ελληνική μουσική
332 online   ·  204.238 μέλη

Home Recording studio

billy2002gr
Βασική Νότα
Chat
22.11.2008, 23:21

Παράθεση:

Το μέλος djmetronomos στις 22-11-2008 στις 22:33 έγραψε...

Μπα... γιατί να θυμώσω μαζί σου? Αφού ο Τζων Λέννον θα με έσπαγε στο ξύλο, όχι εσύ. Πράγμα που αμφιβάλλω διότι ήταν φιλειρηνιστής. Αφού δεν έδειρε τον Paul McCartney όταν έπρεπε, εμένα θα δείρει?  Αλλού είναι το θέμα. Το σχόλιο μου ήταν ξεκάθαρο. Χάνουμε την μπάλα με το ποιο USB/adaptor/converter θα χρησιμοποιήσουμε και ξεχνάμε το πιο βασικό... ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ... Η τεχνολογία σήμερα είναι σούπερ, τις προάλλες πήγα σ' ένα σούπερ electronica party, τέσσερις dj's, πέρασα σούπερ, την άλλη μέρα δεν θυμόμουν τι είχα ακούσει. Ήχους θυμόμουν μόνο. Πήγα στους R.E.M. και γύρισα σπίτι μου σφυρίζοντας τραγούδια. Γι' αυτό είπα mind over matter. Το πνεύμα να κυριαρχεί επί της ύλης... Κάτι που έχει αρχίσει να χάνεται τα τελευταία χρόνια με όλα τα σούπερ-gadgets στην αγορά... to be continued



 

Αυτο δεν τους λεω κι εγω??? Παιξτε μουσικη και τα υπολοιπα χεστε τα...

Παρεπιπτοντως...βρηκες μπασιστα???


#41   
djmetronomos
Σολίστ
Chat
22.11.2008, 23:36

thanx 4 asking... όχι ακόμα... η αλήθεια είναι ότι έχω αφοσιωθεί στο δεύτερο προσωπικό μου άλμπουμ (στα αγγλικά τούτη τη φορά, το πρώτο είχε ελληνικό στίχο) και κάθε βδομάδα φεύγω από την Αθήνα για κάποιες μέρες (το στούντιο είναι εκτός Αττικής)... Υπολογίζω να έχω τελειώσει ως τα Χριστούγεννα - με την ηχογράφηση. Για μιξάρισμα και mastering θα δω. Για το 2ο ίσως πάω πάλι στο φίλο μου τον Χατζηστάμου (Athens Mastering)... Αν πάντως ακούσεις κάτι για μπασίστα για την μπάντα, μου το λες...


#42   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
23.11.2008, 00:05

Παράθεση:

Το μέλος djmetronomos στις 22-11-2008 στις 22:33 έγραψε...

Αλλού είναι το θέμα. Το σχόλιο μου ήταν ξεκάθαρο. Χάνουμε την μπάλα με το ποιο USB/adaptor/converter θα χρησιμοποιήσουμε και ξεχνάμε το πιο βασικό... ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ... Η τεχνολογία σήμερα είναι σούπερ, τις προάλλες πήγα σ' ένα σούπερ electronica party, τέσσερις dj's, πέρασα σούπερ, την άλλη μέρα δεν θυμόμουν τι είχα ακούσει. Ήχους θυμόμουν μόνο. Πήγα στους R.E.M. και γύρισα σπίτι μου σφυρίζοντας τραγούδια. Γι' αυτό είπα mind over matter. Το πνεύμα να κυριαρχεί επί της ύλης... Κάτι που έχει αρχίσει να χάνεται τα τελευταία χρόνια με όλα τα σούπερ-gadgets στην αγορά... to be continued



 

Παρολαυτα τη δικη σου δουλεια τη κανεις σε στουντιο Innocent

 

Υπαρχουν μερικα πραγματα τα οποια χαιρουν συγκρισης. Πχ το να επιλεξει καποιος να δωσει ενα ποσο των 1000Ε για να αποφυγει το μουφα ηχο ενος studio, ειναι μια σταγονα στον ωκεανο και χαμενα χρηματα, διοτι με 1000Ε θα μπορουσε ( με σωστη οργανωση και χρονοδιαγραμμα ) να εχει ηχογραφησει σε μετρια προς καλη ποιοτητα, 3-4 τραγουδια σε studio που θα ειχε ο ιδιος επιλεξει.

