ελληνική μουσική
188 online   ·  205.178 μέλη

Ώρα για πράξεις

DimitrisBk
Περαστική Νότα
Chat
03.03.2012, 12:26
Οταν μιλα η δικαιοσυνη και οχι θεατρο του παραλογου οπως εδω... εισαγγελεας στελνει τη δικογραφια στη βουλη ωστε η βουλη να κανει τι........ αμα ειναι ετσι τοτε να δικασουμε και μεις με το ετσι θελω... ποια η εννοια της δικαιοσυνης τοτε και των λειτουργων της στη χωρα μας... ποια η εννοια της οταν υποτιθεται ανεξαρτητη και αυτονομη και πρεπει να λειτουργησει υπο το καθεστως που της υπαγορευουν. Αμα τωρα πιασουμε το περιφημο πια PSI, κουρεμα απο τη μια τα τραπεζικα ομολογα και απο την αλλη χορηγια απο το κρατος στις τραπεζες, τοτε ποια η ουσια... τουλαχιστον ειπανε και μια αληθεια και ειναι το τοπιο ξεκαθαρο πλεον, οτι οποιο απο τα δυο μεγαλα κομματα και να βγει, εχει δεσμευτει να κρατησει το "προγραμμα" πιστα... οτιδηποτε αλλο ειναι θεατρο και σταχτη στα ματια μας.
#161   
antwnispatra
Φθασμένος
Chat
09.03.2012, 16:13

Το βίντεο δεν είναι πράξη,αλλά κίνητρο για πράξεις που πρέπει να κάνουμε άμεσα.Πόση εξαθλίωση να αντέξουμε πια γύρω μας;

 

-----------------
Μην ξεχνάτε να παρακολουθείτε τηλεόραση.Εξαφανίζει τον κίνδυνο εμφάνισης υψηλού I.Q.

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : antwnispatra στις 09-03-2012 16:15 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : antwnispatra στις 09-03-2012 19:13 ]


#162   
DimitrisBk
Περαστική Νότα
Chat
10.03.2012, 00:51

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231185655   Διαβαστε και καμαρωστε τι ψηφιζαμε και ποιους καλουμαστε να ψηφισουμε ξανα.   "Το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών με μία πρώτη απόφασή του έκρινε ότι οι βουλευτές, πρώην βουλευτές και ευρωβουλευτές δεν δικαιούνται αναδρομικές διαφορές αποδοχών.

Σημειώνεται πάντως ότι μόνο 44 βουλευτές παραιτήθηκαν της διεκδίκησης από τους περίπου 150 που έχουν προσφύγει στα Διοικητικά Δικαστήρια και διεκδικούν, με το νόμιμο τόκο, τις διαφορές των αποδοχών τους, που δεν τους χορηγήθηκαν μετά την αύξηση των αποδοχών των δικαστικών λειτουργών.

Κατά μέσο όρο, με την κάθε αγωγή τους οι βουλευτές διεκδικούν 250.000 ευρώ, χωρίς ωστόσο να μπορεί να προσδιοριστεί το ακριβές ποσό, καθώς τα χρηματικά ποσά κυμαίνονται ανάλογα με το πόσες αγωγές έχει καταθέσει ο κάθε βουλευτής και με τα χρόνια που διετέλεσε βουλευτής.

Στις αγωγές τους, οι βουλευτές επικαλούνται ότι παραβιάζονται οι συνταγματικές επιταγές με τις οποίες καθιερώνεται η αρχή της διάκρισης των τριών λειτουργιών (νομοθετικής, εκτελεστικής και δικαστικής), οι οποίες μεταξύ τους είναι ισοδύναμες και ισότιμες. Παράλληλα, ο κάθε βουλευτής διεκδικεί και αποζημίωση 10.000 ευρώ, για την ηθική βλάβη που υπέστη από την μη αναπροσαρμογή των αποδοχών του.

Συγκεκριμένα, το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, με την υπ΄ αριθμ. 13/2012 απόφασή του, απέρριψε την έφεση του πρώην βουλευτή της ΝΔ Ευγένιου Χαϊτίδη (με βουλευτική θητεία στο διάστημα 1993 - 2004) ενώ αντίθετα έκανε δεκτή την έφεση του Δημοσίου κατά της πρωτόδικης απόφασης που τον είχε δικαιώσει, μερικά.

Ο πρώην βουλευτής διεκδικεί από το ελληνικό Δημόσιο 401.152,82 ευρώ, ποσό που αντιπροσωπεύει τη διαφορά της βουλευτικής αποζημίωσης με τις μηνιαίες αποδοχές του προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), που ανέρχεται στα 10.271,46 ευρώ.

Οι εφέτες έκριναν καταρχήν ότι «η καταβαλλόμενη στους βουλευτές κατά μήνα αποζημίωση δεν έχει τα εννοιολογικά στοιχεία του μισθού, που αποτελεί χρηματική κατά κανόνα αντιπαροχή, καταβαλλόμενη στον εργαζόμενο για ορισμένη εργασία από το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που οφείλεται από την παροχή της, αλλά αποβλέπει στην κάλυψη των οικονομικών συνεπειών από την απομάκρυνση του βουλευτή από τον επαγγελματικό και βιοποριστικό γενικά έργο του και την αποκλειστική του απασχόληση με το λειτούργημά του».

