ελληνική μουσική
    519 online   ·  210.908 μέλη
    sympetheros:

    Από τη συνέντευξη κρατάω την έντιμη παραδοχή της επιλογής των τραγουδιών από το σταθμό και όχι απ τον παραγωγό και μάλιστα σαν να είναι κάτι το απόλυτα λογικό και αποδεκτό!Το ραδιόφωνο το 2014 είναι δυστυχως  εντελώς  προβλέψιμο και κατευθυνόμενο στις συχνότητες των FM.



    sympetheros:

    Ψαχνοντας ιδέες για το θέμα που μου ήρθε στο μυαλό έπεσα πάνω στη μοναδική τόσο αναλυτική παρουσίαση για τις μέρες της εβδομάδας στη μουσική!Ευαγγελία αυτή την Πέμπτη μαζί με καποια ξένα τραγούδια θα κάνουμε τις μέρες της εβδομάδας και εκπομπή!Κλέβω τραγούδια!



    sympetheros:

    Γενικά Ορφέα το ερώτημα ήταν μια που το προσεγγίζουμε παραλιακά...γιατί να πάω να κολυμπήσω σε μια θάλασσα που δεν μου αρέσει εξαρχής αναλύοντας όλους τους λόγους που δεν μου αρέσει η συγκεκριμένη  παραλία ενω υπάρχουν τόσες αλλες που μου αρέσουν και θα μπορούσα να κολυμπήσω και να την προτείνω και σε άλλους. Αυτο λέω .

    Γίνεται παρουσίαση της δισκογραφίας με σαρκαστικά και απανωτά μειωτικά σχόλια για δίσκους που η ιστορία έχει γραφτεί και δεν ξεκαρφιτσώνεται με ένα άρθρο όπως τα εξαιρετικά :Born to run- the river & born in the usa.Η παρουσίαση στέκεται στην εικόνα Ράμπο που τόσα χρόνια δεν..την είχα αντιληφθεί....αν και το αρθρο φωνάζει πως φωνάζει απο μακρυά.....

    Ασφαλώς και ο καθένας έχει τη γνώμη του αλλά και πάλι δεν θα έκανα ποτέ ενα αφιέρωμα στη δισκογραφία  ας πουμε του Λευτέρη Πανταζή  που δεν μου άρεσε ποτέ για να πω πόσο η μουσικη του  ρηχή επιφανειακή και  αδιάφορη είναι για μένα αναλύοντας την δισκογραφία του όλη με απαξιωτικά σχόλια. Αυτή είναι η δική μου άποψη γι αυτό και την εκφράζω δημόσια και φυσικά εσύ εχεις Ορφέα τη δική σου και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα και να κάνει την κριτική του σ αυτά που διαβάζει δημοσιευμένα  στο ηλεκτρονικό περιοδικό μας.



    sympetheros:

    To  κείμενο για την μουσική και την αξία της μουσικής του Springsteen με βρισκει τελείως στην απέναντι όχθη.Αυτο που επιβεβαιώνεται είναι πως η μουσική του είναι αρκετά μακρυά από τα ροκ ακούσματά μας ως Ελληνες.(ισως γι αυτο δεν είχε ποτέ μεγάλο κοινό στη χώρα μας το αμερικάνικο ροκ του).Η σύγκριση με τους eagles θεωρώ πως αδικεί ένα δημιουργό που εξακολουθεί απο το 73 να βγάζει δίσκους με ενδιαφέρον με ένα καλό συγκρότημα που τα μέλη του γρήγορα πηρε ο καθένας το δρόμο του με πολύ μικρή συνέχεια στη δισκογραφία.Η παρουσίαση του Springsteen σαν τον Ράμπο της μουσικής βιομηχανίας ,θεωρώ πως αδικεί με το χειρότερο τροπο ένα δημιουργό που στάθηκε απέναντι στο σύστημα έγραψε και γράφει τραγούδια εμπορικά αλλά και βαθειά εσωτερικά .κοινωνικά αλλά και γεμάτα ενέργεια όχι για να μας πει μόνο  πως είναι ολα καλά αλλά και πολλά χρειάζεται να αλλάξουν.Η κριτική των δίσκων με βρίσκει στην ακριβώς αντίθετη πλευρά χωρις να ξέρω τι  έκανε τον bruce να κυκλοφορήσει το Nebrasca τον βρίσκω σπουδαίο δίσκο που δεν συμβαδίζει με τον ήχο της εποχής και για μένα συμβαδίζει με την εσωτερική ανάγκη του δημιουργού του.....Γενικά το διάβασα και δεν κατάλαβα γιατί τόση ανάλυση σε βάθος  για κάτι που δεν μας αρέσει ν ακούμε.....



    sympetheros:

    Πολύ ωραία και ολοκληρωμένη παρουσίαση της παράστασης με τα μάτια του θεατή που μπαίνει μέσα σ αυτό που εξελίσεται μπροστά του την ώρα της παράστασης και γίνεται μέρος του.Συνέπεια αναπόφευκτη :''δεν μπορεί κανεις να του το πάρει γιατί έγινε πλέον δικό του !



    sympetheros:

    4 και σήμερα μέχρι  να έρθει  η Κυριακή να ακούσουμε ζωντανά εξαιρετικούς μουσικούς και τραγούδια που μας συστήθηκαν στο διαγωνισμό!Ο καλύτερος τρόπος να μπούμε στην ατμόσφαιρα των γιορτών με μια μεγάλη γιορτή της μουσικής.(η μοναδική με τέτοια συμμετοχή μουσικών στη Χειμωνιάτικη Αθήνα  ).Ραντεβού με τη μουσική  στους Αμπελόκηπους!



    sympetheros:

