ελληνική μουσική
328 online   ·  204.246 μέλη

Περί Χρόνη Αηδονίδη, θρακιωτικής παραδοσιακής και βυζαντινής μουσικής

vouliakis
Βετεράνος
Chat
10.04.2005, 12:42
Δυστυχώς, αρκετές φορές, ούτε ξέρει πως γίνεται η δουλειά, ούτε μπορεί να την κάνει.
#21   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
10.04.2005, 13:02
Και αρκετές φορές δεν είναι καν κριτικός...
#22   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
10.04.2005, 13:33
Και για να μην ξεφύγουμε από το βασικό ερώτημα....
Γιατί στην αρχή άλλα έγραφες και μετά άρχισες να πλέκεις το εκγώμιο δήθεν του κ. Χρόνη, σου υπενθυμίζω, με copy paste πάλι, για να μη λες ότι σε βγάζουμε εκτός θέματος:

Όταν σου είπα πως με τα λόγια δείχνεις πως πιστεύεις πως ο κ. Αηδονίδης παραποιεί την παράδοση της Θράκης και εισάγει νεωτερισμούς, με ρώτησες έκπληκτος:

"Από πότε είπα εγώ για νεωτερισμούς του κου Αηδονίδη, ή παραποίηση της Θρακιώτικης μουσικής; Το ότι δεν θεωρώ ότι είναι η άκρως αντιπροσωπευτική φωνή της Θράκης, πάει συμπερασματικά ότι είναι νεωτεριστής;;; Δεν νομίζω...

Επαναμβάνω όσα σου είπα, προσθέτοντας κάτι ακόμα, που μου διέφυγε στην προηγούμενη απάντησή μου:

Αν δεν ήθελες να πεις ότι ο κ. Χρόνης παραποιεί τη θρακιώτικη παραδοσιακή μουσική, τότε θα ήθελα να μάθω τι σημαίνουν ακριβώς οι φράσεις:

1 "Και ξαφνικα,λοιπον, αρχικα ο Σ.Καρρας,η Δ.Σαμιου,Χ.Μητροπανος, και δυστυχως,ως ντοπιος,ο χ.Αϊδονιδης,αλλα και οι περιφημοι και περισπουδαστοι μουσικοι των ημερων μας που σοπεδωνουν[b] τα παντα,με μια βυζαντινη εκδοχη των παραδοσιακων μας κομματιων"

[το ρήμα "ισοπεδώνω" έχει πολύ μεγαλύτερη αρνητική φόρτιση από το "παραποιώ" που χρησιμοποίησα εγώ]

[b]2.
Ξεκινωντας απο τον δάσκαλο κ.Χρόνη Αϊδονίδη, τον οποίο σεβομαι και γνωριζω προσωπικα-μας τον παρουσιαζουν ως αντιπροσωπο της θρακικης μουσικης,με εντονο το βυζαντινο στοιχειο. Τα πραγματα δυστυχως δεν είναι έτσι,και μπορεις να το αντιληφθεις μονο αν βρεθεις σε χωρια του νομου Εβρου. Η επαφη και συνεργασια του με τον Σ.Καρρα(ο οποιος φερει καποια ευθυνη στην "εκβυζαντιωση" της παραδοσιακης μας μουσικης...), του πέρασε πράγματα που δεν συνατας στην μουσικη της θράκης.

[Αν αυτό που τραγουδά είναι κάτι που δε συναντάς στη μουσική της Θράκης, τι είναι; Μήπως αυτό δε σημαίνει ότι λέει μεν ότι τραγουδά θρακιώτικα αλλά αυτά είναι μεταλλαγμένα..., αλλοιωμένα και άρα παραποιημένα, αφού δεν είναι τα γνήσια ;]

3. Αλλο πραδειγμα χρωματος ειναι ο σκοπος Ντριστα "Αδερφική Αγαπη" που τραγουδαει η κυρια Ιουλιανουδη, στο σιντι του Γιωργου Ζιωγα "Ψες στο ονειρο μου",θα καταλαβει πως ακριβως τραγουδιεται η μουσικη της θρακης-ειτε ανατολικης,ειτε δυιτκης,ειτε Αν.ρωμυλιας-Βορειας

[Αυτό που έγραψες έδω, πέραν από τη μουσικολογική ανακρίβεια ότι με ένα και μόνο τραγούδι μπορεί κανείς να καταλάβει το ύφος τριών διαφορετικών τελείως μουσικά διαμερισμάτων της Θράκης - το οποίο και σου επεσήμανα νωρίτερα - το έγραψες προκειμένου να αντιπαραβάλλεις το τραγουδιστικό ύφος της Λίτσας με αυτό του δασκάλου της του κ. Χρόνη. Αν αυτό που τραγουδάει η Λίτσα είναι το γνήσιο, τότε δικαίως δε συνάγω εγώ πως θες να πεις πως αυτό που τραγουδάει ο κ. Χρόνης είναι μη γνήσιο; Κι αν δεν είναι μη γνήσιο, τι μπορεί να είναι; Δικαίως δε θα πω αλλοιωμένο, ψεύτικο, παραποιημένο; ]


και τέλος

4. ηταν η πολυ κακη εκδηλωση στο Μεγαρο μουσικης τον Ιουνιο για τον Χρόνη-Μεγάλες Φωνες,πολυ καλοι μουσικοι,αλλα...ΟΛΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!μονο θρακιωτικα δεν ηταν αυτα που ακουστικαν-ποτε δεν με εχει παρει υπνος σε τετοιου ειδους συναυλια...εκει συνεβει...και ειναι κριμα σε τεεοια εκδηλωση...παλι καλά που ηταν ο Βαγγελης ο Δημουδης και μας ανεβασε,και ακουσαμε και λιγο θρακη..

[Αν δεν ήταν θρακιώτικα αυτά που ακούστηκαν εκεί από τον από τον "μεγάλο, με όλη τη σημασία της λέξης", με "το απίστευτα τέλειο λαρύγγι", "που άνοιξε το δρόμο για τη μουσική της Θράκης προς την υπόλοιπη Ελλάδα", με τη "Μοναδική Αιθέρια φωνή που όντως γλιστράει σαν το νερό μέσα στ’ αυτί" [Τα πλαγιαστά γράμματα είναι τα λεγόμενά σου, σε μηνύματά σου μετά την πρώτη σου απάντηση. Γιατί ασφαλώς στην πρώτη περιορίστηκες να αναφέρεις πόσο ισοπέδωσε ο κ. Χρόνης το θρακιώτικο τραγούδι και πόσο νύσταξες στη συναυλία του] κ. Αηδονίδη, τι ακριβώς ήθελες να πεις πως ήταν; Αν εγώ πω πως ήθελες να πεις πως είναι αλλοιωμένα θρακιώτικα ή ότι καμία σχέση με τη Θράκη δεν έχουν τα τραγουδια του, θα έχω λάθος πάλι; ]

Και - δυστυχώς για σένα - είμαστε πολλοί που καταλαβαίνουμε, με τον τρόπο που καταλαβαίνω εγώ. Καλύτερα είναι να προσέξεις εσύ πως γράφεις (και δεν εννοώ μόνο ορθογραφικά) και όχι εμείς πώς καταλαβαίνουμε...


