ελληνική μουσική
472 online   ·  204.200 μέλη

Ερώτηση για οργάνωση μουσικού εξοπλισμού

reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
10.10.2012, 13:05

Η κάρτα έχει -ευτυχώς- προενίσχυση μικροφώνου και καλή αφού χρησιμοποιεί την ίδια με της ''μεγάλης αδελφής της''  0404 και της ''μαμάς'' 1616{#emotions_dlg.thumbup}

Είμαι μόνος κατά την ηχογράφηση και γλιτώνω έτσι περίεργους θορύβους.{#emotions_dlg.biggrin}

Εσύ έχεις δουλέψει με κάποιο από τα δύο μικρόφωνα ή κάποιος  γνωστός σου;;;


#21   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
10.10.2012, 14:17

Οπως εξηγησα πιο πανω, οι προενισχυσεις της EMU δεν ειναι τοσο καλες για λογους που αφορουν την καθαροτητα τους, καθως και την αναλυση των τεχνικων στοιχειων τους ( μαλλον τη ελλειψη ) εκ μερους της εταιριας.


Εχω δουλεψει σε μιξη που εχει προκυψει απο ηχογραφησεις της EMU 0404 ( οπως παλι ειπα πιο πανω ) και περα απο την εκπληξη του φιλου/κατοχου απο το μουντο ηχο, η δικη μου ηταν ακομα μεγαλυτερη οταν εμαθα την τιμη της! Δεν δικαιολογειται το κοστος για την ποιοτητα των προενισχυτων της.


Εαν δεν εγινα κατανοητος, να πω πιο απλα πως δεν θα επελεγα ποτε EMU καρτα. Στην ιδια τιμη, υπαρχουν φτηνες και καλες υλοποιησεις απο πιο εμπειρες εταιριες του χωρου ( κι απαλλαγμενες απο το chipshet της Creative, οπως η EMU ), με πραγματικες προενισχυσεις, καλους μετατροπεις A/D ( που αυτο στην ουσια πληρωνεις ) και πιο καλη κατασκευη.


Ενας προενισχυτης δεν κρινεται καλος απο το εαν βγαζει θορυβο ή οχι ( εξαλλου το συστημα monitoring ειναι αυτο που θα κρινει εαν ο προενισχυτης εμφανιζει θορυβο ), αλλα απο ενα πληθος τεχνικων στοιχειων που δεν αναφερονται καν απο την Creative/EMU.


Οσον αφορα το χωρο, δεν εχει σημασια εαν θα εισαι μονος ή οχι. Ο χωρος ειναι ενα "ζωντανο" μερος στην ηχογραφηση κι οσο πιο κακος ειναι ακουστικα ( κι οχι ηχομονωτικα ), τοσο πιο κακη θα ειναι η ηχογραφηση. Αλλα αυτο ειναι ενα διαφορετικο κομματι που θα το λυσεις οταν ερθει το μικροφωνο.


Τελος, εχω δουλεψει τα C2 ως Overheads. Μετρια μικροφωνα σε καλη τιμη, οποτε το value for money μετραει. Επισης το B2 pro περασε απο το studio που δουλευα, συγκριθηκε με το Rode NT2 και πηρε δρομο για την αντιπροσωπεια παλι λογω κακων χρωματισμων.


Ολα ειναι θεμα γουστου ομως.


#22   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
10.10.2012, 16:19

Ναι το αντιλήφθηκα πως είσαι αντιemuακός{#emotions_dlg.biggrin}.

Κοίτα σίγουρα είναι θέμα γούστου...αυτό για τον μουντό ήχο δεν το γνωρίζω γιατί εγώ δεν ηχογραφώ line in οπότε δεν έχω άποψη. Ηχογραφήσεις φωνής με emu που έχω ακούσει μου άρεσαν...αλλά βέβαια όπως  λες αυτό είναι υποκειμενικό.

Το ό,τι είμαι μόνος κατα την ηχογράφηση το είπα π.χ για τα ''ξαφνικά'' καζανάκια που μπορεί να κάνουν ζημιά{#emotions_dlg.biggrin}

Ο χώρος παίζει μεγάλο ρόλο συμφωνώ και βέβαια δε θα πάω να ηχογραφήσω π.χ στο μπάνιο που θα ακούγεται χάλια...Βρίσκεις πατέντες για να βγάλεις αξιοπρεπή ήχο.

