Το μέλος Vasx στις 09-06-2006 στις 05:34 έγραψε...
Παράθεση:
...Και παλι sorry αλλα...ετσι γινοντε αυτες οι δουλειες:
Ως πρωταρης δεν εχει υποψην του
1)ποοοοοοοοοσοι αλλοι υπαρχουν διπλα του που κανουν το (σχεδον) ιδιο πραγμα με αυτον...
2)ποοοοοοοοοοσοι αλλοι εχουν κανει το (σχεδον) ιδιο πραγμα με αυτους μερικες φορες καλυτερα και δεν εχουν πουλησει ουτε 50 cd...
3)Οτι αν θα λεγαμε οτι ο Νταλαρας πχ ειναι το νουμερο 1 ο Παριος το νουμερο 2 κτλ κτλ "αυτος" εχει το νουμερο του τετραψηφιο(προς το παρων)-(αυτο το λεω επειδη πολλοι ακουνε 3-4 καλλιτεχνες μετα βγαζουν ενα cd και νομιζουν οτι ε ενταξη ειναι ο παριος ο νταλαρας αντε 2-3 ακομα και μετα ειναι "αυτοι"...
4) Εχουν ενα cd με τα τραγουδια τους και νομιζουν οτι ειναι διασημοι,οτι ολη η Ελλαδα εχει ακουσει το cd τους...Πανε στο μπακαλη και λενε ελα ρε ειμαι ο ταδε που εβγαλα δισκο δε με θυμασε?Με λιγα λογια οτι εχουν πιασει τον Παπα απ'τα .............γενια!!!
Και 5)ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εγγυατε οτι θα πουληθει οτι παραγετε...ετσι μπορει καποιος καλλιτεχνης να βγαλει ενα cd με τα χιλια ζορια (φοιτητης ανεργος η δεν ξερω και γω τι αλλο τελος παντων χωρις οικονομικη ανεση) να πιστεψει οτι θα βγαλει και χρηματα απο αυτο και τελικα να βγει χαμενος και μετα να τα ριχνει στην παραγωγη,στη δισκογραφικη,στη διανομη,στον ηχο,στο αγοραστικο κοινο η οπου αλλου...
Απο την αλλη μερια τωρα...ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ,ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ
Και σε αυτο ισως να μην ευθυνοντε οι δισκογραφικες (μονο) αλλα και οι ακροατες-αγοραστες....(τα σκυλαδικα Γ' κατηγοριας ειναι παντα γεματα)
@ chorrer ελπιζω να σε καλυψα αλλα δεν καταλαβα τη σχεση εχει ο Michael Jacson και η Madona ???Και το αλλο με τους μετα θανατον αναγνωρισμενους που κολλαει???Μηπως μπερδευτικες λιγο?
|
|
Χμμμ... Μαλλον δεν μπερδευτηκα εγω....
Λοιπον, οταν αναφερθηκα στο ψωνιο/τρελλα/λοξα ειχε απο διπλα και την λεξη αναγκη προσπαθωντας να καταστησω κατανοητο οτι αναφερομαι σε αυτους τους "καλλιτεχνες" που δεν δημιουργουν για να γινουν πλουσιοι ,διασημοι, κ.λ.π.
Κατα την ταπεινη μου γνωμη μια τετοιου ειδους προσεγγιση συνηθως γινετε στο χωρο των σκυλαδικων/ποπ/λαικων/οπως θες πεστα και δεν πιστευω οτι ενας ανθρωπος που ξεκιναει με γνωμονα το χρημα και τη δοξα θα την πατησει τοσο ευκολα στα οικονομικα.
Εγω αναφερομουν στους "καλλιτεχνες" που βγαζουν τη ψυχη τους πανω στη δυμιουργια τους και οπως θα ειναι φυσικο θα ασχολουνται και ενα αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα με το ειδος αυτο.....Κι επειδη εγω ασχολουμαι με το ροκ και μονο με αυτο, απο εδω και περα θα αναφερομαι μονο στο συγκεκριμενο χωρο.
Δεν αναφερομαι λοιπον στα 10 πιτσιρικια που παιξαν ενα χρονο μουσικη και μετα ξαφνικα αποφασισαν να βγαλουν δισκο(ουτως ή αλλως ο μπαμπας/μαμα/κηδεμονας/αυτος που τους δινει το χαρτζιλικι τους δεν θα τους εδινε τα χρηματα για κατι τοσο σοβαρο ετσι απλα), ουτε αναφερομαι σε κατι ψωνισμενους τυπους που την εχουν πεσει μεσα στο σπιτακι τους και γρατζουνανε μια κιθαρα και ξαφνικα τους ερχετε η επιφωτιση να γινουν διασημοι).......πολλα τα παραδειγματα αλλα νομιζω οτι καταλαβες τι εννοω.....
