ελληνική μουσική
264 online   ·  204.246 μέλη

Μια ιστορική απόφαση: Ο ΣΚΑΙ λέει STOP στην ΑΕΠΙ

delta66
MusicHeaven Guru
Chat
04.10.2010, 22:53

Παράθεση:

Το μέλος Japan88gr στις 04-10-2010 στις 22:02 έγραψε...

μπορει να μου εξηγήσει κάποιος γιατι μιλάτε για νταβατζιλίκι απο την ΑΕΠΙ

τη στιγμή που την ΑΕΠΙ την ελέγχουν δημιουργοί και μάλιστα καταξιομένοι;



Γιατι προφανως δεν εχει αξιοπιστο και δικαιο συστημα εισπραξης.

Απο αλλους ζηταει πολλα κι απο αλλους λιγα, σχετικα με το ποσοστο που πρεπει να τους αναλογει για πνευμταικα δικαιωματα


#21   
Japan88gr
Φθασμένος
Chat
04.10.2010, 23:08

Εγω πιστεύω πάντως ότι οποιοδηποτε κι αν ήταν το σύστημα

αμοιβής των δημιουργών, πάντα θα υπάρχουν γκρίνιες..

 

Ο ελληνάρας δεν έχει μάθει να βάζει το χέρι στη τσέπη εύκολα

όταν είναι να πλγρώσει για κάτι το οποίο μπορεί να το χει και τσάμπα

(ανεξάρτητα ότι αυτό το τσάμπα δε του ανήκει)..

και μόλις του βάλεις ένα προστιμο ξυπνάει μέσα του ο Επαναστάτης!


#22   
delta66
MusicHeaven Guru
Chat
04.10.2010, 23:13

Παράθεση:

Το μέλος Japan88gr στις 04-10-2010 στις 23:08 έγραψε...

Εγω πιστεύω πάντως ότι οποιοδηποτε κι αν ήταν το σύστημα

αμοιβής των δημιουργών, πάντα θα υπάρχουν γκρίνιες..

 

Ο ελληνάρας δεν έχει μάθει να βάζει το χέρι στη τσέπη εύκολα

όταν είναι να πλγρώσει για κάτι το οποίο μπορεί να το χει και τσάμπα

(ανεξάρτητα ότι αυτό το τσάμπα δε του ανήκει)..

και μόλις του βάλεις ένα προστιμο ξυπνάει μέσα του ο Επαναστάτης!



Αλλο αυτο που λες και δεν εχεις αδικο σε αυτο.

Πρεπει ομως να βελτιωθει το συστημα.

Μου θυμιζει το χαρατσι της ΕΡΤ που το πληρωνω χωρις να εχω τηλεοραση.


#23   
music-zone
Βασική Νότα
Chat
05.10.2010, 00:52

Παράθεση:

Το μέλος delta66 στις 04-10-2010 στις 19:16 έγραψε...

Μη ξεφυγουμε απο το θεμα, που ειναι το νταβατζιλικι αλλα και η πειρατεια.

Ουτε το ενα δεν πρεπει να γινεται ουτε το αλλο.

Ο χαμενος και στις δυο περιπτωσεις ειναι ο δημουργος.

Ο νταβαζτης οπως και ο πειρατης κοιταει τη παρτη του οπως βλεπω.

Αν σταματησει η δημιουργια δεν θα εχει τπτ να κερδισει κανεις απο τους δυο.

Ποιςος εκπροσωπος μπορει να εισπραξει και να μοιρασει σωστα και δικαια τα εσοδα απο τα πνευματικα δικαιωματα χωρις να κλεβει κανεναν, και ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ θα μπορεσει να το κανει?

Αυτο ειναι το θεμα και οχι απλα η δημιουργια ανταγωνιστων.


Το νταβατζιλίκι αφού υπάρχει όσο ακούω είναι και στην ευθύνη των δημιουργών...Αυτούς εκπροσωπεί η ΑΕΠΙ,εάν δεν θεωρούν σωστές τις πρακτικές της μπορούν να αποχωρίσουν.

 

Για την πειρατεία τώρα είναι μεγάλη κουβέντα και θα βγούμε πολύ εκτός θέματος,το μόνο που θα πω είναι ότι δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση με την σημερινή κατάσταση που όλοι κατεβάζουν άπειρη μουσική αλλά σίγουρα δεν συμφωνώ και με την νομοθεσία που υπάρχει ήδη.


