Παράθεση:
|
Φιλη mary_omikron με μπερδευεις.
Καλα οσα λες, αλλα απο ποτε η καταμετρηση συμφωνουντων ειναι κατακριταια, οταν μαλιστα στην συνεχεια καταμετρας και ταξινομεις και εσυ η ιδια? Εισαι αλλο εσυ?
Η μονη συμμορια που βλεπω εγω ειναι αυτη που κανει συνεχως like στους ιδιους ανθρωπους, επαναλαμβανομενα, ασχετως με το τι λενε αυτοι.
Δες και θα καταλαβεις.
Γιατι το καλωσορισμα νεων μελων θεωρειται πραξη αρνητικη, που σχετιζεται μαλιστα με πολεμο συμμοριων?
Αυτα δεν ειναι αυθεραιτα συμπερασματα?
Παράθεση:
|
Νομιζω πως ειναι εντελως διαφορετικο να λες με τους φιλους σου "ρε ντοματες που θελει", γιατι οι φιλοι σου γνωριζουν πολυ καλα οτι αστειευεσαι και αλλο να γραφης δημοσια οτι χρειαζεται μπουκαλια στα δοντια, ιδιαιτερα αν εισαι ο αρθρογραφος, η ο πρωτος ποστερ, η οπως αλλοιως θελει να αποκαλειται κανεις.
Ας μην ξεχναμε οτι αναμεσα μας ισως και να υπαρχουν αρκετοι ανηλικοι, ανωριμοι η ακομα και βιαιοι τυποι, μπορει να μας κανουν και συυνεχεια like, οι οποιοι δεν βλεπουν την φραση σαν σχημα λογου αλλα σαν ευκαιρια επαληθευσης των αρρωστημενων τους αποψεων.
Οποτε, καλυτερα καλυμενοι παρα δαρμενοι.
Παράθεση:
|
Μαλλον δεν τα διαβασες ολα. Γιατι?
Παρελειψες να διαβασεις τα εξης κατατοπιστικα, ολα απο τον ιδιο γνωστο φιλο, που ευτυχως δεν μου εχει κανει like ακομα, οχι σε ενα, αλλα σε τρια διαφορετικα του ποστ.
Προκειται δηλαδη για ιδιαζουσα και επαναλαμβανομενη περιπτωση. Εχεις να πεις κατι γι αυτο?
"Όχι μπουκάλι στα δόντια, αλλά ολόκληρο σερβίτσιο στην κεφάλα της χρειαζότανε", "Κλοτσές (χωρίς "ι") θέλει η Φριντζήλα λέμε! Και όποιος κοροιδεύει την τέχνη", "δικαίωμά μου είναι να πιστεύω ότι πρέπει να φάει μπουκάλι στα δόντια για αυτό που έκανε".
Βλεπεις που τελικα ειχες αδικο και καποιος επικροτησε την βιαιη πραξη και την πραγματωση της?
Φανταζεσαι τον φιλο μας κριτικο τεχνης η scout απο γραφειο ταλεντων?
Οποιος δεν του αρεσε θα εφευγε στην καλυτερη με μαυρο ματι.
Να γιατι λεω -παντα καλοπροερετα- πως οι συντονιστες πρεπει να παρεμβαινουν (χωρις βεβαια να λογοκρινουν) απο την αρχη σε παρομοια αρθρα, -sorry, posts- οπως πολυ σωστα κατα την γνωμη μου εκανε και ο hastaroth, παιρνωντας ξεκαθαρη θεση στο ευαισθητο θεμα της βιας, αποτρεποντας το για λιγο να εξελιχθη σε επιδειξη παρανοικων αποψεων.
Παράθεση:
|
Εφοσον οπως λες "κανένας δεν έγραψε οτι δεν είχε δικαίωμα να το κάνει" και παρακατω λες...
Παράθεση:
|
... συμπεραινουμε πως τελικα ΟΛΟΙ ανεξαιρετως υποστηρηξαν το δικαιωμα της στην σατυρα, και ΟΛΟΙ ΠΛΗΝ ΕΝΟΣ καταδικασαν την χρηση βιας.
Χαιρομαι λοιπον, γιατι τα ποσοστα που βγαζεις ειναι κατα πολυ καλυτερα απο τα δικα μου.
Επαναφέρω το ερώτημα που μας απασχολεί στην ουσία του πράγματος, και φυσικά αρνούμαστε να το σχολιάσουμε διότι μας 'ζορίζει':
Όσοι επικρίνουν λέγοντας "δεν είναι τέχνη αυτό που κάνει" με πιο κριτήριο εφαρμόζουν κρίση επί του τί είναι τέχνη και τί όχι; Δηλαδή, πώς αντιλαμβάνονται την τέχνη;
Ας το καταθέσουν να το συζητήσουμε.
