ελληνική μουσική
    843 online   ·  210.833 μέλη

    Κούρδισμα κλασικής κιθάρας

    Vesperus
    27.10.2008, 23:03

    Καλησπέρα. Μετά από δυο δεκαετίες αποφάσισα να δώσω μια τελευταία ευκαιρία στον εαυτό μου και να ξανασυνδεθώ με τα τέσσερα χρόνια κλασικής κιθάρας που κάποτε τα κλώτσησα. Αντιμετωπίζω, όμως, σοβαρό πρόβλημα στο κούρδισμα γιατί το αυτί μου δεν διακρίνει καλά τις διαφορές. Τι με συμβουλεύετε για να μην τρέχω από δω και από κει; Υπάρχουν ηλεκτρονικά μαραφέτια που μπορούν να βοηθήσουν;


    kynegeiros
    28.10.2008, 11:19

    Φίλε καλημέρα. Αρχικά πρέπει να σου πω πως είμαι ένας άσχετος μουσικά. Απλά προσπαθώ εδώ και μερικους μήνες να μάθω λίγη κιθαρίτσα. Το κόλλησα από τον γιό μου που τον στέλνω σε ένα ωδείο από πέρισυ. Εγω την κλασσική την κουρντίζω με ένα απλό μαραφέτι όπως λες των 10 €. Δεν μου φαίνεται δύσκολο. Ίσως να μην είναι το τέλειο κούρντισμα αλλά εγώ μια χαρά το ακούω και συχνά πυκνά το επαναλαμβάνω και ο ήχος της κιθάρας είναι αρκετά καλός. Υπάρχουν και στο διαδίκτυο όμως εφαρμογές που με software και ένα μικρόφωνο σου δίνουν λύση στο πρόβλημα(θα ψάξεις για free download guitar tuner for windows). Εγώ πάντως αγόρασα από τον Νακα κι ένα άλλο κουρντιστήρι (27 €) που έχει και μετρονόμο ενσωματωμένο. Το ίδιο επίσης κουρντιστήρι θα διατίθεται και στο LIDL από την Δευτέρα 3 Νοεμβρίου στην τιμή των 12,99 €. Άντε και καλά αρπίσματα.


    kynegeiros
    28.10.2008, 11:19