ελληνική μουσική
    599 online   ·  210.874 μέλη

    Προσοχη στις δισκογραφικες μαιμου!!

    chorrer
    05.06.2006, 21:13
    Με αφορμη μια αγγελια που διαβασα εδω στο musicheaven , ηθελα απλα να πω (ιδιως στα νεαρα μελη ) να προσεχουν τις δισκογραφικες μαιμου. Δεν εννοοω οτι η συγκεκριμενη αγγελια εχει σχεση με τετοιου ειδος εταιρια απλα μου θυμισε το γεγονος οτι υπαρχουν.
    Λοιπον , η κατασταση εχει ως εξης:
    Υπαρχει παντα ενας τυπος που εχει νοικιασει ενα γραφειακι 2 επι 3 και εχει βγαλει δικο του label. Το label ειναι χοντρικα ας πουμε μια νομιμη ετικετα που χρειαζετε ενα cd για να πωληθει απο τα δισκοπωλεια και κοστιζει ενα αρκετα αξιοσεβαστο ποσο.
    Συνηθως μεσω ηχοληπτων και μανατζερ βρισκει θυματα και τους φουσκωνουν τα μυαλα οτι και καλα ειναι ανερχομενη δισκογραφικη, ειναι παλιος μουσικος κι εχει "ακρες" , οτι ξερει πολλα ραδιοφωνα, κ.λ.π.
    Στους τοιχους εχει κοτσαρισμενα cd που και καλα εχει κανει τη παραγωγη αυτος κι οτι ολοι αυτοι οι αγνωστοι που ειναι στα εξωφυλλα, δεν ειναι αγνωστοι αλλα ειναι καινουργιοι κι εχουν κανει ηδη μεγαλο αριθμο πωλησεων κ.λ.π.
    Μετα σου λεει οτι τα τραγουδια/φωνη/μουσικη σου ειναι καταπληκτικη και μετα σου σκαει το παραμυθι.....Οτι αυτος ειναι ετοιμος να ξεκινησετε τη παραγωγη οποτε θεσ εσυ αλλα θελει απο σενα και μια δεσμευση: Θελει να δωσεις λεφτα κι εσυ ετσι ωστε να του αποδειξεις οτι πιστευεις στα τραγουδια σου. κ.λ.π.
    Αν δεν εχεις λεφτα , ειναι σιγουρο οτι θα σου πει πως εχει κατι "ακρες¨με τραπεζα και μπορει να σου βγαλει δανειο!!!!
    Μετα θα σου δωσει ενα προυπολογισμο με τα συνολικα εξοδα κι αναλογα με το πως σε εχει κοψει θα σου ζητησει απο 2000 ευρω εως και 15000!Βεβαια σε αυτο το προυπολογισμο θα φαινετε οτι βαζει κι αυτος πολλα λεφτα αλλα θα ειναι παντα σε μερη που δεν μπορεις να ελεγξεις οπως π.χ. τα λεφτα για στουντιο(που βεβαια θα σε παει σε δικο του στουντιο γιατι και καλα ειναι γνωστος του, κανει πολυ καλη δουλεια, κ.λ.π.), ή λεφτα για τις κοπιες ( που μπορει να κανει 1000 κοπιες με κατι ψευτοεταιριες στη βουλγαρια με 300 ευρω) ......
    Τελος παντων , με λιγα λογια θα πατησει πανω στην τρελλα/αγαπη/λοξα/ψωνιο/αναγκη σου να κανεις ενα δισκο και θα προσπαθησει να σε ξεζουμισει . Θα σου βγαλει το cd , αλλα αυτο θα μεινει για παντα στην αποθηκη του ή στην καλυτερη περιπτωση θα τα παρεις στο χερι και θα τα πουλας μονος απο δω κι απο κει ....
    Ευτυχως μεχρι τωρα η αφραγκία μου δεν με αφησε να την πατησω και τωρα νομιζω οτι μεγαλωσα αρκετα για να μη την παθω απο δω και περα, αλλα ξερω προσωπικα παιδια και φιλους που την εχουν πατησει!

    ΥΓ: Εχω μαθει οτι τα τωρα τελευταια εχουν μπει στο κολπο και οι μεγαλες δισκογραφικες (δεν το εχω τσεκαρει προσωπικα) . παντως γενικα οταν ακους πολλα κερασια.... κρατα μικρο καλαθι!!
    stuff
    05.06.2006, 22:27
    Να'σαι καλα Δημητρη που με τις πολυτιμες συμβουλες σου,μπορει και να σωσεις καποιον
    ανυποψιαστο που εχει αναγκη/τρελα/αγαπη/ψωνιο/λοξα οπως λες.Αν και πιστευω οτι αν ειναι να
    την πατησεις,θα την πατησεις.......οπως και να'χει........
    nefos
    05.06.2006, 22:46
    Το μέλος chorrer στις 05-06-2006 στις 21:13 έγραψε...
    Παράθεση:


    Υπαρχει παντα ενας τυπος που εχει νοικιασει ενα γραφειακι 2 επι 3 και εχει βγαλει δικο του label. Το label ειναι χοντρικα ας πουμε μια νομιμη ετικετα που χρειαζετε ενα cd για να πωληθει απο τα δισκοπωλεια και κοστιζει ενα αρκετα αξιοσεβαστο ποσο.



    Poio grafeio? Poio einai to label tou?

