ελληνική μουσική
    651 online   ·  210.864 μέλη

    Ανδρες-Γυναίκες. Κοινωνική Ανισότητα.

    Astron
    10.03.2003, 23:17
    Εδώ ας κουβεντιάσουμε σχετικά με το θέμα της ανισότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών, έτσι όπως άρχισε στο topic "3 επιθυμίες"

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Orfeus στις 08-10-2006 05:34 ]


    GLafki
    11.03.2003, 00:29
    Nomizw pws diaxwrhses polu swsta ta dyo fyla ws arseniko anthrwpo kai thyliko anthrwpo.........
    Ayto pou exw na pw einai oti pote den empaina se mia tetoia syzhthsh giati thewrw ton adra kai thn gynaika 2 teleiws diaforetikas plasmata me diaforetikes apopseis,synhtheies,anages kai dynatothtes!!!!!
    An skefteis oti o adras diakrinetai gia thn myikh tou dynamh kai h gynaika gia thn psyxikh ths dynamh blepeis poso adithetoi eimaste!!!!!
    Me ayto ton tropo omws diathroume thn armonia ths fyshs (oso mporoume toulaxiston)!
    DEn eimai feministria kai oute tis yposthrizw giati thewrw pws mia gynaika mporei na apodeixei ,an xreiastei, tis dynatothtes ths xwris na odhgei forthga,h' na skabei,h' phgainei sto diasthma.....opws kai o adras mporei na deixei poso eyaisthitos mporei na ginei xwris na balei ta klamata h' na leei megala logia!!!!!
    Twra h koinwnia me thn seira ths exei dwsei kapoious rolous sthn gynaika kai ton adra pou kanenas apo tous 2 den briskei synfwnous....Omws kia diaforetikous na edine pali problhma tha eixame giati einai sthn fysh tou anthrwpou na einai ayxaristhtos kai pleonekths!
    APla na eimate perhfanoi gi'ayto pou kanoume kai eimaste....
    priftisnikolaos
    11.03.2003, 03:13
    h apopsh ths glafkis me kalupse apoluta!!!!

    auto pou 8a h8ela na pros8esw einai oti den nomizw na uparxei kaneis toso afelhs wste na pistevei pws o andras kai h gunaika den diaforopoiountai, eite apo viologikhs, eite apo psuxologikhs apopshs. auto einai dunato mono an exeis dia8esh na e8elotufleis eskemmena. san sunepeia erxontai kai oi koinwnikes ...kai opoies alles diaforopoihseis.
    exoun sigoura dikio osoi pisteuoun oti h gunaika exei kata kairous katapiestei kai upova8mistei apo androkratikous kanones kai koinwnies! kuriws giati oi epoxes htan diaforetikes, pio prwtogwnes, sthrizotan se 8esmous kai a3ies austhres;kata mia ennoia monognwtes oi opoies den shkwnan afvisvhthsh, to pneumatiko epipedo twn an8rwpwn htan xamhlo, kai telos epikratouse to dikio tou isxurou an mporoume na to poume etsi! etsi omos to apaitousan oi kairoi kai o tropos me ton opoio htan domhmenh kai leitourgouse h koinwnia, apo ka8e pleura, apo thn pleura ths paragwghs, apo pleuras oikogeneias, epitages ths 8rhskeias, apo nomo8etikhs apopshs...ktl
    vevaia allhs fushs koinwnikous kanones eixe kai exei na antimetwpisei kai o andras, oi opoioi mporei na htan e3isou katapiestikoi!
    8a mporousame na isxurhstoume oti kanenas den diale3e ta pragmata na einai etsi.
    to sigouro omos einai pws koinwnikes anisothtes diaforwn eidwn, p.x. leukoi-engxrwmoi, dutikoi-asiates/mousoulmanoi, plousioi-ftwxoi, pshloi-kontoi(!), uparxoun kai 8a uparxoun oso uparxei o anthrwpos.pou 8elw na katalh3w? den nomizw oti mporoun na dw8oun apanthseis se morfh lushs kai e3aleipshs tou fainomenou ths anisothtas twn duo filwn!
    h riza tou fainomenou vrisketai sthn riza ths koinwnias kai ths anthrwpinhs fushs!
    se ola ta epipeda ginontai prospa8eies na e3aleif8oun oso einai dunaton oi diaforopoihseis ratsistikou xarakthra kai sigoura ta pragmata den einai opws htan, den 8a mporousan na einai allwste me thn morfh pou exei parei h sugxronh koinwnia.
    an 8elete thn gnwmh mou den pisteuw oti h gunaika shmera adikeite, toulaxiston se oti afora thn anagnwrhsh ths a3ia ths, twn ikanothtwn ths, tou rolou ths kai ths monadikothtas ths. vevaia oi idies oi kuries tou musicheaven 8a mporousan na mas poun isws kalhtera to pou noiw8oun oti adikounte h upova8mizontai!!!
    diekdikhseis omos me akraious tropous kai me thn morfh ekdikhshs, misous h gia to poios 8a krataei ta skhptra kako kanoun kai den vgazoun pou8ena.
    kai an mou epitrepei h glafki na daneistw ta logia ths...apla na eimaste perhfanoi gi'auto pou kanoume kai eimaste!!!