Οπότε θεωρείς πως το C3 είναι μία σχετικά καλή πρώτη αναβάθμιση σε ό,τι αφορά την ηχογράφηση φωνής έτσι δεν είναι;;Και μιας και το συζητάγαμε πριν αυτός  ο λαμπάτος προενισχυτής πως σου φαίνεται;;; http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=795


#23   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
10.10.2012, 16:27

Λιιιιγο καλυτερος απο το πρωτο gadget που ειχες επιλεξει. Σιγουρα οχι κατι απιστευτο, αλλα θα δωσει μια χροια στο μικροφωνο και θα αναβαθμισει λιγο τον εξοπλισμο σου. Υποψιν, εφοσον το μικροφωνο ειναι σκληρο απο τη φυση του ( τονιζει αρκετα τα πριμα ), ενας τετοιος προενισχυτης θα αναδειξει περισσοτερο αυτο το χαρακτηριστικο του.

Και δεν ειμαι αντι-emu-ικος. Ηταν μια εταιρια που εβγαζε fair enough προϊοντα πριν εξαγοραστει απο την Creative. Δυστυχως ο μονος τροπος για να μπει στη semi pro αγορα η Creative ηταν αυτη η εξαγορα, ομως αναγκαζοντας την EMU να φορεσει το chipshet της, πετυχε το τελειως αντιθετο.

Ο μουντος ηχος δεν ειναι ενα χαρακτηριστικο που θα ακουσεις απο την ιδια την καρτα που εχεις ηχογραφησει, γιατι περα απο το hardware κομματι, η καρτα "τρεχει" και διαφορους αλγοριθμους που χρωματιζουν τον ηχο πριν μετατραπει σε αναλογικο ξανα. Οποτε ο,τι εχασες στο convertion, το "κερδιζεις" απο την αντιθετη διαδικασια.

Επισης, η ιδια προενισχυση ( ας την λεμε ετσι, αν και ειναι δανεικος ορος για αυτο που δινει η EMU ) χρησιμευει για τα line σηματα ( ειναι combo εισοδος ετσι κι αλλιως ), οποτε δεν εχει διαφορα το line ( που λογικα θα επρεπε να ειναι ακομα πιο καθαρο γιατι δεν θελει προενισχυση ουσιαστικα ), απο το mic ( ας το λεμε mic, παρολο που η προενισχυση της emu δεν ειναι για mic level πυκνωτικου ).


Ειλικρινα, σε αυτο το ευρος τιμων που κινεισαι, δυσκολο να μιλησω για αναβαθμιση, αλλα απο το τιποτα, καλυτερα το C3 και μια υποτυπωδη προενισχυση. Εαν θελεις να μιλησουμε για αναβαθμιση, ξεκινα απο ενα ποσο ανω των 200€, ωστε να φανει και η διαφορα κι ενδεχομενως να μιλησουμε και για το monitoring συστημα που χρησιμοποιεις.

Γιατι εαν ακους απο ενα logitech ζευγαρι ακουστικων, τοτε προφανως δεν μπορουμε να μιλαμε για αντικειμενικη κριση. Το ιδιο ισχυει και για low budget ακουστικα ( κατω των 50€ τουλαχιστον ).




#24   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
10.10.2012, 16:46

Αυτό που λες πως θα τονίσει τα πρίμα, το θεωρείς θετικό/αρνητικό ή είναι καθαρό υποκειμενικό ανάλογα με το τι θέλεις να ακούσεις;;;

Πλάκα πλάκα αν τα βαλεις κάτω το budget δεν είναι πια τόσο low :100 ευρώ η υπάρχουσα emu+ 32 Ε ο προενισχυτής + περίπου 50 το μικρόφωνο...φτάνει κοντά τα 200 ευρώ οπότε......νατη η αναβάθμιση{#emotions_dlg.biggrin}

Οφείλω να σε ευχαριστήσω πάντως θερμά για τον χρόνο και τις συμβουλές σου διότι ψάχνοντας και ρωτώντας όλο και κάτι έβγαλα και νομίζω πως θα κάνω μία ωραία αρχή για το home studio.Smile


#25   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
10.10.2012, 16:55

Θεωρω θετικα τα πριμα οταν πρεπει να υπαρχουν ( Πχ ενας "μουντος" τραγουδιστης θα χρειαστει ενα μικροφωνο που θα του δωσει ενα boost στα λιγα πριμα που εχει ) ή αρνητικα εκει που δεν πρεπει να υπαρχουν ( πχ μια γυναικα τραγουδιστρια με εντονα σειριστικα, οποτε ενα πριματο μικροφωνο θα της τονιζε ακομα περισσοτερο, αγριευοντας τη φωνη της ). Ομως ενα μικροφωνο με αποκλιση 10dB απο το 0, μαλλον δεν τονιζει απλως... {#emotions_dlg.happycrazy}


Δεν συμφωνω με τον τροπο που θετεις τα περι αναβαθμισης, γιατι υπολογιζοντας κατι που ηδη εχεις, δεν μπορεις να πεις πως κανεις αναβαθμιση. Και στο αμεσο μαλλον, εφοσον θες να προχωρησεις σε home studio, πρεπει να απαλλαγεις απο την EMU, γιατι αφενος μεν δεν θα σε καλυπτει τεχνικα ( ελλειψη phantom power, αρα πολλα ενδιαμεσα στην αλυσιδα του σηματος, αρα μειωμενη αποδοση του συνολου ), αφετερου δεν κανει για τετοιο σκοπο.