#24   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
05.10.2010, 02:46

Παιδιά το πρόβλημα είναι έντονο και στην Ευρώπη, μην νομίζουμε οτι μόνο εμείς "υποφέρουμε". Πρόσφατα βρέθηκα στο Future Music Forum στη Βαρκελώνη, όπου ΟΛΟΙ έθεταν αυτό το θέμα.

Πανευρωπαϊκά.

Μάλιστα υπάρχουν φορείς, που για να είναι νόμιμοι δεν χρειάζονται μόνο άδεια από την ΑΕΠΙ, αλλά χρειάζεται να υπογράψουν μέχρι και 44 (!) συμβάσεις για να παίξουν ελεύθερα μουσική.

Τα καλά νέα είναι πως από τον Ιούνιο γίνονται εκτενείς συζητήσεις στις Βρυξέλλες για λήψη πρωτοβουλιών σχετικά με το θέμα, από την Κοινότητα.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 05-10-2010 02:47 ]


#25   
Kay
Συγχορδία Μινόρε
Chat
05.10.2010, 09:47

Εγώ πάλι σαν δημιουργός και μέλος της ΑΕΠΙ δεν μπορώ να καταλάβω ούτε την απόφαση του ΣΚΑΙ, ούτε τη λογική ορισμένων από εσάς που δεν διανοήστε να καταλάβετε ότι ένας δημιουργός πρέπει να πληρώνετε με ΚΑΠΟΙΟ τρόπο (τουλάχιστον) από τη δημόσια αναπαραγωγή ενός κομματιού του.

Όσοι δεν είστε μουσικοί και κάνετε κάποια άλλη δουλειά για να ζήσετε πώς θα σας φαινόταν αν στο τέλος του μήνα ερχόταν ο εργοδότης σας και σας έλεγε δε σας δίνω το μισθό σας γιατί θεωρώ ότι ζητάς ΠΟΛΛΑ? Μήπως θεωρείτε ότι το να γράψεις ένα κομμάτι δεν έχει έξοδα? Δεν έχει κόπο? Δεν είναι κάτι που αξίζει τα λεφτά του? Σίγουρα δε μιλάμε για κομμάτια που έγραψε κάποιος με το microsoft recorder για να ακούει με την παρέα του - αλλά ούτως ή άλλως αυτός ο άνθρωπος δε θα γινόταν  ποτέ δεκτός από έναν οργανισμό σαν την ΑΕΠΙ.

Σήμερα που όλοι αγοράζουν πειρατικά, που δε βγαίνει ούτε ένα ευρώ (κυριολεκτικά) από τις πωλήσεις των δίσκων και που όλοι κατεβάζουν αβέρτα - είναι τουλάχιστον ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΟ να βλέπω σχόλια ότι πρέπει να καταργηθεί και το τελευταίο μέσο που δίνει χρήματα ακόμη στους καλλιτέχνες. Φυσικά αυτά που λέω μπορεί να ακούγονται παράλογα σε κάποιους που μπορεί να θεωρούν ότι δεν είναι δουλειά η μουσική.

Αλλά τότε γιατί είστε εδώ? Γιατί συμμετέχετε σε αυτό το φόρουμ? Γιατί ακούτε μουσική και δεν κάθεστε απλά στη σιωπή? Γιατί θεωρείτε ότι είναι μαγκιά να μην πληρώνεις? Ελληνάρες και πάλι ελληνάρες. Ξέρουμε μόνο να κρίνουμε και όταν έρχεται η ώρα να κριθούμε απλά το παίζουμε υπεράνω.

Να με συγχωρέσετε για το παρόν δημοσίευμα. Δε συνηθίζω να λαμβάνω μέρος στο φόρουμ γιατί θεωρώ ότι ελάχιστες φορές γίνονται σοβαρές συζητήσεις χωρίς να ξεφεύγουν από το θέμα μεταξύ των μελών του MH. Δεν λαμβάνω μέρος σε συζητήσεις ακόμα και όταν βλέπω εγκάθετα και εριστικά σχόλια από αγνώστου ταυτότητας πρόσωπα για το άτομό μου ως δημιουργός (βλέπε πχ σχόλια περί άμπαλου από συγκεκριμένα μέλη κτλ στο τραγούδι της καπαναπαγόρευσης κτλ).

