ελληνική μουσική
    361 online   ·  210.870 μέλη

    Κατάληψη στην Εθνική Λυρική Σκηνή από ομάδα αναρχικών

    Crocodile
    06.02.2009, 17:05

    Σήμερα περνώντας τυχαία έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή διεπίστωσα έκπληκτος ότι το κτήριο τελεί υπό κατάληψη από ομάδα αναρχικών οι οποίοι έχουν αναρτήσει στην είσοδο διάφορα πανώ με συνθήματα καθώς επίσης έχουν εγκαταστήσει ηχεία τα οποία παίζουν μουσική άσχετη με το είδος που ένας τέτοιος χώρος πολιτισμού είναι προορισμένος να στεγάζει. Αν περάσει κανείς από εκεί θα καταλάβει τι εννοώ. Έπειτα πληροφορήθηκα ότι οι αναρχικοί έχουν καταλάβει τον χώρο από τις 30/1/2009. Πώς σχολιάζετε την ενέργεια αυτή; Μήπως δεν υπάρχει σεβασμός σε τίποτε πια και έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα;


    moufidis
    06.02.2009, 17:52

    όχι


    noizreduction
    06.02.2009, 20:25

    Εχω την εντυπωση πως εδω και καιρο η Λυρικη Σκηνη παρουσιαζει τις παραστασεις της στο Μεγαρο Μουσικης, οποτε το κτιριο που νοικιαζε ( το πλεον ακαταλληλο κτιριο για λυρικη σκηνη ) δεν χρησιμοποιειται εδω και καιρο.

     


    NikosRoman
    06.02.2009, 21:22

    Λειτουργει ακομα εκει.Πηγε φιλος τα χριστουγεννα.


    noizreduction
    06.02.2009, 21:45

    Κι ομως... Εχω 2 φιλους που δουλευουν στη Λυρικη, οποτε σιγουρα δεν γινεται καποια παρασταση εκει.


    freakhood
    07.02.2009, 03:23

    Παράθεση:

    Το μέλος Crocodile στις 06-02-2009 στις 17:05 έγραψε...

    Σήμερα περνώντας τυχαία έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή διεπίστωσα έκπληκτος ότι το κτήριο τελεί υπό κατάληψη από ομάδα αναρχικών οι οποίοι έχουν αναρτήσει στην είσοδο διάφορα πανώ με συνθήματα καθώς επίσης έχουν εγκαταστήσει ηχεία τα οποία παίζουν μουσική άσχετη με το είδος που ένας τέτοιος χώρος πολιτισμού είναι προορισμένος να στεγάζει. Αν περάσει κανείς από εκεί θα καταλάβει τι εννοώ. Έπειτα πληροφορήθηκα ότι οι αναρχικοί έχουν καταλάβει τον χώρο από τις 30/1/2009. Πώς σχολιάζετε την ενέργεια αυτή; Μήπως δεν υπάρχει σεβασμός σε τίποτε πια και έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα;



     

    Aκριβώς. Έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα από τους "εκπολιτιστές" μας...

    Μεγάλο μέρος των υπολοίπων, δεν ανήκει σε μένα:

    Ο Γκι Ντεμπόρ έγραψε: «Το θέαμα έχει υποτάξει τους ζώντες ανθρώπους στο μέτρο που η οικονομία τούς έχει ολοκληρωτικά καθυποτάξει».

    Το χρήμα τώρα πια ελέγχει απόλυτα τη ζωή μας και έξω από τη σφαίρα της εργασίας: τη διασκέδασή μας, την ξεκούρασή μας και όλες εκείνες τις στιγμές που δημιουργούμε από κάτι φαινομενικά ανύπαρκτο. Έρχεται να μας αναγνωρίσει ως επιτυχημένους, ή μη, καλλιτέχνες θέτοντας ως μέτρο μόνο την καπιταλιστική αξία του έργου που παράγουμε. Και τη μετρά σε επιχορηγήσεις από την ΕΕ και μεγαλοαστούς ιδιώτες.

    Η τέχνη όμως είναι κοινωνική σχέση και κινητήρια κοινωνική δύναμη. Καμία σχέση με την κανονικότητα δεν έχει. Γιατί η τέχνη του καπιταλισμού δημιουργεί ψευδαισθήσεις. Η επίφαση ότι τα θέατρα είναι χώροι που χρησιμοποιούνται από όλους είναι ένα ψέμα. Οι χώροι στους οποίους γίνονται παραστάσεις τέχνης είναι έγκλειστοι. Και έχουν αντίτιμο. Πληρώνεις το θέαμά σου ανάλογα με την κοινωνική τάξη σου, την «κατηγορία» σου.