Για το περισπούδαστο θέμα των ...πορδών και της τέχνης, που έγινε κεντρικό ζήτημα: πόσες φορές έχετε δει κινηματογραφικές ταινίες και δή κωμωδίες να περιλαμβάνουν τέτοιες σκηνές; Πόσες φορές γράψατε ότι αυτό το πράγμα δεν είναι ταινία αλλά αντιθέτως κάτι μιερό και ανόητο; Το ζήτημα, Αλβέρτο και κάποιοι άλλοι, δεν είναι το "πέρδεσθαι ελευθέρως" αλλά το τί σηματοδοτεί μία τέτοια βιολογική κατά τα άλλα ενέργεια σε συγκεκριμένους χώρους και με συγκεκριμένες συνθήκες. Διότι ακόμα και το πέρδεσθαι προκαλεί γέλωτες κι όχι τυχαία, ειδικά στους νεότερους, που σημαίνει ότι το πέρδεσθαι αποτελεί φύσει κωμικό στοιχείο της κοινωνίας μας. Τα αίτια για τα οποία το εκάστοτε πέρδεσθαι αποτελεί κωμικό στοιχείο της ζωής μας μπορούμε να το αναζητήσουμε, και πίστεψέ με θα εκπλαγείς, κατά πάσα πιθανότητα. Διότι στην πραγματικότητα εκφράζει την απαξίωση της βιολογικής μας ταυτότητας και της βιολογικής μας λειτουργίας. Από τότε που ο άνθρωπος ανακάλυψε τον πνευματικό του κόσμο, προσπαθεί να απεκδυθεί την φυσική του παρουσία στον κόσμο. Κι ένας τρόπος να εξελιχθεί είναι να 'απαξιώσει' την φυσική του ύπαρξη σταδιακά, ορίζοντας ως κωμικοτραγικές κάποιες λειτουργίες του. Το ίδιο συνέβη και με τη βία, το σεξ, τον ύπνο, την εργασία, τις ανάγκες, τις ηδονές κλπ. Αλλά ετούτο είναι τεράστιο ζήτημα που περνά απαρατήρητο μέσα στις συζητήσεις.
Κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό: το αστείο είναι ότι ...επικριτές του 'πέρδεσθαι' σε τούτο το ποστ γίνονται εκείνοι που υποστηρίζουν την 'φυσική ύπαρξη' του ανθρώπου σε άλλα ποστς, οι πολέμιοι της ηθικής και της ηθικολογίας. Κι εμφανίζονται ταυτόχρονα λάτρες της επιστημονικής σκέψης η οποία ψάχνει να βρει την ουσία των πραγμάτων, και ΔΕΝ ΑΥΤΑΠΑΤΑΤΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΕΙ.
Αν δούμε το πώς έχουν τα πράγματα στον κινηματογράφο λχ. θα διαπιστώσουμε ότι τέτοιες πράξεις που είναι αντίθετες με την 'κοινή ηθική' είναι ο κανόνας της θεματολογίας των ταινιών. Βία, σεξ, αίμα, ψυχολογική πίεση, ψυχικές και νοητικές 'ανωμαλίες', διαφθορά, μαφία, πόνος, φρίκη, ναρκωτικά κ.ο.κ. Δηλαδή, η ίδια η τέχνη που παρακολουθούμε μέσα από τον κινηματογράφο ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΟΣΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΝΗΘΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ. Πάνω από 100.000.000 άνθρωποι παρακολουθήσαμε το SAW "σαν να μην συνέβη τίποτα"... Κι όμως το SAW, που επικεντρώνεται στα φρικιαστικά βασανιστήρια μέχρι θανάτου, θεωρήθηκε ...έργο τέχνης (7ης) επειδή και μόνο το παρακολούθησε η μάζα και μάλιστα της άρεσε κατά βάση.
klefths,
Θα σε ξεμπερδέψω εγώ, Κλέφτη. Οι απόψεις που δεν αρέσουν στους 'άρχοντες' γίνονται πάντοτε στόχος ιδεολογικοποιήσεως σε στυλ 'αναρχίας'. Έτσι, αν είσαι άρχων μίας πόλης κι έχεις από τη μία τους 'κάφρους' εθνικόφρονες, κι από την άλλη τους λογικούς αντιρρησίες των πράξεων και ιδεών σου, προφανώς και ο εύκολος τρόπος να τους αντιμετωπίσεις είναι να τους γράψεις ότι 'είστε δύο φανατισμένα στρατόπεδα κάφρων που τα σπάνε μεταξύ τους'. Έτσι, ξεμπερδεύεις μία και καλή με δαύτους ρίχνοντάς τους στην πυρά. Βέβαια, στην πραγματικότητα οι 'κάφροι' είναι εν πολλοίς είτε δημιουργημένοι είτε χειραγωγημένοι από την εκάστοτε ηγεσία. Το γιατί, φαίνεται παραπάνω.
Εγώ, απεναντίας, σε τούτη τη συζήτηση, αλλά και στις περισσότερες διακρίνω τους ανθρώπους σε δύο χονοδροειδείς κατηγορίες: σε εκείνους που θέλουν να συζητήσουν την ουσία που πραγματεύονται και σε εκείνους που δεν θέλουν να συζητηθεί η ουσία εκείνων που πραγματεύονται. Καί οι μεν καί οι δε έχουν δίκιο σε πρώτη φάση: οι μεν θέλουν να βρουν την ουσία των πραγμάτων και οι δε γνωρίζουν πως η ανεύρεση της ουσίας των πραγμάτων αποτελεί επίπονη αναμόχλευση και στην ουσία ξεβολεύει την κατ' αυτούς 'κανονική ζωή'.
