ελληνική μουσική
    800 online   ·  210.850 μέλη

    Που κάνετε εξάσκηση?

    alexpi77
    15.03.2009, 15:54

    Το θέμα βέβαια σχετίζεται με την ένταση πολλών πνευστών, στην περίπτωση μου το soprano τρομπόνι.

    Στην πολυκατοικία μου δεν μου επιτρέπεται να παίζω καμμία ώρα.

    Τα έχω παρατήσει πρως το παρόν.


    paradisefox
    27.03.2009, 11:56

    Oι σουρντίνες δεν κάνουν τίποτα?Πάντως αν τηρείς τις ώρες κοινής ησυχίας όπως αυτές καθορίζονται από την αστυνομία, δεν νομίζω ότι μπορούν να επεμβαίνουν οι γείτονες -ας βάλουν ωτασπίδες{#emotions_dlg.biggrin}.


    fritz91
    31.03.2009, 11:46

    O paradisefox exei apolyto dikio!!! As fwnazoun as kanoun oti theloun...... an den einai wres koinis isixias mporeis sto tromponi na valeis mikrofwna kai enisxytes kai na akougesai mexri ti Rwsia!!!!!{#emotions_dlg.rockon}


    alexpi77
    01.04.2009, 21:44

    Με σουρντίνα γίνεται πολύ δύσκολο, και είμαι αρχάριος ακόμα!

    Η πολυκατοικία έχει χάλια μόνωση και ακούγονται τα πάντα...

     


    paradisefox
    06.04.2009, 17:02

    Παράθεση:

    Το μέλος alexpi77 στις 01-04-2009 στις 21:44 έγραψε...

    Με σουρντίνα γίνεται πολύ δύσκολο, και είμαι αρχάριος ακόμα!

    Η πολυκατοικία έχει χάλια μόνωση και ακούγονται τα πάντα...

     



    Όταν έπαιζες ήσουν σε κάποιο ωδείο?Γιατί συνήθως επιτρέπουν στους μαθητές να πηγαίνουν να μελετάνε.Η αν είσαι φοιτητής (ή έχεις κάποιο φίλο φοιτητή) μήπως το κανόνιζες να πήγαινες να παίζεις στους χώρους που κάνουν πρόβες οι μουσικές ομάδες.(αν δε σε δείρουν τα συγκροτήματα βέβαια{#emotions_dlg.whistling}) Πάντως οι περισσότερες ελληνικές πολυκατοικίες έχουν χάλια μόνωση.Τελικά νομίζω ότι είναι θέμα τύχης να μην έχεις πρόβλημα με τους γείτονες...


    paradisefox
    06.04.2009, 17:05

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : paradisefox στις 06-04-2009 17:06 ]


    BilloukosGR
    13.05.2009, 05:03

    [ τροποποιήθηκε από τον/την BilloukosGR, 31-10-2020 14:03 ]


    pa___
    14.05.2009, 01:46