (γιατί αυτός είναι ο σωστός τεχνικός όρος και όχι οι εξελληνισμοί που αναγκαστικά κάνουμε… ) είναι μεταβαλλόμενη ανάλογα με τη συχνότητα –όπως σωστά έγραψε και η «άλλη πλευρά»… 

Για λόγους -καθαρά ευκολίας μας…- την θεωρούμε σταθερό μέγεθος σαν ωμική αντίσταση και εφαρμόζουμε τον νόμο του Ohm για σύνδεση αντιστάσεων σε παράλληλη συνδεσμολογία. Από το 1965 Ο Leo Fender είχε παραλληλίσει τις εξόδους του ενισχυτή Fender Twin Reverb AB763 ώστε με το break in που θα κάνει το βύσμα της external cabinet αυτομάτως να μεταβάλλεται  η επιλογή της λήψης σε μικρότερο «ωμικό» φορτίο από το δευτερεύων του μετασχηματιστή εξόδου. Έκτοτε οι περισσότερες εταιρίες κατασκευής combo ενισχυτών χρησιμοποιούν την πατέντα του Leo Fender αλλά αυτό δεν είναι αυτομάτως πανάκια για όλες τις εταιρίες.  

Όσες δεν χρησιμοποιούνε την πατέντα  του Leo Fender θα έχουν επιλογέα της speaker impedance, όπου θα πρέπει εσύ να μεταβάλλεις την επιλογή, γυρνώντας τον διακόπτη στην επόμενη χαμηλότερη λήψη.  Αν έχεις 16Ω μεγάφωνα θα πας τον διακόπτη στα 8Ω, αν έχεις 8Ω μεγάφωνα θα πας τον διακόπτη στα 4Ω…

Ελπίζω όλες αυτές οι πληροφορίες να σου φανούνε χρήσιμες και ωφέλιμες μα πιο πολύ ακόμα να αποτελέσουν food for thoughts ώστε να διαβάζουμε κάτι δυνητικά σοβαρότερο στο forum από αυτά που ως συνήθως διαβάζουμε…


#9   
Spoiler
Σολίστ
Chat
30.11.2011, 14:44

Οπότε όπως κατάλαβες nikolis9, από τη μία πλευρά υπάρχει η στεγνή και αντικειμενική θεώρηση των πραγμάτων και από την άλλη πλευρά υπάρχει η παραδοχή πως ναι μεν η τεχνολογία είναι ανώτερη και βασίζεται στην επιστήμη που είναι αδιαπραγμάτευτη ως προς την αλήθεια, αλλά πάντοτε θα υπάρχουν εκείνοι που βασιζόζενοι στα πιστεύω τους θα βλέπουν εικόνες να δακρύζουν, φαντάσματα να τους κυνηγούν και μάγισσες να πετούν.

Θαύμα, θαύμα ανέκραξε ο πιστός!

Εάν κάποιος είναι πεπεισμένος και όλη του τη ζωή την έχει ξοδέψει σε άσκοπα πιστεύω και μια μέρα ξυπνήσει και δει ότι αυτά δεν ίσχυαν , τότε δυσκολεύεται ο ίδιος να παραδεχτεί ότι αυτά επάνω στα οποία έχτισε τα πιστεύω του είναι ξεπερασμένα και συνεπώς δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες σήμερα. Είναι ως εκ τούτου ασύγχρονα και γι' αυτό παραμορφωμένα {#emotions_dlg.lol}.

 

Είτε συνδέσεις σε σειρά είτε παράλληλα τα έξτρα μεγάφωνα, ένα είναι σίγουρο, πως η ισχύς θα σου χρειαστεί έτσι κι αλλιώς. Στη μία περίπτωση το ρεύμα θα σου χρειαστεί για την επιπλέον αντίσταση, στην άλλη θα σου χρειαστεί για τη δύσκολη αντίσταση. Δυστυχώς κάποια πράγματα εκτός από αλήθεια, δεν έχουν και εναλλακτικούς τρόπους.

Και πρόσεξε τις λάμπες και πάλι, όπως παραδέχτηκε εν τέλει και η "άλλη πλευρά", ακριβώς επειδή δεν έχουν καμία σταθερότητα θα πρέπει όλη την ώρα να ασχολείσαι με αυτές και ως εκ τούτου να ασχολείσαι λιγότερο με το να παίζεις μουσική.