Προς επίρρωσιν όσων γράφτηκαν σε προηγούμενα σχόλια κι αφορούσαν τα 'δικά μας αγαπημένα πρόσωπα' θα προσθέσω το εξής:
Αν η πρόταση του εκάστοτε Japan ήταν: "δεν βρίσκεται κανείς να πετάξει μπουκάλι στα δόντια της Mary O, για όσα υποστηρίζει;" τότε η εκάστοτε Mary O θα τον banάριζε, και ίσως έφτανε μέχρι και σε σημείο νομικής διώξεως. Εδώ όμως, όχι μόνο δεν υφίσταται αναφορά στην Mary O, αλλά αναφέρεται κάποια με την οποία η εκάστοτε Mary O διαφωνεί ως προς την ιδεολογικοποίηση της τέχνης της. Έτσι, τα πράγματα χαλαρώνουν και αρχίζει να διακρίνει 'μεταφορές', 'αλληγορίες', 'πλάκες' κλπ. Διαφωνείς επ' αυτού ή σου φαίνεται το ίδιο προφανές με εμένα;
Καταρχήν, αν θέλεις, κάνε τον κόπο να διαβάσεις το 'εξαντλημένο' θέμα "ποιος ο ρόλος του 'λουλουδιού' σε μία συζήτηση;" που αφορά την χρήση like-disike σε ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Έπειτα, όσο και να προσπαθείς να πείσεις την εκάστοτε Mary O για το ορθό των λόγων σου, ματαιοπονείς. Το κουτσομπολιό είναι η ουσία και το ζητούμενο των συζητήσεων και η οξύτητά του είναι το κριτήριο αποδοχής. Τέτοια θέματα δεν ανοίγονται για να συζητηθεί η ουσία τους, αλλά για να βγάλει καθείς τα απωθημένα της "GΟT A LIFE" ζωής του. Λχ. σε βρίζει το αφεντικό, σε τρελαίνει η μάνα σου, σε παρατάει η 'γκόμενα', τρέχουν τα νοίκια κλπ. κι εσύ επειδή έφριξες από την GOT A LIFE ζωή σου, βρίζεις και επιτίθεσαι διαδικτυακά (κλεισμένος ολημερίς πάνω στον υπολογιστή σου καθώς φαίνεται από τη συχνότητα των ποστ σου) σε όποιον βρεις μπροστά σου: ξύλο στον έναν, απειλές στον άλλον, απαξιώσεις στον τρίτο, dislike στον τέταρτο κλπ.
Και φυσικά ο δεύτερος ενικός δεν αφορά εσένα, κλέφτης, αλλά είναι σχήμα λόγου.
-----------------
Λίστα αγνόησης σχολίων των μελών: Spoiler, Jorge
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 15-01-2012 13:40 ]
Παράθεση:
|
Δεν ζήτησα γραμματέα, αλλά αφού για δεύτερη φορά ανέλαβες να απαντήσεις οικειοθελώς εσύ για μένα στον klefths καλοδεχούμενες οι υπηρεσίες σου.
Παράθεση:
|
Εκπλήσσομαι και κολακεύομαι για τον χρόνο που μου αφιερώνεις!!! Και να φανταστείς νόμιζα οτι το θέμα ήταν η Φριντζήλα.
Παράθεση:
|
Θα ήθελα να σου θυμίσω ότι σε κάποιο θέμα περί ομαδικού sex τους ανήλικους υπήρξαν πολλοί που τους θεωρούσαν επαρκώς νοήμονες και ώριμους για αυτοδιάθεση, οπότε ως τέτοιοι θα έχουν και την στοιχειώδη λογική να κατανοήσουν μια λεκτική υπερβολή και να μην παρακινηθούν να αρπάξουν το μπουκάλι. Οι ίδιοι ανήλικοι βάλλονται καθημερινά από ΜΜΕ, κινηματογράφο, ηλεκτρονικά παιχνίδια κλπ από σκληρές σκηνές βίας που μια πρόταση ενός forum είναι σταγόνα στον ωκεανό.
Και βεβαίως, να προσθέσω, υπάρχουν και οι γονείς που (υποθέτω) θα λάβουν μέριμνα αν το ανήλικο δείξει στοιχεία βίαιης συμπεριφοράς.
-----------------
Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος.. (Αlbert Camus)
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 15-01-2012 20:33 ]
Παράθεση:
|
Α γεια σου!
Πολυ σωστα, οι ανηληκοι δειχνουν να ειναι μια χαρα νοημονες ανθωποι.
Εχουν αναμφισβητητα πολυ περισσοτερη φαια ουσια, απο μερικους αλλους πνευματικα ανηληκους και σε αυτους και τα παρεακια τους αναφερομουν -αν δεν το καταλαβες-.
Παραλληλα καποιοι, ενω εξακολουθουν να δειχνουν παιδαριωδη συμπεριφορα και βιαιη διαθεση σε καθε νεο ποστ που αναρτουν, με κυριολεκτικα δεκαδες σχολια δυσφοριας απο τους αναγνωστες για τις εκφρασεις που χρησημοποιουν, περιεργως απολαμβανουν το ασυλο και την ευνοια μιας μηδαμηνης ευτυχως μειοψηφιας -του ενος- συντωνιστων, μεσα απο μια like, like, like σχεση, που ισως καποτε εγειρει ερωτηματα... με πιανεις?