"Η ζωή χωρίς μουσική θα ήταν ένα σφάλμα..." Νίτσε


[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: gate on 10-04-2005 13:41 ]
#23   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
10.04.2005, 13:39
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 13:30 έγραψε:

Έτσι,έτσι-βλέπω εδωσα προσφορο εδαφως για σχόλια και εντονεεεςςς αντιπαραθέσεις-ετσι να αναβουνε τα αιματα εντος του σαββατοκυριακου!να αποκταεί ενδιαφερον!-μεχρι και νεο τοπικ ανοιξε για τα λεγομενα μου!!! Χαιρετισμους σε όλους σας-ο "ευνούχος"!!!!Κοιταχτε μονο μην κανετε την παραδοση σαν και 'μενα-ευνουχισμενη...κοντα ειναι...






Δεν άνοιξα νέο τόπικ για να διαβαστούν τα λεγόμενά σου, αγαπητέ Παναγιώτη, αλλά για να διαβαστούν τα δικά μου λεγόμενα και μερικών άλλων παιδιών που ξέρουν να γράφουν και να εκφράζονται με επιχειρήματα...Και ασφαλώς για να γίνει και η σύγκριση...

Σε καταλαβαίνω που δεν μπορείς να απαντήσεις... Ως ευνούχος σίγουρα δεν μπορείς και πολύ φοβάμαι ότι πρέπει να αλλάξεις και επάγγελμα, καθώς ως "διακορευτής".. δεν έχεις και πολύ μέλλον...

(Αν και βέβαια απ' ότι είδα το άλλαξες το προφίλ σου και στο επάγγελμα γράφεις πια μόνο φοιτητής διακόσμησης και όχι διακόρευσης... Καλά έκανες παρεπιμπτόντως...Ήταν πολύ άγαρμπο...)

#24   
Sofia
Φθασμένος
Chat
10.04.2005, 14:52
Παρακολουθώ απο την αρχή τη συζήτηση αυτή, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον..Οι γνώσεις μου περί της παραδοσιακής και βυζαντινής μουσικής είναι..σχεδόν ανύπαρκτες! Ως εκ τούτου, δεν θα μπορούσα να φέρω άποψη. Ωστόσο όμως, έχω μάθει να σέβομαι κάποια πράγματα και κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι έχουν αποδείξει χρόνια τώρα την αξία τους. Διαβάζοντας τα σχόλια σου Παναγιώτη, αυτό που εισέπραξα εγώ, ως απλός παρατηρητής, ήταν αρχικά έναν αρνητισμό και μια απαξίωση προς το πρόσωπο του κ.Αηδονίδη -και όχι μονο- και το πόσο κακό έχει κάνει αυτός ο άνθρωπος και κάποιοι άλλοι στην παραδοσιακή μουσική της Θράκης. Ενώ στη συνέχεια, μετά την αντίδραση της Νεκταρίας, προσπάθησες να 'χρυσώσεις' κατα κάποιο τρόπο το χάπι, λέγοντας για 'το τέλειο λαρύγγι του' και την 'αιθέρια φωνή του', επιμένοντας ωστόσο στο οτι για να ακούσει κανείς την ΄αυθεντική' θρακιώτικη μουσική θα πρέπει να πάει στα χωριά και να βρει τους παπούδες. Επαναλαμβάνω, πως αυτό είναι το τι εισέπραξα εγώ -και ίσως και όσοι άλλοι διάβασαν τα όσα έγραψες. Ίσως να μην ήταν αυτό ακριβώς που ήθελες να πεις, αλλά είναι νομίζω αυτό που εισπράξαμε όλοι.
Γνώμη μου, και παράκληση, λίγος περισσότερος σεβασμός απο εμάς τους νεότερους σε αυτους τους ανθρωπους που κατάφεραν να μας φέρουν λίγο πιο κοντά στην παράδοση!
#25   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
11.04.2005, 00:12
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

Συγκεκριμένα,ακουστε το περίφημο και πασίγνωστο συρτό(4/4-διαταξη ρυθμου:1/8,1/16,1/8,1/16,1/8-όπως συρτός Κυκλάδων)




Παναγιώτη τελικά έχεις σπουδάσει μουσική ή όχι; Μπερδεύτηκα...
#26   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
11.04.2005, 00:24
Είναι πραγματικά απίστευτα όσα γράφεις...Δηλαδή το μόνο που μπόρεσα να κάνω σε πρώτη φάση, είναι να γελάσω...Καλά για τα περί έρωτα επίσης ήταν, το λιγότερο, ανέκδοτο...Τι να πει κανείς.... Ένα ακόμα ανέκδοτο ήταν τα περί καταγωγής... Η καταγωγή μου είναι από Λακωνία και από Προύσα Μ.Ασίας (Που αν ξέρεις από ιστορία - γεωγραφία, ανήκει στην περιοχή της Ανατολικής Θράκης) (από πατέρα και από μάνα. Το γένος μου είναι Αναστασιάδου) αλλά στ' αλήθεια δεν ήξερα ότι για να υπερασπίζομαι με πάθος τη μουσική που αγαπώ, μελετώ, τραγουδώ και θα τραγουδώ, θα πρέπει να είμαι και Θρακιώτισσα.... Είναι απίστευτη η λογική σου πραγματικά..!!

Σε τέτοιες ασυναρτησίες, κανονικά δε θα απαντούσα. Αλλα επειδή καταλαβαίνω ότι δεν είσαι μόνος σου που τα γράφεις, θα κάτσω να σου απαντήσω για μια φορά ακόμη, έτσι για να σταματήσουν πλέον αυτές οι άκριτες κενολογίες όχι μόνο οι δικιές σου αλλά και των ομοίων σου:

Ένα προς ένα:


Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

...Αλλα, επείδη λοιπόν με ενοχλεί η ολη κατασταση,να δωσω και τα στοιχεία μου που εχουν σχεση με τα παραπανω:

1.Ο κος Αηδονιδης έχει αλλάξει το προσώπικο του ήφος στην σείρα των χρόνων,απο τραγούδι σε ψαλμώδια.Τα ακολουθα παραδείγματα δίνουν μία εικόνα:
α)Στο δίσκο που έκανε ό Σίμωνας Καρράς με τον Κο Αηδονίδη,περιλαμβάνει το τραγούδι "Μιχάλμπεης",το οποίο επίσης περιλαμβάνεται στην συλλογή "Η Γη Του Όρφέα" σε επιμέλεια ηχογράφίσεων του καθηγητή ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ κου Χ.Μητροπάνου(?)-(τραγούδι 14,cd 2).Οποιος ενδιαφέρεται ας κανει την σύγκριση,και θα καταλαβει...