    Διαβάζοντας το κείμενο νιώθω σαν να μην υπάρχει διέξοδος και φως εξω απο ένα περιβάλλον εργασίας που αλλαξε (έτσι όπως  εχει καταγραφεί στις πιο μαυρες σελίδες της ελληνικής νεότερη ιστορίας) αλλά αλλάξε.Στη μουσική ομως όπως και στη ζωή (στη δημοκρατία λένε οι πολιτικοί...) δεν υπάρχουν αδιέξοδα.Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι ποι έιχαν σπίτια- περιοδικά (Διφωνο ) ραδιόφωνα (Μελωδία ) και συνεχίζουν εκτός.Δεν είναι ώρα για αυτοκριτική γιατί είναι δεδομένη η πολύ καλή δουλείά του Γ.Τσάμπρα όποτε τον ακουγα στο ραδιόφωνο.Ο Γ.Πετριδης αντίσοιχα εβγαλε την πικρία του και συνεχίζει σε άλλο σπίτι (Βήμα 99,5 ) όπου και κάνει αυτό που έκανε και παλιότερα.Πολλοί ανθρωποι αναγκάζονται να αλλάξουν τη ζωή τους με αφορμή τη δουλειά τους και το άδειασμα απο τον εργοδότη τους μετά από 15 και 20 χρόνια στον ίδιο χωρο.(Ειχα μια αντιστοιχη συζήτηση πρόσφατα ) αλλά έτσι αξιολογείς και τον εργοδότη και την αξία που του έδωσες για πολλά χρόνια......και ...συνεχίζεις σοφότερος!

    Ειναι μονοδρομος.



    sympetheros:

    Μαγικό απο το πρώτο άκουσμα,απο την πρώτη νότα !Μπράβο σας που μαζευτήκατε και μας πήρατε απο μια εποχή μιζέριας και μουσικής ερημιάς σε μουσικούς δρόμους γεμάτους λυρισμό και ελπίδα.

    Η λύρα το νταούλι και η  αγγελική φωνή της Αθηνάς μια αρμονία που ήρθε να μας βρεί μέσα στον Αυγουστο και οπωσδήποτε ήρθε για να μείνει!Ευχομαι να κυκλοφορήσει και στη χαρτινη θήκη ο δίσκος σύντομα!

    Καλή διαδρομή θα μας εχετε συνοδοιπόρους!



    sympetheros:

    εξαιρετική παράσταση σε όλα της!

    Συγκινητική αλλά και γεμάτη μυνύματα που κάνουν το τhe wall ένα έργο που θα μπορούσε να εχει γραφτεί σήμερα!



    sympetheros:

    το συζητούσαμε πρόσφατα το νέο με φίλους και λέγαμε ασε να τ ακούσουμε πρώτα.

    και τ ακούσαμε!και ακουσα μια σύνθεση του Δημήτρη Κάρρα (του οποίου η μουσική μου άρεσε και στους 2 δίσκους του που έχω ακούσει )που μου θυμίζει ''Μάλαμα'' και ένα τραγούδι του οποίου η κεντρική ιδέα του :Ολοι το ίδιο είμαστε,Ολοι για τα λεφτα δουλεύουμε κλπ με βρίσκει με τους ..απέναντι.

    Η δημιουργική εποχή του μαλαμα μάλλον τελειωσε(Υπηρξε μια περίοδος στη 10ετία του 90 που έκανε τον ένα δίσκο καλύτερο απ τον άλλο με αποκορύφωμα τις 13000 μέρες )και τώρα κάνει ταμείο !

    Υπηρχε μια εποχη που ήταν ο Μαλαμας και 50 100 ανθρωποι απο κάτω ν ακουν τη μουσική του που εφερνε ένα αέρα αλλιώτικο αντισυμβατικό βαθειά λαικό αλλα εντελώς ρόκ.

    Αυτο το τραγούδι έρχεται για μένα ως τέλος εποχής με σφραγίδα!

    ναι ολοι για τα λεφτα δουλευουμε αλλά ο καθένας τα βγάζει αλλιώς!Οπως και την ψυχή του.Ειμαστε ο επιλογές μας .Εχω ακούσει κι άλλες φορές οπως επισημαινεται στο αρθρο την Καιτη γαρμπή να τραγουδάει Δεληβοριά αλλά αυτό ήταν η αρχή που έδειξε πως θέλει ν αλλάξει δρόμο και καριέρα και το έκανε με κόστος για την τσέπη της.Οχι αρπαχτή.εβγαλε δίσκο με τον Νικο Αντύπα ολοκληρο το 2011 ο οποίος αντιμετωπιστηκε με προκατάληψη.Εδω δεν βλέπω καμμιά διάθεση για αλλάγή απ τον βασίλη καρρα.Βλεπω μια προσπάθεια τελευταια να οικειοποιηθεί τραγούδια ''πιασάρικα''του έντεχνου και να τα περάσει στο δικο του κοινό.Και οι άλλοι του τα δώσανε στη λογική... του Ολοι για τα λεφτά δουλευουμε.......οπότε να κι ένα ντουέτο για να το ΄δεσουμε ιδειολογικά με μια ωραία ''γενίκευση-σούπα'' για να την καταναλώσουμε όπως τόσα άλλα!

    Με ξαφνιασε δυσαρεστα ολο αυτό ομολογώ και αλλάζω συχνότητα αναζητώντας ψυχή που υπάρχει σε αφθονία παρόμοια με τα μπετά του τραγουδιου.Ειναι θέμα επιλογής και ελευθερης βούλησης με ποιους θα πας και ποιούς θ αφήσεις..




    πρόσφατες δημοσιεύσεις
    Martha
    του μέλους Orfeus

    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου