ελληνική μουσική
    663 online   ·  210.857 μέλη

    Μηχανάκια και άσχημες πτώσεις

    St_Anger
    30.06.2006, 19:52
    1) τα φρένας μίας μηχανής με ένα μηχανάκια δεν έχουν καμία απολύτως σχέση! ΣΑΦΩΣ η μηχανή θα σταματήσει πιο άνετα και πιο γρήγορα! Ένα μηχανάκι θα σταματήσει πολύ πιο δύσκολα αφού πρώτα κάνει ένα καλό μπλοκάρισμα στον πίσω τροχό με αποτέλεσμα το λάστιχο να αφήσει κυριολεκτικά την υπογραφή του στον δρόμο (αν πατήσει κάποιος το μπροστινό φρένο, έχει δεν έχει δισκόφρενο, όσο ορίζει ο κοκ (δηλαδή 75%) τότε ο θάνατος θα ετοιμάζει με τον άγιο πέτρο τον καφέ σου)!

    2) Το κράτος (λέμε τωρα) λέει ότι ο χρόνος αντίδρασης σε ένα άνθρωπο είναι κατά μέσο όρο 1 δευτερόλεπτο (λέγοντας χρόνος αντίδρασης λέμε για τον χρόνο που θα χρειαστεί ένας κοινός άνθρωπος να καταλάβει τι γίνετε και να δώσει εντολή ο εγκέφαλος στο πόδι ή το χέρι να αφήσει το γκάζι και να πατήσει φρένο)! Ο μικρότερος χρόνος αντίδρασης έχει γίνει από πιλότο της F1 (δεν θυμάμε ποιός είναι, μάλλον ο σουμάχερ) και είναι 1,98 δευτερόλεπτα! Δηλαδή 2 δεύτερα περίπου! Άρα ένας κοινός οδηγός πόσο θα κάνει να αντιδράσει? 3-4 δευτερόλεπτα περίπου? αν ναι τότε η απόσταση των 25 μέτρων έχει γίνει 10 μέτρα ίσως και λιγότερο...!

    3) το μέγιστο όριο ταχύτητας μέσα στην πόλη ή μάλλον μέσα σε κατοικημένη περιοχή είναι 60 χιλ./ώρα! 110 χιλιόμετρα υπό κανονικής συνθίκες είναι σε εθνική οδό, αυτοκινητόδρομο και σε οδό ταχείας κυκλοφορίας εκτός κι αν υπάρχουν πινακίδες που μειώνουν το όριο αυτό (για αυτά που σας λέω ρώτησα 2 διαφορετικούς δασκάλους οδήγησης οι οποίοι και οι δύο είναι νέοι και λειτουργούν σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα)

    4) Έχετε ξεφύγει τελείως από το topic! εγώ δεν σας ρώτησα ποιος φταίει και ποιος δεν φταίει! Εγώ ρώτησα τι παραπάνω πρέπει να μαθαίνουν στον νέο οδηγό σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα!


    Παρόλα αυτά σας συνηστώ (χωρίς να θέλω να μεώσω κάποιον από εσάς) να πάτε να ρωτήσετε κάποιον δάσκαλο οδήγησης (νέο κατά προτήμηση) να σας πει ξαν΄λα αυτά που δεν θυμάστε κάποιο από εδώ μέσα...!

    Σε περίπτωση που μειώνω κάποιον από εδω μέσα ζητώ ΕΓΩ την ΔΙΑΓΡΑΦΗ μου από το site....!

    And I want my anger to be healthy

    And I want my anger just for me

    And I need my anger not to control

    And I want my anger to be me

    And I need to set my anger free

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 24-07-2006 13:00 ]


    uNick
    30.06.2006, 20:21
    1. St_Anger, δεν τίθεται θέμα διαγραφής κανενός... Πώς σου ήρθε αυτό??? Σαφώς και κάποιοι θα έχουν διαφορετική άποψη από τη δική σου, και σαφώς και θα διαξιφιστούμε (σε κόσμιο επίπεδο πάντα).