Αν μιλαμε ομως για ποσα ανω των 6000Ε, τοτε παμε στην κατηγορια οπου απλως το τραγουδι δεν φτανει για να βγει ενα CD. Περα απο την πλακα, απο τη προσωπικη μου εμπειρια ξερω πως ενα καλοδουλεμενο demo ( σε επιπεδο παραγωγης ) τραβαει περισσοτερο απο ενα "απεριποιητο" και "στο ποδι". Πλεον ο καθε μουσικος εχει το προνομιο της δικης του παραγωγης, κατι που επι εποχης Beatles και Led Zeppelin δεν ηταν τοσο ευκολο.

 

Τωρα, για τα δικαναλα που λες, νομιζω πως θα σε αμφισβητησω, διοτι στους δισκους που δουλεψε ο Alan Parsons ( συμμεοτχη στην παραγωγη ) δεν ειχαν απλα μηχανηματα. Αρα, λιγη μελετη της ιστοριας της παραγωγης δεν βλαπτει.

 

Ναι, σαφως και η μουσικη παει πρωτη! Ομως εαν πρεπει να αντισταθμισουμε το κοστος με το ποιοτικο κερδος του ηχου, θετουμε τη συζητηση σε αλλη βαση. Γι'αυτο επαναλαμβανω...Ακομα κι εσυ δεν καθισες να κανεις τη δουλεια σου στο σπιτι με μια κιθαρα κι ενα μικροφωνο των 100Ε..Αλλα πηγες σε στουντιο και προσδοκας και το mastering... ;)


#43   
djmetronomos
Σολίστ
Chat
23.11.2008, 00:21

Φυσικά σε στούντιο... Πού να ηχογραφήσω? Στα διϋλιστήρια του Ασπρόπυργου?

 


#44   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
23.11.2008, 00:25

Οχι, δεν εχω προβλημα με την επιλογη σου να ηχογραφησεις σε στουντιο, αλλα με το διδαγμα που ο ιδιος αθετεις..Τι να κανεις τη τεχνολογια, οταν ακομα και με ενα μαγνητοφωνο ( δικαναλο οπως ανεφερες μαλιστα ) μπορεις να μεταφερεις ενα τραγουδι ( εφοσον βεβαια ειναι Τραγουδι ). {#emotions_dlg.rolleyes}

 

Οπως βλεπεις κι εσυ, η αναγκη να κανεις μια καλη δουλεια απαιτει κι αυτο το λεπτο μερος της τεχνολογιας. Αρκει να μην γινει αυτοσκοπος βεβαια ( που στην περιπτωση ενος ηχοληπτη πρεπει, αφου η δουλεια του ειναι η καλυτερη παραγωγη κι οχι η συνθεση του πελατη ).

 


