ελληνική μουσική
    864 online   ·  210.857 μέλη
    KIT_KAT
    29.03.2006, 15:31
    Εγώ μπασκετική ούσα είμαι ευχαριστημένη
    jorge
    29.03.2006, 16:12
    Και μια απολαυστική ανάλυση από κάποιον που βρέθηκε εκεί:
    (παράθεση από το medianews.gr)




    Παραλειπόμενα από το μεγάλο φιάσκο...

    Η επόμενη μέρα της 5ης απονομής των βραβείων "Αρίων" βρίσκει το Mega σε μια νευρική κρίση αφού όλοι κατάλαβαν ότι ήταν η πιο αποτυχημένη απονομή μέχρι τώρα ενώ το κοινό είναι πλήρως απογοητευμένο αφού έζησε μια βαρετή, άνοστη και άνευρη βραδιά που ούτε ο πιο απαισιόδοξος δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα εξελισσόταν έτσι...

    Αρχίζουμε από την κυρία Ελένη Σπανοπούλου, διευθύντρια προβολής και επικοινωνίας του Mega αλλά καί του Μεγάρου Μουσικής, η οποία για μια ακόμη φορά «μεγαλούργησε» αφού ούτε φέτος παρέλειψε να αψιμαχήσει και να κοντραριστεί με όλους σχεδόν τους ανθρώπους της IFPI, των καλλιτέχνων και των δισκογραφικών εταιριών...

    Ετσι, για έναν ακόμα χρόνο, πραγματικά μεγαλούργησε στον τομέα "seating" αφού έστειλε σε σημαντικούς ανθρώπους των δισκογραφικών εταιριών (διευθυντές , προέδρους) και των ΜΜΕ ...μονές προσκλήσεις και όχι διπλές για να έρθουν με τις συζύγους τους! (π.χ ο Πέτρος Κωστόπουλος όπως καί ο Μάκης Μάτσας, έπρεπε να πάνε μόνοι τους επειδή έτσι ξέρει να κάνει τη δουλειά της η κυρία Σπανοπούλου). Εύγε!

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η ευτραφής κυρία έφτασε «θριαμβευτικά» στο Μέγαρο Μουσικής, μόλις... τρεις ώρες πριν την εκδήλωση για να ελέγξει και να επιμεληθεί το seating ενώ το κανάλι είχε στη διάθεσή του την αίθουσα τέσσερις ολόκληρες μέρες, κάτι που προκάλεσε την οργή του Πέτρου Μπούτου ο οποίος εξεμάνη και της έκανε σφοδρή παρατήρηση ενώπιον όλων.

    Επίσης, η κ. Σπανοπούλου προκάλεσε και τα σχόλια όσων... άντεξαν και παρέμειναν στη σχεδόν άδεια αίθουσα του Μεγάρου μέχρι το τέλος, αφού ενώ ο Νίκος Αλιάγας ακόμα ήταν επί σκηνής και προσπαθούσε να καληνυχτίσει τον κόσμο, αυτή, όρθια, έβγαζε φωτογραφίες με την Ελενα Ακρίτα και την Αλκηστη Πρωτοψάλτη. Φυσικά, τί να περιμένει κανείς από έναν άνθρωπο που είχε στείλει στο παρελθόν δελτίο τύπου από το Mega με την είδηση για τη συνεργασία του καναλιού με τη Μαρία Χούκλη, την ώρα που η παρουσιάστρια ανανέωνε με την ΕΡΤ...

    Η κ. Σπανοπούλου λοιπόν, παρόλο που σε όλους πολυδιαφημίζει τα τριάντα χρόνια της σ΄ αυτή τη δουλειά, δεν είχε φροντίσει να ελέγξει το seating, to Νο.1 δηλαδή "SOS" των σωστών και επαγγελματιών δημοσιοσχετιστών σε παρόμοιες εκδηλώσεις αφού είναι πολύ εύκολο, μια εκδήλωση να καταστραφεί ή να «αμαυρωθεί» από τέτοια λάθη.

    Δεν μπορούσε φαίνεται η καλοπληρωμένη διπλοθεσίτισσα κ. Σπανοπούλου, να φροντίσει ώστε τα μπαρ του Μεγάρου να είναι κλειστά έτσι ώστε να μην "κατασκηνώνουν" και να τα πίνουν εκεί οι «θεατές» στους οποίους έστειλε προσκλήσεις, αντί να είναι μέσα στην αίθουσα για την τηλεοπτική κάλυψη! Κάτι τόσο απλό που θα σκεφτόταν κάθε επαγγελματίας... Ετσι, είχαμε το φαινόμενο να έχουν τα μπαρ του Μεγάρου ουρές και κοσμοσυρροή ενώ η αίθουσα να είναι άδεια! Αυτά έβλεπε ο Πέτρος Μπούτος και τράβαγε τα μαλλιά του ενώ, η κυρία Σπανοπούλου, καθόταν στη θέση της στην πρώτη σειρά, βεβαίως βεβαίως...

    Η 7 μηνών έγκυος Ελενα Κατραβά παρακολουθούσε αμήχανα το όλο θέαμα αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να το σώσει, αφενός επειδή η κατάστασή της δεν το επέτρεπε και αφετέρου επειδή είχε επωμιστεί την ευθύνη των live και τουλάχιστον έπρεπε να σωθεί η εκδήλωση απ΄αυτό το μέτωπο.

    Να την χαίρεστε λοιπόν εκεί στο Mega την διευθύντριά σας... Και του χρόνου...

    Αλλα μικρά (και... μεγαλύτερα) από την εκδήλωση:


    Πολλοί καλλιτέχνες δεν έβρισκαν το όνομά τους στη guest list με αποτέλεσμα να βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να παρακαλάνε για να μπουν.

    Αν και η αίθουσα όπου έγιναν τα φετινά "Αρίων" είναι πιο μικρή από την περσινή, πάλι δεν γέμισε. Αντιθέτως, όσο περνούσε η ώρα, άδειαζε όλο και περισσότερο. Επίσης, οι κενές καρέκλες, στο κέντρο κυρίως της αίθουσας, ήταν απελπιστικά πολλές... Μπράβο Ελενίτσα...

    Ο σκηνοθέτης του "Ομορφου Κόσμου", Αρης Λυχναράς, ατύχησε στη σκηνοθεσία του show αφού πολλές φορές ο Νίκος Αλιάγας μίλαγε και αντί να τον βλέπουμε, βλέπαμε τα ντουβάρια και τις σκάλες της σκηνής...