Δεν μπορώ να μη λάβω μέρος όμως και να μην εκθέσω την άποψή μου για κάτι που έχει ξεπεράσει τα όρια της αδικίας και αγγίζει πλέον τα όρια της αηδιαστικής απολίτιστης μαιμουδόπροσέγγισης από ανθρώπους που υποτίθεται υποστηρίζουν τον πολιτισμό και τη συνέχεια της μουσικής αλλά θεωρούν μαγκιά και όχι καφριλίκι να μην πληρώνουν για αυτήν.

Ο λόγος σε σάς και ελπίζω να κρατήσουμε ένα επίπεδο διαφορετικά θα επιστρέψω στην ως τώρα *ολόσωστη* σιωπή μου.


#26   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
05.10.2010, 12:50

kay Εσύ μας λές οτι όσοι είναι κατά των πρακτικών της ΑΕΠΙ είναι σώνει και καλά ενάντια στην αμοιβή των μουσικών από τα πνευματικά δικαιώματα.

Το ίδιο επιχείρημα χρησιμοποιεί και η ΑΕΠΙ στην υπεράσπισή της, όπου εμφανίζεται ως προστάτης των δικαιωμάτων του καλλιτέχνη (και μάλιστα ως ο μοναδικός) και άλλα τέτοια μελοδραματικά.

Πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα θα συμφωνούσαν σε ένα πιο δίκαιο σύστημα είσπραξης και διανομής των πνευματικών δικαιωμάτων. Οπότε αυτά που λες για για μαϊμούδες και κάφρους που τριγυρνούν στην ζούγκλα του music heaven εκτός από προσβλητικά, είναι και ανυπόστατα.

 

 

 


#27   
Kay
Συγχορδία Μινόρε
Chat
05.10.2010, 13:24

Η ΑΕΠΙ είναι προστάτης των δικαιωμάτων του καλλιτέχνη είτε το θέλουμε είτε όχι. Έχει πολλά προβλήματα και χωλαίνεια από πολλές πλευρές όπως κάθε εταιρεία στο Ελλάντα - αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αφορίσουμε ένα σύστημα που είναι το τελευταίο που πληρώνει τους δημιουργούς. Το σε τί θα συμφωνούσαν οι περισσότεροι και αν αυτό είναι εφαρμόσιμο μου ακούγεται όμοιο με αυτές τις συζητήσεις που γίνονται πάντα όταν οι Έλληνες βλέπουν μπάλα που όλοι μα όλοι είναι καλύτεροι προπονητές από τον προπονητή της ομάδας.

Προσβλητικό αγαπητέ Bagration είναι μόνο το να μην διατυπώνεις την άποψή σου ή να δέχεσαι και να καταπίνεις κάθε βλακεία που θα διαβάσεις αβίαστα. Καθένας κρίνεται για τα λεγόμενά του. Αν θέλετε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση διατυπώστε μου με επιχειρήματα πέρα από το "ήρθανε στο μαγαζί και τους στείλαμε σπίτι τους χαχαχα" - πως ΕΣΕΙΣ θα φτιάχνατε ένα καλύτερο σύστημα από το ήδη υπάρχον τη στιγμή μάλιστα που οι περισσότεροι αν όχι όλοι επαφίεστε στο internet downloading για να ακούτε μουσική.

Θα συμφωνήσω μαζί σας στο ότι οι δίσκοι στην Ελλάδα και η μουσική είναι πανάκριβη. Θα συμφωνήσω επίσης ότι για την κατάντια της δισκογραφίας φταίνει οι δισκογραφικές. Θα συμφωνήσω ότι η ΑΕΠΙ δεν μοιράζει όπως θα έπρεπε τα δικαιώματα στους καλλιτέχνες και υπάρχουν και σε αυτή την περίπτωση άνθρωποι που παίρνουν τη μερίδα του λέοντος και άλλοι αδίκως παίρνουν το τίποτα.

Δε θα συμφωνήσω στην κατάργηση ή στην εντελώς παράταιρη συμπεριφορά καναλαρχών που από τη μία δείχνουν ένα και καλά κοινωνικό πρόσωπο και από την άλλη δεν πληρώνουν στους καλλιτέχνες για τη χρήση των τραγουδιών τους.