    auta ta liga
    Witchking
    11.03.2003, 03:37
    Αν υπάρχει κάποια κοινωνική ανισότητα μεταξύ των δυο φύλων στις μερες μας, πιστεύω οτι τα επόμενα χρόνια θα εξαλειφθεί. Σ'αυτό δε θα έχουν συντελέσει τόσο τα φεμινιστικά κινήματα όσο η βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Η κοινωνία μας, στην Ελλάδα καθώς και σε άλλες χώρες, "φαίνεται" οτι είναι ανδροκρατούμενη αν αναλογιστείς πόσοι άντρες υπαρχουν σε υψηλές θέσεις. Βουλευτές για παράδειγμα ή πρόεδροι εταιρειών. Ώς επι το πλείστον τις θέσεις αυτές τις κατέχουν άντρες. Είμαι σιγουρος όμως οτι οι γυναίκες θα ήταν εξίσου καλες μη σας πώ καλύτερες απο τους άντρες γι'αυτές τις θέσεις.

    Δυστηχώς όμως κάτι τους εμποδίζει...κι'αυτο τι είναι? Η οικογένεια...Η ολοκληρωση στις περισσότερες γυναίκες έρχεται όταν αποκτήσουν παιδιά. Πόθος των περισσοτέρων γυναικών που πηγάζει απο την φύση τους και τους εμποδίζει να έχουν μεγάλες βλέψεις για την καριέρα τους. Ενώ λοιπόν ξεκινάν δυναμικά στην πορεία ανατρέπονται όλα και πολλές εγκαταλείπουν τον αγωνα.

    Σ'αυτό το σημείο θα ήθελα να προσθέσω οτι υπάρχει ένας λογικός κοινωνικος ρατσισμός όσον αφορά τις απαιτητικές δουλειές. Σε ιδιωτικές κυρίως εταιρείες ο εργοδότης βλέπει την γυναίκα σαν μελλοντικό χάσιμο χρημάτων αφού θα πρέπει να την πληρώνει χωρίς να του βγάζει δουλεία σε περιόδους εγκυμοσύνης....

    Όσον αφορά τις υποανάπτυκτες και κυρίως μουσουλμανικές χώρες, ο κοινωνικός ρατσισμός είναι πολύ μεγάλος. Παραδείγματα: Σε μια πλούσια χώρα όπως είναι η Σαουδική Αραβία οι γυναίκες δεν έχουν την δυνατότητα να βγάλουν δίπλωμα αυτοκινήτου. Σε κάποια άλλη περιοχή, συγχωρέστε με που δε θυμάμαι (δε θέλω να πω στην τύχη), ακρωτιριάζουν την κλειτορίδα της γυναίκας για να μην μάθει ποτέ πως είναι ο οργασμός και απατήσει τον σύζηγο. Στο Πακιστάν οι γυναίκες φοράνε κελεμπίες κι αν αντιδράσουν τρωνε ξύλο...

    Λοιπόν κάπου εδώ θα σταματήσω. Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ και αν σε κάποιο σημείο φάνηκε να ξεφεύγω απο το θέμα αυτό το έκανα για την καλύτερη προσέγγισή του.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Witchking στις 11-03-2003 03:40 ]
    Giorgos
    11.03.2003, 15:31
    Έθιξες 2 πολύ σημαντικούς παράγοντες που δεν είχαν αναφερθεί ως τώρα : την οικογένεια και τα κράτη με θεοκρατικά καθεστώτα. Πολύ ουσιώδες το post σου, Κωνσταντίνε.

    Όσο για το τι συμβαίνει σε υποανάπτυκτα και δη μουσουλμανικά κράτη, τις προάλλες με συγκλόνισε η είδηση ότι στη Νιγηρία μια μητέρα καταδικάστηκε σε θάνατο δια λιθοβολισμού (συγκεκριμένα θα την θάψουν ως τη μέση και τότε θα αρχίσει ο λιθοβολισμός μέχρι θανάτου...), επειδή απέκτησε παιδί εκτός γάμου! Ύστερα από μεγάλο αγώνα από την Διεθνή Αμνηστία και άλλες ανθρωπιστικές οργανώσεις, το δικαστήριο άλλαξε την απόφασή του : Αποφάσισε να της "χαρίσει" άλλες 30 μέρες ζωής μέχρι να σταματήσει να θηλάζει το παιδί της, και μετά το πέρας αυτού του διαστήματος, θα εκτελεστεί κανονικα... Και όλα αυτά εν έτει 2003!

    Συγχωρέστε με κι εμένα αν ξέφυγα από το θέμα, όμως πιστεύω ότι τόσο το post του Κωνσταντίνου όσο και το συγκεκριμένο έχουν να πουν πολλά για το τι ισχύει τη σημερινή εποχή στο θέμα της ισότητας σε πολλές περιοχές του πλανήτη μας.