    2. Σχετικά με τους χρόνους αντίδρασης, νομίζω πως θυμάσαι κάτι λάθος. Η προσωπική μου αντίδραση σε κίνδυνο είναι 1 δευτερόλεπτο στην χειρότερη των περιπτώσεων... Μου φαίνεται απίθανο η αντίδραση ενός οδηγού αγώνων να είναι τόσο μεγάλη όσο λες (2 δεύτερα...). Αν μου έλεγες 0.2 δεύτερα θα μου ακουγόταν πιο λογικό...

    3. Σχετικά με την ερώτηση του Jorge για τα 25 μέτρα, αν δεν κάνω λάθος αυτή την απόσταση ορίζει ο ΚΟΚ ως απόσταση ασφαλείας... Δεν τον έχω, αλλά θα τον ψάξω, έτσι από περιέργεια...

    4. Chorrer, το κράνος είναι υποχρεωτικό, ακόμα κι αν πας στην άλλη γωνία. Είναι υποχρεωτικό ακόμα και για τον συνεπιβάτη (αν και η τροχαία το παραβλέπει αν φορά ο οδηγός...). Συμφωνώ ότι σου κόβει λίγο από το οπτικό και το ακουστικό πεδίο, αλλά το κεφάλι σου μπορείς να το σπάσεις πέφτοντας και από σταματημένο δίκυκλο, πόσο μάλλον όταν αυτό κινείται, και δη σε κεντρικούς δρόμους μιας πόλης που πνίγεται από το κυκλοφοριακό...

    St_Anger
    30.06.2006, 21:48
    Μπορεί και να κάνω λάθος uNick αλλά και πάλι να πηγαίνεις με 100 χιλιόμετρα ανά ώρα π.χ. είναι αδύνατον να σταματήσει το όχημα (όποιο κι αν είναι αυτό) σε λιγότερο από 80 μέτρα βάση απλών και λογικών μαθηματικών! άρα για πια απόσταση μου μιλάτε? Δηλαδή γίνετε να είμαι 100 μέτρα πιο πίσω? Πες τε μου έναν που τι κάνει αυτό (βασικά και να μου το πείτε δεν θα μπορώ να το πιστέψω)...!
    uNick
    30.06.2006, 23:13
    Φιλαράκι, χωρίς πλάκα έχω αρχίσει και ανησυχώ για τα φρένα σου...! Εμένα το ίδιο φρενάρισμα μου παίρνει 10-15 μέτρα με το αυτοκίνητο και το πολύ 20 μέτρα με το παπί...
    jorge
    01.07.2006, 00:18
    Κάτσε βρε uNick. Πηγαίνεις με 100χλμ, πατάς φρένο και σε 15 μέτρα έχεις σταματήσει; Αφού υπάρχει και ο χρόνος αντίδρασης...

    Διαβάστε κάτι ενδιαφέρον που βρήκα:

    ----------
    [...] τα ηλεκτρονικά αυτά συστήματα δεν είναι πανάκεια, αφού οι νόμοι της φυσικής δεν παύουν να ισχύουν και το φρενάρισμα εξαρτάται πάντα από την τριβή των ελαστικών με το δρόμο. Κάτι άλλο που εξακολουθεί να ισχύει είναι ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού. Από τη στιγμή που θα αντιληφθεί τον κίνδυνο μέχρι τη στιγμή που το πόδι θα πατήσει το φρένο, μεσολαβεί ένας χρόνος που κυμαίνεται από 0,3" μέχρι και 1,7" ανάλογα με την πείρα, την ηλικία και την φυσική κατάσταση του οδηγού. Αν το όχημα κινείται με 60χλμ/ώρα, στο διάστημα αυτό θα έχει καλύψει από 5 μέχρι και 28 μέτρα. Αν κινείται με 100χλμ/ώρα, η απόσταση που θα έχει διανυθεί μέχρι να αρχίσει το φρενάρισμα θα είναι 8 έως και 47 μέτρα αντίστοιχα.

    Και σε αυτήν την απόσταση θα πρέπει να προστεθεί η απόσταση ακινητοποίησης. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσο μεγάλη σημασία έχει η φυσική κατάσταση, αλλά και η ετοιμότητα και ο σωστός προγραμματισμός στην οδήγηση.