Πρέπει να καταλάβετε ότι αυτό το πράγμα με το ΣΚΑΙ και με την ΑΕΠΙ είναι ακόμα μία προσπάθεια για να κάνουμε οι δημιουργοί τραγούδια στο τζάμπα. Είμασταν που είμασταν μια αγορά της πλάκας - τώρα απογίναμε.


#28   
BAGRATION
Σολίστ
Chat
06.10.2010, 00:27

Δυστυχώς η ο εξεφτελισμός των δημιουργών που αναφέρεις είναι μια χρόνια ιστορία. Απλά τα τελειταία 10 χρόνια ήρθε να προστεθεί η τζαμπατζιδκη συμπεριφορά των ακροατών και η κατάρρευση της αγοράς των cd.

Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί οι δημιουργοί υπερασπίζονται τόσο πολύ την ΑΕΠΙ μιας και ΔΕΝ είναι η μόνη εταιρία διαχείρισης δικαιωμάτων. Αντίθετα η άλλη εταιρία η ΕΜΣΕ υιοθετεί πολύ πιο δίκαιες πρακτικές διαχείρισης, είσπραξης και απόδοσης άλλα ελάχιστοι δημιουργοί την στηρίζουν. Προτιμάνε να πάνε με "το μπούγιο" και τις αδιαφανείς πρακτικές. Αυτοί χάνουν βέβαια διότι αυτοί είναι που λένε το ψωμί-ψωμάκι αφού στις περισσότερες περιπτώσεις λεφτά δεν παίρνουν.


#29   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
06.10.2010, 00:34
Παιδιά ας γυρίσουμε στο θέμα: Πως κρίνετε την απόφαση του ΣΚΑΙ;
#30   
delta66
MusicHeaven Guru
Chat
06.10.2010, 01:30

Παράθεση:

Το μέλος jorge στις 06-10-2010 στις 00:34 έγραψε...

Παιδιά ας γυρίσουμε στο θέμα: Πως κρίνετε την απόφαση του ΣΚΑΙ;

Σωστη ως προσπαθεια να αναταραξει τα νερα, και αν ακολουθησουν κι αλλοι, να αναγκαστει ο οποιοσδηποτε φορεας αναλαμβανει την εισπραξη πνευματικων δικαιωματων να βρει μια πιο δικαια φορμουλα για ολους και να γινεται ταυτοχρονα και με διαφανεια.


#31   
music-zone
Βασική Νότα
Chat
06.10.2010, 03:14

Για όσους ενδιαφέρονται άνοιξα ένα θέμα για την ανταλλαγή απόψεων στο θέμα της διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων, με ενδιαφέρει πολύ να μάθω τις απόψεις σας!

 

http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?mop=modload&name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=22780&forum=43


#32   
nikostouliatos
Βασική Νότα
Chat
05.11.2010, 01:20

Φίλε μου και συνάδελφε Kay γειά σου. Δεν ξερω πως σε λένε. Εγώ είμαι ο ΝΙΚΟΣ ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ. Γράφω με κεφαλαία για να τονίσω ότι εγώ σε αντίθεση με πολλούς άλλους ΕΧΩ ονομα και επώνυμο, άρα ό,τι λέω το υπογράφω και παίρνω την απόλυτη ευθύνη. Δεν ξέρω ποιοί "άγνωστοι" σχολίασαν "περίεργα" την μουσική σου, όπως λες μπορώ όμως να πω με απόλυτη σιγουριά ότι και εσύ "άγνωστος" είσαι στα δικά μου μάτια.. έτσι δεν είναι;

Τώρα όσο αφορά την ΑΕΠΙ και τα περίφημα πνευματικά δικαιώματα. Πρώτα απ' όλα για να μην φύγω απο το θέμα, θεωρώ την απόφαση του Skai να τελειώσει με την ΑΕΠΙ απολύτως σωστή. Και γιατί; Γιατί απλά έρχεται η στιγμή που ό καθένας θα αντιμετωπίσει τις συνέπειες των πράξεων του. Και εάν η ΑΕΠΙ με την συμπεριφορά της (εκπροσωπώντας "δήθεν" τους δημιουργούς) αντιμετωπίζει καταστάσεις σαν του Skai θα πρέπει μάλλον να το ξανασκεφτείς γιατί άραγε εσύ να πληρώνεις τις συνέπειες τις συμπεριφοράς της;

Με γνωρίζεις; Ξέρεις ποιός είμαι; Σε ρωτώ για να μην προλάβεις να σκεφθείς ότι πάλι κάποιος υπερασπίζεται το "δικαίωμα" στην "ελεύθερη" διακίνηση της μουσικής. Κάποιος ο οποίος "μαϊμουδοπροσεγγίζει" το θέμα!!