    Παράθεση:


    Συνηθως μεσω ηχοληπτων και μανατζερ βρισκει θυματα και τους φουσκωνουν τα μυαλα οτι και καλα ειναι ανερχομενη δισκογραφικη, ειναι παλιος μουσικος κι εχει "ακρες" , οτι ξερει πολλα ραδιοφωνα, κ.λ.π.



    Ksana: onoma den exei?
    "Akres" ws pros poious ?(onomastika)

    @ Gia na mhn to kourasw pairnontas mia mia tis protaseis sou.
    Me vriskeis katheta antitheth se tetoiou eidous enhmerwseis pou vasizontai se kati pou moiazei aerologia sta dika mou ta matia ws anagnwstria.
    Sthn telikh an thes na prostatepseis (den anairw ton skopo sou, pou sigoura einai sevastos), giati den onomatizeis?
    Kati toso sovaro, diavazetai san stul "espresso" kai kala vgalame eidhsh.
    Nomizw pws an anaferetai kapoios se kati toso ousiastiko, protimotero tha htan na paraxwrei emfanh stoixeia ki oxi mia tholoura akoma.

    chorrer
    05.06.2006, 23:00
    Λοιπον αμ και δεν νομιζω οτι εχει και ιδιαιτερη σημασια, ετσι προχειρα-προχειρα μπορω να σου πω κανα 2:
    1. Ro******em (δισκογραφικη)
    2. Ix*****tion (δισκογραφικη)
    3. G**** studio ( studio)
    4. p***pot (studio)
    5. ro******k (Homestudio)

    .....δεν ξερω ποια απο αυτα λειτουργουν ακομα και δεν προκειτε να σου πω ονοματα απο πιο γνωστες εταιριες. Δεν ξερω αν καταλαβες τι εγραψα, αυτο που κανουν οι τυποι δεν ειναι παρανομο (οσον αφορα τα νομικα πλαισια της Ελλαδας), οποτε μπορουν πολυ ανετα να κανουν και μηνυσεις για δυσφημιση οποτε σορυ αλλα το κεφαλι μου δεν το παιζω.
    Παντως δεν ειναι αναγκη να το πιστεψεις, απλα αν σου τυχει εσενα ή κανενα αλλον εχε στο πισω μερος του μυαλου σου οτι μπορει να συμβαινει και κατι υποπτο κι ας κανεις και λαθος.
    maroulaki_321
    06.06.2006, 01:18
    Καλό είναι να μας ενημερώνεις, σημασία δεν έχουν τα ονόματα και οι διευθυνσεις, αλλα το γεγονός αυτό καθε αυτό, για να το αποφύγει όποιος πάει να την πατήσει.

    Vasx
    06.06.2006, 13:25

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Vasx στις 13-09-2009 15:01 ]


    stuff
    06.06.2006, 13:28
    Το μέλος nefos στις 05-06-2006 στις 22:46 έγραψε...
    Παράθεση:

    Το μέλος chorrer στις 05-06-2006 στις 21:13 έγραψε...
    Παράθεση:


    Υπαρχει παντα ενας τυπος που εχει νοικιασει ενα γραφειακι 2 επι 3 και εχει βγαλει δικο του label. Το label ειναι χοντρικα ας πουμε μια νομιμη ετικετα που χρειαζετε ενα cd για να πωληθει απο τα δισκοπωλεια και κοστιζει ενα αρκετα αξιοσεβαστο ποσο.



    Poio grafeio? Poio einai to label tou?

    Παράθεση:


    Συνηθως μεσω ηχοληπτων και μανατζερ βρισκει θυματα και τους φουσκωνουν τα μυαλα οτι και καλα ειναι ανερχομενη δισκογραφικη, ειναι παλιος μουσικος κι εχει "ακρες" , οτι ξερει πολλα ραδιοφωνα, κ.λ.π.



    Ksana: onoma den exei?
    "Akres" ws pros poious ?(onomastika)

    @ Gia na mhn to kourasw pairnontas mia mia tis protaseis sou.
    Me vriskeis katheta antitheth se tetoiou eidous enhmerwseis pou vasizontai se kati pou moiazei aerologia sta dika mou ta matia ws anagnwstria.
    Sthn telikh an thes na prostatepseis (den anairw ton skopo sou, pou sigoura einai sevastos), giati den onomatizeis?
    Kati toso sovaro, diavazetai san stul "espresso" kai kala vgalame eidhsh.
    Nomizw pws an anaferetai kapoios se kati toso ousiastiko, protimotero tha htan na paraxwrei emfanh stoixeia ki oxi mia tholoura akoma.