Δεν σε ειδα λοιπον να λες τιποτα γι' αυτο, μημπως διαφωνεις πουθενα, η παλι δεν το προσεξες?
Οσο για το "ομαδικο σεξ", καλα που μου το θυμησες!
Κατάλαβα και πολύ καλά ότι η πρόθεσή σου ήταν να χαρακτηρίσεις ανώριμους και βίαιους τους συνομιλητές σου. Εσύ δεν κατάλαβες την προσπάθεια αποφόρτισης. Στα ερωτήματα που σου δημιουργούνται (συμπεριλαμβανομένου του ομαδικού που τυχαία θυμήθηκες αλλά εύστοχα υπαινίσσεσαι ) να απαντήσεις στον εαυτό σου μόνος σου κατόπιν αυτοκριτικής... (η βία έχει πολλές μορφές είπαμε)
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 16-01-2012 00:38 ]
Παράθεση:
|
ΤΟΝ συνομιλιτη μου.
Εσυ φιλη μου, τι θα τον χαρακτηρηζες, πραο και ωριμο?
Ε, για να το λες μαλλον θα τον γνωριζεις καλυτερα απο εμενα.
Δεκτον.
Παράθεση:
|
11) Απο ποτε η προσπαθεια αποφυγης απαντησεων εγινε προσπαθεια αποφορτισης?
8) Σαν εκπροσωπος του χωρου που μας φιλοξενει δεν σε ειδα να κανεις καθολου παρατηρησεις σε μελη -αυτους τους πραους και ωριμους που εσυ γνωριζεις- που επανηλημενως κανουν αναφορες στην βια, αλλα σε εμενα και οσους τυχαινει να μην τα βρισκουν με τους συγκεκριμενους σου γνωριμους.
8) Επιπλεων απο σεβασμο στους υπολοιπους δυσαρεστημενους αναγνωστες πλην εμου, που θεωρουν την βια περριτη και βρισκουν τετοιες αναφορες αχρειαστες, βιαιες και ανωριμες, αλλα και στον εαυτο σου σαν ανθρωπος, θα επρεπε να ειχες παρει σαφη θεση εναντιων τετοιων δηλωσεων απο το πρωτο κιολας ποστ, πολυ πριν ο γνωριμος σου αρχισει το παραληρημα με τα κλωτσομπουνιδια που δεν λεει να τελειωσει.
8) Αντ' αυτου επιμενεις γραφοντας "είναι ένα απλό σχήμα λόγου της καθομιλουμένης χωρίς προεκτάσεις και το γνωρίζουμε όλοι".
Ναι, καλα, ολοι, πλην ενος, του δικου σου γνωριμου, που επιπλεων του περεχεις και ασυλο.
Τυχαιο?
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
Φιλε stanmanr,
Ασφαλως και ζοριζει, παρ' ολα αυτα μερικοι δωσαμε τις γνωμες μας για το τι ειναι τεχνη, εγω, εσυ, η nantiap, o pentatonikos κλπ.
Εφ' οσον οι απαντησεις του καθενος ειναι διαφορετικες το μονο συμπερασμα ειναι πως η τεχνη μονο αντικειμενικη δεν ειναι.
Καλυτερα ομως οπως λες κι εσυ ο ιδιος να μας απαντησουν οσοι λενε οτι αυτο ηταν η δεν ηταν τεχνη, και με ποια κριτιρια βγαζουν τα οποιαδηποτε συμπερασματα τους.
[Πριν μερικους μηνες στην Δρεσδη, ειχα δει ενα αγαλμα σε ζωντανο μεγεθος που απεικονιζε μια αστυνομικο των ειδικων δυναμεων, με πληρη εξαρτηση, σκυφτη και με κατεβασμενα τα παντελονια να ανακουφιζει τις αναγκες της.
Φυσικα το θεαμα αυτο εμενα με αφησε εκπληκτο, σαν εικονα και σαν αισθημα δεν θα το ξεχασω ποτε γιατι ειχε τρομμερη δυναμικη και αντιθεση.
Για μενα αυτο ειναι τεχνη γιατι με ταρακουνησε.
Απο την αλλη, ο πινακας των εκατομυριων δολαριων που πριν μια βδομαδα καποια σκουπησε τον πισινο της με αυτον, με αφησε πραγματικα αδιαφορο, γιατι βλεποντας τον (απο την οθονη του υπολογιστη εννοειται) με εκανε να νοιωσω πολυ λιγα πραγματα.
Ισως αν τον εβλεπα σε φυσικο μεγεθος (ειναι τεραστιος) να αλαζαν τα πραγματα.
Η ουσια ειναι πως το αγαλμα της αστυνομικου προκαλεσε μεγαλη διχογνωμια στο κοινο με θερμους υποστηρηκτες αλλα και κατακριτες, ενω ο τεραστιος πινακας εκτιμηθηκε στα τριαντα εκατομμυρια δολλαρια oταν η προτομη του Απολλωνα απο τον Φειδια πανω σε ελεφαντοδοντο με δυσκολια επιασε τα δεκα εκατομμυρια το '96.]