#45   
djmetronomos
Σολίστ
Chat
23.11.2008, 01:02

Φίλτατε noizreduction (by the way, από τα πιο πετυχημένα ονόματα στο musicheaven!) ασφαλώς και τάσσομαι υπέρ του ηχολήπτη. Που με τη σειρά του τάσσεται υπέρ της τεχνολογίας. Παραδέχομαι ότι δεν έχω χειριστεί ποτέ πρόγραμμα εγγραφής μουσικής σε pc. Προτιμώ να παίζω και να με ηχογραφούν. Παρόλα αυτά με ενδιαφέρει να διαβάζω γνώμες πάνω στο θέμα. Και μπαίνω στο post και βλέπω κάτι παιδιά που δεν ξέρουν καλά-καλά ορθογραφία να θέλουν να κάνουν recording-studio και παραγωγή της μουσικής τους. Και να χάνονται σε ένα κυκεώνα από καλώδια και συνδεσμολογία. Αν ανέφερα τους Beatles ήταν διότι πρώτα ήρθαν τα τραγούδια κι έπειτα η τεχνολογία - ενώ σήμερα αισθάνομαι ότι το ανάποδο συμβαίνει. Δεν θυμάμαι και δεν με ενδιαφέρει εαν είχαν τετρακάναλο ή ένα κασετόφωνο, ή ποιος ήταν ο ηχολήπτης, όταν έγραφαν το Penny Lane. Ή το You've Got To Hide Your Love Away. Αν κάποιος διαβάσει "ανάμεσα στις γραμμές", το μήνυμα μου ήταν "φροντίστε πρώτα να έχετε κάτι να πείτε, δουλέψτε το και στη συνέχεια αφήστε έναν καλό ηχολήπτη να το αποτυπώσει"... Σπαταλάμε φαιά ουσία άδικα. Ίσως δεν πρέπει να ανακατεύομαι σε τεχνικά ζητήματα. Αλλά και μια άποψη από την αντιπέρα όχθη δεν βλάπτει, Βέβαια, μπορούμε να μιλάμε επ'άπειρον για την τεχνική πλευρά του ζητήματος. Και μέχρι να τελειώσει η κουβέντα, οι εταιρίες θα έχουν ρίξει στην αγορά το επόμενο gadget/software που θα καταρίψει όλα τα προηγούμενα. Τα καλά τραγούδια όμως δεν ξεπερνιώνται... Αν διαβάσεις με τι συνθήκες ηχογραφήθηκε το πρώτο άλμπουμ των Velvet Underground θα τρελαθείς. Σ' ένα στούντιο με ξηλωμένα πατώματα (έβαλαν τα ντραμς εκεί που υπήρχαν αρκετές σανίδες για να χωρέσουν), η ντραμίστρια στο κρεσέντο του Heroin σταμάτησε να παίζει διότι οι άλλοι ήταν μακριά της και δεν τους άκουγε, αυτοί ούτε που το κατάλαβαν και συνέχισαν να παίζουν. Κι όμως αυτή η βερσιόν μπήκε στο περιβόητο 'banana album'. Από τα πιο κακογραμμένα άλμπουμ στην ιστορία της ροκ τυγχάνει να είναι το πιο επιδραστικό - ever - στη σύγχρονη μουσική. Γιατί άραγε? Με έπιασες τώρα? Mind Over matter...


#46   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
23.11.2008, 01:37

Καταρχας, κανεις μεγαλο λαθος οταν ονομαζεις κατι που αποτελει μηχανημα ηχου ως gadget. Δεν προκειται για κινητο, ουτε για ηλεκτρονικο USB που μετατρεπεται σε σουγια.

Οι εταιριες δεν εχουν σκοπο να δελεασουν τους πελατες επειδη το μηχανημα που προτεινουν ειναι 8.1MP, αλλα επειδη εχει 1% παραπανω τεχνολογια που επιτρεπει στον ηχοληπτη ( ερασιτεχνη και επαγγελματια ) να αποτυπωσει οσο πιο πιστα μπορει τις ιδεες και τους ηχους που λαμβανει.

 

Απο την αλλη, δεν απαξιωθηκε καμια προσπαθεια του tassos και αντιστοιχων μελων που ηθελαν, θελουν και θα θελουν να συνδυασουν την προσωπικη τους "καβλα" με την απαραιτητη γνωση του τι χρειαζονται απο εξοπλισμο.

Δεν χρειαζομαστε παραδειγματα των 60s, 70s για να μιλησουμε για τη ψηφιακη τεχνολογια που ανοιξε επιτελους και στους ερασιτεχνες το δρομο της σπιτικης ηχογραφησης.Αλλες εποχες τοτε, αλλες εποχες τωρα. Τοτε ο παραγωγος παραχωρουσε τσαμπα ωρες στο στουντιο, τωρα σου λεει να πληρωσεις μονος σου την παραγωγη.