    Ρε συ Νεφελη συμφωνοι κι εγω μαζι σου.Αλλα ο ανθρωπος μπορει να μην θελει να
    "δωσει"καποιο ονομα εταιρειας ή καποιου τετοιου "παραγωγου"για δικους του λογους που ειναι
    σεβαστοι.Το οτι ομως παραθετει καποιες συμβουλες για να προστατευτει καποιος που δεν ξερει
    τι γινεται σ'αυτον τον χωρο,ειναι καλο.Ασε που μερικες φορες καλο θα ηταν να μην λες και πολλα,
    γιατι δεν ξερεις απο που θα σου'ρθει..........
    thebandversus
    06.06.2006, 13:58
    hi kia po mena..einai to prwto mou post,so,kali arxi..
    loipon..
    o chorrer exei apolyto dikio se ayta pou leei.den kserw se ti vathmo ta exei dei,i ta exete dei oi ypoloipoi,alla einai 100% alithina.
    kapote dyskoleuontousan na to kanoun giati eprepe na vroun fragatous.twra pleon o kathenas mporei na pareio ena "daneio".
    ki etsi tin patane paaaaaara polloi kai meta klaigontai oti tous koroidepsan.
    anyway.symperasma:exete ta matia sas anoixta kai checkarete osa sas tazoun oso kalytera mporeite.
    eleana
    06.06.2006, 15:15
    Αυτα που ειπες ειναι απολυτως αληθεια. Οπως ειναι αληθεια και αυτο με τις γνωστες δισκογραφικες. Ειχα την εμπειρια προσωπικα πριν 5 χρονια. Με τσαμπουκα πηγα σε μια μεγαλη εταιρεια και ζητησα να μιλησω με εναν παραγωγο. Μου εκανε εντυπωση ποσο ευκολα με δεχθηκε. Αφου ακουσε το ντεμακι μου, εκανε τις σχετικες παρατηρησεις και γενικα ομως εδειξε σα να ημουν το λαβρακι που περιμενε εδω και καιρο να βρει. Τα υπολοιπα εγιναν οπως τα περιεγραψες.Αφου μου εξεθεσε τις παραγωγες του,και με καλεσε να παρακολουθησω την εγραφη δισκου ενος λαικου τραγουδιαρη Γ κατηγοριας, μου εσκασε μια "λυπητερη" περιπου 3 εκατομυρια δρχ. (10000ε) τα οποια μισα θα τα πληρωνε αυτος (και καλα)αλλα τα αλλα μισα θα επρεπε να τα πληρωσω εγω γιατι η εταιρεια ειχε χασει χρηματα απο μια παραγωγη που ειχε κανει σε εναν "γνωστο" τραγουδιστη, αλλα δεν ειχε παει οσο καλα περιμεναν ,και ετσι δεν μπορουσε να ρισκαρει να επενδυσει σε εναν νεο καλλιτεχνη.Μαλιστα το θρασσος αυτου του ανθρωπου ηταν τοσο μεγαλο που σχεδον απαιτησε να παρατησω την δουλεια και τις σπουδες μου , επειδη -λεει- θα επρεπε να δουλεψω νυχτα σε πολυ γνωστες μουσικες σκηνες αλλα και για να τρεχω για τις "αρπαχτες" που θα μου εκλεινε στην επαρχια.

    Το ιδιο σκηνικο εγινε παλι πριν 5 χρονια και με μια "ανεξαρτητη-ανερχομενη-εναλλακτικη" εταιρεια. Ο συγκεκριμενος τυπος βρηκε και αυτος εξαιρετικα τα τραγουδια μου αλλα ηταν σχεδον προσβλητικος στο θεμα των ενορχιστρωσεων μου. Για αυτο προτεινε να με "σωσει" και να με προτεινει σε εναν πολυ γνωστο συνθετη του εντεχνου ρεπερτοριου (μαλιστα βραβευμενου στα βραβεια ΑΡΙΩΝ) οπου αυτος θα ειχε την επιμελεια του προσωπικου μου ντεμο, και θα ενορχηστρωνε τα τραγουδια μου για 400 000δρχ εκαστο.

    Οποιος ξερει..καταλαβαινει...
    chorrer
    07.06.2006, 19:42
    Το μέλος Vasx στις 06-06-2006 στις 13:25 έγραψε...
    Παράθεση:

    ...sorry δηλαδη...αλλα τι το υποπτο βρισκεις σε αυτη τη δουλεια που κανουν?Ετσι γινοντε αυτες οι δουλειες...η μηπως εχεις μεινει στο οτι υπαρχει καποια εταιρια που θα σου πει "ναι παιδι μου ελα εδω ...παρε κ 50000 euro κ εγω θα σε κανω star"....???
    Η εταιρια εχει την υποχρεωση να σου βγαλει το δισκο κ να σε στιριξει αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να πουλησει ΝΤΑΙΛΙΚΙ οτι μ***κια θελει να κυκλοφορησει ο καθενας...Εχεις υποψην σου ποσοι ειναι τρελλοι/λοξοι κ ψωνια με ενα σωρο σκουπιδια μουσικη κ αταλαντοι????τι να κανει δηλαδη η εταιρια???
    ...Οντως υπαρχουν εταιριες που εδρευουν σε ενα μικρο γραφειακι...αλλα δεν ειναι απαραιτητο να εχουν οι δισκογραφικες Studio....εδω δεν εχουν οι μεγαλες θα ειχαν οι μικρες????
    Οχι οτι αποκλειω να συμβαινουν ισως και καποια ακραια πραγματα αλλα ειναι αλλοι οι λογοι...δεν ειναι ουτε το γραφειο,ουτε το αν θα μεινουν τα cd στην αποθηκη(αυτο ειναι μερος της διανομης η οποια ειναι δουλεια αλλης εταιριας),ουτε κ το studio που θα σε παει...αλλα ετσι εχουμε μαθει....εχουμε μαθει να κανουμε δουλειες για κλαματα κ μετα να τα ριχνουμε σε αλλους...