1. Μιχάλμπεης...Λες ότι είναι άλλο το ύφος του κ. Χρόνη στο δίσκο του Καρρά και άλλο στη "Γη του Ορφέα"...Αυτά που λες είναι για γέλια πραγματικά...
Το τραγούδι στη δεύτερη ηχογράφηση άλλαξε ως προς τα εξής φοβερά σημεία!!:
- επειδή η φωνή του κ. Χρόνη, είχε πέσει από τα νιάτα του, κατέβηκε 1-1,5 τόνο.
- επειδή η φωνή του κ. Χρόνη μετά από πόσα χρόνια που μεσολάβησαν από τη μιά στην άλλη ηχογράφηση (η μία έγινε το 72 και η άλλη το 98) ήταν πιο έμπειρη και επομένως πιο καλοδουλεμένη...(Όπως κάθε τραγουδιστής μετά από πολλά χρόνια εμπειρίας και όχι λόγω σπουδών σε ωδεία ή σε ξημεροβραδιάσματα πάνω από θεωρητικά βιβλία βυζαντινής μουσικής, όπως εσύ καταλαβαίνεις... )
- επειδή οι περισσότεροι οργανοπαίχτες της πρώτης ηχογράφησης είχαν πεθάνει, είπαν να πάρουν νέους οργανοπαίχτες (μέγα σφάλμα λες ε; Μπορεί...αλλά ήταν δύσκολο να τους σηκώσεις απ' τον τάφο τους παλιούς...ξέρεις). Και τα όργανα που προστέθηκαν, αν εκεί εντοπίζεις το έγκλημα, είναι η πολίτικη λύρα του Σωκράτη Σινόπουλου και το κανονάκι. Μεγάλο έγκλημα ε; Και τι αλλαγή ύφους...Τι να σου πω...Αγνώριστο έγινε το τραγούδι..Τρόμαξα να το γνωρίσω, όταν το ξανάκουσα...

Το πιο αστείο όμως είναι ότι έπειδή διάβασες ότι την επιμέλεια των ηχογραφήσεων την είχε ο Χρυσόστομος Μητροπάνος, καθηγητής βυζαντινής μουσικής, σκέφτηκες ότι να...μια απόδειξη τρανταχτή...Ο Μητροπάνος...δίδαξε τον Αηδονίδη να πει το κομμάτι με βυζαντινό ύφος...
Κάτι μου λέει πως δεν έχεις το δίσκο στα χέρια σου..

Για κοίτα, εκεί κοντά στην "επιμέλεια ηχογραφήσεων", γράφει τίποτα περί "έρευνας, ενορχήστρωσης, διδασκαλίας" και παρακάτω περί "Καλλιτεχνικής επιμέλειας" ; Ασφάλώς και γράφει...και δίπλα αναγράφεται το όνομα του κ. Χρόνη.
Και τώρα πάμε την αλφαβήτα από την αρχή, για να μάθουμε ελληνικά...Άλλο "επιμέλεια ηχογραφήσεων" και άλλο "έρευνα, ενορχήστρωση, διδασκαλία" και "καλλιτεχνική επιμέλεια".
Ο καθηγητής βυζαντινής μουσικής, κ. Χρυσόστομος Μητροπάνος είχε την επιμέλεια να κλείνει το στούντιο, τις ωρες ηχογράφησης και να καλεί μουσικούς για πρόβες κ.ο.κ. Αυτό σημαίνει: "Επιμέλεια ηχογραφήσεων" και όταν αναγράφεται κάτι τέτοιο σημαίνει ότι γίνεται για να βγάζει κανένα παραπάνω φράγκο αυτός, του οποίου το όνομα είναι δίπλα, εν προκειμένω του κ. Μητροπάνου.
Η μουσική επιμέλεια όμως είναι όλα τα υπόλοιπα...ενορχήστρωση, εκτέλεση. Κι αυτή ήταν ευθύνη του κ. Χρόνη και κανείς καθηγητής ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ δεν μπλέχτηκε στα πόδια του.

Εν τέλει, πραγματικά για τη διαφορά ύφους, ακούστε πραγματικά τις δύο ερμηνείες και πείτε και σε μένα τι ακούτε, γιατί θα τρελαθούμε εντελώς με τα παπαγαλάκια... Και όποιος δεν έχει τον δίσκο του Καρρά με την πρώτη ηχογράφηση, να του τον δανίσω εγώ...


Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:


β)Πάλι απο το δίσκο του Σίμωνα Καρρά,το τραγούδι του Γάμου"...Πουλί 'μ' τ'αγαπημένο...",απο την Καρωτή Εβρου-το χωριό του κου Αηδονιδη.αλλα και της μητέρας του,που τον έμαθε να τραγουδάει-και ας ακούσει με ποιο τρόπο τραγούδάνε οι γυναίκες σ'αυτο το χωριό,με την ψεύτικη.υψίσυχνη φωνή,και ας κανει παλι όποιος θέλει την σύγκριση,ωστε να δει που βασίζεται αυτο που εκφράζω.




2.Τραγούδι το "Πουλί μ' τ' αγαπημένο" ..Λες: "ας ακούσει με ποιο τρόπο τραγούδάνε οι γυναίκες σ'αυτο το χωριό,με την ψεύτικη.υψίσυχνη φωνή,και ας κανει παλι όποιος θέλει την σύγκριση,ωστε να δει που βασίζεται αυτο που εκφράζω"
Κι εγώ αναρρωτιέμαι, ας φανταστεί κάποιος τον Αηδονίδη να τραγουδά με ψεύτικη υψίσυχνη γυναικεία φωνή και ας μου πει πώς είναι, γιατί εγώ ούτε να το φανταστώ μπορώ...

Παρεπιμπτόντως, το τραγούδι δε λέγεται το "Πουλί μ' τ' αγαπημένο" αλλά "Σήμερα είναι Κυριακή" (Μια ακόμη απόδειξη ότι δεν διαθέτεις τον δίσκο, αλλά σου τα υποδεικνύει τα στοιχεία και λανθασμένα μάλιστα κάποιος καλός υποβολέας.. Ελπίζω και τους δίσκους που μου προτείνεις να ακούσω στο τέλος, να μην τους άκουσες κατά τον ίδιο τρόπο...)

Παρεπιμπτόντως επίσης, το τραγούδι αυτό δεν το έχει τραγουδήσει καν ο κ. Αηδονίδης σε δισκογραφία ..

Α..και ένα ακόμα "παρεπιμπτόντως" ίσως το πιο σημαντικό...Αν θες να λες πως είσαι ερευνητής εσύ ή η πηγή σου, που ασχολείται και με τα χωριά των Μάρηδων, θα έπρεπε να μην ξαφνιάζεστε γενικά, όταν ακούτε τραγούδια με παραλλαγές..., γιατί αν πραγματικά είχατε ασχοληθεί με την παραδοσιακή μουσική των Μάρηδων και γενικότερα της Θράκης, θα ξέρατε πως το ίδιο τραγούδι μπορεί αλλιώς να τραγουδιέται στους Ασβεστάδες κι αλλιώς στην Καρωτή κ.ο.κ. Και το αναφέρω αυτό, γιατί ξέρω πως και αυτό το τραγούδι ανήκει σε αυτά τα τραγούδια με τις παραλλαγές...

Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

γ)Προτείνω σε οποιον θελει να αντρέξει σε τραγουδιστές συγχρονους του Αηδονιδη-και όχι σε μαθητές του,αλλα σε συνοδηπόρους-οπως ο μπουζαμάνης,ο δοϊτσιδης,και ας κανει την σύγκριση στο χρώμα,αλλα και στις ενορχηστρώσεις αυτών-π.χ. Θα ακουσω τον Σινόπουλο,που ειναι 30 χρονών τώρα,και απο την Μ.Ασια,τον Φιλιππίδη στο κλαρίνο που είναι απο την (?)'Ηπειρο(και οι δύο παίζουν στο δίσκο του του "Γη Του Ορφέα",ή τον ντόπιο λυριτζή Γ.Στρίκο και τον κλαριντζή Απ.Μπουσατζίδη,που συναντωνται σε δισκογραφία πριν την δεκαετία του 80;




3. Καλά, πέραν από το γεγονός ότι δεν κατάλαβα λέξη από την ασυνταξία του κειμένου σου στο δεύτερο μέρος κυρίως, απορώ - αν κατάλαβα καλά τελικά και το ζητούμενο - ποια είναι τα τραγικά λάθη ενορχήστρωσης που έκανε ο Αηδονίδης: ότι χρησιμοποίησε την πολίτικη λύρα του Σωκράτη του Σινόπουλου, το κλαρίνο του Φιλιππίδη ή το κανονάκι? ... Τι λες βρε παιδί μου...Αν είναι έτσι, πραγματικά, ο κ. Αηδονίδης άλλαξε το ύφος του απίστευτα.... Αγνώριστος έγινε
Άσε δε που το κλαρίνο του Φιλιππίδη και τη λύρα του Σινόπουλου, ειδικά σε αυτόν το δίσκο που αναφέρεις (Γη του Ορφέα) τους χρησιμοποίησε μόνο σε τραγούδια της Ανατολικής Θράκης, που χρειάζονται αυτά τα όργανα... Στα υπόλοιπα, χρησιμοποίησε ντόπιους μουσικούς, Θρακιώτες... (Πριν αρχίζουμε να μιλάμε..και να γράφουμε, να ψάχνουμε και λιγάκι, δεν βλάπτει...)

Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

δ)το υποτιθέμενο τραγούδι της τάβλας-μοιρολοϊ "Γιατι πουλί μ' δεν κελαηδείς", που ειναι ,νομίζω στο δισκο "Τ'αηδονια της Ανατολής",με το άκρως βυζαντινο χρώμα,εμφανίζεται σε πρώτη έκτέλεση,απο τον ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ,Κ.Δοϊτσιδη,σε δισκογραφία του ιδίου,την δεκαετία του 70.ρίξ'τε μια σύγκριση και εκεί.
Γιατί,Λοιπόν ο Κος Αηδονιδης αλλαξε το όντως πιο θρακιώτικο ύφος του με ψαλμωδοποιηση της φωνης του;



4. Και πάμε τώρα και στο ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
Περί ποιου θρακιώτικου ύφους μιλάς, αγαπητέ Παναγιώτη; Ο ίδιος λες πως αυτό το τραγούδι είναι δημιουργημένο.
Πραγματικά ο κ. Δοϊτσίδης το ηχογράφησε πρώτος και μάλιστα ο ίδιος εφηύρε τη μουσική, με την οποία το ακούμε από το δίσκο του. Δεν πρόκειται περί παραδοσιακής θρακιωτικής μελωδίας αλλά περί μελωδίας κατασκευασμένης...(Οι στίχοι βέβαια και το θέμα ήταν παραδοσιακοί και υπήρχαν από παλιά.)Και καλά έκανε. Κάθε μουσικός με εμπειρία δημιουργεί μουσικές. Και καλώς για μένα γίνεται έτσι, γιατί έτσι πάει η μουσικη μπροστά και ειδικά η παραδοσιακή μουσική, που πρέπει να πάψουμε να τη βλέπουμε πια ως "μουσειακό είδος".
Όταν ο κ. Αηδονίδης ηχογράφησε στο δίσκο "Αηδόνια της Ανατολής" ...λες αλήθεια...ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν έχει αυτό που τραγούδησε ο Αηδονίδης με αυτό που λεει ο κ. Δοϊτσίδης... Είναι ασφαλώς απίστευτα καλύτερο μουσικά, τεχνικά και από κάθε άποψη. Όσες φορές το λέει σε συναυλίες του ο κ. Αηδονίδης, ο κόσμος συγκινείται και κλαίει...Είναι ένα από τα μουσικά αριστουργήματα που μας έχει αφήσει παρακαταθήκη αυτός ο μεγάλος δάσκαλος της μουσικής μας.
Εσένα αυτό το τραγούδι, ....σου .....προσβάλλει (???) το θρακιώτικο ύφος; (το ανύπαρκτο θρακιώτικο ύφος βέβαια, αφού το τραγούδι είναι κατασκευασμένο, από κάθε άποψη. Την πρώτη μουσική κατασκευή έκανε ο κ. Δοϊτσίδης και τη δεύτερη ο κ. Αηδονίδης) [ Α...αλήθεια εσύ γιατί κόπτεσαι τόσο για το θρακιώτικο ύφος; Έχεις κανέναν έρωτα από 'κει πάνω ;]

Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

2)Περί Αλλωτρίωσης του Θρακιώτικου τραγουδιου,τυγχάνει να υπαρχει στα χέρια μου συνέντευξη του Κ.Δοϊτσιδη,ο οποιος αποκαλύπτει ευθαρσώς οτι πολλά απο τα τραγούδια που τραγούδισε ο κος Αηδονιδης και ο Κος Δοϊτσιδης,αλλαξανε ρυθμολογικα και σε θεμα υφους,απο τον συνεργάτη του κου Αηδονιδη,καθηγητή Βυζαντινής μουσικής,κο Απ.Καβακόπουλο.Συγκεκριμένα,ακουστε το περίφημο και πασίγνωστο συρτό(4/4-διαταξη ρυθμου:1/8,1/16,1/8,1/16,1/8-όπως συρτός Κυκλάδων) "Ελένη μ' Αμαν" με το ακρως μικρασιάτικο χρώμα,και βάλτε την παραδοσιακη εκτελεση απο τους Μπουζαμάνη,Μπουσατζιδη,και θα ακουσετε έναν ΞιΣΥΡΤΟ(4/4-1/4,2/8,1/4,1/4-χαρακτηριστικότατος ρυθμός/σκοπος της θράκης) με την μελωδια αυτη,με τους στιχους αυτους αλλα και με τον ίδιο τίτλο...Η αλλαγή έγινε καθως δεν ηταν ευκολο να κατανοηθει,να χορευτει και να ακουστει κατι τετοιο στα τοτε απαιδευτα αυτια των ελληνων(;;;;).και ετσι καθιερώθηκε...*




[b]Μάλλον δε σ' τα είπε καλά ο συνεργάτης σου... Ο Π.Καββακόπουλος, ένας εξαίρετος ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟΣ και όχι απλά καθηγητής Βυζαντινής Μουσικής (Όταν μιλάμε για τέτοια ονόματα να διαβάζουμε και κανένα βιογραφικό έτσι;), ο οποίος έχει κάνει πάρα πολλές καταγραφές παραδοσιακών τραγουδιών (για να 'χεις εσύ κι εγώ να ακούμε σήμερα και να ξέρουμε πώς τα είπαν οι γιαγιούλες δηλαδή...) και μεγάλη βιβλιογραφία
, πήγε ο ίδιος στη μάνα του κ. Χρόνη, την κ. Χρυσάνθη, και από το στόμα της κατέγραψε επακριβώς τα τραγούδια της Θράκης, όπως του τα τραγούδησε...και καμία αλλαγή δεν επέφερε...Ήταν δε από τους πιο αυστηρούς δασκάλους, σχετικά με το θέμα της αλλοίωσης της παραδοσιακής μουσικής...Πες στον συνεργάτη σου να μάθει καλύτερα ή, κάν' το κι εσύ, αν δε βαριέσαι...

Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:


3)Ο κος Αηδονιδης παρουσιαζεται,απο αλλους,ειμαι σιγουρος(μιας και το βιογραφικό του,π.χ. στην "Γη Του Ορφέα" δεν αναφέρει αντιπροσωπευτικος,αλλα απλα πιο γνωστος),ως ο αντιπροσωπευτικος τραγουδιστης της θρακης-Αφου λοιπον ειναι απο την Καρωτη,και γαλυχηθηκε μουσικα εκει,πως μπορει να ειναι αντιπροσωπος της Βορειας ή της Ανατολικης Θρακης,και να εκφραζει αυτες τις περιοχες βαζοντας τις υπο την ταμπελα "θρακη";Εχει υποθει,σε προηγουμενο μηνυμα,οτι οντως,αλλη η ανατολικα,αλλη η δυτικη,αλλη η βορεια-κατι περι γεωγραφιας,αν δεν κανω λαθος.Επισης,υπαρχει στα χερια συνεργατη μου και ερευνητη των χωριων των Ντοπιων Θρακιωτων(Μαρηδων-οπου και υπαγεται και η Καρωτη),κασεττα απο κουβεντα με τις γριες του χωριου οι οποιες ισχυριζονται,οτι κος Αηδονιδης δεν τραγουδαει οπως οι συντοπιτες του(κατι περι ντοπιολαλιας).




6. Λοιπόν τα επιχειρήματα του Παναγιώτη, για όσους δεν κατάλαβαν - γιατί είναι πράγματι δυσνόητη συντακτικά η γραφή του, σχεδόν Γραμμική Β' - για το ότι ο κ. Αηδονίδης δεν είναι ο αντιπροσωπευτικός τραγουδιστής της Θράκης:
- το βιογραφικό του στη "Γη του Ορφέα" δεν τον αναφέρει ως τον αντιπροσωπευτικό αλλά ως έναν από τους πιο γνωστούς τραγουδιστές της Θράκης
- στα χέρια συνεργάτη του Παναγιώτη και ερευνητή (Μια ερώτηση: είναι το ίδιο ερευνητής όσο εσύ..; Έτσι πληροφοριακά, για να ξέρω περί τίνος πρόκειται) ανευρέθη κασέτα με γιαγιούλες να ομολογούν (ναι ναι δημόσια) ότι ο κ. Αηδονίδης δεν τραγουδάει όπως οι συντοπίτες του...[Ω τι παράδοξο φαινόμενο...Κι εκεί που όλοι στη Θράκη είχαν μια φωνή, βρέθηκε ξαφνικά ένας Αηδονίδης να έχει διαφορετική φωνή....Απίστευτο πραγματικά...Δεν πρέπει να τον αφήσουμε έτσι...]


Το εξαιρετικό το άφησα τελευταίο:
"Αφου λοιπον ειναι απο την Καρωτη,και γαλυχηθηκε μουσικα εκει,πως μπορει να ειναι αντιπροσωπος της Βορειας ή της Ανατολικης Θρακης,και να εκφραζει αυτες τις περιοχες βαζοντας τις υπο την ταμπελα "θρακη";"

Μιλάμε έχω μείνει άναυδη... Σου είπε κανείς πως υπήρχε τραγουδαπαγόρευση μεταξύ των διαμερισμάτων της Θράκης. Εσύ έχεις την εντύπωση πως μεταξύ Βόρειας, Δυτικής και Ανατολικής Θράκης υπάρχουν δύο τεράστιες πόρτες που κλειδώνουν και οι δύστυχοι κάτοικοι της Ανατολικής δεν μπορούν να ακούσουν αυτοί που λένε στη Βόρεια και στη Δυτική κ.ο.κ. ????΄
Έχεις καταλάβει πως όταν μιλάμε για Ανατολική, Δυτική, Βόρεια ...μιλάμε για Θράκη, για μια και μόνη γεωγραφική έκταση.... Δε μιλάμε για Γαλλία και Αμερική..Μιλάμε για γείτονες περιοχές που κάποτε - όταν και δημιουργήθηκαν από το λαϊκό ποιητή τα περισσότερο τραγούδια - ήταν σε ενιαία έκταση....Η μουσική γι' αυτήν τη μεγάλη περιοχή ήταν κοινή και άλλοιωνόταν ανάλογα με τις εκάστοτε γειτνιάσεις. Η Βόρεια επηρεάστηκε από τα Βαλκάνια, η Ανατολική από το Βυζάντιο...η Δυτική κατέληξε να είναι σχεδόν ένα κράμα των δύο άλλων διαμερισμάτων, με ένα πιο στακάτο στοιχείο... Αυτή είναι όλη η ιστορία... Τα τραγούδια διαδίδονταν από στόμα σε στόμα, από χωριό σε χωριό, από πανηγύρι σε πανηγύρι...Δεν ήταν δύσκολο, να ξέρεις τι τραγόυδι και που μουσική έχει κάθε περιοχή...


Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

Αληθεια,εσεις που υπερασπιζεστε με τοσο παθος την θρακη,ειστε απο κει;Κατι ξερω οτι ειστε απο την καλαματα...



Αλήθεια εσείς που υπερασπίζεστε με τόσο πάθος καθετί ενάντιο στην αξία του κ. Αηδονίδη, είστε βαλτός μήπως ; Κάτι ξέρω ότι είστε βαλτός...("Κάτι ξέρω ότι.." καλά αυτή είναι μια σύνταξη που δε θα χρησιμοποιούσα ποτέ, αλλά το κάνω για να ταιριάζει με τα λεγόμενά ΣΑΣ)

Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:

4)Τελος,αυτος ο ίδιος συνεργατης μου,που για ευνοητους λογους δεν υπαρχει περιπτωση να αποκαλυψω το ονομα του,σας προτεινει,εσας που ισχυριζεσται οτι κανετε το σωστο,ιδιαιτερα στην Θρακιωτικη μουσικη,με δικη του χρηματοδοτιση να παρετε την ορχηστρα σας και να κανουμε μια περιοδεια στα χωρια του Εβρου,και να δουμε ποση απηχηση θα εχει αυτη η νοθρη,βυζαντίζουσα εκδοχη της Θρακιωτικης μουσικης που πρεσβευετε στου ιδιους τους Θρακιωτες,και οχι σε αιθουσες ή μεγαρα μουσικης...
-Και με περισσια συμπαθεια,πρεπει να πω οτι αυτη η τυφλη προσυλωση και υπερασπιση στο τι πρεσβευει ο κος Αηδονιδης,μου φαινεται λιγο υποπτη...αυτο ειναι ερωτας,δεν ειναι υπερασπιση...




Να ΄ναι καλά ο συνεργάτης σου, που έχει την καλή διάθεση να μας πάει βολτίτσα...Ειδικά αν θέλει να πάει βολτίτσα και τον κ. Χρόνη, είναι πολύ ευγενικός...."Έλα παππού, να σου δείξω το σπιτικό σου..."

Τόσον καιρό που κάνει συναυλίες στη Θράκη ο Χρόνης Αηδονίδης πώς και δεν έχει πάρει ο υπνος το ακροατήριό του από το νοθρή, βυζαντινιζουσα εκδοχή της Θρακιωτικής Μουσικής; Έχεις το θράσος κι εσύ και οι όμοιοί σου και προτείνετε να πάμε μαζί (από που κι ως που? ) σε περιοδεία στη Θράκη, για να ελέγξετε αν τα τραγούδια που λέει ο Αηδονίδης κάνουν τον κόσμο να κοιμάται ή όχι...Είναι μεγάλη η αναίδειά σου κι εσένα και αυτών που σ' τα υποδεικνύουν όλ' αυτά που λες... Αντί να ντρέπεστε λιγάκι γι' αυτές τις κακεντρέχειες και τις κατινιές που βγάζετε απ' το στόμα σας, έχετε το θράσος να προτείνετε στον Αηδονίδη να τον πάτε περιοδεία... Για κατεβείτε απ' το καλάμι καλύτερα, γιατί τον Αηδονίδη να ΄στε βέβαια πως, όσο και να τον ψάχνετε, δε θα τον βρείτε εκεί πάνω που ανεβήκατε....Μεγάλο είναι το θράσος και πολύ μεγαλύτερο του αναστήματός σας...