Εάν με γνωρίζεις καλώς, ξέρεις ότι μάλλον δεν έχεις να κάνεις με κάποιον περίεργο, εάν δεν με γνωρίζεις κάνε τον κόπο και μπες στην ιστοσελίδα μου www.nikostouliatos.gr και διάβασε την ανοιχτή επιστολή προς τους δημιουργούς (μέλη της ΑΕΠΙ) και μετά θα σε παρακαλέσω να διατυπώσεις την άποψη σου εδώ, να το συζητήσουμε σοβαρά όπως ο ίδιος βάζεις ως προϋπόθεση για να συμμετάσχεις σε μια συζήτηση.

Για να μην ειμαι άδικος ξεκαθαρίζω ότι βεβαίως στηρίζω την άποψη σου για το δικαίωμα των δημιουργών να μην τους εκμεταλεύονται. Αλλά σου ζητώ να σκεφτείς εαν η εκμετάλλευση αυτή πατάει σε δυο πόδια. Ένα στην "αγορά" και ένα πιο βαθύ στις εταιρείες "προστασίας" των δικαιωμάτων μας. Και αυτή η δεύτερη είναι χειρότερη και πιο επικίνδυνη...

Περιμένω το σχόλιο σου.

Με εκτίμηση που είναι δεδομένη όταν απευθύνομαι σε νέο παιδί και μάλιστα δημιουργό.


#33   
Athws
Συγχορδία Μινόρε
Chat
07.12.2010, 10:02

ισολογισμός ΑΕΠΙ :  ΦΕΚ 3458/2010 τεύχος ΑΕ-ΕΠΕ,

άντε τώρα να βρούμε και τον Κανονισμό Διανομής (τον έχει κανείς ; )


#34   
optiras
Φθασμένος
Chat
07.12.2010, 12:59

Νομίζω οτι δεν λαμβάνουμε υπόψη μια βασική πτυχή του θέματος:γιατί το κάνει αυτό ο σκάϊ...Δεν το κάνει γιατί συμμερίζεται την κριτική που κάνουμε οι περισσότεροι(και εγώ) ατην ΑΕΠΙ αλλά για λόγους περικοπής εξόδων λόγω κρίσης...Σύμφωνα με δημοσιεύματα τα έσοδα των ρ/δ σταθμών έχουν πέσει κατα 40-60%.Και έτσι περικόπτουμε ότι μπορούμε...Αν τελείωσει η κρίση(σε καμιά...σαρανταριά χρόνια)και υπάρχει ακόμα ο σκάϊ δεν θα έπαιρνα όρκο ότι δεν θα άλλαζε στάση...


#35   
puntix
Περαστική Νότα
Chat
06.01.2011, 23:35

φίλε kay καλησπερα , πες μου σε παρακαλώ πόσα κομματια εχεις γράψει αν θες και ποσα χρήματα σου αποδιδει η ΑΕΠΙ το χρόνο αν μπορεις , είμαι υπερ τον μουσικων δικαιωματων οκ πάρτα απο τα τα λαιβε τα καφέ τις ταβέρνες αλλα μου εχει βγάλει τα κορακια και δεν εχουν αφήσει μαγαζάκι για μαγαζάκι και τους ράβουν 300 αρες με εκφοβισμό είναι τόσο ξεφτύλες που εδώ στην πόλη μου έκαναν μυνηση στο μουσικο μας σχολειο ρε φίλε .. Δηλαδή ΗΜΑΡΤΩΝ καθόλου τσίπα? επισεις πως αποδιδοντε τα ποσοστα πχ σε σενα και στον φοίβο πως γινεται ο διαχωρισμος κερδών! ? για ενημέρωσε μας λίγο γιατί η πλάκα είναι οτι ηρθε το κορακι φέτος και μου ελεγε οτι θα μας κανει και εκπτωση λογο κρίσεις μειωσανε τις τιμες χαχαχα  , μαλλων είναι λίγα τα ψωμια τους μακάρι να δικαιωθει ο σκαι και τα λέμε μετά με τους ξεφτύλες..