    Λοιπον αυτο θα γραψω και δεν θα σχολιασω τιποτα αλλο:
    Κατρχην να ζητησω συγνωμη απο εσενα κι απο την Νεφελη (αν θυμαμαι καλα) αν με οποιηδηποτε τροπο σας προσβαλα γιατι ο τροπος που θεσατε την θεση σας ηταν το λιγοτερο επιθετικος......Εγω απλα αναφερα καποια απο τα λιγα πραγματακια που ετυχε να πεσουν στην αντιληψη μου σε αυτα τα ακομα λιγοτερα χρονακια που ασχολουμε με την μουσικη και και με το ροκ ειδικοτερα.
    Τωρα , οσον αφορα το θεμα αν θα επρεπε να πληρωνει ο καθε καλλιτεχνης αυτα που δημιουργει , θα θελα να κανω μια ευλογη ερωτησουλα αν μου επιτρεπεις:
    Αν ο καλλιτεχνης γραφει και δημιουργει κι αν ο καλλιτεχνης πληρωνει για την παραγωγη του δισκου κι αν ο καλλιτεχνης ειναι υπευθυνος για την διανομη του δισκου κι αν ο καλλιτεχνης ειναι υπευθυνος για τις συμφωνιες που θα γινουν για τις συναυλιες κι αν ο καλλιτεχνης ειναι υπευθυνος και για την καλυτερη αποδοση στη συναυλια( που ναι , αυτο ειναι δικια του και μονο δικια του ευθυνη) ......τοτε η δισκογραφικη εταιρια το ρολο παιζει?
    .....Του νταβ********η?
    Κι αν ο καλλιτεχνης θα επρεπε να ειναι οντως υπευθυνος για ολα αυτα και δεν τον πειραζε να εχει και νταβ*******η , τοτε πιστευεις οτι αυτος ο καλλιτεχνης θα ειχε χρονο να γραψει, να μελετησει, κ.λ.π.? Βλεπε μαντονα , Μαικλ Τζακσον..........
    Κι αν υποθεσουμε οτι ολα αυτα ειναι ασχετα κι εχεις δικιο οτι υπαρχουν ψωνια/λοξοι/κ.λ.π. (ευτυχως που υπαρχουν κι αυτοι), θεωρεις ηθικο , σωστο και δικιο να εκμεταλευονται ορισμενοι την οποιαδηποτε τρελλα τους. Μηπως να σου θυμισω μερικους τρελλους που αναγνωριστηκαν μετα θανατον?
    .....Ποε (Παρανοικος)
    .....Λαβφκραφτ(παρανοικη σχιζοφρενοια)
    .....Καβαφης (Μανιοκαταθλιψη)
    .....ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ (Σχιζοειδης παρανοια)
    .................

    Ταπεινα δικος σας , Ροκοσαυρος ο ελληνικος
    XeniaRodo
    08.06.2006, 10:08
    Ξέρω κι εγώ κάποιον που την έχει πατήσει.....

    μια χαρά τα λέει ο chorrer......
    EffieKakaflika
    08.06.2006, 10:29
    Ξέρω κι εγώ κάποιους που την έχουν πατήσει. Είναι μουσικάρες και πραγματικά αξιόλογοι... Πάτησε κάποιος "παραγωγός-ηχολήπτης" πάνω στα όνειρά τους, τους πήρε 800.000δρχ (τα παιδιά ήταν φοιτητές και τα είχαν μετρημένα) και τους κρυβόταν για ένα χρόνο περίπου, μέχρι που τελικά, κυκλοφόρησε το cd (αφού τον απειλήσανε) και πήγανε άπατο, γιατί δεν ασχολήθηκε κανείς με την προώθηση. Τώρα τα πουλάνε μόνοι τους. Δεν ξέρω, μου φαίνεται πολύ μεγάλη απάτη.
    Δεν λέμε να κανουν δίσκο στον καθένα, αλλά αν ασχολούνταν πραγματικά να ανακαλύψουν ταλέντα θα ήταν και η μουσική καλύτερη και πιο φρέσκια.
    Βέβαια, το γεγονός ότι οι εταιρείες δεν πάνε καλά, είναι γεγονός (με βάση τις δικές τους απαιτήσεις πάντα), οπότε μην περιμένουμε να κάνουν τίποτα για την ψυχή της μάνας τους ή για το καλό της μουσικής... Έτσι δεν είναι;
    ageras
    08.06.2006, 11:13
    Δεν ξέρω αν είναι θέμα απάτης κ.τ.λ...
    Απλά όταν παρουσιαστεί κάποιος τέτοιος άνθρωπος στον δρόμο σας είτε μουσικός παραγωγός είναι,είτε ηχολήπτης,είτε διευθυντής κ.ό.κ θα πρέπει να προσέξετε κάποια θέματα.
    Κατ'αρχην πρέπει να υπογράψετε κάποιο συμβόλαιο αφού συμβουλευτειτε κάποιο δικηγόρο και ενώπιων του να υπογράψετε.
    Έπειτα θα πρέπει να ρωτάτε διάφορα πράγματα σχετικά με την προώθηση,το managment τις ηχογραφήσεις κ.τ.λ
    Με λίγα λόγια θα πρέπει να πηγαίνετε και λίγο διαβασμένοι σε τέτοιες εταιρίες.
    Φυσικά και αυτοί οι άνθρωποι ψάχνουν εύκολη λεία,έυκολα θύματα.Μην εμπιστεύεστε εύκολα τέτοιου είδους εταιρείες.