    "Οι άνθρωποι που πετυχαίνουν σ' αυτόν τον κόσμο είναι αυτοί που προχωρούν και διαλέγουν τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θέλουν, κι όταν δεν τις βρίσκουν, τις δημιουργούν." (George Bernard Shaw)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Giorgos στις 11-03-2003 15:48 ]
    Witchking
    11.03.2003, 15:58
    Quote:

    On 2003-03-11 15:31, Giorgos wrote:
    ...στη Νιγηρία μια μητέρα καταδικάστηκε σε θάνατο δια λιθοβολισμού (συγκεκριμένα θα την θάψουν ως τη μέση και τότε θα αρχίσει ο λιθοβολισμός μέχρι θανάτου...), επειδή απέκτησε παιδί εκτός γάμου!
    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Giorgos στις 11-03-2003 15:48 ]



    Απίστευτο κι όμως αλληθινό!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Witchking στις 11-03-2003 15:58 ]
    ZOI
    11.03.2003, 20:26
    loipon oti ithela na po exei idi eipothei!!!!simfono apolita!!ti na ta xanaleo?kapoios eipe omos (nomizo o witchthinking)oti opoia koinoniki anisotita iparhei tha allaxei sintoma!!epeidi loipon o opoios ratsismos iparhei einai pros tis ginaikes,ena sas leopoioi misoginides tremete!!!!oi ginaikes erhontai drimiteres apo pote.
    kati pou ithela omos na po einai oti tora pia erhontai giati anagnorizetai i axia tous k ohi epeidi enas polemos apasholei tous antres k den iparhoun ergatika xeria!!!!!!aaaa!!!!!tora einai i pragmatikh isotimia.
    o oros isotita nomizo oti oloi paradehontai pos einai atopos!
    Witchking
    11.03.2003, 20:35
    Quote:

    On 2003-03-11 20:26, ZOI wrote:
    loipon oti ithela na po exei idi eipothei!!!!simfono apolita!!ti na ta xanaleo?kapoios eipe omos (nomizo o witchthinking)oti opoia koinoniki anisotita iparhei tha allaxei sintoma!!epeidi loipon o opoios ratsismos iparhei einai pros tis ginaikes,ena sas leopoioi misoginides tremete!!!!oi ginaikes erhontai drimiteres apo pote.
    kati pou ithela omos na po einai oti tora pia erhontai giati anagnorizetai i axia tous k ohi epeidi enas polemos apasholei tous antres k den iparhoun ergatika xeria!!!!!!aaaa!!!!!tora einai i pragmatikh isotimia.
    o oros isotita nomizo oti oloi paradehontai pos einai atopos!


    Mporeis na me les kai Konstantino (witchthinking) . Vlepw oti eisai fanatismenh ki esy kata twn antrwn.

    "An ksafnika stis kyvernhtikes 8eseis vriskontan gynaikes o polemos 8a htan parel8on."


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Witchking στις 11-03-2003 20:42 ]
    priftisnikolaos
    11.03.2003, 21:35
    Zwh mou den katalavainw ti akrivos 8es na peis!

    epishs kata thn gnwmh mou koinwnikos ratsismos kai anisotimia den uparxei mono kata twn gunaikwn, apla epeidh einai isws pio polushzhthmenos kai of8almofanhs anaferomaste oloi sunexeia se auton.

    me thn frash sou "oi gunaikes erxontai drimiteres apo pote"sunhrmika mou erxetai sto mualo h eikona oti erxontai oi gunaikes na valoun sthn gwnia ton antra... auto einai to zhtoumeno, auto ennoeis?

    pantws an pare3hghsa zhtaw prokatavolika syggnwmh

    Y.G kati pou xexasa na dieukrinhsw kai nomizw einai aparaithto, einai oti anaferomai kuriws sthn ellhnikh kai dutikh pragmatikothta, giati se polla merh tou kosmou ta gegonota milan apo mona tous
    Giorgos
    11.03.2003, 23:26
    Κι εμένα αυτή τη γεύση μού αφήνει το post σου, Ζωή. Θα ήθελες να δώσεις κάποιες διευκρινήσεις;

    Επίσης αυτό το "oi ginaikes erhontai drimiteres apo pote.
    kati pou ithela omos na po einai oti tora pia erhontai giati anagnorizetai i axia tous k ohi epeidi enas polemos apasholei tous antres k den iparhoun ergatika xeria!!!!!!aaaa!!!!!tora einai i pragmatikh isotimia." αφήνει να εννοηθεί -με το ύφος σου, το τονίζω- ότι πάλι καλά που γίνεται και κανένας πόλεμος για να αναγνωριστεί η αξία των γυναικών.

    Θα ήθελα κάποιες επεξηγήσεις κι εγώ με τη σειρά μου.
    dEUS
    12.03.2003, 02:01
    This is a Man's World, but it would be nothing, nothing, nothing without a woman or a girl!
    ZOI
    13.03.2003, 20:11
    ohi parexigisi!!!!den tithetai thema na iperishisoun oi ginaikes apla na paroun ti thesi pou axizoun!!den paramerizoun tous antres!!alloste den tithetai thema epikratisi kapoioi alla isotimis thesis!
    episis polemos gia na anagnoristei i axia ton ginaikon????enas polemos den exei kammia apolitos thetiki sinepeia.to mono pou epiferei einai apoleies(panta thliveres),pono,aima,deina kathe eidous!!!!!!!an kati tetoio diafainetai apo to post mou parakalo oloi na to katalavete!!!!!!!!!!ohi ohi ohi ohi OHI!!!!anaferomai se istorika gegonota ,tous 2 pagosmious polemous pou evgalan apo to spiti ti ginaika me oikonomika kinitra giati profanos ta antrika ergatika xeria itan apasholimena k i paragogi ta apaitouse.ohi epeidi anagnoristike i axia ton ginaikon.
    gia to en logo thema (polemos)epeidi eimai poli euaithiti sas parapempo sto arheio sto sholio mou sto arthro otan o hitler epistrefei.ginaikes kai antres einai isotimoi auti einai i gnomi mou.nomizo oti auto den parexigeitai!
    Alinda
    25.03.2003, 13:19
    ANTPES

    1.Είμαστε το «ισχυρό φύλο». Και ζούμε - σε μέσο όρο - επτά χρόνια λιγότερο από το «ασθενές».