Ενταξει καλη η Αεπι για τους συνθετες  αλλα αμα ειναι να  κονομαει  τα τρισμέγιστα και εσυ σαν συνθετης να παιρνεις 10 ευρώ το χρόνο εντάξει καλνυχτα!

Επισεις οι δισκογραφικες που λες  και οτι δεν πουλανε ουτε ενα δίσκο ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΦΙΛΕ και αυτές και αυτοι που εμπλεξαν με δαυτους   έπαθαν αυτο που τους αξιζε και ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ! ετσι να βγαίνει ο λεβεντης στα xfactor μπας και πουλησουν κανα δισκακι τα ρεζίλια και τα τραγουδιστάκια της δειράς να βγαίνουν στον αρναουτογλου το πρωι  και να παιρνουν σβάρνα ολα τα πρωιναδικα ..  αυτο θα παθει και η αεπι σιγα σιγά  η λύτρωση ερχεται αδέρφια η μουσική είναι ελευθερη και κανενα λαμογιο δεν θα μας την στερηση!

κάντε καμια βόλτα στο myspace να δειτε γκρουπακια  ελευθερα χωρις κανεναν πάνω απο το κεφαλι τους αυτους πρεπει να στηρίζουμε και οχι τα λαμογια!

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : puntix στις 06-01-2011 23:42 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : puntix στις 06-01-2011 23:46 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : puntix στις 06-01-2011 23:48 ]


#36   
klefths
Συγχορδία Μινόρε
Chat
07.01.2011, 01:15

Ολοι οσοι εχουν περασει απο την Ελληνικη music business γνωριζουν οτι περα απο δεκα-εικοσι καλλιτεχνες που θα παρουν καποοι σεβαστο ποσο ετησιως απο την ΑΕΠΙ (στιχουργοι - τραγουδιστες), οι υπολοιποι μονο στις ζωντανες εμφανισεις θα πρεπει να υπολογιζουν αν θελουν να καταφερουν να βγαλουν τα προς το ζειν.

Ειναι νταβατζηλικι η ΑΕΠΙ?

Κατα την γνωμη μου ναι, και για τους καλλιτεχνες αλλα και για τους καταστηματαρχες.

Ειναι πολυ πιο κερδοφορο νομιζω για τον καθενα μουσικο να μην γραφτει στην ΑΕΠΙ, να κατωχυρωνει τα κομματια του και να τα δανειζει στις εταιριες οπως ο ΣΚΑΙ εναντι μικρου αντιτιμου.

Το λεω γιατι το εχω κανει ;)

 

 

ΥΓ

Παμπολους χαιρετισμους στον Νικο Τουλιατο που πριν απο απειρα χρονια μου εκανε μαθηματα drums στο Π.Κ.Ταυρου

 

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : klefths στις 07-01-2011 01:25 ]


#37   
Karamazov
Περαστική Νότα
Chat
18.01.2011, 22:59

Καλώς ή κακώς κάποια μορφή ελέγχου πνευματικών δικαιωμάτων είναι αναγκαία και πιστεύω οτι δεν διαφωνεί κανείς με αυτό.

Απ'οτι κατάλαβα οι περισσότεροι διαφονούν στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η ΑΕΠΙ, άρα κρίνω την απόφαση του ΣΚΑϊ σωστή με τη λογική οτι μπορεί να περάσει το σωστό μύνημα το οποίο δεν είναι άλλο από την ανάγκη για μια πιο σωστή και ποιο διάφανη λειτουργεία της ΑΕΠΙ, γιατί για να λέμε και του στραβού το δίκαιο η ΑΕΠΙ αυτή τη στιγμή πουλάει νταβαντζιλίκη και θα συμφωνήσω και με τον φίλο puntix αν τα έσοδα δεν είναι αρκετά από τις πωλήσεις των CD δε φταίει η πειρατεία (που υπήρχε από την εποχή της κασέτας) αλλά οι ίδιες οι δισκογραφικές εταιρείες με τις πρακτικές τους.

Συγνώμη αν σας κούρασα.


#38