ελληνική μουσική
273 online   ·  204.269 μέλη

Eρώτηση για τη σύνθεση

NikosVy
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
29.07.2012, 14:15

Δεν είμαι σίγουρος ότι με ενδιαφέρει να εκφράσω άλλες απόψεις όταν

α) το ερώτημά μου "αν υπάρχει ένας μόνο διαφωνών" ή το ποιος είναι ο "από μηχανής θεός" που καλείται να εκφράσει κρίση στη συζήση στην οποία δεν μετέχει, κρίνεται για άλλη μια φορά, με αυθαίρετο τρόπο ως "αρνητικής αξιολόγησης",

β) κάποια με την ιδιότητα του "από μηχανής θεού" αποφασίζει ότι η συζήτηση πρέπει να κλειδώσει επειδή ... υπάρχει διαφωνία, και πρέπει να κληθούν πανεπιστημιακές αυθεντίες, που δικαιούνται μόνοι να εκφράσουν απόψεις...

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : NikosVy στις 29-07-2012 14:17 ]


#21   
CARTOUNAKI
Περαστική Νότα
Chat
29.07.2012, 14:22

Τα πτυχία του ωδείου δεν τα προσβάλω, απλά λέω την ΑΛΗΘΕΙΑ για τα  χαρτιά που εμπορεύονται τα ωδεία. Τώρα αν κάποιους δεν τους βολεύει να το ακούνε αυτό , δικό τους πρόβλημα. Ευελπιστώ δε, σύντομα να αλλάξει το διάταγμα μήπως επιτέλους και σ`αυτή τη χώρα αντιμετωπίσουμε σοβαρά το θέμα,<μουσική παιδεία>. . Καιρός είναι.. και Όσον αφορά στα πανεπιστημιακά τμήματα, δεν ξέρω για το τμήμα της Αθήνας γιατί εγώ τελείωσα αυτό της Θεσσαλονίκης, το οποίο τμήμα έχει δύο εξειδικεύσεις. Άλλωστε με αυτό το πτυχίο με δέχτηκαν σε Πανεπιστήμιο της Αγγλίας για μεταπτυχιακό αρχικά και τώρα για διαδακτορικό.

 

 

 

 


#22   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
29.07.2012, 15:04

1.

Παράθεση:
  Τα πτυχία του ωδείου δεν τα προσβάλω, απλά λέω την ΑΛΗΘΕΙΑ για τα  χαρτιά που εμπορεύονται τα ωδεία.


Δεν απαξιωσα κανενα πτυχιο πανεπιστημιου, αλλα απαξιωσα τη λογικη του αποφοιτου Πανεπιστημιου που θεωρει πως τα διπλωματα του ωδειου τα πηραμε πληρωνοντας. Κι επειδη παραμενω "ο τυπος" ( υποθετω ) που χαλασε καποια χρονια της ζωης του, οπου παραλληλα με τις βασικες του σπουδες, λαμβανε και την ωδειακη εκπαιδευση, νομιζω πως εχω ενα λογο παραπανω να θεωρω προσβλητικες τις εκφρασεις που απαξιωνουν τα διπλωματα που απεκτησα με μελετη και κοπο.



Εαν ο αποφοιτος του πανεπιστημιακου τμηματος μουσικης δει ποσα πληρωνει μεσω του φορου για το καθε τμημα του Πανεπιστημιου, ειμαι σιγουρος πως θα στειλει εις τριπλουν την επιστολη στο Ραϊχενμπαχ για το που πηγαινουν τα χρηματα και ποιος τα καρπωνεται.

Και θα παω ενα βημα παραπανω, βλεποντας τα χαλια του Φυσικου Αθηνων και γενικοτερα των τμηματων της Αθηνας, οπου πολλοι καθηγητες επιχορηγουνται για ανυπαρκτες ερευνες, που κατα μεγαλο ποσοστο εχουν εκπονηθει απο τους μεταπτυχιακους φοιτητες τους!


2. 
Παράθεση:
Εμείς δίνουμε τα 700 ευρώ για εξέταστρα στο Ειδικό Αρμονία, και δεχόμαστε τους το "έτσι είναι".