    Για παράδειγμα, πρέπει να τηρείται πάντα η σωστή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, και για τον υπολογισμό της αρκεί ο υποτυπώδης "κανόνας των δύο δευτερολέπτων": Σημαδεύουμε ένα σταθερό σημείο (π.χ. κολόνα, δέντρο) και όταν περάσει το προπορευόμενο αυτοκίνητο μετράμε νοερά τα δευτερόλεπτα μεχρι να περάσουμε το σημείο και εμείς. Ένα άλλο κόλπο για τη μείωση του χρόνου αντίδρασης είναι αν κρατάμε το πόδι μας σε θέση που να αγγίζει σχεδόν το φρένο, όταν περνάμε από επικύνδυνες διασταυρώσεις ή άλλο ύποπτο σημείο.

    (http://www.pistaterradura.com/gr/extra1.html)
    ------------


    uNick
    01.07.2006, 00:52
    Το μέλος jorge στις 01-07-2006 στις 00:18 έγραψε...
    Παράθεση:

    Πηγαίνεις με 100χλμ, πατάς φρένο και σε 15 μέτρα έχεις σταματήσει;

    Ναι... Βουτιά στα φρένα και ταυτόχρονο κατέβασμα από 4η σε 2α... Και αν χειαστεί, τσιμπάω και το χειρόφρενο...!

    Δεν σου κάνω πλάκα , ούτε πουλάω εφέ... Αν σου φαίνεται περίεργο, μπορώ να στο δείξω για να πειστείς...
    St_Anger
    01.07.2006, 11:05
    Το μέλος uNick στις 01-07-2006 στις 00:52 έγραψε...

    "Ναι... Βουτιά στα φρένα και ταυτόχρονο κατέβασμα από 4η σε 2α... Και αν χειαστεί, τσιμπάω και το χειρόφρενο...!

    Δεν σου κάνω πλάκα , ούτε πουλάω εφέ... Αν σου φαίνεται περίεργο, μπορώ να στο δείξω για να πειστείς..."


    Ρε συ φιλαράκι αυτό που λες δεν γίνετε που βα χτυπιέσε κάτω! Καταρχήν αν τρβήξεις χειρόφρενο το φρενάρισμα μεγαλώνει δεν μικραίνει! Και κατα δεύτερον αν πηγαίνεις με 100 και απο 4 κατεβασεις σε δευτρόλεπτα 2 το λιγότερο που μπορέις να πάθεις είναι να πάρεις κανένα σασμάν ή και κανένα κύλινδρο αγκαλιά!
    Και εκτός αυτού τα αυτοκίνητα έχουν ABS ενώ τα μηχανάκια έχουν "Hey, πέθανες"
    Μην τρελαθούμε τώρα! Αν ησχύουν κάτι τέτοια τότε ο Νεύτωνας ήταν μ@@@@@@@!

    And I want my anger to be healthy

    And I want my anger just for me

    And I need my anger not to control

    And I want my anger to be me

    And I need to set my anger free

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : St_Anger στις 01-07-2006 11:06 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : St_Anger στις 01-07-2006 11:08 ]


    uNick
    01.07.2006, 11:14
    Το μέλος St_Anger στις 01-07-2006 στις 11:05 έγραψε...
    Παράθεση:

    Ρε συ φιλαράκι αυτό που λες δεν γίνετε που βα χτυπιέσε κάτω! Καταρχήν αν τρβήξεις χειρόφρενο το φρενάρισμα μεγαλώνει δεν μικραίνει! Και κατα δεύτερον αν πηγαίνεις με 100 και απο 4 κατεβασεις σε δευτρόλεπτα 2 το λιγότερο που μπορέις να πάθεις είναι να πάρεις κανένα σασμάν ή και κανένα κύλινδρο αγκαλιά!
    Και εκτός αυτού τα αυτοκίνητα έχουν ABS ενώ τα μηχανάκια έχουν "Hey, πέθανες"
    Μην τρελαθούμε τώρα! Αν ησχύουν κάτι τέτοια τότε ο Νεύτωνας ήταν μ@@@@@@@!