Καλά αυτό το "βυζαντινίζουσα εκδοχή της θρακιωτικής μουσικής.." είναι κορυφαίο....Βυζαντινίζον λέμε κάτι που πάει να μοιάσει με βυζαντινό ενώ δεν είναι...Πάμε πάλι στη γεωγραφία, γιατί όπως φαίνεται ...πράγματι δεν έχεις ιδέα...Ξέρεις τι πάει να πεί Βυζάντιο και που βρισκόταν...Έχεις ιδέα που εκτείνεται η Θράκη...Έχεις ιδέα ότι όταν μιλάμε για Ανατολική Θράκη, μιλάμε για Βυζάντιο...Πόσο πια να βυζαντινίσει το Βυζάντιο???

Καλά όσο για το περί έρωτος...να μην το σχολιάσω καλύτερα... Δείχνει ότι έχεις πολλά κενά μέσα σου, αγαπητέ μου...Κοίταξε να τα καλύψεις κάπως...

Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 19:16 έγραψε:


U CAN'T BRING ME DOWN
*Ξερετε,και η [b]ανεχεια ειναι πολλες φορες εγκληματικη[/b]
Και στην τελική,γιατί οι νεότεροι δεν ακολουθουν το παραδειγμα του κυριου Αηδονιδη,αλλα ψαχνουν πιο ατοφιες μορφες εκφρασης;
ενδεικτικα,καποιες δουλειες απο τους πιο γνωστους στον χώρο:
1)Γ.Ζιώγας-"Ψες ειδια στ'ονειρο μου"-
2)Β.Δημούδης-"ηλιοβασίλεμα στον Έβρο
3)Γιαννης Ξανθούλης-"Σκοποι & Τραγουδια Αν.Ρωμυλιας"
και οταν οσοι κανετε κριτικη σ'αυτα που,ακουσετε τις μουσικες που λεω,τοτε ξανα καν'τε μου,και να την δεχτω-εγω τουλαχιστον,εχω ακουσει και τα δυο,και Αηδονιδη-μαλιστα,πολυ περισσοτερο απο σας,και τους αλλους,και επελεξα...Εσεις μαλλον οχι....




Η ανέχεια εγκληματική? Τι να πω..Μέχρι τώρα ήξερα πως η ανέχεια κάνει τον άνθρωπο να υποφέρει, δεν έχει να φάει, να συντηρηθεί στη ζωή...αλλά όχι και να τον οδηγήσει σε έγκλημα...Αυτό παραπάει...
..Χμ...μάλλον ένα ακόμα γραμματικό λάθος...Μήπως η "ανοχή" , σου πάει καλύτερα ; Πιθανόν...


Μαθηματα παραδοσιακού τραγουδιού ευτυχώς παίρνω από καλό δάσκαλο. Σ' ευχαριστώ για τις συμβουλές σου, αλλά προτιμώ τους παλαιότερους..Πώς εσύ προτιμάς τις υψίσυχνες γυναικείες φωνές των γιαγιάδων...; Κάπως έτσι...

Όσο για να ξανάρθω να σου κάνω κριτική ούτε που να το σκέφτεσαι..Καταρχάς, δε σου έκανα κριτική, αλλά απαντούσα στα αφελή και ασυνάρτητα επιχειρήματά σου και απαντούσα με το ύφος σου και στον τόνο σου...
Και για να τελειώνουμε με τα ανεκδοτάκια, γιατί αρκετά γελάσαμε και σήμερα....ΟΠΟΙΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ή ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΟΥ... Ελπίζω εσύ και οι όμοιοί σου να μην έχετε φτάσει στο ύψος αυτό της παραφροσύνης ότι έχετε προσφέρει τα ίσα ή και περίσσότερα από τον κ. Χρόνη, ώστε να μπορείτε να τον κρίνετε....


"Η ζωή χωρίς μουσική θα ήταν ένα σφάλμα..." Νίτσε

[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: gate on 11-04-2005 01:30 ]
#27   
Orfeus
Μουσικοπαραδεισένιος
Chat
11.04.2005, 02:22
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 10-04-2005 στις 14:11 έγραψε:

-Τα λεμε λοιπον-αν ομως βγω,παρακαλω να μην ξανασχοληθεις με την παρτη μου-παραδινεις αξια σε "ευνουχο",οπως λεει και ο φιλος μου orfeus...





Το περί "ευνούχων" είναι η άποψή μου για τους απανταχού κριτικούς (όπου και να βρίσκονται, όποιοι κι' αν είναι, όπως κι’ αν τους λένε και δεν έχω πρόβλημα να τους το πω και στα ίσα.) και δεν μπορεί κανείς να μου την αλλάξει.
Αν εσύ "μυγιάστηκες" είναι δικό σου πρόβλημα....

Αλλά θέλω να ρωτήσω...

Γιατί δεν κοιτάμε πρώτα τα .....δικά μας; (!!!!)

Κριτικάρεις την "ντοπιολαλιά" του κ. Χρόνη, που είναι Έλληνας και τραγουδάει Ελληνικά. Αν μη τι άλλο, τραγουδάει στη γλώσσα του.
Και μέσα από τα παραδοσιακά τραγούδια, διαχρονίζει την Ελληνική Γλώσσα, που είναι το πιο σπουδαίο εργαλείο που έχουμε. Και είναι πραγματικά το πιο σπουδαίο εργαλείο. Πίστεψέ με και ..... Νοιώσε το!!!!!
Δηλαδή, η προσφορά του κ. Χρόνη, είναι τεράστια. Δεν το αναλογίζεσαι;

Θα σου το πω κι' αλλιώς:
Η "ντοπιολαλιά" όσων Ελλήνων τραγουδούν στα .....αγγλικά ποια είναι;
Και εδώ βάζω και εσένα μέσα και αυτό είναι ένα σπουδαίο ερώτημα, διότι εσύ δημιουργείς στην …..αγγλική γλώσσα.