Δεν ξερω σε ποιο ωδειο εδωσε καποιος 700€ για Αρμονια, ομως μπορω να αναφερω ( με pm για οποιον ενδιαφερεται ) εργαστηρια ( "ελευθερων σπουδων" ) σε Πειραια και Φαληρο που πληρωνει ο σπουδαστης ανω των 70€ για 60 λεπτα μαθημα Βυζαντινης μουσικης...


Οταν την ιδια ωρα υπαρχουν Εκκλησιες ( οπως η Ευαγγελιστρια Πειραια ) που οχι μονο κανει μαθηματα, αλλα δινει κι επισημο ( κι αναγνωρισμενο απ'οσο ξερω ) πτυχιο Ψαλτικης σε οποιον ενδιαφερεται να παει.

3.
Παράθεση:
Με το δικαίωμά μου ως πολίτου, σε αυτή την κοινωνία των εφησυχασμένων Ελλήνων που τα πάντα έχουν παραδοθεί στις Συντεχνίες (μόνες αρμόδιες να αποφασίσουν για κατάργηση των προνομίων τους) έχω στείλει επιστολή στον κ. Ράιχενμπαχ, ώστε να εφαρμοστούν πλήρως οι διατάξεις περί ελεύθερου ανταγωνισμού επιχειρήσεων στην Ελλάδα στον τομέα της μουσικής εκπαίδευσης

Δεν υπαρχει ελευθερος ανταγωνισμος στα ωδεια;

Με μια απλη διαδικασια, καποιος μπορει να γινει ιδιοκτητης ωδειοιυ ακομα κι αν δεν εχει καποιο πτυχιο, κι εφοσον συν-διευθυντης ειναι καποιος με αντιστοιχο χαρτι.

Κι ο μαθητης μπορει να επιλεξει πλεον αναμεσα σε 100δες ωδεια που υπαρχουν στην Αττικη!

Αν αυτο δεν ειναι ελευθερια στην επιχειρηματικοτητα, τοτε τι θα ηταν κατα τη γνωμη σου Νικο;

Επειδη μονο απο τα ωδεια μπορεις να παρεις ενα αναγνωρισμενο διπλωμα, σε ενοχλει; Δηλαδη το κρατος να αφηνε ελευθερο οποιον ηθελε να κανει μαθηματα και να δινει χαρτια;

Παλι απο επιτροπη δεν θα επρεπε να εξεταστει ο υποψηφιος; Τοτε παλι ολοι δε θα μουρμουρσαν πως θα επρεπε να δωσουν επιπλεον 200-300€ για την επιτροπη;

Απο τα κακως κειμενα ( τα οποια εχω αναφερει πολλες φορες ) ειναι η πληρωμη των εξεταστικων επιτροπων, ενω ηδη πληρωνονται για τη διαδικασια αυτη! Αυτο ειναι αισχοκερδεια και το εχω αναφερει ουκ ολιγες φορες ως το χειροτερο σημειο στα πρακτικα των Ωδειων και των Καθηγητων!

4.

Παράθεση:
Μπορεί να γίνονται φανταχτερές εκδηλώσεις μαθητών Ωδείων στις οποίες οι μαθητές παρατάνε την κανονική εκπαίδευση του προγράμματος για να κάνουν επιδείξεις ικανοτήτων στους συγκεντρωμένους γονείς για διαφήμιση κάθε Αποκριές, κάθε Χριστούγεννα και κάθε Ιούνιο/Ιούλιο στο τέλος της χρονιάς (άραγε τι μένει για "κανονική εκπαίδευση" από αυτή που πρέπει να γίνεται).


Καθε Κυριακη πολλοι ιεροψαλτες που εχουν και σχολες ( καποια απο αυτα τα ελευθερα εργαστηρια που αναφερα πιο πανω ) παιρνουν τους σπουδαστες και τους σερνουν στις Εκκλησιες που ψελνουν ( παραδειγμα η Αγ.Παρασκευη Π.Φαληρου ). Συνηθως ο ψαλτης λαμβανει τον "οβολον" του ( για τη ψυχη της Βυζαντινης μουσικης, που αλλοτε το εκαναν απο αγαπη καποιοι ), και οι μαθητες "εμπειρια"....