Απο εκει και περα, εαν οντως θες να εισαι σωστος στα λογια σου, θα μπορουσες να κανεις κι εσυ ολη την παραγωγη ρομαντικα. Δηλαδη στο σπιτι σου, σε ενα κασσετοφωνο. Κι αν το ηθελες πιο vintage, θα πειραζες και το μοτερακι του κασσετοφωνου, ωστε να πεις πως επαιξες και με τις ταχυτητες!

Ενα πραγμα που πραγματικα μου τη "σπαει" στο χωρο αυτο, ειναι το κλασσικο "E, ρε φιλε εμεις πιστευουμε στην αξια της μουσικης μας κι ολα τα αλλα ειναι λεπτομερειες"...και οι λεπτομερειες σε κανουν ξενυχτη κοντα σε ανθρωπους που μαζι με τις ρομαντικες σκεψεις τους, ξεχασαν πως ακομα κι ενα κατωτερης ποιοτητας καλωδιο, θα υποβιβασει ο,τι ιδεα εχουν στο μυαλο τους.

 

Ειναι αμεσα συνδεδεμενα τα κομματια της μουσικης συνθεσης με τη μουσικη παραγωγη στη δεκαετια που διανυσαμε ( και στη δεκαετια που θα διανυσουμε ). Τωρα πλεον τα πρωτοτυπα ηχογραφουνται με "κονσερβες" οργανα και απλως στο στουντιο κοιταμε τι θα κρατησουμε, τι θα κοψουμε και τι θα μιξαρουμε με πραγματικα οργανα! Χαμηλο κοστος, υψηλη ποιοτητα!

 

Κι εγω ειμαι ρομαντικος και καθομαι κι αναλυω παραγωγες που εγιναν πριν 20-30 χρονια σκεπτομενος πως ποτε δεν θα εχω την ευκαιρια να κανω routing πανω απο μια αναλογικη κονσολα με αλλα 2 ατομα, ουτε θα δω παραλληλη ηχογραφηση μπομπινας DASH για το τελικο mastering ανα καναλι! Δε θα δω ποτε πως δουλευει ενα phaser effect με διαφορα χρονου, ουτε θα δουλεψω ενα tape delay effect με φοβο μη τα κανω θαλασσα στο χρονο.

Ομως δεν μπορω να παραμεινω στη παρελθοντολογια, που οσο κι αν θελω να τη ζησω δεν γινεται. Ο πελατης θα ερθει για να δουλεψει σε μηχανηματα του 20-21ου αιωνα με το minimum budget, ξεχνωντας τις εννοιες του πειραματισμου και της δημιουργικοτητας. One Straight Production ( ή οπως λεει χαριτολογωντας φιλος ηχοληπτης "Ωχ, παλι μας ηρθε OSP στο studio" ).

Αυτη η δημιουργικοτητα και ο πειραματισμος, μπορουν να καλυφθουν μεσα στο προσωπικο μας studio, το οποιο κτιζουμε αργα και επιπονα ( με ολες αυτες τις τιμες που μας κατακλυζουν ) προσπαθωντας αν οχι να πετυχουμε τον στουντιακο ηχο, τουλαχιστον να φτασουμε στο καλυτερο δυνατον επιπεδο.

Αυτα τα "gadget" που λες λοιπον, αντικαθιστουν σειρα μηχανηματων που εχουν τα studio και γινονται χρησιμα εργαλεια στα χερια ενος μουσικου που δουλευει μονος του τις παραγωγες του.