    Σκατά στην αγορά του θεάματος λοιπόν. Και στον κάθε ιδιώτη και οργανισμό πολιτισμού που μετατρέπει την τέχνη σε ύλη, την κάνει μονοκαλλιέργεια, τις προσθέτει υπεραξία και την πουλάει ακριβά ή φτηνά. Μονάχα αδιαμεσολάβητη η τέχνη μπορεί να σταθεί μόνη της.

    Κάποιοι λοιπόν αρνούνται να είναι πελάτες.

    Κάποιοι είναι οι μαύροι κύκνοι, τα όμορφα παπιά, η στριγκλιά της Ζιζέλ, το παραπάτημα της μπαλαρίνας, οι ερασιτέχνες, οι αποτυχημένοι/ες επαγγελματίες. Αυτοί και αυτές που δεν πήραν ένσημα, που δεν πληρώθηκαν ποτέ. Οι Αλέξηδες, οι χτυπημένοι στην πλατεία Κοτζιά, αυτοί και αυτές που περνούν τα σύνορα με την ελπίδα ότι θα βρούνε κάτι καλύτερο και βρίσκουνε σκατά.

    Εκεί λοιπόν που οι μεσομικροαστοί οδηγούν στο δρόμο μπαλαρίνες με φρου-φρου, ας "φοβηθούν" και λίγο. Ο υποβολέας στο πεζοδρόμιο της καθημερινότητάς. Το σπασμένο σανίδι στα αστικά παλατάκια.

     Η τέχνη του καπιταλισμού «είναι κακό όνειρο της σύγχρονης αλυσοδεμένης κοινωνίας που τελικά δεν εκφράζει παρά την επιθυμία της να κοιμηθεί» (Ντεμπόρ). 

    Ευτυχώς που κάποιοι αρνούνται να είναι φρουροί του ύπνου και της ψευδαίσθησης.


    montechristos-ole
    07.02.2009, 14:59

    Μενω στα παραπανω σχολια και τα επικροτω...Η αντιδραση δεν ειναι κατακριτεα...


    fireroc
    07.02.2009, 15:05

    Παράθεση:

    Το μέλος Crocodile στις 06-02-2009 στις 17:05 έγραψε...

    Σήμερα περνώντας τυχαία έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή διεπίστωσα έκπληκτος ότι το κτήριο τελεί υπό κατάληψη από ομάδα αναρχικών οι οποίοι έχουν αναρτήσει στην είσοδο διάφορα πανώ με συνθήματα καθώς επίσης έχουν εγκαταστήσει ηχεία τα οποία παίζουν μουσική άσχετη με το είδος που ένας τέτοιος χώρος πολιτισμού είναι προορισμένος να στεγάζει. Αν περάσει κανείς από εκεί θα καταλάβει τι εννοώ. Έπειτα πληροφορήθηκα ότι οι αναρχικοί έχουν καταλάβει τον χώρο από τις 30/1/2009. Πώς σχολιάζετε την ενέργεια αυτή; Μήπως δεν υπάρχει σεβασμός σε τίποτε πια και έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα;


    Επληροφορήθην
    ότι ομάς αναρχικών
    ενεκλείσθη εις την εθνικη λυρικη σκηνη
    με σκοπό τη δημιουργία
    ψευδών εντυπώσεων
    όσον αφορά την τάξιν
    ασφάλειαν και ήπιον κλίμα
    των πολιτών


    -----------------
    Κρατάω το στόμα μου κλειστό τα χείλη μου ματώσανε κι αυτοί που μας προδώσανε ανέραστοι να μείνουν κουφάλες δεν ξοφλήσαμε αυτό έχω μόνο να τους πω τα όνειρα των εραστών δε σβήνουν

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : pastella στις 07-02-2009 15:57 ]


    liopesiotis
    07.02.2009, 15:43

    Τουλάχιστον να μην κάνουνε ζημιές στο θέατρο.  Θα μπορούσαν όμως να διαμαρτυρηθούν μοιράζοντας φυλλάδια με τις θέσεις τους. 


    margo
    07.02.2009, 17:06

    Το παρακάτω κείμενο έχει δημοσιευτεί στο musicwave.gr

    Το παραθέτω αυτούσιο :