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 30-11-2011 14:44 ]


#10   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
30.11.2011, 14:44

Spoiler κανέι ΚΡΑ οτι δεν έχεις πιάσει ποτέ στα χέρια σου κιθάρα η οποιοδήποτε άλλο όργανο... Αν το είχες κάνει θα ήξερες οτι ένας ηλεκτρικός κιθαρίστας όταν ακούει τη λέξη 'λάμπα' ακόμη και αν πρόκειται για φώς στιγμιαία δακρύζει γιατι σκέφτεται ή τον ενισχυτή που έχει ή αυτόν που ονειρεύεται να αγοράσει για να σπάει τοίχους... Οι μετρήσεις που λες και ξαναλές έχουν ελλάχιστη έως καθόλου σημασία για ένα μουσικό... Μάλιστα για 2 τελείως διαφορετικά προϊόντα τα specs τους μπορεί να είναι στο χαρτί σχεδόν ίδια... Και αν τους καρφώσεις την ίδια κιθάρα επάνω το ένα να σε κάνει να λιώνεις και το άλλο να ξερνάς...

Άσε τις γνώσεις του ΤΕΙ ή του Πολυτεχνείου που ενδεχομένως έχεις τελειώσει έξω απο τις συζητήσεις των μουσικών... Εδώ μιλάει το αυτί και η εμπειρία... Και πίστεψε με η εμπειρία του Spartan σε θέματα ήχου είναι μακραν μεγαλύτερη από όσους έχω δει να γράφουν εδώ μέσα... Εσύ απλά μας τη σπας και αν το κάνεις επίτηδες για να την πείς στον spartan πολύ κακώς το κάνεις στις πλάτες ενός παιδιού που θα ξοδέψει λεφτά για κάτι που γουστάρει... Εκτός αν νομίζεις οτι οι γνώσεις σου είναι πολύ μεγαλύτερες από όλους τους τεχνικούς ήχου ή μουσικούς που ενδεχομένος θα ποστάρουν εδώ μέσα και θα βροντοφωνάξουν 'FULL ΛΑΜΠΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ!!!'...

Υ.Γ: Τον καλύτερο ήχο σε κουφωτή κιθάρα για Jazz μουσική τον έχω ακούσει απο ένα κυβάκι της Roland στα 60W τρανζίστορ που δυστυχώς μου διαφεύγει το μοντέλο του αυτή τη στιγμή... Κρυστάλινος ήχος....


#11   
Spoiler
Σολίστ
Chat
30.11.2011, 14:50

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 30-11-2011 στις 14:44 έγραψε...

Spoiler κανέι ΚΡΑ οτι δεν έχεις πιάσει ποτέ στα χέρια σου κιθάρα η οποιοδήποτε άλλο όργανο... Αν το είχες κάνει θα ήξερες οτι ένας ηλεκτρικός κιθαρίστας όταν ακούει τη λέξη 'λάμπα' ακόμη και αν πρόκειται για φώς στιγμιαία δακρύζει γιατι σκέφτεται ή τον ενισχυτή που έχει ή αυτόν που ονειρεύεται να αγοράσει για να σπάει τοίχους... Οι μετρήσεις που λες και ξαναλές έχουν ελλάχιστη έως καθόλου σημασία για ένα μουσικό... Μάλιστα για 2 τελείως διαφορετικά προϊόντα τα specs τους μπορεί να είναι στο χαρτί σχεδόν ίδια... Και αν τους καρφώσεις την ίδια κιθάρα επάνω το ένα να σε κάνει να λιώνεις και το άλλο να ξερνάς...

Άσε τις γνώσεις του ΤΕΙ ή του Πολυτεχνείου που ενδεχομένως έχεις τελειώσει έξω απο τις συζητήσεις των μουσικών... Εδώ μιλάει το αυτί και η εμπειρία... Και πίστεψε με η εμπειρία του Spartan σε θέματα ήχου είναι μακραν μεγαλύτερη από όσους έχω δει να γράφουν εδώ μέσα... Εσύ απλά μας τη σπας και αν το κάνεις επίτηδες για να την πείς στον spartan πολύ κακώς το κάνεις στις πλάτες ενός παιδιού που θα ξοδέψει λεφτά για κάτι που γουστάρει... Εκτός αν νομίζεις οτι οι γνώσεις σου είναι πολύ μεγαλύτερες από όλους τους τεχνικούς ήχου ή μουσικούς που ενδεχομένος θα ποστάρουν εδώ μέσα και θα βροντοφωνάξουν 'FULL ΛΑΜΠΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ!!!'...