 

Πριν 10 χρονια πες μου μια μπαντα εφηβων που θα ειχε τη σκεψη να κανει οχι μονο στουντιο για προβες, αλλα και πολυκαναλη ηχογραφηση; Καμια απολυτως! Τωρα που τα παιδια εχουν τα μεσα να προωθησουν τη δουλεια τους, σκεφτομαστε το "Τι να τα κανεις τα μηχανηματα, αφου εχεις ενα ομορφ τραγουδι";

 

Ε, αφου η δουλεια μας ειναι τα ομορφα τραγουδια, ας τα γραφουμε και στο φωνογραφο του 1900 για να ειμαστε πιο καλοι στην αποδοση τους {#emotions_dlg.smartass}


#47   
djmetronomos
Σολίστ
Chat
23.11.2008, 01:46

Εντυπωσιάστηκα από το μακροσκελές μήνυμα. 'Οντως είμαι ρομαντικός. Είναι 2 το πρωί και μάλλον εξάντλησα τις απόψεις μου. Αύριο πάλι με φρέσκιες ιδέες... Καληνύχτα.


#48   
billy2002gr
Βασική Νότα
Chat
23.11.2008, 22:55

Παράθεση:

Το μέλος djmetronomos στις 22-11-2008 στις 22:33 έγραψε...

Μπα... γιατί να θυμώσω μαζί σου? Αφού ο Τζων Λέννον θα με έσπαγε στο ξύλο, όχι εσύ. Πράγμα που αμφιβάλλω διότι ήταν φιλειρηνιστής. Αφού δεν έδειρε τον Paul McCartney όταν έπρεπε, εμένα θα δείρει?  Αλλού είναι το θέμα. Το σχόλιο μου ήταν ξεκάθαρο. Χάνουμε την μπάλα με το ποιο USB/adaptor/converter θα χρησιμοποιήσουμε και ξεχνάμε το πιο βασικό... ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ... Η τεχνολογία σήμερα είναι σούπερ, τις προάλλες πήγα σ' ένα σούπερ electronica party, τέσσερις dj's, πέρασα σούπερ, την άλλη μέρα δεν θυμόμουν τι είχα ακούσει. Ήχους θυμόμουν μόνο. Πήγα στους R.E.M. και γύρισα σπίτι μου σφυρίζοντας τραγούδια. Γι' αυτό είπα mind over matter. Το πνεύμα να κυριαρχεί επί της ύλης... Κάτι που έχει αρχίσει να χάνεται τα τελευταία χρόνια με όλα τα σούπερ-gadgets στην αγορά... to be continued



 

Super-gadgets τα ηχητικα???

Gadgetακιδες οι ηχοληπτες.

Λοιπον τωρα με το Αη Βασιλη να θυμηθω να στειλω στους φιλους μου, ως gadgetακιας που ειμαι, απο μια κονσολα μπρελοκ και κανενα Lexicon μαζι σε ενα κουτακι μικρο, σαν δωρο για την Πρωτοχρονια.


#49   
johnfrusciante
Συγχορδία Μινόρε
Chat
24.11.2008, 02:22

δεν θα πρεπε να ειναι δυσκολο κανεις να καταλαβει πως η αδιαφορια μερικων ηχοληπτων η η ανικανοτητα τους οδηγει μερικες φορες ανθρωπους να ζητησουν ενα φυσιολογικο ποιοτικα ηχο κ ας ειναι απο το σπιτι τους που καποιος απεξω κορναρει..κ ενω συμφωνω με τον noizreduction οτι αν θες πραγματικα να κανεις σωστη δουλεια..πανε ψαξε το καταλληλο studio με ανθρωπους που θα καθησουν με ορεξη να σε βοηθησουν γιατι πολυ απλα δεν μπορει να εισαι τελειος σε ολα..ετσι αντιθετα απαντω πως το να παρεις καποια μηχανηματα κ να ηχογραφησεις σπιτι σου κ να το πολεμησεις κ να το ψαξεις εχει κ τον δικο του χαβαλε..αλλο να παιζεις κιθαρα..αλλο να γραφεις δικο σου κομματι..αλλο να το ηχογραφεις κ αλλο να το πειραζεις...κ ειδικα οταν εχεις αποδεχτει πως στην τελικη δε θα δεις ποτε δισκο σου σε δισκοπωλειο κατσε περνα την ωρα σου δημιουργικα..γιατι ισως καποια στιγμη με το μερακι σου κ την αγαπη σου για την δικια σου μουσικη σε κανει πιο ικανο απο εναν ηχοληπτη που ξερει αλλα ψιλοβαριεται κιολας...