Με λιγοτερο απο 100€, μπορεις να αγορασεις μια M Audio Fast Track, ή μια Yamaha Audiogram 3, που ειναι εταιριες καθιερωμενες στο χωρο και σε μικρη τιμη προσφερουν τεχνογνωσια που αξιοποιουν και σε μεγαλυτερα μοντελα τους.

Αλλα ακομα και πιο κατω, μπορεις να προμηθευτεις μια Lexicon Alpha, η οποια ειναι σαφως ανωτερη απο την EMU, ακομα κι αν δεν εχει phantom power.

Αυτες οι εταιριες κινουνται στο χωρο του semi-pro/pro καταναλωτη και κανουν για home studio. Οι υλοποιησεις που βασιζονται σε chipsets της Creative, δεν ειναι καλες για κατι παραπανω απο απλη ακροαση μουσικης και προχειρες ηχογραφησεις, που δεν εχουν το επιπεδο home studio.





#26   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
10.10.2012, 17:15

Ε, αναβάθμιση το λέω διότι η κάρτα μέχρι τώρα δούλευε με ένα φθηνό μικρόφωνο δυναμικό ενώ τώρα είναι μία αρχή ο όλος εξοπλισμός...να μην αναφέρω το πριν που δεν υπήρχε καν κάρτα interface!!!!!

Θα το πιστέψεις πως για την fast track είχα ξεκινήσει περιν 7 μήνες και με απέτρεψαν πάρα πολλά άτομα απο γνώστες του αντικειμένου μέχρι υπεύθυνους του Νάκα;;;Τελικά φαίνεται πως είναι υποκειμενικό το ζήτημα σε κάποια σημεία τουλάχιστον.

Anyway, σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την υπομονή σου. Θα λάβω υπόψιν όσα μου είπες και θα κινηθώ αναλόγως. Ελπίζω να μπορώ να βασιστώ στη βοήθειά σου και ίσως και σε πιο ''μεγάλα'' βήματα.Smile


#27   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
10.10.2012, 17:23

Αναμεσα σε MAUDIO fast track κι EMU, στον Νακα σου προτειναν την EMU? {#emotions_dlg.helpsmilie}

Ειλικρινα, εχω καπου 6 χρονια να ψωνισω απο Νακα, λογω αυτων των "ειδικων", αλλα δεν περιμενα πως λογω οικονομικης απραγιας θα προσελαμβανε τον καθε ασχετο! Μην αναφερω για το service...


Και οι γνωστες του αντικειμενου που σου προτειναν EMU, καλο θα ηταν να κοιταξουν τι chipset "φοραει" και τι χαρακτηριστικα αποδιδει αυτο το chipset. Εκτος εαν μιλαμε για ερασιτεχνες ηχοληπτες, οποτε εκει αλλαζει το θεμα, διοτι δεν μπορω να αναμενω απο καθεναν να ξερει ακριβως τα τεχνικα χαρακτηριστικα που πρεπει να "διαβασει" πριν αγορασει κατι.

Κριμα παντως, γιατι τωρα θα χρειαστει να αγορασεις με 22€ ενα εξωτερικο gadget που θα μειωσει την αποδοση του ηχου σου, ενω με την MAUDIO θα μπορουσες να δωσεις αυτα τα λεφτα επιπλεον στο κοστος του μικροφωνου και να πας σε κατι καλυτερο ( ακομα και σε AKG ).


Περα απο εδω, μπορεις να αρχισεις να διαβαζεις πιο εγκυρα forums, οπως το www.gearslutz.com ή ακομα και τη διαδικτυακη μορφη του SOS και πολλες αποριες σου θα λυθουν.


#28   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
10.10.2012, 17:32
Σε ευχαριστω πολυ. Μηπωs εχειs υποψιν και καποια σελιδα για εφε σε ηχογραφησειs φωνηs?
#29   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
10.10.2012, 17:36

Η πιο πλουσια και ενημερωμενη σελιδα στα τελευταια plug ins ( VST, RTAS, AU ) ειναι η KVR. Ολα τα plug ins ειναι χωρισμενα σε ομαδες ανα ειδος, ανα τιμη ( εχει και δωρεαν plug ins ),  ανα εταιρια, ανα ποιοτητα, κλπ.