    "Γιατί καταλαμβάνουμε την Λυρική

    Για να απαντήσουμε σ’ αυτούς που μπορεί να αναρωτηθούν γιατί μια κατάληψη του ιστορικού κτιρίου της Λυρικής εκθέτουμε καταρχάς κάποιους συνειρμούς με ιστορικά γεγονότα.
    • Στις 29 Σεπτεμβρίου 1941 η οπερέτα «Βαρώνος Ατσίγγανος» του
    Γ. Στράους παρουσιάστηκε από την Λυρική σκηνή στο θέατρο Πάρκ.
    Την ίδια ημέρα 2000 κάτοικοι της περιοχής της Δράμας εκτελούνταν από τις δυνάμεις κατοχής σε αντίποινα για τις επιθέσεις αντιστασιακών ομάδων.
    • Η « Κάρμεν» του Μπιζέ ανέβηκε στις 20 Φεβρουαρίου του 1942 στο θέατρο Ολύμπια, ολόγυρα ο μεγάλος λιμός του χειμώνα του 42 μάστιζε την Ελλάδα, όπου το 63% του πληθυσμού υποσιτίζονταν με αποτέλεσμα 100.000 νεκρούς από ασιτία.
    • Η «Αρπαγή από το Σεράϊ» του Μότσαρτ ανέβηκε στις 30 Μάη 1945,
    την ίδια ημέρα ο Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου δολοφονήθηκε στο Πουρί Θεσσαλίας, ήταν εκείνο τον μήνα ένα από τα 56 θύματα της τρομοκρατίας από παρακρατικές ομάδες δωσίλογων & μοναρχοφασιστών που συνεργάζονταν με κρατικές δυνάμεις, ενώ υπήρχαν 18.708 πολιτικοί κρατούμενοι σε όλη την Ελλάδα.
    • «Ο Βαφτιστικός» του Θεοφράστου Σακελλαρίδη παρουσιαζόταν στις 17 Ιουλίου 1948, ταυτόχρονα βόμβες Ναπάλμ δοκιμάζονταν για πρώτη φορά στον Γράμμο όπου κορυφωνόταν ο Εμφύλιος.
    • Στις 22 Νοεμβρίου 1973, πέντε ημέρες μετά την είσοδο των τανκς στο Πολυτεχνείο και μόλις δύο ημέρες μετά την άρση του στρατιωτικού νόμου που είχε επιβληθεί από το δικτατορικό καθεστώς, η Λυρική σκηνή ανακοίνωνε στο κοινό της ότι μπορούσε πλέον να παρακολουθήσει τις οπερέτες «Οι Παλιάτσοι» και «Καβαλαρία Ρουστικάνα».
    • Όταν δολοφονήθηκε ο Μιχάλης Καλτεζάς, όποτε εκπυρσοκροτούν περίστροφα αστυνομικών, την ημέρα που ανάγκασαν την Κ. Κούνεβα να πιεί βιτριόλι, τις ημέρες που οποιοσδήποτε μπάτσος παίρνει την διαταγή να χτυπήσει διαδηλωτές, τις βραδιές που οι συλληφθέντες της εξέγερσης του Δεκέμβρη είναι ακόμα στις φυλακές, την στιγμή που οποιοσδήποτε μαθαίνει ότι χάνει την δουλειά του, η Λυρική προσφέρει στο κοινό της διαφυγή και στην κοινωνία μιά καθησυχαστική εικόνα ευμάρειας.

    Αυτή την στιγμή δεν θα ασχοληθούμε ούτε με το ποιοι έβλεπαν αυτές τις παραστάσεις, ούτε ποιοι τις παρουσίαζαν, ούτε ποιοι διορίζονταν σαν διευθυντές της Λυρικής όλα αυτά τα χρόνια από την κατοχή, στον εμφύλιο αλλά και αργότερα όπως πχ στην διάρκεια της δικτατορίας.

    Η κατάληψη ενός συμβόλου σαν τη Λυρική δεν έγινε για αποπληρωμή ιστορικών χρεών, έγινε απλά γιατί θέλουμε να θυμίσουμε σε όλους, διοικούντες, κυβέρνηση, καλλιτέχνες η θεατές, ότι εκεί έξω και τώρα μέσα, υπάρχει και ένας άλλος κόσμος αναπόσπαστο τμήμα του λαού της χώρας μας, που δεν μπορείτε να τον αγνοείτε παρά το γεγονός ότι πυροβολιέται, πνίγεται με δακρυγόνα, κατεβαίνει σε μπλόκα, απαιτεί λίγο αέρα αντί για τσιμέντο και συγχρόνως αναρωτιέται και διεκδικεί μιά άλλη θέση της τέχνης στην κοινωνία.

    Ελεύθεροι Λυρικοί "


    djmetronomos
    07.02.2009, 21:39

    Οφείλω να ομολογήσω ότι βρήκα ενδιαφέρον το κείμενο στο οποίο εξηγούνται οι λόγοι της κατάληψης. Προφανώς, για κάποιους συμβολίζει το status quo στην τέχνη...