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
"Ποιος ειναι παλι αυτος ο Ποες? Εμεις εχουμε δικους μας ρε, ωξω οι ξενοι!"
Παράθεση:
|
Ναι, οσο και να φαινεται περιεργο ειπωθηκε κι αυτο. Δηλωθηκε ακομα πως οσοι δεν τον θεωρουν υμνο δεν τον καταλαβαινουν.
Ασπρα κορακια - μαυρα κορακια!
Παράθεση:
|
Και τα βίντεο που εδειχναν τα αεροπλάνα καθώς έπεφταν πάνω στους Δίδυμους Πύργους ταρακούνησαν πάρα πολύ κόσμο καθώς τα έβλεπε,αλλά δέν νομίζω ότι οι τρομοκράτες που τα κατηύθυναν εκεί το έκαναν διότι ήταν καλλιτέχνες.
Οσο γιά το άγαλμα που είδες,προφανώς είναι τέχνη γιατί κάποιος δούλεψε γιά να διαμορφώση το υλικό-πέτρα,ξύλο ή ό,τι άλλο ήταν-και να τού δώση αυτήν την μορφή,αποσκοπώντας να προκαλέση σκέψεις και συναισθήματα σ'όποιον θα έβλεπε το άγαλμα αυτό και να "περάση" μηνύματα.Ωστόσο,άν έβλεπες την ίδια την αστυνομικίνα να ανακουφίζη τίς ανάγκες της δημοσίως,αυτό δέν θα ήταν τέχνη.
Στην ταινία "Ξύπνα Βασίλη",ο σκηνοθέτης σατιρίζει την συνήθεια τών νεόπλουτων να καλούν στα σπίτια τους διάφορους νέους δήθεν μοντέρνους ποιητές γιά να δείξουν τάχα πως είναι καλλιεργημένοι άνθρωποι (οι νεόπλουτοι εννοώ).Αυτούς τους δήθεν μοντέρνους ποιητές παρωδεί ο Γιώργος Μιχαλακόπουλος υποδυόμενος τον ποιητή Φανφάρα και,με την σειρά του,ο Γιώργος Κωνσταντίνου (παρωδώντας τον ίδιο τόν Φανφάρα).
Η κυρία Φριτζήλα,με το να διαβάση (ούτε κάν να απαγγείλη) τους στίχους ενός γνωστού και ωραίου ερωτικού τραγουδιού,τί ακριβώς σατίρισε/παρώδησε/διακωμώδησε;
-----------------
Τό ζήτημα δέν είναι μεταξύ υμών και ημών,αλλά μεταξύ ημών και υμών
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 16-01-2012 14:03 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 16-01-2012 14:37 ]
Τέχνη, είναι η έκφραση-εξωτερίκευση της εσωτερικότητας ενός καλλιτέχνη (είτε μουσικά, είτε ζωγραφικά ή γλυπτικά, κλπ.). Η καλλιτεχνική δημιουργία απαιτεί χρόνο και κυρίως, σκληρή δουλειά και γνώση (τόσο εγκεφαλική, όσο και χειρωνακτική-φυσική), ανάλογα με το εκφραστικό μέσο που επιλέγει ο καλλιτέχνης.
Η "Ρόζα", ασχέτως με το αν εκφράζει κάποιους αποδέκτες του έργου ή όχι, διαθέτει αυτά τα δύο ελάχιστα προαπαιτούμενα. Δηλαδή, θεωρώ δεδομένο ότι εξέφρασε την εσωτερική κατάσταση-ανάγκη του δημιουργού της, κατά τη περίοδο που γράφηκε και σίγουρα χρειάστηκε κόπο και αρκετή δουλειά για να ολοκληρωθεί. Το ίδιο συνέβη (σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό) και με το μουσικό μέρος του τραγουδιού.
Έρχεται λοιπόν τώρα μια κ. Φριντζήλα, αρπάζει το ολοκληρωμένο έργο (στίχοι-ποίηση μαζί με μουσική) και κατά τη διάρκεια μιας παράστασης της, αυθαίρετα το χωρίζει από τη μουσική του, διαβάζοντας τους στίχους, μέσα από μια σελίδα χαρτί που έχει μπροστά της, σαν να διάβαζε μια συνταγή μαγειρικής!
Η επιδίωξή της είναι προφανής. Επιχειρεί να "αποκαθηλώσει" ένα έργο που βρίσκεται ψηλά στη συνείδηση και τη ψυχή πολλών Ελλήνων και να διαφοροποιηθεί από το "λαϊκό αίσθημα". Γιατί όμως; Για να κάνει "ντόρο" και να φανεί "προχώ"; Για να κοροϊδέψει και να υποβαθμίσει το έργο και τους δημιουργούς του; Για να "καταγγείλει" τους φίλους του τραγουδιού που αρέσκονται σε παρόμοια φληναφήματα; Τι την οδήγησε σε αυτή την ακραία "παράσταση"; Ποιό είναι το κίνητρο που θα μπορούσε να δικαιολογήσει την υβριστική της στάση (τουλάχιστον απέναντι στους δημιουργούς και το έργο τους); Και τελικά, τι έχει να αντιπροτείνει η ίδια, απέναντι στη "Ρόζα";;;;;
-----------------
Επιλέγεις τη μουσική που ακούς, όπως επιλέγεις τους φίλους σου.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 16-01-2012 16:04 ]
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
Πολυ σωστη η παρατηρηση, αρα η απεικονιση ενος γεγονοτος με σκοπο να προκαλεσει σκεψεις, συναισθηματα και να περασει μηνηματα ειναι τεχνη και οχι το ιδιο το γεγονος.