#30   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
10.10.2012, 20:49

Σε ευχαριστώ πολύ. Αν και βλέπω να παίρνω τον λαμπάτο αντί για την τροφοδοσία ρεύματος που εξάλλου κάτι παραπάνω θα δώσει απο μία απλή τροφοδοσίαSmile


#31   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
11.10.2012, 17:16

Καλησπέρα και πάλι.

Με αφορμή την όλη συζήτηση με τον φίλο noisereduction, άρχισα να το σκέφτομαι  για την αγορά ενός λαμπάτου προενισχυτή και συγκεκριμένα για τον mic200 tube της behringer που μου πρότεινε ο ίδιος.

Ήθελα όμως να ρωτήσω η διαφορά του με τον mic100 είναι στην ύπαρξη των preset(για φωνή, όργανα κλπ) που διαθέτει ο mic200 ή και κατι άλλο;;;;


#32   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.10.2012, 22:06

Αυτο ειναι ενα ευλογο ερωτημα, μιας και η εταιρια δεν αναγραφει τεχνικα χαρακτηριστικα που να αποδεικνυουν τη διαφορα της εσωτερικης πλακετας ( υποψιν, η λυχνια αυτη δεν "αναβει" απο μονη της, αλλα εχει ενα led ακριβως απο πισω που σου δινει την εντυπωση πως...εχεις μια ζεστη λυχνια ) των 2 υλοποιησεων!

Παντως η διαφορα ειναι πως σιγουρα στο MIC200 εχουν καποιες ρυθμισεις που "χρωματιζουν" αναλογα με την περιπτωση, συν ενα limiter ( κατ' επιλογη ). Προφανως προκειται για την ιδια πλακετα, με 2-3 κυκλωματα παραπανω.


Οπως ειπα, δεν ειναι κατι τρομερο κι ενδεχομενως εν καιρω μπορει να σου βγαλει και φυσημα ( κλασσικο ζητημα πολλων μηχανηματων λαμπας της Behringer, οπως μια ωραια σειρα με EQ/Comp που ειχε βγαλει κι ολοι εσπευσαν μετα να τα πουλησουν λογω φυσηματος ), ομως για αρχη ειναι μια χαρα. Θα συνηθισεις την ιδεα του προενισχυτη στην αλυσιδα του σηματος σου και θα δεις τι μπορεις να πετυχεις με αρκετο πειραματισμο!


#33   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
11.10.2012, 23:04

Σε ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση.Smile

Σίγουρα είναι κάτι εντελώς καινούργιο το να βάλω έναν προενισχυτή ανάμεσα στο μικρόφωνο και την κάρτα και ειδικά όταν το μικρόφωνο είναι πυκνωτικό φαντάζομαι πως θα διαπιστώσω μεγάλες αλλαγές απο ό,τι μέχρι σήμερα έχω ακούσει.

Πιστεύεις πως το γεγονός του ότι και τα δύο products (μικρόφωνο και preamp) είναι της ίδιας περίπου τιμής και της ίδιας εταιρείας, παίζει κάποιο θετικό ρόλο στην ποιότητα του σήματος;;;;


#34   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.10.2012, 23:10

Οχι, απλως δεν θα "αδικησεις" καποιο απο τα 2 προϊοντα με διαφορα τιμης, αν και καλυτερο θα ηταν να ειχες εναν καλυτερο προενισχυτη, παρα ενα ακριβο μικροφωνο με το MIC200. 


#35   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
11.10.2012, 23:25

Μάλιστα....κάπου διάβασα και για έναν άλλο προενισχυτή στην ίδια τιμή τον art tube mp!!!

Λέει τίποτα αυτός και κυρίως υπάρχει στην ελληνική αγορά;;;


#36   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
11.10.2012, 23:30

Ομολογω πως συνηθως αγοραζω απο εξωτερικο, οποτε ειναι δυσκολο να απαντησω εαν υπαρχει στην Ελλαδα. Αλλα οσον αφορα την ποιοτητα, ειναι καλυτερος απο το MIC200 της Behringer, παρολο που κινειται στην ιδια κατηγορια τιμης.


#37   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
12.10.2012, 00:50
Ειναι λαμπατοs και αυτοs? Σε τι υπερεχει αληθεια?
#38   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
12.10.2012, 00:58

Ο Art tube Mp εχει πιο "γεματο" ηχο, καλυτερη κατασκευη και τουλαχιστον στο site μπορεις να βρεις αρκετες τεχνικες πληροφοριες για το προϊον! Αναμεσα σε MIC100-200 και Art tube MP, θα επελεγα το δευτερο για αρχη!


#39   
reverbfun
Περαστική Νότα
Chat
12.10.2012, 01:05
Απλα δεν το βρισκω στην Ελλαδα σε τοσο καλη τιμη οσο στο Thomann και δεν εχω συνηθισει σε παραγγελιεs εξωτερικου.Εσυ απο Thomann???
#40