    Μου φαίνεται ανοησία όμως να συνεχίζεται ακόμα η κατάληψη. Θα είχε ίσως μεγαλύτερο αντίκτυπο, μια συμβολική, ολιγοήμερη κατάληψη.  Και αντιπαραθέτω ένα άλλο συμβάν, σε μια άλλη εποχή, σε μια μακρινή τοποθεσία, το οποίο θα μπορούσε να είναι μια μικρογραφία των ταξικών διαφορών που ανέκαθεν χώριζαν το λαό από την αριστοκρατία...

    Στις 14 Απριλίου, 1912, καθώς ο Τιτανικός αργοβυθιζόταν στον παγωμένο Ατλαντικό, η ορχήστρα του πλοίου είχε βγει στο κατάστρωμα και έπαιζε για να ηρεμεί τους πανικόβλητους επιβάτες. Όλοι οι μουσικοί πνίγηκαν όταν το πλοίο βούλιαξε. Φυσικά και υπήρξαν αδικίες. Η πλειοψηφία των διασωθέντων ανήκε στην υψηλή κοινωνία. Οι "πολίτες" Β' κατηγορίας (φτωχοί μετανάστες, μέλη του πληρώματος) δεν είχαν πρόσβαση στις βάρκες. Αναρωτιέμαι σε τι θα βοηθούσε αν κάποιοι εμπόδιζαν την ορχήστρα να δώσει αυτή την παράσταση. Ο ρόλος του μουσικού είναι συγκεκριμένος. Άλλοτε κατευνάζει τα πάθη, άλλοτε τα διεγείρει. Κι άλλοτε... απλά μας δίνει την ευκαιρία να ξεφύγουμε από το εδώ και τώρα, να ονειρευτούμε για λίγο. Το 1967, το κράτος διέκοψε τη συναυλία των Rolling Stones στην Αθήνα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει τώρα στη Λυρική Σκηνή. Όποιος κι αν είναι αυτός, απ' όπου κι αν προέρχεται - μέσα από το σύστημα, έξω από αυτό - που παρεμποδίζει έναν καλλιτέχνη από το να εκφραστεί, έχει επιλέξει λάθος στόχο και λάθος τρόπο για να περάσει το μήνυμα του.


    basill
    17.02.2009, 03:15

    ωφιλω να ομολογισω σε οτι αναφορα με αφτο το θεμα απλα!! απειδη ειμαι στην χορωδια της λυρικης σαν τενορος, απο τοτε που ηρθε ο καινουριος διευθηντης αρχισε ολος αυτος ο τζερτζελες ο οποιος εχει και με βησμα καθως εχει γνωριμιες με προθυπουργους τα εχει κανει σαν τα μουτρα του αλλα επι της ουσιας εχει να κανει κυριος με το κτυριο της λυρικης και την διευθηνση του θεατρου με την οποια δεν ασχολειτε και πολη μπορω να πω!!! ολα για τα συμφεροντα!! και αμα δεν ειναι καλιτεχνης ο αλος δυσκολα καταλαβαινει!! τι να κανουμε τεχνη και πολιτικη ειναι σαν να τρως σουσι μαζι με φουαγκρα!!!  


    basill
    17.02.2009, 03:45

    Παράθεση:

    Το μέλος margo στις 07-02-2009 στις 17:06 έγραψε...

    Το παρακάτω κείμενο έχει δημοσιευτεί στο musicwave.gr

    Το παραθέτω αυτούσιο :