Εγω αναφερομουν στους τυπους που εχουν ψηθει πανω σε παλκα, εχουν σπουδασει κι εχουν μελετησει το αντικειμενο τους αρκετα ωστε να εχει σκαφτει στα χερια τους, στους λαιμους τους αυτο το οποιο πραγματευονται. Σε αυτους που με αντικειμενικα κριτηρια ειναι μουσικοι με ολοι της σημασια της λεξης.....Τωρα θα μου πεις οτι δε φτανει μονο αυτο. Σιγουρα δεν φτανει αλλα ειναι μια βαση να πατησεις και να ξεκινησεις, να αξιολογησεις τις δημιουργιες σου και να πειραματιστεις.
Στο ροκ δεν χωρανε γνωριμιες και ψωνια , ειναι μουσικη που απευθυνεται σε καπως πιο "συνειδητοποιημενους ακροατες" και μπορει για λιγο να εχεις ενα ξεσπασμα , επιδη καποιος σε "σμπρωχνει" αλλα δε κραταει πολυ....Βλεπε Θεοτοκατο,Δυτικες συνοικιες , κ.α. Μπορει να βρεθηκε καπιος να τους διαφημισει ,προωθησει αλλα οταν απο μονος σου δεν μπορεις να υποστηριξεις τη δουλεια σου(με τις συναυλιες εννοω) , ο κοσμος σε παιρνει πρεφα και πατωνεις , Ενταξει μπορει να συνεχισουν να σε ακουν κατι κοριτσακια για μοδα και μερικοι που για καποιο λογο τους αγγιξες και αυτοι ειναι γεννημενοι funs κι οχι ακροατες αλλα μεχρι εκει.
Να σου φερω για παραδειγμα εμενα , οχι επειδη ειμαι ψωνιο(που ειμαι) ουτε επειδη πιστευω οτι τα τραγουδια μου εχουν κατι ιδιαιτερο (που το πιστευω), Πριν κανω τη σελιδα εδω στο musicpage , προηγηθηκαν πολλα πολλα χρονια που υπηρετω αυτο το ειδος μουσικης πανω σε παταρια/παλκα/μπαλκονια/παρκα/πλατειες/.......
Την ανταποκριση του κοσμου μπορεις να την δεις μπροστα στα ματια σου, ειτε αρνητικη ειτε θετικη, δεν μπορεις να της κρυφτεις...
Οσο για το αν τα δικα σου τραγουδια αξιζουν ακομα κι αυτο μπορει να φανει .....(σκεψου μονο οτι το πρωτο demaki που εκανα ,ειναι γραμμενο σε 8καναλο,παιζουν μεσα παιδια που ο ενας δεν γνωριζει τον αλλο, χωρις να εχουν κανει ποτε προβες μεταξυ τους, απλα ακουσαν ενα μετρονομο και μπηκαν να γραψουν, σκεψου οτι οι ηχογραφησεις εγιναν απο εδω κι απο εκει και παντα οταν τα στουντιο ηταν κλειστα για να μην πληρωνω, το demaki εχει πολλα λαθη ηχοληπτικα αλλα και μουσικης τεχνικης, φαλτσα,κ.ο.κ.), ........μπορει να φανει απο τα ποσα δισκακια εχουν πωληθει/διανεμηθει απο χερι σε χερι. Το συγκεκριμενο demaki ειναι το μονο που ειχα αφησει εξαρχης να παει απο χερι σε χερι και μεχρι τωρα εχει κανει 1600 και κατι "πωλησεις'' χωρις καν να το διαφημισω(ουτε απο το μικροφωνο δεν το εχω πει ποτε). Τα αλλα 2 εχουν παει ακομα καλυτερα κι ας εχουν κι αυτα τις δικες τους ατελειες.
.....Σορυ για την αυτοπροβολη και για το μεγαλο μεγεθος του παραδειγματος αλλα προσπαθω να καταληξω καπου και δεν βρηκα πιο ευκολο δρομο...