    Για τον Νεύτωνα δεν ξέρω... πάντως το σασμάν και το μοτέρ μου 3 χρόνια τώρα δεν έχουν κάνει κιχ!!!!!
    jorge
    01.07.2006, 11:27
    Θέλω να το δω αυτό, πότε πάμε παλιό ιππόδρομο;
    uNick
    01.07.2006, 11:32
    Κανονίζεται...
    jorge
    24.07.2006, 12:55
    Χθες πέθανε στην Πάτρα ένας παλιός καλός συνάδελφος, που από την Πέμπτη βρισκόταν σε κώμα. Φορούσε κράνος, πήγαινε κανονικά, όταν από το αντίθετο ρεύμα κάποιος θέλησε να στρίψει κάθετα και τον έκλεισε. Από την απέναντι μεριά, μετά από λίγο, πέρασε η γυναίκα και το παιδί του που πήγαιναν για μπάνιο και τον είδαν κάτω. Τρίτη φορά σε 1 μήνα που γνωστός με μηχανή μπλεκεται σε ατύχημα χωρίς να φταίει.

    Μια παράκληση προς όσους έχουμε ΙΧ. Να προσέχουμε 2 φορές παραπάνω από δω και πέρα. Οχι απότομες αλλαγές στην πορεία... Ακόμα και λάθος να κάνουμε, αν το λάθος το κάνουμε αργά, ο απέναντι μπορεί να το διορθώσει.
    KAKOFONIKS
    24.07.2006, 13:22
    Το μέλος jorge στις 24-07-2006 στις 12:55 έγραψε...
    Παράθεση:

    Χθες πέθανε στην Πάτρα ένας παλιός καλός συνάδελφος, που από την Πέμπτη βρισκόταν σε κώμα. Φορούσε κράνος, πήγαινε κανονικά, όταν από το αντίθετο ρεύμα κάποιος θέλησε να στρίψει κάθετα και τον έκλεισε. Από την απέναντι μεριά, μετά από λίγο, πέρασε η γυναίκα και το παιδί του που πήγαιναν για μπάνιο και τον είδαν κάτω. Τρίτη φορά σε 1 μήνα που γνωστός με μηχανή μπλεκεται σε ατύχημα χωρίς να φταίει.

    Μια παράκληση προς όσους έχουμε ΙΧ. Να προσέχουμε 2 φορές παραπάνω από δω και πέρα. Οχι απότομες αλλαγές στην πορεία... Ακόμα και λάθος να κάνουμε, αν το λάθος το κάνουμε αργά, ο απέναντι μπορεί να το διορθώσει.



    Άσε έχω πολύ κακή πείρα έχω χάσει με μηχανάκι ξάδερφο και κολλητό και το αποφεύγω . Η αλήθεια είναι οτι υπάρχουν πολλά περιστατικά όπου ο οδηγός φορούσε κράνος και διάλυσε το κεφάλι του μέσα σε αυτό αλλά όπως και να το κάνεις προσφέρει κάποια ασφάλεια. Μια ερώτηση για την ζώνη έκουσα ότι τώρα είναι υποχρωτική και γιατους συνεπιβάτες και κόβεται μπιλιετάκι σε αυτούς αν δεν φοράνε ισχύει?
    Marianthi24
    24.07.2006, 17:25
    Ναι, η ζώνη είναι υποχρεωτική πλέον ακόμα και για τους επιβάτες που κάθονται στα πίσω καθίσματα εφόσον το αυτοκίνητο φυσικά διαθέτει ζώνες και για αυτούς. Για ποιο λόγο δηλαδή να είναι υποχρεωτική η ζώνη μόνο για τον οδηγό? Προσωπικά όταν οδηγό υποχρεώνω τους συνεπιβάτες μου να φορέσουν ζώνη, όχι για το πρόστιμο αλλά γιατί πραγματικά πιστεύω οτι σώζει ζωές.
    uNick
    24.07.2006, 19:57
    Το μέλος Marianthi24 στις 24-07-2006 στις 17:25 έγραψε...
    Παράθεση:

    ...όχι για το πρόστιμο αλλά γιατί πραγματικά πιστεύω οτι σώζει ζωές...