    "Γιατί καταλαμβάνουμε την Λυρική

    Για να απαντήσουμε σ’ αυτούς που μπορεί να αναρωτηθούν γιατί μια κατάληψη του ιστορικού κτιρίου της Λυρικής εκθέτουμε καταρχάς κάποιους συνειρμούς με ιστορικά γεγονότα.
    • Στις 29 Σεπτεμβρίου 1941 η οπερέτα «Βαρώνος Ατσίγγανος» του
    Γ. Στράους παρουσιάστηκε από την Λυρική σκηνή στο θέατρο Πάρκ.
    Την ίδια ημέρα 2000 κάτοικοι της περιοχής της Δράμας εκτελούνταν από τις δυνάμεις κατοχής σε αντίποινα για τις επιθέσεις αντιστασιακών ομάδων.
    • Η « Κάρμεν» του Μπιζέ ανέβηκε στις 20 Φεβρουαρίου του 1942 στο θέατρο Ολύμπια, ολόγυρα ο μεγάλος λιμός του χειμώνα του 42 μάστιζε την Ελλάδα, όπου το 63% του πληθυσμού υποσιτίζονταν με αποτέλεσμα 100.000 νεκρούς από ασιτία.
    • Η «Αρπαγή από το Σεράϊ» του Μότσαρτ ανέβηκε στις 30 Μάη 1945,
    την ίδια ημέρα ο Τριαντάφυλλος Τριανταφύλλου δολοφονήθηκε στο Πουρί Θεσσαλίας, ήταν εκείνο τον μήνα ένα από τα 56 θύματα της τρομοκρατίας από παρακρατικές ομάδες δωσίλογων & μοναρχοφασιστών που συνεργάζονταν με κρατικές δυνάμεις, ενώ υπήρχαν 18.708 πολιτικοί κρατούμενοι σε όλη την Ελλάδα.
    • «Ο Βαφτιστικός» του Θεοφράστου Σακελλαρίδη παρουσιαζόταν στις 17 Ιουλίου 1948, ταυτόχρονα βόμβες Ναπάλμ δοκιμάζονταν για πρώτη φορά στον Γράμμο όπου κορυφωνόταν ο Εμφύλιος.
    • Στις 22 Νοεμβρίου 1973, πέντε ημέρες μετά την είσοδο των τανκς στο Πολυτεχνείο και μόλις δύο ημέρες μετά την άρση του στρατιωτικού νόμου που είχε επιβληθεί από το δικτατορικό καθεστώς, η Λυρική σκηνή ανακοίνωνε στο κοινό της ότι μπορούσε πλέον να παρακολουθήσει τις οπερέτες «Οι Παλιάτσοι» και «Καβαλαρία Ρουστικάνα».
    • Όταν δολοφονήθηκε ο Μιχάλης Καλτεζάς, όποτε εκπυρσοκροτούν περίστροφα αστυνομικών, την ημέρα που ανάγκασαν την Κ. Κούνεβα να πιεί βιτριόλι, τις ημέρες που οποιοσδήποτε μπάτσος παίρνει την διαταγή να χτυπήσει διαδηλωτές, τις βραδιές που οι συλληφθέντες της εξέγερσης του Δεκέμβρη είναι ακόμα στις φυλακές, την στιγμή που οποιοσδήποτε μαθαίνει ότι χάνει την δουλειά του, η Λυρική προσφέρει στο κοινό της διαφυγή και στην κοινωνία μιά καθησυχαστική εικόνα ευμάρειας.

    Αυτή την στιγμή δεν θα ασχοληθούμε ούτε με το ποιοι έβλεπαν αυτές τις παραστάσεις, ούτε ποιοι τις παρουσίαζαν, ούτε ποιοι διορίζονταν σαν διευθυντές της Λυρικής όλα αυτά τα χρόνια από την κατοχή, στον εμφύλιο αλλά και αργότερα όπως πχ στην διάρκεια της δικτατορίας.

    Η κατάληψη ενός συμβόλου σαν τη Λυρική δεν έγινε για αποπληρωμή ιστορικών χρεών, έγινε απλά γιατί θέλουμε να θυμίσουμε σε όλους, διοικούντες, κυβέρνηση, καλλιτέχνες η θεατές, ότι εκεί έξω και τώρα μέσα, υπάρχει και ένας άλλος κόσμος αναπόσπαστο τμήμα του λαού της χώρας μας, που δεν μπορείτε να τον αγνοείτε παρά το γεγονός ότι πυροβολιέται, πνίγεται με δακρυγόνα, κατεβαίνει σε μπλόκα, απαιτεί λίγο αέρα αντί για τσιμέντο και συγχρόνως αναρωτιέται και διεκδικεί μιά άλλη θέση της τέχνης στην κοινωνία.

    Ελεύθεροι Λυρικοί "



     

