Το μέλος Ozzakos στις 15-07-2006 στις 04:50 έγραψε...
Παράθεση:
1Lords of Dogtown γιατί τα σπάει
|
|
μόλις είδα την ταινία και αυτή η περιγρφή είναι τέλεια
"ΤΑ ΣΠΑΕΙ"
είναι τόσες πολλές οι καλές ταινίες...
1. οι 7 σαμουραι, κουροσαβα κι αλλες πολλες του ιδιου, (γιοζίμπο, καγκεμουσα,κ.α.)
2. βροχή. ιρανικό σινεμα, ανθρώπινο και απλό. επισης , μεθυσμένα άλογα, παιδιά του παραδείσου, αλλά και άλλα πολλά ιρανικά.
3. μοντερνοι καιροί. η σημαντικότερη μορφή του αιώνα για μενα στο σινεμα. τσαρλυ τσαπλιν.
4. Ζατοιτσι, υπεροχος τακεσι κιτανο, επισης, κουκλες, κικουτζιρο, τουίδιου.
5. λα στραντα, μαγικος φελινι...
6. ήρωας. ζανγκ γιμου, εικόνες και φαντασία, δικά του πολλά ωραια,ο δρομος για το σπιτι, ένα από αυτά...
7. η σιωπή, μπεργκμαν... του ίδιου και... έβδομη σφραγίδα, πρόσωπο, νυχτα των σαλτιμπανγκων, πηγή των παρθένων, κ.α.
8. ημερολογια μοτοσυκλέτας, από τα πρόσφατα καλά.
9 ματαντορ, γυναίκες στα προθυρα νευρικης κρισης, ψηλα τακουνια, γεματος φαντασια αλμοντοβαρ.
10. ελληνικό σινεμα.....όπως , πετρινα χρόνια, όπως τιμή της αγάπης, όπως απ'το χιονι, όπως το λιβάδι που δακρύζει.
υ. γ. έχω αφήσει όμως κι άλλα πολύ καλά, από κισλόφσκι, από κουστουρίτσα, από παζολινι....από άιβορι κ. τ. λ.
1.αγαπαμε αν τολμας (μολις την ειδα και ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ!!!την προτεινω με τα 1000)
2.amelie
3.phonebooth
4.requiem for a dream
5.the prestige
αυτα...
1 Bird
2 Seven
3 Passion of Christ
4 Ta kitrina Gantia
5 Trellos Palavos kai Veggos.
Οι πρωτες που μου ηρθανε στο μυαλο, γιατι αν κατσω να το πολυσκεφτω δεν τελειωνιουμε ποτε.
υ.γ αν εκανα κανενα λαθος στους τιτλους, sorry.
1."V" for Vedetta
2.Run Forest
3.Loretzo Oil
4.Oldboy
5.Butterfly Effect
1. El mar a dentro....Γιατι απλα ειναι καθηλωτικη....
2. Finding neverland.....Γιατι αυτη η ταινια με αγγιξε οσο καμια αλλη, γιατι ειναι η μοναδικη ταινια που με εκανε να κλαψω....
3. Le diner de con....Γιατι δεν εχω ξαναγελασει τοσο πολυ!!!
4. Envy.....Γιατι ο Jack Black ειναι και γαμω τα γελια!!!
5. Big Fish.....Γιατι ειναι εντελως εξωπραγματικη, αλλα και τοσο αληθινη....
1.Πειρατές της Καραιβικής
2.Το στοιχημα του σλέβιν (lucky #slevin)
3.the prestige
4.requiem for a dream
5.Fightclub
esta
02.09.2007, 17:06
Παράθεση:
Το μέλος megaloserwtikos στις 17-07-2006 στις 02:02 έγραψε...
είναι τόσες πολλές οι καλές ταινίες...
1. οι 7 σαμουραι, κουροσαβα κι αλλες πολλες του ιδιου, (γιοζίμπο, καγκεμουσα,κ.α.)
2. βροχή. ιρανικό σινεμα, ανθρώπινο και απλό. επισης , μεθυσμένα άλογα, παιδιά του παραδείσου, αλλά και άλλα πολλά ιρανικά.
3. μοντερνοι καιροί. η σημαντικότερη μορφή του αιώνα για μενα στο σινεμα. τσαρλυ τσαπλιν.
4. Ζατοιτσι, υπεροχος τακεσι κιτανο, επισης, κουκλες, κικουτζιρο, τουίδιου.
5. λα στραντα, μαγικος φελινι...