    Ο Πέτρος Μπούτος και το Mega είναι εξοργισμένοι με την IFPI , τον Πάνο Θεοφανέλη και τις δισκογραφικές εταιρίες για την «κατάντια» που όλοι είδαμε χτες και το τραγικό φαινόμενο να μην εμφανίζονται για να πάρουν το βραβείο τους οι μισοί σχεδόν καλλιτέχνες (Πλούταρχος, Πλιάτσικας, Νάμα, Περάκης, Χατζηγιάννης, Ρέμος, Πετρέλης, Βανδή κ.α). Ο Μπούτος, σε μια έκρηξη οργής, ακούστηκε να λέει ότιτο Mega θα σκεφτεί πολύ σοβαρά για το τι θα πράξει στο μέλλον και κάποια στιγμή ακούστηκε να λέει με νόημα «για τελευταία φορά». Φυσικά, εδώ θα πρέπει να πούμε στον κ. Μπούτο, ότι με Θεοφανέλη και Σπανοπούλου, πώς περιμένει να κάνει πετυχημένα βραβεία; Μόνο επιτυχημένα βραβεία έπαρσης μπορεί να διοργανώσει μ΄ αυτούς...

    Ο κ. Θεοφανέλης, αφού αποχώρησε (sic) από τη Warner μετά από «εντολή» των διευθυντών της πολυεθνικής στο εξωτερικό και αφού έκανε το "Super Idol" στο Mega, γλυκάθηκε και θέλει τη δόξα της τηλεόρασης. Γι΄ αυτό και το έφερε βαρέως που ο φίλος του Πέτρος Μπούτος, δεν του έδωσε να παρουσιάσει τις υποψηφιότητες των φετινών "Αρίων" όπως διακαώς επιθυμούσε. Εξάλλου, τί είναι ο Αλιάγας μπροστά του; Επίσης, ο Θεοφανέλης πολύ στεναχωρήθηκε που δεν τον άφησαν να δώσει ένα βραβείο γιατί ήθελε να μιλήσει για την πειρατεία, που τόοοοοοοσο «επιτυχημένα» έχει καταπολεμήσει μέχρι τώρα...

    Είναι απορίας άξιον πώς σοβαροί άνθρωποι της δισκογραφίας όπως ο Μάκης Μάτσας, ο Θάνος Καραγρηγόρης, ο Δημήτρης Γιερμενίτης και οι άλλοι διευθυντές, δέχονται να τους εκπροσωπεί ο κ. Θεοφανέλης, ο οποίος ενώ είσπράττει παχυλό μισθό ως διευθυντής της IFPI, όλοι βλέπουν ότι το πράγμα δεν «τραβάει»...
    Αντί να πολεμήσει την πειρατεία, ο κ. Θεοφανέλης, πρωταγωνιστεί σε βίντεο κλιπ, μανατζάρει ατάλαντα γκρουπάκια, κόβει το έγκυρο και σοβαρό TOP-50 των πωλήσεων από την «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» για να το δώσει στο "Megalicious" με αποτέλεσμα να το απαξιώσει και κυνηγάει τους ραδιοφωνικούς σταθμούς , που ουσιαστικά προωθούν τα τραγούδια και τα προιόντα των εταιριών, για να πληρώνουν υπέρογκα ποσά για τα συγγενικά δικαιώματα. Αμάν κύριε Μπούτο μας, δώστε του μια εκπομπή να ασχοληθεί μήπως και σωθεί η ελληνική δισκογραφία...

    Ο star Νίκος Αλιάγας προσπαθούσε να σώσει την όλη κατάσταση κάθε φορά που ο βραβευθείς καλλιτέχνης δεν εμφανιζόταν για να πάρει το βραβείο του... « Ο Νίκος έχει φιλοξενήσει σε εκπομπές του τη Madonna, τη Mariah Carrey, τη Celine Dion, τον Elton John και τόσους σταρ, που του φαινόταν πολύ άσχημο που ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Θάνος Πετρέλης και άλλοι δεν καταδέχονται να παραλάβουν το βραβείο τους...» εξηγούσε κάποιος φίλος του μετά το τέλος της βραδιάς.

    Σε μια γιορτή της μουσικής είδαμε να απουσιάζει η ζωντανή ορχήστρα και η ζωντανή ερμηνεία των καλλιτεχνών... Αφού κάποιος έχει ψηφιστεί "καλύτερος τραγουδιστής", γιατί να μην τραγουδήσει ζωντανά στη γιορτή της μουσικής, κύριοι του Mega και των δισκογραφικών; Γιατί μας είχατε τρελάνει με τα τρέιλερ ότι θα δούμε «ζωντανά» τον κ. Βέρτη κι αντί αυτού είδαμε ένα play back με fake βιολινίστριες; Μήπως επειδή μόνο η Αλκηστη Πρωτοψάλτη μπορεί να το κάνει σωστά χωρίς μηχανήματα;