αλλα καλο ειναι να τα περασεις ολα τα σταδια..κ το χαβαλε του στουντιο κ του σπιτιου..καλη διαθεση να χεις...

α κ για το σχολιο του djmetronomos

οντως εχει χαθει λιγο η μπαλα...αν ενα τραγουδι εχει κατι να σου πει θα στο περασει κ με μια απλη κιθαρα ηχογραφημενο σε απλες συνθηκες..χωρις βιολια..χωρις τρελλα μικροφωνα..απλα βλεπεις πως αυτα τα τραγουδια τελειωσαν..κ για αυτο με αλλους τροπους τα κανουνε αποδεκτα...δεν χρειαζεται να μπω στην διαδικασια να αναφερω δισκους κ τραγουδια που πραγματικα γραψαν ιστορια κ ας μην ειχαν ουτε εξοπλισμο απο πισω ουτε τιποτα..απλα ειχαν εναν πραγματικο καλιτεχνη απο πισω που οντως ειχε κατι να βγαλει απο μεσα του...

ειναι πιστευω καιρος να αποδεχτουμε πως το να γραφεις πλεον καλα τραγουδια δεν αρκει..πρεπει να ξες απ ολα..κ να παιζεις πολλα οργανα..κ να ξερεις απο cubase..να ξερεις κ απο ηχο..


#50   
billy2002gr
Βασική Νότα
Chat
24.11.2008, 11:57

Παράθεση:

Το μέλος johnfrusciante στις 24-11-2008 στις 02:22 έγραψε...

δεν θα πρεπε να ειναι δυσκολο κανεις να καταλαβει πως η αδιαφορια μερικων ηχοληπτων η η ανικανοτητα τους οδηγει μερικες φορες ανθρωπους να ζητησουν ενα φυσιολογικο ποιοτικα ηχο κ ας ειναι απο το σπιτι τους που καποιος απεξω κορναρει..κ ενω συμφωνω με τον noizreduction οτι αν θες πραγματικα να κανεις σωστη δουλεια..πανε ψαξε το καταλληλο studio με ανθρωπους που θα καθησουν με ορεξη να σε βοηθησουν γιατι πολυ απλα δεν μπορει να εισαι τελειος σε ολα..ετσι αντιθετα απαντω πως το να παρεις καποια μηχανηματα κ να ηχογραφησεις σπιτι σου κ να το πολεμησεις κ να το ψαξεις εχει κ τον δικο του χαβαλε..αλλο να παιζεις κιθαρα..αλλο να γραφεις δικο σου κομματι..αλλο να το ηχογραφεις κ αλλο να το πειραζεις...κ ειδικα οταν εχεις αποδεχτει πως στην τελικη δε θα δεις ποτε δισκο σου σε δισκοπωλειο κατσε περνα την ωρα σου δημιουργικα..γιατι ισως καποια στιγμη με το μερακι σου κ την αγαπη σου για την δικια σου μουσικη σε κανει πιο ικανο απο εναν ηχοληπτη που ξερει αλλα ψιλοβαριεται κιολας...

αλλα καλο ειναι να τα περασεις ολα τα σταδια..κ το χαβαλε του στουντιο κ του σπιτιου..καλη διαθεση να χεις...