Ακόμη υπογραμμίζουν ότι η εφάπαξ έκτακτη παροχή, που έλαβαν οι δικαστικοί λειτουργοί (2003-2007) και εξομοιώνονται οι αποδοχές τους με αυτές του προέδρου του ΕΕΤΤ, είναι ανεξάρτητη και δεν συνδέεται με το μισθολόγιο των δικαστών.

Έτσι, κρίθηκε ότι η επέκταση της επίμαχης παροχής στους βουλευτές «συνιστά ανεπίτρεπτη άσκηση νομοθετικού έργου», καθώς ο νομοθέτης κατά πρώτον είχε την πρόθεση να αναγνωριστούν οι απολαβές αυτές προς τους δικαστικούς για συγκεκριμένους λόγους, ενώ κατά δεύτερον «είχε την πρόθεση να αποκλείσει άλλες κατηγορίες λειτουργών, οι αποδοχές των οποίων συναρτώνται με το ύψος των μηνιαίων αποδοχών του ανώτατου δικαστικού λειτουργού» (δηλαδή τους βουλευτές).

Κατόπιν αυτών, το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι αβάσιμα ο πρώην βουλευτής ζητεί την διαφορά των αποδοχών του με αυτές του προέδρου του ΕΕΤΤ. Ο πρόεδρος του δικαστηρίου μειοψήφησε".                                                                                           Μεσα σε ολο αυτο το σκηνικο, απλα αναλογιστειτε οτι με δυο τετραετιες βουλευτικη θητεια δικαιουνται και ΣΥΝΤΑΞΗ............  μαλιστα, και συνταξη ........  Ο νοων νοητω


#163   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
10.03.2012, 15:44

Επειδή είδα ότι έγινε αναφορά και στην Ισλανδία,έχω να παρατηρήσω τα εξής:

Αν και κάποια διδάγματα μπορούν να εξαχθούν,οι δύο περιπτώσεις είναι αρκετά διαφορετικές.Αλλωστε η Ισλανδία έχει πληθυσμό μόλις 320000 ανθρώπους,λιγώτερους απ'όσους έχει η Θεσσαλονίκη δηλαδή.Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι πολιτικό:γιά παράδειγμα,η κρατικοποίηση τών τραπεζών,που πέτυχε στην Ισλανδία,εδώ θα αποτύγχανε για΄τον απλούστατο λογο ότι οι πολιτικοί θα κοίταζαν να "βολέψουν" σ'αυτές τους "δικούς τους",όπως είχε συμβεί στην "Ολυμπιακή" και όπως έχει γίνει και στίς ΔΕΚΟ (πρόσφατα άλλωστε ο πρώην υπουργός μεταφορών τής κυβέρνησης τής ΝΔ δέν είχε διορίσει την μισή εκλογική του περιφέρεια στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ;).

Επειτα,σε τέτοιες μικρές κοινωνίες,η άμεση δημοκρατία λειτουργεί αποτελεσματικά:το Ισλανδικό σύνταγμα γράφτηκε από 1000 τυχαία εκλεγμένους πολίτες (αξίζει να σημειωθή ότι το σύνταγμα αυτό απαγορεύει στην βουλή να ψηφίση νόμο που να αυξάνη τον αριθμό τών υπουργείων,τα οποία δέν μπορούν να είναι πάνω από δέκα...).Επίσης,στην Ισλανδία-όπως και στην Ελβετία-γίνονται δημοψηφίσματα γιά όλα τα σημαντικά θέματα που αφορούν την χώρα και οι κυβερνήσεις είναι υποχρεωμένες να σεβαστούν τίς αποφάσεις που οι πολίτες βγάζουν μέσα από τα δημοψηφίσματα αυτά.Τέλος,σε τέτοιες χώρες πολλοί πολίτες μπορούν να μαζευτούν και να προτείνουν ένα νομοσχέδιο,το οποίο η βουλή είναι υποχρεωμένη να εξετάση και άν προτίθεται νά τον απορρίψη,είναι υποχρεωμένη να δώση μιά πειστική εξήγηση στους πολίτες που τον πρότειναν (και κατ'επέκτασιν σε όλους τούς πολίτες τής χώρας).Διαφορετικά είναι υποχρεωμένη να το αποδεχτή ώς νόμο τού κράτους.Δηλαδή οι πολίτες νομοθετούν απ'ευθείας πλέον (οπότε και έχουν την ευθύνη γιά τίς συνέπειες τών νομοθετημάτων τους).

Φυσικά,το ουσιαστικώτερο δίδαγμα γιά την Ελλάδα είναι πως οι υπουργοί και πρωθυπουργοί πρέπει να είναι ποινικά υπεύθυνοι γιά τίς πολιτικές πράξεις ή παραλείψεις τους,ακριβώς όπως είναι ποινικά υπεύθυνος ένας καπετάνιος άν ρίξη το πλοίο του στα βράχια ή ένας κυβερνήτης αεροπλάνου άν αμελήση να ελέγξη τα συστήματά του πρίν την απογείωση με αποτέλεσμα να τσακιστή στο έδαφος.Δέν μπορεί ένας πολιτικός που με τίς πράξεις ή παραλείψεις του προκαλεί την οικονομική καταστροφή-ή ακόμη και τον θάνατο-χιλιάδων πολιτών τής χώρας του να τιμωρήται μόνο μ'ένα "μαύρισμα" στίς εκλογές.


-----------------
Τίς πιό καλές σου στιγμές τίς είχες ζήσει στο χτές που δέν θυμόσουν

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 10-03-2012 15:48 ]


#164