    Στην 5η απονομή είδαμε να σπάει και το «πρωτόκολο» που είχε τηρηθεί μέχρι τώρα στα "Αρίων" και το οποίο έλεγε ότι «αυστηρά» το βραβείο θα πρέπει να παραλαμβάνει ο καλλιτέχνης και αν δεν είναι εκεί, να του αποστέλλεται. Η Μαργαρίτα Μάτσα – άθελά της μάλλον – έδωσε το «σήμα» να σπάσει αυτό το «πρωτόκολλο» όταν ανέβηκε επάνω για να παραλάβει το βραβείο για τον Γιάννη Πλούταρχο από την επίσης δική της καλλιτέχνιδα, Πέγκυ Ζήνα, κάτι που όμως δεν έκανε και στα δυο βραβεία του Φίλιππου Πλιάτσικα. Μετά απ΄ αυτό, ο Θάνος Καραγρηγόρης της Universal, αναγκάστηκε να ανέβει για να πάρει το βραβείο για τον Μιχάλη Χατζηγιάννη όπως καί ο Δημήτρης Γιαρμενίτης για τον Αντώνη Ρέμο.
    Η Μαργαρίτα Μάτσα πίεσε αρκετά και προσπάθησε να πείσει τον Πέτρο Μπούτο να δεχτεί να προβληθεί ευχαριστήρια δήλωση του Γιάννη Πλούταρχου την οποία είχε ήδη βιντεοσκοπήσει η Minos-EMI προληπτικά, αλλά ο Μπούτος ήταν ανένδοτος κρατώντας την ισορροπία και το πρωτόκολλο των βραβείων.
    Ο κ. Πλιάτσικας δεν πήγε στο Μέγαρο μουσικής να βραβευτεί στα βραβεία "Αρίων", αλλά στο Megalicious έδωσε το παρόν του. Η κουλτούρα θα τον φάει...
    Το ψυχρό κλίμα μεταξύ Αρναούτογλου και Αλιάγα επιβεβαιώθηκε και χθες στη μεταξύ τους στιχομυθία, το οποίο χρονολογείται από τον περσινό ραδιο-μαραθώνιο του Νίκου Αλιάγα όπου έγινε μια παρεξήγηση on air για το αν ο Γρηγόρης φοράει string...
    Το πιο σημαντικό (αλλά και πιο βαρετό) κομμάτι της χθεσινής βραδιάς ήταν σίγουρα το αφιέρωμα στο παραδοσιακό τραγούδι και στη Δόμνα Σαμίου την οποία ο Αλιάγας είδε κι έπαθε να την σταματήσει, ενώ ο Βουλγαράκης μάλλον έπαθε ορθοστατική υπόταση τόση ώρα...
    «Σημασία έχει να τιμάς αυτούς που σε τιμούν» είπε η Ραλλία Χρηστίδου χθες και μπράβο της που απέδειξε ότι έχει προσωπικότητα και δεν ακολουθεί τυφλά τις υποδείξεις της εταιρίας της που για άλλους λόγους δεν στηρίζει τα "Αρίων", σε αντίθεση με τον Θάνο Πετρέλη που υπακουσε τυφλά στις διαταγές του Φοίβου....
    Η Ελενα Ακρίτα τα είπε «έξω από τα δόντια» όταν ανακοίνωσε τη βράβευση του album του Γιάννη Πλούταρχου «Ολα σε σένα τα βρήκα» ως το καλύτερο της χρονιάς. Ηταν φυσικά κάπως υπερβολική η αντίδραση της αλλά ανάγκασε τον παραγωγό του Πλούταρχου, Νεκτάριο Κόκκινο να ανέβει επί σκηνής να το παραλάβει , επίσης σπάζοντας το πρωτόκολλο. Και μας έκανε να θυμηθούμε τον "Αδύναμο κρίκο"...
    Πάντως, ο μόνος που διασώθηκε από τη χτεσινή βραδιά των "Αρίων" ήταν ο Νίκος Αλιάγας που για μια ακόμα φορά έδειξε ότι με το κύρος του και τον επαγγελματισμό του είναι ο καταλληλότερος για τέτοιες βραδιές, παρόλο που οι ιθύνοντες της ΕΡΤ δεν του ανέθεσαν την παρουσιάση της Εurovision της Αθήνας...
    rouli726
    29.03.2006, 18:14
    Quote:

    Το μέλος geordan στις 29-03-2006 στις 12:54 έγραψε:

    ..Εκεί που δεν άντεξα ήταν η στιγμή της παρουσίασης του Ψινάκη. Έκανε έναν πομπώδη πρόλογο ο παρουσιαστής και πάνω που περίμενα να εμφανιστεί ένα σημαντικό πρόσωπο βγήκε ο Ψινάκης...

    Πάντως, αυτό που θέλω να σχολιάσω, από τα λίγα που είδα, είναι μια αίσθηση βαρεμάρας σε όλους. Σαν να τους είχε πάρει ο ύπνος. Ειδικά ο Αλιάγας βαριότανε περισσότερο κι από μένα. Όλο ασυναρτησίες έλεγε (και μάλιστα με γαλλική προφορά). Αν κάποιος το είδε όλο, ας μου απαντήσει αν έχω δίκιο ή απλά μου φάνηκε.




    epeidi to eida olo tha mou epitrepseis na diafoniso mazi sou..
    katarxin sto simeio me ton psinaki,nomizo itan oti pio diaskedastiko sti xthesini vradia kai i eisagogi anaferotan ksekathara se auton.
    epeita, o aliagas ESOSE kuriolektika ti vradia!!AMESOS,EPAGGELMATIAS den komplare oute apo tis adikaiologites apousies.edeikse gia allh mia fora poso ton xreiazetai i elliniki tv epitaktika malista kai amesa!!!aporo akomi giati de tha parousiasei autos ti eurovision!
    auta kai suggnomh an sas kourasa!!
    mavroula
    29.03.2006, 19:07

    Ενώ θα ήθελα να τα δώ, τελικά τα λίγα λεπτά που είδα μου εφτασαν ώστε να γυρισω το κανάλι στο famestory η σε οτιδήποτε αλλο με γλίτωνε απο το θέαμα των βραβείων. Απίστευτη αμηχανία..

    Εντάξει, δεν συμφωνώ με τις υποψηφιότητες ή με τις απονομές, αλλά γιατί η αίθουσα ήταν άδεια. δεν μπορώ να το χωνέψω.. Τι κάνεις λοιπόν αν είσαι υπεύθυνος για τις θέσεις. Στελνεις πρόσκληση και λες.. απαντήστε μας ως τοτε.... ωστε να σας κρατήσουμε θέση. αν δεν απαντήσουν δεν κρατάς θέση. την δίνεις αλλού... ετσι ξέρω εγώ...τη δίνεις με δωρεάν είσοδο σε ακροατές/τηλεθεατές. αυτοί τουλάχιστον θα σε τιμήσουν..

    Επίσης το ξέρουμε ότι οι δισκογραφικές θέλουν να πουλήσουν, και να προωθήσουν κάποιους δίσκους. αλλά ας εχουν και την εγκριση του προτεινόμενου πριν στείλουν υποψηφιότητες.

    Και στο κάτω κάτω, όποιος και νά είναι ο απών, εδώ κάποιοι σε τιμούν, υποστηρίζουν τη δουλειά σου, θεωρούν ότι κάνεις καλά αυτό που κάνεις, σε επιλέγουν. είναι τόσο κακό να παραλάβεις το βραβείο σου ή να στείλεις ένα
    μυνημα...? και αν δεν σου αρέσει η βράβευση και διαφωνείς, πήγαινε και αντί να ευχαριστήσεις, μην το δεχτείς, γυρισέ το πίσω. Είναι πιο έντιμο και ειλικρινές.