    2.Σκεφθείτε: επτά ολόκληρα χρόνια ζωής. Η επαχθέστερη φυλετική διάκριση που έγινε ποτέ.

    3.Και μόνο τα επτά χρόνια αρκούν για να καταρρεύσει ο μύθος της καταπίεσης. Πού ακούστηκε οι καταπιεζόμενοι να ζουν περισσότερο από τους καταπιεστές;

    4.Φαινομενικά μοιάζει να σας καταπιέζουμε - εξωτερικά. Αυτό όμως, κυρίες μου, είναι δική σας επινόηση. Όπως οι τρομοκράτες προκαλούν τις δικτατορίες που τους βοηθάνε να καταλήξουν κάποτε στη λαϊκή κυριαρχία, έτσι κι εσείς μας εγκαταστήσατε «κυρίαρχους», για να δημιουργήσετε την τρομοκρατία της ενοχής.

    5.Και ισχυρότερη καταπίεση από αυτήν της ενοχής δεν υπάρχει.

    6.'Aντρας σημαίνει ένοχος. Για όλα.

    7.Αρχίζετε τη μαζική παραγωγή και διανομή ενοχής σαν μητέρες. Και συνεχίζετε σαν αδελφές, ερωμένες, σύζυγοι . . .


    8.Από όλα τα πολυεθνικά μονοπώλια το πιο αλλοτριωτικό είναι το μονοπώλιο της ενοχής. Και το έχετε εσείς!

    9.Η ενοχή είναι που μας κόβει επτά χρόνια. Η ενοχή φέρνει τα εμφράγματα και τα έλκη.

    10.Χάρη σε σας νοιώθουμε πάντα ένοχοι. Από τη στιγμή που δεν θα βάλουμε το πουλόβερ μας (Γιαννάκη! θα με πεθάνεις! ως τη στιγμή που πεθαίνουμε (Γιάννη μου, πού με αφήνεις! Έτσι που του έρχεται του Γιάννη να ζητήσει συγγνώμη...

    11.Ένοχοι όταν σας αγκαλιάζουμε (σας πνίγουμε). Όταν δεν σας αγκαλιάζουμε (αδιαφορούμε). Όταν αφήνουμε τη μαμά μας (εγώ που έδωσα τη ζωή μου για σένα!. Όταν δεν την αφήνουμε (μα επιτέλους, άντρας είσαι εσύ. Όταν σας παντρευόμαστε (σου έδωσα τα καλύτερά μου χρόνια! κι όταν - οϊμέ! - δεν σας παντρευόμαστε (το αυτό, πιο δραματικά). Όταν σας πηδάμε (με πλάνεψες, με ζάλισες, με παρέσυρες! κι όταν δεν σας πηδάμε (κατάλαβα - δεν μπορείς!. Όταν είμαστε ευγενείς (τοιούτος είναι κι όταν δεν είμαστε (τι αγροίκος!. Κι αλίμονο αν στην ευγενή πράξη της συνουσίας δε δεήσει να σας επισκεφθεί ο οργασμός. Ένοχοι εμείς και για αυτό. Αποκλειστικά. (Δεν τα καταφέρνεις, χρυσέ μου!.

    12.Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    13.Η ενοχή μας αγκαλιάζει τα πάντα: φταιμε για τον πληθωρισμό, για τους πολέμους, για την ενεργειακή κρίση - ακόμα και για τον καιρό.

    14.Στην πραγματικότητα η μητριαρχία ουδέποτε έληξε. 'Aλλαξε μόνο μορφή. Από την ωμή δικτατορία του ρόπαλου, έγινε η εξευγενισμένη τυραννία των πλεγμάτων.

    15.«Πίσω από κάθε μεγάλο άντρα υπάρχει μια γυναίκα» Ίσως. Αλλά οπωσδήποτε πίσω από κάθε νευρωτικό, μαμόθρεφτο, αναποφάσιστο, ευνουχισμένο, κακομοίρη άντρα υπάρχει σίγουρα μια γυναίκα.

    16.Η κοινωνιολογική έρευνα έχει αποδείξει πως το 85% των αποφάσεων της οικογένειας παίρνονται άμεσα ή έμμεσα από τις γυναίκες (κυρίως έμμεσα).

    17.Αριστουργήματα μακιαβελικής πολιτικής. Μας υποβάλλετε την απόφασή σας και μετά (αν τα πράγματα δεν πάνε καλά) μας θεωρείτε υπεύθυνους για αυτή.

    18.Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    19.Η φεμινιστική προπαγάνδα μας έχει ζαλίσει με την εικόνα της γυναίκας σκλάβας - που τρωει τα χέρια της στη μπουγάδα...

    20.Και η εικόνα του άντρα υποζυγίου (του κουβαλητή) που δουλεύει για να χάνει η κυρία του στο κουμ-καν?

    21.Φανερό είναι πως υπάρχουν αρκετές γυναίκες που δε σκοτώνονται για το νοικοκυριό. Ίσως να υπάρχουν κι άλλες που δεν παίζουν κουμ-καν. Αλλά άντρες μη κουβαλητές δεν υπάρχουν.