    η ιδια η μουσικη μιλαει για ολα αφτα τα κακα!!! αλα εκει που παει να μιληση δεν μπορεις να της κοψεις τη γλωσσα!!!! αμα το κανεις αφτο ειναι σαν επιζητας το χαος.. αλλα κι αφτο να μην κανεις τοτε αν κλισεις τα αφτια τη θα ειναι αφτο που θα κανει τη ζωη σου πιο ομορφη? το καινο η  η μουσικη?? τι να κανουμε εχουν βγει στον κοσμο αριστουργειματα,που τα ακους και σε συγκινουν και σε πιανει υστρος!!! αλλα και παλη οι πολεμοι θα συνεχιζωνται!!! τη εχει να πει για αφτους τους ανθρωπους η τεχνη? τελικα φτανο στο εξεις φιλοσοφικο ερωτημα!! οτι μερικοι ανθρωποι δεν το κανουν απο κακο η απο μοισος και ολα αφτα!! απλα ειναι καπιοι που θελουν μονο το χαος στο κοσμο ρε παιδι μου και τιποτα αλο!! εχω δει κλεφτη με τα ματια μου να κλεβει και την ιδια στιγμη λιγο πιο κατο να το πεταει στο δρομο!!! εεε εκει σηκωνεις τα χερια ψειλα....γνωμει μου οχι ελευθερη λυρικη. αλλα ελευθερη μουσικη!! που μπορει την ιδα στιγμη καπιος  να σκοτωνετε αλλα την ιδια στιγμη καπου αλου χαριν του μυνιματος της καπιος αλλος να σωζεται!! και αν ειναι και μελος της βουλης ακομα καλητερα για εμας!!!


    -----------------
    mousikos fiwas!!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : pastella στις 17-02-2009 08:56 ]


    tsibitos
    17.02.2009, 04:33

    Παράθεση:

    Το μέλος djmetronomos στις 07-02-2009 στις 21:39 έγραψε...

    Στις 14 Απριλίου, 1912, καθώς ο Τιτανικός αργοβυθιζόταν στον παγωμένο Ατλαντικό, η ορχήστρα του πλοίου είχε βγει στο κατάστρωμα και έπαιζε για να ηρεμεί τους πανικόβλητους επιβάτες. Όλοι οι μουσικοί πνίγηκαν όταν το πλοίο βούλιαξε. Φυσικά και υπήρξαν αδικίες. Η πλειοψηφία των διασωθέντων ανήκε στην υψηλή κοινωνία. Οι "πολίτες" Β' κατηγορίας (φτωχοί μετανάστες, μέλη του πληρώματος) δεν είχαν πρόσβαση στις βάρκες. Αναρωτιέμαι σε τι θα βοηθούσε αν κάποιοι εμπόδιζαν την ορχήστρα να δώσει αυτή την παράσταση. Ο ρόλος του μουσικού είναι συγκεκριμένος. Άλλοτε κατευνάζει τα πάθη, άλλοτε τα διεγείρει. Κι άλλοτε... απλά μας δίνει την ευκαιρία να ξεφύγουμε από το εδώ και τώρα, να ονειρευτούμε για λίγο. Το 1967, το κράτος διέκοψε τη συναυλία των Rolling Stones στην Αθήνα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει τώρα στη Λυρική Σκηνή. Όποιος κι αν είναι αυτός, απ' όπου κι αν προέρχεται - μέσα από το σύστημα, έξω από αυτό - που παρεμποδίζει έναν καλλιτέχνη από το να εκφραστεί, έχει επιλέξει λάθος στόχο και λάθος τρόπο για να περάσει το μήνυμα του.


     

    Είναι οι δίκες μου σκέψεις πόλυ πιο ούσιαστίκα όμως απ'οτι θα τις εξέφραζα εγώ. Μπράβο φίλε djmetronomos!


    NikosRoman
    17.02.2009, 08:38

    Ειμαι υπερμαχος του αγωνα ,αλλα δεν θα τα εβαζα ποτε με μια μορφη τεχνης επειδη στο μυαλο καποιων αντιπροσωπευει το ταξικο μισος.Οσο χρησιμοι και αχρηστοι ειναι αυτοι στην κοινωνια ,αλλο τοσο ειναι και οι καταληψιες της Λυρικης σκηνης.
    Ημουν και ειμαι εναντια στην προπαγανδα απο οπου και αν προερχεται.
    Ολοι οι φασιστες θελουν την τεχνη και τους χωρους της ως μοχλο πιεσης.
    Ευχαριστω αλλα δεν θα παρω απο αυτο το μαντρι με τα προβατα.


    PAPAZOGLOUFAN
    18.02.2009, 18:43

    Παράθεση:

    Το μέλος Crocodile στις 06-02-2009 στις 17:05 έγραψε...