    lemonc
    08.06.2006, 13:08
    Η σύμβαση με τις δισκογραφικές είναι "προκάτ" και δεν αναφέρει πουθενά γιά υποχρέωση των εταιρειών να προωθήσουν το προιόν τους.Αντίθετα αναφέρει ρητά τις υποχρεώσεις του καλλιτέχνη (ναι έχω υπογράψει μιά τέτοια λαλακία) ... Οι εταιρείες σήμερα δεν παίρνουν ρίσκα γιά να προωθήσουν νέους καλλιτέχνες/λοξούς ή ψώνια όπως έγραψε κάποιος παραπάνω. Θα πρέπει κάποιος ή να είναι είδη «όνομα» ή να εμφανίζεται σε νυχτερινό κέντρο, οπότε το μαγαζί θα αναλάβει την προώθηση κάποιου σουξέ πληρώνοντας τους ραδιοφωνικούς σταθμούς γιά να το παίζουν συνέχεια .Μη βιαστεί κανείς να πει ότι αυτό γίνεται μόνο από σταθμούς που παίζουν σκυλάδικα και οι πιό «ποιοτικοί» σταθμοί το ίδιο κάνουν,ίσως με διαφορετικό τρόπο αλλά το κάνουν.Έχουν συγκεκριμμένη ταρίφα ανάλογα με την ώρα που θα παιχτεί το κομμάτι.
    lemonc
    08.06.2006, 13:22
    Το μέλος Vasx στις 06-06-2006 στις 13:25 έγραψε...
    Παράθεση:

    ...sorry δηλαδη...αλλα τι το υποπτο βρισκεις σε αυτη τη δουλεια που κανουν?Ετσι γινοντε αυτες οι δουλειες...η μηπως εχεις μεινει στο οτι υπαρχει καποια εταιρια που θα σου πει "ναι παιδι μου ελα εδω ...παρε κ 50000 euro κ εγω θα σε κανω star"....???
    Η εταιρια εχει την υποχρεωση να σου βγαλει το δισκο κ να σε στιριξει αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να πουλησει ΝΤΑΙΛΙΚΙ οτι μ***κια θελει να κυκλοφορησει ο καθενας...Εχεις υποψην σου ποσοι ειναι τρελλοι/λοξοι κ ψωνια με ενα σωρο σκουπιδια μουσικη κ αταλαντοι????τι να κανει δηλαδη η εταιρια???
    ...Οντως υπαρχουν εταιριες που εδρευουν σε ενα μικρο γραφειακι...αλλα δεν ειναι απαραιτητο να εχουν οι δισκογραφικες Studio....εδω δεν εχουν οι μεγαλες θα ειχαν οι μικρες????
    Οχι οτι αποκλειω να συμβαινουν ισως και καποια ακραια πραγματα αλλα ειναι αλλοι οι λογοι...δεν ειναι ουτε το γραφειο,ουτε το αν θα μεινουν τα cd στην αποθηκη(αυτο ειναι μερος της διανομης η οποια ειναι δουλεια αλλης εταιριας),ουτε κ το studio που θα σε παει...αλλα ετσι εχουμε μαθει....εχουμε μαθει να κανουμε δουλειες για κλαματα κ μετα να τα ριχνουμε σε αλλους...



    Κατ’αρχήν είναι ανέντιμο να θεωρείς τον άλλο ψώνιο ή ατάλαντο κλπ αλλά παρ’όλα αυτά να του πάρεις τα λεφτά γιά να του βγάλεις δίσκο.Πιστεύεις ότι αυτός που κάνει αυτή τη δουλειά σου λέει την αλήθεια;Θα σου πει ότι θα σε παίξουν όλοι οι σταθμοί αλλά χρειάζομαι κάτι να τους δώσω.
    Εφ’όσον οι δουλειές είναι γιά κλάμματα αγαπητέ μου οφείλουν να μη της βγάλουν. «Έτσι γίνονται αυτές οι δουλειές»;;;;
    Vasx
    09.06.2006, 05:34

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Vasx στις 13-09-2009 15:12 ]


    thebandversus
    09.06.2006, 15:19
    Το μέλος Vasx στις 09-06-2006 στις 05:34 έγραψε...
    Παράθεση:

    ...στη δευτερη λεω το εξης απλο "αφου σου λεω ξεκαθαρα οτι δεν πληρωνω την παραγωγη σημαινει οτι δεν πιστευω οτι θα πουλησει αυτο που θελεις να παραγεις"(μηπως θα επρεπε και με το ζορι να το πληρωσω????)αρα η ευθηνη αφου εσυ θελεις να το παραγεις ειναι δικη σου σε ολους τους τομεις(κακο??λαθος???)




    εδω εισαι λαθος...οι λεγομενοι παραγωγοι εχουν αυτη την ιδιοτητα-υποχρεωση.να ξεχωριζουν το αντικειμενικα αξιοπρεπες και να μην κυκλοφορουν την σαβουρα.
    αν δεν το κανουν ή εναι αχρηστοι,οποτε πρεπει να κοψουν το σπορ γιατι κανουν κακο στον χωρο,ή το κανουν για να επωφεληθουν οικονομικα εκμεταλλευομενοι το ψωνιο του αλλου,κατι το οποιο λεγεται απατη,χωρις ομως να μπορει να αποδειχθει νομικα,δυστυχως.
    τελοσπαντων,η ουσια ειναι μια:εαν ολοι αρχισουν να πονηρευονται και να ειναι πιο προσεκτικοι,ολο και λιγοτεροι θα την πατανε κι ετσι αυτα τα λαμογια που λιμαινονται τον χωρο θα δυσκολευτουν να επιβιωσουν και σε βαθος χρονου θα μεινουν λιγοι.
    ο φιλος/η που ανοιξε το θεμα ηθελε καλοπροαιρετα(κατα την γνωμη μου)να επισημανει καποια πραγματα και να προειδοποιησει κοσμο.καποιοι ομως απο εδω μεσα εσπευσαν να δικαιολογησουν μικροαπατεωνες που κοιτανε να βγαλουν λεφτα αεριτζιδικα απο ανθρωπους που με δυσκολια τα βγαζουν περα.
    αυτη η νοοτροπια θα μας φαει..
    chorrer
    09.06.2006, 15:52
    Το μέλος Vasx στις 09-06-2006 στις 05:34 έγραψε...
    Παράθεση:

    ...Και παλι sorry αλλα...ετσι γινοντε αυτες οι δουλειες:


    Ως πρωταρης δεν εχει υποψην του
    1)ποοοοοοοοοσοι αλλοι υπαρχουν διπλα του που κανουν το (σχεδον) ιδιο πραγμα με αυτον...
    2)ποοοοοοοοοοσοι αλλοι εχουν κανει το (σχεδον) ιδιο πραγμα με αυτους μερικες φορες καλυτερα και δεν εχουν πουλησει ουτε 50 cd...
    3)Οτι αν θα λεγαμε οτι ο Νταλαρας πχ ειναι το νουμερο 1 ο Παριος το νουμερο 2 κτλ κτλ "αυτος" εχει το νουμερο του τετραψηφιο(προς το παρων)-(αυτο το λεω επειδη πολλοι ακουνε 3-4 καλλιτεχνες μετα βγαζουν ενα cd και νομιζουν οτι ε ενταξη ειναι ο παριος ο νταλαρας αντε 2-3 ακομα και μετα ειναι "αυτοι"...
    4) Εχουν ενα cd με τα τραγουδια τους και νομιζουν οτι ειναι διασημοι,οτι ολη η Ελλαδα εχει ακουσει το cd τους...Πανε στο μπακαλη και λενε ελα ρε ειμαι ο ταδε που εβγαλα δισκο δε με θυμασε?Με λιγα λογια οτι εχουν πιασει τον Παπα απ'τα .............γενια!!!
    Και 5)ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εγγυατε οτι θα πουληθει οτι παραγετε...ετσι μπορει καποιος καλλιτεχνης να βγαλει ενα cd με τα χιλια ζορια (φοιτητης ανεργος η δεν ξερω και γω τι αλλο τελος παντων χωρις οικονομικη ανεση) να πιστεψει οτι θα βγαλει και χρηματα απο αυτο και τελικα να βγει χαμενος και μετα να τα ριχνει στην παραγωγη,στη δισκογραφικη,στη διανομη,στον ηχο,στο αγοραστικο κοινο η οπου αλλου...
    Απο την αλλη μερια τωρα...ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΙΚΙΛΙΑ,ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ
    Και σε αυτο ισως να μην ευθυνοντε οι δισκογραφικες (μονο) αλλα και οι ακροατες-αγοραστες....(τα σκυλαδικα Γ' κατηγοριας ειναι παντα γεματα)

    @ chorrer ελπιζω να σε καλυψα αλλα δεν καταλαβα τη σχεση εχει ο Michael Jacson και η Madona ???Και το αλλο με τους μετα θανατον αναγνωρισμενους που κολλαει???Μηπως μπερδευτικες λιγο?