    22.Και δε φτάνει που ζείτε επτά χρόνια περισσότερο από μας, είστε και προνομιούχες στον έρωτα.

    23.Οι γυναίκες είναι ικανές για απεριόριστο αριθμό οργασμών την ημέρα - εσείς, κύριε, μπορείτε τρίπαξ?

    24.Και με τη νέα σεξουαλική επανάσταση έχουν κατορθώσει να μας περάσουν όλη την ευθύνη για την ικανοποίησή τους.

    25.Έτσι αν η κυρία είναι βραδυφλεγής, είσαι υποχρεωμένος να δουλεύεις δύο ώρες σαν χαμάλης - χρησιμοποιώντας όλες τις τεχνικές του Alex Comfort, των Masters και Johnson της Καμασούτρα και του Σουκιγιάκι για να χτυπήσουν κάποτε οι καμπάνες.

    26.Αν δεν χτυπήσουν φταίει ο κωδωνοκρούστης. Ποτέ ο κώδων.

    27.Και το τραγικότερο προνόμιο; Μια γυναίκα δεν είναι ποτέ ανίκανη (ή και αν κάποτε έτσι νοιώσει - δεν φαίνεται).

    28.Α! Η τρομακτική τρωτότης του γυμνού άντρα - όπου μπορείτε με μια ματιά να προσμετρήσετε την ψυχική του κατάσταση!

    29.Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    30.Λένε πως το ωραιότερο πράγμα στον κόσμο είναι να κάνεις το κέφι σου και να σε πληρώνουν για αυτό.

    31.Υπάρχει πιο μεγάλο κέφι από τον έρωτα;

    32.Αλλά ποιον πληρώνουν για αυτό; Όχι βέβαια τους άντρες . . .

    33.Οι μεγάλες εταίρες είναι η κορυφαία στιγμή της γυναικείας παντοδυναμίας.

    34.Γοήτευαν, γλεντούσαν, κυβερνούσαν, διάλεγαν τους εραστές τους και αποσπούσαν περιουσίες για να δίνουν αυτό που η φύση χαρίζει δωρεάν σε όλους.

    35.Σαν να τιμολογούμε τον ήλιο ή το οξυγόνο.

    36.Αλλά και οι ταπεινές πόρνες είναι απόδειξη δύναμης. Γιατί - ποιος πληρώνει ποιον; Αυτός που έχει ανάγκη.

    37.Κι εσείς, κυρίες μου, δεν είχατε ποτέ ανάγκη. Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης πάντα μεροληπτούσε για σας.

    38.Κι έχουμε και το καθημερινό ξύρισμα...

    39.Οι γυναίκες καταναλώνουν τετραπλάσιο εισόδημα από αυτό που παράγουν (μαζί με τα οικιακά). Κατ’ επέκταση οι άντρες απολαμβάνουν το ένα τέταρτο της δουλειάς τους (πού είσαι Μαρξ με την υπεραξία σου... Να δεις ποιος δουλεύει... ή μάλλον ποιος δουλεύει ποιον!!

    40.Δύο πράγματα μισούσα στη ζωή μου - το στρατιωτικό και την εργασία. Και μ’ έπιανε ζάλη όταν σκεφτόμουν πως το ωραίο φύλο - αυτονόητα - δεν είχε υποχρέωση ούτε για το ένα, ούτε για το άλλο.

    41.(Οι γυναίκες παραπονιούνται πως δεν πληρώνονται σαν άντρες. Έχετε δει όμως πολλές γυναίκες να εργάζονται «σαν άντρες».

    42.Μια στατιστική αναφέρει πως οι γυναίκες απατούν τους άντρες σε μικρότερο ποσοστό (35% έναντι 48%).

    43.Μια άλλη στατιστική όμως λέει πως οι γυναίκες λένε ψέματα σε μεγαλύτερο ποσοστό (58% έναντι 22%).

    44.'Aρα η πρώτη στατιστική είναι ψευδής κατά 58%. 'Aρα οι γυναίκες απατούν τους άντρες τους σε μεγαλύτερο ποσοστό.

    45.'Aλλωστε απάτη δεν είναι να κοιμάσαι με κάποιον άλλο - απάτη είναι να λες ψέματα.

    46.Παρατηρήστε τα ζευγάρια σε μια λουτρόπολη. Όσο περνάνε τα χρόνια ο μέσος άντρας ολισθαίνει βαθμιαία στο ρόλο του ταλαιπωρημένου, ηλικιωμένου, καρτερικού συνταξιούχου. Είναι γεμάτος παραίτηση, εγκαρτέρηση και υποταγή.

    47.Ενώ όσο περνάνε τα χρόνια η μέση γυναίκα μεταμορφώνεται σε μέγαιρα. Απαιτητική, φωνακλού, υστερική, αυταρχική, καταπιεστική... πεθερά.

    48.Όσο περνούν τα χρόνια το κάθε φύλο δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο.

    49.Και το δικό μας πρόσωπο θέλει και καθημερινό ξύρισμα!

    50.Αφού όμως οι γυναίκες είναι το ισχυρό φύλο, τότε τι χρειάζεται η απελευθέρωση της γυναίκας;

    51.Η απελευθέρωση της γυναίκας είναι για τις γυναίκες η μεγαλύτερη παγίδα - και για μας η τελευταία ελπίδα.