Υ.Γ: Τον καλύτερο ήχο σε κουφωτή κιθάρα για Jazz μουσική τον έχω ακούσει απο ένα κυβάκι της Roland στα 60W τρανζίστορ που δυστυχώς μου διαφεύγει το μοντέλο του αυτή τη στιγμή... Κρυστάλινος ήχος....



Άλλο specs, άλλο μετρήσεις. Μην πας την κουβέντα ακόμα πιο πέρα γιατί θα πλατιάσει πολύ. Και την τελευταία πρόταση γιατί την ήθελες τώρα, για να ξεκινήσει νέα μάχη μεταξύ ντιτζιτοφρίκουλων και αναλογικοφρικάριων; {#emotions_dlg.lol}

Αυτί και εμπειρία εναντίον επιστήμης και αποδείξεων. Εξαιρούνται τα γούστα. Αν σε κάποιον του αρέσει το λάθος, τότε de gustibus non est diputandum, όπως έγραψα ευθύς εξ' αρχής. Όλοι όμως έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν τι ισχύει στην πραγματικότητα.

Το ίδιο λέμε. Όπως και ένας λαμπο-lover θαμπώνεται από το χαμηλό φωτισμό σε ένα δωμάτιο και βλέπει τα λαμπιόνια με εκείνο το υποτονικό φως.... και ταξιδεύει. Μόνο ήχο δεν ακούει... .


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 30-11-2011 14:52 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 30-11-2011 15:10 ]


#12   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
30.11.2011, 15:07

Είμαι πληροφορικάριος συνεπώς digi-freak ή αλλίως όπως θέλεις να με πείς... Αυτό ισχύει για το mac μου για το router μου και για το είδος της πληροφορίας που θα στείλω στο φωτονικό τσιπάκι που θα κληθώ να σχεδιάσω στο μέλλον...

Όταν πρόκειται για τη μουσική όμως τα πράγματα αλλάζουν... Παρ' ότι μπασίστας έχω παίξει με αρκετές κιθάρες και τους ενισχυτές τους και μπορώ να πω 2 πράγματα παραπάνω... Όπως 'FULL ΛΑΜΠΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ'...!!! Και αυτό το περιορίζω στη μουσική... Μάλιστα σε ένα κομμάτι της μουσικής που περιλαμβάνει τα είδη τις Jazz,Rock,Blues,Funk κλπ. Αμα πρόκειται για ηλεκτρονική μουσική ή crossovers ενός από τα προαναφερόμενα είδη με ηλεκτρονικό ήχο τα πράγματα αλλάζουν...

Αν θέλεις να παίξεις Hard Rock ή Blues ή Metal, δε γίνεται αλλιώς... Θέλεις λαμπα... ΛΑΜΠΑ!!! Δώσε και 100.000 σε εξοπλισμό και πετάλια και pc και software... Κάποια στιγμή θα το καταλάβεις μόνος σου... ΛΑΜΠΑ...

Βασικά όχι... 3 ΛΑΜΠΕΣ!!! {#emotions_dlg.blink}


#13   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
30.11.2011, 15:18

Τον ενισχυτή που ακούς τον έχω δεί και τον έχω παίξει απο κοντά... Ξεφεύγει από το χρηματικό σου budget αλλά οκ... Απλά άκου τον...

Δεν άκουσα...? Τι είπατε...? Ψηφιακά...? {#emotions_dlg.rolleyes}


#14   
Spoiler
Σολίστ
Chat
30.11.2011, 15:23

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 30-11-2011 στις 15:07 έγραψε...

Είμαι πληροφορικάριος συνεπώς digi-freak ή αλλίως όπως θέλεις να με πείς... Αυτό ισχύει για το mac μου για το router μου και για το είδος της πληροφορίας που θα στείλω στο φωτονικό τσιπάκι που θα κληθώ να σχεδιάσω στο μέλλον...