Οποτε η συντριβη των αεροπλανων και των πυργων στο προηγουμενο παραδειγμα δεν ειναι τεχνη, αλλα η απεικονιση του γεγονοτος ειναι, αρα και το μνημειο στο σημειο μηδεν που στηθηκε με σκοπο να προκαλεσει σκεψεις, συναισθηματα και να περασει μηνηματα ειναι τεχνη, ασχετως εαν εμενα μου και αλλων πολλων δινει την εντυπωση... πισινας απο κεντρο spa.
Δεχομαι δηλαδη οτι αφου καποιοι αλλοι θεωρουν τεχνη αυτο που εγω θεωρω ατεχνο ειναι δικαιωμα τους να το αποκαλουν τεχνη.
Μπωρω να πω αν μου αρεσει η οχι, δεν αρνουμαι ομως το δικαιωμα του καθ' ενος να κανει τεχνη οπως τον εκφραζει, και να αποκαλει τεχνη οτι τον εκφραζει.
Τριτο συμπερασμα. Ο καθ' ενας εχει δικαιωμα να κανει αυτο που ο ιδιος θεωρει τεχνη.
Παράθεση:
|
Προσεξε τι λες εδω, "ο σκηνοθέτης σατιρίζει την συνήθεια τών νεόπλουτωνν να καλούν στα σπίτια τους διάφορους νέους δήθεν μοντέρνους ποιητές γιά να δείξουν τάχα πως είναι καλλιεργημένοι άνθρωποι".
Συμφωνω απολυτως.
Δεν λες πουθενα πως ο σκηνοθετης σατυριζει την ιδια την ποιηση, η τον συγκεκριμενο "ποιητη".
Αφου λοιπον ειναι ετσι, στην επομενη σου ερωτηση εχεις απαντηση ηδη.
Παράθεση:
|
Παραφραζωντας την απαντηση σου περι Φανφαρα, η καλλιτεχνης σατιριζει την συνηθεια των νεοπλουτων να πηγαινουν στις πιστες και να εκφραζονται με ζειμπεκιες απο τραγουδια μοντερνων ποιητων για να δειξουν πως ειναι καλλιεργημενοι ανθρωποι.
Ισως λοιπον και να σατυριζει εμας τους ιδιους που στο ακουσμα της Ροζας πηδαμε απο την καρεκλα λεγοντας "πω, πω, τι παιζει το ατομο" τρεχωντας στην πιστα να φερουμε γυρες, και να μας λενε κιολας "καθηστε κατω κυριε, ειναι... παραγγελια!"
Δεν ειδα πουθενα την καλλιτεχνιδα, ουτε να διακωμωδει τον στιχουργο ουτε τον ερμηνευτη, αλλα ουτε και αυτοι να εχουν εκδηλωσει καποια δυσφορια σε οτι εκανε η Φριντζηλα.
Οποτε η θεωρια οτι ισως να διακωμωδει εμας τους "κουλτουριαρηδες" δεν αποκλειεται και να στεκει.
Αν λαβουμε υπ' οψιν μας και το πρωτο συμπερασμα για την υποκειμενικοτητα της τεχνης, και το δικαιωμα του καθ' ενος να εκφραζεται μεσα απο αυτην, τοτε δεν εχει καμια απολυτως σημασια για το συνολο τι πιστευω εγω για την σατιρα/παρωδια/διακωμωδηση της καλλιτεχνηδος παρα μοναχα για τον εαυτο μου.
Πώς,άραγε,η κυρία Φριντζήλα σατιρίζει "εμάς τους κουλτουριάρηδες" με το να διαβάζη απλώς τους στίχους τού τραγουδιού από ένα χαρτί που έχει μπροστά της;
Θα δεχόμουν την άποψή σου άν τμήμα τής παράστασής της περιελάμβανε κάποιον ηθοποιό με εμφάνιση "κουτσαβάκη" που,στο άκουσμα τής ανάγνωσης τών στίχων,θα αναπηδούσε απ'την καρέκλα του ουρλιάζοντας "πώ πώ τί έγραψε το άτομοοο!" ή κάτι παρόμοιο,κρατώντας στο χέρι του π.χ. ένα βιβλίο με τίτλο "πώς να ρίξετε την γκόμενα που σάς γυάλισε στο μάτι".Διότι προφανώς ένα τέτοιο άτομο δέν θα είχε την απαιτούμενη καλλιέργεια ώστε να συλλάβη ή,έστω,να προβληματιστή πάνω στο νόημα τών στίχων τού τραγουδιού αυτού και ο ενθουσιασμός του θα ήταν υποκριτικός-ακριβώς γιά να δείξη πως,τάχα,είναι υψηλής κουλτούρας άνθρωπος.Ομως τίποτε τέτοιο δέν συνέβη.Απλώς η κα Φριντζήλα διάβασε τους στίχους-και μάλιστα με χλευαστική διάθεση,σάν να υπονοούσε "κυττάξτε τί μακακίες έγραψε αυτός".Το δέ κοινό γελούσε χωρίς,υποψιάζομαι,να καταλαβαίνη γιατί γελούσε.