    52.Έτσι και ολοκληρωθεί, σωθήκαμε! Τι είναι το να πλύνεις τρία πιάτα, μπροστά στο να κουβαλάς όλες τις ευθύνες (και την ενοχή) του κόσμου?

    53.Φαινομενικά η απελευθέρωση της γυναίκας θέλει να καταρρίψει την εξωτερική καταπίεση - ελπίζοντας πως θα συντηρήσει την εσωτερική.

    54.Αλλά αυτό είναι λάθος. Το δίχτυ της ενοχής είναι αποκλειστικό όπλο του υποτιθέμενου αδύναμου. Μόλις δυναμώσουν θα το χάσουν. Και θα λυθούν τα νήματα που μας κινούν (ή μας δένουν).

    55.Έτσι η «απελευθέρωση» της γυναίκας θα γίνει η απελευθέρωση του άντρα.

    56.(Και θα πάψω επιτέλους να ανοίγω τις πόρτες και να κρατάω παλτά. Ποτέ δεν κατάλαβα το γιατί..!

    57.Ζήτω λοιπόν η απελευθέρωση της γυναίκας! Μια δεκαετία αφού ολοκληρωθεί, θα δείτε ποιος θα ζει επτά χρόνια παραπάνω.

    58.Θα δείτε ποιος θα αισθάνεται ένοχος όταν (και οπότε) δεν υφίσταται ερωτική διέγερση.

    59.Θα δείτε ποιος θα βγάζει χαρτζιλίκι κάνοντας το (κατά εξοχήν) κέφι του...

    60.Φαλλοκράτες όλου του κόσμου ενωθείτε.

    61.Αφήστε τις γυναίκες να μαίνονται κατά των φαλλών. Θα τους κάνουν έτσι είδος «ουσιώδες εν ανεπαρκεία»

    62.Μόνον τότε οι άντρες πραγματικά θα κυβερνήσουν τον κόσμο!

    13.12.79

    Κείμενα - Φωτογραφίες: Νίκος Δήμου



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: Alinda στις 26-03-2003 10:18 ]
    dEUS
    26.03.2003, 01:20
    Alinda toulaxiston ta misa apo afta ta exei pei o napoleon...
    dinaki13b
    26.03.2003, 18:33
    Ααα μαλιστα το πιο πολυσυζητημενο θεμα που ομως ενδιαφερει παντα η πολυσυζητημενη ισότητα μεταξυ των δυο φυλων.
    Εγω πιστεύω ότι ο όρος "ισότητα" παλι είναι άτοπος. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τον άντρα με τη γυναίκα και να πεις αν είναι "ίσοι" ή όχι όπως είπατε πολλοί πριν από μένα έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και συμπληρωνουν ο ενας τον άλλον εκεί που ας πούμε "υστερεί" ο καθένας. Και δεν θα μπορούσε να γίνει και αλλιώς. Η φύση έχει προνοήσει έτσι ώστε να είμαστε διαφορετικοί για να μπορούμε να προσφέρουμε ο ένας στον άλλον.
    Επίσης διαφωνώ με τον φεμινισμό γιατι τον θεωρώ ακραίο αλλά και με την άποψη ότι ο άντρας και η γυναίκα έχουμε διαφορετικούς ρόλους και δεν μπορούμε να παίξουμε άλλους ρόλους. Όλοι οι άνθρωποι μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε αρκεί να το θέλουμε πραγματικά.
    Αυτό το θέμα βέβαια δεν εξαντλείται με τίποτα απλά δεν χρειάζεται να παθιαζόμαστε ο καθένας προσπαθώντας να υποστηρίξουμε το φύλο μας γιατι δεν υπάρχει λόγος να θεωρούμε κάποιο φύλο "ανώτερο" από το άλλο.
    Δόξα το Θεό οι γυναίκες έχουμε κερδίσει πολλά τα τελευταία χρόνια ώστε να μπορούμε κι εμείς να δουλεύουμε (αν και τι το θέλαμε χα χα), να μπορούμε να επιλέγουμε το σύντροφό μας μόνες μας χωρίς την επιβολή από τον μπαμπά μας, να φοράμε ότι θέλουμε, να μορφωνόμαστε κλπ.
    Βέβαια σ' όλα αυτά υπάρχουν εξαιρέσεις όπως σε κάποιες χώρες που ελπίζω και εύχομαι να αλλάξουν κι αυτές οι καταστάσεις και στα μυαλά κάποιων ανθρώπων "κολλημένων" ακόμα σε "ανατολίτικες" συνήθειες (που απλά ας αδιαφορήσουμε γι αυτούς)
    Εγώ πάντως είμαι ευχαριστημένη που είμαι γυναίκα και θα ταν ωραία ιδέα όλες εμείς οι γυναικες να κάνουμε ένα θέμα όπου να γράφουμε και για μια φορά για ποια πράγματα είμαστε ευχαριστημένες που είμαστε γυναίκες εγω τουλάχιστον θα 'χα πολλά να πώ...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: dinaki13b στις 26-03-2003 18:35 ]
    Astron
    26.03.2003, 22:37
    Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις.