    Σήμερα περνώντας τυχαία έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή διεπίστωσα έκπληκτος ότι το κτήριο τελεί υπό κατάληψη από ομάδα αναρχικών οι οποίοι έχουν αναρτήσει στην είσοδο διάφορα πανώ με συνθήματα καθώς επίσης έχουν εγκαταστήσει ηχεία τα οποία παίζουν μουσική άσχετη με το είδος που ένας τέτοιος χώρος πολιτισμού είναι προορισμένος να στεγάζει. Αν περάσει κανείς από εκεί θα καταλάβει τι εννοώ. Έπειτα πληροφορήθηκα ότι οι αναρχικοί έχουν καταλάβει τον χώρο από τις 30/1/2009. Πώς σχολιάζετε την ενέργεια αυτή; Μήπως δεν υπάρχει σεβασμός σε τίποτε πια και έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα;



    η καταληψη απο οσο ξερω εγινε για τη βιαιη επιθεση της Κουνεβα που της εριξαν βιτριολη.δεν ειχε αναρχικο χαρακτηρα.εξαλου οσοι προμηθευτηκαν το περιοδικο lifo της προηγουμενης πεμπτης ειχε ενθετη σελιδα-ανακοινωση που ζηταγε στο τελος τησ να παραστουν ολοι στην εν λογω καταληψη.δεν νομιζω οτι αναρχικοι θα εβαζαν καπου ενθετη ανακοινωση.δεν ειναι σωστο οτι βλεπουμε να λεμε οτι ειναι αναρχικοι.φυσικα αν αναμεσα στουσ καταληψιες μπηκαν  και αναρχικοι γιαυτο καλυτερα να ρωτησεισ αυτουσ που τουσ βαζουν


    freakhood
    21.02.2009, 03:56

    Παράθεση:

    Το μέλος PAPAZOGLOUFAN στις 18-02-2009 στις 18:43 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Crocodile στις 06-02-2009 στις 17:05 έγραψε...

    Σήμερα περνώντας τυχαία έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή διεπίστωσα έκπληκτος ότι το κτήριο τελεί υπό κατάληψη από ομάδα αναρχικών οι οποίοι έχουν αναρτήσει στην είσοδο διάφορα πανώ με συνθήματα καθώς επίσης έχουν εγκαταστήσει ηχεία τα οποία παίζουν μουσική άσχετη με το είδος που ένας τέτοιος χώρος πολιτισμού είναι προορισμένος να στεγάζει. Αν περάσει κανείς από εκεί θα καταλάβει τι εννοώ. Έπειτα πληροφορήθηκα ότι οι αναρχικοί έχουν καταλάβει τον χώρο από τις 30/1/2009. Πώς σχολιάζετε την ενέργεια αυτή; Μήπως δεν υπάρχει σεβασμός σε τίποτε πια και έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα;



    η καταληψη απο οσο ξερω εγινε για τη βιαιη επιθεση της Κουνεβα που της εριξαν βιτριολη.δεν ειχε αναρχικο χαρακτηρα.εξαλου οσοι προμηθευτηκαν το περιοδικο lifo της προηγουμενης πεμπτης ειχε ενθετη σελιδα-ανακοινωση που ζηταγε στο τελος τησ να παραστουν ολοι στην εν λογω καταληψη.δεν νομιζω οτι αναρχικοι θα εβαζαν καπου ενθετη ανακοινωση.δεν ειναι σωστο οτι βλεπουμε να λεμε οτι ειναι αναρχικοι.φυσικα αν αναμεσα στουσ καταληψιες μπηκαν  και αναρχικοι γιαυτο καλυτερα να ρωτησεισ αυτουσ που τουσ βαζουν



    Για μια καλύτερη ενημέρωση, μέσα στην κατάληψη υπήρχαν και αναρχικοί. Μάλιστα αυτοί πρωτοστάτησαν. Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου το οποίο συνταυτίζεται κατουσίαν με την άρχουσα τάξη (και που εκπορεύεται απ'ευθείας από το σκυλολόι των ΜΜΕ). Τι πρόβλημα έχεις με τους "αναρχικούς"?

    Ευτυχώς που υπάρχουν. Διότι αυτοί είναι οι επαναστάτες του σήμερα. Και όπως κάθε αληθινός επαναστάτης εξωβελιζόταν εις το πυρ το εξώτερον, έτσι και αυτοί τρώνε "σκατά" την σήμερον ημέρα. 

    υγ: Καλόν ύπνο. Η τηλεόραση βλέπω κάνει καλά την δουλειά της. Αποχαυνώνει πλήρως.


    PAPAZOGLOUFAN
    21.02.2009, 14:54

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 21-02-2009 στις 03:56 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος PAPAZOGLOUFAN στις 18-02-2009 στις 18:43 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Crocodile στις 06-02-2009 στις 17:05 έγραψε...