    Και μένα με ενόχλησε πολύ που δεν είδα τον αγγελάκα να παίρνει έστω ένα απο τα εναλλακτικά.. αλλά ίσως ο ο Πλιάτσικας να είναι πιο ενναλακτικός ..... (να σημειώσω ότι μου αρέσει ο Πλιάτσικας..)

    Πολύ λίγα είδα, πολλά κατάλαβα. Διορθωτικές κινήσεις, αλλά χάσιμο της ουσίας. Η μουσική είναι η ουσία, η οποία δεν τιμήθηκε όπως της αξίζει, αφού οι δημιουργοί της δεν θέλησαν να συμμετέχουν. Μακάρι με το χρόνο τα αρίων να γίνουν τα όσκαρ ελληνικής μουσικής, αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα...



    vasiloukos
    29.03.2006, 22:52
    Ακούς εκεί ξεχώρισε η Αποστολία Ζώη...

    Ε Λ Ε Ο Σ!

    Τέτοια άτομα ούτε καν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται σε βραβεία... Δεν έχω τπτ με την κοπέλα, αλλά μεταξύ μας το έργο της ούτε έχει να προσφέρει κάτι αξιόλογο [για να μη πω τοπτ χειρότερο] ούτε καν μπορεί να λογίζεται ως ''καλλιτέχνημα'' ....

    Όλα για το χρήμα γαμώ την π...
    malastrana
    30.03.2006, 00:29
    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, βάφτισαν "εναλλακτικούς" όλους τους καλλιτέχνες που η δουλειά τους:
    α) δεν είναι αρκετά σοβαρή και βαριά για να την πουν "έντεχνη".
    β) δεν έχει αρκετά μπουζούκια και ρυθμούς ζειμπεκοχασάπικου για να την πουν "λαϊκή"
    γ) δεν είναι αρκετά χορευτική για να την πουν "ποπ"....

    και στην κατηγορία αυτήν έβαλαν κάποιους απ' τους πιό ενδιαφέροντες δίσκους της χρονιάς, ασχέτως αν μας άρεσαν ή όχι...και τον Χατζιδάκι....και έδωσαν το βραβείο στον δίσκο με την μουσική του τελευταίου, χωρίς καν να τον αναφέρουν...

    όμορφα.....
    rouli726
    30.03.2006, 11:19
    Quote:

    Το μέλος vasiloukos στις 29-03-2006 στις 22:52 έγραψε:

    Ακούς εκεί ξεχώρισε η Αποστολία Ζώη...

    Ε Λ Ε Ο Σ!

    Τέτοια άτομα ούτε καν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται σε βραβεία... Δεν έχω τπτ με την κοπέλα, αλλά μεταξύ μας το έργο της ούτε έχει να προσφέρει κάτι αξιόλογο [για να μη πω τοπτ χειρότερο] ούτε καν μπορεί να λογίζεται ως ''καλλιτέχνημα'' ....

    Όλα για το χρήμα γαμώ την π...





    file mou giati ta pairneis toso;;;;;;
    paidia ki emena i aleksiou einai i agapimeni mou,alla de tha krino ego ola ta pitsirikia pou akoun apostolia zoh!!!!poia eimai gia na to kano;;;o theos;;;oute thin apostolia zoh tha krino oute th vandi ki as ti sixainomai!!!mi ginomaste ksafnika krites ton panton!!
    kai min ksexnate paidia..i alithia einai upokeimeniki!!pos ksero oti ego exo dikio kai h xaroula einai kaluteri apo ti zoh;;;;anarotithikes pote file mou;;;
    FILIA SE OLOUS!!!
    jorge
    30.03.2006, 14:07
    Rouli δεν χρειάζεται να είσαι ο Θεός για να κρίνεις κάτι... Η κριτική είναι δικαίωμά σου.

    Anyway... Δείτε τι έγραψε και η Ελευθεροτυπία για τα Αρίων:



    Δεν ζευγαρώνουν ήρα και στάρι...


    Με τον ήλιο τα μπάζω, με τον ήλιο τα βγάζω, τι έχουν τα έρμα (τα «Αρίων») και ψοφούν; Τι στο Μέγαρο Μουσικής πάνε, τι ο κοσμοπολίτης Νίκος Αλιάγας τα παρουσιάζει, τι επιμένει προκαταβολικά ο διευθυντής της Ομοσπονδίας των Ελληνικών Φωνογραφικών Εταιρειών, Πάνος Θεοφανέλλης, ότι ο θεσμός βελτιώνεται. Μάταια...



    Για το μεγάλο δημόσιο «ευχαριστώ» (έστω κι αν αυτό εκπροσωπείται από ένα τιμητικό «Αρίων») η Δόμνα Σαμίου μάς αντάμειψε με το «Τζιβαέρι»
    Τα «Βραβεία Ελληνικής Μουσικής» γνώρισαν στην προχθεσινή απονομή την ατυχέστερη στιγμή τους, στα 5 χρόνια μιας συνδιοργάνωσης (από την IFPI και το MEGA) που επιμένει να αναμιγνύει την ήρα με το στάρι και να μεταχειρίζεται μια από τις πολυτιμότερες και ανθεκτικότερες εκφάνσεις του ελληνικού πολιτισμού, το τραγούδι, με όρους εμπορικού προϊόντος το οποίο, ανεξαρτήτως ποιότητας, πρωταγωνιστεί με το ζόρι σε μια τηλεοπτική διαφήμιση.

    Πολλές απουσίες

    Προχθές, το «αστραφτερό» περιτύλιγμα δεν μπορούσε να κρύψει την πραγματικότητα: πολλές απώλειες. Απουσίαζαν ακόμα και «στυλοβάτες» του θεσμού, όπως οι Αντώνης Ρέμος και Μιχάλης Χατζηγιάννης.