    Μια που άνοιξα το topic ας πω κι εγώ τη γνώμη μου πάνω σε αυτό το πάρα πολυ σημαντικό ζήτημα.
    Συμφωνώ ότι δεν θα πρέπει να λέμε "ισότητα" εννοώντας ομοιότητα.
    Αυτό το παρατηρώ πολύ στις μέρες μας. Η γυναίκα τείνει να μοιάσει στον άνδρα και με αυτόν τον τρόπο αδικείται πολύ.
    Ωστόσο κατά τη γνώμη μου, η σημερινή κοινωνία, τουλάχιστον η Ελληνική, παραμένει βαθιά ανδροκρατούμενη. Κι αυτό συμβαίνει επειδή οι ρίζες της ανδροκρατίας είναι πολύ βαθιές.

    Αρκεί να δείτε τους αριθμούς των ανθρώπων της τέχνης. Πόσοι είναι οι άνδρες πόσες είναι οι γυναίκες. Δείτε στη βουλή, πόσοι οι άντρες και πόσες οι γυναίκες.
    Επίσης όσον αφορά τη σεξουαλικότητα υπάρχει τρομακτική κοινωνική διάκριση μεταξύ ανδρών και γυναικών. Και πραγματική ισότητα θα υπάρξει μονάχα όταν υπάρξει πραγματική σεξουαλική ισότητα.
    Οι γυναίκες μεγαλώνουν γενικά με πολύ περισσότερα "ΠΡΕΠΕΙ" και "προσεχε" από τους άνδρες.

    Είμαστε σε μια εποχή που σιγά σιγά η γυναίκα προσπαθεί να ανέβει κοινωνικά, αλλά είναι πολύ κρίσιμη αυτή η περίοδος γιατί είναι ένα μεταβατικό στάδιο.

    Αν κοιτάξετε στην στήλη της Λογοτεχνίας του musicheaven είχα γράψει ένα κείμενο σχετικά με αυτό το θέμα με τίτλο "Η Πρώτη Γυναίκα".


    Ένα ακόμα σημείο που έχει ενδιαφέρον για να δούμε ότι οι ρίζες της κοινωνίας είναι καθαρά ανδροκρατούμενες Γιατί λέμε πάντα πρώτα το αρσενικό και μετά το θηλυκό; Γιατί πάμε "ο-η-το"
    και όχι "ή-ο-το"
    άλλωστε αλφαβητικά έτσι θα πήγαινε...

    GinaDanis
    26.11.2006, 11:08
    Εχθές ήταν η παγκόσμια ημέρα κατά της βίας εις βάρος των γυναικών. Προσωπικά δεν το ήξερα. Το πληροφορήθηκα σήμερα σερφάροντας στο in.gr. Για όσους ενδιαφέρονται: Page Title
    prosilios
    26.11.2006, 12:08



    «Λέγομαι Αμάν. Θα πω την ιστορία μου σε ολόκληρο τον κόσμο (...). »Αγωνίστηκα και επέζησα. Έφτασα ως εδώ που έφτασα, αλλά ξέρω πολλές κοπέλες που δεν τα κατάφεραν όπως εγώ. Εύχομαι για τα παιδιά μας να μη χρειαστεί να φύγουν μακριά αναζητώντας την ελευθερία τους, αλλά να μείνουν στη χώρα και να μορφωθούν. Είναι αυτό που έλεγε η γιαγιά μου, ότι πρέπει να εμπιστευόμαστε και να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο...»
    Το βιβλίο είναι η ιστορία μας ατρόμητης νέας γυναίκας από τη Σομαλία, που αντιμετωπίζει τις αντιξοότητες με αξιοθαύμαστη ψυχραιμία και θάρρος, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια καλύτερη ζωή - άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι, αλλά πάντα ψάχνοντας.






    Μοντέλο, πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών και θαρραλέο πνεύμα, η Γουόρις Ντίρι γεννήθηκε από οικογένεια νομάδων μιας φυλής της ερήμου στη Σομαλία. Στο βιβλίο της Λουλούδι της ερήμου, που έγινε παγκόσμιο best seller, αφηγήθηκε την ιστορία της πώς υποβλήθηκε σε κλειτοριδεκτομή σε ηλικία πέντε ετών, πώς ξέφυγε από την έρημο, πώς την ανακάλυψε ο Terence Donovan και πώς έγινε μοντέλο. Στο Αυγή στην Έρημο περιέγραψε πώς έγινε Ειδική Πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών κατά του FGM (Ακρωτηριασμός Γυναικείων Γεννητικών Οργάνων) και την επιστροφή της στην οικογένειά της στη Σομαλία.
    Σ� αυτό το βιβλίο μας αφηγείται πώς μαζί με την δημοσιογράφο Κορίνα Μίλμπορν διεξήγαγαν έρευνες για την πρακτική του FGM στην Ευρώπη � υπολογίζουν ότι περίπου 500.000 γυναίκες και μικρά κορίτσια έχουν υποστεί ή κινδυνεύουν να υποστούν τον FGM. Αυτή τη στιγμή, η Γαλλία είναι η μόνη χώρα που οι παραβάτες καταδικάζονται, ενώ καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν θεωρεί την απειλή του ακρωτηριασμού των γεννητικών οργάνων σαν βάσιμη δικαιολογία για τη χορήγηση ασύλου.