Σε ρωτάω: Γιατί ο κάθε ακροατής να προτιμήσει εσένα ή τον κάθε ξενόγλωσσο Έλληνα τραγουδιστή και να μην προτιμήσει τον Sting, τους Radiohead ή τους Coldplay που έχουν την γνήσια ....."ντοπιολαλιά"; Μπορείς να μου το απαντήσεις αυτό σε παρακαλώ;
Τι προσφέρετε εσείς οι Έλληνες ξενόγλωσσοι στην υπόθεση Ελληνικό Τραγούδι / Μουσική / Παράδοση;
Μάχεστε για κάποια παράδοση; Για ποια παράδοση; Του ….metal? Του rock? Δόξα τω Θεώ, υπάρχουν οι Άγγλοι που δουλεύουν γι’ αυτό (έχουν και την “ντοπιολαλιά” για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους) και καλά κάνουν δηλαδή και ακούμε κι’ εμείς κανένα καλό τραγουδάκι και φτιαχνόμαστε, ανάβουμε και τα κεράκια μας, πίνουμε και τα ουϊσκάκια μας κλπ…κλπ…
Δημιουργούν λοιπόν οι Έλληνες ......αγγλόφωνοι Παναγιώτη; Τι δημιουργούν;
Προσωπικά, δεν μου καίγεται καρφάκι!!!
Όχι Παναγιώτη. Δεν θα αγοράσω το δίσκο σου μεθαύριο που θα κυκλοφορήσει (αν ή όποτε κυκλοφορήσει). Θα προτιμήσω τον Άγγλο που τραγουδάει στη γλώσσα του και έχει την "ντοπιολαλιά". Το κατάλαβες;

Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να στήνουμε στον τοίχο τους άλλους. Γιατί δεν κοιτάμε τι κάνουμε εμείς;

Όχι Παναγιώτη. Δεν σου επιτρέπω να κριτικάρεις τους Εργάτες του Πνεύματος.
Ξέρεις τι θα πει “διαχρονίζω τη γλώσσα”;

Και θα σου φέρω ένα παράδειγμα, για να κλείσω κι’ όλας, γιατί με έχεις εκνευρίσει πάρα πολύ.
Οι Αιγύπτιοι είχαν έναν πολύ σπουδαίο πολιτισμό. Ίσως πιο σπουδαίο από εμάς τους Έλληνες. Όμως οι ……φουκαράδες, δεν μιλούν σήμερα τη γλώσσα τους.
Πιθανότατα, δεν βρέθηκαν Αηδονίδηδες για να την διαιωνίσουν και την έχασαν.
Για σκέψου το λίγο….

Εμείς μιλάμε μία Μητέρα Γλώσσα (την ίδια) χιλιάδες χρόνια, και παρ’ όλες τις κατακτήσεις και τις κατοχές, παραμένει ζωντανή. Μπράβο ….μας;
Πού πρέπει να πούμε μπράβο; Σε ποιους χρωστάμε ένα μπράβο;
Σ’ αυτούς που δουλεύουν γι’ αυτό με …..χίλιους τρόπους!!!
Κάποιοι απ’ αυτούς είναι ΚΑΙ οι τραγουδιστές του λαού που μεταφέρουν την παράδοση από γενιά σε γενιά Παναγιώτη. Αν αύριο τα παιδιά σου θα μιλάνε Ελληνικά, θα το χρωστάς (Εσύ) ΚΑΙ στον κ. Χρόνη.

Γιατί για μένα, τέτοιος, εργάτης είναι ο κ. Χρόνης.

Απαιτώ σεβασμό Παναγιώτη.

Θα με βρίσκεις πάντα μπροστά σου σ’ αυτό…..

#28   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
11.04.2005, 02:34
Άσε βρε Γιώργο...Άσε το παιδί να εκδηλωθεί..
Μη το χάσουμε αυτό το show παραληρήματος.....
#29   
vouliakis
Βετεράνος
Chat
11.04.2005, 02:44


parthianshot:

Είχα ένα φίλο που μου είπε πως ο κολλητός του τούχε πει πως η πλαστοπροσωπία είναι ποινικό αδίκημα, εκτός -αν όπως λέει και η κολλητή της ξαδέρφης μου που της το είπε η κουμπάρα της που κάπου το άκουσε στο φούρνο- αν είσαι ψωνάρα, …“Λαζόπουλε”
Για να διακοσμήσεις λοιπόν ένα ρετρομοντέρνο σπίτι –εγώ όπως μου λένε οι κολλητοί μου που τους είπε ο αδερφός μου -που το σπίτι είναι 400 τετραγωνικά μέσα σε κτήμα 4 στρεμμάτων- χρειάζεσαι τον Φίλιπ Σταρκ, αλλά αυτός το πολυγλύκανε τελευταία και πρέπει να σκεφτώ κάνα φτηνό διακοσμητή που ξέρει κατά που πέφτει η Παρθία με τα βέλη –που όπως μου είπε η γκόμενα του γιού μου, άκουσε την κολλητή της να λεει πως τα βέλη είναι in.
Όμως, επειδή δεν μ’ αρέσει –όπως είπε και κάποιος κολλητός στην κολλητή του ξαδέρφου μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα σε γριές ροκούδες με κασέτες, το χέβι μέταλ είναι πασέ και πρέπει να προσανατολισθώ σε κάτι πιο πιουρίστικο –ας πούμε Έντυ Κόχραν.

Φτάνει… Πήγαινε να κάνεις αλλού τη φιγούρα σου Πάρθε.




[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: vouliakis on 22-05-2005 02:29 ]
#30   
Orfeus
Μουσικοπαραδεισένιος
Chat
11.04.2005, 02:44
Quote:

Το μέλος gate στις 11-04-2005 στις 02:34 έγραψε:

Άσε βρε Γιώργο...Άσε το παιδί να εκδηλωθεί..
Μη το χάσουμε αυτό το show παραληρήματος.....





Μα είναι υβριστικός, προσβλητικός, ειρωνικός, θρασύς, αναιδής, ασεβής...

Τι άλλο να πω; Ξέχασα κάτι;

Παναγιώτη σύνελθε....

Music, is your only friend until the ...end!!!!


[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Orfeus on 11-04-2005 02:47 ]
#31   
vouliakis
Βετεράνος
Chat
11.04.2005, 02:47
Ορφέα, μη μπερδεύεις τους Παναγιώτηδες
#32   
vouliakis
Βετεράνος
Chat
11.04.2005, 02:56
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 11-04-2005 στις 02:47 έγραψε:

Φιλε γιωργο οπου και να σε βρισκω,δεν με απασχολει καθολου-στο φιναλε,εχω το περιθωριο να στα πω ζωντανα,χωρις να κρινομαι για το αν γραφω συντακτικα σωστα,αμα ακατσει η κουβεντα μεταξυ στοκαδωρου και τριβειου...
επισης εγω,αντιθετα με σενα ασχολουμαι με ξενογλωσσο ειδος,που απαιτει την γλωσσα του,και οχι να "μπασταρδευεται" απο τον ελληνικο στιχο!επισης,δεν διεκδικησα,ουτε προκειται να το κανω, ποτε τις Δαφνεσ του ΠΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΓΛΟΦΩΝΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ!και οποιος θα μου εδινε τετοιο τιτλο,θα ηταν,επιοικως σαχλος!και θα ηθελα παρα πολυ,εσυ τουλαχιστον,να ακουσεις και κατι διαφορετικο,και αν θες να υπερασπιζεσαι καποιον,να γνωριζεις the dark side of the moon...,μπορει και σενα να σε γοητευει αυτο που ξερεις,αλλα απο κει και περα;και εσυ κριτικαρεις εμενα μονοπλευρα...δεν δε θεωρω ευνουχο,ομως...εγω ασχολουμαι(οπως θεωρει ο καθενας οτι το κανω,καλα η κακα) με τον συγκεκριμενο χωρο.εσυ-οχι.απλα γνωριζεις οτι υπαρχει...και καλα κανεις,δεν απαιτει κανεις κατι τετοιο.Ομως,οπως δεν μπορω να κριτικαρω τις σαφως μεγαλυτερες γνωσεις σου στην Ροκ,οπου και εκει μπορω να κρινω,προσωπικα-οχι για αλλους,καποια πραγματα γυρω απο καποια γκρουπ,δεν μπορω να κρινω εσενα που εχεις μεγαλυτερη γνωση στο θεμα...λιγο πιο επιεικης στους χαρακτηρισμους σου-ασκεις και εσυ κριτικη σε πολλους...