    Από τις 8 κατηγορίες και τις 141 υποψηφιότητες, μόνο 51 υποψηφιότητες εκπροσωπήθηκαν από τους άμεσα εμπλεκόμενους καλλιτέχνες και ελάχιστοι από τους βραβευθέντες παρέλαβαν προσωπικά τα βραβεία τους. Αποτέλεσμα, ο «φιλιππικός» της Ελενας Ακρίτα. «Είναι κρίμα απ' τον Θεό», είπε η σεναριογράφος της «Βέρας στο δεξί», «τέτοιο φτύσιμο». Νωρίτερα, και ο «667» Θοδωρής Μανίκας νουθέτησε τον απόντα Φίλιππο Πλιάτσικα, αν και οι Πυξ Λαξ ποτέ δεν πάτησαν το πόδι τους στα «Αρίων», από άποψη. Να θυμίσουμε όμως ότι τις υποψηφιότητες τις αποφασίζουν οι δισκογραφικές εταιρείες, συνήθως χωρίς καν να ρωτήσουν τους καλλιτέχνες τους αν επιθυμούν να συμμετάσχουν. Με το ζόρι... παντρειά δεν γίνεται και άλλωστε κάποτε οφείλει κι ο οικοδεσπότης να αναρωτηθεί τι συμβαίνει...

    * Και να τι συμβαίνει: Τραγουδιστής της χρονιάς ο Ρέμος. Τραγουδίστρια της χρονιάς η Πέγκυ Ζήνα. Τραγούδι της χρονιάς (δεν ήταν καν ό,τι επέλεξε η Ευρώπη, το «My number one» δηλαδή), το «Κερνάω» του Φοίβου και Δίσκος της χρονιάς το «Ολα σε σένα τα βρήκα» του Πλούταρχου.

    * Η βραδιά είχε βέβαια και συγκινητικές στιγμές, που δεν ανήκαν τόσο στις Νάνα Μούσχουρη και Χαρούλα Αλεξίου (με το «Ανθολόγιό» της, τον εμπορικότερο ελληνικό δίσκο), αλλά κυρίως στη γλυκύτατη Δόμνα Σαμίου. Οταν ουδείς επίσημος φορέας έχει κάποιο σύστημα αναγνώρισης ενός τέτοιου έργου ζωής, είναι φυσικό η κ. Σαμίου να συγκινείται επειδή έλαβε δημοσίως ένα συλλογικό «ευχαριστώ». Αυθεντική και χειμαρρώδης, έλαβε το τιμητικό της «Αρίων» από τα χέρια του υπουργού Πολιτισμού Γιώργου Βουλγαράκη και τραγούδησε α-καπέλα ένα ριζίτικο και το «Τζιβαέρι».

    * Στις «εκπλήξεις», η παρουσίαση των νέων τραγουδιών της Παπαρίζου και του Ρουβά (πιστή μετάφραση αυτό επιτυχίας τού Ράις), αλλά και το καλύτερο: ο Θέμης Αδαμαντίδης να αποδεικνύει την ποιότητα της φωνής του, ερμηνεύοντας το «My Way» του Σινάτρα, υποβοηθούμενος από το κλαρίνο του Σαλέα και τα... γαλλικά του Αλιάγα. Μάλλον αυτή ήταν «η μεγάλη έκπληξη» που υποσχόταν ο παρουσιαστής -αν και οι πληροφορίες μας προς τη Βίσση έδειχναν. Αλλά, Nothing...

    * Το «Εντεχνο» εκπροσώπησε κυρίως η Ελένη Τσαλιγοπούλου, με βραβεία Τραγουδίστριας και Δίσκου (για το, κατά Κώστα Λειβαδά, «Κάθε τέλος κι αρχή»). Καλύτερος τραγουδιστής ψηφίστηκε ο Παντελής Θαλασσινός. Το βραβείο συγκροτήματος πήραν οι Χειμερινοί Κολυμβητές, αλλά επειδή απουσίαζαν, δεν μάθαμε αν διασκέδασαν με τις συνυποψηφιότητές τους, που περιελάμβαναν και την Παιδική Χορωδία Τυπάλδου.

    * Στην «Εναλλακτική Μουσική», υποψήφιοι για καλύτερο δίσκο βρέθηκαν οι Raining Pleasure με το χατζιδακικό «Reflections», ο Αγγελάκας, ο Στεφάνου, ο Φάμελλος κι ο Πλιάτσικας. Απών ο τελευταίος, δεν άκουσε ότι ο δίσκος του είναι καλύτερος από ένα ιστορικό έργο του Χατζιδάκι, ερμηνευμένο δροσερά από ένα συγκρότημα -που ανταμείφθηκε μόνον ως τέτοιο... Αυτή η διάκριση του Πλιάτσικα ήταν από τις περιπτώσεις, που τα «Αρίων» καταφέρνουν να εκθέσουν -ερήμην του- ακόμα και τον βραβευθέντα...

    * Αλλες εκπλήξεις μάς περίμεναν στο «Λαϊκό»: Καλύτερος τραγουδιστής δεν είναι ο εμβληματικός Μητροπάνος, ούτε ο Πάριος, αλλά ο (πάντα απών από τα «Αρίων») Γιάννης Πλούταρχος, που μαζί με την Πέγκυ Ζήνα σάρωσαν την κατηγορία αυτή.

    * Στο ποπ επικράτησαν Ρουβάς, Παπαρίζου και (ως ποπ τραγούδι της χρονιάς) το «Πάνω στην τρέλα μου» του Δ. Κοντόπουλου -από τη «Λούφα και παραλλαγή - 2» του Περάκη. Ολόκληρο το σάουντρακ της ταινίας, αλλά και το βιντεοκλίπ πήραν και τα αντίστοιχα βραβεία.

    * Στην Ορχηστρική Μουσική επιβραβεύτηκε ο κιθαριστικός Τσιτσάνης και Βαμβακάρης των -παρόντων- Μαυρουδή και Μάργαρη.

    * Πρωτοεμφανιζόμενη της χρονιάς αναδείχθηκε η Ραλλία Χρηστίδου και Live της χρονιάς όχι ο «Σταυρός του Νότου», ούτε η Τσανακλίδου, αλλά το «Live στο Vox», ένας δίσκος τόσο κατώτερος των εξαιρετικών εμφανίσεων της Γαλάνη και της Πρωτοψάλτη, ώστε είναι να αναρωτιέται κανείς πώς τα κατάφερε έτσι η Heaven...