    Χμμμ... Μαλλον δεν μπερδευτηκα εγω....
    Λοιπον, οταν αναφερθηκα στο ψωνιο/τρελλα/λοξα ειχε απο διπλα και την λεξη αναγκη προσπαθωντας να καταστησω κατανοητο οτι αναφερομαι σε αυτους τους "καλλιτεχνες" που δεν δημιουργουν για να γινουν πλουσιοι ,διασημοι, κ.λ.π.
    Κατα την ταπεινη μου γνωμη μια τετοιου ειδους προσεγγιση συνηθως γινετε στο χωρο των σκυλαδικων/ποπ/λαικων/οπως θες πεστα και δεν πιστευω οτι ενας ανθρωπος που ξεκιναει με γνωμονα το χρημα και τη δοξα θα την πατησει τοσο ευκολα στα οικονομικα.
    Εγω αναφερομουν στους "καλλιτεχνες" που βγαζουν τη ψυχη τους πανω στη δυμιουργια τους και οπως θα ειναι φυσικο θα ασχολουνται και ενα αρκετα μεγαλο χρονικο διαστημα με το ειδος αυτο.....Κι επειδη εγω ασχολουμαι με το ροκ και μονο με αυτο, απο εδω και περα θα αναφερομαι μονο στο συγκεκριμενο χωρο.
    Δεν αναφερομαι λοιπον στα 10 πιτσιρικια που παιξαν ενα χρονο μουσικη και μετα ξαφνικα αποφασισαν να βγαλουν δισκο(ουτως ή αλλως ο μπαμπας/μαμα/κηδεμονας/αυτος που τους δινει το χαρτζιλικι τους δεν θα τους εδινε τα χρηματα για κατι τοσο σοβαρο ετσι απλα), ουτε αναφερομαι σε κατι ψωνισμενους τυπους που την εχουν πεσει μεσα στο σπιτακι τους και γρατζουνανε μια κιθαρα και ξαφνικα τους ερχετε η επιφωτιση να γινουν διασημοι).......πολλα τα παραδειγματα αλλα νομιζω οτι καταλαβες τι εννοω.....
    Εγω αναφερομουν στους τυπους που εχουν ψηθει πανω σε παλκα, εχουν σπουδασει κι εχουν μελετησει το αντικειμενο τους αρκετα ωστε να εχει σκαφτει στα χερια τους, στους λαιμους τους αυτο το οποιο πραγματευονται. Σε αυτους που με αντικειμενικα κριτηρια ειναι μουσικοι με ολοι της σημασια της λεξης.....Τωρα θα μου πεις οτι δε φτανει μονο αυτο. Σιγουρα δεν φτανει αλλα ειναι μια βαση να πατησεις και να ξεκινησεις, να αξιολογησεις τις δημιουργιες σου και να πειραματιστεις.
    Στο ροκ δεν χωρανε γνωριμιες και ψωνια , ειναι μουσικη που απευθυνεται σε καπως πιο "συνειδητοποιημενους ακροατες" και μπορει για λιγο να εχεις ενα ξεσπασμα , επιδη καποιος σε "σμπρωχνει" αλλα δε κραταει πολυ....Βλεπε Θεοτοκατο,Δυτικες συνοικιες , κ.α. Μπορει να βρεθηκε καπιος να τους διαφημισει ,προωθησει αλλα οταν απο μονος σου δεν μπορεις να υποστηριξεις τη δουλεια σου(με τις συναυλιες εννοω) , ο κοσμος σε παιρνει πρεφα και πατωνεις , Ενταξει μπορει να συνεχισουν να σε ακουν κατι κοριτσακια για μοδα και μερικοι που για καποιο λογο τους αγγιξες και αυτοι ειναι γεννημενοι funs κι οχι ακροατες αλλα μεχρι εκει.
    Να σου φερω για παραδειγμα εμενα , οχι επειδη ειμαι ψωνιο(που ειμαι) ουτε επειδη πιστευω οτι τα τραγουδια μου εχουν κατι ιδιαιτερο (που το πιστευω), Πριν κανω τη σελιδα εδω στο musicpage , προηγηθηκαν πολλα πολλα χρονια που υπηρετω αυτο το ειδος μουσικης πανω σε παταρια/παλκα/μπαλκονια/παρκα/πλατειες/.......
    Την ανταποκριση του κοσμου μπορεις να την δεις μπροστα στα ματια σου, ειτε αρνητικη ειτε θετικη, δεν μπορεις να της κρυφτεις...
    Οσο για το αν τα δικα σου τραγουδια αξιζουν ακομα κι αυτο μπορει να φανει .....(σκεψου μονο οτι το πρωτο demaki που εκανα ,ειναι γραμμενο σε 8καναλο,παιζουν μεσα παιδια που ο ενας δεν γνωριζει τον αλλο, χωρις να εχουν κανει ποτε προβες μεταξυ τους, απλα ακουσαν ενα μετρονομο και μπηκαν να γραψουν, σκεψου οτι οι ηχογραφησεις εγιναν απο εδω κι απο εκει και παντα οταν τα στουντιο ηταν κλειστα για να μην πληρωνω, το demaki εχει πολλα λαθη ηχοληπτικα αλλα και μουσικης τεχνικης, φαλτσα,κ.ο.κ.), ........μπορει να φανει απο τα ποσα δισκακια εχουν πωληθει/διανεμηθει απο χερι σε χερι. Το συγκεκριμενο demaki ειναι το μονο που ειχα αφησει εξαρχης να παει απο χερι σε χερι και μεχρι τωρα εχει κανει 1600 και κατι "πωλησεις'' χωρις καν να το διαφημισω(ουτε απο το μικροφωνο δεν το εχω πει ποτε). Τα αλλα 2 εχουν παει ακομα καλυτερα κι ας εχουν κι αυτα τις δικες τους ατελειες.
    .....Σορυ για την αυτοπροβολη και για το μεγαλο μεγεθος του παραδειγματος αλλα προσπαθω να καταληξω καπου και δεν βρηκα πιο ευκολο δρομο...
    Ηθελα λοιπον να καταληξω οτι καποιος σαν εμενα δε χρειαζεται την εταιρια/παραγωγο για να του πει μπραβο, ουτε για να του πει οτι δεν αξιζει. Καποιος σαν εμενα χρειαζεται καποιον που θα επενδυσει πανω σε αυτα τα τραγουδια (και που θα ειναι η δουλεια του αυτη) ετσι ωστε να ηχογραφηθουν σωστα , να πρωθηθουν σωστα, κ.λ.π.
    Εκει λοιπον που κανονικα θα επρεπε να λειτουργει ετσι το κολπο , ερχονται οι εταιριες (μεγαλες και μικρες) και αντι για αυτο περιμενουν πρωτα να γινει ενα θαυμα και μετα να επενδυσουν σε μιμητες του θαυματος αυτου.
    .......(Ασχετο, πηρα φορα τωρα και δεν σταματαω!!!)........
    Ξερεις οτι την πρωτη φορα που βγηκαν τα σπαθια να κανουν συναυλια , ο κοσμος κουβαληθηκε σε ενα ας το πουμε καμπινγκ εξω απο τη καβαλα, γιατι ειχε ακουστει οτι γινετε επανενωση Απο τα ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ? Ξερεις οτι εκεινη τη μερα ο κοσμος τους πετουσε μπουκαλια γιατι ηταν αντικειμενικα και λιαν επιεικως απαραδεκτοι? Κι ομως με εναν πολυ εξυπνο μανατζερ , την φημη απο τα ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ και τους καταπληκτικους στιχους του παυλιδη , καταφεραν να αλλαξουν τα δεδομενα στο ελληνοφωνο ροκ. Και πεταχτηκαν μετα οι εταιριες (που τοσα χρονια πριν φτυναν τις τρυπες, οι οποιες ειχαν ηδη γενει γνωστοι στο εξωτερικο) και αρχισαν να βγαζουν στη φορα συγκροτηματα με το κιλο, βλεπε ενδελεχεια, πρασειν αλογα, μασκες, και, και, και......
    Το αποτελεσμα, μετα απο λιγο ολα τα γκρουπακια σειρας πατωσαν και μπηκαν μεσα οι εταιριες, και τωρα δεν κανουν παραγωγες ροκ, ουτε ελληνικο ουτε ξενο!!!Τοτε αρχισαν να μπαινουν στο κολπο οι εταιριες μαιμου(παντα μιλαω για το χωρο του ροκ) και να "κανουν παραγωγες" σε πιο μικρα συγκροτηματα και να τους ξεζουμιζουν τα λεφτα τους.
    Και για να φτασω στο ζητουμενο, δεν εχει σημασια στο φιναλε αν τα τραγουδια σου ειναι ομορφα ή ασχημα, δεν εχει σημασια αν εχεις καλη φωνη ή οχι. Εκεινο που εχει σημασια ειναι πρωτον να κανεις κατι γιατι σε γεμιζει χωρις να αφηνεις κανενα επιτηδειο να εκματαλευτει αυτη την αναγκη σου (ελπιζω να σε καλυψα με αυτον το χαρακτηρισμο) και δευτερον (ουτοπικο βεβαια) να αρχισουν οι μεγαλες εταιριες (αυτες δηλαδη που οντως μπορουν να κανουν κατι ) να βαζουν στις καταλληλες θεσεις τα καταλληλα ατομα με τις καταλληλες γνωσεις κι οχι να εχουν κατι γραβατακηδες ή κατι χαζογκομενες ,που δεν εχουν ιδεα ουτε απο μουσικη , ουτε απο ροκ ,υπευθυνους για το ποιες παραγωγες θα υποστηριξουν και ποιες οχι.