Ηθελα λοιπον να καταληξω οτι καποιος σαν εμενα δε χρειαζεται την εταιρια/παραγωγο για να του πει μπραβο, ουτε για να του πει οτι δεν αξιζει. Καποιος σαν εμενα χρειαζεται καποιον που θα επενδυσει πανω σε αυτα τα τραγουδια (και που θα ειναι η δουλεια του αυτη) ετσι ωστε να ηχογραφηθουν σωστα , να πρωθηθουν σωστα, κ.λ.π.
Εκει λοιπον που κανονικα θα επρεπε να λειτουργει ετσι το κολπο , ερχονται οι εταιριες (μεγαλες και μικρες) και αντι για αυτο περιμενουν πρωτα να γινει ενα θαυμα και μετα να επενδυσουν σε μιμητες του θαυματος αυτου.
.......(Ασχετο, πηρα φορα τωρα και δεν σταματαω!!!)........
Ξερεις οτι την πρωτη φορα που βγηκαν τα σπαθια να κανουν συναυλια , ο κοσμος κουβαληθηκε σε ενα ας το πουμε καμπινγκ εξω απο τη καβαλα, γιατι ειχε ακουστει οτι γινετε επανενωση Απο τα ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ? Ξερεις οτι εκεινη τη μερα ο κοσμος τους πετουσε μπουκαλια γιατι ηταν αντικειμενικα και λιαν επιεικως απαραδεκτοι? Κι ομως με εναν πολυ εξυπνο μανατζερ , την φημη απο τα ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ και τους καταπληκτικους στιχους του παυλιδη , καταφεραν να αλλαξουν τα δεδομενα στο ελληνοφωνο ροκ. Και πεταχτηκαν μετα οι εταιριες (που τοσα χρονια πριν φτυναν τις τρυπες, οι οποιες ειχαν ηδη γενει γνωστοι στο εξωτερικο) και αρχισαν να βγαζουν στη φορα συγκροτηματα με το κιλο, βλεπε ενδελεχεια, πρασειν αλογα, μασκες, και, και, και......
Το αποτελεσμα, μετα απο λιγο ολα τα γκρουπακια σειρας πατωσαν και μπηκαν μεσα οι εταιριες, και τωρα δεν κανουν παραγωγες ροκ, ουτε ελληνικο ουτε ξενο!!!Τοτε αρχισαν να μπαινουν στο κολπο οι εταιριες μαιμου(παντα μιλαω για το χωρο του ροκ) και να "κανουν παραγωγες" σε πιο μικρα συγκροτηματα και να τους ξεζουμιζουν τα λεφτα τους.
Και για να φτασω στο ζητουμενο, δεν εχει σημασια στο φιναλε αν τα τραγουδια σου ειναι ομορφα ή ασχημα, δεν εχει σημασια αν εχεις καλη φωνη ή οχι. Εκεινο που εχει σημασια ειναι πρωτον να κανεις κατι γιατι σε γεμιζει χωρις να αφηνεις κανενα επιτηδειο να εκματαλευτει αυτη την αναγκη σου (ελπιζω να σε καλυψα με αυτον το χαρακτηρισμο) και δευτερον (ουτοπικο βεβαια) να αρχισουν οι μεγαλες εταιριες (αυτες δηλαδη που οντως μπορουν να κανουν κατι ) να βαζουν στις καταλληλες θεσεις τα καταλληλα ατομα με τις καταλληλες γνωσεις κι οχι να εχουν κατι γραβατακηδες ή κατι χαζογκομενες ,που δεν εχουν ιδεα ουτε απο μουσικη , ουτε απο ροκ ,υπευθυνους για το ποιες παραγωγες θα υποστηριξουν και ποιες οχι.
....Και τελικα το τοπικ αυτο απευθυνοταν σε ανθρωπους που λιγο ή πολυ ασχολουνται με τη μουσικη και μπορει καποια στιγμη να βρισκοταν μπροστα σε μια τετοια εταιρια, αν εσυ νομιζεις οτι δεν υπαρχουν τετοιου ειδους εταιρια αδερφε εγω δε προκειτε να σε αναγκασω να αλλαξεις γνωμη
ΥΓ: Τελικα μαλλον δεν μπορω να κρατησω το στομα μου κλειστο αλλα δε γαμ******αι, κι ενας να τη γλυτωσει και παλι κερδος ειναι!!
Ταπεινα δικος σας, ροκοσαυρος ο ελληνικος
Οταν κατι περιμενεις να παει καλα θα στραβωσει, οταν περιμενεις κατι να παει στραβα τοτε θα παει χαλια!!!
www.musicheaven.tzelepis.gr
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Orfeus στις 13-07-2006 22:09 ]