Παιδιά μη βιάζεσται με τους συμβολισμούς και το τι αντιπροσώπευε το ένα ή το άλλο. Δεν υποχρεώνεται κανείς να ασπαστεί το χριστιανισμό. Όμως να ερμηνεύει Πράγματα με τρόπο που είναι ξένος ως προς τη Φύση των Πραγμάτων είναι κάτι σαν ξένο σώμα στο σώμα μας, όπως ακριβώς ένα καρφί που το πατάμε καταλάθος και τρυπά το σώμα μας ή οτιδήποτε άλλο, τέλος πάντων, ξένο σώμα. Μόνο που το ξένο, για το παρών, σώμα στο σώμα μας, είναι στην περιοχή της γνώσης, πράμα που σημαίνει, στο Νού μας και στη συνέχεια στην Ψυχή μας, καθώς η λειτουργία της Σκέψης επηρρεάζει άμεσα το όλο Σώμα του Ψυχικού μας Οργανισμού με μία διαφορά όμως. Πως δεν πονά, όπως συμβαίνει με το καρφί ή άλλο ξένο σώμα που βίαια προσβάλει το σώμα μας. Δεν πονά για δύο λόγους. Γιατί και η ψυχή νοιώθει πόνο, όμως με την εσφαλμένη γνώση δεν νοιώθει για δύο λόγους. Γιατί, πρώτον, δεν ανεπτύξαμε την ειδική εκείνη εσωτερική αίσθηση για κάτι τέτοιο και δεύτερον, δεν νοιώθουμε τον πόνο που προκαλεί η εσφαλμένη γνώση (η μη αληθή, δηλαδή, προς τη Φύση ενός Πράγματος που διαπραγματευόμασται και εν γένει διαλογιζόμασται) γιατί με την είσοδο αυτής εντός μας, ναρκώνεται η, σ' άλλους λιγότερο σ' άλλους περισσότερο, ορισμένη περιοχή του Νου πρώτα (σκοτασμός), όπως και το ίδιο συμβαίνει και με το σώμα μας στην είσοδο ενός ξένου σ' αυτό σώματος που δεν πονά ακριβώς το σημείο της περιοχής της πληγής, μα η γύρω από αυτήν.
Ο Νους στις περιπτώσεις αυτές δεν πονά παρά σκοτίζεται και η ψυχή από την άλλη, δεν πονά μα φουντώνει κάποια πάθη μέσα μας, κι αυτά συμβαίνουν ανεπαίσθητα.
Βία βέβαια στο συγκεκριμένο, δηλαδή αντιστοιχία εισόδου ξένου με βία σώματος (καρφί) στο σώμα μας κι από την άλλη εισόδου εσφαλμένης, μη αληθής, γνώσης, στο εσωτερικό μας, πρέπει να λογίζεται η βιασύνη μας να θεμελιώνουμε γνώση.
******************************
Κάτι ακόμη όσοναφορά το λόγο ενός φίλου περί του χριστιανισμού και συγκεκριμένα πως αυτός είναι θρησκεία. Βιαστικό συμπέρασμα. Γιατί ο χριστιανισμός δεν είναι μόνο θρησκεία, είναι και θρησκεία όμως.
******************************
Και κάτι ακόμη για το φίλο με τα πέη.
Γιατί δεν το γυρίζουμε στα αιδεία που είναι πιο όμορφα και ποθητά;;;