Ενας κοσμος...μαγικος
Η ζωή είναι μικρή...για αυτό να ζήτε τη κάθε στιγμή
11 Μαρτίου 2008, 12:30
ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!

28 Φεβρουαρίου και στις 6 και 20 χτυπαει το ξυπνητηρι! Πιστευω οτι οπως κ εγω , και τα αλλα 48 ατομα που 8α πηγαιναμε τετραημερη ειχαμε τον ιδιο κομπο στο στομαχι απο τη χαρα και την ανυπομονησια!Ηταν το μοναδικο πρωι που καταφερα να ετοιμαστω μεσα σε ενα τεταρτο και να ειμαι σχολειο σε δεκα λεπτα!

ΜΕΡΑ 1η:

Όλοι μαζευτηκαμε στο σχολειο στις 7 το πρωι και η αναχωρηση για το στα8μο Λαρισης εγινε στις 7 και τεταρτο.Η διαδρομη με το τρενο ηταν πραγματικα απιστευτη ! Περασαμε απο μερη που δεν ειχα ξαναδει ποτε και τοτε καταλαβα πως η Ελλαδιτσα μας εχει τελικα ακομη πολυ ωραιες περιοχες . Βεβαια , ο εν8ουσιασμος που νιω8αμε , δεν αργησε να μεταδο8ει και στους κα8ηγητες, για τους οποιους πρεπει να πω οτι τελικα εχουν δικιο οσοι λενε οτι εκτος ταξης ειναι τελειως διαφορετικοι αν8ρωποι!Μεσα λοιπον απο αυτη τη χαζοχαρουμενη δια8εση , ουτε καταλαβαμε ποτε φτασαμε Λεπτοκαρυα.Τωρα 8α μου πειτε γιατι κατεβηκατε εκει και οχι Θεσσαλονικη, ναι αυτη την απορια ειχαμε και εμεις μεχρι που μας την ελυσαν οι κα8ηγητες. Θα επισκεπτουμε μας ειπαν εναν αρχαιολογικο χωρο και μετα απο εκει 8α μας επαιρνε πουλμαν και 8α πηγαιναμε στο ξενοδοχειο.Το 8εμα της εκδρομης ηταν σχετικο με τη Μακεδονια οποτε νομιζω ηταν αναμενομενο να μας ξεναγουσαν σε διαφορα μερη.Αφου λοιπον ειδαμε και τον αρχαιολογικο χωρο και ετσι κουρασμενοι οπως ημασταν , το ταξιδι μεχρι τη Θεσσαλονικη ηταν ησυχο και ξεκουραστηκαμε και οσο μπορουσαμε.Οταν φτασαμε στη πολη πλεον , οι κα8ηγητες ειχαν ξεχασει πως χρειαζομαστε και φαγητο( ολη τη μερα ημασταν με πατατακια) και μετα απο παρακαλια δωσαμε ραντεβου στο πανεμορφο λευκο πυργο σε τρια τεταρτα ετσι ωστε να προλαβουμε να φαμε και τιποτα! Στις 9 πλεον φτασαμε στο ξενοδοχειο, το οποιο ηταν απιστευτο ! Μας εδωσαν 2 ωρες να ετοιμαστουμε γιατι κα8ως ηταν και τσικνοπεμπτη  8α πηγαιναμε σε ενα ρεμπεταδικο.Παρολη τη κουραση που νιω8αμε , περασαμε ολοι πολυ ωραια.Οι κα8ηγητες χορεψαν πιο πολυ απο εμας μπορω να πω , αλλα και εμεις δεν πηγαμε πισω . Τιμησαμε και τα τραπεζια αλλα και τη πιστα που οι κακομοιρηδες οι τραγουδιστες κατεβηκαν για να χορεψουμε εμεις.Φυγαμε απο εκει κατα τις 4 γιατι δεν μπορουσαμε αλλο και στο ξενοδοχειο ναι αν και ξενερωτο για πρωτο βραδυ πεσαμε ολοι σαν τουβλα!