...αληθεια, εαν για τον ψαλτη ο χωρος που θα αναδειξει τις γνωσεις του και την εμπειρια του ειναι η Εκκλησια, τοτε για το δυτικο μουσικο, δεν ειναι φυσιολογικο η προοδος και η εμπειρια του να φανει μεσα σε αυτες τις εκδηλωσεις που περιγραφεις!!!!;;;;

Πώς καταφερνεις να συνδεεις τις εκδηλωσεις των ωδειων με τη διδακτικη πορεια, αφου οι ιδιες οι εκδηλωσεις αποτελουν την εμπειρια του μαθητη στην εκτελεση εργων μπροστα σε κοινο!!!

5.
Παράθεση:
Οι πελάτες θα αραιώνουν και θα αραιώνουν, τα Ωδεία θα κλείνουν το ένα μετά το άλλο, οπότε το κράτος ίσως σκεφτεί πως έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να γίνει επιτέλους η μεταρρύθμιση της μουσικής εκπαίδευση έστω και χωρίς την πρωτοβουλία των ενδιαφερόμενων. Το πρώτο βήμα έγινε, η εκπαίδευση των Ωδείων υπάγεται πλέον στο Υπουργείο Παιδείας (από τυχαία συνένωση υπουργείων).

Με πληρη επιγνωση μπορω να σου πω πως τα ωδεια που παρειχαν μετρια ποιοτητα σπουδων, κλεινουν! Αντιθετως ωδεια που εχουν καλους καθηγητες και σωστο περιβαλλον οχι μονο δεν εχουν χασει πελατεια, αλλα προσπαθουν να βρουν ωρες για να υποδεχονται περισσοτερους μαθητες.


Γιατι, βλεπεις, σε αντιθεση με τη "μανια" σου προς τη δυτικη εκπαιδευση της μουσικης, πολλοι σπουδαστες των Ωδειων αγαπανε την εκπαιδευση που λαμβανουν και ερχονται σε επαφη με καθηγητες/ανθρωπους που μοιραζονται το ιδιο παθος.

Κι αυτο δεν προκειται να αντικατασταθει απο κανενα διαταγμα, καμια εντολη και κανενα φανατισμο απο μια μικρη μεριδα ανθρωπων που θελουν και το δικο τους τσιφλικι να συμμετεχει στην εκπαιδευση.

Oσον αφορα το γεγονος πως υπαγομαστε στο υπουργειο Παιδειας πλεον, ειναι παρα πολυ σημαντικο με τρομερο αντικτυπο στους φανατικους πολεμιους των Ωδειων....

Μη σου φανει παραξενο, εαν στο μελλον οι ωδειακοι μουσικοι τυχουν της ιδιας μοριοδοτησης με τους πανεπιστημιακους μουσικολογους...Και τοτε να σε δω τι μισος θα βγαλεις εκει!


Παράθεση:
Υπό αυτής της συνθήκης δεν μπορεί να υπάρχει διάλογος και οι συνεχείς απαξιώτικοι χαρακτηρισμοί του χρήστη  noizreduction προς την δημόσια εκπαίδευση των Πανεπιστημίων, έναντι της ιδιωτικής εκπαίδευσης των Ωδείων και αντιστοίχως προς τους Μουσικολογους αποφοίτους αυτών, καταδεικνύουν ότι υπάρχει άλλη μια μορφή συμπλέγματος που κάποιοι άλλοι, με κάποια άλλη Πανεπιστημιακή ιδιότητα πρέπει να ασχοληθούν επί αυτού…


Ευχαριστω πολυ για την υπεροχη τοποθετηση που πλαγιως, ομως σαφως, με βγαζει τρελο και γραφικο...

Το γεγονος πως ειμαι ο μονος που απαντησε στο θεμα με ευγενεια, για να λαβω μια απαντηση περι πουλημενων κι αγορασμενων διπλωματων, δεν ενοχλησε κανεναν σας...


...αυτο ονομαζεται "ποιοτητα" ( που ελεγε και ο Σημιτης ).

Με ευχαριστει μονο η δημοκρατικη αποψη να κλειδωθει το θεμα...Αποδεικνυει ποσο ενοχλει ακομα κι ο ενας που απανταει ευθεως σε ενα κατεστημενο επιστημονων που καποια στιγμη πιστεψαν πως εμαθαν τι ειναι Τεχνη!
-----------------
Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 29-07-2012 15:05 ]


#23   
Post αρνητικής αξιολόγησης