α κ για το σχολιο του djmetronomos

οντως εχει χαθει λιγο η μπαλα...αν ενα τραγουδι εχει κατι να σου πει θα στο περασει κ με μια απλη κιθαρα ηχογραφημενο σε απλες συνθηκες..χωρις βιολια..χωρις τρελλα μικροφωνα..απλα βλεπεις πως αυτα τα τραγουδια τελειωσαν..κ για αυτο με αλλους τροπους τα κανουνε αποδεκτα...δεν χρειαζεται να μπω στην διαδικασια να αναφερω δισκους κ τραγουδια που πραγματικα γραψαν ιστορια κ ας μην ειχαν ουτε εξοπλισμο απο πισω ουτε τιποτα..απλα ειχαν εναν πραγματικο καλιτεχνη απο πισω που οντως ειχε κατι να βγαλει απο μεσα του...

ειναι πιστευω καιρος να αποδεχτουμε πως το να γραφεις πλεον καλα τραγουδια δεν αρκει..πρεπει να ξες απ ολα..κ να παιζεις πολλα οργανα..κ να ξερεις απο cubase..να ξερεις κ απο ηχο..



 

Στο μονο που θα διαφωνισω μαζι σου ειναι στο οτι λες οτι τα τραγουδια με τις κλασσικες ορχηστρες χαθηκαν,αν και πιστευω οτι δεν εννοεις οτι χαθηκαν εντελως διοτι υπαρχουν παρα πολλα παραδειγματα οτι υπαρχουν ακομα.

Ακομα, για να γραφεις τραγουδια το μονο που χρειαζετε ειναι να ξερεις μουσικη και να εχεις διαλεξει τους σωστους συνεργατες οι οποιοι δεν θα βαριουνται.

Ξερεις ποτε ενας ηχοληπτης αρχιζει να βαριεται??? Οταν απεναντι του εχει εναν καλλιτεχνη (ξερολλα), ο οποιος τον πριζει σε ολα τα επιπεδα, κανοντας τον να χασει πολιτιμες ωρες (ως εκ τουτου και την διαθεση του), με αποτελεσμα να επανελθουν μετα απο  απο πολυ κοπο στο αποτελεσμα που απο την αρχη ειχε δωθει απο τον ηχοληπτη.

Πιστεψε με, τα εχω φαει στη μαπα.

Φιλικα

Β.Β


#51   
tasssos
Περαστική Νότα
Chat
26.11.2008, 00:12

Γεια παιδια και παλι.Τι κανετε??Σας ελειψα???Ακομα δεν εχουμε αποφασισει τι θα κανουμε {#emotions_dlg.sad}κανα help?


#52   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
26.11.2008, 00:14

Γιατι ειχα την εντυπωση πως ειχες ξεκαθαρισει απο τα λεγομενα μας τι θα κανετε? {#emotions_dlg.confused1} Η αληθεια ειναι πως ο,τι βοηθεια μπορουσαμε να δωσουμε, τη δωσαμε. Σου ειπαμε τα υπερ και τα κατα ενος τετοιου εγχειρηματος και το κατα ποσο ειναι ευκολο να γινει. Απο εκει και περα, πρεπει να το συζητησετε μεταξυ σας εαν αξιζει ολο το θεμα Smile


#53   
tasssos
Περαστική Νότα
Chat
26.11.2008, 14:01

ok thanks:)............


#54   
Bosey
Βασική Νότα
Chat
26.11.2008, 17:51

Παράθεση:

Το μέλος tasssos στις 26-11-2008 στις 00:12 έγραψε...

Γεια παιδια και παλι.Τι κανετε??Σας ελειψα???Ακομα δεν εχουμε αποφασισει τι θα κανουμε {#emotions_dlg.sad}κανα help?



Ψάχτο και συ λίγο ντε! 

(ντε??? {#emotions_dlg.confused1})

http://www.youtube.com/watch?v=n4O-aMCGUkU&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=fRkgwQcGyec&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZYYaWajCvMA&feature=related


-----------------
“To pass through life and miss the music is to miss out on one of the best things about living.” —Art Blakey

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Bosey στις 26-11-2008 18:02 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Bosey στις 26-11-2008 18:03 ]


#55