Γειά σας, είμαι καινουργια στο φορουμ και θα ήθελα να ρβτήσω κάποια πράγμτα σχετικά με τη δασκάλα μου στη μονωδία και αν μπορείτε θα ήθελα να με διαφωτίσετε
κάνω λίγους μήνες μμονωδία, και πηγαίνω σε ένα από τα πολύ γνωστά ωδεία. η καθηγήτριά μου κάνει και μοντέρνο και κλασικό τραγούδι, έχει βέβαια κλασικέσ σπουδες και ειναι mezzo, ωστόσο στο κλασικό έχει μόνο μία μαθήτρια η οποία είναι προχωρημένη γιατί ήρθε από αλλού, και τώρα και εμένα. δεν έχει κάποια ιδιαίτερη καριέρα στο τραγούδι, σαν καθηγήτρια δεν είναι χαλαρή δηλαδή δεν σου χαιδεύει τα αυτιά αλλά προβληματίζομαι με τισ ασκήσεις που κάνουμε..δηλαδή παίζει στο πιάνο νότες τισ οποίεσ εγω τραγουδάω και μου λεει πιο μπροστά η φωνή, στήριζε το διάφραγμα , ενεργοποίησε τη σταφυλή σου κλπ..δηλαδή αυτό είναι το μάθημα στη μονωδία? κάπως έτσι θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια? αν κάποιος γνωρίζει θα μπορούσε να μου πει πως πρέπει να διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα ? επίσης μου έχει πει ότι είναι νωρίς για να μου πει που ανήκω αν και πιστεύει οτι είμαι ή mezzo ή soprano dramatico. μου έχει κάνει πολύ καλά σχόλια γενικά παρά το οτι κάνω λίγο καιρό κ μου έχει πει ότι έχει πάρα πολλές δυατότητες κλπ κλπ δεν έχει σημασία βέβαια αυτό τώρα. έχω δει ότι έχει βελτιωθεί πολύ η φωνή μου από τότε που ξεκίνησα επειδή όντως έχω αρχίσει να στηρίζω και επειδή δουλεύω την τοποθέτηση μου. αλλά επειδή αυτό που θέλω να ακολουθήσω επαγγελματικά είναι το κλασικό τραγούδι, φοβάμαι μήπως πάει κάτι στραβά με τη δασκάλα, μήπως δεν πήρα τη σωστή απόφαση για ωδείο και μπορούσα να είχα βρει καλύτερη καθηγήτρια.. αν μπορείτε να συμπεράνετε κάτι ή να κάνετε καποια παρατήρηση σε αυτά που περιέγραψα εσείς που γνωρίζετε και παραπάνω πράγματα, θα με βοηθούσατε πολύ. ευχαριστώ εκ των προτέρων
ευχαριστω πολυκαι για τισ συμβουλες και για το καλωσορισμα
εμαθα επισης προσφατα οτι δε εχει διπλωμα αλλα πτυχιο μονωδιας και δεν ξερω αν αυτο παιζει καποιο ρολο..επισης ο βαθμοσ πτυχιου παιζει καποιο ρόλο για ενα δασκαλο?? γιατι δεν εχει αριστα.δεν ξερω τι θα κανω παντως εχω αρχισει να εχω αμφιβολιες..
Παράθεση:
|
ευχαριστω πολυ για την απαντηση( καθολου φλυαρια:p) μονο στα πρωτα 2-3 μαθηματα ποεσε λιγο ο λαιμος μου αλλα νομιζω οτι ηταν δικο μου φταιξιμο επειδη δεν πηγαινα τη φωνη μου στη σωστη κατευθυνση.μετα δεν ειχα τετοιο θεμα και η φωνη δεν κουραζεται για να βγει, και απο οτι μου ελεγε ημουν στη σωστη κατευθυνση.. απλως επειδη οπως ειπα το βλεπω σοβαρα και οχι απλα σαν ενα χομπι (παρεπιπτοντως ειμαι 18.5 χρονων μηπως αργησα?) εχω αμφιβολιες για το κατα ποσο θα ηταν καλυτερο να παω καπου αλλου που θα υπαρχει και η απαιτουμενη εμπειρια(διοτι η συγκεκριμενη δεν εχει καθολου εμπειρια στην πρακτικη πλευρα του επαγγελματος παροτι δεν ειναι μικρη) και ολοκληρωμενες σπουδες...δεν λεω οτι ενα χαρτι ειναι το παν γιατι υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που πραγματικα δεν λεει τιποτα, αλλα ας πουμε πχ το ωδει ο αθηνων εχει μια καλη φημη εδω και πολλα χρονια και πολυ καλους καθηγητες απο οτι εχω ακουσει στη μονωδια χωρισ βεβαια αυτο να αναιρει οτι υπαρχουν και αλλου καλοι καθηγητες. οσον αφορα το ρεπερτοριο το ξερω οτι θα εμπαινα απο σεπτεμβρη γιατι τωρα εκανα κατι σαν προετοιμασια γιατι δεν ειχα παει απο την αρχη της χρονιας και δεν μπορουσα να μπω στο κανοικο προγραμμα. και οσο για τις ασκησεις, ειχα ακουσει απο μια γνωστη μου που εκανε ο αδελφος της κλασικο οτι ασκησεισ του τυπου βαλε διαφραγμα, πιο ψηλα, περισσοτερο σταφυλη κλπ δεν ειναι επαρκεις χωρις να πει ομως τι πρεπει να γινεται.. γενικα το σκεφτομαι και προσπαθω να κρινω αντικειμενικα οσο μπορω με τις μηδαμινες γνωσεις μουσικης που εχω μεχρι στιγμης το θεμα του καθηγητη γιατι εχω ακουσει και συνειδητοποιω και εγω οτι ειναι πολυ σημαντικο να εχεις καποιον που θα αισθανεσαι σιγουρια και που θα ξερεις οτι μπορει να σε καθογησει σωστα.. συγγωμη που σας κουραζω ,το ξερω οτι ειπα πολλα..
ναι ναι φυσικα χρειαζονται τα αλλα μαθηματα και ανυπομονω να τα κανω!! επειδη μπηκα στη μεση της χρονιας μου ειπαν οτι δεν μπορουσα να μπω στη θεωρια..αλλα για να δω πως ειναι διαβαζα μονη μου την πρωτη θεωρια
ευχαριστω πααρα πολυ για τις συμβουλες πραγματικα μου ξεκαθαρισαν το τοπιο ως προς το θεμα δασκαλος