Όταν πρόκειται για τη μουσική όμως τα πράγματα αλλάζουν... Παρ' ότι μπασίστας έχω παίξει με αρκετές κιθάρες και τους ενισχυτές τους και μπορώ να πω 2 πράγματα παραπάνω... Όπως 'FULL ΛΑΜΠΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ'...!!! Και αυτό το περιορίζω στη μουσική... Μάλιστα σε ένα κομμάτι της μουσικής που περιλαμβάνει τα είδη τις Jazz,Rock,Blues,Funk κλπ. Αμα πρόκειται για ηλεκτρονική μουσική ή crossovers ενός από τα προαναφερόμενα είδη με ηλεκτρονικό ήχο τα πράγματα αλλάζουν...

Αν θέλεις να παίξεις Hard Rock ή Blues ή Metal, δε γίνεται αλλιώς... Θέλεις λαμπα... ΛΑΜΠΑ!!! Δώσε και 100.000 σε εξοπλισμό και πετάλια και pc και software... Κάποια στιγμή θα το καταλάβεις μόνος σου... ΛΑΜΠΑ...

Βασικά όχι... 3 ΛΑΜΠΕΣ!!! {#emotions_dlg.blink}



Χαίρομαι που βρήκαμε μια μέση οδό.

Αυτό το τελευταίο για τις τρεις λάμπες αν μπορούσαμε να το κάνουμε 4 και 5 και περισσότερες τότε θα βλέπαμε μέσω της μεγεθυνσης πόσο πρόβλημα αυτές δημιουργούν. Συνεχίζω να διαφωνώ βέβαια για το pc και το software αλλά δεν πειράζει. Εγώ τουλάχιστον γνωρίζω τι θα πει ακριβής διαχείρηση οποιουδήποτε σήματος (δηλαδή πολύ μεγάλο βαθμό και ακρίβεια που ούτε στα πιο τρελά όνειρα της αναλογικής διαχείρισης θα υπάρξει ποτέ).

Οπότε τα συνθήματα τύπου "full λάμπα" ανήκουν στην εξέδρα και όχι στο γήπεδο.

Μια και είσαι πληροφορικάριος θα γνωρίζεις σίγουρα πόση μελέτη και ιδρώτας έχει πέσει επάνω στα ψυχοακουστικά μοντέλα που ακολουθούνται στις σχεδιάσεις των ενισχυτών. Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 30-11-2011 15:24 ]


#15   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
30.11.2011, 15:35

Φυσικά και γνωρίζω και μάλιστα κομμάτι του αντικειμένου μου είναι η επεξεργασία σήματος (δυστυχώς γιατι τα μαθηματικά της είναι παλούκια {#emotions_dlg.rolleyes}).

Όταν πρόκειται για μουσική τα πράγματα αλλάζουν και απλοποιούνται στο απλό εξής πράγμα... Γουστάρεις? Τότε είναι καλό... Αυτό που λέει το αυτί σου και το στομάχι σου (γιατι ΝΑΙ ένας καλός ενισχυτής πρέπει να σε βαράει στο στομάχι) αυτό είναι το σωστό...

So, ξέχνα για λίγο τις μετρήσεις και την επιστήμη και πάνε άκου παίξιμο, live, απο λάμπα και απο μια άλλη modeling τεχνολογία... Αντικειμενικά πες μας τι ακούς καλύτερο και που ανιχνεύεις προβλήματα της λάμπας σε αυτό που ακούς...


#16   
Spoiler
Σολίστ
Chat
30.11.2011, 15:50

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 30-11-2011 στις 15:35 έγραψε...

Φυσικά και γνωρίζω και μάλιστα κομμάτι του αντικειμένου μου είναι η επεξεργασία σήματος (δυστυχώς γιατι τα μαθηματικά της είναι παλούκια {#emotions_dlg.rolleyes}).

Ενδιαφέρον...

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 30-11-2011 στις 15:35 έγραψε...

Όταν πρόκειται για μουσική τα πράγματα αλλάζουν και απλοποιούνται στο απλό εξής πράγμα... Γουστάρεις? Τότε είναι καλό... Αυτό που λέει το αυτί σου και το στομάχι σου (γιατι ΝΑΙ ένας καλός ενισχυτής πρέπει να σε βαράει στο στομάχι) αυτό είναι το σωστό...

Εκεί που απλοποιούνται τα πράγματα είναι συνήθως που γίνονται τα λάθη, δυστυχώς. Ένας ενισχυτής ιδανικά είναι απόλυτα γραμμικός. Σου απαντάει και για την πιο κάτω ερώτηση αυτό.