    Επιβεβαιώνω με παράδειγμα... Κολλητός με τον αδερφό του και έναν φίλο τους στο πίσω κάθισμα έφεραν 7 τούμπες και σταματήσανε πάνω στις μπαριέρες με Nissan Micra στην Κορίνθου-Πατρών στο ύψος του Διακοπτού, και βγήκαν χωρίς ούτε μια γρατσουνιά... Φορούσαν όλοι τους ζώνη... Αν δεν φορούσαν... καταλαβαίνετε...!

    jorge
    24.07.2006, 21:07
    Ποιός μέτρησε οτι ήταν 7 οι τούμπες;
    uNick
    24.07.2006, 22:03
    Οι ίδιοι μου το μεταφέρανε έτσι, και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω... Ok, μπορεί να ήταν 6 ή 8, δεν ήμουν εκεί... Αυτοί πάντως "μετρήσανε" 7.
    vero
    24.07.2006, 22:37
    Παιδια ενα εχω να σας πω επειδη ειμαι και εγω μαθητρια στην μηχανη κανω μαθηματα. Ενα εχω μαθει οσο προσεχτικος και να εισαι δεν γλιτωνεις το πεσιμο.
    Ενα μου εχουν μαθει και πρεπει να το εχουμε καλα στο κεφαλι μας θα πεσουμε. Ειναι οπως θα πας να παρεισ το διπλωμα ετσι και θα πεσεις!!!!!!!!!!!


    nightwalker
    24.07.2006, 23:56
    Εχω να προσθεσω και εγω κατι γι αυτο το θεμα.Οι ζωνες ΠΡΕΠΕΙ να επιβαλλονται για ολους τους επιβατες,και ακομα καλυτερο θα ηταν να "συνηθισουν" ολοι στη χρηση τους απο μικρα παιδια.Και για οσους δεν υπακουνε,NAI να υπαρχουν προστιμα και μαλιστα πολυ μεγαλα..οχι αστεια,για να μαθουν το καλο τους.Εμενα ο αδερφος μου(οδηγος) μαζι με 4 φιλους του κατευθυνονταν προς Χαλκιδα για να γιορτασουν τα γενεθλια ενος και λιγο πριν τα διοδια Σχηματαριου τους εκλεισε ενα λεωφορειο(κτελ,μαλιστα) και δεν πετυχε ο ελιγμος αποφυγης και υστερα απο επαφη με το τειχιο κυριολεκτικα "πεταξε" ενα μαυρο saab(μαρτυρια και ταμια των διοδιων) κανοντας 4 τουμπες στην ασφαλτο και σερνοταν για περιπου 70 μετρα..5 ατομα σωα και οχι μονο απ την παθητικη ασφαλεια του αυτοκινητου,καθως απο την αρχη του ταξιδιου υπακουσαν ολοι στο να φορεσουν αυτη τη ζωνη.....
    aggelosnegas
    25.07.2006, 01:11
    Ζωνη=ασφαλεια.
    Ευτηχως εχω συνηθησει απο μικρος και βαζω παντα ζωνη ειτε καθομαι μπροστα ειτε πισω.Αν δεν φοραω δεν νιωθω ασφαλεια.
    Επισης μια μεγαλη μ@$(&)@α που λενε πολλοι οδηγοι οταν βαζεις ζωνη ειναι "καλα δεν με εμπιστευεσε?"


    Υπερτιτανογιγαντομεγαλειοδης...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : aggelosnegas στις 27-07-2006 17:14 ]


    KAKOFONIKS
    27.07.2006, 13:59
    Έχω να πω το εξής το έχω ψάξει το θέμα και κατάληξα οτι τελικά εκτός απο το ότι ο κάθε οδηγός πρέπει να προσέχει να μην κάνει ο ίδιος βλακείες πρέπει να οδηγεί λαμβάνωντας υπ' όψιν του την βλακεία που μπορεί να κάνει ο άλλος.