    * Επιμύθιο: Οι κατηγορίες των υποψηφιοτήτων εξακολουθούν να συνδυάζουν αταίριαστους μεταξύ τους, αδικώντας τους δημιουργούς. Τα «Αρίων» επιβραβεύουν τις πωλήσεις, αδιαφορώντας για όσους πηγαίνουν το τραγούδι μπροστά. Και ο θεσμός φθίνει, γιατί ακόμα και οι εμπορικοί βαρέθηκαν προφανώς να υποστηρίζουν μια τελετή... αγενούς άμιλλας. «Αν κάτι δεν αρέσει σ' εμάς, ίσως αρέσει στον απέναντι», είχε προειδοποιήσει ο κ. Θεοφανέλλης τούς κρίνοντες. Ας μας πει τώρα: ποιος είναι ο «απέναντι» και πού ήταν το βράδυ της Τρίτης;


    dimi589
    30.03.2006, 16:43
    Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν παρατήρησε κανένας σας
    ότι ψηφίσανε καλύτερο έντεχνο τραγουδιστή τον:Χατζηγιάννη?
    XeniaRodo
    30.03.2006, 20:43
    δυστυχώς εκείνοτο βράδυ είχα την τηλεόραση ανοιχτή και το πιο ενδιαφέρον που είχε ήταν η ταινία του Ψάλτη με την Κούλα....

    Κούλα, Κουλάρα...... αχ
    sue-mommy
    31.03.2006, 00:04
    Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...

    DavidDT
    31.03.2006, 00:11
    Καλά τα λέει ο Λαζόπουλος Βραβεία ΠαπΑρίων...
    rouli726
    31.03.2006, 10:13
    Quote:

    Το μέλος jorge στις 30-03-2006 στις 14:07 έγραψε:

    Rouli δεν χρειάζεται να είσαι ο Θεός για να κρίνεις κάτι... Η κριτική είναι δικαίωμά σου.








    to idio pistevo agapite mou giorgo!
    omos opos eipa ola einai ipokeimenika.
    apla auto pou leo toses meres einai pos de xreiazetai na pernoume sta sovara tetoies katastaseis.to oti de vraveutike px o theodorakis de simainei pos mporei kaneis na amfisvitisei tin kallitexnikh tou aksia.

    "¶κου λοιπόν..
    Σα δε μπορείς άλλο να παλέψεις,
    είτε το θες είτε όχι,
    θα πεθάνεις."
    Μπρέχτ



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : rouli726 στις 31-03-2006 10:16 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : rouli726 στις 31-03-2006 10:17 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : vouliakis στις 01-04-2006 14:15 ]
    zeta
    31.03.2006, 14:42
    Quote:

    Το μέλος dimi589 στις 30-03-2006 στις 16:43 έγραψε:

    Συγγνώμη κιόλας αλλά δεν παρατήρησε κανένας σας
    ότι ψηφίσανε καλύτερο έντεχνο τραγουδιστή τον:Χατζηγιάννη?





    Πληροφοριακά δεν το ψήφισαν καλύτερο έβτεχνο τραγουδιστή.
    Ψήφισαν το Να μείνεις εδώ σαν καλύτερο έντεχνο τραγούδι, όπου ο Χατζηγιάννης είναι ο συνθέτης.

    jorge
    01.04.2006, 13:23
    Να και τα αποτελέσματα...



    ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ
    Δόμνα Σαμίου


    ΕΝΤΕΧΝΟ
    ΔΙΣΚΟΣ
    "Κάθε τέλος κι αρχή" - Ελένη Τσαλιγοπούλου

    ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    "Να μείνεις εδώ" - Συνθ.: Μιχάλης Χατζηγιάννης / Στιχ.: Ελεάνα Βραχάλη

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
    Παντελής Θαλασσινός - "Οι άγγελοι του έρωτα"

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
    Ελένη Τσαλιγοπούλου - "Κάθε τέλος κι αρχή"

    ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
    Χειμερινοί Κολυμβητές - "Η μαστοράντζα του Ερντεμπίλ"


    ΛΑΪΚΟ
    ΔΙΣΚΟΣ
    "Όλα σε σένα τα βρήκα" - Γιάννης Πλούταρχος

    ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    "Κερνάω" - Συνθ.: Φοίβος / Στιχ.: Φοίβος

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
    Γιάννης Πλούταρχος - "Όλα σε σένα τα βρήκα"

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
    Πέγκυ Ζήνα - "Νόημα"


    ΠΟΠ
    ΔΙΣΚΟΣ
    "Σ' έχω ερωτευθεί" - Σάκης Ρουβάς

    ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    "Πάνω στην τρέλα μου" - Συνθ.: Δημήτρης Κοντόπουλος / Στιχ.: Νίκος Γρίτσης

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
    Σάκης Ρουβάς - "Σ' έχω ερωτευθεί"

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ
    Έλενα Παπαρίζου - "Προτεραιότητα [Euro edition]"

    ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
    Νάμα - "Ένα μακρύ ταξίδι"


    ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
    ΔΙΣΚΟΣ
    "Τι δεν έμαθε ο Θεός" - Φίλιππος Πλιάτσικας

    ΤΡΑΓΟΥΔΙ
    "Θέλω τόσο να σε δω" - Συνθ.: Δημήτρης Κοργιαλάς / Στιχ.: Δημήτρης Κοργιαλάς

    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
    Φίλιππος Πλιάτσικας - "Τι δεν έμαθε ο Θεός"

    ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
    Raining Pleasure - "Reflections"


    ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ Ή ΚΙΝ/ΦΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Ή ΠΟΙΗΣΗ Ή ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
    ΔΙΣΚΟΣ
    Λούφα και παραλλαγή - Σειρήνες στο Αιγαίο" - Δημήτρης Κοντόπουλος, Βανέσα Αδαμοπούλου


    ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
    ΔΙΣΚΟΣ
    "Δώδεκα και μία ματιές στα Δωδεκάνησα" - Γλυκερία, Μαρία Ζώη, Παντελής Θαλασσινός, Καίτη Κουλιά, Μαριώ, Δημήτρης Μπάσης, Σοφία Παπάζογλου, Γιάννης Πάριος, Μίλτος Πασχαλίδης, Γιώργος Περαντάκος, Μάνος Πυροβολάκης, Τρίφωνο, Γιάννης Χαρούλης


    ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
    ΔΙΣΚΟΣ
    "Cafe de l/ art, vol. 5 / Βασίλης Τσιτσάνης - Μάρκος Βαμβακάρης" - Νότης Μαυρουδής, Παναγιώτης Μάργαρης


    VIDEO CLIP ΧΡΟΝΙΑΣ
    "Πάνω στην τρέλα μου" - Σκηνοθεσία: Νίκος Περάκης


    ΠΡΩΤΟΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΣ/Η ΧΡΟΝΙΑΣ
    Ραλλία Χρηστίδου - "Με το βλέμμα της καρδιάς"