6. ήρωας. ζανγκ γιμου, εικόνες και φαντασία, δικά του πολλά ωραια,ο δρομος για το σπιτι, ένα από αυτά...
7. η σιωπή, μπεργκμαν... του ίδιου και... έβδομη σφραγίδα, πρόσωπο, νυχτα των σαλτιμπανγκων, πηγή των παρθένων, κ.α.
8. ημερολογια μοτοσυκλέτας, από τα πρόσφατα καλά.
9 ματαντορ, γυναίκες στα προθυρα νευρικης κρισης, ψηλα τακουνια, γεματος φαντασια αλμοντοβαρ.
10. ελληνικό σινεμα.....όπως , πετρινα χρόνια, όπως τιμή της αγάπης, όπως απ'το χιονι, όπως το λιβάδι που δακρύζει.
υ. γ. έχω αφήσει όμως κι άλλα πολύ καλά, από κισλόφσκι, από κουστουρίτσα, από παζολινι....από άιβορι κ. τ. λ.
|
|
Στην απάντηση αυτή συμπεριλαμβάνονται οι περισσότερες αγαπημένες μου ταινίες....
+νοσταλγία και όλος ο κισλοφσκι...
1. The Truman Show
2.Ο Χαμενος Τα Περνει Ολα
3.Little Miss Sunsine
4. Οι Κορες Της Ντροπης
5.Danny The Dog
1.Forest Gump...Κορυφή
2.The Patriot....Ο Mel Gibson..
3.Billy Elliot...
4.Green Street Hooligans..Λίγοι πιάνουν το νόημα..
5.Η Έπαυλη.(Red Rose)
1. Vita e bella, La (Η ζωή είναι ωραία)
2. The Game
3. A beautiful mind
4. The others
5. Victory
1.Ο Νονός (μακράν η μεγαλύτερη ταινία στην ιστορία!)
2.Ο Καλός ο Κακός και ο Άσχημος (αριστούργημα του Λεόνε)
3.Η φωλιά του κούκου (απόλυτο ρεσιτάλ του Τζακ Νίκολσον)
4.Μαθήματα Αμερικανικής Ιστορίας (συνταρακτικό δράμα με ένα υπέροχο Νόρτον)
5.Άρωμα γυναίκας (ο μέγας Αλ Πατσίνο!)
titanic
the beach
basketball diaries
the unbreakable
9th gate
και πολλες αλλες που τις αδικω αυτη τη στιγμη
1)"Donnie Darko"...γιατι ειναι για ψυχακιδες...μου ταιριαζει...
ασε που παιζει κ ο Gyllenhaal
2)"Το Πρασινο Μιλι"...απο τις συγγινητικοτερες ταινιεσ που εχω δει...την πρωτη φορα εκλαψα!
3)"Ο Λαβυρινθος του Πανα"...εξωπραγματικες καταστασεις την περιοδο της κατοχης απο τουw Γερμανους...συνδυαζει το παραμυθι με την σκληρη πραγματικοτητα!
4)"Το φαινομενο της πεταλουδας"...καλα...μου αρεσουν τα ψυχοτικα!Ειμαι ψυχακιας...
5)Και αφου θελετε κ 5ο κ επειδη δεν μου ερχετε αλλο..."Titanic"...οποτε τα βλεπω γινετε μια λιμνη γυρω μου...απο το κλαμα παντα!!!
Παράθεση:
Το μέλος Conspiratus στις 07-09-2007 στις 23:11 έγραψε...
5)Και αφου θελετε κ 5ο κ επειδη δεν μου ερχετε αλλο..."Titanic"...οποτε τα βλεπω γινετε μια λιμνη γυρω μου...απο το κλαμα παντα!!! |
|
Και εγω που νομιζα οτι η λιμνη δημιουργειται επειδη κατουριεσαι απ τα γελια!! Η επειδη σου τρεχουν τα σαλια για τον Λεο!!
Tren
08.09.2007, 01:02
Εγω παντως αν και παλιοτερα ειχα αναφερει τη λιστα με τις αγαπημενες μου θα προσθεσω και αυτη που μολις ειδα και μαγευτηκα..
Leo
Εξαιρετικη ταινια με θαυμασια μουσικη !Χαλια εγινα βραδιατικα αστο καλο..
Tren
08.09.2007, 01:49
The Crow
Edward Scissorhands
V for Vendetta
Lord of the Rings (Tριλογία)
Matrix (Tριλογία)