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 30-11-2011 στις 15:35 έγραψε...

So, ξέχνα για λίγο τις μετρήσεις και την επιστήμη και πάνε άκου παίξιμο, live, απο λάμπα και απο μια άλλη modeling τεχνολογία... Αντικειμενικά πες μας τι ακούς καλύτερο και που ανιχνεύεις προβλήματα της λάμπας σε αυτό που ακούς...

Εδώ σε θέλω. Έβαλα ένα βίντεο πιο πριν αλλά φαίνεται δεν το είδες. Για να είναι αντικειμενικό το άκουσμα πρέπει κατ' αρχήν να κλείσεις τα μάτια. Ξαναδές το.

http://www.videoman.gr/9785

Επίσης, ίσως σε απογοητεύσει αυτό που θα πω, αλλά υπάρχει επιστημονική μεθοδολογία τόσο για τα blind tests όσο και για τα A-B tests.


#17   
trelakias
Φθασμένος , Forum Moderator
Chat
30.11.2011, 16:32

Νικολή αν παρακολουθείς ακόμα το θέμα, τί μουσική θες να παίζεις?  Το ανέφερες πουθενά? Ρώτησε κανένας για τι είδος μιλάμε ή ό,τι θα ήθελε ο καθένας να αγοράσει το προτείνει και σε άλλους?

 

Η δική μου άποψη είναι ότι δεν είχα την τύχη να παίξω μέχρι σήμερα με τόσο καλό και ακριβό μόντελινγκ ενισχυτή ο οποίος μου έδωσε αυτό που θέλω ή φαντάζομαι.  Και ας είναι και ψυχολογικό το πρόβλημά μου αν θέλετε...

 

Καλό θα είναι να πας ο ίδιος να ακούσεις  λαμπάτο, μόντελινγκ και τρανζίστορ ενισχυτή, στα λεφτά που διαθέτεις και οι 3, για να αποφασίσεις και μονος σου τι σου κάνει και τι είναι αυτό που ψάχνεις...Εμείς δεν μπορούμε να βρούμε τι έχεις στο μυαλό σου και τι είναι καλό για σένα, παρά μόνο να πούμε δικές μας εμπειρίες, γούστα και καμια αντικειμενική πρόταση.  Αν δεν ξέρεις τι θέλεις αλλά θα πάρεις ενισχυτή, τότε πάρε έναν καλό μόντελινγκ με διάφορες προσομοιώσεις και θα μάθεις γρήγορα τι ζητάς.

Από όσα αναφέρθηκαν εδώ θα σταθώ στην πρόταση του Spartan για τον Laney VC30/212N... Πολύ καλός ενισχυτής αν και σε αυτά τα λεφτά έχεις και πολλές άλλες καλές λύσεις.  Τα θετικά μπορείς να πας να τα ακούσεις μόνος σου, ως αρνητικά αναφέρω το βάρος αν θες να τον μεταφέρεις και τα 30watt τα οποία σε λάμπα είναι μάλλον πολλά.

 

Κάθε ενισχυτής έχει μια δική του χροιά και χαρακτηριστικά, οπότε θα βοηθούσε αν μας έλεγες ποιο συγκεκριμένα τι θες, εκτός από έναν καλύτερο ενισχυτή.  Τώρα τι ενισχυτή έχεις που σου φαίνεται πολύ ψηφιακός?

Υπόψιν ότι όσα πετάλια και να πάρεις, ο ήχος βγαίνει από τον ενισχυτή, οπότε αν έχεις πρόβλημα εκείνο είναι το πρώτο που πρέπει να αλλάξεις και όχι να παίρνεις πετάλια για να βελτιώσεις τον ήχο σου.

Τέλος, υπάρχουν ενισχυτές με έξοδο για καμπίνα αλλά και όχι.  Αυτό μπορείς κάλιστα να το ρωτήσεις πριν αγοράσεις.  Πολλές φορές βέβαια με μια μικρή παρέμβαση από έναν τεχνικό μπορείς να τραβήξεις καλώδιο και να βγάλεις μια έξοδο.  Απλά τσέκαρέ το αυτό.  Συνήθως οι ψηφιακοί όμως έχουν σίγουρα μια έξοδο... για να μην πω 2-3.  Η καμπίνα δεν συμβάλει και πολύ στην ένταση βέβαια να ξέρεις, απλά θα μπορείς να παίζεις με καθαρό ήχο σε μεγαλύτερη ένταση απ'οτι με το ένα ηχείο του combo σου.  Ο ενισχυτής σου δηλαδή (για λαμπάτο μιλάω) θα σπάει-βρωμίζει-overdrivάρει σε μεγαλύτερες εντάσεις δίνοντάς σου περισσότερο "headroom".

