τρώγοντας και πίνοντας στη φωταγωγημένη πισίνα της βίλας παρέα με τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο!
Προφανώς δεν τον διευκόλυνε η συγκοινωνία των κοινών θνητών,
έτσι κάποιος εξ’ αυτών του παραχώρησε το ελικόπτερό του για να πάει να παίξει στον… απλό λαουτζίκο!
Αυτός ο άνθρωπος έγραψε την παράγκα ,τον ύμνο της Εφεε,...το φορτηγό, τη ρεζέρβα, τον μπάλο , το βρώμικο ψωμί , το περιβόλι του τρελού ,τα τραπεζάκια έξω αχαρνής ...τόσα και τόσα ?
Αδιέξοδο , απογοήτευση, ματαιότητα άλλα ανεξερεύνητα κι απροσδιόριστα...
Όσο για το ''αριστερό'' παρελθόν, ακολουθεί την πεπατημένη δεκάδων ''επαναστατών'' που βολεύτηκαν. Αποκτά τα χαρακτηριστικά ενός αυταρχικού αυτοκράτορα.
Γίνεται επιρρεπής στις συντηρητικές ιδέες και οδηγείται στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση απ αυτήν που με πάθος υπερασπιζόταν... Γιατί το ΕΜΕΙΣ γίνεται ΕΓΩ !
και όταν το ΕΓΩ αποκτήσει εξουσία ...Γίνεται γενιά του πολυτεχνείου , πασοκ,αυριανή ,υπουργός , Κύριος τάδε και είναι Πετυχημένος …
Πώς κάνετε έτσι βρέ παιδιά....το ελικόπτερο που χρησιμοποίησε ο Νιόνιος είναι απ'τα φτηνά (Robinson R44,άν δέν απατώμαι) που μπορεί να το έχη ο καθένας...
Δέν πήγε δά και με το πρωθυπουργικό Gulfstream....
Και γιατι να μην βολευτει? Και δεν ειναι καν δικο του το ελικοπτερο. Μαγκια του. Εγω θα ηθελα και μαζορετες με μπικινι να με υποδεχτουν. Αντε, και το επομενο θεμα απο που αγοραζει ο πανουσης εσωρουχα
Και γιατι να μην βολευτει? Και δεν ειναι καν δικο του το ελικοπτερο. Μαγκια του. Εγω θα ηθελα και μαζορετες με μπικινι να με υποδεχτουν. Αντε, και το επομενο θεμα απο που αγοραζει ο πανουσης εσωρουχα
ο πουλικακος ειχε πει σε μια συνεντευξη για τον νιονιο οτι οταν κατεβηκε ο νιονιος απο τη θεσσαλονικη στην αθηνα ο πουλικακος τον υποψιαζοτανε και τελικα δικαιωθηκε.αλλα ο στοκος ο δημοσιογραφος δεν τον ρωτησε τι ενοουσε,συνεχεισε με αλλη ερωτηση.
Πριν 2 χρόνια στο Λαύριο, μεσούσης της κρίσης, δεν έκανε ούτε ένα πολιτικό σχόλιο, μια μικρή έστω αναφορά στο σήμερα. Τον έβλεπα πρώτη φορά και είπα οτι θα είναι και η τελευταία.
Εγω που ειμαι αθεος και δεν με απασχολει ο Ιερωνυμος (και ο καθε Ιερωνυμος) μπορω να πω πως τουλαχιστον ο Σαββοπουλος δεν πουλησε τιποτα. Παντα ετσι ηταν.
Κάποτε έγινε και υπουργός για να "ξεβρωμίσει" ο τόπος. Έβαλε και κοστούμι.
Για τη σημειολογία, η σύζυγος του Σαββόπουλου είναι η αδερφή της Καίτης Κουτσολιούτσου (πηγή). Υπάρχει δηλαδή οικογενειακή σχέση. Χωρίς αυτό να δικαιολογεί τίποτα.