Αλλωστε,όπως έγραψε και ο o-zone ο στίχος αυτός εκφράζει την εσωτερική κατάσταση που ένιωθε ο δημιουργός του όταν τον εμπνεύστηκε-άρα η κα Φριντζήλα με τον τρόπο που (δέν) απέδωσε τον στίχο,χλευάζει εμμέσως και τον στιχουργό εκτός από το δημιούργημά του....
ΥΓ.Γιά τα υπόλοιπα που έγραψες σχετικά με το τί είναι τέχνη γενικώς,δέν θα απαντήσω γιατί θα βγούμε εκτός θέματος και γιατί είναι τόσο μεγάλη κουβέντα που ακόμα και σε 2000 χρόνια από σήμερα δέν θα την τελειώναμε-άν υποθέσουμε ότι θα μπορούσαμε να ζήσουμε 2000 χρόνια ακόμα.
Παράθεση:
|
Η απαντηση μου ηταν υποθετικη φιλε hastaroth, αφου λεω πως "Ισως λοιπον και να σατυριζει εμας τους ιδιους".
Αν ειναι πραγματικα ετσι η οχι το γνωριζει μονο η ιδια, εγω απλα προσπαθησα να δωσω μια απαντηση στο ευλογο ερωτημα σου.
Ριξε μια ματια
Link
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : klefths στις 16-01-2012 23:10 ]
Παράθεση:
|
Ώρες ώρες νομίζω πως έχουμε χάσει τη μπάλα....
Γράφουμε..γράφουμε..γράφουμε....
Θα το ξαναπω λοιπόν μπας και γίνει κατανοητό!
Το ότι η ίδια η Φριντζήλα, όταν ρωτήθηκε περί της "σάτιράς" της επάνω στη Ρόζα, έκανε τουμπεκί και δεν ήξερε τί να πει, ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΟ? ΔΕ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ? ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Υ.Γ. Νάντια, καίριες και κατατοπιστικές οι τοποθετήσεις σου. Νομίζω όλοι όσοι έχουν πραγματικές γνώσεις περί τέχνης θα έπρεπε να απαντήσουν έτσι.
Το χάρηκα το σεντόνι :p
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : rouli726 στις 17-01-2012 00:23 ]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : rouli726 στις 17-01-2012 00:25 ]
Παράθεση:
|
Φιλη το εθεσα σαν υποθεση σε περιπτωση που ειμαι λαθος. Για να ειμαι ομως λαθος θα πρεπει να μου το αποδειξης.
Κατ' αρχας η διαφωνια σου και μονο αποδυκνειει το ποσο υποκειμενικο ειναι το νοημα της λεξης τεχνη.
Επισης θα διαβασες τον συλλογισμο που κανω προηγουμενως, αυτον με τον αρχαιο αμφορεα, ενα καθαρα οικοιακο σκευος αμφιβολου ποιοτητας, που με την παροδο 2000 ετων μετατρεπεται σε εργο τεχνης.
Το παραδειγμα των δυδυμων πυργων προηλθε απο τον hastaroth, και ηθελα να βασιστω σε αυτο για να του απαντησω, αλλα η απαντηση μου ηταν τελικα λανθασμενη λογο βιασυνης.
Ισως το βνιντεο να μην γινει εργο τεχνης, τα κακογουστα (αποψη μου) αναμνηστικα ομως που πουλιουνται με τον ανθρωπο που πεφτει και ειναι "made in China" σε 2000 χρονια μπορει να γινουν εργα τεχνης, η το μνημειο - πισινα που λεω και στο τελος. Αρα, ακομα και αηδιες μπορει καλλιστα να θεωρουνται τεχνη σε μερικα χρονια.
Παράθεση:
|
Εφ' οσον η τεχνη ειναι υποκειμενικη αντιληψη, τοτε και οι συγκρισεις θα ειναι υποκειμενικες, συμφωνω πως το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο, αλλα εχω την νοημοσυνη πως καποιος αλλος ισως να εχει μια αλλη γνωμη απο εμας τους δυο, η οποια διαφορετικη γνωμη ειναι απο εμενα ειναι δεκτη.
Εσυ δεχεσαι πως υπαρχουν και αλλες γνωμες και ειναι σεβαστες οπως και η δικη σου, η οχι?
Παράθεση:
|
Ωραιο το παραδειγμα αλλα το ντοπιο που το ειδες? Ο εξαιρετικος Χαρρυ Κλυν εχει εμπνευστει απο τους stand up comedians της εποχης του 70 - 80 της Αμερικης, αρα το χιουμορ του δεν εχει Ελληνικες ριζες. Ισως γι' αυτο ειναι και τοσο καυστικο. Εχω περασει κι εγω ενα φεγγαρι απο το στουντιο του και εχω δει την συλλογη του με βινιλια, ολα απο USA και ολα FUNNY.