    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
    Αντώνης Ρέμος - "Σαν άνεμος"


    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑΣ
    Πέγκυ Ζήνα - "Νόημα"


    ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΧΡΟΝΙΑΣ
    "Κερνάω" - Συνθ.: Φοίβος / Στιχ.: Φοίβος


    LIVE ΔΙΣΚΟΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
    "Live στο Vox"- Δήμητρα Γαλάνη, 'Αλκηστις Πρωτοψάλτη


    ΔΙΣΚΟΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
    "Όλα σε σένα τα βρήκα" - Γιάννης Πλούταρχος


    ΒΡΑΒΕΙΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
    Υψηλότερο σε πωλήσεις single ελληνικού ρεπερτορίου
    "Πες το μου ξανά", Νίκος Βέρτης

    Υψηλότερος σε πωλήσεις δίσκος ελληνικού ρεπερτορίου
    "Ανθολόγιο" - Χάρις Αλεξίου

    Υψηλότερο σε πωλήσεις single ξένου ρεπερτορίου
    "Hung up" - Madonna

    Υψηλότερος σε πωλήσεις δίσκος ξένου ρεπερτορίου
    "Confessions on a dance floor" - Madonna


    rompa
    16.11.2006, 15:24
    Στον Alpha τα "Αρίων" (?)

    Μετά από πέντε χρόνια στο Mega, φαίνεται ότι τα Βραβεία Αρίων "μετακομίζουν" φέτος στον Alpha
    Μετά το "θόρυβο" που δημιουργήθηκε από τη μη ανακοίνωση της έκτης απονομής των Μουσικών Βραβείων Αρίων στην παρουσίαση του φετινού προγράμματος του Mega Channel, φαίνεται ότι ο λόγος γι' αυτό είναι το ότι η φετινή απονομή δεν θα προβληθεί από το κανάλι της Μεσογείων.

    Είναι, λοιπόν, σχεδόν σίγουρο ότι η φετινή απονομή των Βραβείων Αρίων "πάει" στον Alpha και μένει να δούμε αν αυτό θα επιβεβαιωθεί με επίσημη ανακοίνωση...

    movflower
    16.11.2006, 15:44
    τουλάχιστον ας επιτρέψουν σε ανθρώπους που κατέχουν από μουσική και οργάνωση να λάβουν τα ηνία αυτή τη φορά.


    alterhoh
    16.11.2006, 17:03
    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 14-03-2006 στις 14:23 έγραψε...

    Μου άρεσε το αρθράκι που διάβασα στην Ελευθεροτυπία. Λέει οτι φέτος ένας τραγουδιστής δε μπορεί να είναι υποψήφιος σε 2 κατηγορίες, πχ και στο έντεχνο και στο ποπ. Κάτι είναι κι αυτό...

    Κατα τ' άλλα, είναι καλύτερα να διαβάσετε οι ίδιοι το άρθρο και μετα να κάνουμε κουβέντα:


    -
    Οι βελτιώσεις δεν φτάνουn


    «Η ελληνική μουσική γιορτάζει» στις 28 Μαρτίου. Ετσι ανακοινώνουν οι διοργανωτές από το Mega και την IFPI την 5η απονομή των Βραβείων Ελληνικής Μουσικής «Αρίων», στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με παρουσιαστή τον Νίκο Αλιάγα και τιμώμενο πρόσωπο φέτος τη Δόμνα Σαμίου. Το ράσο όμως δεν κάνει τον παπά. Και ο επιβλητικός χώρος, ο κοσμοπολίτης παρουσιαστής, αλλά και η επιλογή για την αναγνώριση της προσφοράς μιας, εμβληματικής για την ελληνική μουσική, φυσιογνωμίας, δεν κάνει μια γιορτή για ολόκληρη την ελληνική μουσική.


    Αλλωστε και ο διευθυντής του ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Ενωσης Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI), ο Πάνος Θεοφανέλλης, προτίμησε να... εξετάσει ενδελεχώς τα χαρτιά του όταν τέθηκε η ερώτηση γιατί η τιμώμενη Δόμνα Σαμίου αναγκάζεται να βγάζει μόνη της τους δίσκους με παραδοσιακά τραγούδια από το τεράστιο αρχείο της των 4.000 τίτλων. «Αποφάσισα το 1981 να ιδρύσω τον δικό μου σύλλογο για να μπορώ να δισκογραφώ ό,τι εγώ επιλέγω», απάντησε εκείνη.

    Τακτοποίηση

    Για να μην παραγκρινιάξουμε, αφού το είπε άλλωστε και ο κ. Θεοφανέλλης πως χρόνο με τον χρόνο ο θεσμός, λαμβάνοντας υπόψη του την καλόπιστη κριτική, προσπαθεί να βελτιωθεί, οι φετινές κατηγορίες υποψηφιοτήτων είναι κάπως πιο τακτοποιημένες. Και κατ' αρχήν δεν συναντάμε το ίδιο όνομα υποψήφιο σε διαφορετικές κατηγορίες.

    Τραγουδιστές και δίσκοι μπορούν να προταθούν ως υποψήφιοι σε μία μόνο από τις κατηγορίες Εντεχνο, Λαϊκό, Ποπ, Εναλλακτική Μουσική, Μουσική για Τηλεοπτική ή Κινηματογραφική Ταινία, Θεατρική Παράσταση ή Ποίηση ή Λογοτεχνία, Παραδοσιακή Ελληνική Μουσική και Ορχηστρική Μουσική. Τα τραγούδια ωστόσο μπορεί να είναι υποψήφια σε παραπάνω από μία κατηγορίες. Ετσι, π.χ. το τραγούδι του Μιχάλη Χατζηγιάννη «Να μείνεις εδώ» είναι υποψήφιο στην κατηγορία του Εντέχνου και το τραγούδι του ιδίου «Ονειρο ζω» στην κατηγορία του Ποπ. Παλαιότερα υποψήφιος στις δύο κατηγορίες ήταν ο ίδιος ο Χατζηγιάννης -στην περίπτωσή του φαίνεται ότι τα «Αρίων» δεν λένε να αποφασίσουν τη μουσική του ταυτότητα. Αλλά ούτε και την ταυτότητα του εντέχνου: διαφορετικά δεν θα συναντούσαμε εκεί υποψήφια τη Μαρινέλλα.