Να κι ένας πολυμήχανος έλλην διακοσμητής που θα ξεμπασταρδέψει τον αγγλικό στίχο... Πως τα προφέρεις, Πάνο, τα umlaut στο χέβι? Ή δεν μπορείς να κρίνεις αφού δεν σου το είπε ο κολλητός της φίλης του γνωστού του ξάδερφου της...
#33   
Orfeus
Μουσικοπαραδεισένιος
Chat
11.04.2005, 02:58
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 11-04-2005 στις 02:47 έγραψε:

Φιλε γιωργο οπου και να σε βρισκω, δεν με απασχολει καθολου-στο φιναλε, εχω το περιθωριο να στα πω ζωντανα, χωρις να κρινομαι για το αν γραφω συντακτικα σωστα, αμα κατσει η κουβεντα μεταξυ στοκαδωρου και τριβειου...
επισης εγω, αντιθετα με σενα ασχολουμαι με ξενογλωσσο ειδος, που απαιτει την γλωσσα του, και οχι να "μπασταρδευεται" απο τον ελληνικο στιχο! επισης, δεν διεκδικησα,ουτε προκειται να το κανω, ποτε τις Δαφνες του ΠΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΓΛΟΦΩΝΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ! και οποιος θα μου εδινε τετοιο τιτλο, θα ηταν, επιοικως σαχλος! και θα ηθελα παρα πολυ, εσυ τουλαχιστον, να ακουσεις και κατι διαφορετικο, και αν θες να υπερασπιζεσαι καποιον, να γνωριζεις the dark side of the moon..., μπορει και σενα να σε γοητευει αυτο που ξερεις, αλλα απο κει και περα; και εσυ κριτικαρεις εμενα μονοπλευρα... δεν με θεωρω ευνουχο, ομως...εγω ασχολουμαι (οπως θεωρει ο καθενας οτι το κανω, καλα η κακα) με τον συγκεκριμενο χωρο. εσυ-οχι. απλα γνωριζεις οτι υπαρχει... και καλα κανεις, δεν απαιτει κανεις κατι τετοιο. Ομως, οπως δεν μπορω να κριτικαρω τις σαφως μεγαλυτερες γνωσεις σου στην Ροκ, οπου και εκει μπορω να κρινω, προσωπικα-οχι για αλλους, καποια πραγματα γυρω απο καποια γκρουπ, δεν μπορω να κρινω εσενα που εχεις μεγαλυτερη γνωση στο θεμα... λιγο πιο επιεικης στους χαρακτηρισμους σου-ασκεις και εσυ κριτικη σε πολλους...





Να μένουμε στο θέμα σε παρακαλώ.

Περί "ντοπιολαλιάς" έχεις να πεις κάτι;
#34   
tasois
Περαστική Νότα
Chat
11.04.2005, 03:14
Μακάρι κάποιοι ανθρωποι που το παίζουν κριτικοί και παντογνώστες,να είχαν στο ελάχιστο την τέχνη,την αξία,το ήθος και την καταξίωση τόσων χρόνων,που εχουν κάποιοι απο τους πατέρες της μουσικής.Και ένας απ' αυτούς ειναι ο κ.Χρόνης Αηδονίδης.Που ως "πατέρας της θρακιώτικης δημοτικής μουσικής,κράτησε τόσα χρόνια ,ζωντανά,μέσα μας,τα ήθη και τα έθιμα των προγόνων μας,τραγουδώντας τα,με τη μοναδική φωνή του.
Δεν επιτρέπεται,λοιπόν,να βγαίνει ο κάθε ξερόλας ημιμαθής,και να τολμάει να αγγίζει και να "λερώνει" με φθηνά και λαικιστικα σχόλια,τέτοιους σημαντικούς ανθρώπους καθως και τους ανθρωπους που αν και νέοι υπηρετούν αυτο το ιδιαίτερο και δύσκολο ειδος μουσικής,ακολουθώντας τα χνάρια των Μεγάλων.Κύριε "parthianshot" θα πρεπει να βάλετε καλα στο μυαλό σας οτι η ατμοσφαιρα του "FAME STORY"που καταφερατε να φτιάξετε δεν ταιριάζει ούτε κατα διάνοια,στο επίπεδο των προσώπων που -ανεπιτυχώς-προσπαθείτε να μειώσετε.Λυπάμαι πολύ για σας...
#35   
Sofia
Φθασμένος
Chat
11.04.2005, 03:50
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 11-04-2005 στις 03:45 έγραψε:

...εχω την εντυπωση πως σε ενα φορουμ ακουγονται ολες οι φωνες,αλλα μαλλον οχι...καν'τε το πριβε,θα βοηθαει την κατασταση...




Σώστη εντύπωση εχεις..Ακούγονται όλες οι φωνές. Οι φωνές όμως που έχουνε κάτι να πούνε!! Και αυτό το κάτι δεν είναι λάσπη, ανακρίβιες και αυθάδειες..
#36   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
11.04.2005, 04:17
Παιδιά, το τελευταίο ανέκδοτο το διαβάσατε...?

Τι απάντησε το "πάρθιον βέλος" (Parthianshot) όταν τον ρώτησαν πόσο σέβεται τον Χρόνη Αηδονίδη..;

Parthianshot: στο κατω κατω της γραφης,αν καποιος δεν μπορει να αποδωσει,παει σπιτακι του-μενει στις δαφνες του και δεν καταστρεφει οτι εχει φτιαξει,και δεν επιτρεπει στον εαυτο του να τον παρει η κατω βολτα(μεγαλο προσον ξερεις...),δεν απομυθοποιειται-δεν ξερω αν ειδες ποτε,αλλα ο σερ Γρηγορης-να ναι καλα εκει που πηγε,μολις ειδε οτι η φωνη του τον προδιδει,εμεινε σπιτι του,δεν κατεβαζει τους τονους ουτε αλλαζει το ηφος,βασει του τι τον βολευει.δηλαδη το υφος απο το ενα σε κατι αλλο εχει να κανει με την τονικοτητα και την ωριμοτητα της φωνης-να που μαθαμε και κατι σημερα!(Δεν ξερω,κυριε Σαρντινι,ηταν σωστα ελληνικα αυτα;)


Έλα, εκδηλώσου κι άλλο...
#37   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
11.04.2005, 04:24
εεεεετσι εεεεετσι...
#38   
pianopassion
Συγχορδία Μινόρε
Chat
11.04.2005, 04:33
Αν γεννιόσουν 250 χρόνια πριν κάτι ανάλογο θα έγραφες και για τον Mozart.
Sallieri!!!

«Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς μην την εξευτελίζεις.»

#39   
vouliakis
Βετεράνος
Chat
11.04.2005, 04:36
Quote:

Το μέλος parthianshot στις 11-04-2005 στις 04:22 έγραψε:
يبن مسي ضصضصبرح ضι ' فق بل انك لارىلاششس ثصث

[/I]



Άντε, να σε διαβάσουμε και σε κανένα αραβικό site. Πρόσεχε μόνο κι εκεί τι θα λες. Έχεις δει πως διακοσμούν τα σπίτια τους οι φίλοι Άραβες?

#40