Aρα, Ελλαδα, ντοπιο χιουμορ και δικια μας κουλτουρα δεν ισχυει.
Παράθεση:
|
Δυστυχως εκανες το λαθος να μην διαβασης γιατι παραθεσα το βιντεο του Peter Sellers, δεν ειχa σκοπο να δειξω ποσο καλυτερος ειναι ο ενας η ο αλλος αλλα ηταν η απαντηση στο ερωτημα του hastaroth που ρωτησε
"Πώς,άραγε,η κυρία Φριντζήλα σατιρίζει "εμάς τους κουλτουριάρηδες" με το να διαβάζη απλώς τους στίχους τού τραγουδιού από ένα χαρτί που έχει μπροστά της;"...
"Θα δεχόμουν την άποψή σου άν τμήμα τής παράστασής της περιελάμβανε κάποιον ηθοποιό με εμφάνιση "κουτσαβάκη"...
"Απλώς η κα Φριντζήλα διάβασε τους στίχους-και μάλιστα με χλευαστική διάθεση,σάν να υπονοούσε "κυττάξτε τί μακακίες έγραψε αυτός".Το δέ κοινό γελούσε χωρίς,υποψιάζομαι,να καταλαβαίνη γιατί γελούσε."...
"ο στίχος αυτός εκφράζει την εσωτερική κατάσταση που ένιωθε ο δημιουργός του όταν τον εμπνεύστηκε-άρα η κα Φριντζήλα με τον τρόπο που (δέν) απέδωσε τον στίχο,χλευάζει εμμέσως και τον στιχουργό εκτός από το δημιούργημά του...."
Προσπαθησα να αποδειξω οτι
α) μπορει να γινει σατυρα διαβαζωντας απλα ενα χαρτι,
β) δεν χρειαζεται να υπαρχει καποιος "κουτσαβακης",
γ) το "κοιταξτε τι μακακιες εγραψε αυτος" δεν ισχυει.
δ) το νοημων κοινο γελουσε
ε) εμμεσος χλευασμος του δημιουργου και του δημιουργηματος δεν υπηρξε.
Παράθεση:
|
Χαιρομαι που γνωριζεις απο λογοτεχνια, τα σεβη μου και σε σενα.
Αλβέρτο, ρωτάς επανειλημμένως
"Πώς,άραγε,η κυρία Φριντζήλα σατιρίζει "εμάς τους κουλτουριάρηδες" με το να διαβάζη απλώς τους στίχους τού τραγουδιού από ένα χαρτί που έχει μπροστά της;"
Εγώ αντερωτώ το ουσιαστικότερο ερώτημα:
"Τί είναι εκείνο που κάνει κάποιους να αναρωτιούνται γιατί κάποιος ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ένα κείμενο ή ένα ποίημα σε μία παράσταση;".
Αν κατά τη γνώμη σου δεν είναι σάτιρα, τότε γιατί επικρίνεις όσα κάνει η κα Φριτζήλα επί σκηνής, όταν -όπως εσύ ο ίδιος γράφεις- "απλά διαβάζει ένα κείμενο"; Εσύ θα μπορούσες αντίστοιχα να γράψεις: "δεν είναι καλή στην ανάγνωση κειμένου", δεδομένου ότι διαρκώς υποστηρίζεις πως η κυρία αυτή 'απλώς διαβάζει ένα κείμενο'...
Ζητώ να αποφασίστε, επιτέλους, πώς θα αντιμετωπίσετε το θέμα και να ΚΡΙΝΕΤΕ το με βάση το πώς το αντιμετωπίζετε εσείς οι ίδιοι. Αν είναι σάτιρα, γράψτε ότι είναι σάτιρα και κρίνετέ το ως σάτιρα. Αν είναι μελέτη, γράψτε ότι είναι μελέτη και κρίνετέ το ως μελέτη. Το παράδοξο που δεν κατανοείτε βρίσκεται στο γεγονός ότι ορίζετε την συγκεκριμένη πράξη ως κάτι και την κρίνετε ως κάτι άλλο. Εσύ προσωπικά την ορίζεις από την μία ως απλή ανάγνωση και την κρίνεις από την άλλη ως σατιρική πράξη. Πιστεύω ότι έγινε κατανοητό ετούτο πλέον.
Αν δεν είναι σάτιρα, τότε απλά ένας άνθρωπος διαβάζει ένα κείμενο. Το αν γελούν κάποιοι άλλοι δεν είναι θέμα του ομιλητή, προφανώς. Αν από την άλλη είναι σάτιρα, τότε είναι σάτιρα είτε σου αρέσει είτε όχι. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ και το θέμα κλείνει εκεί. Κάνε, εν τέλει, την επιλογή σου στον τρόπο που θα αντιμετωπίσεις το θέμα, ώστε να καταλάβω κι εγώ τί ακριβώς θέλεις να γράψεις και να σου σχολιάσω επάνω στο ίδιο πλαίσιο.
-----------------
Λίστα αγνόησης σχολίων των μελών: Spoiler, Jorge
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 17-01-2012 14:55 ]