    Εναλλακτική

    Μία ακόμη αλλαγή αφορά την κατηγορία Εναλλακτική Μουσική, μια μάλλον «θολή» εννοιολογικά απόδοση της αγγλόφωνης μουσικής κατηγορίας Alternative Music, που επιτρέπει στους διοργανωτές να παραχώνουν μουσικές προτάσεις που μάλλον δεν έχουν πού άλλού να τις βάλουν. Δεν εξηγείται διαφορετικά η παρουσία κάθε χρόνο σ' αυτή την κατηγορία μουσικών κομματιών, τόσο άσχετων μεταξύ τους, ώστε η σύγκριση να είναι εκ προοιμίου άδικη. Τέλος πάντων, η αλλαγή σ' αυτή την κατηγορία έγκειται στο ότι εκτός από την υποκατηγορία Δίσκος, που υπήρχε και πέρυσι, προστίθενται οι κατηγορίες Τραγουδιστής, Τραγουδίστρια, Συγκρότημα και Τραγούδι. Ενδεικτικά σ' αυτή την κατηγορία υποψήφιοι δίσκοι είναι φέτος αυτοί των Γιάννη Αγγελάκα, Ζακ Στεφάνου, Μανώλη Φάμελλου, Φίλιππου Πλιάτσικα, αλλά και τα «Reflections» του Χατζιδάκι στην κατά Raining Pleasure εκδοχή τους.

    Για τις υποψηφιότητές τους δεν ερωτώνται οι καλλιτέχνες. Δεν μπορούμε παρά να χαρούμε πάντως με την παρουσία στις υποψηφιότητες ονομάτων σαν του Μάλαμα, του Μητσιά, του Παπάζογλου, της Γιαννάτου ή των «Χειμερινών Κολυμβητών». Από την άλλη όμως τα «Αρίων» δεν ξεφεύγουν από τη συνήθη πρακτική επιβράβευσης της εμπορικότητας. Γι' αυτό και όλα τα παραπάνω ονόματα απουσιάζουν από την υπερκατηγορία Δίσκος της Χρονιάς: υποψήφιοι οι δίσκοι των Θάνου Πετρέλη, Πέγκυς Ζήνα, Γιάννη Πλούταρχου, Σάκη Ρουβά, Αντώνη Ρέμου.

    «Ας μην κάνουμε κριτική για το ρεπερτόριο. Αν κάτι δεν αρέσει σ' εμάς μπορεί ν' αρέσει στον απέναντι», μας προειδοποίησε χθες ο κ. Θεοφανέλλης.

    Για τη Σαμίου

    Μ' αυτά και μ' αυτά δεν έχει πάντως άδικο η συνταξιδιώτισσα του Νίκου Αλιάγα, που όταν τον ρώτησε «τι θα κάνετε φέτος στα Αρίων» και πήρε την απάντηση «θα βραβεύσουμε τη Σαμίου», απεφάνθη «την Αντζυ εννοείτε».

    Οσο για τη Δόμνα Σαμίου, που η σπουδαία δουλειά της δεν έχει τύχει μέχρι στιγμής της αναγνώρισης που θα άξιζε, ήταν μάλλον φυσικό να είναι συγκινημένη χθες για τον επιπλέον λόγο ότι «στο δικό μου πρόσωπο τιμάται ο ελληνικός λαός, δημιουργός αυτής της μουσικής που εγώ υπηρετώ». Αλλά και να εκφράσει το παράπονο ότι «τα παραδοσιακά τραγούδια δεν ακούγονται από τα ραδιόφωνα ή την τηλεόραση. Γιατί;».

    Ο διευθυντής προγράμματος του Mega Πέτρος Μπούτος, που εισέπραξε την ερώτηση, φρόντισε πάντως να αναδιπλωθεί διπλωματικά: «Ο Αρίων δίνει βήμα σε όλα τα είδη της μουσικής», είπε. Ο ίδιος παρουσίασε και τα ονόματα των συντελεστών, του Αρη Λυχναρά, σκηνοθέτη της βραδιάς, των Γ. Γαβαλά και Γ. Μουρίκη που έχουν κάνει τα σκηνικά, του Φωκά Ευαγγελινού που έχει την καλλιτεχνική επιμέλεια.

    Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας (δημοσιογράφων, μουσικοκριτικών και καλλιτεχνών) συγκεντρώνει και φέτος η εταιρεία ορκωτών λογιστών Moore Stephens, που «εγγυάται το αδιάβλητο των διαδικασιών». Απ' αυτής της απόψεως δεν μπορέσαμε παρά να χαμογελάσουμε διαβάζοντας στο δελτίο Τύπου αμέσως μετά ότι χορηγός της βραδιάς είναι η Vodafone.


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/03/2006

    Δες τι φτιάξαμε :)


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 24-03-2006 02:14 ]
    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 29-03-2006 12:05 ]




    Βραβεία Αχρείων...

    alterhoh
    16.11.2006, 17:04
    Jorge παιδάκι μου, δε ντρέπεσαι;;;
    karelia
    19.11.2006, 15:29
    Παράθεση:

    Το μέλος rompa στις 16-11-2006 στις 15:24 έγραψε...

    Στον Alpha τα "Αρίων" (?)

    Μετά από πέντε χρόνια στο Mega, φαίνεται ότι τα Βραβεία Αρίων "μετακομίζουν" φέτος στον Alpha
    Μετά το "θόρυβο" που δημιουργήθηκε από τη μη ανακοίνωση της έκτης απονομής των Μουσικών Βραβείων Αρίων στην παρουσίαση του φετινού προγράμματος του Mega Channel, φαίνεται ότι ο λόγος γι' αυτό είναι το ότι η φετινή απονομή δεν θα προβληθεί από το κανάλι της Μεσογείων.

    Είναι, λοιπόν, σχεδόν σίγουρο ότι η φετινή απονομή των Βραβείων Αρίων "πάει" στον Alpha και μένει να δούμε αν αυτό θα επιβεβαιωθεί με επίσημη ανακοίνωση...




    Με κάθε επιφύλαξη,παρόλο που είναι σχεδόν βέβαιο,ότι θα τα αναλάβει ο alpha,"παίζει" και η Νετ.
    Εχω περιέργεια,
    αν πήγαιναν εκεί,θα άλλαζε τροπή και ύφος ο "θεσμός" ή η Νετ?