 

 

(Παρένθεση)... @Spoiler. Μέχρι και τα 80's για να μην πω ΚΑΙ 90's δεν νομίζω ότι γνώριζαν τι θα πει "ακριβής διαχείρηση οποιουδήποτε σήματος" με την έννοια που το αναφέρεις...

Επίσης ο νικολής που θέλει να αγοράσει εναν ενισχυτή για να γουστάρει δεν νομίζω ότι θα κάτσει να κάνει ακριβή διαχείριση σήματος και δεν θέλει ούτε να ιδρώνει ούτε να μελετάει για ψυχοακουστικά μέσα για να παίξει και να γουστάρει...

Ακόμα και αν θέλει ο άνθρωπος να πάει να κάνει ηχογράφηση ολόκληρου δίσκου, δεν θα ιδρώσει το αυτί του γι αυτά που λες.... Δουλειά του είναι να παίζει καλά και να νιώθει τον ήχο δικό του...  Τα άλλα θέματα είναι προβλήματα άλλων.

Ακόμη, έχω ένα λαμπάτο με 5 λάμπες για τον οποίο πούλησα τον τρανζιστοράτο-μόντελινγκ ενισχυτή γιατί μου αρέσει το πρόβλημα που αυτές μου δημιουργούν... και επίσης, ποιός είπε ότι ιδανικός είναι ο γραμμικός?  Δεν ξέρω τι σημαίνει γραμμικός ενισχυτής, φαντάζομαι αυτός που δεν χρωματίζει.  Αν σωστά φαντάζομαι είσαι εκτός πραγματικότητας... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα με λίγα λόγια...(τέλος παρένθεσης)

 


-----------------
Blues on the Rocks!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : trelakias στις 30-11-2011 16:37 ]


#18   
Spoiler
Σολίστ
Chat
30.11.2011, 19:22

Παράθεση:

Το μέλος trelakias στις 30-11-2011 στις 16:32 έγραψε...

και επίσης, ποιός είπε ότι ιδανικός είναι ο γραμμικός?  Δεν ξέρω τι σημαίνει γραμμικός ενισχυτής, φαντάζομαι αυτός που δεν χρωματίζει.  Αν σωστά φαντάζομαι είσαι εκτός πραγματικότητας... Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα με λίγα λόγια...(τέλος παρένθεσης)

 


-----------------
Blues on the Rocks!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : trelakias στις 30-11-2011 16:37 ]



 

Linearity

An ideal amplifier would be a totally linear device, but real amplifiers are only linear within limits.

 

Από κει και πέρα υπάρχει το γούστο. Τώρα αναφορικά με την ηχογράφηση, μάλλον δεν θα ασχοληθεί καν με ενισχυτή αν πρόκειται να κάνει μία.


#19   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
30.11.2011, 19:41

Παράθεση:

Το μέλος Spoiler στις 30-11-2011 στις 19:22 έγραψε...

Linearity

An ideal amplifier would be a totally linear device, but real amplifiers are only linear within limits.

 

Από κει και πέρα υπάρχει το γούστο. Τώρα αναφορικά με την ηχογράφηση, μάλλον δεν θα ασχοληθεί καν με ενισχυτή αν πρόκειται να κάνει μία.


Τώρα με κάνεις να ψάχνω τις σημειώσεις του DSP αλλά οκ... Αν θυμάμαι καλά η γραμμικότητα ενος συστήματος αναφέρεται στο πως επιρρεάζει τη φάση του σήματος και οδηγεί σε παραμορφώσεις... Ιδανικά ναι θα έπρεπε να είναι γραμμικός ο ενισχυτής... Αν μπαίνει α να βγαίνει λ*α ακόμα και όταν το α τίνει στο άπειρο... Αλλά κανείς δεν είπε οτι ζούμε σε έναν ιδανικό κόσμο...

Τώρα σχετικά με την ηχογράφηση... WTF do you mean...? {#emotions_dlg.blink}


#20