    ....Και τελικα το τοπικ αυτο απευθυνοταν σε ανθρωπους που λιγο ή πολυ ασχολουνται με τη μουσικη και μπορει καποια στιγμη να βρισκοταν μπροστα σε μια τετοια εταιρια, αν εσυ νομιζεις οτι δεν υπαρχουν τετοιου ειδους εταιρια αδερφε εγω δε προκειτε να σε αναγκασω να αλλαξεις γνωμη

    ΥΓ: Τελικα μαλλον δεν μπορω να κρατησω το στομα μου κλειστο αλλα δε γαμ******αι, κι ενας να τη γλυτωσει και παλι κερδος ειναι!!
    Ταπεινα δικος σας, ροκοσαυρος ο ελληνικος


    Οταν κατι περιμενεις να παει καλα θα στραβωσει, οταν περιμενεις κατι να παει στραβα τοτε θα παει χαλια!!!


    www.musicheaven.tzelepis.gr

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Orfeus στις 13-07-2006 22:09 ]


    Vasx
    13.06.2006, 14:44

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Vasx στις 13-09-2009 15:20 ]


    thebandversus
    13.06.2006, 16:23
    Ωραια αυτα που λες κι εχεις πολλα δικια.αλλα το θεμα μας εδω ηταν να ανοιξουν τα ματια καποιων.ετσι απλα.
    τωρα,σε μεγαλυτερη αναλυση,φυσικα κι ειναι αμφιπλευρο το ζητημα.βεβαιως κι εχει γινει πλεον μοδα κι ο καθενας θελει να γινει σουπερσταρ και φερεται αναλογα,χωρις να μπορει να το υποστηριξει καλλιτεχνικα.κατα την γνωμη μου ομως,αυτο ειναι αλλη συζητηση.
    το εχω ζησει κι εγω καθημερινα.εχω παρευρεθει κι εχω δουλεψει σε στουντιο με διαφορες ιδιοτητες.σαν μουσικος,σαν ηχοληπτης,σαν "παραγωγος",σαν συνθετης κ.τ.λ.
    εχω δει ανθρωπους να στερουνται βασικα πραγματα απ'την καθημερινοτητα τους,για να "αγορασουν" μια ψευτικη ελπιδα οτι μπορει να γινουν κι αυτοι μια μερα βασιλειαδες της παραλιακης.κι ισως αυτο ειναι που με κανει να εχω αυτη την αποψη.υπαρχουν ομως και οι αλλοι..αταλαντοι μεν,φραγκατοι δε..ε,αυτοι δεν θα παθουν και τιποτα..κανουν το ψωνιο τους,γουσταρουν κι ολα οκ.
    τεσπα,θα μπορουσαμε να πουμε πολλα γυρω απ'το θεμα..
    η ουσια ομως(για μενα)ειναι μια..ας ειναι περισσοτερο προσεχτικοι κι επιφυλακτικοι ολοι και ιδιως οσοι δεν "αντεχουν" το οικονομικο στραπατσο.
    αυτο,ετσι απλα.