ΜΕΡΑ 2η:

Το πρωινο ηταν στις 8 οποτε αυτο σημαινε πως ο ωρες υπνου ηταν ελαχιστες! Βεβαια δεν ειχαμε και παραπονο κα8ως το πρωινο αξιζε το κοπο. Ειχε τα παντα ,απο γλυκα μεχρι αλμυρα ! Αυτο λοιπον μας εκανε να τρωμε το πρωι τοσο πολυ ετσι ωστε το μεσημερι να μην χρειαζεται να ξαναφαμε.Τη δευτερη μερα αναχωρηση απο το ξενοδοχειο εγινε στις 10 και ο προορισμος ηταν στη βεργινα και μετα ναουσα.Πραγματικα στη Ναουσα ηταν παρα πολυ ομορφα και πολυ γραφικα, κατσαμε εκει γαι εναν καφε και γυρισαμε στο ξενοδοχειο το απογευματακι για ξεκουραση γιατι το βραδυ 12ηωρα επρεπε να ημαστε ετοιμοι γιατι σημερα το προγραμμα ειχε κλαμπ.Εκει πραγματικα χορεψαμε οσο ποτε με καλυτερη παρεα τους καθηγητες οι οποιοι περνουσαν πιο καλα απο εμας.Απο το κλαμπ φυγαμε στις 4.30 και κατα τις 5 που φτασαμε στο ξενοδοχειο αποφασισαμε να φαμε κατι γιατι δεν αντεχαμε αλλο !Το καλο ηταν οτι το ξενοδοχειο ειχε room service ολο το 24ωρο και αυτο αποδειχτηκε σωτηριο.Αυτο το βραδυ δεν κοιμη8ηκαμε κα8ολου , αλλα γυρνουσαμε απο δωματιο σε δωματιο

ΜΕΡΑ3η:

Σημερα το προγραμμα ειχε Θεσσαλονικη και Αγιο Δημητριο (ευτυχως δηλαδη γιατι για πιο μακρυα δεν θα αντεχαμε) και το μεσημερι μας αφησαν να κανουμε τα ψωνια μας να φαμε και κατι επειδη κατα τις 4 θα γυρνουσαμε στο ξενοδοχειο να αρχισουμε να μαζευουμε σιγα σιγα και το βραδυ στις 12 μπουζουκια μεχρι πρωιας!Μπορω να πω οτι στα μπουζουκια . οσες ωρες ημασταν εκει , τοσες ωρες χορευαμε και οι περισσοτεροι πανω σε τραπεζια.Απο εκει φυγαμε κατα τις 5 και μολις φτασαμε στο hotel επρεπε και να μαζεψουμε.

ΜΕΡΑ 4η:

Αυτο το πρωινο , ηταν το χειροτερο ολων.Αισ8ανομασταν τοσο περιεργα που 8α φευγαμε που σχεδον δεν μιλουσαμε.Ειχαν περασει τοσο γρηγορα αυτες οι 4 μερες που ουτε που τις καταλαβαμε.Για μενα προσωπικα τελειωνε αυτο που περιμενα απο την αρχη της χρονιας , ομως ξερω πως οπως και εγω ολοι καπου μεσα μας  νιω8αμε ανακουφισμενοι που επιτελους 8α ξεκουραζομασταν.Στο στα8μο φτασαμε 10 και το τρενο εφευγε στις 10.30.Για αλλη μια φορα η διαδρομη ηταν απιστευτη , με ολους να γελανε και να μιλανε.Στο σχολειο φτασαμε 7 το απογευμα και απο εκει και μετα κοιμομασταν για 2 μερες

Αυτη ηταν η τετραημερη μας ! Και νομιζω πως ηταν απο τις καλυτερες στιγμες που εχω ζησει μεχρι τωρα!

- Στείλε Σχόλιο

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
sindy-windy
ΣΑΝΤΥ
από ΚΑΛΛΙΘΕΑ

Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/sindy-windy

Τιποτα το ιδιαιτερο!Οτι νιωθω απλα!!

Επίσημοι αναγνώστες (1)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!