    Σήμερα περνώντας τυχαία έξω από την Εθνική Λυρική Σκηνή διεπίστωσα έκπληκτος ότι το κτήριο τελεί υπό κατάληψη από ομάδα αναρχικών οι οποίοι έχουν αναρτήσει στην είσοδο διάφορα πανώ με συνθήματα καθώς επίσης έχουν εγκαταστήσει ηχεία τα οποία παίζουν μουσική άσχετη με το είδος που ένας τέτοιος χώρος πολιτισμού είναι προορισμένος να στεγάζει. Αν περάσει κανείς από εκεί θα καταλάβει τι εννοώ. Έπειτα πληροφορήθηκα ότι οι αναρχικοί έχουν καταλάβει τον χώρο από τις 30/1/2009. Πώς σχολιάζετε την ενέργεια αυτή; Μήπως δεν υπάρχει σεβασμός σε τίποτε πια και έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα;



    η καταληψη απο οσο ξερω εγινε για τη βιαιη επιθεση της Κουνεβα που της εριξαν βιτριολη.δεν ειχε αναρχικο χαρακτηρα.εξαλου οσοι προμηθευτηκαν το περιοδικο lifo της προηγουμενης πεμπτης ειχε ενθετη σελιδα-ανακοινωση που ζηταγε στο τελος τησ να παραστουν ολοι στην εν λογω καταληψη.δεν νομιζω οτι αναρχικοι θα εβαζαν καπου ενθετη ανακοινωση.δεν ειναι σωστο οτι βλεπουμε να λεμε οτι ειναι αναρχικοι.φυσικα αν αναμεσα στουσ καταληψιες μπηκαν  και αναρχικοι γιαυτο καλυτερα να ρωτησεισ αυτουσ που τουσ βαζουν



    Για μια καλύτερη ενημέρωση, μέσα στην κατάληψη υπήρχαν και αναρχικοί. Μάλιστα αυτοί πρωτοστάτησαν. Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου το οποίο συνταυτίζεται κατουσίαν με την άρχουσα τάξη (και που εκπορεύεται απ'ευθείας από το σκυλολόι των ΜΜΕ). Τι πρόβλημα έχεις με τους "αναρχικούς"?

    Ευτυχώς που υπάρχουν. Διότι αυτοί είναι οι επαναστάτες του σήμερα. Και όπως κάθε αληθινός επαναστάτης εξωβελιζόταν εις το πυρ το εξώτερον, έτσι και αυτοί τρώνε "σκατά" την σήμερον ημέρα. 

    υγ: Καλόν ύπνο. Η τηλεόραση βλέπω κάνει καλά την δουλειά της. Αποχαυνώνει πλήρως.



    εχεις απολυτο δικιο γιατι δε το διατυπωσα σωστα.με τουσ αναρχικουσ δεν εχω τπτ.αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι μεσα υπαρχουν και αρκετοι βαλτοι οι οποιοι το μονο σκοπο που εχουν ειναι να δυσφημουν τα πιστευω των αναρχικων.εκει πηγαινε και το "πωτα αυτουσ που τουσ βαζουν".κατα δευτερον οταν μιλησα οτι δεν ξεκινησαν οι αναρχικοι την καταληψη εννοουσα τους "αναρχικουσ" πουλογω των οσων ανεφερα παραπανω εχει η κοινη γνωμη στο μυαλο της.συγνωμη αν δεν το εξεφρασα σωστα.ετσι κι αλλιωσ απο  την υπογραφη μου κανεισ καταλαβαινει αν σεβομαι και ασπαζομαι τουσ πραγματικουσ αναρχικουσ η οχι


    freakhood
    23.02.2009, 00:49

    Τώρα ήσουν κάτι παραπάνω από σαφής φίλε μου. Να είσαι καλά.

    Και ενημερωτικά, ξέρεις γιατί τα έγραψα αυτά? Διότι υπάρχουν άτομα που θεωρούν τους αναρχικούς κάτι σαν λεπρούς. Λες και οι αναρχικοί δεν είναι άνθρωποι.

    Κατάντια...


    NikosRoman
    23.02.2009, 22:35

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 23-02-2009 στις 00:49 έγραψε...

    Τώρα ήσουν κάτι παραπάνω από σαφής φίλε μου. Να είσαι καλά.

    Και ενημερωτικά, ξέρεις γιατί τα έγραψα αυτά? Διότι υπάρχουν άτομα που θεωρούν τους αναρχικούς κάτι σαν λεπρούς. Λες και οι αναρχικοί δεν είναι άνθρωποι.

    Κατάντια...



    Ξερεις πολλους αναρχικους εσυ ρε φιλαρακι?Εισαι και εσυ ενας απο αυτους?Ξερεις...απο αυτους τους λεπρηδες που ονομαζονται ανθρωποι και προσκολωνται σαν την μυγα μεσα στα σκατα με κουκουλες στις πορειες!!Εισαι τοιουτος και του λογου σου?