Ουτε τα δικα μου post ειχαν ειρωνικο υφος.
1) Ειμαι παιδι του ωδειου, ομως δεν υπερασπιζομαι κανενα μουσικο του ωδειου. Διαβασε πολυ καλα τι εγραψα και μετα κρινε τι ειπα για τους αντιστοιχους μουσικους.
2) Ειμαι πληκτρας
3) Υπερασπισες τον εαυτο σου λεγοντας τι εχεις κανει. Υπερασπισα κι εγω αντιστοιχα την αποψη μου, αναφεροντας κι εγω τις δικες μου δουλειες. Εαν ηταν θεμα ψωνιτιδας, η συζητηση θα κατεληγε ως εξης:
"Τι θελεις και μιλας με 4 live μονο;".
Αντιθετως ακουσα την αποψη σου, απαντησα σε αυτην και υπερασπιστηκα την αποψη μου με αντιστοιχα επιχειρηματα.
Δυστυχως για σενα και ευτυχως για μενα ξερω πολυ καλα τι γραφω, ξερω πως να το επιχειρηματολογησω και ξερω και πως να διαβασω τα post του αλλου.
Μπορεις να υποστηριξεις οσο θες τους αυτοδιδακτους, ομως η εμπειρια και τα νουμερα λενε πως μεγαλοι μουσικοι drummer ( Καπιλιδης υιος και πατερας, Πλεσσας υιος, Λαντσιας αν και δηλωνει πιανιστας ) εχουν περασει πολλα χρονια σε μουσικες σπουδες ωδειων και μουσικων κολλεγιων. Μπορει να ξεκινησαν αυτοδιδακτοι, αλλα μια σωστη εκμαθηση και μια επιπλεον εμβαθυνση σε τεχνικα και ρυθμικα θεματα ειναι απαραιτητη.
Και εδω μιλαμε για Ελλαδα, οπου οι σοβαρες δισκογραφικες δουλειες εχουν να παρουσιασουν κατι παραπανω απο τα κλασσικα 4/4 και 3/4 που ξερουν ολοι στο εξωτερικο. Και φυσικα δεν αναφερομαι σε Βανδη, Βισση και Καρβελα, αλλα σε Αλεξιου, Ματ σε 2 υφεσεις, Human Touch, Θηβαιο, Ιωαννιδη, κλπ.
Και τελοσπαντων, μην μπερδευουμε την ταχυτητα με τη δεξιοτεχνεια και τη ΜΟΥΣΙΚΗ αντιληψη. Ενας drummer δεν ειναι μονο το ρυθμικο μερος. Ειναι και το ετερο ημισυ του μπασου. Δεν θα κατσω να σου αναλυσω πως πρεπει να ειναι ενας drummer γιατι πολυ φοβαμαι πως οι αποψεις μας θα ειναι τελειως διαφορετικες..
και κατι τελευταιο...Γραψε σε παρακαλω καμια φορα με ελληνικα. Μου βγαινουν τα ματια για να καταλαβω τι γραφεις.
Noiz Reduction Team
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 04-10-2007 12:56 ]