ελληνική μουσική
    647 online   ·  210.831 μέλη

    Η/Υ ή Ενισχυτής?

    SAiK
    12.01.2007, 07:32
    Σκέφτομε να πάρω ηλεκτρική κιθάρα και έχω μια βασική απορία, για να παίξω κιθάρα χρειάζομαι και ενισχυτή όπωσδήποτε? Εάν συνδέσω την κιθάρα στον Η/Υ, δεν είναι το ίδιο? Εάν όχι, θα βοηθούσε μια καλή κάρτα ήχου (και ένα καλο σετ ηχείων φυσικά)?
    Μιας και θα την παίζω πάντα μπροστά απο τον Η/Υ (γι'αυτον τον λόγο την θέλω βασικά, για να περνάω τον ατελείωτο ελευθερο χρόνο που εχω) δεν νομίζω να υπάρχει λόγος να χρεωθώ ΚΑΙ για ενισχυτή ενώ θα μπορώ να κάνω την ίδια δουλειά με τον Η/Υ.

    Just in-case, είμαι άσχετος. Εξηγήστε όσο πιο απλά γίνετε, παρακαλώ.

    Tnx εκ των πρωτέρων!
    dimko
    12.01.2007, 09:33
    Μπορείς να παίξεις και στον υπολογιστή, αλλά χρειάζεσαι κάποια προενίσχυση να σου δυναμώσει το σήμα. (πεταλιέρα, D.I. , ειδική κάρτα ήχου, κλπ. ). Η ευχαρίστηση του όγκου όμως, που προσφέρει ένας ενισχυτής, δύσκολα αναπληρώνεται.

    Αυτά για αρχή.

    SAiK
    12.01.2007, 14:37
    dimko tnx για την απάντηση αλλα αυτό που κατάφερες ήταν να μου δημηουργήσεις περισσότερες απορίες! Λυπάμαι αλλα δεν μπορώ να μην ρωτίσω τι σημαίνουν τα αρχικά D.I. (δεν μπόρεσα να βρω στο google)?
    Υπάρχουν ειδικές κάρτες ήχου για κιθάρες? Αν πάρω μια κανονική, καλή κάρτα ήχου δηλαδή δεν κάνει? Ή απλά οι ειδικές κάρτες θα έχουν καλύτερη απόδοση?
    Μια πεταλιέρα θα κάνει την δουλειά χωρίς καλή κάρτα ήχου? Επίσης ποια ειναι μια average τιμή για πεταλιέρα, γιατι στα sites που κοίταξα βρήκα απο 20€ μέχρι 700€.

    Αυτήν (Ibanez RG370DX) σκεύτομαι να πάρω για αρχή, έχετε να προτείνετε κάποιον ενισχυτή ανάλογο της ποιότητας της συγκεκριμένης κιθάρας?

    Εάν συγκρίνουμε με βάση την τιμή-απόδοση, θα ήταν προτιμότερο να πάρω κάποιον ενισχυτή ή να παίζω μέσω Η/Υ με την βοήθεια κάποιας πεταλιέρας, κάρτας ήχου, "D.I.", κτλπ?


    twr
    12.01.2007, 14:42
    Δε νομίζω να βρήκες πεταλιέρα με 20 Ε. Μαλλον πεταλάκι...
    odis13
    12.01.2007, 14:47