    Λουλούδι της ερήμου

    «Η ιστορία της Γουόρις είναι ιστορία αξιοθαύμαστου θάρρους. Από τις ερήμους της Σομαλίας στον κόσμο της υψηλής μόδας, αγωνίζεται ενάντια στην καταπίεση και βγαίνει πραγματική πρωταθλήτρια. Είναι η πιο όμορφη πηγή έμπνευσης για όλους».
    ΄Ελτον Τζον

    Η Γουόρις Ντίρι, γόνος μιας παραδοσιακής σομαλικής οικογένειας νομάδων, που πίστευαν σε αρχαϊκά έθιμα όπως ο ακρωτηριασμός των γυναικείων γεννητικών οργάνων και ο γάμος ανάμεσα σε κοριτσάκια προεφηβικής ηλικίας και σε ηλικιωμένους άντρες, το έσκασε από την καταπιεστική ζωή της στην αφρικανική έρημο, όταν ήταν μόλις δεκατριών χρονών, αγράμματη και πάμπτωχη, χωρίς τίποτα δικό της εκτός από ένα κουρελιασμένο σάλι.

    Η νεαρή Γουόρις αντιμετώπισε την εκμετάλλευση, την απόπειρα βιασμού και την ωμή βία, και με επίμονο αγώνα, κατόρθωσε να φτάσει στο μακρινό Λονδίνο, όπου δούλεψε σαν υπηρέτρια στο σπίτι του πρέσβη θείου της. Εκεί, ενώ πάσχιζε να μάθει ανάγνωση και γραφή, η εντυπωσιακή ομορφιά της τράβηξε την προσοχή ενός φωτογράφου, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει σύντομα μια καριέρα στο μόντελινγκ, που την οδήγησε τελικά στη Νέα Υόρκη και στη διεθνή φήμη.

    Το αυτοβιογραφικό βιβλίο της, Λουλούδι της ερήμου, προσφέρει μια ακαταμάχητη, σε πρώτο πρόσωπο αφήγηση της δραματικής και διδακτικής της οδύσσειας. Είναι ένα ζωντανό πανόραμα της απλής, συχνά σκληρής ζωής των νομαδικών φυλών της Σομαλίας, αλλά και μια φλογερή, πειστική έκκληση για δράση από μια εύγλωττη κι ελκυστική υπέρμαχο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που ξέρει από προσωπική πείρα αυτό το θέμα.



    τα βιβλία πραγματευονται την βαρβαρη συνηθεια της κλειτοριδεκτομης σε αφρικανικες μουσουλμανικες χώρες (και όχι μόνο).

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : prosilios στις 26-11-2006 12:19 ]


    Fler
    26.11.2006, 13:51
    Καταρχάς, να συμφωνήσω κι εγώ στο ότι η ισότητα δεν έχει να κάνει με την ομοιότητα - το θεωρώ δεδομένο άλλωστε..Αλλά έχουμε ΟΛΟΙ δικαίωμα στην ισότιμη μεταχείριση είτε είμαστε άντρες, είτε γυναίκες, είτε λευκοί, είτε μαύροι κ.λ.π..Σίγουρα ο κάθε άνθρωπος - δε θα πω ούτε καν φύλο - διαθέτει διαφορετικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες αλλά οι γενικεύσεις ποτέ δεν μου άρεσαν..''Όλες οι γυναίκες έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά, όλοι οι άντρες εκείνα, οπότε η γυναίκα θα έπρεπε να ασχοληθεί με αυτά και ο άντρας με τα άλλα..''.Λες και η φύση του καθένα δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο..Έτσι η γυναίκα είναι το αδύναμο φύλο, που δεν είναι άξια για πολλά πολλά και μην της δίνουμε και πολύ θάρρος, μην πάρει και αέρα..Και εν έτει 2006 ακόμη και στις ''πολιτισμένες'' κοινωνίες εξακολουθούμε το ίδιο τροπάρι..
    Και δεν αναφέρομαι στη γιαγιά μου και τον παππού μου που στο κάτω έτσι μεγάλωσαν και φυσικά ούτε ιδιαίτερη μόρφωση πήραν έτσι ώστε να αποβάλλουν τις όποιες προκαταλήψεις τους μεταβίβασαν σε μια άκρως ανδροκρατούμενη - ειδικά τότε - κοινωνία..Μιλάω για τη γενιά του σήμερα, τη μορφωμένη, τη συνειδητοποιημένη σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από παλαιότερες εποχές..Κι ακόμη ηχεί στα αυτιά μου η ερώτηση που διατύπωσε με περισσή κατά τα άλλα ευγένεια και με πλατύ χαμόγελο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο μέσα στο αμφιθέατρο την πρώτη μέρα..''Να ρωτήσω τις κυρίες γιατί επέλεξαν και μπήκαν σ' αυτή τη σχολή..?''.Τι να τα κάνει τα πτυχία του αυτός εδω? Δεν τα σκίζει καλύτερα..?Με ποιο τρόπο του χρησίμευσαν τελικά??
    Και γνωρίζω και την περίπτωση πολύ γνωστού και καταξιωμένου δημοσιογράφου που σε διάλεξη για τα δικαιώματα της γυναίκας σε τριτοκοσμικές χώρες δήλωσε ότι σήμερα στις ''πολιτισμένες'' κοινωνίες κάθε διάκριση μεταξύ άνδρα και γυναίκας έχει εξαλειφθεί..Ρε παιδιά, τι το συζητάμε τόση ώρα (3 χρόνια παρακαλώ!) και χάνουμε και το χρόνο μας..Αφού πρόβλημα δεν υφίσταται!
    vero
    26.11.2006, 18:37
    pisteuw sthn isotimia tou antra kai gynaikas!!!! ta eipane ti na pw allo!!!