Να χασει τι? Δεν το ειχε ποτέ για να το χασει, αν σε εννοησα.
Δεν εχω καμια ιδιαιτερη αγαπη ή συμπάθεια για τον Σαββοπουλο,πολλες φορες ειμαι αντιθετη με κινησεις του(ψεμματα δε θα πω,τα κομματια του μου αρεσουν ) αλλά θα ήθελες να μου πεις την αποψη σου; Εστω και απο π.μ αν θεωρειται off topic. Έχω δει και αλλα αντιστοιχα σχολια που εχεις κανει και θα ηθελα να ακουσω την γνωμη σου.
Άλλη μία φορά αποδεικνύετε ότι το έργο του καλλιτέχνη με τον ίδιο μπορεί να είναι σε κάποιες περιπτώσεις διαφορετικά μεταξύ τους.
Η ζωή του Σαββόπουλου ήταν γεμάτη σκαμπανεβάσματα , κυκλοθυμισμούς , βαρύγδουπες δηλώσεις κλπ
Όμως το έργο του κατά τη γνώμη μου είναι άξιο και έχει καταλάβει ένα σημαντικό μέρος η προσφορά του .στη μουσική ιστορία της Ελλάδας. Τα τραγούδια του σε περιόδους της ζωής μου με σημάδεψαν, και έγιναν μέρος της.
Δε πρόκειται να πάψει η ρεζέρβα να είναι ένας απ τους πιο αγαπημένους μου δίσκους . Και δη το μακρύ ζεϊμπέκικο ένα τραγούδι γραμμένο για τον Κοεμτζή. Ότι κι αν κάνει ο νιόνιος.
Και όσο και να με θυμώνουν οι ενέργειες του δε μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι είναι ένας φοβερός στιχοπλόκος .
Όσο με ενοχλεί να μην βλέπω την αλήθεια άλλο τόσο με ενοχλούν και οι αφορισμοί και τα ευκολολόγια για τους καλλιτέχνες.
Δεν χρειαζεται να παμε πολυ μακρια. Η εμφανιση του στους Ολυμπιακους με την Κακομοιρα διπλα του (εγω δεν την λεω καλομοιρα), αρκει και με το παραπανω. Μπορουμε βεβαια να παμε και μακρια, η ουσια δεν αλλαζει.
Δεν χρειαζεται να παμε πολυ μακρια. Η εμφανιση του στους Ολυμπιακους με την Κακομοιρα διπλα του (εγω δεν την λεω καλομοιρα), αρκει και με το παραπανω. Μπορουμε βεβαια να παμε και μακρια, η ουσια δεν αλλαζει.
Τα τσάμικα και τις στροφές του Διονύση και τον εγωκεντρικό του χαρακτήρα τον είχαμε καταλάβει πολύ καιρό τώρα. Αλλά να μηδενίζεις το τότε και το τώρα σημαίνει μηδέν απόλυτο και ολοκληρωτικό. Δηλαδή όπως τα λες ,άδικο τόπο πιάνει στη ελληνική μουσική και να μην υπήρχε οκ δε χάνουμε και κάτι .Οι μηδενισμοί στην τέχνη μόνο καλό δεν κάνουν.
Οι άστοχες ενέργειες είναι άστοχες και κρίνονται και σε χαρακτηρίζουν 'έτσι κι αλλιώς.Όμως να σου πω κάτι . Προσέχω αυτά που γράφεις και έχω δει τη συμπάθεια που έχεις δείξει για κάποιους καλλιτέχνες εκφραστές της ροκ σκηνής του 80 και μετά. Καλλιτέχνες που έτυχε να γνωρίσουμε κι ολας κι αυτό ήταν τύχη και που αγαπάμε.
Παρά το προφίλ λοιπόν που άφησαν και έδειξαν στον κόσμο υπήρχαν και ένα σωρό απαράδεκτες και άστοχες ενέργειες, που αν στεκόμασταν εκεί μπορεί και να μη τους ακούγαμε πλέον.